Ekskluzivno

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

Diskretni šarm Ševrona

Simpatičnog izgleda i retko atraktivnog interijera, mali C3 ima sve šanse da se dopadne već na prvi pogled. No ostaje mu da se dokaže i u vožnji, posebno kada ga pokreće nejaki 1.4 Hdi

Ovoga puta, Citroen nije ostavio nedovršen posao, kao što je to bio slučaj sa predhodnim C3 ! Toliko kritikovan kvalitet materijala, upravo kao i završna obrada, sada su principijalni aduti naslednika, bez da se dizajn stavio u drugi plan. U formama se svakako mogu nazreti obrisi predhodnog, no kod novajlije izraženija je briga za detalje, koji se ogledaju u elegantnoj svetlosnoj grupi, integrisanim branicima sa restilizovanim znakom Chevrona, retrovizorima i orginalnim naplacima.

Jeste da kod jeftinijih verzija nedostaje poprilično hromiranih detalja (oko okvira prozora i prednje maske, kao i pri dnu petih vrata), koje smo zapazili na prezentaciji u Italiji, no to ne utiče znatnije na generalno dopadljive forme. Novi C3 zadržao je dakle simpatične i prepoznatljive obline, koje će se verovatno više svideti pripadnicama nežnijeg pola, nego li dlakavim grubijanima ! No i za njih Citroen ima leka, sportski nastrojen DS3, koga smo igrom slučaja imali prilike voziti u isto vreme, prava je igračka za odrasle dečake. « Obični » C3 predviđen je tako za gradsku vožnju i manje familije, pa je posve normalno da mu se « zakači » jedan skromni 1.4 HDi.

     
 

Agregat koji bi po Citroenu trebao da predstavlja oko polovinu ukupne prodaje (barem na domaćem francuskom tržištu), što je bio sasvim dovoljan razlog da ga izaberemo na testiranje. Na prvi zaokret ključa, odmah je jasno o kakvoj se mehanici radi, i iako nije jedan od najtiših u kategoriji, svakako je znatno diskretniji od onog kod Fiata Punto Evo i Hyundai i20 (1.3 Multijet i 1.4 CRDi), na testiranju par nedelja ranije. Skromne snage, ovaj dobro poznati agregat već godinama pronalazimo kod Peugeota 207 i Ford Fieste, koji izvestan nedostatak « konja » nadoknađuje kultivisanim radom. Prijatan u svakodnevnoj vožnji po gradu, nije nas razočarao ni na otvorenom putu, pod uslovom da se od njega ne očekuje previše. Nije recimo nimalo mudro upustiti se u preticanje kolone kamiona, posebno ne sa 3-4 osobe i punim prtljažnikom, jer se ovakva avantura lako može završiti u ćituljama na zadnjoj strani dnevnih novina…

U ovakvim okolnistima, neophodno je iz njega izvuči i poslednji atom snage, što znači da se vožnja u visokom režimu rada podrazumeva. Prevedeno u jezik brojki, ispod 2.000 obrtaja nema se bog zna šta pod stopalom, skromnih 160 Nm obrtnog momenta obezbeđuju istu tako skromna međubrzanja. No ko se zna adaptirati karakteru ovog simpatičnog C3, otkriti će da je reputacija Citroena neokrnjena, tj da je udobnost i ovde od primarnog značaja. Time se nije mnogo izgubilo na aktivnoj sigurnosti, iako su dinamički kvaliteti za nijansu lošiji od spomenutih konkurenata (207, Fiesta i Clio).

Prilikom temperamentne vožnje, u krivini prednji trap želi da proširi putanju, a ukoliko se naglo oduzme gas, zadnji « lepršavo » zaigra. U normalnoj okolnostima i sa uključenim ESP-om, nema nikakvih zamerki, no po ugledu na ostale mališane u segmentu, i kod C3 se dobija uz doplatu, što ga je koštalo jedne dragocene zvezdice (u EuroNCAP kraš testovima osvojio ih je četiri, od maksimalnih pet). Mogli bi smo se zapitati i zašto se Citroen odlučio za doboše pozadi, kada su u kategoriji bezmalo svi prešli na diskove, no ovakav izbor srećom nema posledice po efikasnost kočnica.

Sa druge strane, upravljanje je veoma precizno, dok u vožnji po gradu do izražaja dolazi snažna električna asistencija i mali poluprečnik okretanja.

Ujedno, 1.4 HDi je ekonomičan agregat, ali ne toliko koliko bi se dalo pomisliti. Prosečna zabeležena potrošnja iznosila je 6,3 litatra, s tim da smo uspeli da siđemo do 4,7 lit, da bi po francuskoj prestonici popio maksimalnih 7,5 lit. Sa ugrađenim Start&Stop sistemom, sigurno bi se uštedo koji centilitar, no ovaj za sada nije u ponudi (očekuje se drugom polovinom godine). Bilo kako bilo, razlika između dizela i adekvatno opremljenog benzinca 1.4/75 ks, iznosi oko 1.500 evra, pa sami procenite da li se, i nakon koliko hiljada kilometara, isplati.

orginalan i dopadljiv interijer,
udobnost,
preglednost

cena,
dinamički kvaliteti

U zenitu
Da bi se istinski uživalo u svemu što pruža C3, mora se biti na prednjim sedištima, nikako pozadi. Zadnja vrata su recimo veoma kratka, a kako se nemogu dovoljno otvoriti, pristup unutrašnjosti nije jednostavan za odrasle osobe. C3 je evidentno mali gradski auto, što dokazuje i međuosovinskim rastojanje od skromnih 2,47 m, za 10 cm manje od konkurentskog Clia. Prostor za kolena je logično ograničen, ali samo iza vozača!? Naime u Citroenu su pozajmili « caku » od Toyote iQ (mada u neformalnom razgovor uz Šampanjac odgovorni za razvoj tvrde obrnuto), gde se zahvaljujući izdubljenoj komandnoj tabli ispred suvozača, sedište može pomeriti znatno unapred. Ovako se iza njega može smestiti veoma krupna osoba, posebno što je i prostor za glave izdašan.

Što se tiče dizajna komandne table, neću pogrešiti ako kažem da je unutrašnjost doživela najveće promene, tačnije, sve je izmenjeno! Nije ostalo ni traga ni glasa od krhke i jeftine plastike predhodnika, potpuno opravdano stiče se utisak da ste za volanom modela više klase.

Kombinacija lakirane i metalizirane plastike, mekane na gornjem delu centralne konsole (ne i za najeftinije verzije), deluje lepo i na oko i na dodir. Podrezan kožni menjač samo upotpunjuje sliku, no hvalospevi za orginalnost i opšti utisak, rezervisani su za panoramik vetrobransko staklo. Gledano iz ptičije perspektive, dolazi bezmalo do polovine krova, i bez dvoumljenja zaslužuje da se za njega doplati 400 evra (u seriskoj opremi samo za najskuplji Exclusive). OK, nešto slično već smo videli kod Picassa, ali pogled koji pruža C3, u bukvalnom smislu te reči otvara potpuno nove vidike.

Međutim sama koncepcija nametnula je i određene koncesije. Kada je sunce prejako, bez obzira što je gornji deo snažno zatamnjen, neophodno je navuči klizni panel sa suncobranima, ali bez uobičajnih ogledalca. Ovo se pokušalo nadoknaditi jednim mobilnim, dok je centralno osvetljenje sa plafona, prebačeno na bokove iznad prozora, gde opet nedostaju rukohvati!

Naprotiv, na vozačevo radno mesto i ergonomiju komandi, nemožemo se požaliti, pod uslovom da volite blago povišenu i uspravnu poziciju za upravljačem. I zapremina prtljažnika je veoma dobra (nekih 300 dm3), mada bi bio poželjno da je utovarni prag niži i da se obaranjem naslona dobija ravna površina. Naime Citroen je u novom C3 odustao od nekadašnje sklopive police, koja ga je delila na dva nivoa.

Visoka cena ekskluzivnosti
Da su se mnogi mališani u B segmentu cenom izjednačili sa određenim predstavnicima višljeg, nije neka novost, no kada se spomene suma od dvadesetak hiljada evra (cena najskupljeg C3 1.6 HDi u Francuskoj), zainteresovani sa brzo « olade ». Ne pomaže ni oprema, koju do pre koju godinu nisu posedovale ni luksuzne limuzine (automatski klima uređaj, integrisani GPS, kvalitetan Hi-Fi sitem, senzore za parkiranje napred i pozadi, ESP, aluminijumske naplatke…), cena, barem kataloška, jednostavno je previsoka. Na francuskom tržištu, za testirani 1.4 HDi Confort, neophodno je oko 17.000 evra (pa i više uz nekoliko spomenutih opcija, kao što su panoramik vetrobransko staklo, električni podizači za zadnja stakla, ESP, senzeri za vožnju unazad…), dok je početna cena za ovaj dizel niža za 2.000 evra. I dalje mnogo, što baca u senku na sve gore navedene kvalitete. No ko ga sebi ipak može priuštiti, neće zažaliti, jer teško da će u segmentu pronaći auto sa toliko šarma i orginalnost.

ekskluzivno iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
5643
Postavljeno: 21.04.2010

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Dejan Matic L
21.4.2010 08:38
11
7

Skupo, ali previše!

citroenista
21.4.2010 09:21
13
8

uvek sam uzimao citroen jer je u odnosu na konkurenciju obavezno davao mnogo mnogo opreme, ovo je izgubljen rat od vw polo-a, fabije i fijeste

Bojan
21.4.2010 10:05
16
5

Kad sam krenuo sa citanjem teksta, stvarno sam bio inpresioniran ovim ovim modelom. Posebno mi se svidja naglasak na udobnost, sto je danas retkost u malim automobilima. Ali kraj teksta menja u potpunosti moje inpresije. Preskup je suvise blaga rec. Pa oni nisu nornalni! Za sta bre 20.000 evra, za ovo?!

Buffalo
21.4.2010 10:12
8
12

Dobar auto ne moze biti jeftin! Za takve koji traze samo jeftinocu postoje Dacia,Punto,...

Ivan
21.4.2010 13:08
13
5

Standardni pokusaji proizvodjaca da novi model prodaju po nerealnim cenama.
Realna cena svakog automobila pokaze se tek na njegovom odlasku, a to je u ovom slucaju bilo oko 8.000e -10.000e u zavisnosti od opreme i agregata.Cene od 17.000e za C3 su vredjanje ineligencije svakom kupcu, koji u danasnje vreme krize i ogromne ponude sve slicnijih automobila, ima velike sanse da prodje mnogo bolje.


Bojan
21.4.2010 14:13
13
4

Realno je 3 do 5 hiljada manje za sve pakete opreme. Ipak mozda i pronalazim kategoriju kupaca. Recimo tatine kceri i mladje zene dobrostojecih porodica. Ovaj auto je stvoren za njih. Ima vozne osobine koje pogodiju zenskim vozacima, dizajn koji vise prija zenskom oku, prakticnost za mlade mame i lukskz koji ce muskarac da plati.

Buffalo
21.4.2010 15:42
2
11

Pa dobro ajde, i ja se slazem da je 20.000 previse. Ne zaboravite da su to cene u francuskoj, ovde kod nas ti isti paketi opreme ne bi smeli biti skuplji od 17.000. Ipak politika cena nije ista za sva trzista,...
Sta kazu na ovo u Vitro?

Mativoje
21.4.2010 20:16
9
1

Full oprema košta koliko i škoda superb ili peugeot 308 i 407 ili koliko scenic sa višim nivoom opreme ili ili ili, može da se nabraja do sutra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dejan M L
22.4.2010 09:17
4
4

@Buffalo
Ne može kod nas biti jeftiniji, tj kao nabavna cena jeste jeftiniji srazmerno našem tržištu, ali kada se na tu osnovnu cenu doda carina i marža, opet košta mnogo više. Naši uvoznici bi da zarade 2.000€ na automobilu od 10.000
Primer je fokus koji u Rumuniji košta 8.999€ , a kod nas 11.980€
Fiat linea košta 10.299€ , a kod nas 12.001€

Mativoje
22.4.2010 09:57
9
0

Da li neko iz Vitro grupe čita ovo?
Marketing menadžeri imaju kao OSNOVNO zaduženje da istražuju tržište! Ispituju konkurenciju, kupce, želje kupaca i prema tome usaglase cenu!
Malo su se preračunali izgleda. Vidi se da NE RADE ništa od navedenog!

Peki
22.4.2010 13:23
5
6

Posto vidim da se oko cene podigla velika prasina, naglasavam jos jednom da je u tekstu navedena ona koja se praktikuje u Francuskoj! Opet sam pokusao da saznam koliko novi C3 kosta u Srbiji, ali na zvanicnom sajtu Vitro grupe stoji samo ona za bivsi model. Uzmimo dakle sve ovo sa rezervom i nadajmo se da ce C3 biti jeftiniji nego li u maticnoj Francuskoj, kao sto je to recimo slucaj sa Renaultovim i Chevroletovim modelima.
Pozdrav svima

Ivan
22.4.2010 13:28
8
2

Velike firme koje uvoze automobile u Srbiju , polako ali sigurno propadaju, a najveci pokazatelj tome su sve vece cene i sve manje automobila na lageru.
Mozete se sami uveriti da nijedan veliki uvoznik u Srbiji nema vise od 10 automobila na lageru, sto po modelu dodje po 2 kom. vec se preslo na katalosku prodaju automobila ili ti sigurnu prodaju.A da ne pominjem da u ocaju od lose prodaje, izazvane ovakvim ne interesovanjem imamo sve vise "LAZNIH" reklama sa ogromnim popustima za automobile koji naravno ne postoje.
Sve u svemu ruzna slika koju su stvorili ne strucni ljudi u skupim odelima.
Pozdrav!

Peki
22.4.2010 13:50
10
0

Mala dopuna u vezi cene, upravo sam upredio koliko kosta C3 Picasso u Francuskoj, i evidentno je da je identican model u Srbiji jeftiniji za oko 2.000 evra. Paznja, radi se o sajamskom popustu, za koji neznam da li se i dalje praktikuje kod nas. Inace na internetu sam pronasao da je pocetna cena u Srbiji za najeftiniji C3 1.1/61 KS 11.480 evra (u Francuskoj 1.500 evra vise, ali se lako moze "ogrebati" za barem 10 % popusta). odnosno za benzinski 1.3/75 ks, 12.180 evra. Ukoliko neko zna kolika je i za ostale modele, zamolio bi ga da se javi.
Pozdrav

Dejan M L
22.4.2010 16:26
1
7

@Ivan
Slazem se u potpunosti. Te njihove cene na bilbordima dodju na ovo: Kazu najjeftinija fabija 7.999€, poyovem, kažu imamo, dodjite, kada odem u salon, dobijem informaciju da je to cena bez pdv-a. Ukoliko, ALI, ukoliko imam firmu mogu dobiti povraćaj pdv-a, pa bi cena izašla oko 7.999€
Još 1 stvar, ne bih da ti prebacujem, već da te posavetujem Pridev iliti opisna zamenica se piše sastavljeno sa rečcom NE. Na pitanje kakvo je nešto, odgovaramo neukusno, nikakvo, nemoguće, nestručno, a radnja ili glagol se piše odvojeno od rečce NE

Miladin
22.4.2010 19:47
5
1

@Peki
Cenovnik za novi C3:
http://citroensrbija.com/citroen-c3
Pozdrav!

Ivan
23.4.2010 11:29
7
1

@Dejan M L
Ne bih zeleo da ovo preraste u raspravu, ali kad smo se vec dotakli teme, zeleo bih da ti skrenem paznju na tvoje pravopisne greske.
U prethodnom komentaru posle skracenice koju su koristio TJ. nisi stavio tacku, i najvaznije ni na jednom kraju recenice ne koristis tacku, sto znaju i deca.
Tako da sta vise pricati.


Miladin
23.4.2010 17:33
2
3

@Dejan M L
Profesore sedi 1 ko vrata!!!
Samo neko ko je zlonameran, moze da skrece paznju na moram priznati bezazlenu gresku koju je Ivan napravio, koja se verovatno desila usled brzog kucanja, u odnosu na tekst koji je napisao citroenista, gde je evidentna ne pismenost a od istog profesora nema reakcuje.
I da dodam profesore "pozovem" se pise sa Z a ne sa Y, toliko o brzini kucanja.A o drugim greskama koje ste napravili necu ni da komentarisem.
Pozdrav i apel zzzzzzzzzzzzzzzzzzlonamernima da neskrecu temu sa automobila.MILADIN.........

Peki
23.4.2010 22:32
2
2

Miladine, bacio sam pogled na cenovnik, ali sumnjam da se odnosi na novi C3! Jeste, postavljena je njegova slika, ali ukoliko pri dnu pogledas dimenzije vozila, ne odgovaraju novom (duzina, sirina, visina), a u dopunskoj opremi nigde se ne spominje panoramik vetrobransko staklo. Voleo bi da gresim, jer mi cene izgledaju sasvim korektno.
Pozdrav

Milan
24.4.2010 14:23
8
0

Do 17000 evra moze se kupiti i ovo:
-Chevrolet Cruze 2.0 VCDI Base 14175 evra
-Citroen C4 1.6 HDI X 15740
-Citroen C4 coupe 1.6 VTR 15250
-FIAT Bravo 1.4 16V Active 13500
-HYUNDAI i30 CW 1.6 VRDI VGT GL 15990
-Mazda 3 1.6 CD CE 16690
-MITSUBISHI Lancer 1.5 Inform 15990
-Opel Astra 1.4 Essentia 14593
-Opel Astra Classic 1.7 CDTI 14649
-Renault Fluence 1.5 DCI Authentique 15955
-Suzuki SX4 1.6 GLX 14500
-Skoda Yeti 1.2 TSI Active 14549
-Skoda Octavia 1.6 Classic 15239
-Skoda Roomster 1.4 TDI 13959
-Toyota Auris 1.3 VVT-i TERRA 13990

Vojo
18.11.2011 14:04
0
0

http://c-auto.net/
http://c-auto.net/pdf/c3_novi.pdf

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: