Ekskluzivno

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

Zafira, ljubavi moja

Samo nedelju danja "zabavljanja" i par hiljada pređenih kilometara, bilo je dovoljno da se podlegne čarima nove Opel Zafire, najzad zrele i neodoljive, kao žene u najboljim godinama

Nije lako nositi slavno ime! Još je teže uvek biti na visini zadatka, i dopasti se svima. Stalno u objektivu javnosti, "diva", nema pravo na pogrešan korak, njeni ispadi odmah dobijaju znatno veće dimenzije, nego što bi to bio slučaj sa običnim smrtnicima. Slično je i sa automobilima, ogroman uspeh jednog modela, osim pozitivnih strana, često ima za proizvođača imperativ da nastavi putevima slave. Decenijama zarobljenik "bube", Volkswagen bi loše prošao da nije uspeo da kreira Golfa, što mu danas ne daje puno prostora da se "razmaše", kada želi lansirati novu generaciju. Jer strah da razočara verne kupce, odnosno da se previše udalji od prvobitnog koncepta, sputava i dizajnere i inženjere, kojima direkcija nameće veoma stroge kriterijume.

Problem sa kojim se suočila i Opel Zafira, nakon fantastičnog uspeha prve generacije. Najbolji dokaz za to je Zafira 2, koja je u želji da očuva duh predhodne, prerano ostarila, i kao takva postala nedovoljno konkurentna, u segmentu gde je ovako nešto nedopustivo. Upravo zbog toga, odgovorni u Opelu morali su doneti tešku odluku; nastaviti sa evolucijom postojeće ili se upustiti u bitku sa talentovanom konkurencijom i lansirati nešto potpuno novo i sveže. Izbor je pao na poslednju soluciju, tako da nova Zafira Tourer zapravo ni ne zamenjuje predhodnu (nastavlja da se proizvodi za pojedina tržišta), već joj dolazi kao ispomoć. Naime, duža za dvadesetak santimetara, šira i teža za čitavih 200 kg, praktično ne nastupa u istom segmentu. Konkretno, sa 4, 66 m, na korak je od velikih vanovima, tipa Renault Espace (ista dužina). No tendencija rasta postala je praksa kod Opela, potsećanja radi, Insignia se izdužila na 4,83 m (karavan 4,91 m), dok "mala" Meriva ima čak 4,3 metra.

Bilo kako bilo, Zafira Tourer osim stila, poseduje i novu šasiju, enterijer i par snažnijih agregata. Po svemu sudeći sasvim dovoljno da ponovi i nadmaši uspeh prve i druge generacije, koje su se, počevši od 1999 god, prodale u respektivnih 2.2 miliona primeraka. Krenimo redom.

Od svih samo najbolje
Bez imalo dvoumljenja, prednjim delom Zafire dominira nesvakidašnja svetlosna grupa u obliku bumeranga, nalik na onu kod Ampera, što posebno dolazi do izražaja kod svetlih boja karoserije. Zašiljen “nos” je isto tako orginalan, kao i podrezano treće bočno staklo. Ukratko, moderan i dinamičan stil, u skladu sa vremenom. Slično je i sa enetrijerom, iako je komandna tabla već viđena. Instrumenti, upravljač, centralna konsola…, kao da su prekopirani od ostalih modela kuće. To ne znači da dizajn nije dopadljiv, naprotiv, ali u suštini ne donosi ništa novo i uzbuđujuće. Ergonomija komandi i pozicija za upravljačem je odlična, jedino se treba navići na silne dugmiće i njihove funkcije. No ono što nas je impresioniralo je briga za detalje, iako su, ruku na srce, pojedine ideje pozajmljene od konkurencije. Primera radi, po ugledu na Renault Espace, A stub je iz dva dela, što doprinosi znatno boljoj bočnoj vidljivosti.

     
 

Ko se odluči za vrhunski opremljen Cosmo Pack, biće “počašćen” ogromnim vetrobranskim staklom, koje duboko “grize” u krovnu kosntrukciju. Nešto slično videli smo kod Citroena Picasso, s tim da je ovde još veće. Kada se podigne plastični zastor (ručno), vidno polje je kao u autobusu. Čak i putnici pozadi imaju svoj panoramik stakleni krov, tako da je enterijer Zafire prepun svetlosti, bez obzira na godišnje doba. Po ugledu na jedan Scenic je i klizeći centralni boks između prednjih sedišta, ispod kojeg su još dva nivoa. Prvi služi kao držač za limenke, dok je pri samom dnu “fioka”, za odlaganje sitnica. Više se ni ne sećam gde sam poslednji put video pregradak ispred suvozača iz dva dela, nebitno, važno je da ima svrhe. Sve u svemu, Opel navodi tridesetak razno raznih polica, boksova i pregrada, u koje staje svi neophodni “rekviziti” za duže putovanje višečlane porodice. Manje nam se svideo izbor boja, mada je činjenica da sveto/tamna braon kombinacija, razbija monotoniju. Stvar ukusa, no kako sam imao prilike smestiti se i u unutrašnjost jedne crno/siva Zafire, nalazim da je ova elegantnija. Tada i plastika izgleda kvalitetnija, mada je njen aspekt van svake kritike.

Poboljšana je i modularnost, Zafira Tourer zamenila je zadnju klupu nezavisnim sedištima, podešavajučim i zgodnijim za manipulisanje. Vožena je posedovala sistem “Lounge”, koji me je podsetio na slični kod Ford C-Max. Naime, naslon sedišta u sredi lako se transformiše u oslonac za laktove, dok se periferna sedišta ujedno centiraju i skliznu unazad, kako bi dve osobe posedovale što više mesta. Time se ne gubi na zapremini prtljažnika, koja po Opelu ima zapreminu od nekih 700 lit, bez dva dopunska sedišta. Sa njima, gubi oko 100 lit, ali je za uzvrat izvodljivo povesti još dvoje dece, niže od 160 cm. U tom slučaju, u prtljažniku ostaje skromnih 160 lit (Peugeot 5008 ima 220 lit), dovoljno tek za “ceger” sa sendvičima i par “buteljki”. Obaranjem svih sedišta, dobija se 1840 lit, što je za oko 40 lit više od predhodne generacije. Spomenimo još i veoma upotrebljivu integrisanu platformu (opcija), na koju staje do 4 bicikla.

Motor po meri
Za razliku od predhodne Zafire, nova je zamenila 1.7 CDTI (110 i 125 KS) modernijim od 2 litre. Postoji u tri verzije od 110, 130 i 165 KS, dok boje benzinaca brani samo jedan blok; 1.4 Ecotec, snage 120 i 140 KS. Za pojedina tržišta, kao što je naše, u ponudi je i 1.8 od 115 KS i 140 KS, oba u paru sa petostepenim menjačem. Kako je Francuska “meka” za dizele (u ovom segmentu su zastupljeni sa preko 90 %), a u pres voznom parku, kao po običaju, imaju samo najsnažnije agregate, družili smo se nedelju dana sa verzijom od 165 KS. Tim bolje, jer sa preko 1.700 kg (vozač + gorivo), našoj Zafiri ovaj blok najbolje “leži”. U svakom slučaju omogučuje joj zavidne perfomanse, posebno na auto putu, gde se ova oseća kao riba u vodi.

Prava lađa za krstarenje, sposobna da prebaci 200 km/h, uz veoma prihvatljiv nivo decibela u kabini. Još da u Francuskoj ne postoji striktno ograničenje brzine, kao i susednoj Nemačkoj, verujem da bi 500 km do Bretanje (region na Atlantiku, zapadna Francuska), prevalili znatno brže.

modulanost,
praktična rešenja,
vrhunska oprema,
vozna dinamika

težina,
cena,
previše dopunske opreme

     
 

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

Motor
Tip/broj cilindara turbodizel, redni/4
Radna zapremina [cm3] 1956
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 121/165/4000
obrtni moment [Nm/o/min] 350/1750-2500
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata monovolumen/7/5
D x Š x V [mm] 4658x1884x1685
međuosovinski razmak [mm] 2760
masa vozila/nosivost [kg] počevši od 1571/850
zapremina prtljažnika [l] 152-1860
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi torziona osovina, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 235/45 R18
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 9,8
maksimalna brzina [km/h] 208
prosečna potrošnja na testu [l/100 km] 7,3
CO2 137g

Uz dosta rizika, ipak smo je pogurali do 180 km/h (preko 50 km/h od dozvoljene brzine gubi se vozačka dozvola na licu mesta i podnosi krivična prijava protiv vozača), kada motor i dalje diskretno prede na 3.000 o/min. U vožnji po “nacionalima” (putevi drugog reda), do izražaja dolazi 380 Nm obrtnog momenta (kada proradi Overboost), raspoloživih već sa 1.750 obrtaja. Dobro odmereni precizni prenosni odnosi, isto tako pozitivno utiču na perfomanse.

Uz snažan motor, srećom ide i sigurno ponašanje na putu, bez obzira o kojoj vrsti ogibljenja da je reč. Zafira može posedovati klasično, kao što je to bio naš slučaj, odnosno opciono FlexRide šasiju. Radi se o elektronski kontrolisanom ogibljenju, gde se može birati između tri različita moda (standard, konfort i sport). U svakom slučaju, odmah je jasno da smo u nemačkom automobilu, što znači da je tvrdo trimovana. Uprkos tome, udobnost je sačuvana, a u krivinama ne dolazi do preteranog naginjanja (ljuljanja) karoserije. No velika masa vozila se ipak oseća prilikom temperamentne vožnje, Zafira nema agilnost spomenutog Peugeota 5008 ili Renaulta Grand Scenic. Informacije radi, recimo da je postavljena na "Delta" platformi, koju deli sa Chevroletom Cruze i Orlando. Ovde je ipak znatno usavršena, prednji trap preuzet je od Insignie, a zadnji od Astre.

Po pitanju potrošnje, moramo priznati da nas je pozitivno iznenadila sa prosekom od 7,3 lit. Isto toliko smo izmerili u vožnji na auto putu, odnosno 1-1,5 lit manje izvan njih. Naprotiv, po gradu računajte na dobrih 9 lit, uprkos seriskom Stop&Start sistemu.

High-tech oprema
Bez sumnje, oprema koja se ugrađuje u Zafiru Tourer je “svemirska”, I kao takva previše skupa za prosečnog evropskog kupca, o srpskom i da ne pričamo. Previše toga je još uvek “a la carta”, računajući i sigurnosne sisteme. Za veoma upotrebljive, kao što su inteligentni regulator brzine sa radarom (održava željenu distancu sa vozilomo ispred i koči ukoliko proceni da ce doći do sudara), sistem protiv mrtvog ugla (diode u spoljašnjim retrovizorima), Opel Eye (kamera čita znakove pored puta), auto adaptivna svetla..., mora se uvek doplatiti. Za one manje zahtevne, recimo da se benzinski 1.8/140 trenutno u Srbiji može dobiti za 21.868 evra (akciska ponuda). Interesantno, uzevši u obzira da pored standardne opreme nudi elektronski klima uređaj sa dve zone podešavanja, maglenke, upravljač presvučen kožom... Voženi 2.0 CDTi Cosmo prodaje se za 26.744 evra (poseduje spomenuto panoramik vetrobransko staklo, krovni nosač, regulator i limiter brzine, zatamljena zadnja stakla, aluminijumske naplatke od 17 cola...), ali uz nekoliko atraktivnih "paketa" (komfort Cosmo paket, Cosmo lokalni paket, driver assistance Pack 1, parkiraj i kreni tehnologija...), može da dogura i do 30.000 evra. Opel se tako udaljava od "narodskog vozila", odnosno jasno izražava želju da Zafiru Tourer podigne na jedan znatno viši nivo od predhodnog.

     
 
Tekst i slike: Perica Rajković
15561
Postavljeno: 17.10.2012

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

asd
17.10.2012 10:29
19
3

Zanimljiv automobil! Meni se svidja unutrasnjost, kombinacija boja. Smekerica, steta sto nema pogon 4x4.

Co2
17.10.2012 11:10
21
3

Neorvadano zapostavljen automobil kod nas! Sa 4x4 bio bi VRH

deda
17.10.2012 12:26
17
9

Ovo je trenutno najkompletniji porodični auto i nije mu potreban 4x4

evroskeptik
17.10.2012 13:52
12
15

@ deda
Ne preteruje deda! Interesantan jeste ali Renault Grand Senic nije za potceniti nikako!

Bojan
17.10.2012 19:56
14
3

Lep automobil, enterijer ima fantasticne boje i atipicno za Nemce, ima toplinu. Spoljasnost nema nikakve mane, ali mene oblikom podseca na Ford C-Max.

maxy
17.10.2012 21:29
13
0

Opel zaista ima problema sa viškom kilograma (skoro svi modeli). Ne bi bilo loše da se od sledeće generacije bace na dijetu.

slayson
18.10.2012 00:40
10
1

maxy to si u pravu sto si to uvidio ova nova zafira tourer vrlo je lijep i pogodjen dizajn za opel pogotpvo ove prednje lampe a ova boja smedja fenomenalno pase uz ovaj dizajn ali uvojek taj ali opel uvijek mora nesto da zasere i to me ljuti.svi streme fa skinu po sto kila ma karoserijama a opelovci tj glupi GM je tolko udebljo i astru i zafiru da moras imat bar 140konja da bi to imalo neku perfoansu steta sad imaju ljepotu i dizajn odlican a motori anemicni steta

sale
18.10.2012 14:20
3
8

Odlican porodican auto narocito u kombinaciji sa 2.0 multijet(Fiat) dizelom koji je vrh.
Za taj ili slican novac jedino je bolji i ujedno najprodavaniji Van/Suv u Italiji i nekim delovima Evrope pod imenom Fiat FREMONT 2.0Mjet sa cenom od oko 20 ineku hiljadu evra !

Carbon
19.10.2012 12:19
7
0

@maxy
Najavili su vec da ce nova Corsa, Corsa E imati manju masu za vise od 50kg, tako da se ocekuje da ce i ostali novi modeli praviti taj trend.

@sale
Nije to Fiatov dizelas vise, to je sada proizvod GM Powertrain, a vuce poreklo od JTD-a i vremena saradnje GM/Fiat...

goran PG
21.10.2012 12:45
4
0

blok i kubikaza za ta dva motora su isti e sad da li je GM nesto preradjivao to neznam


Don
22.10.2012 08:22
7
3

Da se mozda motor ne proizvodi po licenci Fiata-a,buduci da im je on osporavao,sprjecavao uvodjenje druge turbine dugo vremena?

slayson
22.10.2012 22:17
9
0

istina je da je opel uvijek proizvodio vrhunske benzince a dizelasi su bili u drugom planu a zasto pa zbog gm oni nisu previse marili za dizele i nisu htjeli razvijati nove svoje dizele citaj dati opelu pare dok su u vw prepoznali potencijal i napravili odlican globalni poso sa 1,9 tdi jem a sada to rade i sa tsi jem.stet sto glupi gm stalno koci opela na probitak chevroleta.za sve je kriv gm i nihova debilna politilka rebradiranja proizvoda jedan te isti auto je i vauxhall i holden i buick i pontiac a sve se zasniva na opelu i to je opel.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: