Online plus

Kako nastaju Opel sportski automobili

Punih 15 godina OPC modela

Pre tačno 15 godina, prvi serijski model iz „Opel Perormance Centera“ se našao na putevima. Od tog dana, Opel je nastojao da ukomponuje svoja iskustva iz automobilskog sporta sa razvojem performansi serijskih modela, uz gotovo neosetan transfer između sveta sporta i serijske proizvodnje


OPC diviziju Opela najbolje je okarakterisao šef Opel Grupe, dr Karl Tomas Nojman (Karl-Thomas Neumann) izjavom „Opel Performance Center, za naše kupce „gladne“ performansi, obezbeđuje vozila koja su neodoljivo dinamična, sportskog izgleda. Ona se veoma razikuju od velikoserijskih modela, bez pravljenja kompromisa što se tiče svakodnevne upotrebljivosti. Naši OPC modeli ističu se izuzetnim atleticizmom i čistom strašću“, objasnio je šef Opel Grupe, dr Karl Tomas Nojman (Karl-Thomas Neumann).

Nepogrešivi OPC dizajn: „Moć mora biti vidljiva“
„Jedan OPC model mora odmah da bude prepoznatljiv kao takav“, rekao je Mark Adams, Opelov potpredsednik sektora zaduženog za dizajn. Astra OPC, primera radi, jasno demonstrira perfektnu atletsku karoseriju uz posebno oblikovane prednje i zadnje odbojnike, pragove, aerodinamični krovni spojler i dva kompletno integrisana završetka izduvnih cevi trapezoidnog oblika, što sve zajedno obezbeđuje specifičnu OPC pojavu. Dizajneri su čak otišli i korak dalje kada je reč o Insigniji OPC kreiravši naglašene otvore za usis vazduha u formi arhaičnih očnjaka sabljastog tigra. Svi OPC modeli slede zahteve koje je postavio Mark Adams.. „Svaki detalj i svaka linija moraju vizuelno da odišu moći.“

Nova osnova automobilskog sporta: OPC umesto GSI
Kada je Astra G zamenila Astru F, Opelov bestseler je napredovao na planu kvaliteta, efikasnosti i prostranosti enterijera, ali se Opelova sportska legenda i suosnivač OPC divizije, Folker Štricek (Volker Strycek) priseća greške: „Automobil nikako nije bio pogodan za sport. Kako nije bilo planova za GSI verziju, nedostajao je konkurentan pogonski sistem sa odgovarajućom šasijom. Iz tog razloga smo prionuli na posao i za godinu dana razvili i testirali naš debitantski model, Opel Astru OPC 1“.

Usledili su brojni Opelovi OPC modeli, uz postavljanje rekorda na Nirburgringu. Trenutno, perjanicu OPC linije čini Insignia OPC sa 239 kW/325 ks, ali je u stopu prati Astra OPC sa 206 kW/280 ks. Sa svojim kompaktnim dimenzijama i prednošću zbog manje mase, moćna Astra je gotovo dinamična kao veća sestra. Hobi trkački vozači, koji vole manje automobile, mogu svoju pažnju da usmere ka novoj „džepnoj raketi“, Corsi OPC koja uskoro stiže na puteve.

1999.: Opel Astra OPC 160 KS
Novoformirani OPC tim je kreirao visokoturažni agregat sa poboljšanim odzivom, baziran na 2,0 litarskoj ECOTEC jedinici sa 100 kW/136 ks, koji je bio potpuno drugačiji u odnosu na skroman osnovni model. Agregat je dobio kovane klipove, oštrije bregaste osovine, veće usisne i izduvne kanale, pored modifikovanog izduvnog sistema i optimizovanog menadžmenta motora. Sve to je rezultiralo sa 118 kW/160 ks. Dodatni hladnjak ulja i adaptirani termostat su obezbedili poželjnu temperaturu motora u svakoj situaciji.

Očigledno, i šasija je morala da bude modifikovana da bi uspešno pratila poboljšane performanse agregata, jer Opel je želeo da se performanse ogledaju i u voznim osobinama i upravljivosti. Centar težišta je spušten za dva centimetra, instalirani su Bilstein amortizeri, veći kočioni diskovi iza BBS alu naplataka od 17 cola i posebno dizajnirana ramena, a upravljanje je učinjeno preciznijim. Pored toga, Opel OPC se isticao aerodinamičkim paketom i Recaro sportskim sedištima. Do današnjeg dana Astra G OPC nastavlja da pobeđuje u trkama u klasi automobila sa 2,0 litarskim atmosferskim motorima.

Folker Štricek je čovek koji stoji iza 2.500 sportskih Astri, neophodnih za dobijanje homologacije za serijske automobile. Ipak, entuzijazam je bio mnogo veći. Nakon pobede na trci 24 časa Nirburgringa, čak i pre izlaska na tržište, automobilski entuzijasti su „poludeli“ za Astrom OPC. To je rezultiralo proizvodnjom 3.000 primeraka, koji su prodati nakon samo četiri meseca.

2001.: Baza za turbo performance
Samopouzdanje koje je stekao OPC tim je raslo uporedo sa komercijalnim i sportskim uspesima, tako da je naredni projekat imao nešto vrlo posebno za cilj. Tim je sebi postavio zadatak da kreira najbrži kompaktni van na svetu. Sa debitovanjem Zafire OPC, uvedena je i turbo tehnologija. Od tog momenta, svi dalji modeli kreirani u „Opel Performance Centeru“ dolaze sa turbo motorima. Performanse 2,0 litarskih motora su postepeno rasle sa 141 kW/192 ks na 147 kW/200 ks, pa sa 176 kW/240 ks na 206 kW/280 ks, dostupnih u aktuelnoj Opel Astri OPC. Obrtni moment je takođe rastao uporedo sa snagom. Prva generacija turbo motora je raspolagala sa 250 Nm, dok nova 2,0 litarska jedinica isporučuje sjajnih 400 Nm.

Lov na rekorde: Na Nirburgringu kao kod kuće
OPC modeli su dokazali koliko su dobri na svakodnevnom planu, a redovno su obarali rekorde na 20,8 km dugoj stazi Nirbugring-Nordšlajfe. Astra OPC je 2005. postavila rekord od 8:35,94. Sledeće godine, Zafira OPC je postavila rekord u kategoriji kompaktnih vanova u vremenu od 8 minuta, 54,38 sekundi, što je validan rekord i dan danas.

Corsa OPC postavlja nove standarde u segmentu malih automobila. Potpuno serijski model je kompletirao krug za samo 8:47,99 u 2007. godini. Pored rekordnih krugova, OPC modeli su prošli ekstremne testove izdržljivosti na „Zelenom paklu“, koji se smatra najzahtevnijom trkačkom stazom na svetu. Legendarni Nordšlajfe je tradicionalno Opelova teritorija.

Automobili sa znakom „munje“ se podvrgavaju izuzetno teškim testovima još od šezdesetih godina prošlog veka. Danas, Opel ima ugovor o saradnji sa „Nürburgring Ltd“, kao i svoj sopstveni test centar u neposrednoj blizini legendarne staze.

Nürburgring izdanje: Nomen est Omen
Do danas, marka iz Riselshajma je proizvela dve specijalne „Nürburgring“ edicije, Astru OPC 2008. i Corsu OPC 2011. Astra H u specijalnom trkačkom trimu je imala iste performanse kao Astra OPC, dok je „Nürburgring Edition“ Corsa OPC raspolagala sa dodatnih 14 kW/18 ks i diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, što ju je razlikovalo u odnosu na „standardnu“ Corsu OPC. To nije sve, jer OPC verzija pete generacije Corse je u „niskom startu“ i nastaviće tamo gde je stalo „Nürburgring“ izdanje iz prošle generacije.

Atleta iz klase kompaktnih automobila: Aktuelna Astra OPC sa impresivnim performansama
Astra OPC je vrhunski model segmenta još od leta 2012. Pogon koji čini 2,0 litarski turbo motor sa 206 kW/280 ks i 400 Nm obezbeđuje izvanredne performanse. Ova atletska Astra ubrzava od 0 do 100 km/h za ravno 6 sekundi, a maksimalno može da pojuri do 250 km/h, brže nego bilo koja Astra iz prošlosti. Fino podešavanje je urađeno na Nirburgring-Nordšlajfe stazi. Mehanički diferencijal sa ograničenim proklizavanjem na prednjoj osovini garantuje najbolju moguću trakciju prilikom silovitih izlazaka iz oštrih krivina, čak i po vlažnom vremenu. Pored toga, vozači Astre OPC mogu da se pouzdaju u performantne Brembo kočnice kada je potrebno hitro smanjiti brzinu.

Insignia OPC:Pogon na sve točkove sa genima Touring automobile
Insignia OPC je perjanica. V6 turbo motor zapremine 2,8 l proizvodi 239 kW/325 ks, a maksimalni obrtni moment od 435 Nm šalje na sva četiri točka. Da bi snaga bila isporučena na najboji mogući način, OPC tim je razvio integralni pogon baziran na iskustvima iz čuvene DTM serije, prikupljenim od strane Opel Calibre, pobedničkog automobila internacionalnog „Touring Car“ šampionata iz 1996. Sa ovim moćnim agregatom na raspolaganju, Insignia OPC ubrzava iz stanja mirovanja do 100 km/h za 6 sekundi (Sports Tourer 6,3 sekunde), a maksimalna brzina je elektronski limitirana na 250 km/h. Insignia može da postigne i veću maksimalnu brzinu, Unlimited verzija sa manuelnim menjačem je dostigla 270 km/h (Sports Tourer 265 km/h).

Najznačajniji trenuci OPC divizije u prvih 15 godina:
• 2013.: Dalji razvoj Insignije OPC sa 239 kW/325 ks
• 2012.: Astra (J) OPC sa 2.0 turbo motorom sa 206 kW/280 ks
• 2011.: Opel Corsa (D) „Nürburgring Edition“ sa 155 kW/210 ks
• 2009.: Tržišna premijera Insignije OPC Limousine and Insignije OPC Sports Tourer (2.8 l V6 turbo sa 239 kW/325 ks)
• 2009.: Tržišna premijera Astre (H) OPC „Race Camp Edition“
• 2008.: IDS Plus 2 šasija standardna za Astru (H) OPC
• 2008.: Limitirana specijalna edicija Astre (H) OPC „Nürburgring Edition“
• 2007.: Corsa (D) OPC postavlja rekord u segmentu malih automobila od 8 minuta 47,99 sekundi na Nirburgring Nordšlajfe
• 2007.: Tržišna premijera Corse (D) OPC (1.6 l turbo sa 141 kW/192 ks)
• 2006.: Zafira (B) OPC postavlja rekord u kategoriji vanova od 8 minuta, 54,38 sekundi na Nirburgring Nordšlajfe
• 2006.: Uvođenje Merive OPC (1.6 l turbo sa 132 kW/180 ks)
• 2005.: Astra OPC postavlja rekord u segmentu kompaktnih automobila od 8 minuta 35,94 sekunde na Nirburgring Nordšlajfe
• 2005.: Tržišna premijera Vectre OPC i Vectre Caravan OPC (2.8 l V6 turbo sa 188 kW/255 ks)
• 2005.: Druga generacija Zafire (B) OPC (2.0 l turbo, 177 kW/240 ks)
• 2005.: Tržišno lansiranje Astre (H) OPC (2.0 l turbo, 177 kW/240 ks)
• 2005.: 20,000 OPC modela prodato širom Evrope za samo pet godina
• 2002.: Tržišna premijera druge Astre (G) OPC-Generation (2.0 l turbo sa 147 kW/200 ks, verzija sa troje vrata i Caravan)
• 2001.: Uvođenje Zafire (A) OPC (2.0 l turbo sa 141 kW/192 ks)
• 1999.: Tržišna premijera Astre (G) OPC (2.0 l atmosferski motor, 118 kW/160 ks)

Tekst i fotografije: PR Opel
7343
Postavljeno: 15.12.2014

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

serpico
15.12.2014 07:44
9
2

Opc modeli opela uvijek su bili atraktivni ali nekako ih je konkurencija opet za samo malo nadmasila,recimo nova astra gtc opc je predivan auto sam po sebi a u opc verziji je prava testera ali renault megane r.s ga pobedjuje na toj istoj stazi i sve ostale u svojoj klasi!

Paprikar
15.12.2014 08:57
10
3

@serpico
Seti se samo GSi verzija, bile su prave zujalice. Lagane ko pero a dosta konja. :)

Da, na Nirburgringu sa test-profi vozacem i klot, verzijom bez zadnje klupe, klime, izolacije i jos dosta toga, Megan RS je najbrzi.

Realno gledano Astra OPC je mnogo bolji auto u svakom pogledu: kvalitetniji enterijer, vise inovacija, vise prostora unutra, veci gepek, bolja preprodajna cena, pouzdaniji. Cak je Reno ponudio mehanicki diferencijal sa ogranicenim proklizvanjem serijski u nekim verzijama (a doplacivao se, jer ta obicna verzija ne moze ni da prismrdi astri opc ali to nigde neces da procitas) zbog te astre opc.

I jos nesto zaboravio si, mozda je i manje poznato, da je Korsu OPC Nirburgring edition Top Gear proglasio za Hot Hatch godine, i da je na testovima oduvala svakog konkurenta a narocito Klia RS kao najjaceg protivnika.

loeb-np
15.12.2014 12:13
4
13

serpico@ u svijetu auto sporta su francuzi THE BEST! Nemci orave dobra auta nema sta ali ko sto si i sam reko nije to na nivou npr. megane rs

Cedomir
15.12.2014 15:07
6
9

Pricajte,koliko hocete,ali je Megan RS sve njih oduvao,to pokazuje vreme,i kraj!!!!

loeb-np
15.12.2014 19:29
4
8

paprikar@
pricas nesto za megane trophy-R a ne znas da je seat isto tako bio napucan, ne sto else tice interijera vec samog motora, mozes nac sve stavke na netu. i jos nesto, renult sprema novog RS SA PREKO 300 konja hehe pazite se nemci!

Nemanjica
15.12.2014 20:15
3
3

@Joahim Fon Ribentrop, imajuci u vidu cinjenicu da se permanentno pozivate na net, kao i glorifikovanje "mrskih nam svabova" ostali ste nedoreceni, koji to famozni "mehanizam" pokrece vreme u Trozubcu! Ajmo pepper, ajmo lagano sa odgovorom, uci cemo u 2015. a odgovora iz "Rajha" nema...;-)

Paprikar
15.12.2014 20:41
8
3

@loeb-up
Meni se cini da ti uopste nisi video enterijer Leona Kupre 280.
Evo da ti opisem: serijski auto, sa sve zadnjom klupom, serijskim profilisanim koznim sedistima, navigacijom, automatskom klimom, na fabrickim felnama - jednom recju model koji si mogao do tog trenutka da kupis u salonu.

http://images.caradisiac.com/images/2/8/6/9/92869/S1-Ring-Folies-la-Seat-Leon-Cupra-deloge-la-Megane-RS-avec-un-7-58-44-315111.jpg

Megan RS Trophy R je bio ogoljena varijanta, znaci totalni klot, olaksan i doveden do granice upotrebljivosti (ako se ono moze nazvati upotrebljivim i smislenim automobilom u toj HotHatch klasi).

Sto ce reci Leon je serijski izveden i razvalio je Megana, a Megan je morao da se odradi dodatno kako bi postigao za sekundu, dve bolje vreme. Leon kupra jos moze dosta da se usavrsi, dok je to prakticno Meganu krajnja granica.
Uostalom videces kada dodje Civic R, tipujem da ce on biti kralj na stazi.

E sad, da ne bude da mi je jedino bitno u zivotu (da se zbog toga prepucavam) vreme koje postigne neki profesionalac, sportski vozac sa iskustvom na stazama i u trkama, odnosno nesto sto nikada nece biti, niti postici prosecan (niti bilo koji) kupac ovakvih modela, tako da je to realno gledano meni totalno nebitno, bitno je samo PR sluzbama i napaljenim klincima. U svakodnevnom saobracaju to je nebitno!!!
Megane RS je daleko od vrhunskog automobila (nije on los, daleko od toga), ali gubi smisao u tim hard kor varijantama hot hec modela a to su performanse i svakodnevna upotrebljivost i prakticnost!

serpico
16.12.2014 03:30
4
2

decki ovde je tema Opelova performantna divizija a ne prepucavanje dal je bolji megane r.s ,golf gti ili R ili Opel/Vauxhall astra opc vrx!sva ta 3 auta ili slicni auti su sami po sebi vrhunski,iskreno astra je dizajnerski najatraktivnija,golf ko golf uvek isti nit smrdi nit mirisi ali dobar auto sveukupno a megane opet ima svoje poklonike jer r.s divizija ume da proizvodi male rakete to voleli francuze ili hejtovali nemozete poreci jer ipak renault ima tradiciju ogromnu u auto sportu a posebice u F1 i ostalim touring prvenstvima i cupovima!Ja samo znam i postujem jedan auto a to je bivsi auto od jednog moga starog kolege a to je kadettlija jaje Gsi sa 150 ks i neunistivim opelovim motorom kojeg je razvio legendarni Cosworth,e to je bio vuk u janjecoj kozi!a opet auto za svaki dan ,cak nije puno ni trosio benzina,potpuno upotrebljiv i nadasve pouzdan ,pravi opel za fanove gsi ja!u to vreme vw golf mu ni prismrdit nije mogo !dan danas taj auto vozi i ima jako puno km i jos ide!!!ja samo cekam da se opel potrudi izadje iz krize kada ga vec GM nije likvidirao ili prodao i da naprave novu Kalibru opc sto najave i govore na bazi nove Insignije koja je najavljena za 2017!

loeb-np
16.12.2014 10:18
3
2

paprikar@
ti nisi video sta sam ja napiso, pomenuo sam samo motor ali vi HEJTERI nemate vremena za citanje kad su u pitanju francuzi hehe reko sam da je motor bio napucan

Paprikar
16.12.2014 12:41
3
2

@serpico
Slazem se sa tobom, a i samo diskutujemo, nema prepucavanja. :)
U svakom slucaju koji god da se izabere u toj klasi nema greske, to su brzi auti, prave azdaje! ;)

@

zeka
16.12.2014 21:59
2
4

renault je u ovom segmentu ,za sada ipak nedostizan. ne zanosite se.

pecagt
17.12.2014 09:07
3
2

paprikar,nisi ti seo u rs-a nikad nisi mu ni kroz prozor prigvirio,...

Paprikar
17.12.2014 11:51
4
1

@loeb-up
Oprosti, na brzinu sam preleteo preko komentara. :)

@pecagt
Jesam, ali se nisam vozio u njemu.
Zadnja klupa sem nedostatka mesta, deluje klaustofobicno jer su oni zadnji prozori poput malo vece spijunke. Recaro profilisana sedista su tesna i neudobna, jedino neki mrsavko moze lepo da se uglavi u njih. Poznanik je odusevljen njime, to moram da priznam, i koristi ga kao drugi auto. Meni dovoljno.

loeb-np
17.12.2014 19:37
2
2

paprikar@
sve je ok, samo jos nesto,recaro sedista koja ti pominjes, ne moras ti da uzmes RS sa tim sedistima, imas i druga sportska kozna sedista daleko udobnija. ljudi priznajte, nema boljeg hatchback-a sportske verzije od megane-a, barem do sada!

Ružni
18.12.2014 00:05
3
1

Prva Astra OPC je zakon, mada priznajem da sam pomalo pristrasan prema atmosfercima :-) Ove druge bolje idu ali dozivljaj voznje kao da ima tanku izolaciju prema autu. Prva je bila najdirektnija i najostrija od svih i samim tim moj favorit. Vektra je takodje bila OK, ali Insignija je preteska sto ne sakriva ni tolika konjaza. Steta sto svi proizvodjaci zarad performansi zrtvuju dozivljaj voznje.

Inace, Megan RS je veoma dobar hec ali ni blizu toliko dobar koliko mislite zbog reklamne masinerije i raznih Ring fejk vremena. Sve sam ih vozio pa znam. A najbolji je, bez konkurencije, Civic TypeR, i to za japansko trziste. Jedva cekam da stigne ovaj nov pa da vidimo da li su Japanci uspeli da ucine cudo i naprave turbo motor dostojan atmosferskih prethodnika.

pecagt
18.12.2014 00:23
3
1

RS sam vozio cim se pojavio,i jos u par navrata ubrzo posle toga,sve su to bile kratke voznje,ali sam se navozao dosta u jednom RSu i izvozao ga muski koliko to zdrav razum dozvoljava van staze i kad meni nije tesan sa 193cm i 110kg,ne znam kome jeste..niko me nikad nije nazvao mrsavkom-tebi hvala!
Drugar je sad posle obicnog RSa kupio novog megana grandtour rs 2.0t 225 konja, "malo ustrojen", ali cipom "vracen" na RSovu konjazu...nije mogao posle dva klinca koja je u kratkom razmaku dobio da se odrekne RS feelinga pa kupio covek karavana,meni je toliko dovoljno.
Auto nema konkurenciju,pa kako ko hoce sad...to je istina.

Paprikar
18.12.2014 10:05
4
1

@pecagt
Verujem ti na rec sve.
Jel si vozio i jos neke druge hot hec modele pa si dosao do tog zakljucka?
P.S. Ni jednog trenutka nisam rekao da je Megan RS los auto, u smislu voznih performansi, vec da u ovim hard core verzijama gubi smisao hot hec modela, a i da ima nedostataka koje mu ja ne bih oprostio, a vec sam ih naveo.

Vlastimir
19.12.2014 09:23
1
2

(ponovite komentar)

pecagt
19.12.2014 13:39
2
2

Osim Renoa(5 maxi,clio 1 vilijams,2 rs,3rs,4rs,megane 2 rs,megane 3 rs,safrane bi turbo,2xalpina,21 turbo...samo klio v6 nisam imao prilike da probam niti da se provozam kao ni spyder)
Od drugih proizvodjaca iz te klase probao...
Civic type r druge (i najbolje)generacije,tvrdim jer mi je to rekao covek koji je imao i drugu i trecu(i cetvrtu nije hteo ni da kupuje posle) ,i vozio me u trecoj...i filing je neuporediv...
147 gta
Astra H opc
Golf 5 gti
Golf 7 gti
Leon cupra
u focusu st se samo vozio ..kao i u mazdi 3 mps...
van ove klase....siera cosworth 4x4...neshvatljivo dobra masina(narocito za svoje vreme)...ko zna o cemu.... pricam...i 10 godina mladji evo ili impreza ne ostavljaju takav utisak
...i hf turbo integrale,duboki naklon.


Paprikar
20.12.2014 16:37
3
0

@pecagt
Kapa dole.

Nemanjica
20.12.2014 18:14
0
3

pepper, kapa i tebi dole, poceo si da citas komentare cele, pa da demantujes! Progresivan napredak! Bravo-bravo!;-)

Paprikar
21.12.2014 11:24
4
0

@Nemanjica
Zamolio bih te da mi se vise ne obracas, posle onog prozivanja imenom nemackog fasiste i antisemsite!

Nemanjica
21.12.2014 12:46
1
2

Daj pepper, ne zezaj, sto smo svi postali osetljivi...Zezancija, posto glorifikujes nemacke automobile...Nego ti jos malo razmisli, pa odluci, da li je odluka definitivna, ili je bila trenutna...Koja god bude, bice ispostovana!;-)

Paprikar
21.12.2014 15:02
2
0

@Nemanjica
Sta god da ti je bilo na pameti, to nisi smeo da uradis, a komentar nije smeo da prodje!
Ti mozes da se ne slazes sa mnom, ili da ti se ne svidja sta pisem, ali tako nesto uopste nije niti sala niti si imao razlog da me prozoves.
Ako si inspirsan "radovima" fasista, tebi onda svaka cast, mene tu nemoj da mesas

Nemanjica
21.12.2014 21:01
0
2

Ma nee pepper, "inspiracija" mi je samo manufakturna sa Apenina, nikako svapska konfekcijska, jer da jeste imao bi vise respecta prema istima, od ideologije do tehnologije!;-)

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: