Promocija English version

Mercedes CLS

U kolevci umetnosti

Kada se pojavio 2003. godine, Mercedes CLS, kao prvi kupe sa četvoro vrata, bio je pravo umetničko delo na četiri točka


Firenca, srednjevekovni centar evropske kulture, jedinstvena je ne samo po neverovatnoj kulturnoj baštini već se može pohvaliti i da je rodni grad mnogih genijalnih umova, bez čijih dela bi današnjica verovatno bila drugačija. Leonardo da Vinci, Michelangelo Buonarroti, Sandro Botticelli, Gallileo Galilei, obeležili su renesansu, uzburkavali duhove i navlačili na sebe gnev nemilosrdne inkvizicije. U današnje vreme, javnost uglavnom bude uzburkana raznim lošim vestima, ali ponekad, stvari uskomeša i koncept jednog automobila. Verovatno je tu, negde, veza umetnosti i čelika, i razlog predstavljanja novog CLS-a, upravo u Firenci.

Mercedes je 2003. "uzburkao duhove" kada je, onako iz tišine, na Salonu automobila u Frankfurtu, pokazao koncept CLS Vision. Bezobrazno lep i velik kupe, ali sa četvoro vrata. Neko će sada reći, pa šta je tu tako revolucionarno. Pa ništa, odgovorio bih ja, osim što se većina vozila E, pa i D segmenta, pretvorila u kupee sa četvoro vrata. I to ne zato što je niska karoserija praktična po putnike već zato što jako dobro izgleda, i zato što je izuzetno aerodinamična. Upravo tu je prvi CLS "upro prstom" i pokazao kuda treba ići.


Iako kupe sa četvoro vrata, pozadi u novom CLS-u ima mesta na pretek - ne samo za kolena, već i za glave putnika. Naravno, kako i dolikuje prestižnim limuzinama, pozadi su dva odvojena sedišta

Kako odoleti vremenu?
Prvi CLS pokazao je još nešto - dobar dizajn itekako može odoleti vremenu. I dan-danas, sedam godina nakon premijere, prvi CLS je lep, veoma lep! Čak možda i lepši nego što zapravo vredi kada na tapet dođu vozne osobine. Jednostavno, nikad nisam uspeo da se odlepim osećaju da CLS bolje izgleda nego što se vozi. Stvar subjektivnog osećaja i ukusa svakako, ali prilično upornog. Međutim, bez obzira na moje osećaje, prvi CLS je prodat u preko 150.000 jedinica, što je za ovako, ipak, ekskluzivan automobil, sjajan rezultat. Nažalost, vreme je nezaustavljivo i do smene generacija moralo je doći. Ništa novo i ništa strašno, ali... CLS više nije jedan i jedinstven, i već u ovom drugom startu, čeka ga ozbiljna konkurencija, kako ona spremna u Audiju A7, tako i ona koja će tek da stigne. Ruku na srce, Mercedes ima startnu prednost, ali se ona lako istopi ako se ne gleda "preko ramena".

Princip je "jednostavan" - zadrži ono što valja i menjaj ono što može bolje. Eh, kada bi to bilo tako lako, i ja bih pravio automobile. Međutim, Mercedes je, ipak, krenuo tim putem. Odlična osnova je dobrim delom zadržana. Forma karoserije i njene proporcije nisu značajnije menjane. Samo poneki, teško uočljivi centimetar, i to je to. Idemo na sigurno i tome se ne može ništa zameriti. A, nema ni razloga. CLS ponovo izgleda moćno, a još kada se doda koeficijent čeonog otpora od 0,26 jedina diskusija može da ostane na nivou različitosti ukusa. Ako baš mora da se dotakne stila, pa hajde samo kratko - CLS se od elegancije blago okrenuo ka dinamici.

     

Posvećenost detaljima onakva je kako se i očekuje od Mercedesa: analogni retro časovnik na centralnoj konzoli naprosto odiše prestižom i tradicijom

 

Mercedes CLS 350 CDI

Motor
Tip/broj cilindara turbo dizel, V6
Radna zapremina [cm3] 2987
Broj ventila/tip ubrizgavanja 24/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 195/265/3800
obrtni moment [Nm/o/min] 620/1600-2400
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata coupe/4/4
D x Š x V [mm] 4940x1881x1416
međuosovinski razmak [mm] 2874
masa vozila/nosivost [kg] 1815/485
zapremina prtljažnika [l] 520
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 245/45 R17
Prenos snage
pogon na zadnje točkove
tip menjača/stepeni prenosa automatski/7
Test data by Vrele Gume
Performanse

ubrzanje 0-100 km/h [s] 6,2
maksimalna brzina [km/h] 250
prosečna potrošnja [l/100 km] 6,0
CO2 159g
Cena (sa PDV-om) € nije još formirana

Nije E-klasa
U enterijeru, CLS se nije okretao ni na koju stranu. Čak i ono što je kao osnova pokupljeno od E-klase, adaptirano je do neprepoznatljivosti. Od armature preko instrumenta, pa sve do upravljača. Izmenjeno sasvim dovoljno da bi i kupac osetio da nije preplatio "samo ušminkanu" E-klasu. A onih nekoliko dodatnih centimetara najviše se oseti na zadnjim sedištima koja su definitivno postala upotrebljivija, pogotovo po pitanju visine.

Sada stižemo do suštine, ako je izgled forma. Platforma CLS-a i dalje je E-klasa, ali CLS više nije "ušminkani" E. Nakon par stotina kilometara Toskanom, onako, "na prvu loptu", postaje jasno da CLS postaje stvarno "CLS-klasa". Daleko je bolje prilagođen trim ogibljenja koje vešto koristi niže težite karoserije i prilično ozbiljnu "dijetu" kroz koju je CLS prošao. Naime, gotovo sve veće površine (poklopci prtljažnika i motora, prednji blatobrani i vrata) izrađeni su od aluminijuma, kao i dobar deo komponenti oslanjanja, što je masu vozila spustilo na, za Mercedes razumnih, 1800 kg. Sedmostepeni 7G-Tronic menjač je, uz oznaku "Plus", prošao kroz reviziju, koja je donela brže i odlučnije reakcije i efikasnije promene u manuelnom režimu sa polugicama na upravljaču. Međutim, novi, drugačiji i bolji karakter vozne dinamike, ipak, treba potražiti u pravoj novini koju čini elektroservo pojačani upravljač. Iz mog ličnog i subjektivnog ugla, CLS se konačno i vozi onako kako izgleda. Preciznije, dinamičnije, odlučnije. I očigledno, CLS nije morao da postane neudoban. I dalje je ovo Mercedes u najpozitivnijem smislu te reči, uključujući i sjajnu akustičku izolaciju.

Posle par stotina kilometara Toskanom, onako, "na prvu loptu", postaje jasno da CLS postaje zaista "CLS-klasa". Daleko je bolje prilagođen trim ogibljenja koje vešto koristi niže težite karoserije i prilično ozbiljnu "dijetu" kroz koju je CLS prošao
Od V6 agregata svakako najimpesivniji utisak ostavlja 350 CDI, koji raspolaže sa 620 Nm obrtnog momenta pri samo 1600 o/min

Mnogo uverljiviji
Izbor motorizacije sveden je na racionalnu meru. Kao novina useljava se četvorocilindarski 2,2 CDI (pod oznakom 250 CDI) sa 204 KS, ali će favorit ljubitelja dizela, sa punim pravom, ostati 350 CDI sa 265 KS i brutalnih 650 Nm obrtnog momenta. Benzin je, za sada, zastupljen sa 3,5 V6 od 225 KS i V8 sa 408 KS. Novina će biti i opcioni 4MATIC pogon na svim točkovima.

Za sada, do opsežnijeg testa, da zaključimo - Mercedes CLS druge generacije, dinamičniji je, mlađi naravno, ali i uverljiviji. Bezbedniji uz PreSafe, devet vazdušnih jastuka i svakako Active Blind Spot Assist, koji uz kratkotalasni radar, nadzire oba boka vozila i prvo upozorava na saobraćaj ili napuštanje kolovozne trake vibracijama upravljača, a ukoliko dođe do neposredne opasnosti, čak i kočenjem unutrašnjih točkova.

O ceni i još mnogo čemu pričaćemo početkom naredne godine, kada krene u prodaju, a moram da priznam da jedva čekam. Ne znam da li zbog Italije, Firence ili renesanse, ali nekako nam se dogodila ljubav na prvi pogled.

Kao novina, ispod haube se useljava četvorocilindarski 2,2-litarski dizel (pod oznakom 250 CDI) sa 204 KS, ali će favorit ljubitelja dizela, sa punim pravom, ostati V6 350 CDI sa 265 KS i brutalnih 650 Nm obrtnog momenta
iz Firence, Aleksandar Uglješić
foto: A. Uglješić, Mercedes
aleksandar.ugljesic@vrelegume.rs
7088
Postavljeno: 30.11.2010

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

%
30.11.2010 10:17
18
16

Ljudi, ovaj auto je savrsenstvo! Stari je bio sjajan, mogu samo da pretpostavim sta se krije u novom modelu.
BMW i Audi mogu samo da gledaju i uce!

Enes Cosovic
30.11.2010 11:28
21
4

Predobar auto. Napravili su okretan, dinamican, sportski i udoban automobil, sve u jednom. Motorizacija je bez greske, povecana konjska snaga, obrtni moment i sto je najbitnije mnogo manja potrosnja i emisija stetnih gasova. Audi A7 je dobar auto ali nedovoljno dobar kao CLS. Prvo, ja tako mislim a drugo vec ga je pobedio na testu Auto motor und sport-a. I napomenuo bih da vam se iskrala greska kod snage V6 3,5 koja iznoci 306 ks a ne 225. ;-) Pozdrav.

don
30.11.2010 18:09
15
15

Audi A7 je vizuelno smesan u odnosu na ovu mecku! A ja nisam ljubitelj mercedesa (Sem S i G klase), al sam realan.

Ako kupujes audi kupi A4 Sline, pola ljudi ce misliti da vozis A8 a druga polovina A7 ili A6!! :)

Buffalo
30.11.2010 21:47
6
20

Ni ja ne spadam u ljubitelje Mercedesa. Trenutno vozim A8. Rekao bih da je stari CLS najbolji BMW ikada napravljen. Ovaj novi oduzima dah!
Audi A7, ma dajte ljudi, Audi nije marka koja moze ovde da se takmici!
Ej, pa jos ga promovise Vlado Georgijev.

Steve
01.12.2010 02:18
14
2

Lep auto nema sta. Bice zanimljivo kad i BMW udje u konkurenciju, ali o tom-potom.

svaba
01.12.2010 21:07
14
3

CLS-BMW.....Ima ovde raznih ! :-)

Buffalo
01.12.2010 21:51
8
13

@Svaba
Svabo, pa ti bas nista nisi shvatio! CLS je MERCEDES sa dinamikom voznje BMW-a.
Da si malo pratio na casu, to bi shvatio! :)

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: