Predstavljamo

Peugeot 508

Lav je pokazao svoje pravo lice

Novi Peugeot 508 je kreiran od nule i na njemu je sve potpuno novo, sasvim dovoljno za otvaranje novog poglavlja limuzina


Nije tajna, Peugeot kao i mnogi drugi proizvođači automobila koji nisu u premijum klasi, ima problema u segmentu limuzina, jer većina kupaca danas ne vidi ništa drugo do SUV i krosover modele.

Međutim, budući da jednom lavu ne priliči da odustaje, francuski brend je odlučio da još jednom oproba svoju limuzinsku sreću sa novom verzijom svog popularnog modela. Peugeot 508 sada izgleda mnogo atraktivnije, poprimio je formu fastback modela, što mu pruža sasavim solidnu osnovu da u svojoj nameri uspe.

Iz kompanije Peugeot novi model opisuju kao vozilo koje krasi odvažni dizajn niskog kupea i praktičnost automobila sa petoro vrata, te ga u skladu sa tim i nazivaju „fastback coupe-saloon sa petoro vrata“. Njegov najveći konkurent biće Audi A5 Sportback.

Novi Peugeot 508 je kreiran od nule i na njemu je sve potpuno novo. Njegova struktura je kompaktnija a visina vidno smanjena.

Spoljašnji dizajn je oštriji i robusniji, a enterijer poseduje unapređenu verziju “i-Cockpit”-a



Novi su agregati, tehnologija i visok kvalitet materijala što novi 508 kandiduje u sam vrh “D” segmenta.

Novi model će se proizvoditi u Francuskoj, a počeće da se prodaje od septembra ove godine. Zvanična, javna premijera je najavljena za Sajam automobila u Ženevi.

Istorijat
Peugeot 508 je velika porodična limuzina koja je prvi put na tržištu predstavljena 2011. godine, a ubrzo je predstavljena i njegova karavan verzija. Ovaj model je konstruisan kao alternativa za modele 407 i 607 čiji naslednici još uvek nisu najavljeni. Kada je predstavljen, delio je svoju platformu sa Citroenom C5, a oba modela su se proizvodila u istoj fabrici u gradu Rene u Francuskoj i u Kini za tamošnje tržište.

Krajem 2014. godine, Peugeot je lansirao drugu generaciju modela 508, kao i verzija 508 SW (karavan) i RXH. Prednji deo automobila je bio redizajniran i od tada su dostupni farovi sa LED tehnologijom. Predstavljeni su i novi motori.

Ovaj model je dobio nekoliko međunarodnih nagrada uključujući i onu za najbolji automobil 2011. Godine u Evropi. Tokom 2015. godine, model je prošao kroz facelift te se od prethodnika razlikovao po novoj maski i oznakom lava na njenoj sredini. Tad je predstavljen i novi dvolitarski dizel agregat koji proizvodi 180 konjskih snaga koji je mogao da se kupi u kombinaciji sa Hybrid4 elektromotorom, čime je dobijao pogon na sva četiri točka i 200 konjskih snaga.

Pre samo nekoliko dana, Peugeot je predstavio potpuno novu verziju modela 508, o kojoj dalje u tekstu.

Dimenzije i dizajn
Nova perjanica kompanije Peugeot, model 508, baziran je na EMP2 platformi koju je razvila PSA grupacija i deli je sa modelima Peugeot 5008 i DS7 Crossback, a kao rezultat nove platforme automobil je lakši od svog prethodnika za 70 kilograma.

Dimenzije novog modela su takođe promenjene, odnosno smanjene u odnosu na trenutni model.

Novi 508 je za 80 mm kraći i niži, te je sada dugačak 4.750 mm i visok svega 1.400 mm

Međuosovinsko rastojanje je takođe kraće te sada iznosi 2.750 mm. Uprkos manjim dimenzijama zapremina prtljažnog prostora je sada veći i iznosi 485 litara (kod trenutne generacije je to 473 litara). U kompaniji navode da u kabini ima i više nego dovoljno prostora za noge, laktove i glave putnika. Naravno o ovom poslednjem, posebno o prostoru za glave putnika na zadnjem sedištu možemo diskutovati tek nakon prvih test vožnji, jer naglo padajuća linija krova ne obećava posebnu funkcionalnost.

Kada je reč o spoljašnjem dizajnu, fotografije nam otkrivaju da će nova generacija ovog modela imati više stila i da će biti modernija.

Posmatrano sa prednje strane, odnosno, oči u farove sa novom generacijom, možemo videti da prednji deo automobila deluje agresivnije zahvaljujući specifičnom obliku haube i tankim, kaskadno oblikovanim farovima (ispod kojih se nalaze “suze” ili “očnjaci”), na koje se nadovezuju vertikalno postavljena dnevna LED svetla koja se nalaze sa leve i desne strane poznatne maske (rešetke) hladnjaka.

Proširenja na blatobranima dodatno doprinose sportskoj pojavi



Automobil takođe poseduje oblije vetrobransko staklo koje zajedno sa krovom karoseriji daje sportski izgled kupe modela. Utisak da ovo nije samo još jedna obična porodična limuzina potvrđuje konstrukcija vrata koja je, kao kod kupe modela, izrađena bez okvira prozora.

Slična dizajnerska ideja ostvarena je i pozadi, zahvaljujući malom integrisanom spojleru na poklopcu prtljažnika i svetlosnim potpisom sa po tri seta vertikalnih LED linija sa leve i desne strane koje su nagnute prema sredini zadnjeg dela.

Na fotografijama je predstavljena i GT verzija koja će se od standardnog modela razlikovati po drugačijem dizajnu rešetke, sportskim pragovima i specijalnim aluminijumskim felnama. Model takođe poseduje crne „poklopce“ retrovizora i zatamnjene prozore.

Enterijer i tehnologija
Već na letimičan pogled nam je jasno da je i enterijer modela prošao kroz velike promene. Pogled u kabinu otkriva dozu luksuza i prepoznatljiv i-Cockpit druge generacije kompanije Peugeot, koji podrazumeva nešto nižu poziciju volana i izdignut položaj digitalne instrument table u koju vozač gleda preko vrha upravljača.

Uz minimum fizičkih komandi, većini funkcija i sadržaja pristupa se preko centralno postavljenog ekrana infotejnment sistema veličine 10 inča, a tu je i head-up ekran visoke rezolucije veličine 12,3 inča. Ekran infotejnment sistema je sjajno integrisan u instrument tablu, dok se head-up ekran se može podešavati po željama vozača i pozicioniran je direktno iznad linije volana i pruža sve neophodne informacije, te je time vozaču lakše da “pazi na put”. Zahvaljujući ergonomičnom ekranu na dodir, aplikacijama se može lako i intuitivno pristupiti. Tu je i dugme preko kojeg se bira mod vožnje (ECO/Sport/Comfort/Normal).

Jednom kada sednu za jedinstveno dizajniranim volanom, vozači će se naći okruženi kožom i delovima izrađenih od drveta. Vredi još i napomenuti da novi 508 poseduje i Focal audio sistem i led ambijentalno osvetljenje. U kabini se nalazi i nekoliko odeljka za sitnice čija zapremina iznosi čak 32 litara. Tu su i USB i AUX priključci.

Nova perjanica kompanije Peugeot je opremljena i brojnim sistemima za asistenciju vozaču, u koje spada i režim noćnog "vida" i infracrvena kamera koja ima sposobnost da detektuje pešake tokom noći, na mračnim i neosvetljenim putevima. Tu su i drugi bezbednosni sistemi kao što je sistem za održavanje vozila u jednoj traci, upozorenje na čeoni sudar, nadgledanje sabraćaja iza vozila i slično.

Mehanizacija, agregati i performanse
Kada je reč o mehaničkom delu novog modela, iz kompanije najavljuju da će on biti krući i da će imati znatno lakše upravljanje, te da će njegova vožnja biti uzbudljiva, pogotovo kada je reč o GT varijanti.

Novi 508 stiže se sa pet različitih agregata i pogonom na prednje točkove



Agregatska paleta počinje sa dve benzinske jedinice koje proizvode 177 konjskih snaga ( odnosno 222 KS u GT verziji) i tri dizel agregata koji proizvode 128, 158 i 176 konjskih snaga. Svi agregati osim dizel opcije koja proizvodi 128 konjskih snaga će biti dostupni i sa šestostepenim manuelnim menjačem, a kao standard će se prodavati osmostepeni automatski.

Peugeot je najavio da će se pre kraja godine u prodaji naći i plug-in hibridna verzija 508



Performanse i cena još uvek nisu poznati, ali sve će biti jasnije nakon premijere koja je zakazana za Sajam automobila u Ženevi.

Rezime
Novi Peugeot 508 je model koji će se veoma lako uklopiti u gamu kompanije, i ne samo to, već će možda postati i njen najveći adut.

Na osnovu komentara na sajtu i zvaničnom VG-FB nalogu sasvim je izvesno da je ocena naših čitalaca za 508 čista petica sa zvezdicom



To je itekako dobar znak za Peugeot, jer ljubitelji Vrelih Guma, imaju dobar osećaj i poznaju materiju. Mi zajedno verujemo da ovaj hrabar potez kompanije Peugeot otvara novo poglavlje automobilske industrije u periodu “posle” SUV histerije.

Autor: Saša Stanković
8679
Postavljeno: 01.03.2018

Arhiva: Predstavljanja

Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 17.05.2018

Rolls-Royce Cullinan

Pre samo sedam godina predstavnici kompanije Rolls-Royce su kategorično tvrdili da njihova kompanija ne planira ulazak u segmentSUV modela. Ipak, izgleda da su tržišni zahtevi jači i od britanske tradicije


Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 12.03.2018

Mercedes-Benz AMG GT63 S 4-Door

Mercedes-Benz, tačnije njihovo AMG odeljenje je još na prošlogodišnjem ženevskom sajmu automobila obećalo da će njihov novi model biti najnapredniji i najsnažniji automobil do sada


Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 09.03.2018

Audi A6 (2019)

Pored brojnih noviteta predstavljenih na ženevskom sajmu automobila, nova verzija jednog dobro poznatog modela postala je apsolutni hit. Audi A6!


Peugeot 508

01.03.2018

Ford Ranger Raptor (2019)

21.02.2018

Hyundai i30 Fastback Tekst sa video prilogom!

12.02.2018

Mercedes-Benz A-Class

07.02.2018

Mercedes-Benz G-Class 2018.

23.01.2018

Lamborghini Urus

26.12.2017

Jeep Wrangler 2018 Tekst sa video prilogom!

08.12.2017

Jaguar E-Pace

28.11.2017

Toyota Land Cruiser (2018)

06.11.2017

Polestar 1 (2020)

30.10.2017

Audi A7 Sportback

24.10.2017

Aston Martin DB11 Volante

16.10.2017

Audi R8 V10 RWS

09.10.2017

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

06.10.2017

Suzuki Swift Sport 2018

04.10.2017

Toyota Yaris GRMN

28.09.2017

Volkswagen Polo GTI

26.09.2017

Škoda Karoq

21.09.2017

Audi RS4 Avant

20.09.2017

Renault Megane RS

18.09.2017

Volkswagen I.D. Crozz II Koncept

16.09.2017

Dacia Duster

14.09.2017

Porsche Cayenne

04.09.2017

Renault Alaskan

02.09.2017

Bentley Continental GT

01.09.2017

Volkswagen T-Roc

28.08.2017

Ferrari Portofino

25.08.2017

BMW M5

23.08.2017

Mercedes Maybach 6 Cabriolet Tekst sa video prilogom!

21.08.2017

Lotus Evora GT430

14.08.2017

Mercedes X klasa

22.07.2017

Hyundai i30 N

21.07.2017

Audi A8

18.07.2017

Jaguar XE SV Project 8 (2018)

05.07.2017

Peugeot Pick Up (2018)

28.06.2017

Nissan X-Trail (2018)

21.06.2017

Škoda Octavia RS

20.06.2017

Hyundai Kona

15.06.2017

Peugeot 308 za 2018. godinu

07.06.2017

Fiat 500L za 2018. godinu

24.05.2017

Škoda Karoq

20.05.2017

BMW M240i Coupe

17.05.2017

Dacia Logan MCV Stepway

12.05.2017

Seat Ibiza

02.05.2017

Honda Civic Type R

28.04.2017

Mercedes-AMG S63 4MATIC+

25.04.2017

Lexus LS 500h

21.04.2017

Škoda Octavia RS

20.04.2017

Mazda CX-5

14.04.2017

Volkswagen e-Golf

11.04.2017

Alpine A110 Tekst sa video prilogom!

23.03.2017

Volkswagen Arteon

21.03.2017

Volvo XC60 za 2018. godinu

13.03.2017

BMW Serija 1 sedan

04.03.2017

Lamborghini Aventador S

28.02.2017

Škoda Citigo za 2017.

24.02.2017

Škoda Kodiaq Scout

11.02.2017

Nissan Micra

24.01.2017

2018 Mercedes GLA

21.01.2017

Toyota Camry 2018

17.01.2017

Audi Q8

11.01.2017

Mercedes AMG GT R

06.01.2017

Škoda Octavia Scout

03.01.2017

2017 Opel Insignia Tekst sa video prilogom!

28.12.2016

2017 Ford Fiesta

13.12.2016

Novi Jeep Compass

30.11.2016

Alfa Romeo Stelvio

22.11.2016

2017 BMW serije 5

15.10.2016

Jeep Compass

12.10.2016

Lincoln Continental

16.09.2016

Škoda Kodiaq

10.09.2016

Renault Megane Sedan

26.08.2016

Fiat 500 Abarth

22.07.2016

Renault Koleos

11.07.2016

Maserati Levante

09.04.2016

Subaru Impreza

06.04.2016

Bugatti Chiron

30.03.2016

Mercedes-AMG C63 Coupe

26.08.2015

Audi S8 plus

19.08.2015

Opel Astra

30.07.2015

Audi A4 i A4 Avant

25.07.2015

Honda Civic Type R

08.06.2015

Nissan Sway koncept

29.05.2015

BMW serija 1

15.04.2015

Ferrari 488 GTB

13.04.2015

Porsche 911 Targa 4 GTS

10.04.2015

Cadillac CTS-V

24.01.2015

Toyota Mirai

05.01.2015

Porsche 911 GTS

31.12.2014

Jaguar XE

12.09.2014

Ford Focus ST

28.08.2014

Mercedes-Benz S65 AMG Coupe

27.08.2014

Peugeot 508

23.07.2014

Mercedes V klase

16.07.2014

2015 Ford F-150

15.07.2014

Audi Allroad Shooting Brake

25.06.2014

Golf R400

13.06.2014

Mercedes-Benz Coupe Concept SUV

10.06.2014

McLaren 650S

09.05.2014

Mercedes-Benz S klasa kupe

28.04.2014

Chrysler 200

23.04.2014

Peugeot 108

22.04.2014

BMW Active Tourer Series 2

19.04.2014

Jeep Renegade

13.03.2014

Toyota FT-1

11.03.2014

Nissan Sport Sedan Concept

06.03.2014

BMW X3

03.03.2014

Infiniti Q50 Eau Rouge

28.02.2014

Mercedes GLA 45 AMG

24.02.2014

Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo

20.02.2014

Lamborghini Huracan LP610-4

18.02.2014

Mercedes-Benz C klasa

11.02.2014

Ford Mustang

05.02.2014

Subaru WRX

30.01.2014

Jaguar F-Type

28.01.2014

Porsche Macan

23.01.2014

Lexus RC Coupe

07.01.2014

Mercedes-Benz S 63 AMG

30.12.2013

Mini Cooper

27.12.2013

BMW serija 2

19.12.2013

Tržište SAD - Toyota Tundra

29.11.2013

BMW serija 4

28.11.2013

Ford Fiesta ST 2014

21.11.2013

Nissan X-Trail

13.11.2013

Audi Nanuk Concept

12.11.2013

Nikada rođeni modeli - Jaguar F-Type

31.10.2013

BMW i8

22.10.2013

Volkswagen Golf R

17.10.2013

Opel Monza

10.10.2013

Volvo Coupe Concept

07.10.2013

Jaguar Project7

16.09.2013

BMW i3

13.09.2013

Mercedes-Benz S63 AMG

10.09.2013

Peugeot 308

13.08.2013

Mazda3

05.08.2013

BMW X5

29.07.2013

Škoda Octavia RS

22.07.2013

Icona Vulcano

15.07.2013

Porsche 911 Turbo/Turbo S

10.07.2013

Volkswagen Golf GTI

02.07.2013

Maserati Ghibli

25.06.2013

Mercedes-Benz S klasa Tekst sa video prilogom!

17.06.2013

Citroen C4 Picasso

14.06.2013

Range Rover Sport

31.05.2013

Audi A3 Sedan

27.05.2013

Suzuki SX4

21.05.2013

BMW X4

10.05.2013

LaFerrari

06.05.2013

KIA Provo Concept

03.05.2013

McLaren P1

01.05.2013

Porsche 911 GT3

25.04.2013

Lamborghini Veneno

22.04.2013

Toyota i-ROAD

18.04.2013

Ford Explorer

15.04.2013

Cadillac ELR Tekst sa video prilogom!

09.04.2013

Nissan Note

08.04.2013

Lexus IS

03.04.2013

VW Cross Blue Concept

02.04.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

01.04.2013

BMW Serija 3 Grand Turismo

26.03.2013

BMW Series 4 Coupe Concept Tekst sa video prilogom!

21.03.2013

Chevrolet Corvette C7 Stingray Tekst sa video prilogom!

19.03.2013

Volvo S60 Polestar Concept

11.03.2013

Mercedes-Benz CLA Tekst sa video prilogom!

05.03.2013

Renault Captur

25.02.2013

Subaru Forester

20.02.2013

Peugeot 2008

18.02.2013

Nissan Pathfinder

31.01.2013

Audi RS6 Avant

24.01.2013

Porsche Cayman

17.01.2013

Citroen DS3 Cabrio

02.01.2013

Mazda 6

26.12.2012

MINI Paceman

18.12.2012

McLaren P1

05.12.2012

Škoda Rapid

03.12.2012

Jaguar F-type

29.11.2012

Peugeot Onyx Concept

21.11.2012

Ford Mondeo

19.11.2012

Peugeot 208 GTi

13.11.2012

Toyota Auris

08.11.2012

VW Golf 7

06.11.2012

Opel Adam

01.10.2012

Renault Clio

26.09.2012

BMW Serija 7

24.09.2012

Land Rover Range Rover

18.09.2012

Mercedes-Benz G Klasa

11.09.2012

BMW Zagato Coupe

24.08.2012

Porsche 918 Prototype

13.08.2012

Mercedes-Benz Style Coupe

09.08.2012

Volkswagen Scirocco GTS

07.08.2012

Fisker Atlantic Tekst sa video prilogom!

25.07.2012

Bentley Continental GT Speed

23.07.2012

BMW X1

16.07.2012

MG Icon

03.07.2012

Citroen Numéro 9 Concept

26.06.2012

Toyota Avalon

19.06.2012

Volkswagen Golf GTi Cabriolet

13.06.2012

Nissan NV200

11.06.2012

Bentley EXF 9

08.06.2012

Dodge Viper SRT

01.06.2012

Infiniti Emerg-E

30.05.2012

Lamborghini Aventador Jota

28.05.2012

Volvo V40

17.05.2012

Chevrolet Camaro ZL1

08.05.2012

Mercedes-Benz A klasa

30.04.2012

Ferrari F12 Berlinetta

23.04.2012

BMW Concept M135i

17.04.2012

Audi RS4 Avant

12.04.2012

Chevrolet Corvette 427

10.04.2012

MINI Roadster

06.04.2012

Porsche Panamera GTS

03.04.2012

BMW M6

28.03.2012

Aston Martin V12 Zagato

20.03.2012

Audi A6 Allroad Quattro

16.03.2012

Honda Accord Coupe Concept

12.03.2012

Toyota GT-86

09.03.2012

Cadillac ATS

05.03.2012

Acura NSX

01.03.2012

Dodge Dart

28.02.2012

Volkswagen E-Bugster

20.02.2012

Porsche Boxster

15.02.2012

Audi A1 Sportback

07.02.2012

BMW Series 6 Gran Coupe

03.02.2012

Mercedes-Benz SL 2013

02.02.2012

Bentley Continental GT V8

27.01.2012

Volkswagen Cross Coupe

24.01.2012

Mercedes F125

17.01.2012

Lancia Thema

06.01.2012

Subaru BRZ

03.01.2012

Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale

27.12.2011

Mazda Takeri

09.12.2011

Peugeot 208

05.12.2011

Jaguar C-X16

02.12.2011

Renault Frendzy

25.11.2011

Honda Civic

23.11.2011

Škoda MissionL

17.11.2011

Mercedes-Benz C63 AMG Black Series

11.11.2011

Nissan Juke-R

10.11.2011

Maserati Kubang

31.10.2011

Hyundai i30

27.10.2011

Ford Evos

24.10.2011

Lexus GS

20.10.2011

Subaru XV

18.10.2011

FIAT Panda

11.10.2011

Porsche 911 Carrera

04.10.2011

Lexus LFA Nurburgring Edition

30.09.2011

BMW i3/i8

29.09.2011

Mercedes-Benz B klasa

26.09.2011

Mazda CX-5

20.09.2011

Aqos Le Mans

23.08.2011

Porsche Panamera S Hybrid

11.08.2011

VW Tiguan

05.08.2011

Mercedes M klasa

29.07.2011

Scion FR-S

19.07.2011

BMW 328 Hommage Tekst sa video prilogom!

01.07.2011

BMW Serija 1

28.06.2011

Hyundai i40 sedan

21.06.2011

Lexus LF-Gh Tekst sa video prilogom!

09.06.2011

Citroen DS5

06.06.2011

VW Beetle

26.05.2011

Mercedes-Benz Concept A

24.05.2011

Audi Q3

19.05.2011

Škoda Vision

12.05.2011

Alfa Romeo 4C

09.05.2011

Ford B-MAX

29.04.2011

Kia Rio

18.04.2011

BMW Vision ConnectedDrive

14.04.2011

Lamborghini Aventador Tekst sa video prilogom!

11.04.2011

VW XL1

07.04.2011

Aston Martin Virage Tekst sa video prilogom!

15.03.2011

Porsche 918 RSR

10.03.2011

Honda Civic

07.03.2011

Lancia Stratos

01.03.2011

Mercedes-Benz SLK Tekst sa video prilogom!

24.02.2011

Hyundai Veloster

22.02.2011

Ferrari FF

14.02.2011

Nissan Ellure

03.02.2011

MINI Countryman WRC

01.02.2011

Audi A6 Tekst sa video prilogom!

28.01.2011

Honda Brio

27.01.2011

BMW Serija 1 M Coupe Tekst sa video prilogom!

24.01.2011

Dacia Duster Trophée Andros

10.01.2011

Red Bull X1

29.12.2010

Jaguar C-X75 Tekst sa video prilogom!

24.12.2010

Audi RS 3 Sportback

20.12.2010

Hyundai Elantra

16.12.2010

Pagani Zonda Tricolore

02.12.2010

Ford Ranger i Mazda BT-50

29.11.2010

Saab 9-4X

23.11.2010

VW Eos

18.11.2010

BMW 6 Series Concept Coupe

05.11.2010

Mazda Shinari

02.11.2010

Opel GTC Paris

01.11.2010

Lotus Elite

19.10.2010

VW Passat

14.10.2010

Bugatti Veyron Super Sport

04.10.2010

Mercedes CLS

24.09.2010

Citroen DS4

16.09.2010

Range Rover Evoque

31.08.2010

Audi A7 Sportback

30.08.2010

Peugeot 508

26.08.2010

BMW X3

23.08.2010

Volkswagen Jetta

26.07.2010

Renault Latitude

22.07.2010

Audi A1 Wörthersee 2010

15.07.2010

Jeep Grand Cherokee Tekst sa video prilogom!

22.06.2010

Citroën C4 Tekst sa video prilogom!

21.06.2010

Alfa Romeo Zagato TZ3 Corsa

04.06.2010

Mercedes-Benz Shooting Break

03.06.2010

VW Phaeton

31.05.2010

BMW Gran Coupe Concept

21.05.2010

Benero

11.05.2010

KIA Optima

26.04.2010

Porsche 918 Spyder Tekst sa video prilogom!

19.04.2010

Porsche Cayenne Tekst sa video prilogom!

06.04.2010

Noble M600

01.04.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

29.03.2010

VW Touareg Tekst sa video prilogom!

26.03.2010

Audi A1

19.03.2010

Peugeot SR1

09.03.2010

VW Compact Coupe Concept

04.03.2010

Ford Focus

02.03.2010

Opel Meriva

26.02.2010

Pagani Zonda R

25.02.2010

Hyundai Sonata

08.02.2010

VW Amarok

27.01.2010

Alfa Romeo Giulietta

25.01.2010

Bugatti 16C Galibier

28.12.2009

BMW M3 GTS

22.12.2009

Dacia Duster Andros Tekst sa video prilogom!

21.12.2009

Lexus LFA

24.11.2009

Toyota FT-86

16.11.2009

Honda CR-Z

13.11.2009

Hyundai ix35

02.11.2009

Mercedes-Benz SLS AMG

20.10.2009

Ford C-MAX

16.10.2009

Trabant nT

14.10.2009

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

12.10.2009

Nissan LEAF

28.09.2009

Jaguar XJ

18.09.2009

KIA Venga

14.09.2009

Bentley Mulsanne

10.09.2009

Peugeot 5008

14.08.2009

Zenvo ST1

10.08.2009

BMW X1

23.07.2009

Citroen C3

21.07.2009

Opel Astra

06.07.2009

Kia Sorento

03.07.2009

VW Scirocco R

02.07.2009

Aston Martin One-77

23.06.2009

Subaru Legacy

04.06.2009

Acura ZDX

14.05.2009

BMW X5 M i X6 M

12.05.2009

Infiniti Essence

11.05.2009

Opel Ampera

27.04.2009

Mercedes-Benz SLS

24.04.2009

Škoda Yeti

23.04.2009

Toyota Verso

09.04.2009

VW Polo

07.04.2009

Dacia Duster

06.04.2009

Rinspeed iChallenge Concept

31.03.2009

BMW Serija 5 Gran Turismo

23.03.2009

Rolls-Royce 200EX

13.03.2009

Mercedes E Coupe

12.03.2009

Toyota Prius

05.03.2009

Mercedes E klasa

03.03.2009

Peugeot 3008

27.02.2009

VW Concept Blue Sport

25.02.2009

Audi Sportback Concept

23.02.2009

Shelby Mustang GT500

06.02.2009

Mercedes SL65 AMG Black Series

30.01.2009

Mazda 3

19.01.2009

BMW Z4

12.01.2009

Volvo S60

07.01.2009

Nissan 370Z

24.12.2008

Chevrolet Volt

16.12.2008

Lamborghini Estoque

20.11.2008

Toyota Avensis

17.11.2008

Toyota Urban Cruiser

22.10.2008

Mercedes-Benz Concept Fascination

20.10.2008

Renault Megane III

17.10.2008

Lotus Evora

02.10.2008

BMW serija 7

30.09.2008

Citroen C3 Picasso

23.09.2008

Ford Focus RS

18.09.2008

VW Golf VI

15.09.2008

Alfa Romeo MiTo

14.08.2008

Opel Insignia

01.08.2008

Kaipan 14

28.07.2008

BMW GINA Light Visionary Model koncept

25.07.2008

Chevrolet Aveo 3 door

23.07.2008

Opel Insignia

30.06.2008

Ferrari California

27.06.2008

VW Scirocco

16.06.2008

Suzuki A-Star Concept

10.06.2008

Lancia Delta

02.06.2008

Jaguar XF

30.05.2008

VW Caddy Maxi Life

28.05.2008

Kia Soul

13.05.2008

Ford Fiesta

09.05.2008

Rinspeed sQuba

29.04.2008

Renault Koleos

23.04.2008

Mercedes-Benz SL 63 AMG i SL 65 AMG

31.03.2008

Nissan GT-R, Murano i Pivo 2 Concept

27.03.2008

Dodge Challenger SRT8

21.03.2008

Ford Explorer 2008

17.03.2008

Citroen C5

29.02.2008

Cadillac Provoq Concept

08.02.2008

Mercedes-Benz Vision GLK Freeside

06.02.2008

Mercedes-Benz F700 Concept

07.01.2008

Seat Tribu Concept

02.01.2008

Audi metroproject quattro

17.12.2007

Toyota IQ Concept

10.12.2007

VW Tiguan

21.11.2007

Suzuki Splash

12.11.2007

Opel Astra Sedan

06.11.2007

Ford Kuga

05.11.2007

Citroen C-Cactus Concept

24.10.2007

Mazda 6

09.10.2007

Audi A4

08.10.2007

BMW Concept X6

05.10.2007

BMW Serija 1 Coupe

02.10.2007

Mini Clubman

27.09.2007

Peugeot 308 RC Z

14.09.2007

Porsche 911 GT2

11.09.2007

Bentley Brooklands

30.08.2007

Spyker C12 Zagato

20.08.2007

Renault Laguna

30.07.2007

Seat Altea Freetrack

25.07.2007

Peugeot 308

18.07.2007

Fiat Linea

16.07.2007

Opel Agila

10.07.2007

VW Golf GTI W12-650

28.06.2007

Porsche 911 Turbo Cabriolet

25.06.2007

Mazda 2

22.06.2007

Peugeot 207 SW Outdoor Concept

21.06.2007

Buick Riviera Concept

19.06.2007

Suzuki SX4 Sedan

15.06.2007

Audi TT Clubsport Quattro

11.06.2007

Kia KND-4 Concept

07.06.2007

Honda Accord Coupe Concept

04.06.2007

Volkswagen Golf Variant

02.06.2007

Lada C-class Concept Coupe

31.05.2007

Ford Mustang Shelby GT 500 KR

28.05.2007

Mazda Hakaze Concept

24.05.2007

BMW M3 Coupe

22.05.2007

Opel GTC Concept

19.05.2007

Chevrolet Beat, Trax i Groove

17.05.2007

Hyundai Genesis Concept

14.05.2007

BMW Concept CS

09.05.2007

GM V6 Dizel

03.05.2007

Maserati GranTurismo

27.04.2007

Citroen C-Crosser i Peugeot 4007

25.04.2007

Dodge Demon Concept

23.04.2007

Cirrus

21.04.2007

Audi A5

17.04.2007

Ford Mondeo

13.04.2007

Fiat 500

09.04.2007

Rinspeed eXasis

06.04.2007

Suzuki XL7

05.04.2007

KTM X-Bow

27.03.2007

Renault Twingo

22.03.2007

Motor Volvo 3,2 litra R6

08.03.2007

VW Tiguan

05.03.2007

Maybach 62 S

26.02.2007

Eurostar EU-97

22.02.2007

Mercedes-Benz C klase

15.02.2007

Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe

12.02.2007

Dodge Viper SRT 10

09.02.2007

Evector VUT 100 Cobra

06.02.2007

Kia Cee'd

29.01.2007

BMW serije 3 Cabrio

26.01.2007

Peugeot 207 CC

23.01.2007

VW Iroc Concept

22.01.2007

Volvo XC60 Concept

19.01.2007

Jaguar C-XF

16.01.2007

Škoda Fabia

15.01.2007

Mazda BT-50

12.01.2007

VW GX3

04.01.2007

Aston Martin Rapide

01.01.2007

Toyota Auris Concept

29.12.2006

Chevrolet WTCC Ultra

22.12.2006

Audi R8

18.12.2006

Chrysler Sebring Cabrio

14.12.2006

Lancia Delta HPE Concept

01.12.2006

GM SUV 2007.

27.11.2006

Peugeot 908 RC

24.11.2006

Dodge Avenger Concept

16.11.2006

Dacia Logan MCV

14.11.2006

Fiat Bravo

13.11.2006

Mini

03.11.2006

Ford Mondeo

27.10.2006

Tesla Roadster

05.10.2006

BMW X5

19.09.2006

Citroen C4 Picasso

12.09.2006

Ford Transit

22.08.2006

Alfa Romeo 159 Sportwagon

15.08.2006

Pagani Zonda Roadster F

08.08.2006

Saab Aero X

01.08.2006

Mercedes-Benz CL-klase

28.07.2006

Mazda Kabura Concept

25.07.2006

Chrysler Sebring

24.07.2006

Kia Carnival

17.07.2006

Lamborghini Murcielago LP640

10.07.2006

Chevrolet Captiva

03.07.2006

Dodge Caliber

26.06.2006

Mercedes-Benz E-klase

15.06.2006

BMW Serije 3 Coupé

09.06.2006

Dacia Logan Steppe Concept

01.06.2006

Peugeot 207 RCup Concept

26.05.2006

Opel Corsa

25.05.2006

VW Concept A

19.05.2006

Hyundai Santa Fe

11.05.2006

Saab 9-7X

04.05.2006

Honda Legend

27.04.2006

Audi TT

24.04.2006

Muscle Cars

20.04.2006

Fiat Doblo

14.04.2006

Suzuki SX4

11.04.2006

Opel GT

04.04.2006

BMW Z4 M Coupe

30.03.2006

Dodge Hornet Concept

28.03.2006

Ford S-MAX

23.03.2006

Lexus LS 460 L

13.03.2006

Mazda CX-7

09.03.2006

Peugeot 207

06.03.2006

Ferrari 599 GTB

02.03.2006

Audi S6

24.02.2006

Lamborghini Miura

20.02.2006

Mitsubishi Concept X

14.02.2006

Suzuki Grand Vitara

13.02.2006

Smart Crosstown

10.02.2006

Citroen C-AirPlay Concept

06.02.2006

Mercedes-Benz GL klase

03.02.2006

SAAB 9-5

30.01.2006

Ford Iosis

23.01.2006

Mini Cooper S

20.01.2006

Fiat Sedici

12.01.2006

Dodge Nitro Concept

05.01.2006

Opel Antara GTC Concept

26.12.2005

Jeep Compass

22.12.2005

Maserati GranSport Spyder

14.12.2005

Ferrari GG 50 Concept

12.12.2005

Škoda Octavia RS

06.12.2005

BMW Z4

01.12.2005

Ford Galaxy

28.11.2005

Mazda Sassou

23.11.2005

Carlsson CM50 K

22.11.2005

Toyota Yaris II

18.11.2005

VW EcoRacer Concept

17.11.2005

Mercedes-Benz Vision R 63 AMG

09.11.2005

Mini Wagon Concept

01.11.2005

Peugeot 20Cup

31.10.2005

Hyundai Accent SR Concept

26.10.2005

Dodge Viper SRT10 Coupe

21.10.2005

VW Eos

17.10.2005

Lamborghini Gallardo SE

12.10.2005

Opel Vectra OPC

06.10.2005

Opel Astra TwinTop

03.10.2005

Audi Q7

27.09.2005

Citroen C-SportLounge

22.09.2005

Honda Civic

19.09.2005

Ford Focus MS Design

05.09.2005

Fiat 600 50th

01.09.2005

Porsche Cayman S

19.08.2005

VW Fox

18.08.2005

Lexus IS 200

17.08.2005

Volvo C70 CC

16.08.2005

VW Passat Caravan

15.08.2005

Jaguar XK 4,2-S

12.08.2005

Seat Leon

08.08.2005

Mercedes-Benz Bionic Car

05.08.2005

Škoda Yeti

02.08.2005

Pagani Zonda

30.07.2005

Maybach Exelero

28.07.2005

Peugeot 307

25.07.2005

Ford Focus Vignale Concept

21.07.2005

Mercedes-Benz S klase

18.07.2005

Renault Clio III

15.07.2005

Cadillac DTS

06.07.2005

Hyundai Portico

04.07.2005

Ford SAV

01.07.2005

Alfa Romeo Brera

29.06.2005

Subaru B9 Tribeca

27.06.2005

BMW 3 Touring

24.06.2005

Opel Zafira

22.06.2005

Jeep Grand Cherokee

20.06.2005

Kleemann

09.06.2005

Mitsubishi Colt Coupe-Cabriolet

07.06.2005

Citroen C1

02.06.2005

Peugeot 107

01.06.2005

Alfa Romeo 159

24.05.2005

Fiat Croma

19.05.2005

Mazda MX-5

16.05.2005

SsangYong Rexton

05.05.2005

Cadillac BTS

04.05.2005

Peugeot 407 Coupe Prologue

03.05.2005

Aston Martin V8 Vantage

02.05.2005

Lexus RX 400h

28.04.2005

Lancia Y Sport

27.04.2005

Ferrari F430 Spider

23.04.2005

Toyota Aygo

15.04.2005

Ford Sport Trac

01.04.2005

BMW serije 3

28.03.2005

Citroen C6

24.03.2005

Hyundai Sonata

22.03.2005

Dodge Charger

17.03.2005

Opel Astra GTC

14.03.2005

Venturi Fétish

12.03.2005

Bentley Continental Flying Spur

10.03.2005

Jaguar Advanced Lightweight Coupe

01.03.2005

Nissan Pathfinder

22.02.2005

BMW M6

19.02.2005

Mazda 5

15.02.2005

Alfa Romeo 157

12.02.2005

Mercedes M klase

08.02.2005

VW Passat

05.02.2005

Toyota Motor Triathlon Race Car

28.01.2005

Mercedes B i R klase

24.01.2005

Porsche Boxster

18.01.2005

Ferrari 575 M Maranello Superamerica

12.01.2005

Audi A6 Avant

06.01.2005

VW Touareg W12 Sport

01.01.2005

Volvo XC90 V8

29.12.2004

Alfa Romeo 147

22.12.2004

Citroen C4

16.11.2004

Renault Modus

19.11.2004

Jaguar Concept Eight

23.11.2004

BMW M5

26.11.2004

Ford Focus II

30.11.2004

Dacia Logan

3.12.2004

Suzuki Swift

7.12.2004

Peugeot 907

10.12.2004

Ford Focus

17.10.2004

Opel Astra Caravan

26.10.2004

Ferrari F 430

1.11.2004

Mercedes A klasa

12.09.2004

Fiat Trepiuno

16.09.2004

SAAB 9-3 Sport Sedan 1,9 TiD

20.09.2004

Subaru R1e

29.09.2004

Maserati MC 12

4.10.2004

PEUGEOT 1007

9.08.2004

BMW serija 1

13.08.2004

ALFA ROMEO Crosswagon Q4

17.08.2004

OPEL Tigra TwinTop 1,8 Cosmo

21.08.2004

LAND ROVER Discovery

25.08.2004

AUDI A3 Sportback

30.08.2004

VW Concept C

4.09.2004

PEUGEOT 407

9.07.2004

LANCIA Musa

11.07.2004

FIAT Multipla

14.07.2004

PORSCHE 911

16.07.2004

KIA Cerato

19.07.2004

MITSUBISHI Colt

21.07.2004

OPEL TriXX

24.07.2004

BMW serija 3

29.07.2004

MAZDA MX Flexa

31.07.2004

CHEVROLET Lacetti

2.06.2004

CHRYSLER Crossfire Coupe i Cabrio

10.06.2004

BMW M5

16.06.2004

AUDI A6

23.06.2004

MINI Cooper Cabrio

30.06.2004

PEUGEOT 407 Silhouette

10.05.2004

BMW serija 1

11.05.2004

CHRYSLER 300C Sedan

14.05.2004

FORD Shelby Cobra

18.05.2004

TOYOTA Corolla Verso

21.05.2004

CITROEN C4 Sport

25.05.2004

SEAT Altea

29.05.2004

BMW 645 Ci

6.04.2004

OPEL Astra

9.04.2004

MERCEDES C klase

12.04.2004

KIA Picanto

15.04.2004

ROLLS ROYCE 100EX

20.04.2004

ROVER 75 V8

24.04.2004

FORD Mustang

28.04.2004

MITSUBISHI Lancer Evo VIII

3.05.2004

FORD Visos

4.03.2004

ASTON MARTIN DB9

11.03.2004

LEXUS GS 430

18.03.2004

VOLVO V50

24.03.2004

RANGE STORMER

30.03.2004

PEUGEOT 407

3.02.2004

CHEVROLET Corvette C6

7.02.2004

PORSCHE Cayenne 3,2 V6

11.02.2004

BMW 645 Ci Cabrio

17.02.2004

CADILLAC SRX

21.02.2004

HONDA Acura 3,2 CL Type-S

26.02.2004

SEAT Altea

3.01.2004

AUDI Le Mans Quattro

8.01.2004

KIA Picanto

13.01.2004

VOLVO S40

17.01.2004

ALFA ROMEO GT

21.01.2004

DACIA Solenza

25.01.2004

PONTIAC GTO

29.01.2004

OPEL Insignia

1.12.2003

FERRARI 612 Scaglietti

4.12.2003

FIAT Idea

8.12.2003

NISSAN Murano

11.12.2003

CHRYSLER 300C

15.12.2003

SMART ForFour

18.12.2003

JAGUAR R-D6

23.12.2003

BMW Alpina B7

25.12.2003

ALFA ROMEO 166

29.12.2003

MERCEDES SLR McLaren

3.11.2003

VW Golf V

7.11.2003

PEUGEOT 307 CC

11.11.2003

LANCIA Fulvia Coupe

15.11.2003

LAND ROVER Freelander

18.11.2003

DODGE Viper SRT-10

22.11.2003

TOYOTA Prius

27.11.2003

OPEL Astra

4.10.2003

MAZDA 3

9.10.2003

BENTLEY Continental GT

16.10.2003

VW Concept R

23.10.2003

DODGE Intrepid

27.10.2003

BMW serije 6

27.08.2003

FERRARI 360 Challenge Stradale

3.09.2003

LANCIA Ypsilon

10.09.2003

MASERATI Quattroporte

17.09.2003

CADILLAC CTS

22.09.2003

SAAB 9-3 Convertible

28.07.2003

FORD GT40

1.08.2003

BMW M3 CSL

5.08.2003

MINI One D

9.08.2003

MERCEDES C 30 CDI AMG

13.08.2003

MITSUBISHI Outlander

18.08.2003

CITROEN C2 Sport

27.06.2003

OPEL Signum 3,0 V6 CDTI

7.07.2003

JAGUAR XJ

14.07.2003

RENAULT Scenic II

18.07.2003

CADILLAC XLR

22.07.2003

LAMBORGHINI Gallardo

28.05.2003

MERCEDES CLK Cabrio

4.06.2003

KIA Opirus

11.06.2003

VW Phaeton V10 TDI

18.06.2003

BMW serija 5

27.04.2003

FORD Focus C-MAX

4.05.2003

PORSCHE Carrera GT

11.05.2003

VW Touran

18.05.2003

CADILLAC Sixteen

28.03.2003

VW Beetle Cabrio

3.04.2003

AUDI Pikes Peak

12.04.2003

CITROEN C3 Pluriel

15.04.2003

MITSUBISHI Pajero Evo 2+2 Concept

19.04.2003

HUMMER H2

6.03.2003

ROLLS-ROYCE Phantom

10.03.2003

PEUGEOT RC

14.03.2003

NISSAN Micra

5.02.2003

LANCIA Phedra

18.02.2003

CHRYSLER PT Cruiser Cabrio

22.02.2003

ALFA ROMEO Brera

11.01.2003

PEUGEOT 307 CC

17.01.2003

MAZDA 2

22.01.2003

PEUGEOT Sesame

6.12.2002

RENAULT Ellypse

26.12.2002

OPEL Meriva

4.01.2003

AUDI A8

12.11.2002

FORD Streetka

23.11.2002

MERCEDES-BENZ Vision GST

3.12.2002

CITROEN C3 Pluriel

12.10.2002

CHEVROLET TrailBlazer

31.10.2002

RENAULT Megane II

1.10.2002

MAYBACH

27.08.2002

BENTLEY GT Coupe

27.08.2002

BMW CS1

27.08.2002

HTC
01.3.2018 08:20
38
2

Vrhunski dizajn pogotovo unutra perfekcija!

Dzoniz
01.3.2018 09:47
36
2

Prelep auto. Pravo osvezenje u D segmentu!

igi
01.3.2018 10:42
27
2

Zadnji deo, sa upaljenim stop svetlima, malo podseća na Mustang, što mu je dodatni plus.
Nadam se da će i klot verzije u beloj boji izgledati ako ne toliko moćno kao GT verzija, onda bar približno. I nazovite me staromodnim ali pre bih ovaj 508 nego 5008 ili drugi SUV slične kategorije/cene.

Sivi soko
01.3.2018 12:38
26
5

Bestseler u najavi...


Rikošet
01.3.2018 13:11
24
17

Čitam komentare na francuskim stranicama pa na našim i uočih veliku razliku. Kod nas klasika vauuu, jauuu, mjauu, odlično, fenomenalno pa do onih kojima je fuj...
Kod njih se ljudi konkretno pitaju zašto im Peugeot umjesto klasične limuzine sada nudi petovratni kupe model kakavog nikada nije imao u svom programu? Zašto je 508 tako sportski nizak? Zašto nema okvira na vratima kao Arteon i zašto nema klasična vrata kao Passat? Zašto mu je gepek 28 litara skromniji od prethodnog? Zašto pod više nije ravan kad se obore nasloni sjedišta? Zašto sprijeda izgleda kao Honda? Zašto su nazad puno manji prozori? I tako Francuzi opališe iz različitog oružja po Peugeotu... Oni se pitaju koja je praktična vrijednost ovog automobila i kako će on da zamjeni limuzinski 508? Francuzi se naime iskreno nadaju da Peugeot namjerava da im ponudi i 508 kao klasičnu limuzinu, odnosno da je ovo neka "sportska" verzija nove 508-ice? Nije sve kritika naravno pohvalili su puno toga, prvenstveno upotrebu kvalitetnijih materijala, uvođenje praktičnih pretinaca u kabini, komfor u oba reda, retro detalj sa oznakom... ali je činjenica da gledaju puno dalje od dizajna, jer ima je bitno kako će moći da iskoriste ovaj automobil u praksi... Koliko sam skontao strah ih je da opet nemaju čim da pariraju njemačkoj klasici i da će im zbog toga Passat postati nacionalna limuzina broj 1. što je do sada bila Peugeotov titula...

boki
01.3.2018 13:26
12
1

Lepo. Samo, mogli su da ubace 6-stepeni menjac i u najslabiji dizel. Bilo je najave da ce biti ugradjen i motor 1.2 turbo od 130KS, ali su izgleda odustali (za pocetak). Sto se tice benzinaca, njihov 1.6 turbo je za izbegavati.
Ima jos jedna, lepa stvar: izlaskom novog 508, "stari" 508 2015+ ce znatno pojeftiniti, a meni se on bas i svidja i imam ga na nisanu kao sledecu kupovinu ;-)

moron
01.3.2018 14:58
12
16

Dizajn je stvar ukusa. Za mene je ovaj enterijer "Džejkobova lestvica košmara", kao i kod cele aktuelne game ...

Nego, "Redakcija", koliki je Wb ovih kola? Znam šta piše, u Vašem tekstu i kod ostalih ( 275 cm), ali, kada sam ga ja na jednom sajtu "pljunuo" i zbog toga, neko mi reče da pojma nemam, da svi u Srbiji pogrešno navode i da u zvaničnim podacima stoji da ima 279,5 cm ?

Milan
01.3.2018 20:00
16
3

Ja imam 508 2012 godiste i vrlo sam zadovoljan sa njim. Ali ovaj novi 508 je prelep. Svaka cast

херцего&
02.3.2018 08:08
11
3

Mislim da Peugeot hvata dobar pravac kada je u pitanju spoljasnji izgled limuzine, jer ova 508 izgleda odlicno. Drugo je pitanje kakva ce biti iskoristenost unutrasnjosti, jer ako i prakticnost ne bude na nivou klase cemu onda sluzi ovako dobar eksterijer. Nadam da ce ovaj aauto igrati zapazenu rolu u svom segmentu, jer to Peugeot zasluzuje.

don
02.3.2018 09:20
16
6

pezo ce preuzet sportski dio, citroen na temelju 508 napravit ce limuzinu duzu, vecu,siru a opel za "sirotinju".
tako da ce imati s cime da pariraju Nijemcima.

moron
02.3.2018 10:10
17
25

Rikošet
Ti si izneo suštinu. I svaka ti čast. Baš zbog svega toga za mene je ovaj budući 508 čisti PROMAŠAJ !!!
Volim pežo, vozim ih već 14 godina, ali, to kuda su oni krenuli ( posebno sa ovim volanom dole, a instrumentima iznad ), to je za moj doživljaj, užas jedan.
Jedno se na taj način "zajebavati" sa 208-icom, pa i sa 308-icom (mada tu medju potencijalnim kupcima može da bude i "ozbiljnih ljudi"), ali, sa 508 kao klasičnom lumuzinom, sa tradicijom klasičnih vrednosti, to je baš "suicid". I sada, kada bi neko usporedio 508 mk1 i ovaj mk2, to je "nebo i zemlja". Mk1 je "čvrsto na zemlji", a ovaj mk2 Boga pitaj gde, u kojim dečijim oblacima ...
Da sam mogao da to "svarim", danas bih vozio 308 SW mk2. Ali, još ne mogu sebi da dodjem od toga šta su uradili od tih kola, i "stelt tehnologije" instrumenata ...

maxy
02.3.2018 11:33
12
20

Ja ne mogu da ga svarim, ali nikako. Očekivao sam od Pežoa elegantnu limuzinu, a ne ovo. Prethodni 508 je po meni jedna od lepših klasičnih limuzina.

@moron
na onom sajtu gde su te pljunuli su sve sam ekspert do eksperta.

don
02.3.2018 13:21
17
7

pih,stilski gledano meni je odlican.

moron
02.3.2018 15:32
11
14

don
Meni dizajn eksterijera "nije sporan" (ako zanemarim potencijalno veoma lako oštećenje ovih LED dnevnih svetala / migavaca ), ali, prozori bez rama su, dugoročno posmatrano, teška glupost, nepraktični, nesolidni i izvor skupocenih problema.
Dizajn enterijera bih "svario", da su volan i instrument tabla "normalni". Ovako, to smatram "praktičnim" koliko npr. i volan sa fiksnim srednjim delom kod starog C4. A što je citroen kao "ingeniozno rešenje" odavno napustio, zar ne?
Padajuću liniju krova i visinu od samo 140 cm, da ne komentarišem. To će da bude "dvosed" ?

Vlado, Niš
02.3.2018 17:48
20
1

Koliko paljbe po novajliji, a još ga nismo ni videli uživo. Ja sam ipak optimista.

Gajic Sabac
02.3.2018 19:44
14
5

Mnogo komentara na mrezama,deo uticaja ima i zimsko vreme,mnogo hvale ,ali trziste ce reci svoje.Ni arteon ne ide bas u nekim velikim prodajnim ciframa ,tako da ne budemo optimisti ni za ovaj auto.Audi A 5 sportbek je neka druga prica .Mislim da ih je uspeh 3008 malo povukao na tanak led.Zavisi sve kao i uvek od cene,ali nece uspeti ispod 30k da ga pozicioniraju.Nije posteno od PSA STO GURAJU CITROEN u zapecak posle toliko godina.U Miluzu se pre ovog vozila radio C 4, ukinuli su ga ,e sad cemo videti kako ce ga ovaj preteci sa prodajom. Ovo Vw ne radi ni sa skodom.

Milan
03.3.2018 00:40
19
1

Jedino sto se moze komentarisati su dizajn i dimenzije, ipak ga nismo videli ni vozili. Ovako na slikama meni je prelep.
Sto se tice koncepcije i dimenzija oni jesu iznenadjenje ali treba uzeti u obzir i kakva je trenutna pozicija na trzistu. D segment umire, a kupaca klasicnih limuzina iz francuske jednostavno nema, ma kakav auto da su ponudili poslednjih godina (C5, 508, Talisman) svi su doziveli fijasko na trzistu. Sva tri zajedno nisu mogli da dohvate Mondeo ili Insigniu a superb i Passat su daleko ispred, U svetlu takvih okolnosti mozda je logicno da pokusaju da promene nesto, talismanu da ostave kupce klasicnih limuzina a oni da pokusaju da otkinu deo kolaca iz premijum segmenta (ne zaboravite da premijumi D segmenta imaju slicnu koncepciju novom 508).

Neko
03.3.2018 11:25
15
13

@moron

Ja sam taj sto je rekao da “pojma nemas”, ali ne tim rijecima.
Jesam bio malo ostar, ali na kulturan nacin. Taj sajt inace ima dosta rigorozne admine, tako da ruzne stvari ne prolaze. Da budem iskren, poklopio sam te jer vec duze vrijeme “vristis” zbog Pezoa, i malo pretjerujes na vecini foruma, jednostavno ubijas svaku vijest nama koji volimo automobile. Previse negativnosti. Nemam nista protiv tog da si protiv, ali to mi lici na opsesiju doslovno. Meni kad se nesto ne svidja, nadjem nesto sto mi se svidja, a ne ko ostavljena djevojka... Ja licno gotivim Pezo i svidja mi se ovo sto rade, motorizacija dobra, mjenjace su digli na visi nivo sa EAT 8 itd... Ima i promasaja, zadnja klupa 308-ice, vjerovatno prostor za glavu nove 508-ice itd... Ali to vazi za svaki brend, svako ima nesto dobro i lose.
Na kraju komentara cu okaciti link na kom su tehnicke karakteristike novog 508, dimenzije i motorizacija. Jeste malo cudna situacija sa ovim 2.75 sto svi prenose ali najjaci francuski automagazin i ovaj forum koji je bas ukljucen u rad Pezoa su prenjeli 279.3 cm, a uz to i sve ostale mjere kao sto se vidi na linku, tako da smatram da su ipak oni u pravu.
Link u nastavku: http://www.forum-peugeot.com/les-caracteristiques-techniques-de-la-nouvelle-peugeot-508/

Par puta sam pisao na VG, nije mi objavljen komentar. Mozda nece biti ni sad, mada vidim da svasta prolazi, ali mozda ce vama u redakciji ipak biti od koristi podaci s linka...

Rikošet
03.3.2018 12:50
16
5

moron

Ma iznio sam samo zapaženje i interesantne razlike u našem i njihovom poimanju 508-ice nema tu puno moje mudrosti... Ostavljam prostora da me ovaj auto obori s nogu kad ga vidim uživo, ali za sad stvari stoje kako stoje... Dizajn je bitna stvar kod automobila, Francuzi se rijetko kopiraju i to mi se kod njih dopada... Ono što mi para uši kod 508-ice je riječ premium?

Kao potencijalne konkurente (u oficijelnom videu)
navode između ostalog VW Arteona i Audi A5 Sportback. Pitam se čime će da im pariraju u "premium" verzijama, petovratnom karoserijom, originalnim dizajnom, luksuznom opremom? Tehnologijom ne mogu... Peugeot nema Quattro, a ni 4Motion, samo prednji pogon... Ako i bude imao 4x4 imaće neku hibridnu kombinaciju, koja je sve samo ne premium...

Najjači benzinac je 1.6-litarski Turbo sa 222 KS. Strašno isforsiran ako me pitaš... Audi s druge strane ima 2.0 TFSI sa 252 KS, a Arteon iz 2.0-litre dobija 280 KS... Audi pri tom u S5 modelu ima 3.0 TFSI sa 354 KS... 2.0 HDI kod Peugeota ima 176 KS. Arteon ima bi-turbo 2.0 TDI sa 240, a Audi 3.0 TDI sa 218 i 286 KS... Peugeot po prvi put uvodi osmostepeni automatik, dok su DSG i S-Tronic nešto u čemu VW i Audijevi kupci uživaju već godinama...

Peugeot može biti premium možda samo u Francuskoj gdje je do sada uživao direktorski status i zbog toga bio u blagoj prednosti ispred avangardnog Citroena i radničkog Renaulta, ali na papiru je ta razlika danas mršava. Evo kad ga poredim sa Renaultom vidim sledeće. Renault ima F1 program, Peugeot reli, Dakar... Renault ima 4Control, a Peugeot Hyibrdini 4x4. Renault ima 4x4 istina Nissanov, ali ga ima... Renault ima 2.0 dCi, ali ga ne nudi u Talismanu zbog čega ovaj na evropskom tržištu tone kao sikira, a Peugeot ga ima, Peugeot je ovdje po meni bolji... Renault ima DCT sa dva kvačila, Peugeot ima klasiku sa šest stepeni i tek sad dolazi 8-stepeni automatik (pretpostavljam njemački ili japanski...)... Renault je odustao od petovratne kombi limuzine, po kojima je poznat decenijama, a Peugeot odustaje od klasične limuzine koja je njegov zaštitni znak i uvodi petovratnu kupe limuzinu. Zbunjujuće...

Stojadin Crveni
03.3.2018 17:17
10
2

Zelim ga! Pogotovo u GT varijanti!

moron
03.3.2018 19:27
15
7

Neko
Najpre Ti se "izvinjavam" u ime redakcije B92 što nisu objavili taj Tvoj komentar koji pominješ, ali, da Te utešim, nisu objavili ni moj odgovor na ono što si Ti meni "zamerio" ( a rekao sam Ti da Ti iskreno želim da svojim novcem kupiš ovaj novi 508 i da, izmedju ostalog, dugoročno (pa i po isteku garancije) uživaš u njegovim vratima bez rama prozora, a svakodnevno u njegovoj ergonomiji (volan dole, medju butinama, a instrumenti gore, iza, daleko, sitno, za oko sokolovo), uz žaljenje i što i kod njega nisu "kontra instrumenti" kao kod 308, pa da možeš u svakom trenutku da treniraš mozak sa kazaljakama koje rastu u kontra smeru).
Naravno, izvinjenje bih dugovao i samom pežou, za sve ostalo što sam bez osnova ikada tom brendu (subjektivno) zamerio, pa i manuelne petostepene menjače u 2018 godini na najslabijoj HDI verziji u 3008 i 5008 ili na plastične volane u Active paketu (a i potpuno odustvo centralnog "televizora", kada sve to neodoljivo podseća na "infotainment" škode Fabiju Active za tržište Srbije ...). Da, u pravu si i Ti i ostali, imaju oni AT8 by Aisin i to ODAVNO, samo što ih "sparuju" jedno uz HDI 180, koji čini "čak" jedan promil prodaje ... Pri tome, taj HDI 180 AT8 ( npr. uz 308 GT ) ima perfomanse "u desetinku" kao običan HDI 150 6MT. Tek da se čovek upita šta realno dobija, osim cene veće 10-ak hiljada eura više.
Dakako, to moje "pokajanje" u odnosu na sam brend i njihova dostignuća ne bi imalo smisla, ako se ne bih uputio izvinjenje i samom domaćem uvozniku, koji sa dosta sluha odmerava cene za tržište Srbije, a kome sam ja, nošen "mržnjom" ( to se tako zove ?) bez utemeljenja znao zameriti zato što im je, recimo, 308 HDI 120 SW Active skuplji 2.000 eura od 308 HB, umesto da sam, da sam imao hrabrosti, zamerio onima koji idu sa damping cenama u Srbiji, pa doplatu za karavane u C segmentu naplaćuju samo sa POLA toga (pa i manje), pri čemu sam posebno bio dužan "opomenuti" uvoznika za Citroen, koji kod Picasso-a, doplatu za dugački Grand, "uzima" sa samo 500 eura. "Te druge" bi trebalo prijaviti Komisiji za zaštitu konkurencije za to što rade ... A umesto svega toga, ja zamerao samo uvozniku pežoa, kao kakva "ostavljena devojka", kako veliš ...
Šta da Ti na kraju kažem? Tek, kada vidiš potpis "moron", znaj da to (bar deceniju pod tim imenom) piše pravi "moron" ... I idiot. Nema potrebe da moji ( bolesni ) postovi utiču na Tvoj užitak, kao ni ostalih istinskih ljubitelja automobilizma, na ovom ili na drugim forumima ...

Boki
03.3.2018 21:12
5
8

Lep je donekle, lepši je svakako mogao biti. Ima dobru pojavu, na prvi pogled je moćan, ali kada ga detaljnije zagledam ipak mu nešto nedostaje, nekako kao da je dizajnere mrzelo da ga dovrše. To je generalno mana mnogih Francuza... Manji nagib šoferšajbne od zadnjeg stakla mi je nekako iritantan, više volim kada su pod sličnim uglom. 407 je možda najlepši Pežo do sada, mada i on ima mane, ali odiše nekim dobrim stilom.

Neko
04.3.2018 01:33
8
6

@Moron
Nisi nesto razumio dobro, B92 objavljuje moje komentare. VG do sad nisu, mada sam pisao maks. 3 puta, al nije ni bitno. Tvoj komentar vjerovatno nisu objavili upravo zbog te neke ogorcenosti koja izbija iz komentara (bez uvrede zaista, nije mi cilj).
Da budem iskren volio bi ovaj 508, imam neke svoje razloge ali da ne idem sad previse u analizu. Jasno mi je da si bio cinican, al ja sam na tom autu na osnovu podataka “sa papira” primjetio samo jednu manu, prostor nazad. Ostalo mi sve odgovara pa i rjesenje instrument table koje forsira Pezo. Moguce je da je do moje gradje...
O uvozniku ne bi, ne zivim u Srbiji, tako da ne poznajem situaciju, ali vjerujem da je los.
Poenta mog pisanja je da previse zapinjes za nesto sto ti ne odgovara, takve stvari jednostavno zaobidjes, meni iz nekog razloga ne odgovara jedan njemacki brend, pa ga jednostavno i ne pratim, niti spominjem. A mogao bi pjeniti o njemu danima, al ne vidim poentu.
Sve u svemu, sto se meni tice, sve najbolje, ovo nije nista licno, bar s moje strane.

Ivan92
04.3.2018 08:23
2
14

Ništa revolucionarno, ništa spekrakularno, ali je po običaju pomenut VW.

moron
04.3.2018 10:12
6
7

Neko

Dobro, nakon obostranih "uvodnih izlaganja", reci mi, molim Te, šta Te to tehnički impresionira na ovim kolima?
Onaj link koji si okačio sadrži i unutrašnje dimenzije ( pa i tamo naznačeno "F" i "G", visina za trup napred i pozadi ) i ja Ti kažem da, poredeći sa zvaničnim specifikacijama ranijih pežoa sličih spoljnih dimenzija, tako tesnog pežoa odavno nije bilo. Ako to kupcu kola tog segmenta nije za plakanje, ja onda zaista ne znam šta su to za kupca relevantne osobine kola koje treba da ceni prilikom izbora.


Rikošet
"Francuzi se rijetko kopiraju i to mi se kod njih dopada... "
Da, niko nije kopirao citreon sa njegovim volanom sa fiksnim središnjim delom. Niti je neko kopirao pežo sa malim volanom dole, a instrumentima gore.
Kažu mnogi, kada te u tehnici niko ne sledi/kopira u primeni tvojih rešenja, to je trenutak da se zapitaš da li je tvoje rešenje zaista dobro. Citroen je odavno to shvatio i odustao od svog volana sa fiksnim središnjim delom. Pežo i dalje forsira sa malim volanom dole, a instrumentima gore ( možda grešim u sećanju, rekao bih, počeo je sa time 2012. sa 208 ). Šest godina ih u tome niko ozbiljan nije kopirao...

Što se tiče motorizacije za 508 mk2, pežo "trpa" ono što ima, pri čemu ja mislim da ta njegova ponuda može da zadovolji želje bar 90% potencijalnih kupaca u onoj ( prosečnoj) klasi gde pežo realno pripada (jer on svakako nije "premium",pa ni onda kada na 3008/5008 GT ili 508 "GT" ( sve sa HDI 180 AT8) nakačiš cenu od 40.000 ). Za tu ciljnu grupu koju gadja, postojeći benzinski ( 1,2 i 1,6 turbo) i dizel motori ( 1,6 i 2.0 ) su skroz ok ( mada mislim da je vreme da u 2018. iz ponude potpuno izbaci sramotne 5MT ). A da za onih "nedostajućih" 10% razvija neke dodatne "bijesne motore", ne isplati im se. Posebno danas.
A ponavljam, Aisin EAT8 menjač nije nikakva novost uz 508 mk2, on odavno postoji i uz 308 HDI 180 ( u paketu opreme GT ), kao što i sam 2,0 BlueHDI 180 postoji od "pre Hrista", ali je uvek bio uparen ( i danas je) samo uz AT ( u celoj PSA grupi ), a što zbog gubitaka na tom menjaču ( ne samo dok je bio EAT6, već i kao EAT8 ), njegove perfomanse svodi skoro na nivo jednog skroz običnog HDI150 ...

Ivan92
04.3.2018 13:23
5
0

Vi iz VG. Ste kraljevi. Objavili ste moj komentar koji nisam uopste ni napisao. Ja spominjem film TAXI, a vi objavili da ovaj auto nije nista spektakularno, i da spominjem VW.

don
04.3.2018 22:33
3
11

Ti japanski mjenjači su živi šrot.
Ak bude jeftin,biće ok, bude li skup....ta, nije on đulija.Rikošet je objasnio motorizaciju pežo.
Ostaje da se vidi trajnost elektronike.

Rikošet
05.3.2018 13:22
4
4

moron

Iskreno nisam znao da Peugeot u 508 ima AT8 uz HDI, mislio sam da to samo opcija za THP... Ne znam zašto mi je promakla ta informacija, valjda zato što sam ga do sada sretao samo sa šestostepenim automatikom... Eto čovjek svakog dana nauči nešto novo i korisno :)

moron
05.3.2018 14:59
5
3

Rikošet
Uz 508 i BlueHDI 180 do sada je i bio AT6.
Ali, uz 308 BlueHDI 180 imaš od ranije AT8. Mislim da je kod pežoa do promene ( sa AT6 na AT8 uz HDI 180 ) došlo sa redizajnom 308-ice. Bar se tada pominjalo u PR saopštenju kao novost.
Danas ih imaš i uz 3008/5008 uz BlueHDi180 (mada na sajtu uvoznika za Srbiju i dalje piše po inerciji AT6 ).

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: