Ekskluzivno

Opel Astra GTC

Hormonska terapija

Već po tradiciji, nakon berline i karavana, došao je red na atraktivni kupe GTC, zavodljivih formi i impresive vozne dinamike

Da bi se danas napravio jedan "pravi" kupe, vredan tog imena, nije više dovoljno samo odstraniti zadnja vrata. Svesni toga, Opelovi inzenjeri i dizajneri, kreirali su praktično potpuno novi model, koji sa berlinom deli samo tri zajednička elementa karoserije; brave od vrata, spoljašnje retrovizore i... antenu! Neobično, jer na prvi pogled prednji deo snažno potseća na ostale članove familije, što nije slučaj sa zadnjim, sexi zaobljenim i požudnim. Gledano iz profila, kupe ima izuzetno elegantnu siluetu, zahvaljujući dopunskim santimetrima (+5) i snažno padajućoj liniji krova. Ukratko, besprekorno "čiste" forme, bez i jednog suvišnog detalja, što se verovatno neće preterano dopasti poklonicima tuninga. Naime, od nekave agresivnosti, spojlera i bilo kakvih drugih sportskih atributa, nema ni reči, za tako nešto mora se sačekati OPC izvedba (2.0 T/280 KS), najsnažnija Astra ikada proizvedena. To tada, "obični" GTC ima zadatak da ispuni normu od najmanje 15 % prodaje svih Astri, što i nije tako malo, ukoliko se zna da se predhodni kupe prodao u nekih 400.000 primeraka (lansiran 2005-te godine). Uostalom, Astra je model far za Opel, njena zastupljenost u čitavoj gami prelazi 30 %.

     
 

Kupe za svaki dan
Izumemo li tradiconalno velika i teška vrata, koja komlikuju pristup vozilu na stešnjenom parkingu, upravo kao i sedištima pozadi, malo toga distancira unutrašnjost kupea. Enterijer je verna kopija onog kod berline, te iako nema većih zamerki ni na dizajn, ni na praktični aspekt (na stranu preterano brojni dugmići na centralnoj konsoli), moramo priznati da smo očekivali znatno više eksluzivnosti, ukoliko ne i sportskog duha. Ništa dakle od aluminijumskih nožnih komandi, orginalnog upravljača, personalizovane ručice menjača…, sve što distancira kupe je bikolor enterijer (besplatna opcija), što samo donekle ublažava hladnoću kojom zrači.

Za utehu, retko dobra sedišta (isto tako preuzeta iz berline), koja je Opel prestao da puni betonom, i savršena pozicija za upravljačem, potstiču želju da se što pre otisne na put. Pre toga još par zapažanja, vezanih pre svega za unutrašnji prostor. Ukoliko je posve uobičajno da ga na prednjim sedištima ima na pretek, čak i kada se radi o izuzetno korpulentnim osobama, to često nije slučaj i sa zadnjim. Ne i kod Astre GTC, gde zadnja klupa nije rezervisana isključivo za decu. Šta više, uz malo neophodne gimnastike prilikom ulaska, dole potpisani, sa "čitavih" 1,72 m, ni kolenima ni glavom nije dodirivao naslone prednjih sedišta i plafon.

Nema dakle problema za preko noći izđikljale "hamburger klince", pod uslovom da nisu klaustofobični. Jer minijaturna zadnja stakla, osim putnicima, podjednako smetaju i vozaču. Pogled unazad je evidentno očajan, jednim delom i zbog izuzetno "mesnatih" C stubova, tako da se prilikom parkiranja mora osloniti na senzore u branicima (seriska oprema za voženi model). Globalno uzevši, u Astri GTC nedostaje svetlosti, u odsustvu atraktivnog panoramik vetrobranskog stakla, kao kod predhodne generacije (opcija, koja se očekuje ubrzo). A ukoliko ste pomislili da se izdašan entreijer negativno odražava na prtljažni prostor, prevarili ste se. Paradoksalno, kod kupea je čak i veći za 20 dm3 (ukupno 380 dm3), mada je utovarni prag viši nego li kod berline. Obaranjem naslona, dobija se potpuno ravna površina, uprkos prisutvu rezervnog točka, doista redukovanih dimenzija. A kad smo već pomislili kako je i Opel "omanuo", tj da je po ugledu na pojedine proizvođače zakinuo na spoljašnjoj bravi za otvaranje zadnjih vrata, otkrili smo da je ova sjajno integrisana u samom znaku (pritisne sa na njega). Pravi test inteligencije za neupučene.

     
 

Opel Astra 2.0 CDTi GTC

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina [cm3] 1956
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/komon rejl
maks. snaga [kW/KS/o/min] 121/165/4000
obrtni moment [Nm/o/min] 380/1750-2500
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata kupe/5/3
D x Š x V [mm] 4466x1840x1482
međuosovinski razmak [mm] 2695
masa vozila/nosivost [kg] 1393/523
zapremina prtljažnika [l] 380
Ogibljenje
napred HiPerStrut, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi torziona osovina sa Vatovom vezom, spiralne opruge, amortizeri
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 235/50 R18
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 8,9
maksimalna brzina [km/h] 210
prosečna potrošnja na testu [l/100 km] 7,4 lit
CO2 127g
Cena u Srbiji od 17.600 evra
Cena za 2.0 CDTi od 21.727 evra

Najbolje ispod "suknjice"
Osim izgledom, kupe se od berline distancira poboljšanom šasijom i sofisticiranim ogibljenjem. Spušten za 15 mm, sa većim međuosovinskim rastojanjem (+1 cm) i širim tragom točkova (+4 cm napred, odnosno + 3 cm pozadi), kupe je znatno stabilniji, ali i tvrđi. Ne preterano, rekli bi smo baš kako treba (barem sa testiranim pneumaticima 235/50 R18, opciono 19 i 20 cola), što uostalom i sam vozaž može kontrolisati. Naime, skuplje verzije, kao što je voženi Sport Pack, u seriskoj opremi poseduju FlexRide sitem (elektronski kontrolisano ogibljenje), kojim se utiče na voznu dinamiku. Kada se izbere mod "Sport", osim što osvetljenje na komandnoj tabli postane jarko crveno, šasija se osetno ukruti, dok odziv na gas postaje direktniji. Ujedno se smanji i električna asistencija upravljača, tako da se mogu opkladiti da će mlađi vozači uvek izabrati ovaj mod. Između ostala dva, "Tour" i "Standard", nema velike razlike, no treba naglasiti da će sistem samostalno preći na režim Sport, ukoliko za tim ima potrebe. Recimo još i da je GTC pozajmio od Insignie OPC (325 KS) pojedine elemente prednjeg trapa, što znači da je upravljanje odvojeno od vešanja. Prednost ovakve koncepcije ogleda se u manjem uticaju velikog obrtnog momenta na upravljački sistem (možda vam se već desilo da vam se volan "otima" iz ruku, kada se pri nižim brzinama snažno ubrzava). No ne treba se zavaravati, sigurno i dinamično ponašanje, ne znači i sportsko. GTC je ipak samo familijarni kupe, što dokazuje i izbor agregata. Na našem tržištu u ponudi je čak i sa osnovnim benzinskim 1.4/100 KS, računajući i 1.4 T od 120 i 140 KS, pa sve do najsnažnijeg 1.6 T/180 KS. Dizeli su isto tako preuzeti iz hečbeka i karavana, što znači da se srećemo sa dobro poznatim 1.7 CDTi od 110 i 130 KS, odnosno voženim 2.0/165 KS.

     
 

dizajn,
ponašanje na putu,
unutrašnji prostor,
menjač

vidljivost unazad,
neizmenjen enterijer,
bučan agregat

Bez ikakve sumnje, ovaj poslednji obezbeđuje adekvatan nivo adrenalina, što smo i očekivali od jednog ovako atraktivnog kupea. U paru sa odličnim šestostepenim menjačem (postoji i sa automatskim) i seriskim Stop&Start sistemom, osim perfomansi, omogućuje i zadovoljavajuće ekonomičnu vožnju, od 7,4 lit u proseku (raspon između 5,5 i 9,5 lit). E sad, iz nama nepoznatog razloga, ovaj nije funkcionisao (proizvođač navodi eventualno nedovoljan kapacitet baterije, niske temperature, stanje filtera za izduvne gasove...), da bi se "probudio" tek poslednjeg dana testiranja. Tako smo se ipak uverili da je brz i reaktivan, te da nije na odmet posedovati ga. Manje nam se svidela količina decibela koju ispušta, iznad 3.000 obrtaja, motor je preterano prisutan u kabini. Može mu se prebaciti i slab odziv na gas u nižem režimu rada (ispod 1.500 o/min), sa recimo 30-40 km/h, u trećem stepenu prenosa, ispod stopala je velika "rupa".

No ono što sigurno najviše interesuje potencijalne kupce je cena, više manje na nivou konkurencije (Renault Megan Coupe, VW Chirocco, Volvo C30...). Početna u Srbiji iznosi nekih 17.600 evra (1.4/100 KS), dok za voženi treba najmanje 21.727 evra. Kada kažemo voženi, mislimo samo na agregat, jer ukoliko ga poželite kao na slikama, sa svom raspoloživom opremom, cena se penje i do tridesetak hiljada evra. Naime, u ponudi su samo dva završna nivoa Enjoy i Sport, plus više "pakova". Ukoliko ste u mogućnosti da doplatite za pojedine, toplo vam preporučujem sistem za automatsko paljenje dugih i kratkih svetla, četvrte generacije. Biksenon farovi pretvaraju noć u dan, čak su sposobna adaptirati se i mokrom asfaltu (jači svetlosni snop). Nije na odmet imati i "Opel-Eye (Opel oko), koje čita osnovne saobraćajne znakove, da bi ih zatim reprodukuvao na komandnoj tabli. Istražujući komplikovan putni računar, otkrili smo još jedan, koji u sekundama meri odstojanje sa vozilom ispred. Na ostalu, sada već standardnu opremu (klima uređaj, regulator brzine, detektor za kišu i svetlost, CD-MP3 autoradio, "šumu" vazdušnih jastuka, ESP...), verujemo da nema potrebe trošiti reči.

Sve u svemu, Opel ostaje veran filozofiji "nemačka tehnologija i kvalitet po pristupačnoj ceni", na šta, u slučaju Astre GTC, treba dodati atraktivan dizajn i vrhunsku voznu dinamiku. Koktel za svačiji ukus, ukoliko ne i džep!

Tekst i fotografije Perica Rajković
11174
Postavljeno: 18.04.2012

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Dura
18.4.2012 11:36
9
22

Ne izgleda lose, ali za iste pare pre bi se opredelio za VW Chirocco. Nekako mi deluje ubedljivije.

Milan Dukic (dumi)
18.4.2012 13:09
21
3

@Dura Mislim da je opel autra gtc svestraniji automobil od vw shiroca pre svega prostraniji,tako da astru gtc moze da kupi i porodica sa malim detetom, na primer... A shiroco po mom ukusu izgleda bolje, ali kad bih bio u situaciji da biram uzeo bih astru.

deda
18.4.2012 13:23
12
22

Ja bih pre kupio DS4, on je ubedljiv!

gogo
18.4.2012 23:59
14
16

Ja bi voleo pre golfa 2 gti, to je pravi auto, auto koji se ne kvari, jeftini servisi, mozes polovne gume da mu kupis, stavis alu felne, koje kupis za 20 eura. Nasao sam jenog za 1500 eura, kao nov, sa crvenim kocionim klestima, ima i alarm.

Lazar Bojanić
19.4.2012 08:27
15
4

Astra podmlađuje :-)

Aleksandar
19.4.2012 13:49
7
17

Mislim da Astra GTC spada u najatraktivnije automobile koji su se u skorije vreme pojavili ako i nije najatraktivniji. A i medju najlepsim je.

Sajko
19.4.2012 14:52
15
11

Slazem se za g2 gti, sa svega 115 konja ide bolje nego ova Astra sa 165

Nexx
19.4.2012 16:32
20
7

Po mom mišljenju, u poslednjih nekoliko godina, Opel i Citroen su marke koje su daleko najviše uložile po pitanju kvaliteta i sveukupnog izgleda svojih vozila, tako da sve više oduševljavaju. Mislim da je ova Astra još jedan Opel-ov automobil koji je pun pogodak i verujem da će biti izuzetno uspešan, kao i predhodnik.

Ja
19.4.2012 18:48
15
20

Joj da mi je da poćeram jednog Golfa 2 gti,to je pravo auto,sve su ovo lešine,pogotovo reno...

Bojan
20.4.2012 00:44
15
3

Kad smo bili klinci od 7-8 godina (moja generacija 82), moderne automobile smo zamisljali sa bezbroj dugmica na centralnoj konzoli, nesto kao kompjutersku tastaturu. Ovde u Astri se definitivno taj nas decacki san ostvaruje. :)

Bojan
20.4.2012 23:24
15
7

A vi sto uopredjujete Golfa 2 GTI sa ovim automobilom definitivno niste seli u automobil koji je proizveden posle 2000. godine. Ja sam vozio 3-ku GTI, trosio ne 20 litara plina i isao je solidno. Kad sam seo u Clio iz 2004. 1,4 16V, bio je kao zmaj u odnosu na Golfa, do duse na brzinama do 150 km/h. Motor koji ima 380Nm kao u ovoj Astri, ima elasticnost na nivou V8 benzinca iz 90-ih. Sve eventualne mane koje se navode kod aktuelnih modela su u odnosu na trenutnu konkurenciju, automobili stari 20 godina su potpuno inferiorni, jedino ako je Ferrari sa V12 motorom iz 80-ih pa da je brzi i stabilniji.

goran PG
21.4.2012 21:54
10
5

taj golf gti je bio legenda 80tih a ovo je 2012.sem brzine i solidne prostranosti vise nicim na moze da se diči pogotovo ne potrosnjom od 15litara sa iole agresivnijom voznjom

goran PG
21.4.2012 22:01
9
3

sto se ove astre tice uzivo izgleda fantasticno , moslim da je opel na pravom putu da se vrati na slavne staze 70tih i pocetka 80tih

Sale istina
22.4.2012 10:16
18
2

@Bojane, sve si to lepo rekao, samo ja verujem da je prvi komentar (gogo) u vezi Golfa 2 GTI bila mala sala, jednostavno pali nas covek! Zar ne gogo?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: