Ekskluzivno

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

Puna zrelost

Lansirana krajem 2008 godine, Opel Insignia nastavlja karijeru blago izmenjenim dizajnom, modernizovanim enterijerom i novim agregatima.

Za pet godina karijere, Insignia je prodata u preko 600.000 primeraka. Prošle godine, i dalje je držala peto mesto u svom segmentu u Evropi, nakon nemačke premijum trojke i nezaobilaznog VW Passata. No Insignia i nije zamišljena da se nadmeće sa Audijem, BMW-om i Mercedesom, njeni protivnici pre će biti „generalisti“, za „široke narodne mase“.

Navedimo tako Citroen C5, Škodu Superb, Ford Mondeo, Peugeot 508.., koje je definitivno nadmašila komercijalnim uspehom. Ne i pouzdanošću, jer ukoliko je verovati nemačkom ADAC-u (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club), nalazi se negde pri dnu lestvice, pored bivše Mazde 6 i Ford Mondea! Bilo kako bilo, restilizovana verzija je pred nama, bez da to posebno „skače“ u oči. Normalno, Insignia je od samog početka bila sinonim uspešnog dizajna, tako da je sada trebalo samo malo zategnuti bore. Maska hladnjaka je tako niža i šira, uz obilatiju upotrebu hroma. Nova je i svetlosna grupa, kao i okviri farova za maglu.

Pozadi, bez obzira da li se radi o limuzini ili karavanu, zadnja svetla su su „ispružila“ po poklopcu prtljažnika, te spojena još jednom hromiranom lajsnom, po ugledu na kabriolet Cascada. Samim tim, zadnji deo deluje manje masivno, dok je silueta i pre delovala veoma dinamično. Na prvi pogled, zaista se ne bi reklo da vozilo ima čitavih 4,91 m (7 cm više od limuzine), koliko je skladno izvajana. Ovoga puta, družili smo se sa klasičnim karavanom, jer je restilizacija iskorišćena da bi se predstavio i Country Tourer, tj verzija sa integralnim pogonom i izvesnim estetskim razlikama (uzdignuta, sa pojačanom zaštitom napred i pozadi).

efikasno i udobno ogibljenje,
prednja sedišta,
restilizovana komandna tabla,
serijska oprema

težina,
potrošnja,
klasičan automatski menjač sa samo 6 brzina

Znatno su uočljivije izmene u unutrašnjosti, gde Insignija raskida sa bivšim dizajnom, prisutnim više-manje kod svih ostalih modela (Astra, Meriva, Zafira...). Kokpit je svo vreme bio izložen kritikama u vidu „previše dugmića“, razbacanim bez većeg smisla. Sada sve izgleda znatno prestižnije, što bi rekli Francuzi „La classe“! U zavisnosti od verzije, snabdevena je sa dva ekrana, oba od 8 inča. Prvi je u funkciji instrument table, i radi se o LCD ekranu, koji „glumi“ klasični kilometar sat. Nadasve pregledan (moguće je izabrati i numeričko pokazivanje), sa nebrojenim funkcijama, popunjen je sa leve i desne strane standardnim analognim instrumentima (obrtomer, pokazivač za gorivo...).

Pri vrhu centralne konzole, postavljen je drugi, koji već kao po običaju služi za satelitsku navigaciju i multi mediju. Reaguje na dodir, upravo kao i komande za klima uređaj, grejanje i ventilaciju sedišta. Opel je čak postavio i „miš“, odmah iza ručice menjača, ne bi li se lakše „surfovalo“ po razno-raznim funkcijama. Radi se zapravo o površini identičnoj kao kod laptop računara, ali prst u vožnji klizi nekontrolisano, tako da smo brzo odustali od njegove upotrebe. Naprotiv, upravljač je toliko prijatan i „mesnat“, da je prava milina imati ga u rukama. Blago podrezan odozdo, od kvalitetne kože, i dalje ima podosta funkcija, posebno ukoliko je opremljen inteligentnim regulatorom brzine. Izuzetno upotrebljiv za vozače koji provode život na autoputevima, samostalno usporava, odnosno ubrzava vozilo, u zavisnosti od okolnosti. Čak i kada se jedan kamion iznenada pojavio u krajnjoj levoj traci, sa brzinom nižom za najmanje 50 km/h od naše, sistem je snažno usporio vozilo, i ujedno iz šeste brzine „prešaltovao“ u četvrtu (automatski menjač).

Opel Insignia Sport Tourer 2.0 BiTurbo Automatic

Cena za voženi motor: od 30.358 evra
Motor: Bi-turbo/dizel, redni/4, 1956 cm³/common-rail, 143 kW, 195 KS pri 4.000 o/min, 400 Nm između 1.750 i 3.000 o/min
Transmisija: Na prednje točkove, A/6
Ogibljenje: napred MacPherson, nazad multi-link
Performanse: 0-100 km/h – 9 sec, maksimalna brzina 225 km/h
Prosečna potrošnja: 9,2 l (na testu), emisija CO₂ 159 g/km
Karoserija: karavan 5/5, DxŠxV 4910x1855x1520 mm, međuosovinsko rastojanje 2737 mm, masa 1733 kg, prtljažnik 540 l

Sama sedišta su i ranije bila predmet hvale, sada su nam se učinila još boljim. Osim toga, estetski su neodoljiva, posebno kada su svetlo braon boje. Putnici napred su dakle, u privilegovanom položaju u poređenju za onima pozadi, posebno kada se sedišta odgurnu maksimalno unazad. Nije da se ovi osećaju stešnjeno, no za vozilo sa ovakvim spoljašnjim dimenzijama, prostor za kolena je posve prosečan. Jedna Škoda Superb i dalje je referenca! Isto se odnosi i na prtljažnik, čija je zapremina daleko od rekorda u segmentu. U najboljem slučaju poseduje 540 l, odnosno 518 sa rezervnim točkom redukovanih dimenzija, kao u našem slučaju. Želite li isti kao i ostali, dimenzija 245/45 R18, ostaje samo 492 l. Ukoliko ništa drugo, veoma je praktičan, sa izuzetno niskim utovarnim pragom i električnom asistencijom.

Reklo bi se da se sada brže otvara/zatvara, i što je izuzetno važno, koliko god da ste „stegli“ drugo vozilo ili zid, može se otvoriti. Osim toga, na vozačevim vratima je prekidač sa kojim se može odrediti maksimalna visina otvaranja, što je zgodno u garažama sa niskim plafonom. Inače, limuzina i karoserija sa petoro vrata su tek nešto inferiorniji po ovome pitanju, tako da se izbor karavana nameće pre svega zbog stila. Potpuno nasuprot srpskog tržista, ovi su znatno traženiji u zemljama EU, sa učešćem koji ide i do 70 %.

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

4,2

Napred

4,5

Funkcionalnost

3,8

Pozadi

4,0

Kvalitet izrade

4,0

Ukupno:

4,25

Ukupno

4,00

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

4,5

Funkcionalnost

4,0

Performanse

3,8

Dizajn

4,0

Kočnice

4,0

Ponuda prostora

4,0

Ukupno:

4,13

Kvalitet materijala

3,8

Motor

3,5

Završna obrada

3,7

Menjač

3,5

Ukupno:

3,90

Cena

3,5

Prosečna ocena: 3,83

Kraljica autoputeva
Jedno je sigurno, vozilo od bezmalo pet metara dužine i 2,1 metar širine (sa retrovizorima), nije zamišljeno da se „skokne“ do trafike po cigarete. Ukoliko i prolazi po širokim vojvođanskim selima i varošicama, za metropolu tipa Pariz, Insignia je znatno manje talentovana. Ne zato što se teško vozi, naprotiv, agilnost je za svaku pohvalu, ali slaba vidljivost i impozantne dimenzije, zagorčavaju život vozaču. Džabe senzori za parkiranje i kamera za vožnju unazad, kada ne staje, ne staje! Koliko li sam i sam izgubio parking mesta, pa uz to i izgrebao blago zašiljene centralne delove branika.

No, ko se odluči za karavan, pa još uz to sa voženim dizel agregatom, „puca“ na autoputeve i više desetina hiljada kilometara godišnje. Recimo odmah, Insignia je kao stvorena za ovakvu namenu, njenu udobnost i ponašanje na putu, i ranije smo pohvalili. Opel navodi da je poradio na zadnjoj osovini, bilo kako bilo, i sa standardnim mehaničkim ogibljenjem (opciono u ponudi je i tzv. Flex Ride, sa tri moda), nismo pronašli veću zamerku. OK, naša se pokazala pomalo „ljigavom“, prilikom dinamične vožnje u krivinama, što smo pripisali zimskim pneumaticima u koje je bila „obuvena“. Ono što mi se manje dopalo je 2.0 CDTI Biturbo, koji, uprkos ciframa, ne deluje ubedljivo.

Na papiru sve izgleda sjajno. Dva turbo punjača, od kojih se manji aktivira pri niskim obrtajima, što mu obezbeđuje zavidnu elastičnost. Sa samo 1.250 o/min, razvija 320 Nm, odnosno 80 % obrtnog momenta. Maksimalnih 400 Nm, raspoloživi su između 1.750 i 2.500 o/min. Lepo, lepo, rećićete, ali sa vozačem i punim rezervoarom (70 l), ova Insignia teži oko 1.900 kg (stotinak kilograma više od limuzine)! Uz to, automatski menjač joj ni malo ne pomaže, štaviše, „guši“ perfomanse. E sad, dole potpisani verovatno će ući u raspravu sa pojedinim kolegama, koje nalaze kako je ovaj „savršen“!? Hmmm, urađen po „starinski“, bez duple spojnice i sa samo šest brzina, debelo kaska za pojedinim proizvođačima, koji poseduju i do devet prenosa (Mercedes E klase). U gradskoj i „cool“ vožnji, nema problema, korektno obavlja misiju . No čim se jače pritisne na papučicu gasa, prebaci i do dva prenosna odnosa naniže, uz neprijatno urlanje agregata. Potpuno nepotrebno, jer uz veliki obrtni moment ubrzava sasvim korektno, čak i u poslednjem prenosu. Uostalom, u ovo smo se uverili prelaskom na manuelni mod, ručicama pored upravljača (ostaje u željenoj brzini). Drugo, uprkos obilnoj izolaciji, agregat nije oličenje diskrecije, a još manje ekonomične potrošnje.

     
 

Zahvaljujući dobroj aerodinamici, na autoputu je više-manje zadovoljavajuća (7,4 l sa tempomatom podešenim na 140 km/h), ne i po gradu. Podatak je uvek dvocifren, a naš prosek se u ovakvim okolnostima kretao između 12-13 l. Napomenimo da Stop&Start sistem nije predviđen uz automatski menjač (jeste kod ručnog), koji u gužvama zna da uštedi i do par litara goriva. Na kraju, putni računar se stabilizovao na visokih 9,2 l.

Srećom po ovaj talentovani Opel, od nedavno je u ponudi potpuno novi 2.0 CDTI Ecoflex/140 KS, sa kojim smo se upoznali u Zafiri. Odličan blok, ekonomičan i zadovoljavajuće snažan (370 Nm), koji u atmosferu ispušta rekordno niskih 99 g/CO₂ (voženi čak 159 g/CO₂, zbog čega u Francuskoj podleže eko taksi). Bivši 2.0 CDTI od 110 i 130 je ukinut. Uvedeni su i novi benzinci, kao što je 1.6 SIDI/170 KS i 2.0 SIDI od 250 KS, dok je famozna Insignia OPC 2.8 V6/325 KS, zadržana. Tako dođosmo i do cene, više-manje opravdane, uzevši u obzir nabrojane kvalitete i količinu lima koja se dobija. Na stranu vožena verzija, koja uz nekoliko „paketa“ i silnom serijskom opremom, može dostići čitavih 40.000 evra. Šta se sve dobija za ovu sumu, bilo bi predugačko navoditi, sve detalje možete pronaći na zvaničnom sajtu proizvođača. Početna cena za najeftiniji 1.4/140 KS, iznosi nepunih 22.000 evra, no za jednu korektno opremljenu verziju, sa spomenutim 2.0 CDTi Ecoflex, računajte na 27-28 hiljada evra.

Tekst i slike: Perica Rajković
12900
Postavljeno: 20.03.2014

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

serpico
20.3.2014 06:02
13
4

predobar je ovaj opel ,meni osobno ponajbolje dizajniran i premium izgleda,sada sa novim i poboljsanim motorima i uspjesnim redizajnom jos je bolja ,mada je malo preteska spram konkurenata?fora su ovi satovi!Insignija je veoma pouzdan opelov sedan mada je u pocetku imao djecjih bolesti i gresaka sada je vecina tog rjeseno i auto je vrhunski!

karadjole
20.3.2014 06:07
14
1

A vidi ovaj enterijer ,ovo je cognac brown koza a celokupno auto u ovom paketu opreme ne da mirisi na premium nego bome to i jest!pogledajte samo ovaj debeli volan i ova sedista !

Don
20.3.2014 07:12
7
16

ocito je opel dobrano napredovao zahvljajuci fiatu. Ono sto jos nisu naucili, jeste optimiziranje konstrukcije u cilju smanjivanja tezine. Njihovi tenkovi teze i do 400 kg vise od konkurencije, tako da mocni fiatovi motori nisu u stanju da kompenziraju tu kilazu,a koji bi to mogli uostalom?
Proci ce jos dugo vremena kaskanja za konkurentima dok oni naprave lagan auto, a onda ce se hvaliti "skyactive" ili kako ce je nazvati tehnologijom!
Sramota.
Jeep ima mjenjace sa devet stupnjeva prijenosa, i zaista odlicno rade svoj posao.
Unutrasnjost opela...za pohvalu je napredak u odnosu na prosli model.
Duzina od bezmalo pet metara, cini mi se kao S klasa, je debelo pretjerana, pogledaj samo kako su komentirali novu mazdu 6 pa usporedi sa tekstom o insigniji. Duzina joj je prevelika mana, kao i tezina, nisam siguran da je pouzdana iako ce neke statistike reci drugacije, prvenstveno jer ih svabe pisu, a to je njihova firma koja konstantno radi gubitak, koju su pohrlili spasiti od bankrota na sve moguce nacine, a sta je obmanjivati javnost sa krivim podacima za njih? nista, stvar koju rade stalno.

Sumiram, sto se tice opela, pohvalan napredak (fiat) ali daleko su iza konkurencije.
P.S.
moze li link na adac stranicu, gdje pise o toj pouzdanosti insignije? Hvala

Suburban
20.3.2014 12:50
11
1

@Peki
U Zafiri Tourer ne postoji 2.0 CDTI od 140KS, sto mozete i da proverite, a to isto ste napisali i na sajtu B92.

@Don
Proizvodjaci lazu o masi vozila! Kakvih crnih 400 kg razlike. Imas test na AMS Insignia ST 2.0 140KS ecoFLEX vs Mazda 6 Kombi 2.2 150KS na kome je teza Insignia trosila 6,7 a 6-ica 6,8 l.


BojanR
20.3.2014 16:54
9
14

Ne mesaj Mazdu i ovo... Smatram da je ovo mnooogo vise sminka a mnoogo manje kvalitet. Inace, Sestica je toliko "odrasla" da je porede sa audi 6...

Don
20.3.2014 18:04
6
6

mazda 6 Leergewicht einschl. Fahrer (75 kg)
1.505-1.588 kg

pecagt
20.3.2014 19:14
12
1

Novi A6 i nova mazda 6 ne mogu da se porede, to je jednostavno bespredmetno, pritom ja nisam fan koncerna, ali ljudi nemojte da mlatimo...

serpico
20.3.2014 20:20
8
0

koliko kot pricali protiv opela i insignije ,ovo je veoma dobar i uspesan nasljednik vectre ,auto lepo izgleda,lepo se vozi i popularan je prodaje se na svim trzistima samo pod drugim brendom!ja sam ju vozio i auto je mrak!

Peki
20.3.2014 20:26
10
0

@Suburban, tacno, u pravu si, pomesao sam ga 1.6 CDTI/136 KS, koji sam imao u Zafiri, vozenoj jesenas. I u samom Opelu, tj presse centu u Parizu, cesto pricaju samo o snazi, zaboravljajuci da se ne radi o istoj zapremini, dakle istom bloku. 2.0 CDTI je za sada samo u Insigniji.

Pozdrav i hvala na ispravci

BojanR
20.3.2014 22:42
2
3

Mogu pecate, mogu, probaj i videcea, zaje#i predrasude

boxa
20.3.2014 23:10
4
5

retko komentarisem, ali pohvaljujem realnost teksta. napokon nij sve u superlativima. danas sam bio na sajmu. opel posustaje. makar po kvalitetu enterijera. a vozim vectre vec desetak godina.

karadjole
21.3.2014 06:03
0
9

Jmmjmjm

Don
21.3.2014 13:41
4
7

joj, odvratno. Kazaljka brzinomjera po obodu pichi, jedva da je vidis, al su zato ostale kazaljke (manje vrijedne) ogromne! E, moj Opelu, nikad od tebe auta.

pecagt
21.3.2014 18:34
8
1

BojanR, ali ja zaista nemam predrasude te vrste, od premiuma najvise volim MB,vise nego Audi, od japanaca najvise volim Mazdu . ALI moje misljenje i moji utisak je da je M.sestica pored A6 ice malo smesna koliko god da je dobra(na stranu to sto i nisu ista klasa,i opet pustite centimetre i koliko je porasla)...Novi A6 sam vozio,Mazdu nisam,samo sam sedeo i razgledao(i nije to to,da se ne lazemo,meni je to dve klase razlike)...isto tako nova Mazda 3 bi mi bila izbor pre nego A3,znaci nisam pristrasan,samo izrazavam svoje misljenje...

Audifan
21.3.2014 19:05
4
4

Da se nadovezem... na debati Fiat jedino dobro sto je uveo u opel jeste Jtd ali su za uzvrat oni dobili ekotec kao i how to napraviti auto sto mnogo vise znaci od samog agregata pa u istoriji fiata i grupe imamo stvarno kvalitetne proizvode tipa 159tke stilo(ako izuzmemo decje bolesti sa elektronikom) itd itd... Don dovoljno je provozati Corsu D i Grande punto pa zakljuciti sta je auto ? Jeste Opel tezi ali i mnogooo solidniji i kvalitetniji sveukupno. Ok Vectra C pa bas i nije pogodjena 100% Ali Insigniji se nema sta zameriti !!! Kakva Mazga 6 i A6 ? Isto kao sto je i Superb "isti" A6 msm smesno !!!

Paprikar
21.3.2014 21:18
6
1

Mozda menjac nije zadovoljio coveka, ali ja malo, malo na netu procitam da ti famozni menjaci sa dve spojnice imaju nekih problema - od VW DSG, preko onih DCT kod Fiata pa nadalje, ali isto tako moze da se procita na testovima da premijum proizvodjaci koriste iste ovakve klasicne menjace i da sa njima mogu da postignu odlicne karakteristike pa i ubrzanja identicna onima sa dve spojke. Isto tako ne treba zaboraviti cinjenicu da su se GM-ovi menjaci do skoro ugradjivali, i da se u neke jos ugradjuju, u BMW-ove modele tipa serija 1, 3, 5, X1 i X3.

BojanR
21.3.2014 22:04
4
7

Postujem misljenje, ali za mene je Mazda6 jako blizu A6....

nebojsa
22.3.2014 12:35
3
0

zanima me vase misljenje o dilemi izmedju insignije i citroena c5 2010god. u karavan verzijama , dvoumum se sta da uzmem...

serpico
23.3.2014 05:23
3
3

eh sad Nebojsa dragi ovo su veoma slicni automobili po namjeni ali su u stilu i pristupu razliciti i citrac i opel su veliki karavani s tim da je recimo c 5 veoma ugladjen i udoban a insignija pleni pozornost masivnoscu i veoma kvalitetnom zavrsnom obradom celog auta na granici premium vozila ovisno o paketu opreme!Sve u svemu oba auta su vrlo dobri i prosli su redizajn a to znaci da su bi im trebale biti izlecene"decje bolesti" na elektronici pretezno!Ali ipak licno bih uzeo insigniju jer jednostavno auto dobro izgleda i vrlo je kvalitetan masivan!

Miki
23.3.2014 19:55
13
1

Da ne bude zabune, vozim Insignia ST 2.0 CDTI 163ks EcoFlex, u opremi Sport. Uzeo sam ovakav automobil jer prelazim oko 50k km godisnje, najcesce na autoputevima. Kada vozite 150/160 km/h od Minhena do Beograda pocnete da cenite i shvatate sta znaci masa za stabilnost automobila. Bi xenon adaptivna svetla, aktivna sasija gde mozete da podesavate ogibljenje i prednja sedista. Pogledao sam mnogo automobila pre nego sto sam se odlucio za Insigniju i prilicno sam siguran da predstavlja odlican odnos ulozeno dobijeno za performanse/oprema. Vozio sam se na duzim putovanjima u Ford Mondeo i Skoda Superb i za sada ne bih menjao Insigniju, a sa druge strane svi koje sam vozio su odusevljeni sedistima i udobnoscu. Najcesca zamerka je da automobil unutra nije prostran kao konkurenti, posebno kada se uzme u obzir duzina. Ova primedba svakako stoji, pa svako ko namerava da se bavi taxi prevozom ili prenosi gajbice paradajza na Kalinic pijacu treba da potraze alternativi

serpico
24.3.2014 05:28
6
1

miki jako dobar tekst i istina je sve sto si napisao,ja sam insigniju vozio ali kratko i to limuzinu sa 130ks i bio sam veoma zadovoljan i nisam nasao vecih zamerki osim mozda malo manje mesta odostrag nego sto bi mislio jer auto je i velik i masivan,to je auto osmisljen za "gutace kilometara" i prvestveno za poslovne ljude koji su stalno u autu!

Don
24.3.2014 10:02
3
13

vama ko da je marusic uzor. Kakve veze ime tezina, za stabilnost i krutost, pa pogledaj avion, majka mu stara. Vic je u tome da ti ko budala vozas za sobom 400 kg viska tereta, a jos te uvjere da je to dobro.
Insignija jeste krstarica, ali kriva kupnja i izvlaci je samo fiatov motor. No, uzmi po svom nahodjenju, za svoje pare kupujes.

serpico
24.3.2014 13:03
6
0

A nisi Dobe bas skroz u pravu,Iza Insignije su prodajni rezultati,a sad auto je na mjestu,ja sam ju vozio par tjedana a kolega mi ima u firmi 4 Insignije i sve su presle oko 150 000km bez vecih problema!jednoj se potrgala navigacija ali to je rjeseno u jamstvu,ostalo sve 5!

Suburban
24.3.2014 14:44
6
0

@Don
Budi malo realan, da auto ne valja nista ne bi ga ni kupovali u tolikom broju.
Drugo prica o 400 kg viska je samo nesto sto ti forsiras.

MIVEC
24.3.2014 15:03
6
0

Prvo bih rekao da se zna sta je premium, Insignia, Mazda 6 i dr mogu eventualno da se porede sa premium modelima od pre par godina ali sa novim tesko. Sto se tice Insignije, meni licno nezanimljiv auto kao i sama kategorija (karavan), prevelik, pretezak. Auto je udoban zbog svoje velicine, ali ne slazem se sa komentarima tipa masa povecava stabilnost jer nije tako. A ne svidja mi se iskreno ni dizajn, pogotovo unutrasnjosti, prvenstveno "kombinovano" resenje pokazivaca iza volana. Da ne bude da "hejtujem", prodaja jasno pokazuje da se radi o ozbiljnom modelu koji predstavlja vrh klase, ja sam samo naveo par stvari koje su mi zapale za oko.

BojanR
24.3.2014 23:00
0
0

Premijum moze biti i insignia i mazda 6 u najjacim paketima opreme.
Kao bmw3 ili audi4 u osnovnoj opremi je premijumskiji od bogato opremljene mazde ili insignije, ili passata koji uskoro treba da izadje? E pa nije!
po meni, nivo opreme (kod novih vozila) oznacava je li je premijum ili ne. Mrzim tu rec!

pecagt
25.3.2014 12:08
2
0

I ja mrzim rec premium...ali problem je u tome sto i u najjacim paketima oni koji nisu premium,ne mogu da ponude V6 ili cak V8 benzince i dizele svojevremeno,sada smanjene komplemente sa tim konjazama u svim mogucim konfiguracijama sa quattro,4matic,x drive,sedmo-osmo-i devetostepene automatike poslednje generacije,individualizaciju opreme,eksterija i enterijera do poslednjih mogucih detalja...van velike trojke malo ko to moze da ponudi,ja Mazdu volim,ali ona to svakako ne moze...

Don
25.3.2014 19:56
3
9

ma prodaja....naredba vlade da se spasi opel, firme kupuju krstarice, i eto neki rezultata. Imaju srece da im je fiat dao motore, inace bi bili banana, steta sto ih fiat nije kupio.
Auto je pretesko i preveliko za klasu kojoj pripada. Nudi manje mjesta od konkurencije (uglavnom), ako uzmes u obzir velicinu auta i ponudu prostora. Sa redizajnom je poboljsana ergonomija, sto je za pohvalu, iako ima jos manjkavosti i estetskih gresaka. Peki je ostao jos duzan link za pouzdanost...neki su prije tvrdili da je rijec o zahvalnom modelu, sad se ispostavlja da nije tako, a ne mogu da nadjem relevantne podatke o tome. Ako im se motor ne kvari, sta se onda kvari, i sta ulazi u spisak kvarova, jer nije isto ak na fiatu pregori 10 sijalica u 2 godine il na vw crkne motor, oder lanac, havarija. Statisticki gledano, fiat je nepouzdan. A ti sad pored kvarove. Tako, sta je sa insignijom...p.s. vise sam volio naziv vectra.
400 kg je cinjenica! i to je porazan rezultat za opel...sramota

Don
25.3.2014 20:25
3
8

kad se samo sjetim koliko su krv pili jadnoj 159tki zbog njenih par kila viska te je i takva bila najmanje jednako brza kao bmw, a ova nakarada tezi 300 kg vise. 2struka mjerila. losa konstrukcija i tacka, bjez od opela.

filc
26.3.2014 19:28
5
0

Pa eto treba kupovat oktaviu audia i vw i onaj i nema 400 kg viska... Treba odmah reci a ne pakovati u pricu o 400 kg i kojesta jos....

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: