Ekskluzivno

Peugeot 5008

Pežoov monovolumen


Dugo godina nestrpljivo očekivan, kako od strane kupaca, tako i specijalizovanih medija, prvi kompaktni minivan Peugeota, model 5008 vozili smo u retko nepovoljnim uslovima...

Iako na prvi pogled ne deluje velik, Peugeot 5008 karakteriše prostran enterijer i treći red sedišta

Haos, reč je koja mi prva pade na pamet, i koja, verujem, najbolje dočarava stanje tokom jednonedeljnog testiranja nove zvezde Peugeota.

Odakle početi? Možda od predbožićne groznice, toliko tipične za sve razvijene zapadne zemlje, koja se iz velikog hrišćanskog praznika, transformisla u feštu poklona, hrane i pića! Ili možda od uobičajnih jutarnjih gužvi pred vikend, koji je ujedno označavao početak dečjeg raspusta, sinonima masovnih migracija stanovništa. Ne, ne, ni to nije dovoljno, za definiciju haosa neophodno je da i vozači metroa stupe u štrajk, a i da se temperatura «debelo» spusti ispod nule.

Kokpit upotpunjuju kvalitetni materijali i visok nivo završne obrade
Polugama na upravljaču moguće je manuelno menjati stepene prenosa

Već ova 3-4 predinfarktna stanja, sasvim su dovoljna za ozbiljniji saobraćajni kolaps, a kada je francusku prestonicu, nakon više godina, iznenada pokrio 7-8 cm debeo snežni pokrivač, život je stao! Totalno zatečeni i nenaviknuti na ovakve uslove, Parižani, a tu mislim na pešake, bicikliste, motocikliste, automobiliste, kamiondžije, vozače autobusa i ostale, objavili su jedni drugima rat! Jer i u normalnim okolnostima, kohabitacija je u poslednjih par godina postala nepodnošljiva, a sve zbog inicijative gradskih vlasti da proteraju četvorotočkaše sa ulica, njihovim sužavanjem ili transformisanjem u pešačke zone.

Haos i ja...
U celu priču najzad ulazim i ja, sa prvim pravim kompaktnim minivanom Peugeota, preuzetim u Press centru proizvođača, nedaleko od čuvene Trijumfalne kapije. Već po izlasku iz kuće, nakon višesatnog “gužvanja” po prepunom metrou, zažalio sam što nisam ostao ispod jorgana, što se samo potvrdilo za upravljačem 5008! Verovatno nije neophodno naglasiti da dolaskom zime, pariški vozači ni ne pomišljaju da stave adekvatne pneumatike, kao ni da većina njih nikada nije vozila po snegu. Rezultat - na svakih par stotina metara po koja laka "saobraćajka", motocikli u ležećem položaju ili ostavljeni pored puta, kamioni postavljani popreko, dok hiljade pešaka i biciklista (u Parizu ima preko 25.000 bicikala za javnu upotrebu), pokušavaju da se probiju između...

Utisku prostranosti doprinosi i veliki panoramski krov
Robotizovani sekvencionalni menjač zapravo je 6-stepeni manuelni sa elektro-hidrauličnom komandom

Mon Dieu (dragi Bože), naravno da nema ništa od testiranja, a još manje slikanja, samo polako i oprezno. Uostalom, brzo se nije ni moglo, za samo tridesetak kilometra, koliko me je delilo do posla, trebalo je tačno 3 časa i 30 minuta! Tako sam se bar uverio da je robotizovani menjač izuzetno dobrodošao u ovakvim gužvama, osim prilikom poledice!? No, o tome malo kasnije, vratimo se na početak priče...

Prvo, pa muško
Trinaest godina nakon prvog Renault Scenica i desetak godina posle Citroena Xsare Picasso, Peugeot je najzad prelomio! Kategorija kompaktnih vanova previše je značajna da bi se i dalje ignorisala, a nekakve varijacije na temu, u stilu 308 SW i Partner, nisu se pokazale preterano ubedljivim. Ukoliko ste se zapitali zašto je toliko oklevao, odgovor leži u činjenici da je na ovome polju, “bratski” Citroen izuzetno zastupljen, te se jednostavno želela izbeći unutrašnja konkurencija.

No, drastičan pad prodaje određenih modela, kao i negativan finansijski bilans, naterali su odgovorne da izađu iz uobičajenih klišea, ponudivši za početak nesvakidašnji 3008. Negde na pola puta između vana i SUV-a (za sada bez integralnog pogona), odmah je postigao zapažen uspeh, no kako je akcenat pre svega na dinamičkim kvalitetima, po pitanju praktičnosti donekle je u podređenom položaju u poređenju sa konkurencijom. «Mali» 3008 nadmeće se sa “kratkim” modelima Renault Scenic, Citroen Picasso, Ford C-Max, dok veći 5008, sa samo jednom formom karoserije, konkuriše Grande Scenicu i Picassu, kao i Opel Zafiri, Mazdi 5 i Toyoti Verso. Dobro, kada smo i to razjasnili, da vidimo šta to novo donosi ovaj “strašni lav”?

Optička varka
Ukratko, ništa revolucionarno, što nikako nemojte uzeti kao manu! Jer, došavsi poslednji, teško da je mogao biti radikalno drugačiji, a da ne odstupi od zadatih kriterijuma i prioriteta. Novi 5008 sinteza je svih postojećih kvaliteta, uz dobru dozu orginalnosti eneterijera...

Naprotiv, spolja je posve konvencionalan, što znači da su linije dopadljive, ali manje-više klasične, što se odnosi i na samu koncepciju. Nema, recimo, bočnih kliznih vrata kao kod Mazde 5, niti dvostrukih A-stubova i panoramskog vetrobranskog stakla, po ugledu na C4 Picasso. Ne preterano visok, sa podignutim bokovima i ekstremno nagnutim vetrobranskim staklom, pre bi se reklo da se radi o jednom velikom karavanu, nego li o vanu. Optička varka, jer ovaj Peugeot poseduje sve neophodne atribute, kao što su sedam nezavisnih sedišta i veoma mnogo prostora.

Iako to nije običaj, počnimo od prtljažnika, koji u konfiguraciji sa pet sedišta, pruža “lepih” 620 dm3, odnosno i više, bez dva zadnja sedišta «za nuždu». Već po navici, ova su uredno spakovana u dnu, i izvlače se lakim potezom jedne ruke, kada za stvari ostaje simboličnih 163 litara. No, ni konkurenata situacija nije mnogo bolja, što se odnosi i na udobnost pomoćnih mesta. Ukoliko se deca nižeg uzrasta još i osećaju komotno, odrasli putuju sa glavom između kolena, tako da su prihvatljiva samo za kraće distance. Srećom, pristup je prilično jednostavan, jer 5008 ima isti princip preklapanja sedišta u drugom redu, kao “bratski” Picasso. Sedalni deo ovih se poput novčanika priljubi uz naslon, da bi zatim lako skliznula prema napred. Iako su neudobnija nego li kod Scenica, njihova modularnost je za primer, što znači da ne trebaju da se izvade kako bi se obezbedila maksimalna površina za transport robe.

Privlačnog dizajna i orginalne unutrašnjosti, novi 5008 ujedno je i primerno modularan, na šta treba dodati i dinamičke kvalitete Twituj ovo!

Dobijeno dno je ravno, čak se i naslon suvozačevog sedišta obara, što omogućava utovar dugačkih predmeta. Sam raspoloživi prostor za putnike je među najboljim u kategoriji, a mogu se podešavati i po horizontali (na klizačima, sa amplitudom pomeranja od 13 cm).

Modularnost, pre svega
Nakon jedne posete “McDrive”, uverili smo se da police na naslonima prednjih sedišta mogu da posluže za odlaganje hamburgera, ali da ništa nije predviđeno za čaše sa “kolom”. Naprotiv, za pohvalu je inicijativa Peugeota da demokratizuje video sistem, jer se za podnošljivih 600 evra, dobijaju dva integrisana ekrana u naslonima za glave (sa pokrivačima, kako ne bi previše “provocirali”), sa kvalitetnim bežičnim slušalicama. Tako vozač može da sluša muziku po svom izboru (koliko li sam se samo naslušao dečjih pesmica za poslednjih deset godina), i da se u potpunosti posveti vožnji.

Velika modularnost postignuta je originalnim sistemom preklapanja sedišta drugog reda

A smestiti se za upravljač ovog Peugeota, zaista je zadovoljstvo, čak i pre nego li se pokrene motor. Naime, prilikom testiranja 3008-ice, istakli smo kako odavno nismo videli jedan tako atraktivni ”kokpit” (bar ne kod francuskih proizvođača), a kako je 5008 dobrim delom nasledio arhitekturu komandne table, ovo se odnosi i na njega. Vozač je tako okružen masivnom centralnom konzolom, koja je kod jednog korpulentnog kolege, inače vlasnika novog Scenica, izazvala osećaj stešnjenosti.

Kvalitet materijala i dizajn za svaku su pohvalu, baš kao i pozicija za upravljačem. Peugeot 5008 će se sigurno dopasti pristalicama klasičnih limuzina, jer vozač zaista nema osećaj da je u jednom vanu. Ovome doprinose i elegantni klasični instrumenti, smešteni tamo gde smo navikli da ih vidimo, dakle, iza upravljača. No, kako vozač nikada ne bi spustio pogled sa puta, a ujedno još malo više fascinirao putnike, osmišljen je sistem “affichage tete haute” (označavanje podignute glava). Radi se o laserskom ispisivanju brzine, ali ne kao kod pojedinih proizvođača na vetrobranskom staklu, već na malom komadu plastike (10 x 10 cm), koja po želji izlazi iz gornjeg dela komandne table. Nalazi se tačno u vidnom polju vozača, a visina samog snopa podešava se električnom komandom.

Sve u svemu, ambijent je izuzetno topao i luksuzan, jednim delom zahvaljujući ogromnom staklenom krovu. Par mana, ipak, ne možemo da ignorišemo, kao što je, recimo, preterano nagnut A stub, koji prilikom izlaska, viši vozači često “opipaju” glavom. Drugo, naviknut da pijem prvu jutarnju kafu za volanom, nigde nisam pronašao nikakav držač gde bih mogao da odložim plastičnu čašu ili limenku sa osvežavajućim pićem.

U treći red sedišta udobno se mogu smestiti osobe nižeg rasta. Dobra vest je ta da je i tada, prtljažni prostor vredan tog imena

Nova referenca?
Poznat kao proizvođač koji koji posvečuje posebnu pažnju dinamičkim kvalitetima svojih vozila, Peugeot nas ni ovoga puta nije razočarao. Šta više, posebno uzevši u obzir da se radi o jednom prilično velikom i teškom vanu (prazan oko 1.600 kg), odlično uspeva da ukroti pomeraje karoserije i naginjanja u krivinama, sa veoma malo tipičnog podupravljanja. Iako nam vremenski uslovi nisu dozvolili da proverimo krajnje kapacitete, opet se stiče utisak da smo za upravljačem jedne limuzine, jedino što je ovakva aktivna sigurnost ostvarena dobrom merom na račun udobnosti. Po zamrznutim ledenim pločama, koje su po topljenju snega još danima ostale na putu, ogibljenje je neprijatno prenosilo udarce u kabinski prostor, što samo potvrđuje da je trim Peugeot 5008 osetno tvrđi nego li kod C4 Picasso, od koga je nasledio platformu.

Porastom brzine i po kvalitetnom asfaltu, stvari dolaze na svoje mesto, posebno jer se i agregat pokazao primerno diskretnim. Radi se o dobro poznatom 1.6 HDi/110 KS, koji jedino u najvišim obrtajima i prilikom snažnih ubrzanja, oslobađa preveliku količinu decibela. Raspoloživ u svim režimima rada, potpuno zadovoljava porodičnu upotrebu, mada je sigurno da bi mu novi 2.0 HDi od 150 KS (razvijen i u verziji od 163 KS, ali ne za 5008), više odgovarao, posebno kada je maksimalno opterećen.

orginalan i kvalitetan enterijer,
ponašanje na putu,
modularnost

udobnost po lošem putu,
sedišta u trećem redu,
brojne i skupe opcije

Za informaciju, na proleće dolazi i poboljšana verzija bloka 1.6 HDi, koji će oslobađati 112 KS, s tim da će obrtni moment porasti sa 240 Nm na 270 Nm. Ovo je ostvareno zahvaljujući poboljšanom ubrizgavanju i novom turbo punjaču sa promenjivom geometrijom, a sve u cilju smanjenja izduvnih gasova i niže potrošnje. No, ova je i sada primerno niska, sa 7,2 litra u proseku. Bez veće muke silazi se do 5 litara, dok je najviša zabeležena u gradu - nekih 9,5 litara na 100 kilometara.

Dobrodošla automatika
Na početku teksta spomenut je i robotizovani sekvencijalni menjač, koji nije ništa drugo da klasični šestostepeni, bez papučice kvačila, koja je zamenjena elektro-hidrauličnom komandom. Time je postao finansijski interesantan, ali prelazi nemaju finoću kao kod pravog automatskog menjača, kao ni neophodnu brzinu. Nebitno, u svakodnevnoj vožnji po gradskim gužvama, automatika (ručica u desno) korektno odrađuje posao. No, ukoliko se ručica pomeri u levo, brzine se mogu menjati manuelno, jednostavnim guranjem naviše ili naniže, odnosno, “klapnama” na upravljaču.

Peugeot 5008 1,6 HDi Premium

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina ccm 1560
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga kW/KS/o/min 80/109/4000
obrtni moment Nm/o/min 240/1750
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata monovolumen/7/5
D x Š x V mm 4529x1837x1644
međuosovinski razmak mm 2728
masa vozila/nosivost kg 1548/522
zapremina prtljažnika l 679/1754
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 215/55 R16
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa robotizovani/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 12,0
maksimalna brzina km/h 183
prosečna potrošnja l/100 km 5,1
Cena (u EU) € oko 26.000

Nakon nedelju dana probne vožnje, došao sam do zaključka da je najbolje odabrati režim “auto”, a ukoliko menjač okleva, tj. nije u željenom prenosu, “šapama” na upravljaču uvek se može “prešaltovati”. No, svemoćna elektronika limitira želje vozača, što je došlo do izražaja na klizavoj uzbrdici. Naime, pri polasku točkovi proklizavaju i “vape” za drugim prenosom, koji je jednostavno nemoguće angažovati, dok se ne postigne nekih 10-15 km/h. Dodam li na to i automatsku ručnu kočnicu, koja ne popušta dok automobil “ne povuče”, kao i niskoprofilne letnje gume, jasno je zašto su me prolaznici i vozači morali više puta pogurati.

Zaključak
Uzevši u obzir sve navedene kvalitete i veliku potražnju za ovakvim vozilima u EU, potpuno je sigurno da će Peugeot 5008 ostvariti veliki uspeh. Ovo već potvrđuju porudžbine koje uveliko nadmašuju očekivanja, bez obzira što ovaj Peugeot nije nimalo jeftin.

No, opet imamo isti problem sa cenama na domaćem tržištu (nepoznate u vreme testiranja), te vam možemo preneti samo one koje se «praktikuju» u Francuskoj. Najeftiniji je 1.6 VTi/120 KS, sa pet sedišta, za koji je neophodno najmanje 21.850 evra, dok za najskuplji 2.0 HDi FAP (7 sedišta), treba 31.300 evra.

Između su još jedan benzinski 1.6 THP/156 KS i testirani 1.6 HDi, koji u završnom nivou Premium, košta oko 26.000 evra. Iako poseduje svu neophodnu opremu, za mnogo toga neophodno je doplatiti (robotizovani menjač, panoramski krov, lisnata bočna stakla, audio-sistem JBL, satelitska navigacija, numeričko projektovanje brzine, aluminijumski naplaci od 17 cola, grafički senzori za pomoć pri parkiranju, kožna sedišta…), tako da je i naš prebacio 30 hiljada evropskih novčanica.

Praktično poslednji proizvođač «generalista» bez predstavnika u ovoj kategoriji, Peugeot je imao vremena da nauči na slabostima protivnika. Privlačnog dizajna i orginalne unutrašnjosti, novi 5008 ujedno je primerno modularan, na šta treba dodati i dinamičke kvalitete. Uzevši u obzir da ostareli 807 najverovatnije neće dobiti naslednika, njegova pojava i dobar plasman, od kapitalnog su značaja za "zdravlje" proizvođača.

ekskuzivno iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković
perica.rajkovic@vrelegume.rs
10978
Postavljeno: 03.03.2010

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

don
03.3.2010 02:05
2
4

Unutrasnjost je neuspesni pokusaj kopiranje Audija. Svaka cast na inovativnosti Francuzima. Ako Peugeot nastavi da na trziste izbacuje ovako zanimljivo nepotrebne modele - brzo ce bankrotirati... Bas me zanima koliko ce ovih cuda prodati godisnje.
Sve u svemu, sto bi neko kupio visoko i (realno) manje efikasno vozilo od obicnog karavana? Mercedes se opekao sa B klasom. Super je ona, ali na tome se cela prica zavrsava.

nemanja
03.3.2010 10:18
2
1

Pre nekoliko dana sam bio u Veranovom auto salonu, i gledao navedeni model. Mogu da kazem da nisam ljubitelj Pezoa, odn fracuskih automobila uopste... Medjutim ovaj auto me je ocarao. Bio je izlozen u crnoj boji sa dosta opreme ,i dizel motorom 1.600 kubika ... model izgleda fenomenakno uzivo... Malo je uzdignut nalik na neke urbane terence... Sve u svemu, veoma interesantno vozilo...

Milan 2
03.3.2010 14:14
1
5

Cao Peki..
Pa sta da kazem za ovaj model? Pezo kao i svaki Pezo, isti je kao i onaj Opel. Ja stvarno nikad nisam gledao jel u pitanju BMW, Audi, Volvo ili Reno... vec uvek gledam kakav je kao auto, a koji znak nosi to mi nije toliko bitno.
Medjutim, vec dugo se borim sa sobom i teram se da sam sebi otkrijem zasto kod mene postoji tolika odbojnost prema Opelu i Pezou?
Moj neki sud je, da se ta dva proizvodjaca automobila utrukuju u blesavosti koji ce napraviti ruzniji, kvrgaviji, nepregledniji, nacickaniji auto sa morem nepotrebnih gluposti, pogotovo u unutrasnjosti.
Evo i ovaj model, ja mislim da covek kad sedne u njega, prvo pre paljenja mora ici na kurs snalazenja za volanom, svega ima, a sve nesto skriveno ususkano, kao da zele brdo toga da sakriju od vozaca. Evo i ovi kao i Opel, ususkali sve moguce instrumente da coveku oci treba da ispadnu da bi se snasao i nesto jasno video, jednostavno kao da su ga deca pravila u igraonici.
Opel i Pezo, NE hvala.
Pozz...

miro
30.7.2012 22:53
3
1

imam ga, super auto..udoban,pregledan, odličan motor, mjenjač,sve najbolje...preporučujem

pedja
03.4.2014 02:14
2
0

nakon 3 godine sa ovim autom (2 l. dizel), sa dvoje djece i hrpom kofera, nikakvih prblema i jos uvijek mi se auto svidja. ide odlicno i startan je, odlican za preticanji i kad je napunjen, u nemackoj 195 km na sat, oko 170 kmh na autoputu ide bez problema, kao da je na 130kmh. jedina slaba strana je na planinskim putevima svima bude muka e sad jeli zbog auta ili zbog mene, neznam. par nekih sitnica su mogli malo bolje uraditi ali sve u svemu, vjerovatno bih ponovo kupio 5008 da trazim 7 sjedista i porodicno auto. (koliko para toliko muzike, sigurno bih radije uzeo mercedesa ili range rover-a ...)

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: