Promocija

Peugeot 508

Nova forma tradicije

Peugeot 508 , o snovima, željama i onome što jeste


Da li se možda sećate situacije u kompaniji Peugeot pre pet – šest godina? Nije to bila ni malo lagana priča: ekonomska kriza, gubici, beskrvni modeli, turbulencije sa zastupnicima i dilerima. Situacija je tada izgledala prilično beznadežno. Ali kako u Francuskoj, događaji i strasti imaju veoma aktivnu ulogu, u konkurentskoj kompaniji Renault-Nissan se paralelno dešavala ozbiljna bura. Karlos Tavares drugi čovek kompanije je prilikom jednog intervjua izjavio kako je oduvek želeo da postane CEO ( Chief Executive Officer - najviša pozicija u kompanijskoj hijerarhiji) u automobilskoj industriji. Njegov šef Karlos Gon ( Carlos Ghosn) CEO Reanult grupacije, autokrata francusko-brazilsko-libanskog porekla razumeo je njegovu izjavu kao direktno ugrožavanje svoje pozicije, pošto je planirao da još dugo vodi grupaciju. Tražio je izvinjenje, a dve sedmice kasnije, 29. avgusta 2013. Dobio je ostavku i Tavares je napustio kompaniju.

Svega nekoliko meseci kasnije, 2014. ambiciozni Tavares zamenjuje Filipa Varina na čelu kompanije Peugeot. Prvo što je uradio bilo je nemilosrdno smanjivanje troškova i osvajanje kineskog tržišta , što je dovelo to toga da kompanija ponovo postane profitabilna.

Ono što odlikuje velike lidere je vizija, i to ona koja se ne uklapa sa mišljenjem većine. Tavaresov potez kupovine (čitaj preuzimanja) Opela je jedan zaista neočekivan i moćan potez

Budućnost bez GM patenata
Opel je još jedna kompanija koja je u nazad 15 godina neprekidno pravila gubitak, na površini je „držala“ uglavnom snaga brenda. Gladni CEO je dakle progutao i Opel, u ovom momentu čisti zaostale repove i planira da za godinu dana krene punom parom napred, ali što je posebno zanimljivo – bez modela koji imaju neki od GM patenata. Koristiće razvoj i sinergiju dva brenda. Američki GM koji stalno poteže argument patenata još od Saaba, izgleda da će im se oni osušiti u ruci. Priliku da razgovaramo sa predstavnicima kompanije i o ovoj temi imali smo na upravo održanoj promociji dva nova modela iz Peugeota. Prezentovani su novi 508 i Rifter, fensi naslednik Partnera.

Obzirom da prvi čovek kompanije voli automoto sport, brze automobile i da je sam učestvovao u trkama nekako se sam po sebi nameće utisak zašto Peugeot sada prvo insistira na novoj sportskoj limuzini Peugeot 508. Dugačak je spisak noviteta, a mi imamo čitav dan na raspolaganju da vozimo sve varijacije ovog modela. To dosta dugo na nekoj prezentaciji nismo videli. Obično su test vožnje, po novom, sabijene na jedno popodne kako bi se svi zajedno ipak poklonili novom božanstvu zvanom Ušteda.

Radikal u najavi
Novi 508 nazivaju i „Radikalnom“ limuzinom jer „osvaja svet i menja se“ pa je sasvim logično da se odmah na ovom upoznavanju uhvatim za najjači raspoloživi model – za PureTech 225 S&S GT EAT8. Konfiguracija sa motorom fiskalno zanimljive zapremine 1,6 litre, sa raspoloživih izuzetnih 225 ks i novim osmostepenim automatskim menjačem obećava dobru zabavu. Ovoj „intimnoj žurci“ dodajem solidno međosovinsko rastojanje od 2793 mm i nove specijalno kreirane Michelin gume 235/45 R 18 Y. Sve se odigrava na klaustrofobično uzanim putevima i tunelima Kneževine ali i još više uz uspon do hotela Du Boreon na primorskom delu Alpa, na nadmorskoj visini na oko 1500 metara.

Obzirom na kompaktniju strukturu, smanjenu visinu, elegantniji a opet robusniji dizajn, i udobnost sedišta koji je jedan od zaštitnih obeležja kompanije moramo priznati „radikalan“ je.

Spektakularan enterijer donosi evoluciju Pežoovog „Aj“ kokpita (i-cockpit)



Ali to je samo u najkraćim crtama! Posebna pažnja posvećena je volanu. On je i gore i dole zaravnjen, kao pravi tribjut sportskim automobilima, može dobro da se spusti prema vozačevim nogama, i sada su digitalni „cageri“ iznad volana. Zaista, vrlo hrabar dizajnerski zaokret koji će na brdovitom Balkanu izazvati gomilu kritika, sigurna sam. U skladu sa time pod materijalnom i krivičnom odgovornošćui izjavljujem sledeće: ovakav upravljač mi je „legao“ u ruke iz prve, pri tome je u svojoj suštini vrlo upravljiv, poslušan i precizan. Pravo je uživanje motati ga u svim vozačkim situacijama.

Francuski bavarac
Menjač, osmostepeni automatski sa selektorom smeštenim idealno visoko na centralnom stubu je pristupačan vozaču i lak za komunikaciju.

Stil enterijera osetno „smrdi“ na BMW filozofiju



Kako menjač tako i gotovo svaki detalj u okolini vozača pomalo, zapravo, poviše podseća na BMW-ov što podrazumeva i orjentaciju celokupnog kokpita prema vozaču. Bravo Peugeot! Nećemo izmišljati rupu na saksiji... Takvu direktnu komunikaciju sa vozačem sam uvek volela u automobilima, pa zato pohvaljujemo ovu novinu. Vozač može dalje da bira sada već standardnih pet modova vožnje: ECO, Confort, Normal, Sport, Manual. Najviše sam naravno vozila u „sportu“, ali ni „confort“ a ni „manual“ nisu za odbaciti. Svako raspoloženje ima svoju oznaku. Ako se baš nateruje mak na konac moglo bi se prigovoriti jedva uočljivo nešto sporije šaltanje u eco i confort modovima, ali to je danak smanjenju potrošnje. Teško zajedno idu ekologija i brzina.

Nakon decenije sužavanja, tržište limuzina „D“ segmenta u Evropi ušlo je u fazu stagnacije. Da bi se izborile sa sve popularnijim SUV-ovima, klasične limuzine, moraju da ponude jasan identitet. U Pežoovom slučaju to znači, pozajmljivanje linija iz niše kupea i usmeravanje oblika prema fastbek formi sa petoro vrata ispod kojih se nalazi prtljažni prostor od čak 487 litra.

Solidna dijeta
Jedan od uspeha Pežoovoh inženjera je sistematski pristup u eliminaciji nepotrebne težine. Prosečno uštedelo se čak 70 kilograma s obzirom da su neke neizbežne komponte uporno dodavale kilažu, poput servo motora za peta vrata.

Novi 508 deluje čak kompaktno u odnosu na odlazeći model što podrazumeva i ograničenje u komforu zadnje klupe zbog naglo „spuštajućeg“ krova.

Uz nižu „kupe“ liniju krova dužina je smanjena sa 4.83 metra na 4.75, čime su poboljšane manevarske sposobnosti



Atraktivnost kupea dodatno je naglašena uvođenjem vrata bez okvira za prozore. Uprkos smanjenu dimenzija, unutar kabine raspoređeno je čak 32 litra prostora za odlaganje sitnica u brojnim pregradama.

Da francuzi imaju sa vremena na vreme intenzivne izlete u futuristički dizajn potvrđuje i činjenica da je Aj kokpit (i-Cockpit®) direktno preuzet sa koncept modela Egzalt (Exalt).

Primetan je veliki desetoinčni HD kapacitivni ekran osetljiv na dodir u 8:3 formatu, ali nova, četvrta generacija TomTom navigacije bi mogla da ima logičniji interfejs. Vozaču, čak i nama naviklima na česte promene proizvođača i modela, treba dosta vremena da se navikne na francusku logiku navigacije. Suviše komplikovana i zahtevna upotreba. Valjalo bi je pojednostaviti.

I benzin i dizel
Na planu benzinskih agregata novost predstavljaju 1.6 litarski Pure tech u izdanjima sa 180 i voženi 225 ks. Ovaj drugi rezervisan je za GT verziju. Obe varijacije motora povezane su sa novim osmostepenim automatskim menjačem. Sa maskimalnim brzinama od 230 odnosno 250 km na čas i ubrzanjem do stotke od 7.9 odnosno 7.3 sekunde, klasična pežoovoa limuzina ima dovoljno asova u rukavu da se izbori za svoje mesto na tržištu.

Boje dizela brane Blue HDI agregati u rasponu od 130 do 180 ks.

Na promociji u Monte Karlu, dobili smo informaciju da prodaja u Srbiji kreće u septembru, kada će biti poznata i cena za naše tržište.

Ekskluzivno iz Monaka: Lidija Piroški
Foto: Peugeot
5237
Postavljeno: 11.07.2018

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 11.07.2018

Peugeot 508

Peugeot 508 , o snovima, željama i onome što jeste


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Mercedes E-Class Cabriolet Tekst sa video prilogom!

07.07.2017

Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

moron
11.7.2018 09:13
19
19

A informacije sa instrument table rezervisane samo za snajperiste ...

Rikošet
11.7.2018 10:44
12
12

Od ljepote se ne živi i tržište je danas nemilosrdno prema limuzinama bez obzira kako one izgledaju... VW je prošle godine u ovoj klasi prodao 183.288 Passata (-11%), a Peugeot 22.842 508-ica (-38%)... Podsjećam da je jedan Talisman, koji je veći i raskošniji od novog 508 za dvije godine (16/17) u Evropi prodat u 68.000 jedinica... To je recimo na nivou godišnje prodaje jedne Opel Insignije... Novi 508 za razliku od Renaulta ima 2.0 dizel motore i realno može da dobaci do jedno 40 hiljada godišnje. I to će biti premija... Od 10 najprodavanijih modela u ovoj klasi devet ih je prošlu godinu završilo s minusom... dakle limuzine više nisu popularne, ljudi traže SUV-ove. Ne vidim prostora za bilo kakve promjene u tom pogledu ma šta Tavares uradio... Ovu klasu živom održavaju još samo firme, koje limuzine i karavane kupuju po automatizmu, mada ne vidim što bi jedan francuski taksista kupio skučeni 508 umjesto većeg i raskošnijeg 5008, kada je ovaj SUV jeftiniji u startu... Nisam optimista, mada bih iskreno volio da Peugeot napravi neki ozbiljan pomak... VW je sa Passatom i njegovim klonom Superbom nametnu apsolutni primat u ovoj klasi...

Андрија
11.7.2018 11:44
13
11

Није овај волан за наше услове. Не можеш се возати градом наслоњен на Б стуб док рука стоји високо на волану, са лажним ролексом на њој, наравно.

Petar Petrovic
11.7.2018 13:58
12
13

Uz ovo sto je rekao moron, da dodam da je i preglednost unazad losa, prtljaznik je manji nego kod megana grand cupe, a i upotrebljivost zadnjih sedista je diskutabilna. Pretpostavljam da je ideja bila da bude jeftinija zamena za Audi A5 Sportback. Ne verujem da ce ih mnogo prodavati van Francuske.

Zoca
11.7.2018 15:16
16
7

Zanimljivo ce biti poredjenje sa domacim konkurentom iz Renoa,da li je kvalitetniji?Cena u Francuskoj premasuje npr Alfu Giuliu,kod osnovne verzije.Kod nas ce prodaja novih biti na nivou statisticke greske.

s mile
11.7.2018 16:54
25
3

što se mene tiče, ovo je pravi LAV.... lep dinamičan, enterijer....odličan.. sve će to imati svoju cenu... ko ima platiće....
Ukratko, Peugeot je na pravom putu

Dejan L ®
11.7.2018 20:40
25
10

Sve su pogodili, sem cene, cena aktuelnog 508 je do skoro bila 22.500€, a sada novi 508 kreće od 33.500€.
Ne razumem šta je skuplje 11.000€ kod novog, ali isto tako u odnosu na Talisman kome kabina jeste od reciklirane plastike koja škripi (džabe kožna sedišta u 3 boje), i koji ima zazor u uglu fara od 1.5cm (to ni Yugo nije imao) itd...Novi 508 je premijum i po.

moron
11.7.2018 23:16
15
3

"Lepota" je uvek "prolazna", kažu ...
I ako je "lepota" (mada čisto subjetiva kategorija kategorija ) najveća "prednost" ovog "lava", dugoročno to neće da bude dobro ...
Opet, to što se meni ne dopada "dizajn enterijera" i "ergonomija", odnosno, mali volan "dole", a instrumenti "gore", "tamo daleko" i "sitno" ("na puškomet"), izvedeni kao "stealth technology"(sem ako nemaš savršen vid u klasi potpuno zdravog "regruta" od 16 leta), to je samo moj problem ...
Ako ništa drugo, nesporan benefit je što na vratima nema rama prozora, pa pri pranju kola ne mora da se pere posebno i ram ... A i lakše će Vam biti zimi, u vreme "ledenih dana", da glicerinom mažete neposredno samo staklo, a ne ram prozora ...
Posebno će biti interesantno videti kako će "Thule" da (kod sedana) reši "šape", tj. sistem pričvršćivanja na krov ... Bez "fix point" to kod sedana neće da može ... Kakva glupost ... "Bog" ( dizajneri) će možda da im oproste ( kod njih je ionako forma uvek ispred funkcije ).

R-Master
12.7.2018 10:05
15
7

@ Dejan L R
Pa ti možda imaš za Lendrover, ja vozim Reno Master i kada mi škripi plastika, znam da je radna mašina i ne potresam se nimalo, ali sam nekoliko puta reklamirao škripanje u Meganu 2015. kome stalno u volanu zuji neka osa, krcka nosač naslona sedišta, i zveči desno staklo u prednjim vratima. Sve to ne utiče na mene, jer imam odličan Bose sistem ozvučenja od 120W. Šalu na stranu, ni jedan od pratećih zvukova nije potpao pod garanciju. Ironija je da takvo škripanje nisam imao ni na 13 godina staroj Astri G. Što još jednom potvđuje da Francuzi prave lepa i udobna vozila, ali se ne završnoj obradi štedi i uvek će se štedeti.
508 nije ništa bolji do Talismana, ali je sigurno čvršća karoserija preuzeta od Insignije

Marko
12.7.2018 11:23
3
4

Pobogu,zašto takav mikro volan ugradiše?

boki
12.7.2018 12:39
7
1

Lep auto, osvezenje, ali preskup u odnosu na odlazeci model i ono sta nudi.

Dejan L
12.7.2018 17:27
14
4

@ R-Master
Ja ne vozim Land Rover.
A drugo znam o cemu pisem.
Talisman ima nedopustivo velike zazore na pojedinim spojevima, zato skripi.
Isto je Piroski rekao za Koleos, nov auto 5.000km nedopustivo skripanje i lupanje.
Reno nikada nece biti ono sto je Pezo.
Pezo je imao kozu, plis, alkantru i pravi hrom, dok Reno samo farba plastike u enterijeru.
Talisman ima dobra sedista i odlican dizajn.
Veci gepek, ali kvalitet nula. Zar u 21. veku da svaki njihov auto skripi. I sam priznajes da ti je Megan sav skriputav. Steta jer izgleda fenomenalno.
Da imam novca, kupio bih pre Volvo, nego Reno i Pezo.

Peki
12.7.2018 19:44
13
0

@R-Master, novi 508 postavljen je na zajednickoj modularnoj PSA platformi EMP2, kao i pored predstavljeni Berlingo 3, novi Citroen C5 Aircross, Peugeot 3008 i 5008... Insignija je razvijena znatno ranije pre kupovine od strane PSA, dakle ima sopstvenu GM sasiju.
@Marko, mali volan Peugeot ugraduje u sve modele, pocevsi od 208, 2008, 308, 3008, 5008 i na kraju 508, zato sto se na instrumente gleda preko upravljaca, a ne kroz njega, kao kod ostalih vozila. Prevelik bi ih zaklanjao.
@Rikoset, Renault ima od nedavno novi dvolitarski 2.0 BluedCi od 170 i 200 KS, koj se za pocetak ugraduje u Espace, a malo kasnije i u Talisman i ostale modele. Ne znam sta ce biti sa 1.6 dCi od 130 i 160 KS...

Vaske
12.7.2018 23:27
4
20

Za ovog Lava, je Opel Astra J 2013 i novije nedostižni san uz to i duplo jeftinija sa ako ne istim cenovnim paketom. Jel treba birati ?
Za mene Opel, ostali neka sami odluče !

Rikošet
13.7.2018 10:13
6
2

@Peki

Hvala na informaciji, nisam znao za taj 2.0 dizelaš... Koliko vidim iz Renaulta poručuju da je potpuno nov mada je zapremina od 1997 ccm miriše na isti "blok" jer je veoma blizu dosadašnjih 1995... No živi bili pa vidjeli...

Iskreno mislim da kada je riječ o Renaultu "Kasno Marko na Kosovo dođe". Čini mi se da nisu uopšte razmišljali od 2.0 dizelašu dok nisu vidjeli da su u prodajnoj dubiozi s ova dva modela. Prodati 32.163 Talismana i 18.350 Espacea (ako je tačno ovo što ja nalazim po internetu) u 2017. godini za jednog giganta poput Renaulta sigurno nije očekivani plan... To su dva njihova elitna modela i mogu samo misliti koliko para su uložili u njihov razvoj, u dogovore sa kooperantima za kožu, boju, plastiku, stakla, mjenjače, osovine... i sve ostalo što prati proizvodnju jednog automobila... Možda ih "čupaju" Kina, Rusija i gdje su već popularni, ali u Evropi su u nažalost doživjeli debakl... Peugeot 508 će kao "statusni simbol" u Francuskoj vjerovatno izgurati prodaju do možda 40, 50 hiljada, ali je činjenica da su Francuzi njegovim smanjivanjem sami sebi izbili nekoliko aduta u odnosu na Passat i Superb kao dva karoserijski najraskošnija predstavnika u klasi...
I nema tu puno mudrosti zašto je njemačko-češka kooperacija trenutnom bolja od svih Francuza zajedno... Talisman do sada nije imao 2.0 dizelaša, oni ga imaju. Peugeot je smanjio i skučio 508, dok ovi imaju najraskošnije karoserije (ne tako davno je bilo obratno). Citroen za deset godina nije našao načina da ponudi novi C5 zbog čega je izgubio armiju kupaca... U Francuskoj si i bolje poznaješ tamošnje prilike, ali meni iz ove balkanske perspektive oni zbog ovakvih poteza djeluju kao neki diletanti... Bilo bi veoma interesantno doći do podataka koliko su Passat i Superb imali tržišnog udjela u 2017. godini u Francuskoj...

Mali
13.7.2018 10:41
13
2

Ovaj 508 je poželjan auto. 1,6 l a 225 ks je zgoditak!
Hvala autoru što nam je dala informacije o događanjima unutar kompanije, tako su jasnije njihove namere, tako se kreira poverenje.

Milan 2
13.7.2018 21:59
6
1

Peki, daj uradi ti jedan ozbiljan test benzinca 1.6 225ks.

moron
16.7.2018 11:37
4
4

@Peki
Motor izaberi sam, ali za test obavezno uzmi karavan.

MunzeLjux
16.7.2018 17:22
6
0

Pošto svi privatno vozimo Porše i Lamborgini, složno ispljuvašmo auto koji se još nije pojavio ni u salonima, a kamoli na ulicama. Dok prvi primerci ne pređu preko 100.000km i dok nam serviseri i profesionalni korisnici ne ukažu na mane i vrline, nećemo imati pravu predstavu o kvalitetu ovog, ili bilo kog drugog auta. Pisanje profi novinara je kao opisivanje udavače potencijalnom mladoženji u dogovorenom braku. Leepa, visoka, pametna, usta ima.jezik nema, noge da ti pere vodu da pije... A kad je parkiraš u avliju, beri kožu na šiljak, sve suprotno opisu.

Clio4 no more
17.7.2018 08:06
5
1

Pridružujem se komentarima o kvalitetu Pežo enterijera, za razliku od mog novog Klia kome zvekeće kaseta i špulna u volanu, 5 godina star Pežo 208 je stamen kao prvog dana, cena je bila 300€ više za kumov Pežo, ali se za tih 300€ dobije kompletan auto. Ono što je prednost Klija je potrošnja na otvorenom, precizniji menjač. Sve ostalo ide u korist malog 208

Isak
18.7.2018 04:12
4
0

Reno-Nissan izgura na vrh prodaje u svetu po broju prodatih komada, ali i dalje sve skripuce cak i u Infinitiju. Vozim infiniti zbog eko subvencija, mali potrosac, ali nazvati Infiniti premijumom, je prvoaprilska sala. Talisman je recikliran pa gumiran, a naplacuju eko kozu, kao da je bivolja koza. Ubuduce kupujem samo Mazdu

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: