Ekskluzivno

Peugeot 208

Pozitivno oduzimanje

Kraći, lakši, čistiji i jeftiniji, novi Peugeot 208 znatno je više od običnog naslednika 207. Osim stila, inagurisao je potpuno novu arhitekturu enterijera, nažalost ne po svačijem ukusu

Šest godina nakon 207, Peugeot je lansirao 208, model koji bi na neki način mogao biti renesansa legendarnog 205! Ovo se ni ne pokušava sakriti, posebno kod verzije sa troje vrata, koja stilom otvoreno „koketira“ sa nekadašnjim GTi, i dalje u dragom sećanju francuskih vozača. Tim bolje, jer novajlija nema pravo da „omane“, štaviše, od njega se očekuje da popravi negativni bilans Peugeota i povrati staru slavu. Po mnogo čemu različit od prethodnika, 208 unosi svežinu u ponudu, kako samog proizvođača, tako i u segmentu. Tradicionalni rast iz generacije u generaciju, zaustavljen je, osim što je kraći za 8 cm, lakši je za stotinak kilograma, što je omogućilo uvođenje malog trocilindarskog agregata od jedne litre (preuzet iz 107). To ujedno označava i nižu početnu cenu, koje na francuskom tržištu iznosi 11.950 evra.

Sve u svemu, ljubavna priča između Peugeota i polivalentnih gradskih automobila, koja traje već bezmalo tri decenije (205 je lansiran početkom 1983 god), nastavlja se, i po svemu sudeći nema nameru da se zaustavi. Cilj 208 je da nadmaši prodaju prethodnika ( „samo“ 2.369.000 primeraka), odnosno da dostigne rekord znatno popularnijeg 206 (prodato 7.775.000 vozila). Pitate kako? Pa pre svega modernim dizajnom, voznom dinamikom i širokom paletom sofisticiranih i „čistih“ agregata. Bez sumnje veoma ambiciozno, jer u segmentu, koji predstavlja 30,2 % tržišta, postoji barem dva tuceta konkurentskih modela! Spomenimo samo VW Polo, Ford Fiestu i Kiju Rio, koji sa podozrenjem gledaju na ovog „lavčića“, nestrpljivog da proširi svoju teritoriju.

Prekid sa prološlošću
Iz bilo kog ugla da posmatramo 208, može se zaključiti da nema gotovo ništa zajedničkog sa sada bivšim 207. Njegov dizajn simbolizuje novi vizuelni identitet proizvođača, i inspirisan je brojnim prototipovima koje smo mogli videti na prethodnim auto salonima (SR1, HR1, HCX...). Istaknimo samo trapezoidnu prednju masku od „sirove“ plastike, elegantnu svetlosnu grupu napred i pozadi, sa nezaobilaznim LED dnevnim svetlima, kao i talasaste forme lima na bokovima i poklopcu motora. Kod skupljih verzija elementi od hroma prisutni su u izobilju (okviri od vrata, gril hladnjaka, svetla za maglu…), što samo pojačava osećaj kvaliteta, ukoliko ne i prestiža. No inovativna koncepcija odnosi se pre svega na enterijer, preciznije rečeno na samu komandnu tablu. Dobrodošli u XXI vek, gde je uočljiva želja inženjera i dizajnera da se sve podigne u visinu očiju. Za rezultat imamo instrumente iznad upravljača i veliki taktilni ekran, pri samom vrhu centralne konzole.

Naime, kod svih konkurentskih vozila pogled na njih je kroz sam obruč, ne i kod 208. Iz tog razloga, osim što je izuzetno „mesnat“, upravljač je rekordno malog prečnika i ovalnog oblika. Pravo je zadovoljstvo imati ga u rukama, upravo kao i masivnu ručicu menjača, nesvakidašnjeg oblika. No u zavisnosti od njegove pozicije (podešava se po visini i dubini), odnosno korpulentnosti vozača, zaklanja instrumente, te je neophodno spustiti ga u krilo, ili podići sedište. Nakon početnog navikavanja, ova pozicija mi se dopala, mada je bilo i oprečnih mišljenja... U svakom slučaju, čitljivost analogno-digitalnih instrumenata (displej između brzinometra i obrtometra) je odlična. Bele „cifre“ na tamnoj podlozi deluju veoma elegantno.

prijatan i moderan stil,
skromnije dimenzije i težina,
odnos ponašanje na putu/udobnost,
ekonomični i čisti agregati

osetljiva karoserija u gradskoj vožnji,
upravljač koji zaklanja instrumente,
menjač sa samo pet brzina

Sam aspekt enterijera, računajući i kvalitet upotrebljenih materijala i završnu obradu, samo potvrđuje dobar ukus francuske škole dizajna. Naravno da mnogo toga zavisi od završnog nivoa (ukupno četiri, nazvani Acces, Active, Allure i Feline), no činjenica je da Peugeot u poslednje vreme pravi automobile u kojima se osećamo izuzetno prijatno. Ogroman panoramik krov, sa elegantnim LED plavim osvetljenjem po obodima, pastelne boje unutrašnjosti, snažno profilisana sedišta i spomenuti taktilni ekran sa brojnim funkcijama (putni računar, CD auto radio, Bluetooth konekcija, GPS…), daju svoj doprinos. Sve deluje čisto i pregledno, nema više silnih dugmića razbacanih bez ikakvog smisla. Čak su i komande dvozonskog klima uređaja, što je retkost u kategoriji, oličenje jednostavnosti. Za pohvalu je i raspoloživ unutrašnji prostor, uzevši naravno u obzir spoljašnje dimenzije. Peugeot je primenio „caku“ sa izdubljenom komandnom tablom ispred suvozača, tako da ovaj može pomeriti sedište znatno ka napred. Samim tim, dobija se izdašan prostor za kolena putnika iza, nažalost, znatno manje u širinu i za glavu. Što se tiče prtljažnika, sa nekih 285 lit, veći je od prethodnika, pod uslovom da nema ugrađen JBL bas zvučnik, na desnom unutrašnjem boku. Naravno da ga je moguće povećati obaranjem zadnjih naslona, no sedalni deo je fiksiran, tako da dobijena površina nije potpuno ravna.

Početak ofanzive
U želji da osvoji što širi sloj kupaca, 208 u startu poseduje tri benzinska i isto toliko dizel agregata. Pored dva trocilindarska, 1.0 VTi/68 KS i 1.2 VTi/82 KS, na raspolaganju je i dobro poznati 1.6 VTi od 120 KS. Uskoro se očekuje 1.6 THP od 155 KS i 200 KS, rezervisani za GTI ili RC verziju (još nije „prelomljeno“ koju će oznaku nositi).

Boje dizela brane 1.4 HDi i 1.4 e-HDi od 68 KS, pored legendarnog 1.6 e-HDi od 92 i 115 KS. Za prvi kontakt izabrali smo poslednji, u slabijoj verziji, koja će bez sumnje predstavljati većinu prodaje. Agregat koji u potpunosti odgovara 1.100 kg teškoj karoseriji, i sa kojim se bez bojazni možete uključiti na bilo koji evropski auto put. Izuzmemo li slab odziv na gas u najnižim obrtajima (turbo se probudi tek iznad 1.500 o/min), nameće se kao logičan izbor za intezivnu višenamensku upotrebu grad/otvoreni put. Kada je pod punim opterećenjem, nivo decibela u kabini je povišen, ali zauzvrat, zahvaljujući izuzetno perfomantnom sistemu Stop&Start, potpuno je nečujan po zaustavljanju, zapravo i pre nego se potpuno imobilizuje, jer se motor gasi čim brzina opadne na 20 km/h, što ne utiče na rad velikih potrošača energije (klima uređaj, svetla…).

Peugeot 208 1.6 eHDi/92 KS Allure

Motor
turbo dizel, redni/4; 1560 cm3; 8/common-rail; 68 kW, 92 KS pri 4000 o/min ; 230 Nm pri 1750 o/min
Karoserija
hečbek/5/5; D x Š x V 3960x1730x1460 mm; Međ. rast. 2540 mm; Masa 1080 kg; Nosivost 450 kg; prtljažnik 285 l
Ogibljenje
napred: MacPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr.stabilizator; nazad: torziona osovina, spiralne opruge, amortizer, popr.stabilizator
Kočnice
napred/nazad: samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
napred/nazad: 195/55 R16
Transmisija
pogon: na prednje točkove; menjač: manuelni 5 brzina
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h: 10,9 s; maks. brzina: 185 km/h; pros. potrošnja: 5,7 l/100 km; emisija CO2: 98 g/km
Cena 18.850 evra (Francuska)

Zaista perfomantan sistem, zahvaljujući kojem potrošnja po gradu ne prelazi 7,-7,5 lit. Ovaj motor uparen je sa klasičnim petostepenim menjačem (postoji i robotizovani BMP6), prijatnim za manipulisanje, ali predugih prenosnih odnosa. Šesta brzina rezervisana je za snažniji od 115 KS, koji, već kao po običaju, ide uz najbogatije pakete opreme (Allure i Feline). Samim tim, hendikepiran je visokom cenom, od najmanje 20.000 evra. Početna cena za voženi 1.6 e-HDi/92 u Francuskoj iznosi 17.400 evra, za završni nivo Active. Verzija sa troje vrata jeftinija je od 300 do 600 evra. No, kako nivo štetnih izduvnih iznosi skromnih 98 grama CO2 po kilometru, kod nas može da računa na subvencije Fonda za zaštitu životne sredine od 100.000 dinara. Ovo se odnosi i na sve gore navedene agregate.

No, ono čime se Peugeot ponosi već generacijama, i čime se uspešno distancira od protivnika, odnosi se na voznu dinamiku. Bez obzira sto je voženi model relativno mekano trimovan , njegovo ponašanje na putu je za primer. Kao na šinama u vožnji po autoputu, u krivinama, ovaj „lavić“ uliva veliko poverenje vozaču. Utisku doprinosi precizno upravljanje (električna asistencija), snažne kočnice (diskovi na svim točkovima) i serijski ESP za sve verzije. Informacije radi, prednji trap je preuzet od Citroena DS3, sa kojim deli proizvodne trake u fabrici Poissy, nadomak Pariza.

Najlepše od svega, apetit ostaje obuzdan, sa prosečnom potrošnjom od svega 5,7 lit. Na običnim putevima računajte litru manje, odnosno 6,6 lit na autoputu, pri prosečnoj brzini od 132 km/h. Peugeot 208 je jednostavno auto svog vremena, moderan i ekonomičan, koji ima sve šanse da se nametne kao lider u segmentu, barem dok se na jesen ne pojavi novi Clio IV. Prvi podaci o prodaju to potvrđuju, Peugeot je objavio da je samo dva meseca nakon lansiranja, u Francuskoj poručeno preko 27.000 jedinica.

Tekst i fotografije Perica Rajković
25105
Postavljeno: 15.08.2012

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Milan
15.8.2012 09:34
7
10

Trocilindarski motor ima 1,2 litra (1.2 VTi 82)

Nikola
15.8.2012 11:08
12
10

Ne znam kako izgleda uzivo ali sudeci po slikama 207 bolje izgleda. Da neznam da je Peugeot rekao bih da je u pitanju neka Kia ili sl. Sto se tice unutrasnjosti instrument tabla je ok ali mi se nesvidja srednja konzola.

asd
15.8.2012 12:10
20
11

Haham, pazi, toliko para za pocetne verzije je OK. Ali iole bolja verzija je vec konkurent AUDI-ju A1? + Pezo je nefunkcionalan zbog instrument table.

Adi
15.8.2012 15:34
15
14

Imam osjecaj da su ga " sklepali" za 15 dana.

Bojan
15.8.2012 21:16
16
22

U velikoj meri prepoznajem stil 206-ice, ali uspeh 206-ice nece nikad postici jer je to bio zaista pun pogodak po pitanju dizajna i prava revolucija svojevremeno. Kada sam prvi put na ulici ugledao Peugeot 206, plavi metalik sa petoro vrata, imao sam samo jednu pomisao... bices moj pa makar i za 10 godina. Takvu reakciju ne izazivaju mnogi automobili, to je bio praznik za oci nakon sivila tokom devedesetih. Proslo je i vise od deset godina, ja nemam taj auto ali i danas kad imam prilike da se susretnem sa njim, kajem se pomalo sto ga nemam, bez obzira na sve mane koje je vremenom otkrio. 207 je dizaniran lose, iako je veoma dobar automobil, ne izaziva emocije poput 206-ice. 208 ima dobar potencijal, ipak sacekacu susret na ulici kako bih doneo konacan sud. :)(Jedna sugestija administratoru - ubacite one pokretne smajlice u komentare.)

Boki
15.8.2012 22:32
24
14

Auuu Bojane pa takvu reakciju 206 izaziva uglavnom kod zenskih osoba

Vozac polovnjaka
16.8.2012 00:35
29
20

Najzad da neko ne kaze da je ovo zenski automobil jer sam vec vise puta cuo (procitao) da je namenjen ili vise naklonjen lepsem polu.

Dragojle
16.8.2012 10:07
17
23

3 cilindra dno dna nije ni cudo sto je pezo prso jos malo i reno ce njegovim stopama...

Japanautofan
16.8.2012 15:56
26
5

Jos malo cemo automobile deliti i po polovima !? Koji bi se proizvodjac odrekao polovine potencijalnog trzista ?

Marko
16.8.2012 18:19
22
17

Nissan se vec odrekao kad je izbacio prvu verziju Micre

laza
16.8.2012 23:58
15
15

lep autic, ali ovako u fulu kao na slici.
osiromasen i bez alu felni...veliko je pitanje
poruka za golf-ere: muka mi je od vasih komentara i vaseg nebitnog misljenja

Bojan
17.8.2012 18:55
9
17

Kakva glupost - zenski automobil. To nije odevni predmet pa da bude muski ili zenski. Doduse 206 1,1 i 1,4 HDI se moze nazvati pogodnim za zene, ali 206 1,6 16V ili GTI sa felnama od 15 inca to nikako ne moze biti.

Bojan
20.8.2012 11:00
11
12

Meni se cini da je lepsi od 207, bar na prvi pogled...

Japanautofan
20.8.2012 20:35
14
1

Ovde napravismo forum o muskim i zenskim automobilima. Srecom Peki se nije ukljucio inace bi ovde bila duuuga rasprava. Mada mene bas zanima njegovo misljenje na tu temu :)

Peki
21.8.2012 10:16
11
0

@Japanautofan, juce sam dosao sa odmora, tako da nisam bio u prilici da se ukljucim u raspravu. Tim bolje, reci ce neko...
Elem, licno ne nalazim da je preterano "zenski" auto, sto rece Bojan, ne kada je ovako "napucan" i sa snaznijim motorima. Rezervisao sam za pocetak septembra jos jedan 208 1.2 VTi/82 KS, slabije opremljen, pa ce mo videti.
Pozdrav

Zex
22.8.2012 00:05
11
1

Svaki automobil koji ima jednu KS vise od deklarisane je muski :))

Vozac polovnjaka
22.8.2012 11:09
15
3

Juce ga video na parkingu. Odsecen i skoro ravan prednji deo, stapanje poklopca motora i vetrobrana gledano sa prednje strane cini da auto podseca na mini-minivan ili monovolumen. U svakom slucaju ne izgleda lose i nikada ne bi rekao da je tipicno zenski auto.

Japanautofan
26.8.2012 14:35
7
0

Peki jedva cekamo utiske o tom modelu a posebno o trocilindrasu da li je dovoljno snazan i kultivisan. Jos jedna stvar kod trocilindrasa sto je karakteristicna da imaju "ruzan" zvuk i da se nisu pokazali nesto narocito trajni i kvalitetni osim tojotinog. Posto vidim da pises i za druge casopise (necu da ih reklamiram) nadam se da neces promasiti sajt gde da objavis utiske :) Pozdrav

Peki
27.8.2012 10:45
6
0

@Japanautofan, e sad si me "ocinkario" :-)
Sta da Ti kazem, jedino da se kloniram, tako bi mozda uspeo sve da zadovoljim i uradim...
Pozdrav

ccc
28.8.2012 13:42
2
5

Daj menjajte ovo smucise mi se ovi francuzi vise u ovom gore delu vrelo!!!

tulipan
28.8.2012 21:07
7
0

Aeuuuu sta je covek rekao: " SIVILO DEVEDESETIH".... pa Bojane rode..da li si svestan da su devedesete izrodile mnoge ikone automobilizma, sto u svakodnevnim,sto u super automobilima...

Неша
12.6.2013 17:16
0
0

Ја га већ имам и то баш у овој боји. Мотор 1.4 бензинац.Овде се тај мотор не помиње а незнам зашто?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: