Ekskluzivno

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

Leptir stil

Izdašnih dimenzija i fleksibilnog enterijera, u kombinaciji sa nesvakidašnjim zadnjim vratima, nova Meriva odlepršala je izvan kategorije gradskih vanova.

U startu, što će reći početkom jeseni 2010., nova Meriva lansirana je isključivo pogonjena benzinskim motorima. Uprkos tome, odgovorni su bili potpuno ubeđeni u njen komercijalni uspeh, što se par meseci kasnije i potvrdilo. Bezmalo 100.000 kupaca do kraja godine, i par internacionalnih priznanja (između ostalih Zlatni Volan 2010), dokaz su da na Merivu treba ozbiljno računati u budućnosti. A šta je to uradio tako originalno Opel, izuzmemo li ta famozna zadnja vrata ? Iskreno rečeno, ništa posebno, osim što je otišao još korak dalje u uveličavanju.

Poznato je naime, da svi novi modeli imaju tendenciju rasta, ali sa 4,3 m, Merivu praktično ni ne možemo svrstati u isti segment sa Nissanom Note, Citroenom C3 Picasso i Kijom Venga. Pre će biti konkurent jednom Renaultu Scenic ( 4,34 m) i novom Fordu C-Max (4,38 m), nego li navedenim «mališanima», koji jedva da prebacuju 4 metra. Ovo se odnosi i na težinu (1,5 tona), pa ukoliko hoćete i na agregate i cenu. Meriva je tako pozajmila snažni 1.4 T/140 ks od Asrte, a od nedavno i 1.7 CDTi od 130 ks. Sasvim dovoljno da se ravnopravno uhvati u koštac sa kompaktnim vanovima, no tu je još jedan skriveni adut, nevidljiv na prvi pogled. Radi se naravno o spomenutim «FlexDoors» zadnjim vratima, koja se otvaraju «po starinski», u suprotnom pravcu od prednjih.

     
 

Vozači u godinama, u koje nažalost spada i dole potpisani, sigurno se sećaju prvih verzija popularnog Fiata 500 i Fiće, sa istim principom, ali ovde prednjih vrata. Pa koje su prednosti, verovatno ćete se zapitati, kao i brojne kolege sa posla, zaintrigirane ovakvom koncepcijom. Teoretski, pa i praktično, omogućuju jednostavniji pristup unutrašnjosti, pod uslovom da ima dovoljno prostora za njihovo otvaranje (ugao iznosi 84°, umesto 67°, kao kod konvencionalnih vrata), i da svi putnici ne žele da uđu u isto vreme. Zamislite situaciju kada četiri kršna «tipa» hoće na brzinu da uskoče u Merivu, stešnjenu na parkingu između dva automobila. Šta se dešava ? Kao prvo, svi se moraju intimno približiti (po dve osobe sa svake strane), tako što će se postaviti ka središtu vozila. Zatim, otvaraju vrata, ali kako za to nema dovoljno prostora, opet smetaju jedan drugom, tako da na kraju jedan mora da odustane, tako što će zatvoriti svoja vrata i povući se unazad!

     
 

Sve u svemu, «caka» je pre svega u originalnosti, dok je sama sigurnost zagarantovana automatskim zaključavanjem u vožnji, odnosno upozoravajućim signalima na komandnoj tabli, ukoliko vrata nisu dobro zatvorena. Naziv «suicide» (samoubistvo na francuskom), kako su ih ranije nazivali, nije dakle nimalo aktuelan.

Santimetri koji život znače
Estetski, nova Meriva učinila je ogroman korak u poređenju sa prethodnom. Ukoliko prednji deo i ne donosi ništa novo i uzbuđujuće (prepoznatljivo lice aktuelnih modela proizvođača), to nije slučaj sa talasastim bočnim linijama, pomalo nalik onima kod kratkog C4 Picasso, i zadnjicom u kojoj se mogu pronaći obrisi Mercedesa Classe A.

Ova «mala» Meriva, duža je ujedno za 25 cm i šira za čitavih 12, što se normalno reflektuje u unutrašnjosti. Tri odrasle osobe staju na zadnju klupu, koja je u našoj verziji podeljena u odnosu 40/20/40, s tim da je mesto u sredini izuzetno neudobno.

Po želji, može se pretvoriti u četvorosed, tako što će se ovo «parče» sedišta preklopiti, a dva spoljašnja pomeriti ka središtu. Ujedno su na klizačima, čime se daje prednost prostoru za kolena, odnosno zapremini prtljažnika. Zapravo, sistem FlexSpace preuzet je iz prethodne generacije, s tim da je sada poboljšan. Kada se želi povećati utovarni prostor, sedišta nije neophodno izvaditi, dovoljno je samo oboriti naslone i podesiti nivo police u prtljažniku. Tako se dobija ravna površina od maksimalnih 1,5 m3, dok u normalnoj konfiguraciji Meriva poseduje prtljažnik od nekih 400 dm3, odnosno i više, ukoliko su sedišta pomerena ka napred.

Znatno prijatnije se ipak osećaju putnici na prednjim sedištima, koja imaju rekordnu apmlitudu podešavanja u segmentu (24 cm po horizontali i 6,5 cm po vertikali). Sedi se pomalo uzdignuto, i ergonomiji je teško nešto prebaciti, ukoliko to nije mnoštvo dugmića na centralnoj konzoli i pomalo komplikovane komande za putni računar. Opel je ponosan na klizajući naslon za laktove (FlexRail), sa tri nivoa (pogledaj skicu), u kojem je ujedno i boks za sitnice. Navode i ukupno 32 mesta za odlaganje istih, no lično nalazim da su sva nedovoljno velike zapremine.

Sam dizajn je potpuno klasičan, sa elementima preuzetim iz ostalih modela. Upravljač je recimo iz Insignie, instrumenti iz Astre, kao i spomenuti dugmići. Sedišta od kože su u testiranoj verziji sa svim mogućim podešavanjima, računajući i za donji deo butina. Iako kažu da je to dobro za leđa, nalazim da su tvrda k’o od drveta, sa jakim bočnim osloncima, što baš i ne priliči jednom familijarnom vanu. Spomenimo još i kvalitetnu sunđerastu plastiku, no samo na frontalnom delu centralne armature (ostala je tvrda). Komandna tabla okružuje putnike, što stvara osećaj prostranosti, čemu doprinosi i polegnuta centralna konzola. Enterijer je na raspolaganju u šest različitih boja i nijansi (rekord u ponudi Opela), dok je kvalitet završne obrade, pa i izbor materijala, ravan superiornijem segmentu.

     
 

Opel i dizeli
Biti renomirani evropski proizvođač, bez sopstvenih dizel agregata, danas je prava retkost. Upravo je to slučaj Opela, koji već decenijama koristi agregate poreklom iz Fiata i japanskog Isuzua! Voženi 1.7 CDTi upravo je jedan od njih (Isuzu), a možemo ga pronaći u tri verzije. Najslabiji od 100 ks, adaptiran je automatskom menjaču, zatim imamo «izdanje» od 110 ks, i od nedavno najsnažniji od 130 ks, koji je zamenio verziju od 125 ks (obrtni moment povećan sa 280 na 300 Nm). Nama je dopao prvi, u kombinaciji sa šestostepenim automatskim menjačem, čija je ručica postavljena na donji deo centrane konzole. Odlična pozicija, posebno uzevši u obzir da je odmah pored i prekidač za električnu ručnu kočnicu.

Šta reći a ne slagati, korektna menjačka kutija, sa mogućnošću da se prenosi menjaju i manuelno (jednostavnim povlačenjem ili guranjem ručice). Jeste da nema brzinu i inteligenciju menjača sa duplim kvačilom, ali je i te kako dobrodošao u gradskoj vožnji, posebno kao u našem slučaju, pred božićne praznike. Par sati maltretiranja po zakrčenim ulicama i bulevarima, za samo desetak kilometara puta, opravdavaju njegov izbor, posebno jer je skuplji za prihvatljivih 1.000 evra. Druga strana medalje su osetno slabije karakteristike, jednim delom i zbog «izduvanog» agregata. Obrtni moment smanjen je na 260 Nm, što u principu nije malo, no naša Meriva maksimalno opterećena dostiže i 2 tone ! Kome je do cifri, treba joj barem 14 sec da iz mesta dostigne 100 km/h, da bi maksimalnih 175 km/h, koliko je pokazao kilometar sat, postigla nakon dužeg zaleta. Zauzvrat, pri stabilizovanoj brzini izolacija kabinskog prostora je veoma dobra, ne toliko kada se snažno ubrzava. Šteta je što ovaj motor nije diskretniji, odnosno manje «šupalj» u najnižem režimu rada, jer su dinamički kvaliteti Merive van svake sumnje. Kruta šasija sa lakoćom podnosi sva maltretiranja, čak bi se moglo reči i da je sportski nastrojena. Uprkos tvrdom trimu i niskoprofilnim pneumaticima 225/45 R17 (serijske za ovaj model su 205/55 R16), udobnost je smanjena isključivo pri nižim brzinama i lošem putu.

     
 

raspoloživi prostor,
zanimljiva koncepcija,
vozna dinamika,
opšti kvalitet

karakter agregata,
potrošnja,
središnje mesto pozadi

Neprijatno iznenađenje dolazi od strane putnog računara, gde je nakon desetak dana probne vožnje stajao prosek od 8,6 lit! Ovo se jednim delom može opravdati ekstremno velikim gužvama i niskim temperaturama, tako da smo po gradu uvek imali dvocifreni podatak. Minimalna iznosi 6 lit, dok na auto putu treba računati na nekih 7 lit.

Ozbiljan igrač
Pored 1.7 CDTi, Meriva poseduje i mali 1.3 CDTi od 75 i 95 ks (ovoga puta porekom iz Fiata), dok boje benzinca brani 1.4 /100 ks, tj 1.4 T od 120 i 140 ks.

Ukupno postoje tri završna nivoa: Selection, Enjoy i Cosmo, a cene se na našem tržištu kreću od 14.000 evra, pa sve do nekih 21.000 evra. Poslednji podatak odnosi se na voženu verziju, s tim da treba računati na više hiljada evra za razne opcije, koje možete videti na fotografijama (kožna sedišta, GPS, metalik boja, stakleni panoramik krov, naplaci od 17 cola….). Šta sve nudi ovaj model od opreme, kao i ostali, bolje je da pogledate na zvaničnom sajtu proizvođača (www.opel.rs), jer je spisak izuzetno dugačak.

Za glavu veća od konkurenata, Meriva je izgubila okretnost malog gradskog vozila, ali je dobila na prostranosti, do te mere da se može nazvati familijarnim vanom. Atraktivne i moderne koncepcije, znatno je ozbiljnija od predhodne, jedina veća mana odnosi se na nedovoljno konkurentne dizel agregate. Uzevši u obzir da Opel izlazi iz krize u koju je upao, sa pravom se možemo nadati da će jednoga dana lansirati i sofisticirane sopstvene, što aktuelni modeli i te kako zaslužuju.

     
 
iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
8661
Postavljeno: 12.01.2011

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

don
12.1.2011 03:09
15
7

Extra, nesto novo u ovom sivilu. Ovo je auto za urbanu porodicu, ili savremenu zenu i on je savrsen za taj zadatak.
Svaka cast Opelu na zadnjim modelima, napokon su poceli da prave solidne i povoljne automobile, koji pritom ODLICNO izgledaju.

Milan
12.1.2011 10:21
14
5

Veoma mi se svidja nova Meriva.Pre svega odlicno dizajnirana i originalna.

Marko
12.1.2011 12:29
11
5

Jedino sto mi se nedopada je 100ks na 1.7 dizelasu. Nekako mi zvuci malo, jer je nisam vozio. Ali zato sve ostalo mi je super, kao sto neko rece vec konacno je i Opel poceo da pravi lepe i dobre automobile.

Milan 2
13.1.2011 00:08
13
2

Evo drugari da vam se i ja pridruzum sa istim misljenjem. Konacno je opel poceo da se ozbiljnije pozabavi dizajnom i nova Astra, bas kao i ova Meriva su najava nekih novih desavanja u Opelu.
Ipak, ipak.. da zadovoljstvo bude potpuno, a glava na sigurnom za ovaj model, pogotovo kad je maksimalno opterecen jedine 2 opcije su gore vec pomenuti 1.4T/140ks i 1.7 dizelas od 130ks, sve ostalo je slabo.

lazar bojanic
13.1.2011 22:44
5
5

sedeo , nisam vozio ...

pipao svuda , otvarao sva vrata pa sedeo nazad , napred pa opet nazad ...jako ali baš jako zanimljiv auto !


Sve je jako dobro posloženo , materijali odlični , izrada iznad klase u kojoj je Opel realno . Vidi se želja da se ide napred i to je velika stvar i napredak u glavama gospode u GM-u ....više ne brinu da nam pruže previše za naš novac nego proširuju granice mogućeg za plaćenu svotu ...tako je počeo Audi pa vi vidite gde je sad ?

Mesta za napredak ima i to ponajaviše u motorizaciji ...svi ti diessel motori su nejaki obzirom na deklarisane cifre ...čak i dvolitraš od 160KS deluje tromije od Audijevog dvolitraša od 140KS ...ovo ne mislim samo ja , nego svi koji su probali oba motora u sličnim karoserijama ....

Još jedna , možda i najvažnija zamerka ...neko ko pravi cenovnike u Opelu izgleda ne zna da računa baš njabolje ili namerno pravi ujdurmu ?

Odlična Insignija Sport Tourerr sa 2.0 cdti motorom sa 160 KS i gomilom opreme jedva dobaci do 25.000€ i to je odličan auto za te pare ...

Onda čovek pogleda prelepu Astru i pomisli ma i to je ok ali ga iznenadi cena koja ako nije i veća od Insignije ali je tu negde ???

A tek ovo malo čudo ...pa i ovo kad napucaš stigneš do istih granica ....Pitam se kako je to moguće ? Kanibalizam u okviru iste kuće ili šta ?

I kad god razmišljam o Opelu uvek na kraju doćem do nje , Insignije ...

Milan
14.1.2011 12:03
4
1

@lazar

U Srbiji Insignia Edition 2.0 CDTI 110 KS kosta 23896 evra,tako da je nemoguce da Sportstourer sa 160 ks kosta "samo" 25000.

Ivan
14.1.2011 20:03
8
1

@Lazar
Nazalost moram da se umesam i demantujem tvoje tvrdnje, jer definitivno nemaju veze sa realnoscu.
Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI 160 KS COSMO ima cenu od 27.551-29.000 evra u zavisnosti od odabira transmisije.
Nova Astra sa istim motorom i paketom opreme Cosmo iznosi skoro dobrih 5.000 evra manje a Meriva jos manje.
Tako da tu slicnosti cena nema sto je i normalno.
Moram jos da dodam da u nekim periodima mozete naci pojedine modele na akcijama pa da stvorite laznu sliku o pribliznim cenama, ali to je retko jer obicno se akcije odnose na sve modele ili modele na lageru medju kojima nema konkurencije.
Pozdrav.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: