Ekskluzivno English version

Citroen C4 2.0 HDi Excusive

Lažna skromnost

Diskretne spoljašnjosti, na prvi pogled novi Citroen C4 ne izgleda previše opasno. Kakva greška, jer iza izgleda koji je namerno pošteđen ekstravagantnih formi, krije se retko sofisticirano i homogeno vozilo u segmentu, koje će i te kako zabrinuti konkurente

Kao i moje raspoloženje, nebo je tmurno i sivo nad panoramik krovom novog Citroena C4. Dva retko naporna dana na salonu automobila u Parizu, iscrpela su i poslednje rezerve snage, kao i volju za «turizmom» po skandinavskim zemljama, gde sam pozvan na promociju nove Citroenove uzdanice. Šteta, jer most dužine 11 km, koji spaja Kopenhagen (Danska) i Malme u Švedskoj, deluje zaista impresivno, i zaslužuje da mu se posveti više pažnje.

Uz to, jedan «komarac» me nepodnošljivo iritira, koji nije ništa drugo do banalni pokazivač pravca u «techno» izdanju. Nisu li naprasno mladi inženjeri Citroena, inače prisutni u sve većem broju, proveli previše vremena po elitnim francuskim diskotekama? Ne znam, ali srećom, nekako pronalazim komandu kojom prelazim na diskretno «tik-tak», isprobavši usput još tri različite melodije.

Naime, vozači mogu da biraju između četiri različite teme: Classic (tik – tak), Crystal Symphony (prijatni valoviti zvuk alarma parkirne kočnice, ali «poludeli» indikator), Urban Rythmik (da, tako se piše, i izbegavajte ga) i Jungle Fantasy (noćna mora). Personalizacija može ići dalje, pa se mogu birati i boje osvetljenja instrument table od bele do «vrišteće» plave. Očigledno je da se tehnologija mobilne telefonije seli i u automobilsku industriju.

     
 

U iščekivanju da siđem s auto puta, nastavljam da istražujem impresivno urađenu unutrašnjost novog Ševrona, uviđajući da ovo nije jedina orginalnost. Naprotiv. Instrumenti su isto tako nesvakidašnji, reljefni, čija boja, po želji, varira od mlečno bele do tamno plave. Lepo, samo mojoj sreći nema kraja tek kada otkrivam da mogu direktno uključiti punjač za mobilni telefon (230 V, maksimalno 120W), ja koji stalno krećem od kuće sa praznom baterijom. OK, priznajem, sve je ovo rezervisano za najskuplji Exclusive, no ipak treba istaći da Citroen nije škrtario na serijskoj i dopunskoj opremi.

Dokaz pronalazim pri vrhu levog retrovizora, gde mi narandžasta dioda signalizira da se jedan Volvo (a šta ste drugo očekivati u Švedskoj) nalazi u mrtvom uglu (postoji i u desnom), da bi mi malo kasnije, jedan drugi sistem, pomogao proceniti ima li dovoljno mesta za parkiranje.

Dodamo li na sve nabrojano i dugme SOS, kojim se u slučaju nevolje direktno poziva pomoć, eto Citroena C4 opremljenog bolje od C6! A šta tek reči za masažu donjeg dela leđa, koju sam nesvesno aktivirao u želji za podesim sedište? Jeste da bih više voleo da je za taj deo posla bila zadužena simpatična Šveđanka na recepciji hotela, ali hajde da ne preterujem, možda mad. Rajković i pročita ovaj tekst…

Uzimajući na kraju sve u obzir, ispada da sa cenom od 26.900 evra, «moj» C4 i nije preterano skup u poređenju sa konkurencijom, kao što su Peugeot 308 2.0 HDi/140 Feline, Megane 2.0dCi/160 GT i Golf 2.0TDi/140 Carat.

Germanizacija Francuza
Što zbog reputacije lokalne policije (navodno ne opraštaju ni najmanji prekršaj), što usled akumuliranog umora, uživam u laganoj vožnji po pustim i krivudavim priobalnim putevima juga Švedske, pažljivo razgledajući unutrašnjost.

Više-manje klasičnog dizajna, komandna tabla, i uopšte radno mesto vozača, poseduje neuporedivo bolju ergonomiju od prethodnika. Jeste da i dalje ima malo previše dugmića na upravljaču (uzgred, centralni deo nije više fiksiran, kao što je to bio slučaj kod bivšeg C4 i aktuelnog C5), ali kada sam ovladao njima, «surfam» k’o pravi šef.

Upotrebljeni materijali mi deluju bogato i kvalitetno, dok je izbor boja s ukusom, kako i priliči francuskoj školi. Ono što me impresionira je pre svega ozbiljnost sa kojom je urađen i završen; za primer su očito poslužili referentni nemački proizvođači. Sam raspoloživi prostor nemam utisak da je značajnije evoluirao, normalno, novajlija je preuzeo platformu prethodnika, izduživši se za samo pet santimetara (ukupno 4,33 m). Zapravo ovo se odnosi isključivo na kabinski prostor, jer prtljažnik prebacuje 400 dm3 (ranije samo 320 dm3), odnosno i znatno više, bez rezervnog točka. A vozna dinamika pitate?

Bez imalo želje da proverim toleranciju gore spomenute policije, zadovoljavam se temperametnijom vožnjom, isključivo u zavojima, gde do izražaja dolazi, uslovno rečeno, mekani trim. Podešena na udobnost, verujem da je C4 trimovana upravo onako kako to žele pristalice ove marke. U prevodu, sigurna i tiha familijarna berlina, koja ulogu sportiste i «odmetnika», dobrovoljno prepušta jednom drugom modelu, nazvanom DS4.

Ovaj smo imali priliku bolje upoznali na aktuelnom salonu sa početka priče, i sama njegova pojava mnogo toga objašnjava. Naime jedan drugom nikako ne smeju konkurisati, što je primoralo dizajnere da smire forme C4.

Kao da se «sindrom Golf» ustaljuje i kod francuskih proizvođača, koji sve više traže ozbiljnost u svojim kreacijama. Visoko podignutih bokova, sa relativno malim staklenim površinama i kratkim prelazima preko točkova, C4 zaista deluje kompaktno i nabijeno. Ovakav izbor, potvrđen je i snažnijim agregatima, što znači da sada pronalazimo novi 2.0 HDi od 150 ks, kao i famozni 1.6 THP/155, poznat iz DS3 i ostalih modela grupacije PSA. Logično, oba ostvaruju više nego li ubedljive perfomanse, a za one sa skromnijim budžetom, u ponudi su još dva slabija benzinska (1.4 VTi/95 i 1.6VTi/120), i isto toliko dizela (1.6 HDi od 90 i 110 ks).

No više detalja ostavimo za naredni put, ovu kratku skandinavsku razglednicu završimo samo najavljenom cenom, koji bi, barem na francuskom tržištu, trebalo da se kreće između 16.900 i 26.900 evra.

ekskluzivno iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
6133
Postavljeno: 09.10.2010

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

don
09.10.2010 16:33
16
43

Lep automobil, lepa unutrasnjost i lepe felne, kao i lepa crvena kuca na jednoj od slika!
A sad, sta reci za cenu od 26 hiljada Evra?? Za te pare moze da se kupi Honda Accord!! I jos 100 drugih modela u raznim varijantama raznih proizvodjaca. A mislim da ovaj citroen NIJE toliko ubedljiv da opravda cenu. Cak i da je 22 hiljade bilo bi na granici preskupog, i pored lepih felni koze i ovoga onoga. Citroen jednostavno nema tehniku kao Nemci i prosto je sramotno da toliko deru cene. Neverovatno. Ne mogu da zamislim osobu koja ce ovoliko novca da potrosi na jedan mali Citroen. Sem nekog Francuza koji radi u njihovim javnim preduzecima ili nekoj drzavnoj ustanovi pa dobije popust 40 %...

Milan
09.10.2010 19:00
22
11

Svaka cast za novi broj magazina i emisije,cini mi se da je ovo najbolji izvestaj sa Mondijala u Parizu od svih redakcija.

Sad da se vratim na novi C4.Mozda je izgubio na originalnosti,ali je dobio na ekskluzivnosti koja nije krasila prethodni model.Cena za testirani model je dosta velika,ali za nju se dobija gomila elektronske opreme,novi potentni motor i prefinjenost mnogo vecih modela.Osnovni model ce kostati,naravno,dosta manje.

Mrva
09.10.2010 20:18
22
6

Novi C4 je na nivou klase i kvalitetom i cenom! Ne sme se zaboraviti da je testirana Premijum verzija ovog modela koja je bar 5-6 hiljada evra skuplja od standardne opcije.
Vise me zanimaju uporedni testovi u odnosu na direktnu konkurenciju! Vec sada tipujem na Citroen da je uradjen sa vise sarma i duha od Golfa, i30 ili Kije!

Milan 2
09.10.2010 20:34
14
9

Moram da priznam da je ovaj novi model daleko bolji od predhodnika, deluje daleko ekskluzivnije i misicavije.
Medjutim, moda da se slozim sa jednim, sto kaze don, ovaj model iz ove klase je ipak preskup, pa za te pare da biras kola iz vise klase.
A...Peki, vidim izreklamirao si malo Svedsku, a i anonimnu svedjanku iz hotela :)
Ej, juce sam se vozio u novom SAAB-u 9-5, pogonjenim dizelasem od 2.0l i 160ks. Sta da ti kazem, skoro neki novi model nije ostavio tako snazan utisak kao ovaj SAAB, da kad sam izasao iz njega kolena su mi drhtala od uzbudjenja, koliko sam bio pod utiskom.

Peki
09.10.2010 22:53
21
3

Milane 2, bez sale, sto ne okrenes telefon redakcije i pokusas da se dogovoris oko nekih dopisnickih aktivnost ? Pre nekih 12-13 godina i ja sam poceo tako. Niko nije savrsen, "zanat" auto novinara ne postioji, sve je stvar afiniteta, dobre volje i prakse. Verujem da niko u timu Vrelih Guma, po najmanje Pira (Gospodin Piroski, vlasnik i fondater), nemaju nista protiv takvog vida saradnje. Podrazumeva se, ipak, da smo svi vise manje volonteri... Poziv vazi za sve citaoce koji su u prilici da prenesu nesto novo. Zajedno smo jaci, zar ne?
Don, vidim da si aktivan i dobro poznajes auto zbivanja, cena koja je navedena je kataloska i nema veze sa realnoscu. No svi proizvodaci se baziraju na osnovu konkurencije, da bi cenu potom adaptirali uslovima odredenog trzista, odnosno stepenu popularnosti doticnog modela. Vozeni 2.0 HDi Exclusive je skup, zapravo sa svim opcijama moze da ode i do 30.000 evra, ali to je samo teorija. Kupice ga mozda 10-20 % kupaca, i to po osetno nizoj ceni, ostali ce izabrati 1.6 HDi i skromniju opremu, za maksimalno 20.000 evra (vozio sam i ovaj, no opsirnije u casopisu) . Ali situacija je slicna i kod navedinih konkurenata, dakle sve je stvar afiniteta i poverenja prema odredenom proizvodacu. Paznja, ova logika vazi na razvijenim trzistima EU. Posteno govoreci, situaciju na nasem slabo poznajem, zato sam vam i zahvalan kada me korigujete.
Pozdrav svima

Momir 67
10.10.2010 19:55
4
17

26.000!???
Dobar auto, ali to je bas puno para. Za te pare je moguce kupiti A4 ili BMW serije 3.
Sada je pravi cas da se kupi aktuelni C4 za polovinu ove cene!

buffalo
10.10.2010 20:11
3
16

Verujem da je novi C4 sjajan. Ipak, zastrasujucih 26.000 evra govori u prilog da treba pozuriti sa kupovinom starog modela V4 1,6 HDI, dok ga jos ima za svega 12.980

Deda Drda
10.10.2010 20:14
7
17

Rajkovicu, iako znas ponekad da budes naporan sa velicanjem francuza, ovaj tekst ti je bas dobar i vruc.
Pitam se samo, da li bi ti dao 26000 evra za C4 ili bi kupio nesto iz stale Audija, BMW, Toyote itd, itd

Pop
10.10.2010 22:20
3
16

Lep, interesantan, nema sumnje drugaciji od konkurencije. Ali ljudi i30 kosta 10.800 eur. Sumnjam da ce kod nas C4 za 26.000 steci vecu popularnost ukoliko se njegova cena i oprema ne prilagodi nasem trzistu.
Trenutno se za taj novac moze kupiti C5. Steta sto se autor malo nije pzabavio i neposrednom konkurencijom.

%
10.10.2010 22:29
15
7

Ljudi previse ste se okomili na cenu, u tekstu lepo pise da je cena između 16.900 i 26.900 evra.
Moje pitanje redakciji glasi ZASTO NISTE POSTAVILI VIDEO KLIP OVOG TESTA da lepo vidimo i zivu sliku na TV koji sam povezao sa Vasim internet TV izdanjem? Uvek nesto taktizirate i cuvate za premijerno emitovanje na RTS kao da to neko ozbiljan gleda! Klijenti su vam sada na netu!

Milan 2
11.10.2010 00:53
8
6

Peki@
Veruj mi da sam se nekad zamisljao u tvojoj ulozi, kako testiram neku limuzinu.
Ozbiljno si me bacio u razmisljanje oko ovog tvog predloga, ali cu sacekati jos malo da resim neke stvari u vezi trenutnog posla i prebivalista.
U svakom slucaju hvala ti na ovako dobro predlozenoj ideji, pa nikad se ne zna, mozda postanemo kolege :)
Pozdrav
Pozdrav

Peki
11.10.2010 08:15
18
4

Deda drda, na koji Audi i BMW mislis? Na ostareli A3 Sportback 2.0 TDi/140 Ambition Luxe, koji na istom ovom trzistu zvanicno kosta 33.600 evra, ili Seriju 1 120d Luxe od 34.000 evra? A kad smo vec kod "nabildovanih " cena, za koje sam vec rekao da su samo terotske, evo i onih za spomenute konkurente iz teksta.
Renault Megane 2.0 dCi160/GT 28.500 evra, Peugeot 308 2.0 HDi Feline 27.700 evra, Opel Astra 2.0 CDTi Cosmo 24.450 evra i VW Golf 2.0 TDi/140 Carat 27.870 evra.
Licno, ni za jedan od spomenutuh, racunajuci Audi i BMW, nebi dao nevedenu sumu. Kao prvo jer je nemam, a kada bih vec uzeo kredit od 30-40 hiljada evra, prioritet je veci stan. Uostalom, gore navedeni Megan, 308 i Astru, lako mogu pronaci na ostalim trzistima EU jeftinije za 20-30 %, dakle oko 20.000 evra!
PS. Za Gospodina %, na prezentaciji sam bio sam i program je bio izuzetno nabijen. Vozen je dakle 2.0 HDi, 1.6 HDi Stop&Start, 1.6 THP/155 KS i novi elektricni C-Zero. Sve to za jedno posle podne i sutradan ujutru, pre nego li smo poleteli nazad (avion u podne). Nema se vremena ni za slikanje, mnogi novinari koriste iskljucivo press kitove. Video zapis zahteva mnogo vise vremena i brojniju ekipu, kao sto je to bio slucaj na salonu u Parizu.
Pozdrav svima

Ivan
11.10.2010 09:59
28
1

Napokon nesto EKSKLUZIVNO, sve cestitke.
Sve pohvale bi uputio na vracanje standardnog volana i na poboljsanom enterijeru.Sto se tice novog dizajna on je klasican da nekazem Golfovski, ali to je vec karta na koju su svi proizvodjaci odigrali.Kad smo se vec dotakli cene, ona je klasicno visoka kod svakog novog modela, to svi koji barem malo prate auto-trziste znaju, a ove posalice da za 26.000e mozete da kupite Audi A4 i Bmw 3 su neozbiljne i verovatno plasirane od nekoga ko nije dovoljno upucen u auto svet.
POZDRAV.

REDAKCIJA
11.10.2010 10:18
18
0

@ %
Hvala na komentarima i uslovno receno kritikama koje smatramo komplimentima.
Dakle, svetsku promociju za specijalizovane novinare je pratio nas dopisnik Perica Rajkovic kojeg je na ovo desavanje delegirala direktno fabrika Citroen, sa samo jednim novinarskim mestom. Ovo znaci da nismo imali mogucnost da angazujemo i profesionalnog kamermana, cime nije ni uradjena video promocija novog C4, te takav test ne postoji.
Na zalost nas zastupnik Citroena, firma Vitro je na ovu promociju povela novinara i snimatelja druge redakcije!!??
S postovanjem,
REDAKCIJA
Vrele Gume Media System

A.Uglješić
11.10.2010 10:48
16
8

Obzirom da sam na salonu u Parizu uživo video novi C4, a i provozao se par stotina metara u njemu, dodaću još po neku reč na Pekijev izveštaj. Mislim da je Citroen jako svesno spustio loptu u egzotičnosti C4 koji je naspram predhodnog modela dale manje harbar i avangardan. Sa druge strane, misilim i da je C4 ozbiljno sazreo pre svega u enterijeru, koji je zaista impresivan. Što se cena tiče, treba malo usporiti. Kao prvo na prezentacijama se voze super opremljene i motorizovane verzije, čije cene jesu astronomske. Treba sačekati formiranje pravih cena po tržištima i videti gde će biti start novog C4, obzirom da sigurno neće biti na 24.000€. Na kraju i na prvi susret u živo (statičan) Citroen je napravio dobar posao, ali za prave ocene moramo sačekati test.

Deda Drda
11.10.2010 16:59
7
16

@ A. Ugljesic
Izvinjavam se A. Ugljesic, nisam sada razumeo da li je Perica Rajkovic vozio taj auto ili ga je samo gledao, posto ti kazes (statican) i da za ocene sacekamo test?

Milence
11.10.2010 22:17
4
10

Oho, evo i engleske verzije! Svaka cast!

Bojan
12.10.2010 22:16
9
3

Ja sam dobio dovoljno informacija o novom C4 i zadovoljan sam tekstom koji nije slepo vezan za auto o kome nije ni moglo vise da se kaze s obzirom na uslove testiranja. Inace nisam opcinjen dizajnom ovog modela. Podrzavam novu filozofiju Citroena, ali bez obzira na ozbiljnost mogao je izgledati lepse, pre svega mislim na zadnji deo, bar se na slici tako cini. Tehnicki deo mi se jako dopada i mislim da vredi svaku paru. Za "meki trim" sve pohvale.

sone
12.10.2010 22:16
11
5

Extra je fora engleski prevod. Saljemo lepe poruke u svet. Bar poneke da u ovoj zemlji zive i neki ljudi koji civilizacijski participiraju u svetskim dogadjajima.
Puno pozdrava i ne dozvolite da vas dziberi obeshrabre.

dzigi
13.10.2010 16:31
14
3

za sve koji ocekuju neki ekskluzivniji dizajn, ono "nesto" - tu ce biti DS4, gotovo pa drugi model. a i ovakve cene ce biti lakse progutati s onakvim izgledom, mada ce i pocetni modeli DS4 kostati ispod 20k eur.

ajki
15.10.2010 01:05
1
8

nemoze se3 najbolje zakljuciti samo po fotografijama,ali cini mi se da su trebali da zadrze prvobitni izgled,tj. formu sa prvih slika na netu, zadnja svetlosna grupa suvise je omeksana i siroka, izgubio je na zestini.

moma a.
17.10.2010 18:40
3
5

Cestitam na engleskoj verziji. Pokazimo svetu da nismo svo bas dziberi sto bi rekao jedan od prethodnika.
Svaka cast za Vreele gume!

deda
18.10.2010 11:42
2
7

Zasto je Citroen odustao od staticnog srednjeg dela volana?

Peki
18.10.2010 13:46
7
3

Deda, koliko sam ja razumeo, u neformalnom razgovoru sa odgovornima, uglavnom zbog cene. Medutim, onako izmedu redova, moglo se razumeti da ima dosta klijenata kojima se bas i ne svida ovakvo resenje.

Srecko
21.10.2010 13:31
10
3

Predobro izgleda, unutrasnjost me odusevila... Ne znam sto se toliko bunite oko cijene..o.O VW Golf 2.0 TDi je skoro 28.000 eura, a po meni je mnooogo ruzniji, dosadniji... Ne znam, mozda svi gotive Golfa zato sto je Njemacki automobil... Ljudi, vrijeme je za promjene... :) :) :)

Ivan
25.10.2010 12:50
6
0

Ja znam da je novi C4 dobar materijal, ali se nadam i novim testovima.
Mislim da je 20 dana pretstavljanja sasvim dovoljno.

Srecko
25.10.2010 21:17
2
1

njemacki*

zaboravih da treba malo slovo :P :P :P

Mare
10.4.2011 13:13
0
0

Odlican automobil nema price!

vladimir
10.5.2011 03:39
2
0

fenomenalan auto,imam vec c4 hecbek verziju 1.6 16v 110ks i prezadovoljan sam njime,jos samo cekam pravi 100 oktanski benzin i bice jos bolji.Sto se tice novog,prelep je,resenja u kabini takodje,zao mi je samo sto su zadnju grupaciju svetala,ubacili od c4 pikaso,mislim da je izgubio na ostrini i aerodinamici.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: