Promocija

Peugeot 508

Carska lađa

Šanse Peugeota da zablista u ozbiljnom D segmentu, značajno su povećane predstavljenjem modela 508. Prodaja na evropskom tržištu počinje na proleće ove godine, a očekivanja su, ne bez razloga, velika...


Godine prolaze, vremena se menjaju, ali prave vrednosti ostaju, makar i u sećanju. Peugeot 505 iz 80-ih godina prošlog veka bio je jedna od tih vrednosti, koja i pri današnjem susretu, još uvek budi nostalgiju za prošlim vremenima.

Dugo nismo na tržištu imali Peugeot sa početnom oznakom 5... Gotovo punih 20 godina, sve do jesenas, kada je na Salonu automobila u Parizu, premijerno predstavljen model 508 u dve verzije - Saloon i SW (Station Wagon). S obzirom da je tada najavljeno i da će početak prodaje biti već na proleće ove godine, nedavno nam se ukazala prilika da se sa Peugeotom 508 pobliže upoznamo na promociji u Alicanteu, u Španiji.

Jedan, ali vredan
Zanimljivo je da će od proleća ove godine, Peugeot 508 zapravo doći na tržište kao zamena za dva dosadašnja modela - 407 i 607. Uzevši u obzir da će dužina Saloon varijante biti 4,79 m, a SW verzije 4,81 m, sve navodi na zaključak da kompleksa “niže vrednosti” neće biti. Dizajnerski posao podelili su Studio Pininfarina i Peugeot Design, tako da greške ne bi smelo da bude.

Novi oblik prednjih svetlosnih grupa ima prepoznatljivu genetiku, ali se odlično uklopio u “metalni krajolik”. Sedan verzija ima elegantan zadnji deo koji je dizajnerski malo “pobegao” od filozofije francuskog proizvođača na koji smo navikli u poslednjih desetak godina. Karavanska verzija je u još većoj meri dobila drugačiju formu, koja sada umnogome podseća na ostale evropske, pa i japanske konkurente. Obe varijante napravljene su na jednakom, i to povelikom međuosovinskom rastojanju, od 2.817 mm.

Unutrašnjost koja pleni
Kada se uz pomoć ključ-kartice uđe u novi Peugeot 508 i zauzme položaj za upravljačem, biće potreban prilično jak razlog da se iz njega izađe. Čak ni brojne studentkinje koje su za mesto studiranja izabrale prelep grad na Mediteranu u kojem se održavala promocija, nisu imale mnogo uspeha u odvlačenju naše pažnje...

Jedino što se za startovanje motora može uzalud vrteti kažiprstom desne ruke dok se ne shvati da je za to zaduženo "Start-Stop" dugme na levoj strani, odmah pored komande kojom se aktivira elektronska parkirna kočnica. Pregledna instrument tabla i kolor head-up displej u potpunosti odgovaraju potrebama vozača. Takođe, sve što se može videti i dodirnuti, proizvedeno je od kvalitetnih materijala. Povećan unutrašnji prostor sada daje i mnogo više mesta za kolena putnika koji sede pozadi, naročito u odnosu na model 407.

Peugeot 508 dolazi sa zaista impresivnim spiskom opreme, koja dolazi standardno ili kao opcija koja se doplaćuje

Peugeot 508, 1,6 HDi Saloon

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina [cm3] 1560
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 82/112/3600
obrtni moment [Nm/o/min] 270/1750-2000
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata limuzina/5/4
D x Š x V [mm] 4792x1853x1456
međuosovinski razmak [mm] 2817
masa vozila/nosivost [kg] 1410
zapremina prtljažnika [l] 515
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 215/60 R16
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 11,9
maksimalna brzina [km/h] 197
prosečna potrošnja [l/100 km] 4,4
CO2 109g
Cena (u EU) € oko 25.000

Odlična oprema
Veoma dobra ergonomija u kombinaciji sa visokim nivoom opreme, stvar je koju svaki vozač želi. Nova Peugeotova “lađa” ima dugačak spisak opreme koja dolazi standardno ili kao opcija, ali je bitno da stoji u ponudi. Automatska električna parkirna kočnica, asistencija pri kretanju sa uzbrdica, JBL audio-sistem, sedišta sa mogućnošću produžavanja sedalnog dela, masažeri za lumbalni deo kičme, pa i opciona četvorozonska klimatizacija, samo su deo opreme koja je odgovorna za istinsko uživanje u vožnji.

Posebno treba pohvaliti izuzetno bogatu ponudu agregata na samom startu prodaje. Činjenica da Peugeot 508 startuje sa dve benzinske i čak četiri dizel verzije, dovoljno govori o ozbiljnosti premijernog nastupa. Krunu svega predstavlja već ozbiljno najavljena hibridna verzija koja bi sa 200 KS i pogonom na sva četiri točka, svetlost dana trebala da ugleda za nekih dvanaest meseci.

Benzinci zapremine 1,6 litara sa VTi oznakom dolaze sa dva nivoa snage - slabiji ima 120 KS i 160 Nm obrtnog momenta, dok snažniji raspolaže sa 156 KS i 240 Nm obrtnog momenta. Dizel verzije su brojnije, ne slučajno, budući da je u pitanju tržište Evrope.

U Peugeotu očekuju da će pored sedana, izuzetno dobro prodavana biti i karavan verzija, koja je, mora se priznati, veoma skladno dizajnirana
Posebno treba pohvaliti izuzetno bogatu ponudu agregata na samom startu prodaje, budući da Peugeot 508 na tržištu startuje sa dve benzinske i čak četiri dizel verzije

Najslabiji i kod nas verovatno najpopularniji HDi agregat ima zapreminu od 1,6 litara, a “proizvodi” 112 KS i 240 Nm obrtnog momenta. U kombinaciji sa elektronski kontrolisanom šestostepenom transmisijom, ova jedinica ima neverovatno malu prosečnu potrošnju od svega 4,4 litre na 100 km. Snažniji dizel zapremine 2,0 litra dolazi u dva nivoa snage – slabiji sa 140, i snažniji agregat od 163 KS, koji je na promotivnoj vožnji ostavio izuzetno dobar utisak, pre svega zahvaljujući velikom obrtnom momentu od 340 Nm. Perjanicu ponude dizela čini motor zapremine 2,2 litre, koji oslobađa 204 KS.

Da li će i koliko Peugeot 508 zablistati u D segmentu, ostaje nam da vidimo. Ulog je veliki, ali je i konkurencija vrlo ozbiljna. Osnovna benzinska verzija novog “lava” u Francuskoj biće oko 23.000 evra. Ozbiljan dizajn, kvalitetna izrada, odlični materijali i visok nivo osnovne opreme trebali bi biti osnovni aduti, a samim tim i elementi “razbibrige” menadžmenta Peugeota.

iz Alicantea, Pavle Rajčević
foto: P. Rajčević, Peugeot
pavle.rajcevic@vrelegume.rs
9027
Postavljeno: 18.03.2011

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Dejan L
18.3.2011 13:38
40
17

Ovde Passat nema šta da traži, jedino može da mu konkuriše cenom, u svemu drugom, 508 je odneo pobedu, definitivno

Željko
18.3.2011 15:07
33
15

Izgleda fenomenalno, želim mu puno sreće u borbi sa lavovima iz svoje klase.

Dejan L
18.3.2011 17:50
25
14

Renault Latitude tek nema šta da traži u ovoj klasi

Mile
18.3.2011 17:56
20
11

Voleo bih da se ovim 508 Pezo vrati na staze stare slave. Svi modeli koji si se zavrsavali na 6 su bili prelepi, sedam je bio onako.. a sada ova osmica
mnogo obecava.

Marko
18.3.2011 19:38
12
5

Zanima me koji je sajt uvoznika pezo vozila?

Unapred hvala

Leon
18.3.2011 20:08
23
14

Dejan L

Ne shvatam komentar.Pa ovaj auto ne zna ni koja je klasa.Peugeot hoće da ubije dve muve jednim udarcem.Što se tiče dizajna,skladan je.Iz nekih uglova veoma dopadljiv,a iz nekih,pak,neproporcionalan.U svakom slučaju zanimljiv.Što se tiče ostalog,pokazaće vreme.

rus
19.3.2011 00:35
27
6

Ekstra auto, jos ako bude pouzdan kao legendarni 406 uspeh ce mu biti zagarantovan..

Peki
19.3.2011 13:03
23
1

@Leon, u pravu si, Peugeot, kao i ostali proizvodaci "generalisti", hoce da jednim udarcem ubije dve muve. Istovremeno je zamenjan 407 i prastari 607. Od prvog je evidentno veci, prostraniji i prestizniji, ne i od drugog. No ovo je vec videna pojava, odustaje se od E segmenta, posto je tesko (citaj nemoguce) nadmetati se sa nemackom trojkom. Kao sto sam napisao u vezi Renaulta Latidude(test sledi uskoro), Opel se tako zadovoljava sa Insigniom, VW sa Passatom, Ford sa Mondeom, Citroen sa C5 (ne racunam C6 jer se prosle godine prodalo manje od 1.000 primeraka i proizvodnja ce uskoro biti prebacena u Kinu), pa i Peugeot sa 508. Usput, imao sam vise puta smestiti se u njega, a test voznja je zakazana za pocetak aprila (limuzina 2.0 HDi).
Pozdrav

Srecko
19.3.2011 16:03
16
3

I like it...:)))

Тодор
20.3.2011 00:34
11
7

508 је добра замена за 407 али не и за престижну луксузну лимузину каква је 607.Пежо ако жели да остане у високој класи мораће да направи наследника 607.

Milan
20.3.2011 01:15
5
14

Ako zanemarim 3008 ja ruzniji Peugeot spolja,a lepsi unutra nisam video.

don
20.3.2011 08:56
8
35

Bolje Pezo da se drzi malih automobila.Kao i Fiat i mnoge druge marke koje misle da samim tim sto prave veliki automobil - da ce ga trziste automatski prihvatiti.

Ko ima love kupuje nemca ili japanca, sve ostalo je boranija! :)

Svetislav
20.3.2011 10:13
23
5

"DON"po tebi bi svi ostali trebalo da zatvore fabrike!A nije tako ,vec je pezo jedna od naj prodavanijih marki na svetu.Pogledaj kako se kretala prodaja u poslednjih 10god.èto se tice udobnosti,dizajna i elegantnosti tu su francuzi prvi.A nemci su najbolji u mehanici i tehnici uopste.Pogledaj novog pasata i ovog 508 pa vidi ko je napredniji u svim segmentima.

Dare290
20.3.2011 15:11
21
7

@don

Ne seri.

Nisam mogao to da ne kazem,mislim,rekao je Svetislav,al ja cisto da ti prevedem,ako nisi razumeo.

ivan
09.4.2011 19:50
2
13

mozda je ovaj lepsi od passata ali nikada nece imati kvalitet Mercedesa,BMW-a,VW-a i Audija.NEMCI PA FRANCUZI!!!

Аврам
14.4.2011 20:08
7
1

Незнам по чему су то немци толико квалитетни?Мени на голфу 5 на 55 000км отишла полу осовина а на 62 000км компресор за климу.700евра поправка.Где је ту онда квалитет?Мислите да осим немаца нико други нема право да се квари.

Marko
27.7.2011 11:45
8
0

vec cetiri pezo sam promijeni,mijenjam auta na svake 4 godine,cak i ona koja sam prodao i presli po 200.000 km,vozaci su i danas prezadovoljni.
luksuz,udobnost i finoca voznje bar meni daju prevagu nad njemcima.
u pezou se osjecas udobno,kao da lebdis.
Ja cu ovu novu 508 sw,2.o hdi kupiti sigurno

F1
14.9.2011 22:33
1
7

OVA JE KOPIJA FORD MONDEA SAMO STO JE MONDEO DALEKO BOLJI I LEPSI OD PEZOA...

ns
26.6.2012 21:27
0
0

video sam jednog na hrvatske table u teskom fullu je bio, felne koza hrom izduvi ma strasno nesto, auto mi se odavno svidja iako sam se sa zetom svadjao da li je lepsi pug ili onaj sljamsung latitude

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: