Promocija English version

BMW X3

Tri u jednom

Priznajem, i odmah tražim da mi se oprosti, od cele BMW-ove game, X3 mi je oduvek bio nekako nedovoljno istaknut, i uvek se nalazio, vrlo stidljivo, iza leđa svog "Velikog brata", modela X5. Prethodna, prva generacija X3, nekako nije ostavila utisak na mene. Možda i zbog one naše, dobro odnegovane, a tipične balkanske misli da za sve te novce, ipak, volim malo više meteri lima


Moderno i originalno magare

Šta god da je po sredi, "trojka", ali ne limuzina, nego SAV (Sport Activity Vehicle), ili kod Bavaraca serija X, uvek je bila "skrajnuta". Proizvodila se u Grazu, enterijer joj baš i nije bio upečatljiv, mala je, i najkraće rečeno, nikako nije bila automobil koji bi se mogao nazvati baš sexy. Prvi susret sa drugom trojkom, na Salonu automobila u Parizu, oktobra ove godine, opet je bio u drugom planu. Naravno da je tada oko neprekidno bežalo prema konceptu Serije 6.

Trebalo je, dakle, doći na prezentaciju u Marrakech. Jeste daleko 13 sati putovanja i četiri leta, posebno u organizaciji našeg uvoznika, koji je zbog uštede od nekoliko stotina evra, zakinuo dve noći spavanja svojim izveštačima. Neka, kriza je, pa je red da i "sedma sila" oseti stezanje kaiša, pa makar i ne spavali.


Scena kao sa snimanja Western filma

Željena kombinacija
Rano ustajanje, i još po mraku, uzimam X3 sa konfiguracijom koju bih sada sebi, da ga kupujem bez finansijskog limita, najradije odabrala, a ne najracionalniju. Dakle, sedam u dvolitarski dizel sa novim, osmostepenim automatskim menjačem. Na ovom mestu želim da istaknem da sam potpuno svesno ignorisala manuelnu transmisiju, budući da, lično, osnovano sumnjam u sposobnost i brzinu bilo kog ljudskog bića u odnosu na kompjutersku promenu i ostvarenih ušteda u gorivu tom prilikom. Poželela sam, pored ostalog, da isprobam i novu Stop&Go funkciju, premijerno instaliranu na jednom automatskom menjaču ikada.

Boja je metalik plava i nikako se ne uklapa u otrcane novinarske fore komponovanja boje voženog automobila sa onom koja se nalazi na fabričkim materijalima, ali je zato odličan kontrast bojama meda, peska i žute zemlje koja dominira pejzažem zemlje Magreba. Dok se oprezno provlačim kroz jutarnji saobraćaj Marrakecha, koji funkcioniše prema nekim svojim pravilima, prema obroncima planine Atlas, gde će biti obećana zanimljiva off-road vožnja, razmišljam o simbolici spajanja tri kontinenta kroz ovu promociju - prvo predstavljanje bilo je u Parizu, dakle u Evropi.

Globalno delovanje
BMW X3 se sada proizvodi u Spartanburgu, u BMW-ovoj fabrici u Južnoj Karolini, u Americi, gde sam bila davne 1999. na svetskoj premijeri prvog X5, kada je BMW započeo osvajanje segmenta SUV-a, a sada, dvanaest godina kasnije, predstavlja drugu generaciju X3, koja se nalazi između X1 i X5. Ah, da, u međuvremenu se pojavio i model X6 – kupe SUV! Mnogo za jedanaest godina, zar ne?

Prve vožnje dešavaju se u Africi, u zemlji koja inspiriše na ovakva razmišljanja o počecima i godinama. Činjenice i događaji na sva tri kontinenta, zapravo, podsećaju koliko je svet mali, kako se modeli novih automobila prave da se zadovolje svi kupci, bez obzira na to gde se nalaze, kakva im je klima ili kojoj kulturi pripadaju.

Ljubitelji nara i maslina imaju šta da vide... i okuse!

Nedavna poseta BMW-ovom testnom centru u Minhenu, u koji su, da podsetim, uložili 130 miliona evra, ali i empirijski prvi kilometri u novom X3, samo su potvrdili zbog čega je brend BMW-a među prvih pet najvrednijih na svetu, i svakako, najvredniji u automobilskoj industriji. Oni dejstvujuju globalno, po svim vertikalama, nivoima i geografskim pozicijama!

Najdraža igračka
Prvi kilometri točkovima po, čini se, beskrajnoj kamenoj pustinji, gde se trag puta jedva razlikuje i tek malo nazire u odnosu na okolinu, pruža nepobitne dokaze o tradicionalnoj udobnosti BMW sedišta, za šta su diskusi moje kičme postali pravi eksperti. Malo je terenaca ove klase, ali bogme i onih iznad njega, u kojima osetljiva leđa "tandrču" po afričkim ili nekim drugim "džombama", bez ikakvih (bolnih) senzacija. Superiorno oslanjanje i ergonomija upravo su ono što smo i očekivali od premijum brenda. Sistem ventilacije i klima-uređaj, takođe. Ne treba posebno spominjati da je vazduh u kabini, gotovo sve vreme vožnje, bio na zatvorenom sistemu, i da je masivna marokanska prašina imala priliku da uđe jedino kroz otvorene prozore i "sunčani krov" kojim sam se intenzivno igrala tokom vožnje. To mi je i inače, jedna od najdražih igračaka sa BMW-ovog gigantskog spiska dodatne opreme.

Dobra strana vožnje po zabitima svakako je i nekažnjivo korišćenje mobilnog telefona, i osmeh koji je izazvala upravo pristigla SMS poruka sa informacijom da je gore, u našoj "otadžbini", temperatura pala na nulu, da se pojavio mraz, a ja se vozikam pod blještavim suncem severne Afrike, na tačno 19,5 oC. Ako nekome ikada padne na pamet da, bežeći od podunavskog vetra, mraza i ledenog decembra, utekne automobilom u ovu zemlju Magreba, i da, recimo, proveri da li su ovde rodile masline i kakvog je ukusa tek sazreo nar, kao obavezni pratilac na putovanju, preporučujem radio stanicu „Luxe“! Stingov hit „Englishman in New York“ u arapskoj obradi, sa zurlama, neophodan je dodatak za potpuni doživljaj kosmopolitskog BMW X3. Moram još samo da dodam i da samo što nisam ispala iz automobila u kamenu pustinju, kada sam na vrhu Atlasa, začula pesmu "Aleluja" u izvođenju Il Diva. Mislila sam da nije, možda, negde skrivena kamera...

Kroz vodu bez ikakvih problema i bojazni

Drum kojim vozimo, izgleda kao površina Meseca, konvoj se zaustavlja, pa opet kreće, pa stane i tako svaki čas. To je uobičajeno stanje u ovakvim off-road vožnjama, ali je ovog puta sasvim zgodno za proveru aktivirane Stop&Go funkcije, koja radi besprekorno, isto kao i u gradu. Iako sam sama u automobilu, naglas se smejem svojoj nepoverljivosti prema ovoj funkciji, preživeloj još iz praistorijskih anlasera, kao atavistički strah, duboko usađen još od prvog "krepalog bendiksa" iz devojačke Diane ili "đunte“ na FIAT-u 750 LE (Fića, za one koji ne pamte dugo). Stalno se brinem: "A, šta kada se ovaj Stop&Go pokvari i zaustavi mi automobil usred ovakve neke nedođije?“ Sorry BMW, ništa lično, ali stari strahovi nikada se ne zaboravljaju...

Vozačka konzola i dalje je asimetrična, i sva u službi vozača. Svi ostali sede u kolima da stignu do odredišta, ali još važnija, uloga im je da vozaču otvore flašicu vode ili menjaju "muziku". Čak i u X3. Ali, neka ovakve orijentacije, bar su dosledni svom sloganu "radost u vožnji". Navigacijski Ekran pišem velikim E, zato što je sa svojih 8,8 inča dijagonale, kako tvrde, trenutno najveći u segmentu, a zajedno sa iDrive displejem, ulepšava i šareni centralnu konzolu, poput novogodišnje jelke. Dakle, ja se sa time slažem, vozaču adrenalin, putnicima komfor i udobnost, posebno ako su smešteni na zadnjoj klupi, koja je iznenađujuće udobna i pruža više mesta za noge nego što bi se moglo i zamisliti u ovoj klasi...

Drum kojim vozimo, izgleda kao površina Meseca, konvoj se zaustavlja, pa opet kreæe, pa stane i tako svaki èas. To je uobièajeno stanje u ovakvim off-road vožnjama, ali je ovog puta sasvim zgodno za proveru aktivirane Stop&Go funkcije, koja radi besprekorno

Magare "3 u 1"
Zapremina tovarnog prostora može, preklapanjem zadnje klupe, da formira i do teorijskih 1600 litara. U okolini sela Amizmiz, glavno prevozno sredstvo je magare. Možda odavde potiče naš žargonski izraz "magare" za terence. U Amizmizu, zapreminu tovara ne mere litrama, nego izdržljivošću sirote životinje. Naše "kršteno" X3 je sigurno izdržljivije, s obzirom na njegov permanentni xDrive pogon na sva četiri točka, a posebno na njegovo novo dvolitarsko dizelsko "srce", snage 184 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 370 Nm. Za ovaj SAV, mase 1880 kg, (40-ak kg "ugojen" u odnosu na prethodni model), ovaj osnovni dvolitarski agregat, u kombinaciji sa našim fiskalnim opterećenjima, baš je optimalan izbor, po principu "3 u 1". Zašto tako?

Tri razloga su pobedila moju uobičajenu naklonost prema "velikom bratu": 1. "Malom bratu" ipak je lakše pronaći neki "štek" na parkingu nego li "velikoj braći"; 2. Praktično "mali" radi isti posao kao i "veliki"; 3. Dve litre živahno i solidno gone ovo "magare" i to, bez čipovanja i plaćanja poreza našoj ministarki na zabavnu, ali zaista nepotrebnu, veliku zapreminu motora...

iz Marrakecha, Lidija Piroški
foto: Lidija Piroški, BMW
lidija.piroski@vrelegume.rs
9032
Postavljeno: 27.12.2010

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Dejan L
27.12.2010 08:51
29
14

Prosto rečeno, Lidija, vama svaka čast, gledao sam reportažu i na vašem internet tv portalu i na 2. programu rts-a.
Odličan ste novinar. Čak sam vas gledao i na rts-u pre jedno 6-7 meseci, govorili ste o fijatu. Svojim stavom, preciznim i realnim odgovorima, zasenili ste ostale sagovornike.
Ali ima još 1 SORRY BMW, fijukanje vetra čim X3 predje 100km/h, to sam baš zapazio, zar ne?
Mogli bi da dodate i to u ovaj tekst izveštaj!!!
HVALA

mumin
27.12.2010 13:16
17
11

Ne znam ko i šta mi se više dopada. Tekst, X3 ili gospođa Piroški!?

GLISA
27.12.2010 13:44
20
13

Tesko je naci neke nedostak jednom ovakom automobili,ali ako ih ima one se jednostavno ni ne gledaju!!!!!!BMW se voli bas takav kakav jeste....Jednom kada vozis i posedujes ovu marku automobila tesko da mozes vozis nesto drugo!!!!!!!

Dream
27.12.2010 14:02
18
9

Može tri u jedan? X3 i Lidija da vozi. Može i u Maroku.

libra-fiat
27.12.2010 15:49
11
13

I ja volim da je gledam... Nadam se da cu je i opipati jednom...

Dejan L
27.12.2010 16:35
11
24

Pozdrav i za Ivanu Ivetić, biće i ona opako dobar novinar, ipak uči od najboljih

Dare
27.12.2010 23:50
10
15

Zalosno je sto jedan BMW inace moja omiljena marka pravi ovako ruzno vozilo kao sto je ovaj BMWX3. Dok unutrasnjosti jes nema sta da se zameri, ali spolja izgleda kao da je izasao pre 25 godina.
Sto se tice vozila i samih njegovih sposobnosti, tu ja mislim da je najbolje licno zakazati test voznju jer ipak je ovo "testirala" zenska ruka i ovaj test treba uzeti da veeeelikom dozom opreza.

Milan 2
28.12.2010 09:55
15
13

Odmah da pohvalim izbor agregata, jer ja mislim da je ovo najbolji dizel agregat na trzistu. Nazalost gosopdja je izabrala automatski menjac sto uz BMW nikako ne ide, jer ipak automatika je ta koja sve diktira, dok sa manuelnim vozac moze dosta vise da postigne i nekako vise se pita ako mogu tako da kazem.
Necu da kazem da gospodja nije uradila bobar test, ali ipak za ovakvu mrcinu bi trebala muska ruka, da ga malo vise izmaltretira i vidi koje su mu maksimalne mogucnosti, jer ako je suditi po ovom klipu, onda se moglo primetiti da je vozen u uslovima gde bi i Punto prosao, to kazem jer ovaj model je i pravljen za nezgodne terene.
Sto se tice samog dizajna, e tu sam skroz razocaran i pitam se jel moguce da nisu izvukli pouke od proslog modela, jel moguce da jedan BMW u 2010 godini napravi ovako neprimetan model. Ako ga recimo uporedite sa Volvo XC60 znacete sta sam hteo reci.

Somi
28.12.2010 10:55
12
8

@Milan 2
Sto bi te cudilo sto je dama izabrala automatski menjac, kad vidis da je zensko testiralo ovog Dzina. Zene i biraju ono sto njima odgovara, a posto su 95% vozaca u svetu zene, a 5% muskarci onda je razumljiv izbor, ma bas za peporuku :)
Zamisli zenu napucanu sa stiklama kako mora stalno da gazi papucicu kvacila, pa umesto vrhom cipele stisne stiklom od 12cm i eto ti lancanog sudara od bar 5 vozila i njenog utesnog odgovora, nije namerno hahaha...
Naravno da bi mi muska manjina vozaca izabrali manuelni menjac, jer je to prava opcija, a i svi moji prijatelji bas kao i ja volimo kad mozemo da sami menjamo brzine i mi budemo ti koji cemo odrejivati u kom trenutku i sa koliko snage cemo da upravljamo vozilom, a ne da se pita manuleni menjac, ali posto su zene ogromnom vecinom vozaci, jasno je zasto je dama izabrala automatiku :)
Neki dan sam u mom N.Sadu svojim ocima video sta je u stanju da uradi zena za volanom, a i taj klip je objavljen na internet stranici B92, pa to ni najludju filmski scenarist ne bi izmislio, kakvo je to polukruzno oktetanje bilo i prelazak preko trotoara pravo na autobus, pa suprotnom trakom oko njega i direkt se zakucala u dolazeci auto koji se propisno kretao. Znas sta je rekla policiji: Od straha sam umesto kvacila pritisla kocnicu, pa naglo pustila i onda gas do kraja hahahaha...neverovatno.
Zato zene biraju automatske menjace, samo da je sto jednostavnije, a i bezbednije po nas vozace, koji mozemo stradati ni krivi ni duzni.

mumin
28.12.2010 11:16
14
15

@Dare @Milan2 @Somi
E bas ste mačo tipovi. Zaboravljate samo da je ovaj automatik novi čudo tenike, 8-brzinski sa prvim start-stop sistemu u automatskim menjačima.
Inače ovaj video klip iz NS sam video na ovom sajtu a ne na B92. Tako će voziti i vaše žene pošto im nećete dati volan u ruke nikada osim kada vozi bolesno dete kod lekara (to nije zanimljivo), pa kada napravi čudo, onda bude "e vidi glupaču".
Vožnja je većinom stvar rutine i pređenih km i nemojte misliti da sam neki poseban branilac žena.
A Vas trojica sa komentarom za manuelni menjač u ovom automobilui pokazujete sasvim solidan antisluh za odabir konfiguracije vozila.
Pomalo sumnjam i u vašu "stručnost".

Marko
28.12.2010 11:16
12
11

Zanimljiv test, odlican automobil, a jos bolja teta voditeljka. :)

Lol
28.12.2010 12:42
13
15

Momci vi ste pravi šovinisti, a niste ni obrazovani.
Pa ne znate da je novi osmostepeni automatski menjač čudo tehnike, i da ljudski mozak ne može ni da isprati brzinu i preciznost njegovog rada.
X3 NIJE mrcina!!! Ima ih mnogo većih i jačih. Sumnjivi su vaši kriterijumi a posebno odneos prem dimenzijama i snazi motora.
Činjenica da imate predrasude prema damama vozačima, vas stavlja u još jednu sumnjivu kategoriju.
Dobra priča. Odličan auto, kao i izbor. Ali ne za balkanske dinosauruse koji maštaju o svojim manuelnim mogućnostima.

Slavisica
28.12.2010 13:56
10
6

Ispocetka sam bio uzasnut izgledom prednjih farova. Sad sam se vec nekako sazivio,i vise mi i ne izgleda tako ruzno. Treba napomenuti da ga jos nisam video uzivo,tako da svoje utiske jos uvek temeljim na slikama.
Sto se menjaca tice,razumem i one koji su za automatik i za one koji su za manuelni. Licno bih pre uzeo automatik,jer bi trebalo da je mnogo udobniji. Naime,negde sam vec napisao da sam vozio 120d. Ok je na otvorenom,ali u rezimu kreni-stani,pri kretanju jako cima (340nm),sto ume (mene licno) jako da nervira,pa mislim da bi automatik tu bio mnogo bolji.

Milan 2
28.12.2010 15:07
9
16

mumin@
Prvo ne znam zasto mi se ti tako sturcan obracas i sta hoces?
Ja nisam pisao kineskim slovima, pa valjda znas da citas na srpskom?
Naglasio sam da NE sumnjam u korektnost obavljenog testa, ali da bi zbog specificne namene ovog vozila bilo bolje da ga je testirala muska ruka, iz razloga sto su zene pazljivije i neznije za volanom, pri tom opet to ne znaci da su bolji vozaci, vec u rukovanju i nacinu eksploatacije.
Sto se tice daminog izbora motora to sam pohvalio, ali sam istakao da je steta sto nije uparen sa manuelnim menjacem, jer ja licno, a i velika vecina vozaca voli manuelni menjac.
Sta mene briga kakav je taj neki automatski, ako jednostavno NE volim tu vrstu menjaca.
Ne mozes ti nekom nametati ono sto ne voli, mogu ga dovesto do perfekcije, ali ja volim mmanuleno menjanje brzina.
Moja devojka ima polozen vozacki ispit i sasvim je solidan vozac i cesto se desi da kad sam umoran ili me mrzi da vozim, samo zamenimo mesta. Dobro naravno da su muskarci spretniji i brze reaguju za volanom, dok zene valjda (kao moja) imaju tj neki povecani oprez i vole vise da se drze propisa, pa ih to malo sputava da se opuste u toku voznje.
koliko puta nam se desilo da joj u gradu pocnu svirati i kad se uspanici cesto cujem tipa. nije ovo za zene, necu vise da vozim, bas sam kilavaa...itd, ali ja je brzo ohrabrim i sutra opet seda za volan.
Ne vidim sta je bilo sporno u mom komentaru da bi mi se obratio i molio bi te da me zaobidjes, ako nemas sta pametno pisati.
Ponavljam, BRAVO za motor, steta sto nije manuelni menjac, dami hvala sto se potrudila da nam priblizi kako se vozi i sta moze da se ocekuje od novog BMWX3.
Kad bih birao, bez razmisljanja Volvo XC60, deluje kao da je 30 godina ispred ovog BMW-a.



GLISA
28.12.2010 16:42
14
12

Auuuuuuu pa ovo je smesno,pa ovde su neki ljudi teski LAJICI,misle ako napisu tekts od pola strane da znaju nesto.....Ovo je urbani terenac,nije on namenjen da se vozi po bespucu i mestima gde se jedva nazire neki put!!!!!Ovo voze ljudi sa stilom ili ti sa mnogo dubokim dzepom.....retko ko od nas ce posedovati ovakav automobil u skorije vreme!!!VOLVO se nikad ne moze da se poredi sa jednim BMW-om,glupo je o tome pricati!Svi znamo gde je sada Volvo a gde je BMW.....a sto se menjaca tice nevidim sto nekima smeta automatski menajc????????Menjac je blago receno savrsen :))))))

miki
28.12.2010 21:30
14
2

ne znam zasto skoro svaki test gdje. novinarke izaziva vise reakcija koje su sovinisticke nego koje se odnose na samu sustinu. meni se clanak dopada, mislim da je automatik najbolje resenje za svaka kola (ukljucujuci i formulu1). manualni biraju zaludjenici i oni koji nemaju da doplate (pa pricaju kako bas vole da menjaju rucno). ovaj 8-smo stepeni je preteran jer svaki (cak 7-mo stepeni) ima u kodu preskakanje brzina. 8 stepeni je marketing. moja jedina primedba na tekst je da prostor treba iskoristiti da bi se popunio recima i slikama automobila a ne bla bla i slika voca i table. pozdrav, puno uspeha

Jahac
28.12.2010 23:17
12
14

Da je gospodja kojim slucajem testirala magarca, a malo joj je falilo jer se dva puta neckala za koju masinu da sedne, e onda bi joj mozda i poverovao kakve su mu karakteristike :)
Kome zena treba da preporucuje koje vozilo da kupi i da mu ona objasnjava sta je dobro, a sta nije, e taj onda bolje neka kupi zaprezna kola i dva magarca kao onaj sofer sto je uleteo u kadar :)

Cvele
29.12.2010 11:08
10
15

Lidija pokusajte da pisete pod muskim imenom. Zaj.. ih, i pokazite koliko su glupi.

Milan 2
30.12.2010 12:06
13
13

GLISA@
Bas sam se zapitao gde si ti bio do sad tako strucan, da nam objasnis neke stvari.
Kao sto sam vec napisao, ovaj BMWX3 izgleda kao da je izasao pre 3 decenije u odnosu na Volvo XC60.
Sta ti lupetas ko Maksim po diviziji, sta ti pricas?
volvo je zbog ranijih godina se nesao u situaciji u kojoj se nasao, a dolaskom nekih vovih ljudi, poceli su daleko hrabrije da se upuste u promenu dizajna vozila i vize nemaju onaj tenkovski izgled, pa ti jedino ako si slepac, pa ne vidis da je BMWX3 totalno neprimetan pored XC60 kad bi ih stavili jednog pored drugog.
znas i reklalma igra veliku ulogu, ako ne i presudnu za prodaju nekog proizvoda, ali to ne znaci da je taj proizvod bolji.
Volvo nije neka sila u svetu sto se tice kompanije (ne racunam kamione) i nemaju tako jaku reklamu u svetu, ali sto je rekao jedan NEMAC ovde u Svedskoj, (gde ja zivim) ko nije vozio Volvo, taj ne zna sta propusta.
Pojavim zadnjeg modela S80, pa XC60 i sad novog S60 volvo je napravio hrabar zaokret u samom dizajnu i sad ga kupuju i oni koji mu nikad nista nisu sporili, samo eto taj problematican izgled, sad je i to konacno otklonjeno.
Pogledaj cenovnik novih modela i videces da su odma sa cenama iza BMW-a i Mercedesa, ako u nekim klasama nisu i jednaki.
Taj XC60 je u Skandinaviji poroglasen za najbolje vozilo u svojoj klasi, ispred tog X3, pa ponavljam ti, samo covek bez ociju bi mogao da kaze, zaista ne znam koji je lepsi?
Volvo ima klinast i agresivan izgled, deluje bas agresivno, dok kod BMW-a sve deluje kao da je skapan iz vise delova.
Eto da znas, ja obozavam marku BMW, ali sam prema ovom modelu od njegovog prvog pojavljivanja bio jako kriticki naklonjen, jednostavno ne zelim da verujem da je to BMW napravio.
Pogledaj novi model BMW serije 5, cisto savrsenstvo na tockovima.
Nemoras sad opet da mi prebacujes kako mislim ako sam puno pisao da nesto znam.
Svako ima pravo na svoje misljenje, zamisli kad bi svi isto mislili i svi iste stvari voleli.

GLISA
31.12.2010 13:45
12
12

@Milan 2
Vec sam rekao da se BMW voli takak kakav jeste.....Ja volim ovu marku i posedujem jednog lepotana...tako da sve sto mogu da kazem za ovu marku automobila su samo reci hvala!!!!!Dovoljno je da kazem da za jedan polovan BMW mozes "skoro" da kupis dva Volvo u istoj klasi......A i pises ove duge komentare,prodje me zelja za citanjem kad vidim da je pola stranice!!!!!!

Aleksandar
01.1.2011 13:15
9
9

@ Milan 2 @ kolko ti BRE imas godina? Ko neki napaljeni klinac se ponasas! Ili si
klinac ili si plitak u glavi ! jos fali @ don @ da ti se prikljuci i ekipa na okupu !

Slavisica
01.1.2011 22:00
9
9

@ Aleksandar
Bolje da si napisao nesto na temu "X3",nego da vredjas ljude...

Leon
02.1.2011 02:51
8
8

@ Aleksandar
A u kom si ti BRE fazonu? Glisa ti dodje nesto ili si samo promenio nik?

Marko
02.1.2011 11:10
10
0

Ako neko da kompliment zeni (kaze da je divna ili sl.) onda je neobrazovani sovinista? Neki komentatori su gori od savremenih feministkinja. Nije ni cudo sto smo seksualno isfrustrirana nacija. Sto se tice automobila, neki spominju terenske sposobnosti (i dalje nisu shvatili cemu sluzi SUV), odlicne su ako se radi o makadamima i zabacenim putevima do vikendice ili mesta za pecanje. Po snegu X Drive je takodje od velike pomoci, naravno uz adekvatne gume.

Milan 2
03.1.2011 00:12
8
16

Aleksandar@
A sta ti BREkces da mi je znati, sta te muci i kako da ti se pomogne?
Kao sto valjda mozes da procitas, ti si ovde manjina i ne znam koji je tvoj problem i STa tebi nije jasno u mojim komentarima?
Jesam nekog uvredio, jesam nekulturno nesto napisao...daj molim te neki razlog, sta to nije u redu?
Kao sto vidis u velikoj si manjini ili si ti onaj GLISA, ali si samo sa drugog kompa pisao i promenio umetnicko ime?
Drugari, nema potrebe da se obracate ovoj personi, ajmo da pisemo o kolima kao i do sad.
Veliki pozdrav za sve i naravno i dalje pisite jer sto bi nas drugar Peki rekao svako ima pravo na svoje misljenje i vidjenje nekog vozila.

GLISA
03.1.2011 11:59
13
4

Ne vidim razlog da saljem svoj kometar sa drugog kopa ili da menjam ime!!!!!!Ima dosta ljudi koji imaju isto misljenje kao JA!!!To nisu "drugari" kako neki ovde pisu,nego istomisljenici i clanovi ovog sajta....Svako ima pravo da iznese svoje stavove i misljenja,zato nevidim razlog za prepiranje i prepucavanje.......

Slavisica
03.1.2011 12:14
9
2

Ajmo sad svi na "M3 vs. RS5"... :)))

Leon
05.1.2011 18:47
6
1

X3 je mnogo vise nego sto to izgled predstavlja. predvidjam mu svetlu buducnost.

Milos
05.3.2011 23:22
3
0

Citajuci sa, evo nepuna 3 meseca zakasnjenja, sve ovo(tekst i komentare)zastao sam i upitao se "ko je ovde lud?" par puta...Prvo bih se osvrnuo na deo gde gospodja Piroski ispisuje hvalospeve o udobnosti X3...prethodna generacija i njena restilizovana varijanta su imale jako tvrdo ogibljenje(2005. su ga dodatno "utegli") a sve zarad boljih voznih osobina i opravdavanja bas SAV skracenice...koju nosi cela X klasa.Citajuci kasnije i opaske na racun Astre od gospodjinog supruga i onih koji su davali komentare prosto ne mogu da verujem da su ovde(ne na VG, vec SRB generalno) vecito na tronu VW, Audi(koji je nekako uspeo da nastane iz unije 4, ne bas premium, marke) Mercedes i BMW...a jos pride okrpe i Ford(sta je u vreme kada su se u svetu japiji sepurili opelom gt i fordom capri..dok je gt40 rulao stazama, a manta dominirala reli sampionatima pravio VW?O njegovoj visedecenijskoj NEudobnosti i totalnoj operisanosti od stila izuzev Karmann Ghia-e i prvog Scirocco-a da ne pricam.).
Sad sto se dizajna X-a tice meni se licno od sva 3 aktuelna modela(ne racunam ono nedonosce x6) najvise svidja upravo ovaj novi x3(zbog farova i njihove uklopljenosti u formu i vise od x5). Sto se off-road dela tice...ne zavaravajmo se svi oni(i simpaticni xc60 koji ima cak i taj zenskasti smek) su pravljeni za americke soccer-moms i imaju neuporedivo nizu cenu tamo nego ovde...i nisu za off-road ko hoce nek' kupi Range Rover...ili Bowler(mmm).
Start-stop je,ispravite me ako gresim, imao polovinom prosle godine i Audi u A1 sa sedmostepenim S-tronicom uparenim sa 1.4 tfsi-jem...a mozda i neki proizvodjac iz zemlje izlazeceg sunca cak i pre?
Ja da odlucujem emocijama...ja bih sacekao da vidim da li ce novi 2.0 biturbo naci put i do X3 ili ce ostati rezervisan samo za X1 i regularne trojek...a do tada izbor iz trenutne ponude bi mi svakako bio 335 xi coupe...
P.S. Za sve kriticare zenske voznje...sigurno bih bio u stanju da pronadjem par zena(verovatno bih pitao i gospodju Paroski)da vas "oderu" na karting stazi, a umesto da vozite NFS...skarabudzite Yuga za mali N, uplatite trkacku licencu i na brdo(ako vec tako dobro saltate i vozite)...zena je imala prva priliku da provoza taj automobil od svih nas i pokusala da nam prenese svoje utiske na najbolji moguci nacin...rekoh da iznesem i ja svoj stav

ns
10.7.2012 23:02
0
0

Poceo sam da citam komentare i onda sam oko 10og stao jer mi se mucnina javila. Bmw x3 je kvalitetan i udoban auto koji ima 4x4 sto veoma pomaze u nekim situacijama a videli ste kakva je ova zima bila. Ja vozim od svoje 16e godine i nasaltao sam se jako puno, dnevno prelazim po 200-300km. Iskreno kad zadjem u neke godine zdravlje boze odabracu automatsku transmisiju i necu da razmisljam. Ja sam u godinama kada mi je saltanje jos uvek zanimljivo ali na momente mi stvarno predstavlja muku, pogotovu kad je spic i kad su nesnosne guzve pa onda kreni-stani. Dame a i gospoda imaju pravo koje im je garantovano ustavom da iznose svoje misljenje pa i da odaberu vrstu transmisije koja im najbolje lezi, to da nisi dovoljno musko ako vozis automatika to izbacite iz glave ako mozete, a ako ne mozete onda nemojte zamarati ljude, posto sam licno doziveo da mi pametuje drugar tj covek koji ne zna pod rucnom da krene a kune se u manuelce iako mi pripadne muka posle njegove voznje bilo krace bilo duze jer cimne auto kad menja brzinu i tako vec 5 godina. Soferi apelujem jos jednom da se ne prosipate pred damama i da ih kao pravi dzentlmeni pustite da same odaberu, jer valjda one znaju sta im vise odgovara, i ono sto je najbitnije za sve ljude "ponavljanje je majka iskustva". Isto kao sto ponavljas nauceno gradivo da bi ga interpretirao profesoru sto bolje tako se i voznjom stice iskustvo i nauci se kako da se reaguje i odredjenim situacijama.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: