Ekskluzivno

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

Mali je bolji

Tih, perfomantan i ekonomičan, mali 1.4 T odlična je alternativa ne preterano sofisticiranom 1.7 CDTi

Ne podnosite nimalo diskretno klepetanje motora u hladna zimska jutra, vibracije na stopalu i karakterističan miris nafte ? U tom slučaju, dizel nije za vas, ali zato novi 1.4 Turbo i te kako jeste. Mlađi brat snažnog 1.6 T od 180 ks, u potpunosti ispunjava obećanja, bez obzira što nema direktno ubrizgavanje, kao u slučaju Volkswagenovog bloka TSI. Zaista uspešna demonstracija «downsizinga», koja u poslednje vreme uzima sve više maha kod benzinskih agregata. Cilj je dakle ostvariti podjednaku snagu i obrtni moment, kao kod standardnih agregata od 1.800 ili 2.000 cm3, uvođenjem turbo punjača. Pa šta je tu novo, reći ćete, znajući da ima bar tridesetak godina kako se ova tehnologija primenjuje u praksi. Tačno, no istina je da je bila pomalo zapostavljena u poslednje vreme, što proizvođači sebi više ne mogu dozvoliti. Što zbog cene goriva, što usled sve strožijih normi o količini izduvnih gasova, dva problema koja se uspešno rešavaju na ovaj način (1.4 T izbacuje u atmosferu skromnih 138 gr/CO2 po kilometru). Pritom, dotični agregat postaje izuzetno prijatan za eksploataciju, bezmalo kao referentni dizel motori. U našem slučaju, «’ladno» nadmašuje aktuelni 1.7 CDTi od 110 i 125 ks, koji potiče još iz doba kada je Opel sarađivao sa japanskim Isuzuom.

Poređenje se tako samo po sebi nameće, posebno što je karakter 1.4 T sličan dizelu. Maksimalnih 200 Nm ostvaruje rano, između 1850 i 4900 o/min, što znači da prilikom ubrzanja nema nikave potrebe «navlačiti» ga do crvenog polja (6.500 o/min). Konkretno, moguće je ubrzati bez «štucanja», već sa 1.000 o/min, tj skrenuti u bočnu ulicu u trećem stepenu prenosa. Elastičnost zaista za primer, čak i kada treba ubrzati u poslednjem stepenu prenosa, kada je opet na nivou spomenutog 1.7 CDTi/125 ks. Kome je do brojki, od 80-120 km/h, izmerili smo nekih 18 sec u šestoj brzini (dizel bolji za samo jednu sekundu), ali se ovo vreme može upola skratiti, ukoliko se «prešaltuje» u četvrti prenos. A kad smo već kod menjača, moram istaći da odavno nisam sreo ovako precizan i prijatan za rukovanje.

Karateristike su znači veoma dobre, naša Astra ubrzava do 100 km/h ispod 10 sec, i prebacuje 200 km/h. Nije loše, posebno ukoliko se zna da se četvrta generacija znatno «ugojila». 1.4 T ima oko 1.400 kg «žive vage», dakle bez vozača i goriva. Osim toga, oslobađa veoma prijatan zvuk, po kojem se nikada ne bi zaključilo da ima samo 1.364 cm3. Ovaj mali blok je i prihvatljivo ekonomičan, zabeležen prosek iznosi 7,8 lit. U gradu, ne prelazi 10 lit, a ukoliko se respektuju evropska ograničenja na autoputevima, častiće vas sa skromnih 7 lit. Dobra aerodinamika i motor koji pri 130 km/h «prede» na samo 2.500 o/min, daju svoj doprinos.

Opet osvrt na dizel od 125 ks, koji je ekonomičniji za nepunu litru goriva, s tim da je u Srbiji, na osnovu onoga što je dole potpisani mogao pronaći na internet sajtu proizvođača, skuplji za čitavih 2.500 evra (isti završni nivo Edition)! Cena najjeftinijeg 1.4 T iznosi tako 19.000 evra, odnosno testiranog Sport oko 22.400. Na prvi pogled mnogo, no ovaj poslednji je odlično opremljen. Spomenimo samo automatsku klimu sa dve zone podešavanja, regulator i limiter brzine, automatsko uključivanje svetla i brisača, aluminijumske naplatke od 17 cola…

Moderna u svakom pogledu
Pošteno govoreći, prvi susret s Astrom, na mene nije ostavio bog zna kako pozitivan utisak, potuno u suprotnosti s ovom. Razloge treba tražiti u neubedljivom 1.7 CDTi, kao i skromnoj unutrašnjosti verzije dobijene na testiranje (Enjoy). Naprotiv, testirani Sport poseduje izvrsna sedišta obložena kožom (opcija), sa brojnim podešavanjima u milimetar, kao što je recimo oslonac za donji deo butina. Iako germanski tvrda, zaista prijaju, kako u svakodnevnoj vožnji, tako i na duge staze.

moderan stil, sedišta,
testirani agregat,
menjač,
cena i perfomanse
u poredenju sa dizelom

velika težina,
odnos spoljašnje
dimenzije/unutrašnji prostor

Komandna tabla se ugledala na Insigniju, što će reći da je klasičnog dizajna, sa barem dva tuceta razno raznih dugmića. Instrumenti su isto tako već viđeni, no zaslužuju da se spomenu. Nalik na pojedine japanske predstavnike, sve kazaljke se po startovanju motora «zakucaju» do maksimuma, uz mogućnost promene osvetljenja (mlečno bela ili jarko crvena).

Sam unutrašnji prostor nije preterano izdašan, uzevši u obzir spoljašnje dimenzije. Nova Astra izdužila se na čitavih 4,42 m, i izuzmemo li Lanciju Delta i Mazdu 3 (respektabilnih 4,52 i 4,46 cm), nadmašila je konkurente za dvadesetak santimetara. Zaista je šteta što nije bolje iskoristila dopunske santimetre, kako bi putnicima omogućila više prostora, što se odnosi i na prtljažnik od skromnih 370 dm3. Naprotiv, kada je reč o poziciji za upravljačem i voznoj dinamici, zaslužuje samo reči hvale. Postavljena na potpuno novoj platformi, koju uzgred rečeno deli sa Chevroletom Cruze, Astra uspešno spaja sigurno ponašanje na putu s udobnošću, uprkos ogromnim pneumaticima (na testiranom vozilu dimenzija 225/50 R17).

Može se poručiti i sa sofisticiranim ogibljenjem Flex-Ride, no potpuno nas je zadovoljila i klasičnim jeftinijim. Uzgred rečeno, obiluje razno raznim sistemima, opet preuzetim iz Insignije, te spomenimo samo dvq ; pomoć pri kretanju na uzbrdici (drži vozilo ukočeno 2-3 sekunde) i čitač znakova pored puta (reprodukuju se na centralnom displeju). Aktivna i pasivna sigurnost su na najvišem nivou (serijski ESP za sve verzije), dok sam dizajn niti odbija niti oduševljava svojom orginalnošću. Jednostavno, reklo bi se da je i Astra zaražena «sindromom Golf», tj da igra na sigurnu kartu, bez nepotrebnog eksperimentisanja.

Normalno, jer za neupućene, Astra čini trećinu svih prodatih Opela ! Sva zaobljena i nabijena, deluje ozbiljno i strogo, baš kako i priliči nemačkoj školi dizajna. Kome je do atraktivnijeg izgleda, moraće da sačeka kupe verziju, nazvanu GTC, upravo predstavljenu na poslednjem salonu automobila u Parizu.

ekskluzivno iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
10654
Postavljeno: 27.10.2010

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Ivan
27.10.2010 00:38
20
7

Peki opet sve cestitke za odradjeni test, mada smatram da ovakav test zasluzuje malo vise prostora.
Koliko vidim trudio si se da prezentujes cene u Srbiji i to je za svaku pohvalu, narocito kada se uzme u obzir da si taj predlog prihvatio od nas citalaca, ali ovaj put nisi na visini zadatka.Astra 1.4T 140HP MT6 sa opremom Essentia (osnovni paket opreme) ima cenu 17.633 evra a u testiranoj varijanti Sport 20.746 evra, sto se tice dizel varijante 1.7 CDTI 125HP takodje u Sport varijanti staje 21.143 sto dodje nekih 400 eur vise ali nikako 2.500 evra kao sto si rekao, sto i nije preterano narocito ako uzmemo u obzir dalju prodaju i ukus kupaca u Srbiji, a da ne ulazimo u dalju diskusiju da je turbo benzinac daleko bolji i moderniji.
Pozdrav i da cenovnik je preuzet od Auto Kuce Komnenovic Beograd.

ma daj
27.10.2010 01:39
21
18

Ova generacija Astre je bolja od Golfa, al naravno nemacki lobisticki mediji nikad to nece priznati. Zato pametan kupac za manje pare moze dobro da prodje. Ali samo ako moze da se izbori sa nemackom propagandom.

Milan
27.10.2010 10:12
6
29

Ovo je jedan od automobila koji mi lepse izgleda na slikama nego uzivo..Moj favorot sto se Astri tice je i dalje druga generacija.

Sasa Milev
27.10.2010 13:55
7
19

Potpuno sam saglasan sa Milanovom izjavom. I meni je najlepse urađena druga (G) heneracija, ali za razliku od "H" ova generacija je lepsa ali je dsaleko skuplja za nase dzepove.

Aleksa
27.10.2010 16:23
9
17

meni se dosad ni jedna "astra " nije previse svidela,pa tako ni ova...

Milan 2
27.10.2010 17:52
20
3

Skoro sa citao ovde u Svedskoj kad su testirali novu Astru sa motorom 1.6T, uh prosek na kraju testa je bio 10,5l, bas mnogo.
Ako je ovo tacno, da trosi u proseku oko 8l onda je super i tad ima sve prednosti na svojoj strani ovaj 1.4T od onog 1.7 dizela i cak mozda je bolje resenje i od onog 2.0 dizelasa.
Medjuti, jedna zamerka koju nisa ogao da ne primetim, a radi se o naslonu za ruke.
Zasto samo najskuplja verzija ima naslon za ruke, a ne kao sto sad radi vecina proizvodjaca, pa daju u svakom paketu opreme naslon kao standardni deo..
Astra bez tog naslona i sa jako cudno postavljenom rucnom kocnicom, koja izgleda kao da sam je ja tu montirao u kucnoj radinosti, izgleda u unutrasnjosti nekako osakaceno i odaje utisak nekog jeftinog autombila. Ne znam zasto su tu skrtarili, bas kao cini mi se i Golf.
Ponavlja u danasnje vreme to bi trebalo biti u svakom modelu.
Sve ostalo je super, pogotovo ako se uzme u obzir odnos postrosnja-performanse i kad se na to doda lepa spoljasnjost, gde Astra sva deluje kao da je iz vise klase ovako misicava, onda je ovo za respekt.

Buffalo
27.10.2010 20:31
9
27

Kao i svaki Opel! Nuzna opcija u nedostatku novca i ideja!

deda
27.10.2010 20:49
5
23

ne svidja mi se unutrasnjost, spolja jos ajde

Bojan
27.10.2010 22:42
6
4

Astru G je dizajnirao Bertone, nije cudo sto je mnogima i danas dopadljiva. Italijanski dizajn ne znaci Alfa i Ferari, moze sa naci kod mnogih proizvodjaca. Chery Tengo je dizajnirao Pininfarina, bez obzira na poreklo, pogledajte dobro ovaj auto. Ako pogledate kroz istoriju, iz kog god doba bili, dobro dizajnirani automobili i danas plene lepotom. Nova Astra je samo moderna i kvalitetna, dopadljivost je diskutabilna. Astra GTC ce popraviti prosek kad bude stigla.

Milan 2
27.10.2010 22:44
13
2

Cao Peki, e da te nesto pitam, zaboravio sam, a ti mi iskreno odgovori:
Opel Astra 1.4T 140ks ili Toyota Avensis 1.6 132ks, sta bi pre uzeo?
Da podsetim da se Avensis sa ovim ekonomicnim agregatom sad moze naci za 18.000 evra u Srbiji, a koliko vidim i Astra je tu negde, pa te pitam, koji je bolji izbor po tebi?
Naravno treba imati u vidu i to da je Avensis visa klasa, a sa ovim agregatom manje trosi od Astre, verovatno si skoro procitao test Avensisa sa ovim novim 1.6 motorom koji je uradio tvoj kolega Miljan Terzic. Pozz..

Hamdo
27.10.2010 22:56
20
3

Definitivno i realno je ljepsa od golfa 6

Enes Ćosović
28.10.2010 00:29
6
10

Super auto, samo je mogla Astra da bude jeftinija. Što se tiče poređenja Astre i Golfa, daću prednost Golfu zbog jače tradicije i boljeg kvaliteta, mada Astra je lepša. :)A da napomenem da Golf vredi više i kao polovnjak.

Peki
28.10.2010 08:23
8
2

Da opet imamo problem sa cenama, koje se kod nas menjaju kao carape, skoro svake nedelje (ha, ha, ha). Bez sale, preuzeo sam ih sa interneta, pre nesto vise od mesec dana, kada je i napisan tekst i poslat u redakciju. Priznajem da ova Astra zasluzuje vise paznje, ali trazen mi je blic test za casopis, pa kako na kraju ni za njega nije bilo mesta, eto ga na internetu. Sta da se radi, nije moje da vodim "politiku", ja sam samo poslusni vojnik koji izvrsava naredenja...
Pozdrav i hvala na ispravci, nadam se da je cena koju si naveo tacna, tj da u meduvremenu nije bilo novih izmena.

Peki
28.10.2010 09:05
13
4

@ Milane2, kada bi morao da biram izmedu Astre 1.4T i Avensis 1.6, izabrao bi ...Mazdu 6 1.8/120 ks, koja kod nas kosta nekih 18.700 evra (Ivane ispravi me ako gresim)! Prosle nedelje sam imao jednu, doista dizel 2.2/163 ks, i opet mi je prijatno iznenadila.
Pozdrav svima

Ivan
28.10.2010 17:35
4
4

@Peki, naravno da si pogresio cena je 18.690 evra (ha,ha,ha).

Slavisica
28.10.2010 20:09
12
4

Uh,ala me zaboli glava kad neko kod Golfa pomene kvalitet.Naime,realno, kod Golfa je obrada enterijera za svaku pohvalu (ne racunajuci tu dizajn istog,koji je po meni kao kod nekog boljeg dostavnog vozila),ali pouzdanost (koja bi,btw,trebala biti merilo pravog kvaliteta)??? Na ovom polju Golf u najmanju ruku nije bolji od Astre!
@ Milan 2
Nisam pojma imao da je Avensis tako "pristupacan"...

Milan 2
29.10.2010 00:13
9
0

Da Peki, ali ta Mazda ima losije karakteristike (5 brzina, 120ks) od pomenuta dva modela, plus sam citao tvoj test sto si radio sa Mazdom i ako se ne varam zavrsio si ga sa prosekom od cak 9,6l sto je mnogo za samo 120ks slozices se samnom.
Eto molim te ako ti nije tesko obrazlozi mi u dve recenice zasto je Mazda bolji izbor? Pozz...

Peki
29.10.2010 09:16
9
2

@Milane, nisam rekao da je Mazda 6 bolja, pitao si me sta bi izabrao, i ja sam ti odgovorio onako privatno. Jednostavno vise mi se svida, prostrana je, a za litru goriva vise na 100 km, ko jos mari. To je jedna kafa u jeftinijem kaficu...
Toyotu Avensis ne poznajem najbolje, dok je Astra sa ovim motor sasvim OK i verovatno ima najbolji odnos perfomanse/potrosnja.

lazar bojanic
31.10.2010 10:33
5
8

vozio sam suzu(1997 uto vreme je imala 9 godina i 140.000Km) , astru G 1.6(2002 u to vreme je imala 4 godine i 70.000Km na satu) limuzinsku varijantu i astru G 2.0 DTI (kupio novu 2003.) ... iskustva su bila od odličnih za suzu do prosečnih za G modele ...

Od tada sam promenuo dosta automobila uglavnom sve nova vozila iz škoda-hyundai-audi "štala" .

Pre neki dan sam imao prilike da provozam Astru nove generacije model 1.6 sa 115 KS i flex-ride sistemom kontrole ogibljenja ...

Iskreno auto me je oborio sa nogu ...prelep spolja i još lepši iznutra ! Namestio sam se u sedište kraljevski i vožnja je krenula ...motor ništa preterano nabildovan ali autić grize sasvim solidno , krivine savladava kao neki ozbiljan audi a sve vreme je tih i krotak !

Stvarno nisam ni sam znao sa čim da ga poredim i šta da ga očekujem ...znatno je bolja od Hyundai i30 na koji samo oblikom podseća ali je sve u Astri bolje i to mnogo ...porediti je sa Audijem A4 je opet bez veze reklo bi se , ali i nije to tako daleko ...tu je negde , audi beži ali je astra dahće za vratom ...

Probao sam SPORT mode koji stegne podvozje i učini reakcije motora agresivnijim , dok tourerr mode olabavi vešanje a motor reaguje "penzionerski" mlitavo ...sve u svemu i onaj normal mode je sasvim ok .

Možda je jedina zamerka na mesto pozadi koje je skromno u odnosu na ukuone dimenzije ...prtljažnik je OK u proseku klase a i kada treba nešto veće preneti zadnja sedišta se obore ili se kupi krovni nosač te ekstra prilike (more-zimovanje) .

Moje astre G su znale da se tu i tamo kvaruckaju ...amortizeri , ležajevi ali sve to može da se proguta kao zbog loših puteva ...model G je imao jako slabo zadnje vešanje sa amortizerima van opruga i barem meni je zamena zadnjih amortizera bila jednom u godinu dana ...nisu pomogli ni neki ultra dobri japanski modeli , jednostavno rešenje je bilo loše a ja sam tovario mnogo ili bar previše za Astru ...škode , hyundai i audi nemaju tih problema .

Sad Astra ima neko drugo , prilično unikatno rešenje zadnjeg vešanja koje se ne primenjuje toliko često ...Watt-ova poluga koja je nešto na pola puta do multilinka . Koliko sam probao radi dobro , zadnji je kraj miran , nema klepetanja zadnjeg točka i auto je i pri oštrim prolazima kroz krivine stabilan i ne neaginje se previše (normal mode, u sportu je još bolji ali i tvrđi ) ....

Nemačke statistike govore da je Opel znatno povisio kvalitet izrade i pouzdanost i da je sada u samom vrhu u tom pogledu ...

Ja Opel volim od malih nogu ..tu ljubav mi je preneo otac koji ga je zavoleo jer je neki bogati čovek u njegovom selu prvi doterao Opel Admiral ...taj auto je bio prvi auto koji je prašio ulicama Perleza davnih pedesetih ...

Cena je malo jača ali auto generalno pruža dosta dobre dobre performanse i puno dugmića :)

Ostaje još da se vidi kako će se turbo benzinci pokazati glede pouzdanosti samog turbo punjača , koji nije jeftin a prilično je ranjiv u rukama neiskusnih vozača ....

Sve u svemu interesantan automobil !

Pozdrav ekipi Vrelih Guma !

Zoran
01.6.2013 12:33
5
4

Kupio sam Astru 1.4 turbo 88 kw 120 ps sa ENJOY plus opremom i vjerujte da je autič za deset od vožnje,udobnosti,stabilnosti na putu,zvučne izolacije,aerodinamike,njen motor od 120 ps je sasvim dovoljan za jednu normalnu vožnju za normalnog čovjeka koji ne voli jurcanje,i sa potrošnjom sam zadovoljan testirao sam je gradske vožnje između 6,5 i 7 autoputem oko 5 l gledajuči njenu težinu i ostalo sasvim solidna potrošnja.Jednostavno svima koji se dvoume u vezi kupovine ovog modela Astre neče se pokajati.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: