Ekskluzivno

Peugeot 3008

Fenomen 3008

Godinu dan nakon pojavljivanja, prodaja Peugeot 3008 prevazišla je sva očekivanja, što za posledicu ima rokove isporuke duge više meseci

Svoje postojanje, Peugeot 3008 u velikoj meri duguje Nissanu Qashqai, koji je prvi u C segmentu ponudio tzv. Crossover, umesto ustaljenog hečbeka. Uspeh nije izostao, već u startu Qashqai je oborio sve rekorde prodaje, što je sigurno uticalo na odgovorne u Peugeotu da lansiraju 3008, ovakav kakav je. Izgledom na pola puta između SUV-a i mini vana, odmah je pronašao brojne poklonike (bez obzira što su po pitanju dizajna mišljenja i dalje podeljena), koji za pravim 4x4 nemaju nikakvih potreba, a sa druge strane nisu preterano oduševljeni klasičnim vanovima.

Ovolika potražnja, zatekla je nespremne u Peugeotu (oko 25 % veća od planirane, van konteksta aktuelne krize u auto industriji), tako da se su startu, u najboljem slučaju, moralo čekati više meseci na isporuku.

Ni sam izbor mesta proizvodnje nije olakšao posao odgovornima (Sochaux), jer se pored 3008, u istoj fabrici proizvodi 308, upravo kao i najnoviji 5008. I bez obzira što je Sochaux najveće industrisko postrojenje u Francuskoj (oko 15.000 zaposlenih), rokovi isporuke su naveliko prebačeni, tako da se po prvi put nakon 2006 god, morala uvesti i noćna ekipa od 800 radnika!

Zahvaljujući povećanoj proizvodnji, rokovi su smanjeni (trenutno 10-12 nedelja), no 3008 i dalje ostaje izuzetno tražen. Ilustrujmo ovo sa još par podataka, dnevno sa proizvodne trake siđe 530 jedinica, što znači je za ovu godinu predviđeno oko 100.000 komada.

     
 

Daleko više od 5008 (360 vozila na dan), upravo obrnuto od prvobitnih procena ! Pa čime se zapravo razliku ova dva modela, zapitati će se možda neko ? Kao prvo dimenzijama i modularnošću, tj 3008 je kraći za 17 cm (4,36, umesto 4,53 m), dok mu je prtljažnik inferiorniji za oko 250 dm3.

Osim toga, u unutrašnjost 5008 staje i do 7 osoba, dok se sedišta mogu pojedinačno podešavati i oboriti. Dakle standardni van sa jedne i kvazi Crossover sa druge strane.

Kažemo kvazi, jer za sada 3008 ima pogon isključivo na prednje točkove, bez obzira što se uz doplatu može dobiti tzv ”Grip Control”. No naredne godine se očekuje hibridna verzija (Hybrid4), koja će uz dizel agregat posedovati i elektromotor od 27 kw (40 ks i dodatnih 200 Nm), za pogon zadnjih točkova, čime će 3008 postati gotovo pravi 4x4.

Dizel za pilote
Odmah po pojavljivanju, još u leto 2009 god, družili smo se sa ovim nesvakidašnjim Peugeotom, kada je na dole potpisanog ostavio veoma pozitivan utisak. Biću iskren, potpuno odgovara onome što trenutno očekujem od jednog automobila, gledano iz ugla « šefa » familije i trenutnih financiskih okolnosti. Spoljašnji izgled na stranu, o tome neka svako da svoj sud, skoncentrišimo se na realne kvalitete i mane.

Dakle prvi susret bio je u znaku slabijeg dizela 1.6 HDi, koji predstavlja preko 60 % ukupne prodaje. Vredan i ekonomičan agregat, zadovoljava potrebe većine vozača, kojima perfomanse nisu u prvom planu. Solidan obrtni momenat (240, odnosno 260 Nm pod dejstvom Overboosta) i dobro odmeren šestostepeni menjač, pomažu da 110 KS dođu do punog izražaja. Ukoliko ipak želite da sačuvate neophodnu vitalnost motora, bolje je da izabere klasični manuelni menjač, jer je pored njega u prodaji i sekvencijalni robotizovani (ulogu papučice kvačila obavlja hidraulika), koji « pojede » sekundu-dve prilikom ubrzanja (dobrih 13 sec do 100 km/h). Jeste da je izuzetno praktičan, jer se pored automatskog izbora, uvek može izvršiti ručna korekcija, « šapama » pored upravljača, odnosno jednostavnim povlačenjem (guranjem) ručice. Problem, mora se doplati značajnih 1.200 evra!

     
 

Uz doplatu je i spomenuti Grip Control (670 evra za završni nivo Premium, tj 190 uz Premium Pack), sa ukupno četiri moda: sneg, blato, pesak i put, koji poboljšava trakciju. U suštini, radi se elektronskoj kontroli proklizavanja sa ograničenom efikasnošću, u kombinaciji sa « mikst » pneumaticima, isključivo od 16 cola (215/60 Mud & snow). Naprotiv, drugi testirani 3008, posedova je za dva broja veće (235/45 R18), koje negativno utiču na udobnost. Naime, ovoga puta uporedili smo dve najprodavanije verzije, tj snažniji 2.0 HDi, nebi li se uverili koji od njih pruža bolji odnos cena/perfomanse/upotrebljivost. Ukoliko je reč o zadovoljstvu u vožnji i karakteristikama, 150 ks, koliko razvija nova verzija ovog čuvenog bloka (163 ks kada je u kombinaciji sa automatskim menjačem), odnose ubedljivu pobedu. Posve logično, 340 Nm i te kako se osećaju, bez obzira na stil vožnje.

Zaista odličan agregat, kome je teško pronaći manu. Osim što je izuzetno diskretan i elastičan, zadovoljio se sa skromnih 7,2 lit u proseku, tj samo pola litre više od 1.6 HDi. Ukoliko vozite dinamično, često sa svim popunjenim mestima, jednostavno se podrazumeva, bez obzira što je osetno skuplji. U principu oko 1.500 evra, ali kako je njegov izbor nametnut višim nivoom opreme (Premium Pack), na kraju ispada da košta 26.630 (barem tako stoji na zvaničnom sajtu Verano Motorsa). Lista seriske opreme je preterano dugačka da bi je ovde nabrajali, spomenimo samo atraktivni « head up display » (podignuta glava), koji na komadu pleksiglasa (po želji se uvuče u komandnu tablu, kao i ekran GPS-a) ispisuje brzinu i distancu vozila ispred (u sekundama).

Osim dizela, Peugeot je ponudio jedan benzinski blok 1.6, od 120 i 150 ks, reklo bi se reda radi (manje 20 % prodaje), bez obzira što se radi o savremenom i perfomantnom motoru. Time je i početna cena spuštena na 20.000 evra.

Kokpit za dušu
Uprkos zajedničkim genima sa 308, unutrašnjost ovog Peugeota toliko je orginalna, da samo znak uzdignut lava na upravljaču odaje njegovo poreklo. Povišena pozicija za upravljačem se podrazumeva, ono što iznenađuje je sama arhitektura vozačevog radnog mesta. Odvojen od suvozača masivnom centralnom konsolom, stiče utisak da je vozilo namenjeno prevashodno njemu, što je retkost u ovom segmentu. Sportski volan podrezan odozdo, veliki i pregledni analogni instrumenti, atraktivni tasteri u nizu (nažalost samo za najskuplju verziju) i sedišta sa snažnim bočnim osloncima, pre dolikuju jednom kupeu, nego li « croservanu » !

dizajn interijera,
vozna dinamika,
praktični aspekt,
menjači

pogon samo na prednje točkove,
cena bolje opremljene verzije,
udobnost sa
naplacima od 18 cola

Ne sreće se često ni dostignuti nivo kvaliteta i upotrebljenih materijala, baren ne kod francuskih proizvođača, do te mere da je 3008 u potpunosti na nivou referentnih nemačkih. Audi je očigledno u mnogome poslužio za primer, što samo potvrđuje rukohvat pored ručice menjača. Jedino će izrazito visoki vozači poželeti spustiti sedište niže, svi ostali vrlo brzo čine telo sa vozilom. Ovo se odnosi i na dinamiku vožnje, ponašanjem na putu, 3008 se jasno distancira od klasičnih vanova. Siguran i sa veoma malo podupravljanja, pruža veliko zadovoljstvo u vožnji, bez da je značajnije narušena opšta udobnost. Međutim 2.0 HDi pokazao se talentovanijim od 1.6 HDi, zahvaljujući “Dynamic Rolling Control” sistemu. Naime na zadnjem trapu instaliran je treći amortizer, koji uz hidrauličnu vezu između levog i desnog, doprinosi da se povećava njihova krutost u krivinama, čime se smanjuje naginjanje u zavojima.

Što se tiče praktičnog aspekta, opet samo reči hvale. Spomenuti centralni greben toliko je prostran, da u njega staje ruka do lakta. Neverovatno je šta se sve može odložiti u njegovu unutrašnjost, jedino je napravljena greška po pitanju otvaranja!?

Zapravo na muci je suvozač, jer se poklopac podiže bočno, sa strane vozača, a ne kao što je uobičajeno naviše. Ujedno služi i kao oslonac za desni lakat, dok šaka prirodno pada na menjač. Nisu zaboravljeni ni putnici pozadi, te bez obzira na skromnih 4,37 m, tri osobe i mnoštvo stvari, staju bez imalo muke. Nezavisna merenja kažu da prtljažnik poseduje nekih 500 dm3 (Peugeot navodi 432 dm3), no više od toga dopala nam se njegova modularnost. Pomična polica može se postaviti u tri nivoa, dok su zadnja vrata iz dva dela, po ugledu na prave 4x4. Gornji je lagan za svakodnevno manipulisanje, dok je donji zgodan za odložiti teške predmete (izdržava do 200 kg).

Ništa lakše žele li se oboriti zadnja sedišta, dovoljno je samo povuči ručice smeštene na boku prtljažnika, kada se dobija čitavih 1.600 dm3, i pod ravan ko’ bilijarski sto.

Sve u svemu, misija je u potpunosti uspela za prvi Peugeotov SUV. Nesvakidašnjeg izgleda, moderan, dinamičan i praktičan, 3008 je auto svog vremena. Za svakoga ima po nešto, što nikako ne znači da je u svemu prosečan. Naprotiv, na svim poljima je veoma ubedljiv, što samo dokazuje da postignuti uspeh nije nimalo slučajan. Snažniji motor bez sumnje ostavlja i snažniji utisak, no izbor slabijeg nikako se nemože nazvati pogrešnim. Sve naravno zavisi od potreba i dubljine džepa.

ekskluzivno iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
23195
Postavljeno: 06.10.2010

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Milan 2
06.10.2010 12:59
7
3

Svaka cast Peki za tekst, model je interesantan.
Ali ja nikako ne mogu da ne primetim tu ruznu teksturu na instrument tabli i taj deo odradjen gde se nalaze obrtomer i brzinomer, koji su zavuceni u te neke kanale.
Jednostavno to mozda jeste sitnica i neko i ne obraca paznju na to, ali meni jednostavno to bode oci, a i u razgovoru sa prijateljima nisam jedini kojem to smeta u svim novijim modelim Pezoa.
Mozda covek i ne bi obracao paznju na to, ali posto se nalazi na mestu gde stalno moras gledati u to dok vozis, onda to pocinje da nervira i ako ponavljam nekome ne smeta taj njhov novi dizajn tog dela automobila.
BMW, Volvo, Toyota, Renault, Audi...su primeri kako se rade lepe elegantne, ali i izuzetno citke i jasno vidljive informacije koje vozac dobija od automobila.
Sto se tice agregata ne sumnjam da su oba kvalitetni, steta sto u svim markama taj 1.6 nikako vec godinama da predje tu magicnu cifru od 110ks (da je 130ks bilo bi to ono pravo). Ovako sigurno da je jaci 2.0 svakako bolji izbor, pogotovo za duza putovanja.

Peki
06.10.2010 21:36
7
1

Pozdrav Milane, kao da su te culi u PSA, jer upravo su poradili na 1.6 HDi. Jeste da ima samo 2 ks vise, ali mu je zato obrtni momenat podignut sa 240 na 270 Nm, i ostvaruje ga sa 250 obrtaja manje. Danas sam vozio u Svedskoj novi Citroen C4 pogonjen njime, i mogu ti reci da mu bas lezi. Inace Renault priprema novi 1.6 dCi (bio je izlozen na salonu) sa 130 ks...

Milan 2
07.10.2010 00:56
6
2

Eto vidis Peki, kao da su me culi cak su i poslusali koliko da ga pojacaju, neverovatno..hahaha... Ma znam dosta ljudi koji dugo kukaju na tog dizelasa, odgovara im kubikaza, jer moze bez problema da pokrije 3 klase automobila, ali za ovu poslednju klasu limuzine iz D segmenta ipak mu fali nesto vise snage, bas jos tih 20ks kako bi dobio na startnosti, pa sto ne reci i maksimalnoj brzini.
Videces kad se pojavi taj od 130ks, da ce vremenom porasti potraznja za tim novim 1.6 motorom.
Cuj bio si u Svedskoj, a nisi se najavio, mogli smo bar na kratko da se vidimo i popijemo kafu negde. E, Peki....
Kad smo kod Svedske, da te pitam, a ti odgovori:
Kad planiras da testiras nove volvo S60 i SAAB 9-5?
Ako uzimas benzinca, daj neka neko vise testira automobil te klase sa tim famoznim 1.6T motorom od 150ks, da vidimo kako ce se ponasati u vecoj limuzini?
Ako uzimas Volvo S60 dizelas, molim te uzmi ga sa novim 2.0D koji ima 5 cilindara i 163ks.
Ovde su testirali Volvo S60 sa 2.0T od 203ks i SAAB 9-5 sa 2.0T od cak 220ks.
Mislim da ce ovako snazni agregati biti slabo trazeni van Skandinavije, pa sam ti zato rekao za one "slabije" agregate koji ce sigurno biti vise nego odlicni za nekog uslovno receno normalnog vozaca sa Balkana.
Veliki pozz...

Peki
07.10.2010 13:16
6
0

Milane, dacu sve od sebe, nadam se da cu dobiti oba negde u novembru...
Pozdrav

aleksandar kasagic
31.1.2013 11:10
2
0

ja sam ga skoro uvezao iz francuske za prodaju,ali toliko sam se odusevio sa njim da sam se zaljubio u njega,a inace sam veliki fan bmw a,inace malo ljudi u srbiji zna za taj auto,izuzetno kvalitetno uradjen,pleni toplinom,a motor 1.6hdi i automatika idealno rade,vozio sam ga i odlicno ide,a ne cuje se,sve u svemu cini mi se najbolji pezoov auto do sada.

Milko
21.1.2014 23:50
4
0

Prosto neverovatan auto ,narocito ako ima malo bolji paket opreme ,nikako bez navigacije (ipak je to danas standard ).Sto se voznje tice provozajte malo auto moze i 1,6 HDI pa onda sedite npr. u Citroen C5 pa u Audi A4 pa u Passat B6 pa da vidimo vase utiske.A ako slicajno probate motor 2,0 HDI nece vam biti dobro. Mesta za putnike i vise nego dovoljno,motor gotovo necujan,mala potrosnja ,enterijer odlican,mesta za stvari i pregrada vise nego dovoljno.Uvezao sam mnogo automobila ali ovo je vrh za taj novac (i mnogo veci).Samo pogledajte koliko se u Evropi cekalo za kupovinu ovog automobila / ukucajte peugeot 3008 test i bice vam sve jasno.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: