Ekskluzivno

Peugeot 5008

Kralj taksija

Drugu godinu na tržištu, prvi pravi kompaktni van Peugeota nije u potpunosti ispunio očekivanja, ali se zauzvrat diči titulom Taxi vozila 2010. godine.

Kao i svake godine, novinari francuskog časopisa «L’officiel du Taxi», u saradnji sa profesionalnim žirijem, vozačima taksija i čitaocima, izabrali su vozilo najbolje adaptirano ovoj profesiji. Titula je pripala Peugeotu 5008 1.6 HDi, koji je bio u konkurenciji sa Audijem A6, Citroenom C5, Mercedesom klase E i Škodom Superb Combi. Pomalo neočekivani uspeh, posebno uzevši u obzir protivnike i činjenicu da vanovi retko osvajaju ovakvo priznanje.

E sad, sigurno ga nije zaslužio vrhunskim perfomansama ili carskom udobnošću, već pre svega zahvaljujući praktičnom aspektu, kao i raspoloživom prostoru, kako za putnike, tako i za prtljag, bez da je zaboravljeno radno mesto “šofera” i ekonomičan motor. A kada smo kod njega, uzevši u obzir da je 5008 težak auto, a ostvarene perfomanse dva do sada raspoloživa dizela posve skromne, poradio se i na njima.

Mali 1.6 HDi dobio je par “konja” i veći obrtni moment, dok 2.0 HDi, umesto nekadašnjih 136 ks, razvija 150, odnosno 163 ks, kada je u paru sa šestostepenim automatskim menjačem. Ovo su praktično jedine izmene, jer kao što smo rekli, 5008 se pojavio znatno posle bratskog C4 Picasso, a sve radi mira u kući. Kako ne bi došlo do kanibalizma, Citroen je bio i ostao zadužen za klasične vanove, dok je Peugeot lansirao kvazi Crossover 3008 i 5008, koji je stilom nekakva mešavina uzdignutog karavana i kompaktnog monovolumena.

Kod ovog poslednjeg nije preuzeta agresivna prednja maska koja karakteriše pojedine modele, što kod pojedinih kupaca bolje prolazi. Diskutabilniji je zadnji deo, sa svetlosnom grupom u obliku bumeranga, kao i sam profil, gde do izražaja dolazi ekstremno nagnuto vetrobransko staklo i vertikalni C stub. Stvar ukusa, no činjenica je da je “kajmak” neočekivano obrao 3008.

Kompaktniji, i po mnogima estetski uspešniji, u ponudi je isključivo sa pet sedišta, za razliku od 5008, u koji staje i do sedam putnika. Opciono, jer standardna ponuda podrazumeva pet sedišta (doplata od 730 evra), čime se dobija na zapremini prtljažnika.

Naime, prostor koji ova zauzimaju služi kao poveći boks, odnosno za kompresor i pribor za opravku pneumatika, pošto 5008 nema rezervni točak.

Putovanje bez stresa
Ko je imao prilike voziti po zemljama EU, mogao se uveriti da su vanovi zastupljeni kao nikada ranije. Ovo posebno dolazi do izražaja za vreme školskog raspusta, kada se na putevima, tj parkinzima, sreću u velikom broju. Normalno, praktični aspekt ovakvih vozila, pa dakle i našeg Peugeota, neuporedivo je veći nego li kod limuzina tipa 508, za kojima sve manje zaostaju po pitanju perfomansi.

Ukoliko krenemo od unutrašnjosti, neophodno je naglasiti da su drugom redu podesiva sedišta podjednake širine, a kako su smeštena na klizačima (amplituda pomeranja iznosi 13 cm), može se povećati ili smanjiti prostor za kolena. Time zapremina prtljažnika nije nimalo dovedena u pitanje, uvek ima najmanje 680 dm3 (sa pet sedišta). Po potrebi, sva se preklapaju poput novčanika, i uredno slože u podno dno, kada se dobija potpuno ravna površina od nekih 2,5 m3 (do krova). Više nego li dovoljno za otići sa familijom na skijanje, bez stresa i umora.

     
 

Naime, vozačevo radno mesto je odlično zamišljeno, i po mnogo čemu identično jednoj klasičnoj berlini. Jeste da se sedi malo uzdignutije, no vertikalno postavljen upravljač (pod istim uglom kao kod 308), i standardni analogni instrumenti, mogu da prevare. Enterijer je praktično isti kao kod 3008, tim bolje, jer je ergonomija bez zamerki, a sam kvalitet materijala i završna obrada, možda najbolji u segmentu. Ručica menjača je recimo uzdignuta i na samo dvadesetak santimetara od upravljača, tako da ruka prirodna pada nju, kao i na automatsku električnu ručnu kočnicu.

Činjenica je da je komandna tabla preterano masivna, ali ceo kokpit deluje impresivno, posebno kada iz gornjeg dela iskoči GPS i parče providne plastike, tzv “affichage tete haute” (označavanje podignuta glava). Radi se zapravo o numeričkom ispisivanju brzine, veoma praktičnom, kako bi se sačuvali poeni pred najezdom nebrojenih radara. Nalazi se tačno u vidnom polju vozača, a visina samog laserskog snopa se podešava električnom komandom.

     
 

vozna dinamika,
motor,
prijatan enterijer,
modularnost

povišena potrošnja,
udobnost ogibljenja,
cena opcija

O praktičnim detaljima, brojnim policama i boksovima, verujem da nema potrebe trošiti reči, 5008 ih ima svugde, skoncentrišimo se zato na novi motor i voznu dinamiku. Reči da mu ovaj agregat, pa ukoliko hoćete i automatski menjač, dobro “leži”, malo je. Naime perfomanse koje obezbeđuje ravne su limuzinama iz D segmenta, čak i kada se radi o temperametnoj vožnji po planinskim putevima. Par lokalnih reli amatera, po svemu sudeći obožavalaca čuvenog Sebastijana Loeba, bili su ne malo iznenađeni kada su u retrovizoru ugledali jedan van, koji ih je sa lakoćom pretekao u punoj krivini.

Ovaj Peugeot zaista ima primerno ponašanje na putu, što se negativno odražava na udobnost, pre svega putnika pozadi. Opterećen, i pri višim brzinama, znatno je prijatniji.

Peugeot 5008 2.0 HDi BVA6 Premium

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina ccm 1997
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga KS/o/min /163/3750
obrtni moment Nm/o/min 340/2000
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata monovolumen/7/5
D x Š x V mm 4529x1837x1644
međuosovinski razmak mm 2728
masa vozila/nosivost kg 1684/522
zapremina prtljažnika 679-823 dm3 (sa pet sedišta)
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 215/50 R17
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa automatski/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 10,6
maksimalna brzina km/h 195
prosečna potrošnja l/100 km 8,6l
Cena testiranog vozila 27.210

Na auto putu A6, koji uzgred rečeno spaja dva najveća grada u Francuskoj (Pariz i Lion), do izražaja je došla odlična izolacija kabinskog prostora, jednim delom zahvaljujući višeslojnim bočnim staklima (ista kao vetrobransko, uz doplatu od 650 evra). No, ni sam agregat nije bučan, zaista ga treba “navući” na barem 4.000 obrtaja, da bi postao prisutniji u kabini. Potpuno nepotrebno, jer 340 Nm, raspoloživih pri 2.000 o/min, obezbeđuju neophodan elan i elastičnost, posebno kada su u sprezi sa spomenutim automatskim menjačem. Iako nema brzinu najmodernijih sa duplim kvačilom, kao kod grupacije VW i Ford, pokazao se dovoljno inteligentnim i brzim.

Uostalom, postoji i mod Sport, kada prenosi ostaju duže angažovani, kao i mogučnost da se brzine menjaju ručno. U principu nije neophodno, osim u planinskim predelima i prilikom spusta, kada se bolje koči motorom. To ne znači da su kočnice nedovoljno snažne, naprotiv, radi se samo o meri predostrožnosti. Sve u svemu, 5008 2.0 HDi je odlična mašina za putovanje, šteta je samo što nije malo ekonomičnija. Nakon dobrih 2.000 pređenih kilometara, putni računar je pokazao prosečnu potrošnju od 8,6 lit.

     
 

Ukoliko se pažljivom vožnjom u idealnim uslovima još i može sići na 6,5 lit, u gradu je teško proći sa manje od 10-11 lit. Na auto putu, sa regulatorom brzine podešenim na 136 km/h (tolerancija iznad autorizovanih 130 km/h), zabeležili smo 7,8 lit.

Verovatno je osetno niža sa šestostepenim manuelnim menjačem, koji uzgred rečeno omogućuje bolje perfomanse, a i jeftiniji je za 1.170 evra. Tako dođosmo do najvažnije stavke, tj cene, te za testirani Premium u Srbiji treba 27.210 evra. Nije malo, ali ukoliko je za utehu, jeftiniji je za više hiljada evra nego li u matičnoj Francuskoj, gde je obavljena probna vožnja. Ovo je ujedno i najskuplja verzija, dok početna cena iznosi 20.750 evra (benzinski 1.6/120 ks Confort Pack).

Cenovnik u Srbiji

PEUGEOT 5008 CONFORT PACK 1.6E 120Ks Benz man(5) 1598/120 ks 20.750
PEUGEOT 5008 CONFORT PACK 1.6HDI HDI man(6) 1560/112 ks 22.440
PEUGEOT 5008 CONFORT PACK 1.6HDI Polu Auto HDI polu auto 1560/112 ks 23.610
PEUGEOT 5008 PREMIUM 1.6E 120Ks Benz man(5) 1598/120 ks 22.550
PEUGEOT 5008 PREMIUM 1.6E 156Ks Benz man(6) 1598/156 23.830
PEUGEOT 5008 PREMIUM 1.6E 156Ks BVA Benz auto(6) 1598/156 24.960
PEUGEOT 5008 PREMIUM 1.6HDI FAP 110Ks HDI man(6) 1560/112 24.320
PEUGEOT 5008 PREMIUM 1.6HDI FAP 110Ks POLU AUTO HDI polu auto 1560/112 25.490
PEUGEOT 5008 PREMIUM 2.0HDI FAP 150Ks HDI man(6) 1997/150 26.040
PEUGEOT 5008 PREMIUM 2.0HDI FAP 163Ks BVA HDI auto(6) 1997/163 27.210

Za spomenutu sumu naš 5008 nudi mnogo serijske opreme, ali ne i najatraktivnije elemente, kao što su stakleni panoramik krov (650 evra), NG4 komunikacioni sistem sa kolor ekranom za satelitsku navigaciju (2.440 evra), head up displej (490 evra), video pak sa monitorima u naslonima prednjih sedišta (730 evra), JBL Hi-Fi sistem (650 evra)…

Pomalo konvencionalnog izgleda za jedan mini van, 5008 je interesantna alternativa za one koji imaju averziju prema ovom segmentu. Osim toga, unutrašnjost je veoma atraktivna, moderna i modularna, dok su dinamički kvaliteti stavljeni u prvi plan. Sve u svemu ukusan koktel, koji zadovoljava različite ukuse i namene, veoma zahtevnih evropskih vozača, pardon, klijenata! Taksiii…

iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
15631
Postavljeno: 02.03.2011

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Igor
02.3.2011 13:36
18
20

Ajde sad svi da cekamo Ivana da kaze:"sta tu ima ekskluzivno" ;)))))
Salim se...
Dobar auto ali skuuuup,kako onda moze da se isplati taksistima pogotovo nasim koliko to moraju da ga ekploatisu dok sam sebe ne isplati a kamoli nesto i zaradi?
Pozdrav

don
02.3.2011 16:11
12
29

Nije ispunio ocekivanja, boze pa sta ocekuju od ovako ruznih modela? Pritom i skupih. Sto bi ja recimo kupio ovaj pezo a ne nissan kaskai??? Pa samo lud covek bi ovo kupio.
U BG-u ima vise ferrarija nego ovih pezoa... Inace video sam da jedn lik vozi ovo, kladim se da radi u Pezou pa mu je sluzbeni hehe

Dura
03.3.2011 07:01
9
16

Peki, jos malo pa ces da nas ubedis da su vanovi bolji od limuzina... Ja za te pare ipak vise volim novi 508, ukoliko bas moram da kupim jedan Peugeot.
Pozdrav

Dejan L
03.3.2011 11:21
4
16

Mene je oduševilo ovo

http://autoworld.files.wordpress.com/2009/06/peugeot-5008-interior-img_9.jpg

Ivan
04.3.2011 19:20
12
9

@Igor
Duhovit si nema sta, steta sto to ne umes da napises.
Sto se tice testa mene licno ovakav tip automobila ne interesuje, ali korektno je napisan te ce zainteresovani biti dobro informisani.
Pozdrav.

"francuz"
05.3.2011 10:29
11
6

Ni ja licno nisam nikad bio ljubitelj vanova-dok nisam seo bas u ovaj 5008 i provozao se na suvozackom mestu...Imao sam priliku da se provozam par km u gradu i prvo sto mi je "zapalo za oko" je pozicija sedenja;izrazito visoka,ali i udobna;mesta ima na pretek,kako za noge,tako i za glavu.Oseti se odmah da je tvrd pri malim brzinama,ali pri vecim brzinama se ne oseti.Najvise me je impresioniralo(pored izrazito prijatne komandne table)kako "vuce" .Bas,bas,se oseti snaga...Menjac tako lepo radi svoj posao,a u kabini nema neprijatne buke...Nazad nisam sedeo ,al se na prvi pogled vidi da mesta ima na pretek. Jedina mana po meni mu je pomalo veca potrosnja(u gradu) i cena naravno! Mislim da bi mi "lepo legao"jedan 5008 - na relaciji Pariz-Novi Sad.Sa porodicom i podosta prtljaga,bilo bi to prijatno putovanje...

Peki
05.3.2011 17:24
15
5

E da, nakon par meseci naslo se vremena za popiti dva piva (nazalost ne i vise), pa se i "francuz" provozao ovim 5008. Utisci su takvi kakvi su, nadam se da ce mo sledeci put imati vise vremena za druzenje.
@Don, nema nista protiv Nissana Qashqai, sta vise, rado bi ga imao u svom posedstvu, samo cak ni u produzenoj verziji ne pruza toliko prostora kao 5008. Njemu bi eventualno mogli suprostaviti 3008, naravno ukoliko su oba samo sa prednjom vucom.
PS. Ivane ne mogu a da ti se ne zahvalim na razumevanju. Drago mi sto nisi reagovao kao sto je Igor ocekivao...
Bice valjda i za tebe nesto interesantno, ovih nedelja bi trebala biti postavljena Kia Sportage 2.0 CRDi i dvocilindarski Fiat 500 TwinAir 09/85 ks. Pre par dana sam vratio Renault Latitude, dok trenutno vozim Nissan Micru. No najlepse dolazi sledece nedelje, u vidu Citroena DS3 1.6/200 Racing!!! Ne pitaj me samo kada ce nabrojani modeli biti objavljeni, jer ni ja ne znam!
Pozdrav svima

Igor
06.3.2011 22:44
10
7

@Ivan
Zelim ovom prilikom da se izvinim na neprimerenoj sali,kao i ostalim citaocima iste.

Ivan
07.3.2011 13:46
12
4

@Peki
Drago mi je sto si testirao Fiat 500 sa novim motorom od samo 2 cilindra, nisam imao prilike da cujem utiske iz prve ruke, a jako sam znatizeljan cuti kako su Italijani obavili posao u ovom slucaju.
Pozdrav.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: