Promocija

Opel Ampera

Koliko Ampera želite?

Kada novinar ode na medijsku prezentaciju automobila i u startu mu saopšte da vozilo koje mu se predstavlja nije stvoreno kao velikoserijsko, te da proizvođaču nije cilj da na njemu zaradi, već da sa njime promeni način razmišljanja, jedino što pomenuti predstavnik "sedme sile" može da uradi je da podigne obrve i pokuša da "svari" nastavak priče...


Nastavak je zapravo, vrlo zanimljiv, i, ako se stvari postave na svoje mesto, Opel Ampera bi mogla postati čak i rodonačelnik nečega što će u budućnosti morati da postane normalno. Pogotovo, ako se uzme u obzir da se zemljinom kuglom trenutno "kotrlja" oko 900 miliona vozila, a da predviđanja 2020. vide čak 1,1 milijardu vozila. Pa ko i čime će sve to da nahrani, i šta ćemo da dišemo za 10 godina?

Dobro, razne (ali u glavnom slične) konfiguracije hibrida već se neko vreme nalaze u eksploataciji. Benzinac + elektromotor + baterije su su konfiguracija koja je trenutno aktulena u pokušajima da se smanji potrošnja i struja uvede kao izvor pogona. Međutim, tu je elektromotor samo pomoćnik koji minimalno preuzima ulogu pogonskog agregata. Rezultat su skupi i komplikovani automobili sa, zapravo, evidentnom, ali simboličnom uštedom u potrošnji i smanjenjem otrova u atmosferi.

Prikaz stanja baterija, autonomije i drugih bitnih informacija za vozača

Opel je okrenuo logiku, onoliko koliko se trenutno može. Za početak, Amperu je upakovao u dopadljivu, funkcionalnu i aerodinamičnu karoseriju. Naravno, sve je stvar ukusa, ali Ampera izgleda dobro, po malo luksuzno, po malo originalno i, zapravo, normalno. Sa 4,5 metara u zoni je između C i D segmenta, po konfiguraciji fast back sa 5 vrata i to bi bilo to. Revoluciju treba tražiti ispod "kože". Zapravo, enterijer, tačnije prednja polovina kabine već nagoveštava da je Ampera pogled u budućnost. Analogne indikacije su otišle u muzej, vozač može mnogo toga sebi da prilagodi, mikro prekidači zamenjuju klasiku. Jedino je upravljač na nivou već poznatog. Ampera je zapravo četvorosed i zadnja dva sedišta odvaja greben, ispod kojeg je smešten paket bareterija u neobičnoj formi slova T. Zapravo jedina manjkavost zadnjeg dela je u ponudi prostora za glave putnika koja je adekvatna do putnika od 175cm. Sa druge strane, čak je i prtljažnik sa 310 l sasvim dostatan svakodnevnoj upotrebi.

Kokpit, usled brojnih hi-tech sistema i multifunkcionalnih displeja, pomalo podseća na onaj u modernim avionima
Ampera ima jedan benzinski motor od 1,4 litre sa 86KS, glavni elektromotor od 150 KS i generator, odnosno dodatni elektromotor

Šta je zapravo drugačije? Pogon, odnosno relacije primarnog i sekundarnog pogona u kontinuiranoj vožnji. Naime, Ampera je konfigurisana kao vozilo sa produženom autonomijom, koje motor sa unutrašnjim ima samo kao pomoćni agregat. Da pokušamo da pojednostavimo stvari: baterije Ampere se mogu puniti na kućnoj instalaciji i nakon 4 časa obezbeđuju od 40 do 60 km vožnje na čisto električni pogon. U slučaju da se baterije isprazne, benzinski agregat je pogon generatoru, koji baterijama obezbeđuje dovoljno struje kako bi stalan osnovni pogon bio elektro motor. Drugim rečima, pogonsku snagu točkovima uvek obezbeđuje struja, odnosno samo u sport modu (koji je jedan od 4 moda vožnje), pri naglom ubrzanju oto motor se direktno uključuje u pogon vozila. Ampera nema klasičan menjač nego sistem planetarnih zupčanika koji omogućuje ove čudne kombinacije, čiju primenu zapravo dozvoljava upravo elektro motor i njegova karakteristika snage. I da, dobro ste shvatili, Ampera ima praktično jedan benzinac od 1,4 litre i 86KS, glavni elektro motor od 150 KS i generator odnosno još jedan elektro motor. U baterije koje se hlade tečnošću smešta se 16kW/h struje. Ima i još nešto ispod dva odvojena poklopca: utičnicu za struju i rezevoar za benzin.

Sasvim logično, vozača na kraju treba da zanima šta cela ova "komplikacija znači u vožnji". E pa tu dolazi zanimljiv deo. Vozeći Amperu kroz Hag i zivopisnim ravnicama Holandije, se kao prvo mora prvo moraju primetiti tišina i jednostavnost. Pritisak na dugme, zvučni signal znači vozilo je spremno i kao i kod svakog automatskog menjača malena ručica u položaj "D". Polazak je u potpunoj tišini, ali i vožnja sledećih, paaaa, recimo 50 kilometara. I kroz grad i auto-putem sa 120 na sat i ponovo kroz grad. Sami ste krojač svoje sudbine, odnosno potrošnje struje i može se lepo ekonomisati. Vrlo pristojna vozna dinamika, odlična udobnost, loša preglednost u nazad i znatiželjni pogledi. Kad nestane struje uskoči benzinac (sa podosta buke), ili, kad stignete kući utaknete Amperu na punjenje. Zapravo Ampera je apsolutno potpuno upotrebljiva kao porodično (pa čak i luksuzno opremljeno) vozilo za svaki dan i svaku priliku, a to je i bila ideja vodilja.

Opel Ampera

Motor
Tip/broj cilindara benzinski, redni/4
Radna zapremina [cm3] 1398
maks. snaga [kW/KS/o/min] 63/86/4800
obrtni moment [Nm/o/min] 130/4250
elektromotor snage [kW/KS/Nm] 111/150/370
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata fastback/4/5
D x Š x V [mm] 4498x2126x1439
međuosovinski razmak [mm] 2685
masa vozila/nosivost [kg] 1732/270
zapremina prtljažnika [l] 310-1005
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi torziona osovina, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 215/55 R17
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa CVT
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 9,0
maksimalna brzina [km/h] 161
prosečna potrošnja [l/100 km] 1,3
CO2 40g
Cena (u EU) € 42.900

Prtljažnik, koji je kod električnih vozila obično skromnih dimenzija, ovde je sasvim upotrebljiv

E sad, a kako da porodica dođe do Ampere kada će krajem ove godine na startu prodaje koštati 42.900 evra. Tamo gde je subvencija države 20% kao u Holandiji iako i dalje skupa, postaje dohvatljiva. Pređeni kilometara u krajnjoj matematici košta oko 50% manje nego kod vozila sa klasičnim pogonom. Opel je za Amperu pripremio i fabričku garanciju od 160.000 km i garanciju na baterije od 160.000 odnosno 8 godina.

I sve to postaje veoma zanimljivo, mada, plan proizvodnje za 2012. je samo 10.000 komada. Opelov stratezi kažu da Amperom žele samo da promene način razmišljanja kupaca za neku drugačiju automobilsku budućnost. Kako stvari stoje, na dobrom su putu, možda nam budućnost i nije tako crna.

iz Haga, Aleksandar Uglješić
foto: A. Uglješić
5141
Postavljeno: 07.10.2011

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

marko
07.10.2011 11:34
10
2

sve je to lepo ali nosivost 270 kg ??

S70
07.10.2011 14:41
5
11

@marko sta je bre lepo u ovom automobilu i ta nosivost nije jedina mana,ako treba da platim ovu glupost 42.000 eura i da to zraci non-stop onda bi neki dobar automobil bez svih ovih glupih stvari kao sto je elektro pogon trebalo da kosta min.60.000

deda
09.10.2011 17:44
3
5

S70,
o cemu pricas, sta zraci?! Nije ovo japanski auto da bi zracio

zoki
09.10.2011 18:06
6
2

- maloserijsko vozilo sa neizvesnom buducnoscu i nepoznatim padom vrednost.
- sta ce sve da se desi u tranzicionom periodu od 10 godina i sta ce ljudi koji ga kupe sa njim da rade, to niko ne zna, kao ni za "klasicne" hibride
- ne pozeleti nikome da mu se bilo sta pokvari, iole ozbiljno
- cukanja da ne pominjem
- video uzivo, ali pod brendom chevrolet volt. ide besumno, lepo izgleda, sve se okrecu.
- ovo je samo primer sta treba i drugi da rade i bice ovakvih kola sve vise

igi
09.10.2011 21:06
3
1

Ovo je lepo da ga pogledamo, komentarišemo, kažemo "wow" za tehnologiju i nastavimo dalje. Nije ovo još zrelo za kupovinu, samo obećava.

S70
10.10.2011 11:05
5
1

@deda ne govorim ja o radijaciji vec o tome da elektromotor mora da zraci da bi radio a to se krije da bi se pospesio razvoj tih kao ekolskih automobila od kojih se verovatno nece otopiti led na arktiku ali ce biti lose po sav zivi svet

borlov
10.10.2011 19:16
6
3

Pa ljudi,i nije bas sigurno da ce se led manje topiti ako budemo koristili ovakve automobile.Jer kada se zapitamo odakle se dobija ta energija koja ih pokrece,shvaticemo da oni uopste nisu vise ekoloski nego obicni benzinci.Ako se elektrana pokrece na ugalj cak ce i malo vise da zagadjuje okolinu nego benzinac,ako dolazi iz atomske elektrane,postoji mogucnost da stvarno zraci.Jedino hidro elektrane jesu ciste sto se tice CO2 ali koliku stetu nanose neposrednom eko sistemu,to mozemo samo da pretpostavimo.Sva sreca pa elektro i hibridni automobili nisi jos toliko napredni,da bi bili prava konkurencija.Plasim se da kada elektro automobili budu svakodnevna pojava,moze doci do kolapsa elektrodistribucije.Bolje receno bojim se da ce do toga doci i bez elektro automobila,sobzirom na stalni rast potrosnje struje na globalnom nivou,mislim da ce ta trka jednog dana biti izgubljena.

dzigi
10.10.2011 21:19
6
1

@borlov: Mislim da ce se ici obrnuto: nece biti masovne proizvodnje/prodaje e-automobila dok god se ne osmisli jeftinija i bezbednija proizvodnja el. energije. To je i (jos) jedan razlog zasto e-automobili ne pojeftinjuju jer bi se masovnom kupovinom raspadali elektro sistemi. Mozda za 10ak godina...
Mada, Volt je dobra ideja koriscenja malo goriva za puno kilometara a bez velikog zagadjenja.

S70
11.10.2011 10:26
4
3

@borlov slazem se u potpunosti ali ja ne mislim na zracenja iz elektrana vec iz samih elektromotora a zbog nuklearnih katastrofa kao sto je fukusima bolje bi im bilo da predju na hidrogen

borlov
13.10.2011 00:39
5
0

@S70 slazem se i ja sa tobom hidrogen je dobro resenje,ali nazalost jos manje razvijen nego e automobili.A kada ce pumpe sa vodonikom zaziveti to se jos tesko moze pretpostaviti.Ampera u sustini i nije tako losa,samo ne razumem ako benzinski motor vec funkcijonise kao generator,zasto ne radi to celo vreme,tj zasto jos uvek baterije moraju da se pune i na kucnoj stekdozi?Kada bi tako radio to bi po meni bilo najbolje resenje.Bar sto se tice trenutnih mogucnosti u auto industriji.

Sale
16.10.2011 18:21
7
1

Kad krenete da komentarisete probajte da se setite da li neko od razvikane konkurencije ima ovako napredan model trenutno na trzistu. Svi ostali proizvodjaci pricaju o nekoj buducnosti vec godinama unazad i stalno imaju poneki koncept koji ce izaci za "par" godina, a jedino GM daje rezultate. Dok Ampera na trzistu ima domet od 50-80 km na struju, ne zaboravite na hibride ostalih proizvodjaca koji se hvale autonomijom od 3 km....

borlov
28.10.2011 12:53
3
4

Sale nebi da kritikujem tebe,ali ako si dobro procito,ja nijedno recju ne hvalim hibride,jer oni svu svoju prednost,svojom tezinom ponovo gube.A pogotovo kad pogledamo cenu,onda su cak i u minusu.Zato i nemogu da ostvare uspeh na trzistu.Jedini uspesan model na nekim trzistima je Toyota Prius,ona stvarno malo trosi.Ali nije ni cudo sa tom aerodinamikom,trosila bi malo i bez hibrida.

Aleksandar
04.11.2011 20:16
1
0

Šuko ili tropolni ulaz. :)

Aleksandar
12.12.2011 23:45
0
1

Povukli je iz prodaje zbog opasnih baterija!? :)

aleksandar21@onet.eu
14.6.2012 12:18
1
0

Nisu tacni podaci o potrsnji agegata ...u prospektima iz EU potrosnja je 7 litara na sat
A to je mnogo...a 50 km na baterije je malo.....
Aleksandar

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: