Ekskluzivno

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

Sportski naglasak

Lansirana krajem 2006. godine, četvrta generacija Opel Corse pozitivno je evoluirala. Principijelne izmene odnose se na šasiju, u savršenoj harmoniji sa snažnim 1.7 CDTi od 130 KS

Preko jedanaest miliona prodatih primeraka, počevši od 1982. godine, kada je prva generacija ugledala svetlost dana. Podatak koji možda najbolje odslikava važnost ovog modela za Opel, pa i odluku da se najzad pozabave njime, jer mala Corsa je na velikim iskušenjima, možda i najvećim od svog postojanja! Ne toliko zbog nje same, koliko zbog težine godina i veoma talentovane konkurencije, tipa Clio, 207, Polo, Fiesta… Svesni toga, ali preokupirani egzistencijalnim problemima (setite se prošlogodišnje neizvesnosti u vezi sa opstankom pod kapom GM) i lansiranjem novih modela (Insignia, Astra i Meriva), u Opelu su morali sačekati povoljnija vremena.

No, iako su se olujni oblaci udaljili, ograničen budžet i sve kraći životni vek (ubrzo možemo očekivati i petu generaciju), naterali su ih da smanje ambicije. Corsa je evidentno zadržala osnovne forme, estetske izmene tiču se isključivo prednjeg dela. Nova je svetlosna grupa, te uz modifikovani branik, sada izgeda znatno bliže ostalim, mlađim modelima. Ovo se odnosi na slabije verzije, jer vožena Corsa OPC Line, evidentno ima par sportskih atributa više, koji veoma pozitivno utiču na njen izgled. Dve “štrafte” u boji, koje se protežu po haubi, krovu i zadnjim vratima, u tonu su sa spoljašnjim retrovizorima i aluminijumskim naplacima od 17 cola (gume dimenzija 215/45), na šta treba dodati poveći spojler na zadnjem delu krova.

     
 

Pažnja, ne i “škrge” na prednjem braniku, niti atraktivni difuzor vazduha pozadi, sa integrisanim centralnim izduvom, koji su rezervisani za pravi OPC! Veoma atraktivni detalji, zahvaljujući kojima “kupe” (verzija sa troje vrata), deluje znatno privlačnije. Naime, mišljenja su praktično nepodeljena, karoserija sa petora vrata je u principu skladnija od one sa troje. Da, samo ukoliko želite OPC, ili neku od njenih “light” izvedbi, ova poslednja se jednostavno nameće.

Novosti ispod kože
Gro izmena nisu dakle vidljive na prvi pogled, i tiču se tehničkih modifikacija, uglavnom donjeg postroja. Od kako postoje nova Astra, Insignija i Meriva, znamo da Opeli mogu biti i udobni, što još uvek nije slučaj sa Corsom. Jeste da je restilizovana umekšana, no kako je nastala pre bezmalo 5 godina, na ovom polju i dalje kaska za najtalentovanijim predstavnicima u segmentu. Kod “Comfort” šasije (na svim modelima, osim onih u sportskoj izvedbi, kao i kod GSi i OPC), amortizeri napred i pozadi su dodatno podešeni, radi dodatnog poboljšanja udobnosti. Istovremeno, inženjeri su izabrali nove, mekše ukrućivače prednjih podupirača u zadnjem delu. Sve dizel varijante su takođe opremljene sa novim, mekšim prednjim oprugama.

Lepo, samo nama je dopala kvazi OPC verzija, na koju se ovo izgleda ne odnosi (barem ne u tolikoj meri), što će reći da je akcenat na dinamici vožnje (tzv. sportska šasija). Uz sedišta, za koja bi se reklo da su napunjena betonom, a ne sunđerom, ovaj model sigurno nije oličenje komfora. Zauzvrat, pruža veliko zadovoljstvo u vožnji, posebno u kombinacija sa isto tako osveženim 1.7 CDTi.

Snaga je kod ovog povećana sa 125 na 130 KS, dok je obrtni moment porastao sa 280 na 300 Nm, pri istom broju obrtaja (između 2.000 i 2.500 o/min). Emisije, suprotno tome, padaju na zadovoljavajućih 118 CO2 g/km, u odnosu na ranijih 130 CO2 g/km (verzije sa troje vrata). Corsa 1.7 CDTI, sada postiže 200 km/h (5 km/h više u odnosu na prethodnu generaciju) i ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,5 sekundi (za 0,5 sekundi bolje).

     
 

Vodeći računa o Euro 5 standardima, Opelovi inženjeri su mu poboljšali perfomanse dodavanjem novog turbo punjača, a radi smanjenja potrošnje, razvijen je sistem ubrizgavanja goriva koji poboljšava proces sagorevanja.Takođe, ubacili su niskonaponske grejače goriva, koji smanjuju opterećenje generatora prilikom zagrevanja motora. Nova, lakša usisna grana, takođe smanjuje težinu, dok pokazatelj za prebacivanje prenosa (upali se lampica na komandnoj tabli), pomaže vozaču za potrebe ekonomičnog načina vožnje.

Zahvaljujući povećanom obrtnom momentu, povećana je dakle i elastičnost motora, mada i dalje ostaje inertan u najnižim obrtajima. Najbolje što zna pokazuje između 2.000 i 4.000 o/min, mada, može da se zavrti i do 5.000 obrtaja. Kako se ipak ne radi o tehnološkom biseru, poslednje generacije (poreklom iz japanskog Isuzu), recimo da je i dalje prilično bučan, no uzevši u obzir sportske ambicije, ovo se može tolerisati. U svakom slučaju, zahvaljujući njemu, naša Corsa ide ko’ metak malog kalibra, jednim delom i zbog dobro odmerenih prenosnih odnosa. Naime, motor je u saradnji sa šestostepenim menjačem, čiji prenosi ostaju savršeno “zaključani”. Jedino što može da smeta je tvrda komanda kvačila, koja u gradskoj vožnji preterano opterećuje levu nogu. A ukoliko ste pomislili da 300 Nm obrtnog momenta stavlja na muku prednji trap, prevarili ste se! Čak i po mokrom putu, odnosno prilikom snažnih ubrzanja iz mesta, točkovi male Corse nikada ne proklize. Impresivno i efikasno.

Inače, ovaj model umesto doboša pozadi ima diskove, a kako je i ESP u serijskoj opremi, aktivna i pasivna sigurnost su na visokom nivou, bez obzira što zadnji kraj, prilikom snažnog kočenja, zna da “prošeta”. U vezi sa ovim poglavljem, recimo da je Opel optimizovao upravljanje na svim modelima. Softverske komande za elektronsko upravljanje (EPS) su dodatno podešene, i ugrađena je i nova obloga trokrake poluge u prenosni mehanizam upravljača, radi smanjenja trenja. Sve ove mere omogućuju poboljšanu povratnu informaciju i preciznost, sa pojačanim osećajem centriranosti i snažnijim vraćanjem u srednji položaj, nakon izlaska iz krivine.

Opet uzevši u obzir perfomanse i način vožnje, potrošnja nam se učinila znatno razumnijom nego li kod ostalih modela (Astra i Meriva). Logično, Corsa je lakša za par stotina kilograma, pa je tako zabeleženi prosek iznosio 6,8 lit. Najniža silazi do nekih 5,2 lit, dok u gradu troši do 8 lit.

Lažni OPC
Već po otvaranju vrata, evidentno je da unutrašnjost vožene verzije ne prati spoljašnji “look”! Iako su slova OPC jasno vidljiva na prednjim “krilima”, neshvatljivo je zašto je je enterijer toliko anemičan? Upravljač je recimo plastičan (ni traga od kože), a sedišta, iako jače profilisana, nemaju nikakve veze sa markom Recaro, koja idu uz pravi OPC (benzinski 1.6 Turbo/192 KS). Nama je, po svemu sudeći, dopao samo “kobajagi” OPC, tj verzija OPC Line, Paket 1. Ostavimo zato ovu malu enigmu sa strane, uz pretpostavku da sve zavisi od tržišta, no ukoliko ste zaista zainteresovani, raspitajte se, kako nebi bilo neprijatnih iznenađenja…

Skoncentrišimo se dakle na voženu Corsu, gde smo pronašli novi, taktilni GPS (smešten preterano nisko), manuelni klima uređaj, radio CD MP3 sa komandama na upravljaču, regulator i limiter brzine, senzore za automatsko uključivanje svetla, električne komande za spoljašnje retrovizore i stakla… Nije loše, mada unutrasnjost i dalje deluje hladno i pomalo “sirotinjski”. Krivca treba tražiti u bledo žućkastom osvetljenju i banalnim instrumentima, malih dimenzija. Naprotiv, praktični aspekt i opšti kvalitet su za svaku pohvalu. Ne forsira Opel bez razloga slogan “dojče” kvalitet (aktuelna reklama na francuskoj televiziji), zaista sve izgleda uredno spakovano i na svom mestu. Za vozilo ovog gabarita, ima sasvim dovoljno zgodnih ostava za sitnice. Mislilo se i na detalje, pa tako sigurnosni trougao ima svoje mesto u prtljažniku, a kako se ne bi isprljali prsti, pored zatvarača za gorivo, pronašli smo plastičnu “slamčicu” za odvrtanje zaštitnih kapica na ventilima za naduvavanje guma.

     
 

sportski izgled verzije OPC Line,
perfomanse,
vozna dinamika,
opšti kvalitet

nedovoljno atraktivan enterijer,
nivo buke u kabini,
praktični aspekt karoserije sa troje vrata

Što se tiče unutrašnjeg prostora, nema problema, Corsa je jedan od boljih đaka u klasi. Počnimo od pozadi, u prtljažnik, sa dva nivoa (postoji podešavajuća polica), staje najmanje 285 dm3, pa sve do 110 dm3, kada se obori naslon. Troje klinaca, koji su proveli više stotina kilometara na zadnjoj klupi, nisu se žalili na pristup, raspoloživ prostor i udobnost (nagib naslona se može podesiti), naprotiv, smetalo im je što se kroz minijaturni prozor, malo toga mogu videti. Evidentno je da verzija sa troje vrata nije adaptirana za porodičnu upotrebu, dok vozaču i suvozaču glavobolju zadaju pojasevi postavljeni previše unazad. Zapravo i sam vozač je na muci, kako bi pronašao idealnu poziciju (opet kada se radi o sitnijoj osobi), jer ili mu je upravljač previše blizu, ili, ukoliko odgurne sedište, nogama jedva dodiruje pedale.

Lično, najviše mi je nedostajao praktičan naslon za desni lakat, koji bi, svaki auto sa cenom od desetak hiljada evra i više, morao da poseduje. A Corsa, sa ovim motorom, sudeći po onome što stoji na zvaničnom sajtu Opela za Srbiju, košta najmanje 17.444 evra (Sport), odnosno 17.757 evra, za završni nivo Cosmo. Da bi ste je personalizovali, kao što je to bio slučaj sa testiranom, mora se doplatiti za spomenuti OPC Line, paket 1 ili 2, odnosno za Sport Plus paket. No kako ovaj agregat posve sigurno neće predstavljati većinu prodaje, spomenimo i ostale verzije. I na njima je bilo izmena, tako da svi agregati sada razvijaju od 5-10 KS više, uz niži nivo izduvnih gasova. Raspon snage kod benzinaca kreće se od 65 do 192 KS (1.0, 1.2, 1.4 i 1.6), dok u dizel familiji pronalazimo još Fiatov 1.3 CDTi od 75 i 95 KS. Cena varira od 10.657, pa sve do 20.860 evra.

Šta reći za kraj, osim da nas je ovako doterana Corsa, posebno sa 1.7 CDTi motorom, veoma prijatno iznenadila. Atraktivnog izgleda i sportski nastrojena, poseduje perfomanse ravne jednom GTi modelu (konkurenti se u principu zadovoljavaju sa dizelima od 110 KS), uz prostranu i kvalitetnu unutrašnjost. Sasvim dovoljno da spokojno sačeka petu generaciju, po nekim procena predviđenu za kraj 2012. godine.

iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
6806
Postavljeno: 11.05.2011

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Ivan
11.5.2011 12:25
29
10

Peki, kao i sto sam obecao prenosim utiske o Corsi iz prve ruke.
Prvo upozorenje kupcima je da ovaj automobil video Nemacku nije, proizvod je GM-a a proizvodnja se obavlja u Spaniji, te se po logici vecina ugradjenih delova i proizvodi u Spaniji.
Prepun je seriskih gresaka, tako da je velika vecina zbog kvara na zadnjem defrosteru morala da menja zadnju sofersajbnu i ako je automobil tek presao stotinak kilometra, katalizator proizvodi veoma neprijatan miris nesto nalik pokvarenim jajima, ali jos strasnije tako da je voznja u nazad nepreporucljiva.Na samom motoru ugradjen je merac pritiska ulja, koji od prvog dana ispusta ulje po motoru, istina njegova zamena kosta samo 500 Rsd ali i posle zamene nece dugo trajati.
Sto se tice invidualnih problema koje sam imao mogu da dodam kvar oba podizaca prednjih prozora na samo 30.000 km, (zamena je papreno skupa) naravno istekla garancija jer Opel daje samo 2 godine, semering na menjacu koji je takodje pustao ulje i jos mnogo sitnih detalja od kojih moram da spomenem jos i volan koji se na 10.000-15.000 km izlizao kao da je predjeno barem tri puta toliko.
Naravno nije sve tako crno, ima Corsa i dobrih strana, medju kojima je odlican dizajn, veliki konfor za svoju klasu, relativno pouzdanu elektroniku koja vas nece izneveriti kao sto je slucaj kod Fiata i naravno prodacete je lako i za jako pristojnu cenu, kao sto sam izmedju ostalog i ja uradio.
Pozdrav.

"francuz"
11.5.2011 13:06
14
14

Nisam upucen u Corsine kvalitete ili mane;ali sam siguran u jedno-nesvidja mi se nikako! Spolja i nekako,ali unutra katastrofa! Sve nekako previse obicno,pomalo jeftino,zastarelo...Naravno, to neznaci da nije dobar auto,ali mi se jednostavno nesvidja...F

Peki
11.5.2011 13:39
17
10

Ivane pozdrav,
Cuj, to sto se proizvodi u Spanije nije mozda od primarnog znacaja, i Kie se fabrikuju u Slovackoj, pa im je kvalitet odlican...
U svakom slucaju dobro je sto si se javio i naveo probleme, jer ja ih ne mogu otkriti nakon nedelju dana probne voznje. Test automobili imaju jedva par hiljada predenih kilometara, a moguce je i da su ih sada otklonili? Poznata je stvar da prvih par godina bezmalo svi modeli moraju da preleze "decije bolesti". Koje je godiste tvoja Corsa?

Ivan
11.5.2011 18:09
14
6

Peki ja u svakom slucaju ne bi zanemario mesto proizvodnje, Corsa je u Spaniji dobila Seatov kvalitet ako ne i losiji a zadrzala veoma visoku(Nemacku) cenu koja nikako nije opravdana.
Ok. mozda bi mogao da se slozim da novom modelu (kada sam i ja postao vlasnik (2007)) treba pruziti popravni, ali iskreno nisam siguran u boljitak narocito ako uzmemo u obzir da se u poslednje vreme "stedi" na Corsi sto se na restilizovanom modelu najbolje vidi.
Pozdrav.



Đura
12.5.2011 09:33
5
4

Nisam bas neki fan Opela, a jos manje Corse, no ova na slikama bi mi bas lepo legla. Tako bi trebale sve verzije da izgledaju, plus za koju hiljadarku niza cena, ukoliko zeli da se nadmece sa Polom i Fiestom. Steta je sto ovi nemaju ovako snazne dizele.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: