Moto

Pirelli Vrele Gume Scooter Show 2010

Otvaranje sezone

Krajem marta je na obroncima Fruške gore održan prvi Pirelli Scooter Show 2010 u organizaciji Vrele Gume media sistema


Dugo smo planirali jedan veliki test skutera. I to onih njamanjih, iz kategorije do 50 ccm, koji su najdostupniji širokoj populacciji, pa samim tim najrasprostranjeniji na našim ulicama. Jednostavno, želja nam je da pred sam početak pune sezone za dvotočkaše, proverimo šta je to što se na tržištu Srbije može kupiti. A ponuda je veoma šarolika, mada o tome nešto kasnije...

Međutim, ipak nismo želeli da to bude klasičan uporedni test, već više okupljanje i vožnja kojom ćemo pokazati, da se uz pravilno korišćenje zaštitne i ostale dodatne opreme, uz poštovanje svih saobraćajnih propisa, čak i sa skuterima najmenje kubikaže, pa saim tim i snage, može slobodno otići i van grada, na nešto duži put. Zbog toga smo sastavili prilično izazovni itinerer dug 92,6 kilometra, od centra Novog Sada preko Sremske Kamenice, Rakovca, Zmajevca, Crvenog čota, Letenke, Sviloša i Banoštra do Andrevlja, pa potom nazad preko Čerevića, Bočina sve do mesta odakle smo krenuli. Ovaj put podrazumevao i uspon na Frušku goru, te promenu nadmorke visine i do 500 metara, uz dosta krivina, što je na zaista velika iskušenja stavilo skutere, ali i vozače. Na kraju, zbog potreba snimanja i fotografisanja, dužina puta je i povećana, tako da smo do kraja dana prešli ukupno 110,2 kilometra...


     
 

Optimalno prijanjanje

Za novu sezonu Pirelli je pored poznatih guma za skutere GTS 23 i GTS 24 pripemio i novitet - Diablo Scooter

Sa prvim prolećnim danima, oživela je i motociklistička scena, pa saimim tim i njen najbrojniji segment, a to su svakako skuteri. Oni koji ne razmišljaju o novim modelu, možda se nalaze u nedoumici koje pneumatike da nabave. Kompanija Pirelli, renomirani italijaski proizvođać guma, i za ovu kategoriju dvotčkaša ima šta da ponudi.

Najpopularniji pneumatici za skutere do 50, ali i više kubika, su još uvek model GTS 23 za prednji i GTS 24 za zadnji točak. Ove gume pružaju dobro prijanjanja na suvoj i mokroj podlozi, kao i odličnu stabilnost pri većoj brzini. Istovremeno, unapređena smeša i dezen pružaju mali otpor kotrljanja i nizak nivo buke, što dopirnosi boljem komforu. Pri svemu tome, zadržana je dobra upravljivos i preciznost, pa je i logično što su ovi Pirelli pneumatici izbor mnogih proizvođača, ali i vozača skutera.

Za novu sezonu Pirelli je za skutere, pogotovo one iz kategorije maksi, pripremio i potpuno nove gume visokih performansi Diablo Scooter. Ovi pneumatici pružaju impresivne vozne osobine uz visok nivo gripa, bez obzira da li je podloga suva ili mokra. Dezen je preuzet od modela Pirelli Diablo Sport, namenjenog većim motociklima, pa će i oni zahtevniji vozači moći da osete zavidan nivo stabilnosti i trakcije svog skutera.

www.kelena.rs

Ništa bez prijatelja
Generalni sponzor ovog našeg događaja bio je Pirelli, odnosno kompanija Kelena, koja je zvanični distributer guma renomiranog italijanskog proizvođača za tržište naše zemlje. I u svom prodajnom asortimanu, Pirelli nudi nekoliko vrsta penumatika namenjenih skuterima, od ovih najmanjih, pa do tzv. maksi kategorije. Prema tome, ime naše manifestacije je Pirelli Vrele Gume Scooter Show 2010.

Kada se govori mazivima i ulju u motociklizmu, pa i o moto-sportu, ima li bolje asocijacije nego što je to Repsol. Verovatno nema! Poznati španski proizvođač ulja i maziva je odavno poveza sa svetom na dva, naravno i četiri točka, tako da ga ni mi nismo mogli zaobići kao našeg tehničkog partnera u ovom događaju. Sve to, naravno, uz značajnu podršku kompanije Interlub, koja je zvanični distributer proizvoda Repsola za naše tržište. Za nas su u ovom slučaju bila posebno zanimljiva ulja za dvotaktne motore, koja su bila neophodna većini okupljenih skutera...


     
 

Prava formula

Nije važno koji motor vozite... Mi imamo pravo ulje za vas!

U industriji motorcikala, gde se najnovija tehnološka dostignuća primenjuju iz dana u dan, mi u Repsolu smo posvećeni razvoju širokog spektra maziva koji će adekvatno odgovoriti zahtevima podmazivanja savremenih motorcikala.

U tu svrhu kroz celokupni proces proizvodnje, od formulacije do gotovog proizvoda, koristimo naše resurse i dugogodišnje tehnološko iskustvo u istraživanju i proizvodnji maziva, kako bi smo dobili proizvode najviših specifikacija koji prevazilaze zahteve najstrožih standarda kvaliteta. Samo tako možemo biti sigurni da ce vaš motorcikl biti savršeno dobro podmazan ukoliko odaberete Repsol. Uvereni smo da je zadovoljstvo kupaca Repsola naša najbolja investicija i to permanentno dokazujemo kako u svakodnevnoj upotrebi Repsol maziva, tako i stalnim učešćem u najzahtevnijim moto-takmičenjima koja su naši najstroži testovi.

Ovom prilikom predstavljamo vam dva vrhunska proizvoda iz moto-programa za dvotaktne motorcikle.

Repsol Moto Competición 2T
Sintetičko ulje za dvotaktne motore koje se koristi u svim uslovima rada. Posebno razvijeno kako bi osiguralo potpunu zaštitu motora, njegovu čistoću i malu dimnost. Primenjene komponente sprečavaju stvaranje naslaga, održavajući izduvni sistem čistim. Nivo kvaliteta zadovoljava JASO M345 FD i TISI standarde. Premašuje zahteve propisane ISO-L-EGD, Aprilia DFI i API TC normama. Pogodno i za motore sa sistemom automatskog ubrizgavanja ulja.

Repsol Moto Scooter 2T
Ulje za dvotaktne motore pojačano sintetičkim komponentama, posebno razvijeno kako bi zadovoljilo zahtevan kreni-stani način vožnje, uobičajen za skutere. Osigurava odličnu zaštitu od trošenja i smanjuje dimnost. Može se primenjivati u sistemima automatskog ubrizgavanja ulja i kao mešavina. Nivo kvaliteta zadovoljava JASO M345 FD i TISI standarde. Prevazilazi zahteve propisane ISO-L-EGD, Aprilia DFI i API TC normama.

www.repsoloil.rs

Bezbednost, pre svega...
Vožnja skutera, kao i svih drugih vozila na dva točka podrazumeva i adekvatnu zaštinu opremu. A nezaobilazan, odnosno obavezan deo te opreme su zaštitne kacige. Zbog toga, kaciga uvek treba da je na glavi, a pamet u glavi, kada se krene u vožnju. Svi učesnici našeg Pirelli Vrele Gume Scooter Showa 2010 nosili su zaštinte kacige italijanske Nolan Grupe.

Iako je vreme bilo lepo, dobra topla, ali i zaštitna jakna uvek je dobrodošla. Ovoga puta, svi vozači koristili su kinieske jakne marke Leoshi.




     
 

100% Made in Italy

Velike kompanije uvek nastaju iz velike strasti. Nolan je uvek označavao „strast prema motociklima“

Davne 1972. godine, Lander Nocchi odlučio je da proizvede lakšu i tržištu dostupniju kacigu. Opredelio se za inovativni materijal lexan. I tako je sve počelo...

U naredne četiri decenije, predstavljajući lidera u tehnološkoj i dizajnerskoj inovativnosti, kompanija je prerasla u najvećeg italijanskog proizvođača kaciga, sa preko 10 miliona proizvedenih jedinica koje se prodaju u preko 70 zemalja sveta.

Od samih početaka, mnogi vrhunski vozači su nosili kacige marke Nolan. Dovoiljno je pomenuti samo neke koji su stvarali istoriju moto-sporta: Johnny Alberto Cecotto, Mike Hailwood, Carl Fogarty, Renzo Pasolini...

NOLANGROUP, koji predstavlja lidera u tehnologiji i dizajnu čine tri brenda: Nolan, X-lite i Grex.

Nolan, čiji je moto „More Than Just a Helmet“, koji označava i životni stil, deo je grupe sa najraznovrsnijom ponudom kaciga, sledbenik plemenite dizajnerske elite, mesto odakle kreću inovacije, kao što su Flip-up kaciga, integrisana komunikacija putem žičane ili bluetooth veze, N-Com komunikacioni sistem, zatim VPS sistem vizira protiv sunca - spoljni i unutrašnji, ekskluzivni elipsoidni sistem otvaranja Flip-up kaciga, sistem protiv magljenja, modularne kacige, kao i brojne inovacije u ventilaciji i unutrašnjoj postavi. Nolan kacige izrađene su od najboljeg mogućeg polikarbonata, Lexan EXL, koji u odnosu na standarne polikarbonate ima dvostruko veću otpornost na udar (900/1000 J/m u odnosu na 500/600 J/m za ABS) i mnogo veću temperaturnu konstantu (od -30 do +120 oC u odnosu na ABS od -20 do +50 oC).

Grex, čiji je moto „Great Value Helmets“, nastao 1993. godine, koristi apsolutno isti materijal za izradu školjke kacige. Ono po čemu se razlikuje u odnosu na Nolan, jesu: jednostavniji mehanizam vizira, jednostavniji materijali koji se koriste u unutrašnjosti kacige, kao i jednostavnija kopča kod pojedinih modela. Cena je u proseku za 30-40% niža u odnosu na sličnu kacigu iz Nolan brenda. Za novac koji izdvojite za neki od Grex proizvoda, ne možete kupiti bolju kacigu!

X-lite, nastao 1998. godine, je brend NOLANGROUP-a, u kome nema kompromisa. Njihove kacige su Perfomance Helmets što je i njihov oficijelni moto. Kacige su napravljene od kompozitnih materijala, uz veliko iskustvo iz MotoGP-a i ostalih moto takmičenja. X-lite kacige nose svetski prvaci, Stoner, Lorenco, Ahola i drugi vrhunski vozači kao što su Melandri, Checa... Sa modelom X-802, X-lite je ušao u sam vrh trkačkih kaciga, gde su mu konkurencija samo japanski Shoei i Arai.

Koliko je NOLANGROUP posvećen moto-sportu govori činjenica da su otkupili pravo da jedino njihove kacige mogu imati MotoGP logo na sebi.

Poseban segment NOLANGROUP je N-Com komunikacioni sistem gde je Nolan pionir. Možete da birate između velikog broja povezivanja razližitih uređaja, kao što su mobilni telefon, GPS uređaj, MP3 plejer, radio stanica ili CD plejer, i to putem žičane ili bluetooth veze. Moguća je i interkom veza između vozača i suvozača, žičana ili bluetooth ili između dva vozača motocikala na razdaljini do 400 metara. Od ove godine, sa posebnim MULTI sistemom i vlasnicima GREX kaciga, kao i pojedinih Nolan kaciga koje nemaju mogućnost za integrisani N-Com sistem omogućeno je da koriste komunikator. X-lite ima posebnu X seriju komunikatora prilagođenu vrhunskim karakteristikama X-lite kaciga, proizašao sa MotoGP staza gde je podržavao kako vezu sa boxom tako i telemetriju. Sve kacige iz NOLANGROUP sa ugrađenim N-Com komunikatorom i dalje zadržavaju ECE 22/05 homologaciju, čime su jedinstveni na tržištu.

Kacige iz NOLANGROUP-a prepoznatljive su kod mnogih profesionalnih službi u svetu i kod nas (policija Italije, Nemačke, Belgije, Francuske, Španije, Hong-Konga, Saudijske Arabije, Tunisa itd, pošte i vojske). Profesionalne službe u Srbiji su opremljene uglavnom sa kacigama iz NOLANGROUP-a.

Sve kacige iz NOLANGROUP su prošle najstrože testove i u skladu su, ne samo sa evropskim ECE 22/05 standardom, već i sa američkim, australijskim, singapurskim i dr. Ukratko, sve postojeće svetske standarde. Jedan od retkih koji imaju ECE 22-05 za kacige, za sklopove (delove), za upotrebu komunikatora i za sve varijante vožnje svoijih kaciga (npr. otvorena flip up može se voziti kao jet-kaciga). NOLANGROUP proizvodi su spremni da dočekaju novi najavljeni ECE 22-06 standard koji će biti stroži od sadašnjeg.

Sve kacige iz NOLANGROUP imaju 5 godina garancije i sve su napravljene u jednoj fabrici u Italiji. Dakle, 100% Made in Italy.

www.motoring.rs

Pored toga, na tokom ove manifestacije proverili smo još po neku dodatnu opremu, od kofera za smeštaj potrebnih i manje potrebnih stvari, a koji se ugrađuju iza vozača, pa do uređaja za međusobnu komunikaciju vozača i suvozača, kao i njegovo povezivanje sa mobilnim telefonom i slično.

Sve po propisima
Mesto polaska, a ujedno i cilj našeg jednodnevnog događaja bio je sam centar Novog Sada. Međutim, budući da je to pešačka zona i da skuteri, kao i druga vozila, tu zaista nemaju šta da traže, pomerili smo se na sam njen rub. Uz odobrenje Gradske uprave za saobraćaj i puteve i Gradske uprave za komunalne poslove, "okupirali" smo jedan deo centra, ali samo okupljanja, odonso snimanja i fotografisanja radi...


LEOSHI

Massetehnic d.o.o. iz Novog Sada, već poznat na tržištu kao generalni uvoznik i zastupnik SPRINT skutera i motocikala za Republiku Srbiju, sa više od 30.000 prodatih dvotočkaša.

Massetehnic d.o.o. proširuje svoju ponudu kao generalni uvoznik i zastupnik za moto-jakne, robne marke LEOSHI, renomiranog proizvođača FOSHAN EAA Garment Co. Ltd, koji se bavi izradom i izvozom visokokvalitetnih jakni za motocikliste od 2006. godine, u najmodernije opremljenim tekstilnim pogonima, pokrivajući američko i evropsko tržište.

LEOSHI jakne su izrađene od visokokvalitetnih tkanina (poliestar i poliamid) koje su u skladu sa SRPS EN ISO 1340-3 : 2007 standardom.

LEOSHI jakne (muške i ženske) izrađuju se u 5 modela, u svim veličinama. Sastoje se od stri sloja (postava, međusloj – protektori i uložak na skidanje), što daje mogućnost njihovog korišćenja u toku cele godine. Protektori su raspoređeni na leđima, ramenima i laktovima, a propraćeni su CE sertifikatima. Na grudnom i leđnom delu nalaze se ventilacioni otvori. LEOSHI jakne su udobne za nošenje, otporne za habanje, odbijaju prljavštinu i 100% su vodootporne.

LEOSHI jakne su vam dostupne u svim maloprodajnim objektima Massetehnic d.o.o., kao I u distributivnim centrima, na teritoriji Republike Srbije.

Sve dodatne informacije pogledajte na našem web sajtu: www.sprintscooters.com

Kako bi bezbednost svih učenika bila na nivou, naišli smo na veliku podršku Policijska uprave Novi Sad, tako da su nas dva pripadnika Saobraćajne policijske ispostave "Istok", tokom celog Pirelli Vrele Gume Scooter Showa 2010. pratili i obezbeđivali na svojim skuterima.

A naravno, ne treba zaboraviti ni onaj "ljudski" aspekt događaja. Budući da nije bilo doručka, domaćinski smo na put ploneli "suvu hranu", tačnije sendviče i piće, bezalkoholno naravno! Svesrdno podržavajući akciju Ministarstva životne sredine i prostornog planiranja "Očistimo Srbiju" otpatke nismo razbacivali za sobom po Nacionalnom parku Fruška gora, već smo ih poneli sa sobom u pratećim vozilima kojih je bilo pet do šest... Tek da se nađu, ako nekome od učesnika, pre svega skutera, zatreba pomoć.

I naravno, pored skutera i vozači, kao i pratioci, te gosti treba negde da se odmore. Kao idelano mesto za to poslužio je hotel "CePTOR" na Andrevlju. Tu smo u prijatom ambijentu i uz odlično posluženje, bili u prilici da miru i na svežem vazduhu napravimo pauzu i sumiramo utiske...

O učesnicima
Prvi Pirelli Vrele Gume Scooter Show 2010 uz pomoć Repsola okupio je skutere iz tzv. najmanje kategorije do 50 ccm. Međutim, iako je ovaj segment najzastupljeniji i najmasovniji, ipak nije bilo lako i jednostavno, uoči samog početka sezone, okupiti sve novitete. Zbog aktuelne ekonomske situacije neki uvoznici i distributeri nisu bili u mogućnosti da pošalju svoje audte za 2010. godinu na ovaj naš događaj. Međutim, ipak smo okupili dobar deo "društva", pa je učestvovalo osam proizvođača: Aprilia, Derbi, Gilera, Peugeot, Piaggio, Sym, Sprint i Yamaha, s sa ukupno 16 modela skutera.

Kako se koji pokazao i detaljlnije o svakom od njih, pročitajte na stranicama koje slede...

APRILIA SR 50 R – 2.490 €

DERBI Boulevard 50 – 1.650 €

GILERA Runner 50 SP – 2.590 €

PEUGEOT Speedfight 3 50 – 1.990 €

PEUGEOT V-Clic 50 – 999 €

PEUGEOT Vivacity 3 – 1.490 €

PIAGGIO Typhoon TPH 50 – 1.590 €

PIAGGIO Zip 50 2T – 1.375 €

SPRING Eagle – 999 €

SPRINT Exactly - 699 €

SPRINT Hawk - 899 €

SYM Fiddle II 50 – 1.299 €

SYM Jet SportX 50 SR – 1.899 €

SYM Symphony 50 – 1.399 €

VESPA S 50 – 2.450 €

YAMAHA Aerox 50 R – 2.535 €


tekst: Miljan Terzić i Zoran Živkov
foto: Predrag Rakić
3866
Postavljeno: 06.05.2010

Arhiva: Moto

Rubrika: Moto
Postavljeno: 17.02.2017

Ducati Scrambler Desert Sled

Dodavanjem još jednog modela u porodicu Scrambler, Ducati je pokazao da zaista pažljivo sluša kritike stručne javnosti ali i kupaca koji su želeli Scrambler sposobniji za off-road


Rubrika: Moto
Postavljeno: 20.01.2017

BMW G310R
Tekst sa video prilogom!

Sa modelom G310 R, BMW Motorrad otvara novo poglavlje u svojoj bogatoj istoriji. Ne samo što su se „spustili“ među motore manjeg bloka, nego je G310 R i prvi motocikl koji BMW proizvodi van Nemačke


Rubrika: Moto
Postavljeno: 21.12.2016

Kawasaki Z650
Tekst sa video prilogom!

Kawasaki je odlučio da penzioniše i oznaku „er“ i aktuelni model er6n, a na njegovo mesto stiže novi član „Z“ porodice, Z650


Honda CB1100RS

02.12.2016

Moto sajam Milano

12.11.2016

Yamaha R1

28.10.2016

VISION NEXT 100

25.10.2016

Retro motocikli

17.10.2016

SVETSKA PREMIJERA: DUCATI XDIAVEL S

05.02.2016

Pariz 2015

09.12.2015

Lotus C-O1

29.04.2014

Victory Gunner 2015

09.04.2014

BMW R nine T

10.03.2014

BMW R 1200 RT

18.12.2013

Peugeot Kisbee Tekst sa video prilogom!

29.10.2013

Peugeot Tweet RS Tekst sa video prilogom!

21.10.2013

Honda CBR600F Tekst sa video prilogom!

06.08.2013

Honda PCX 125

01.07.2013

Ducati Multistrada 1200

01.11.2012

BMW HP4

15.10.2012

Honda NC700X

23.03.2012

2012 KTM 450 Rally

09.02.2012

BMW Trio

26.01.2012

Husqvarna Nuda

13.01.2012

Kawasaki ZZR 1400

07.12.2011

Honda CBR Fireblade

15.11.2011

Suzuki V-Strom

21.09.2011

Honda VFR800X Crossrunner

27.07.2011

Harley Davidson XR1200X

23.06.2011

Suzuki GSX-R 600

17.05.2011

BMW K 1600 Tekst sa video prilogom!

21.04.2011

Yamaha FZ8 i Super Tenere

17.03.2011

Kawasaki Z1000SX Tekst sa video prilogom!

07.02.2011

BMW Concept C Tekst sa video prilogom!

18.01.2011

Peugeot Tweet 50

21.12.2010

Kawasaki ZX-10R

22.11.2010

Piaggio Beverly 300

21.10.2010

Yamaha X Max 250 Tekst sa video prilogom!

20.09.2010

Sprint Daytona

19.08.2010

BMW F 800 GS

02.08.2010

BMW F 800 R Tekst sa video prilogom!

29.06.2010

Pirelli Vrele Gume Scooter Show 2010 Tekst sa video prilogom!

06.05.2010

Aprilia SR 50 R Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Derbi Boulevard 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Gilera Runner 50 SP Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Peugeot Speedfight 3 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Peugeot V-Clic 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Peugeot Vivacity 3 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Piaggio Typhoon TPH 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Piaggio Zip 50 2T Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Sprint Eagle Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Sprint Exactly Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Sprint Hawk Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

SYM Fiddle II 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

SYM JetSportX 50 SR Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

SYM Symphony 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Vespa S 50 Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

Yamaha Aerox 50 R Tekst sa video prilogom!

05.05.2010

KTM 990 Adventure

23.02.2010

Ducati Multistrada 1200

12.01.2010

BMW Concept 6 Tekst sa video prilogom!

15.12.2009

Honda VFR 1200F

12.11.2009

Aprilia RSV4

21.09.2009

BMW F800R

09.07.2009

Yamaha YZF-R1

21.04.2009

BMW S 1000 RR

26.03.2009

Suzuki GSX-R1000 K9

18.03.2009

SYM GTS 250i

09.03.2009

Honda CBR 1000 RR Fireblade

12.02.2009

Kawasaki ER-6n

27.01.2009

BMW K 1300 S/R/GT

17.12.2008

EICMA Milano 2008

10.12.2008

Harley-Davidson VRSCF V-Rod Muscle

11.11.2008

Can Am Spyder

30.10.2008

Buell 1125 CR

21.10.2008

KTM 690 Duke 2008

08.09.2008

Aprilia SMV 750 Dorsoduro

24.06.2008

Buell 1125R

04.06.2008

Kawasaki Ninja ZX-10R 2008

24.04.2008

Ducati Monster 696

11.03.2008

SYM Orbit 125

26.02.2008

KTM RC8 1190

19.02.2008

Red Bull Knock Out

04.02.2008

BMW HP2 Sport

25.01.2008

Can-Am Spyder Roadster

16.01.2008

KTM 990 Super Duke

28.12.2007

Paris Moto Bike Show 2007

16.11.2007

Kawasaki KX 250F/450F

25.10.2007

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa

15.10.2007

Honda CBR 600 RR

28.09.2007

BMW F 800 S

01.09.2007

Chris Pfeiffer Show

01.08.2007

Night of the jumps

12.06.2007

Beograd 2007

14.04.2007

Kawasaki ZX-6R

01.03.2007

Ducati SB 1098

08.02.2007

KTM 690 Supermoto

02.02.2007

Yamaha YFM 350 R Raptor

11.01.2007

Kawasaki Z 750

30.11.2006

Piaggio MP3

02.11.2006

Ducati Desmosedici RR

06.10.2006

Aprilia Scarabeo 500

24.08.2006

BMW HP2

27.07.2006

Yamaha X-Max 250

21.07.2006

Aprilia RXV 450

06.07.2006

KTM 990 Adventure ABS & Adventure S

08.06.2006

Peugeot Geopolis i Satelis

18.05.2006

NS Moto Show

12.05.2006

Triumph Daytona 675

10.04.2006

Yamaha YZF R6

27.02.2006

Kawasaki ZX-10 R Ninja

16.02.2006

Ducati Hypermotard 1000

27.01.2006

Yamaha FZ-1 i Fazer 1000

10.01.2006

Aprilia Tuono 1000 R

08.12.2005

Kawasaki ER-6n

03.11.2005

Paris 2005

24.10.2005

Aprilia SportCity 200

05.10.2005

KTM 950 Supermoto

09.09.2005

Derbi GP-1

04.08.2005

Kawasaki Z 750S

02.07.2005

Kawasaki KX 250R

21.06.2005

Suzuki GSX-R 1000

30.05.2005

Peugeot skuteri

19.04.2005

MV Augusta F4 1000

21.03.2005

MZ 1000 SF

21.02.2005

KTM 990 Super Duke

10.02.2005

Ducati 999

27.01.2005

Ducati Monster S2R

14.01.2005

Honda FMX 650

29.12.2004

Yamaha MT-01

22.12.2004

Kawasaki Ninja ZX-6R

19.11.2004

Aprilia Pegaso 650 Strada

3.12.2004

Intermot 2004

21.10.2004

Gilera Nexus 500ie

22.09.2004

BENELLI TNT

12.08.2004

KAWASAKI Z 750

26.08.2004

BUELL Lightning XB 9S

9.07.2004

HONDA CBR 1000 RR Fireblade

28.07.2004

YAMAHA Majesty 400

8.06.2004

SUZUKI GSX-R 750

11.05.2004

HONDA skuteri

7.04.2004

HONDA CBR 600 RR

7.03.2004

YAMAHA WR 450F 2-Track

6.02.2004

YAMAHA TZR 50

7.01.2004

KAWASAKI ZX-10R

5.12.2003

SALON PARIZ 2003.

7.11.2003

YAMAHA FZ6 Fazer i FZ6

6.10.2003

HARLEY-DAVIDSON - 100 GODINA

29.08.2003

YAMAHA YZ 250 F i WR 450 F

29.07.2003

DUCATI 999, 999 S i 999 R

28.06.2003

SUZUKI GSX-R 1000

4.05.2003

HONDA CBR 600 RR

5.04.2003

KAWASAKI ZX-6 RR

6.03.2003

DVOCILINDARSKI MOTORI

19.02.2003

KTM 950 Duke Prototyp

16.12.2002

BMW F 650 CS

13.10.2002

KTM 450 EXC Racing

30.09.2002

ZORAN BUJIŠIĆ
13.5.2010 14:33
0
0

Nije komentar već molba za Vas. Više podataka za skuter SIM Symphony 50, prodavci i serviseri.

Miljan Terzic
08.6.2010 09:44
1
0

pošaljite nam mail na redakcija@vrelegume.rs pa cemo Vam se javiti...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: