Promocija

Opel Corsa

Samo precizno!

Brojka od preko 12,4 miliona Corsi prodatih od 1982. do danas, ističe važnost ovog modela za nemačkog proizvođača. Vožnja za pripadnike sedme sile u Frankfurtu bila je prilika da se upoznamo sa petom generacijom Opelovog bestselera.


Ako je verovati novinarskim trendseterima iz „New York Timesa“, grad Frankfurt je upravo završio uspešnu tranziciju od uspavano konzervativnog bankarskog centra u „trendi“ metropolu. Izbor grada za promociju nije slučajan. Opelovi čelnici bi svakako želeli da nešto od „in“ atmosfere Frankfurta udahnu u jedan od ključnih modela B segmenta u Evropi.

Dizajn - pogravanje sa percepcijama
U skoro suprotstavljenoj podeli zadataka, dizajneri eksterijera dobili su direktivu da nova Corsa deluje što kompaktnije, a kolege zadužene za enterijer trebalo je da kabinski prostor vizuelno učine što većim.

Iako je Corsa narasla na preko 4 metra (4.021 mm), iz pozicije vozača ne postoje dileme gde se nalaze početak i kraj automobilskog lima. Instinktivan utisak dimenzija automobila, neće vas prevariti. Dizajner eksterijera Karsten Angenhajster definitvno zaslužuje povišicu u pohvalama.

Enterijer - kontrolisana lepota
Mekoća materijala preovladava, od gornje površine armaturne table do obloga vrata. Dizajneri su imali još jedan zadatak: da kroz oblike kupcima prenesu utisak preciznosti, što neminovno asocira na visok kvalitet završne obrade. Na temu pomenute direktive o izdašnom prostoru za vozača i putnike, subjektivan utisak jeste da mesta ima više u odnosu na prethodnu generaciju. Nadamo se da će Opel u modele koji stižu u salone uneti više svetlih boja u enterijer, za razliku od crno sivih nijansi viđenih na prezentaciji. Naravno, ovde se krije opasna zamka za svakog dizajnera. Neko ko je završio prestižne strukovne škole, verovatno zna da nacrta automobilske linije od kojih zastaje dah. Sa druge strane, učine li Corsu previše dizajnerski dopadljivom, njena konkurentnost više će se okrenuti ka rođaku po imenu Adam, umesto ka modelima drugih proizvođača.

Vožnja
Zanimljivo ali već posle prvih prevezenih kilometara, vozač nema dileme šta nova Corsa može da pruži, jer zapravo... ona može mnogo toga.

Probijanje kroz gradski saobraćaj, nije u sferi izazova. Tome doprinosi bolja sofverska kalibracija upravljačkog sklopa i poboljšani režim servo asistencije volana za gradske uslove.

Novi ECOTEC Direct Injection Turbo zapremine od jednog litra nudi se u verzijama sa 90 i 115 ks. Isprobavši snažniju verziju, uverili smo se u rezultat angažmana 200 inženjera koji su na njemu radili tri i po godine kako bi eliminisali buku i vibracije koje mnogi povezuju sa trocilindarskom tehnologijom.

Ukoliko se baš ubrajate u skeptike po pitanju trocilindarskog motora, nema te zvučne izolacije koja će uspešno stati između vas i pogonske grupe. A zvučna izolacija u novoj Corsi zaista opravdava svoje ime! Ipak, dozvolite da vas raspoložive rezerve snage u svakom stepenu prenosa uvere u potentnost ove tehnologije. Vreme od 10,3 sekunde zaleta do brzine od 100 kilometara na sat ipak je podatak za poštovanje, a „forsaž“ na autoputu ne proizvodi decibele koji svako slušanje radija čine nemogućim.

Gradska potrošnja od 5,5 litara je nešto što ćemo gledati da dokažemo tokom testa na domaćem terenu. U uslovima subotnje gužve u Frankfurtu, zbog koje oni obavešteni idu metroom, putni računar je pokazivao neke druge brojke.

Bitno je napomenti da je ovaj trocilindraš prvi od 18 novih motora koje će Opel postepeno uvesti u proizvodnju do 2018.

Za sada ponudu čine novi 1.4 Turbo sa 74 kW/100 ks i 200 Nm, i već dobro poznata 1.3 litarska ponuda na dizel planu sa 75 i 95 ks.

Opel Corsa generacije

1982.
Erhard Šnel, kreirao je automobil ravnih linija dužine 3,62 m sa koeficijentom otpora vazduha od 0,36. Vrh ponude činila je verzija GSi sa 100 ks. Rasprodata u 3,1 miliona primeraka.

1993.
Dizajner: Hideo Kodama. Pionir bezbednosti u segmentu uvođenjem ABS-a i vazdušnih jastuka. Bestseler: preko 4 miliona primeraka.

2000.
Sofisticirani Ecotec agregati i turbo dizelaši sa direktnim ubrizgavanjem menjaju pravila igre na planu motoristike i sa lakoćom se uklapaju u tada ekološki „superstrog“ Evro 4 standard.

2006.
Dizajnerski razlaz modela sa troje i petoro vrata. Izdanje sa troje vrata kupe stajlingom koketira sa sportski orijentisanim vozačima. Model sa petoro vrata izrasta u prostran porodični automobil.

Čik se izgubite uz ovaj intelignetni hardver
Centralni LCD ekran deo je zavere globalne automobilske industrije da nas oslobodi prekomernog broja dugmića i prekidača. Meniji su pregledni i tražene funkcije su lako dostupne bez lutanja. Sedmoinčni ekran u boji osetljiv na dodir podržava aplikacije kao što su BringGo, Stitcher i TuneIn. Integraciju funkcija pametnog telefona u automobilu je potpuna.

Možda bismo voleli da zvučne uputstva o kretanju stižu nešto brže, ali činjenica je da svaka navigacija ima svoj karakter, na koji se treba navići.

Ukratko rečeno vraćamo se na reč „preciznost“. Nazovi „kompromis“ da zarad neke nedefinisane „duše“ vozila morate bilo šta da trpite na planu vožnje, ovde ne postoji. Nova Corsa precizno će obaviti svaki zadatak, vaše je samo da se opustite i putovanje do tačke B tretirate kao uživanje.

„Zvrk“ u najavi
Jedna od priča o novoj Corsi koja tek treba da bude ispričana zove se OPC. Ova poželjna tjuning varijanta još uvek ne postoji, ali zato je u ponudi karoserijski paket vizuelnog stajlinga „OPC line“. Na prvi pogled, sve je tu: značka, felne, zaravnjen volan i sportska ručica menjača. Ipak, za sada bez adekvatnog motora da upotpuni ovaj automobilski prizor. Na pitanje, hoće li biti Corse OPC, Opelovi inženjeri, novinarima odgovaraju zagonetnim osmesima.

Piše Miroslav Šosberger
Fotografija Saša Nikolić
7045
Postavljeno: 15.01.2015

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

s mile
15.1.2015 14:53
7
1

S ozzirom da spadam u oneko koji kupuju polovne automobile, i da tač skrin neću imati sledećih par godina, poštovao bih komentar vlasnika koji ga imaju, kako se ponaša u uslovima kada vam je auto parkiran napolju na -10 do -15C. Je je na mom autu, koji je bio parkiran ove zime napolju na -15C, na plastičnom poklopcu kontrolne table - kilomnetar sata, bilo inja od mraza, a kako bi tek bilo na autu gde se na tom displeju treba nešto uključiti, isključiti.

unapred zahvalan

pozdrav

@s mile
Sve radi besprekorno! Jedino nedostaje grejanje sedista tada...
Pozz
Redakcija

Milan
15.1.2015 22:17
4
7

Dizajnerski, spolja korak od sedam milja-unazad, iznutra veliki korak napred.
Nekako svi automobili B segmenta u evropi, da li zbog cudnih ekoloskih normi ili cinjenice da ih uglavnom kupuju zene, postali su jako razliciti od ostatka sveta i tesko da ih igde mozete prodati. Pri svemu tome izgubili su i na upotrebljivosti. Danas da kupujem auto iz ovog segmenta ne znam sta bih uzeo, nista ne ispunjava kriterijume za ozbiljan auto. imaju dimenzije i kostaju kao C segment pre 10 godina ali pruzaju daleko manje.

kimi cg
15.1.2015 22:57
3
11

Ruzna spolja za medalju,i uopste ne znam kako je nekome privlacna,uporediti je s npr novom mazdom 2 ili jarisom ili polom je smijesno.

serpico
16.1.2015 18:37
9
3

nije istina s obzirom da je ovo temeljito re dizajniran auto nije potpuno nov odlicno izgleda!pogotovo iznutra a corsa je vrlo kvalitetan i trajan auto,dokaz tome je moj kolega koji ima malu korsu troja vrata iz 97 i presao je s njom450 000km,malim benzincem i jos pali na zub i grebe asfalt cim jace stianes gas!Corsa nije nikad bila najbolja ali ni najlosija,svakako zlatna sredina,auto optimalnih svojstava!!!

karadjole
17.1.2015 11:25
7
0

Kada se kaze mali auto,to vise nije b segment poput clia,corse,skode fabije nove jer ti auti a posebno skoda i opel su prerasli nekadsnje kompakte pandane poput golfa ili astre!mali su twingo,aygo,c1,spark ali ovo su punovredni auti cak i sa noramlnim gepekom!

Slavisica
18.1.2015 08:59
4
1

Ovde, pre svega, nije mi jasno da li se radi o redizajnu ili novom modelu. Gledano sa strane, malo ko moze da primeti razliku.
Inace mi je ok, narocito prednji deo koji bi cak i Astri dobro stajao.
Enterijer je mozda previse minimalisticki uradjen.
Ovde bih skrenuo paznju na neke modele B segmenta i tendencije.
Konkretno se tice Fabie i Corse.
Pomenimo cene : kod nas, osnovna Corsa 10.700, osnovna Fabia 8.300/9000.
Ono sto meni bode oci su karakteristike osnovnih motorizacija.
Naime, recimo Fabia u modelima 1.0 sa 60/75ks ubrzava do 100km/h za 15.7/14.7 sec, a Corsa 1.2/70ks za 16 sec.
Uz sav tehnoloski napredak, vracamo li se karakteristikama na nivo Zastave 128?
A da moze drugacije pokazuje, pogodicete, Mazda sa Dvojkom.
Osnovni 1.5 Skyactiv/75ks, do stotke za 12.1.
Da ne pominjem jace, sa 90/115ks, koji stizu za 9.4 odnosno 8.7 sekundi do stotke.
Da se zapita covek neke stvari.

Laserb
18.1.2015 09:42
8
3

Realno:
Korsa 3 vrata 1.0 košta 10.390€.
Punto 5 vrata 1.2 samo 9.290€ sa kompletnom opremom.
Pošto je Korsa nastala od Grande Punta, ne bih se dvoumio. Takodje ova Korsa je dobila svega 4 zvezdice za bezbednost na N-CAP-u, a treba da poživi narednih 5 godina na tržištu.
To je dokaz da sam govorio istinu da je ovo samo 3. redizajn KORSE D iz 2006., A NE POTPUNO NOV MODEL KAKO FABRIKA TVRDI.
I Grande Punto i Megan 3 su po 3 puta redizajnirani, pa ne glume ludilo da su novi modeli.
Uzevši u obzir sve ovo, OVA KORSA JE PRECENjENA totalno. Zaobići u širokom luku, jer petovratna verzija ide od 11.000€, za šta možete uzeti i vozilo C klase

Suburban
18.1.2015 15:09
4
2

Ne vidim u cemu je problem oko razumevanja, Opel je uradio identican posao kao VW sa Golfom 5 u 6 ili Pasatom B6 u B7, da bi se Dejan bunio. Osim toga Korsa D (a to ce i E) se visestruko bolje prodaje od Punta (koji je nekoliko puta menjao ime u istoj generaciji), pa neka dusmani puknu od muke!

Spomenuo je covek Mazdu 2 koja je stvarno lep automobil, ali njen problem je u tome sem tog dizajna ne moze da nadmasi Korsu ni u pogledu prostora na zadnjoj klupi a ni u gepeku (prakticnih stvari), a cena delova i odrzavanja za Japance je uvek u principu skuplja. Flotna prodaja je dobar (odlican) pokazatelj prednosti nekog automobila, a nisam primetio da Mazdu kupuju flotni kupci, niti da je njena sveukupna prodaja ogromna s obzirom da je navodno najbolja u tome sto nudi.
Osim toga Korsa je dokazano pouzdan automobil, Mazda 2 nov koji tek treba da se dokaze, a ne treba zaboraviti da su uvek novi automobili podlozni opozivima jer proizvodjaci zure da izbace model na trziste.

Isto tako Dejan od Lazarevca bi trebao prestati da bude u tripu jer Fabia da nije imala AEB ne bi ni ona dobila 5*. Fakat.

@ Dejan L
Punto je prvi izasao na trziste (jer je onom prethodnom "istekao rok trajanja") i to jedini razlog zasto je on prvi radjen na toj platformi. Inace platforma nosi naziv "GM Fiat Small platform", sto jasno objasnjava ko je nosilac finansijskih sredstava u razvoju a ko dodatni u razvoju. Ne misli da je taj naziv slucajan, kao ni to da je Fiat imao tada pare jer je bio pred bankrotom.
Pozz

karadjole
18.1.2015 17:10
2
3

suburban je sve rekao,tako je!Corsa je optimum i sada ima jos nove motore i nevidim razlog sto se nebi prodavala!

Slavisica
18.1.2015 17:27
4
1

@ Suburban
Da se razumemo, povlacio sam paralelu iskljucivo na osnovu karakteristika motorizacije osnovnih verzija.
Prostor na zadnjim sedistima...hm, probao si oba?
Corsa ima celih 5l veci prtljaznik, ako cemo da brojimo (285 naspram 280).
Pouzdanost? Ok, nije se Mazda dokalaza, ali, zaboravljas da je i ova Corsa (kazu) nov model i da je totalna nepoznanica po tom pitanju.
I zanima me po kom osnovu je flotna prodaja najbolji pokazatelj kvaliteta nekog auta?


Suburban
18.1.2015 18:24
6
1

@Slavisica
Nisam probao oba naravno, Mazdu 2 ni ne mozes da vidis u Srbiji, ali citam uporedne testove, a i puke brojke sto se tice prostora su na strani Corse. Dizajnerski nisu ni blizu (sto je opet stvar ukusa), 2-ka je lepsa i atraktivnija, a Corsin zadnji deo sa 5-vrata mi je bas slabo odradjen da ne kazem ocajan, ali model ce biti kratko na trzistu, tipa najkasnije do 2017. a i postoji dobar deo ljudi koji bira glavom a ne srcem.
Dobar pokazatelj je i prodaja Corse D, jer ti imas njen konstantan rast tokom godina i cak bolju prodaju nego npr. neki novi model poput 208! Naravno nije uvek prodaja merilo da je neki auto super, ali posle 7 godina stvarno treba odati postovanje jer je za taj period izaslo puno odlicnih malisana, od Pola, preko Yarisa, Ria itd a odlicno se prodaje, sto znaci da ima nesto.

Sto se tice flotne prodaje, za razliku od fizickog lica, pravna lica svaki cent tj brojku stave na papir pre nego sto odaberu najbolji (misleci na odnos cena-registracija-odrzavanje/troskovi delova-potrosnja) automobil za svoju delatnost, za razliku od pojedinca koji cesto zna da ukljuci osim (ne)racionalnih elemenata i emocije pri kupovini.

I ono nikako najmanje bitno - pouzdanost. U ovoj Corsi, sto se tice motora imas samo jedan novi u dve izvedbe a to je 3-cilindricni 1.0T sa DI (a Opel vise od 10 godina radi sa DI za razliku od drugih proizvodjaca i nikada nije napravio los benzinac), ovo ostalo je vec vidjeno i zna se o njima sve. Menjaci su novi i delovi oslanjanja. Ostalo (ako izuzmemo sve delove enterijera i metalne panele na spoljasenjem delu karoserije) ne bi trebalo da spadaju u nesto sto moze da bude deo koji stvara kvar u svakodnevnoj eksploataciji.

Laserb
18.1.2015 21:04
5
5

@ Suburban
Pa u tome što je nazivaju Korsa E, a u stvari sem svetala i linije preko vrata ništa novo.
U ostalom 1.3 CDTi je 1.3 MJT by Fiat.
Punto je 6cm duži od Korse i to se odlično oseti u prtljažniku. I lepši je i nudi mnoooogo više opreme.
Mini i Korsa 4 N-Cap zvezdice, Fabia 5 zvezdica. Što bi Korsa na platformi iz 2005. koštala 2000€ više, a pritom ima zvezdicu manje? Glupost koju samo Alvirovići znaju. Korsa je jedino u Srbiji best by, u drugim zemljama su Mazda 2 i Fabia 3 autogodine. Jel smo mi Srbi mimo sveta ili se kod nas lakše podmićuju novinari?

serpico
19.1.2015 09:51
4
1

Kod nas u Hr je corsa uvijek u top5 ,mada se dobro prodaju i fabia,clio i polo!Laserb koliko si u pravu toliko i nisi,evo Grande punto nikako da dobije ikakovog nasljednika a corsa se i dalje dobro prodaje,a sto se tice opela u hr. on je bio 5 godina vladar trzista !Mazda 2 je ljepsa i modernije izgleda,mozda je i bolja a sta vredi kada za opela imas djelova na svakom kiosku kao i za vw i opel ima bar u hr. veliku popularnost i ima mnogo ovlastenih servisa i auto kuca a mazda ih ima na prste jedne ruke!

Suburban
19.1.2015 14:54
5
1

@ Laserb
Nije mi jasno zasto se bunis oko promene imena, kada je manje novina donela (po deseti put) Golf 6-ca i Pasat B7 pri promeni imena nego Corsa E, a znam da se tada nisi bunio. U enterijeru ni jedan panel nije ostao isti, sve ali sve je promenjeno. Osim toga desava se da proizvodjaci na istoj platformi promene sve panele karoserije i sam okvir gornjeg dela i a ga nazovu novim modelom pa opet nista. Politka cene je posebna prica o kojoj ne vredi diskutovati, cinjenica je da je na zapadu jeftinija nego Corsa D.

Sto se tice nagrade koliko je opste poznato oni cine samo jedan od 15 ekipa koje glasa za nagradu, tako da i tu ne vidim sto se busas, i sto ih prozivas. Ako ti se ne svidja pisi EU komisiji ili Strazburu.
A Punto sem lepote ima i lep pad vrednosti!

P.S. I stvarno, ali stvarno, mani da dosadjujes, da nije bilo AEB (sistema za automatsko kocenje) 5* bi bilo pojam i za tvoju voljenu Fabiju, a ako detaljnije pogledas cvrstoca karoserije kao i poeni za zastitu putnika i pesaka su tu negde svima.

ss
19.1.2015 18:21
4
3

ne razumem spominjanje flotne kupovine u korist korse protiv fabije... tih istih korsi ne vidim puno po gradu, ali zato se voze samo fabije i dacije... i moje misljenje je takodje da za manji novac moze da se nadje lepsi auto, istog ili cak boljeg kvaliteta i voznih performansi... nemci naplacuju brend a nisu nista napredniji od ostalih...

Suburban
20.1.2015 13:07
5
1

@ ss
Daj druze mora da se salis?
Opste je poznato kako se kod nas namestaju tenderi i da su ortacko-prijateljske veze glavno merilo za odabir nekog vozila za javna preduzeca, institucije i sl. Budi realan.

ss
20.1.2015 19:11
3
1

@Suburban
ok, neka se i namestaju, ali vidimo svi sta je na ulicama... mene sad zanima da li stvarno mislis da se ne namesta da bi svi uzimali skuplja i "bolja" kola da ih drnda ko zna ko?? (ne pricam samo o ministarstvima i ostalim drzavnim institucijama za prevoz kvazi bitnih ljudi) Ja ovde pricam o raznim i privatnim i drzavnim firmama koje imaju potrebu za rad na terenu... koja kola kupuju takve firme?? da nisu mozda mercedesi?? ima i onih koja kupuju i kola viseg ranga ali koliko je njih procentualno?? nemoj da pricas gluposti, gde god se u gradu okrenes mozes da vidis sluzbenu daciju ili fabiju... a sto se tice korse moje licno misljenje je da ce ga po toj ceni kupiti samo onaj ko je glup ili ima komplekse i ispod nivoa mu je da vozi jednu npr. kiu, hjundai, skodu vise klase sa sigurno istom ili boljom opremom i sigurnosnim sistemom ili ostale proizvodjace koji nisu famozni nemci... o
ako zivis u beogradu ne mozes da mi osporis nikako koja se kola voze po gradu...
pozdrav

Suburban
20.1.2015 20:13
4
1

@ Laserb
Dejane tek sam sad provalio da si napisao jednu veliku neistinu, a to je da je Corsa D imala dva redizajna!
Nikada nije bilo drugog, bio je samo jedan i jedini, redizajn Corse D, i to 2010. godine!!!
To je Punto imao 3 i dok ga ne zamene (tamo 2018) imace jos jedan!

pecagt
21.1.2015 23:45
0
0

Suburban, potpisujem sve!
Dejan L, kao uvek tera po svom, nogu svi u klin on ce u plocu....

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: