Promocija

KIA Sportage

Sportski tip

KIA Sportage na papiru ispunjava sve zahteve koje bi od njega mogao da ima prosečan evropski kupac, počev od funkcionalnosti, pa sve do opreme i cene. Međutim, njegov primamljiv izgled nešto je što će nesumnjivo izazvati najveću pažnju


Ako se pogledaju profili najvećih proizvođača automobila na svetu, lako se dolazi do zaključka da se zaista radi o pravim multinacionalnim kompanijama koje znaju za granice samo u pogledu afiniteta kupaca na različitim kontinentima, odnosno državama. I pored toga što imaju vrlo sličnu strukturu, razlike među njima, ipak, postoje. One se ogledaju u pristupu, odnosno, poslovnoj organizaciji. Tu se može uočiti i jedno bitno pravilo: decentralizovane kompanije imaju znatno veće šanse za uspeh, jer su fleksibilnije.

Ako se kojim slučajem pitate kakve to ima veze sa trećom generacijom modela KIA Sportage, odgovor je vrlo jednostavan – itekako ima!

U pogledu dizajna enterijera, KIA je otišla dve generacije napred. Instrument-tablom dominira veliki, centralni navigacioni displej od 7 inča, a instrumentacijom brzinomer

Po evropskom ukusu
Iako je KIA korejski proizvođač, dizajnerski centar nalazi se u Frankfurtu, razvojni centar u Russelsheimu (Nemačka), dok se proizvodni kapaciteti (za novi Sportage) nalaze u Zilini (Slovačka). Dakle, za treću generaciju modela Sportage, zaista se može reći da je pravi evropski automobil, a promocija na kojoj nam je predstavljen ovaj crossover ili bolje reći, kompaktni SUV, održana je u Budimpešti. Međutim, evropsko poreklo ne garantuje uspeh na istom tržištu, jer se još ranije pokazalo da je daleko važnije kakav je on zapravo.

Iako je Sportage u pogledu mehanike vrlo sličan sa modelom iX35, oni se u pogledu dizajna potpuno razliku. S obzirom da slika govori sama za sebe, čini nam se da linije koje neguje KIA više odgovoraju evrposkom kupcu (dok je Hyundai naklonjeniji američkom). Nova KIA Sportage deluje oštro, agresivno i robusno.

U poređenju sa prethodnim modelom, treća generacija ovog SUV-a je duža, šira i niža, što dovoljno govori u prilog prethodnoj tvrdnji, uostalom, više se slaže i sa njegovim imenom. U unutrašnjosti, takođe, nudi više prostora za putnike i prtljag. Iako je visina prtljažnika nešto manja u odnosu na prethodnika, zapremina je povećana sa 549 na 564 litre. Neznatno poboljšanje, ali je rezultat više nego impresivan, pogotovo za vozilo dužine 4,44 metra. Kada se sedišta obore, ona raste na 1353 litre.

Ozbiljnost detalja
U pogledu dizajna enterijera, takođe, se čini kao da je KIA otišla dve generacije napred. Instrument-tablom u višem paketu opreme dominira veliki, centralni navigacioni displej od 7 inča, a instrumentacijom brzinomer - opet sa displejom u sredini.

Iako se radi o SUV-u, u novom Sportageu sedi se ili visoko, ili veoma visoko – sedište se, naravno, podešava u svim pravcima. Preglednost je solidna, kao i ergonomija, dok je količina prostora na zavidnom nivou. Bez puno prostora za negativne komentare, rekli bismo.

Početna ponuda
KIA je za početak prodaje pripemila dva agregata, oba od dve litre zapremine, ali različitog principa rada. Snažniji, benzinski, pripada Theta II porodici i pri 6200 obrtaja u minuti raspolaže sa 162 KS, a pri 4600 o/min sa 192 Nm obrtnog momenta. Ništa revolucionarno po pitanju tehnologije, ali sa ovim agregatom, Sportage je sasvim solidno "motorizovan". Od 0 do 100 km/h treba mu od 10,4 do 11,2 sekunde, u zavisnosti od vrste pogona i menjača, a snaga ovog motora dovoljna je da ga "potera" preko 180 kilometara na čas.

Pri tome, prosečna potrošnja iznosi od 7,6 do 8,2 litre, opet u zavisnosti od prateće mehanike. Uz ovaj agregat isporučuje se ili manuelni petostepni ili automatski šestotepeni menjač dok kod dizel verzije, ručni menjač raspolaže sa šest stepeni prenosa. Inače, dizel verzija pri povisokih 4500 obrtaja u minuti proizvodi 136 KS, a u rasponu od 1800 do 2500 o/min, dostupno je 319 Nm. KIA Sportage koja ide “na naftu” do 100 kilometara na čas stiže za najmanje 10,8 sekundi, dok kombinaciji sa automatskim menjačem treba 12,1 s. Maksimalna brzina, međutim, skoro je identična kao i kod benzinkih varijanti.

Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina ccm 1995
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga kW/KS/o/min 100/136/4000
obrtni moment Nm/o/min 319/1800-2500
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata SUV/5/5
D x Š x V mm 4440x1855x1635
međuosovinski razmak mm 2640
masa vozila/nosivost kg 1600/540
zapremina prtljažnika l 564
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 215/70 R16
Prenos snage
pogon integralni
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 11,3
maksimalna brzina km/h 181
prosečna potrošnja l/100 km 6,0
Cena (sa PDV-om) € 24.990

No, bez obzira na verziju, svaki od ponuđenih modela koju smo imali prilike da vozimo, ostavio je dobar utisak, uključujći i bazni model sa benzinskim motorom u najnižem paketu opreme. Iako se za početak prodaje nude samo dva agregata, KIA priprema još dva motora. U pitanju je 1,7-litarska dizel jedinica od 115 KS i 255 Nm kao i benzinac od 1,6 litara sa direktnim ubrizgavanjem goriva i turbo-punjačem. Ove pogonske grupe trebalo bi da budu dostupne do kraja 2010. godine.

Pun pogodak
Kada je vožnja u pitanju, suvereno ponašanje na putu omogućava složeno ogibljenje koje pristaje i ozbiljnijim putnim limuzinama – kako zbog podešenosti, odnosno, asfaltne orijentacije, tako i po pitanju konstrukcije (pozadi je multilink).

Inače, KIA je za ovaj model u saradnji sa Magna Powertrain razvila novu vrstu intregalnog pogona po imenu Dynamax. Ovde se radi o inteligentnom, elektronski kontrolisanom elektro-hidrauličkom sistemu koji "predviđa" uslove, tako da, bar u teoriji, ne dolazi do proklizavanja točkova, čak ni na klizavim podlogama. Reč je pro-aktivnom, a ne reaktivnom sistemu. U idealnim uslovima vožnje, kada trakcija nije dovedena u pitanje, celokupan moment isporučuje se do prednjih točkova, a u "Lock" modu, odnos je 50:50.

Iako poseduje napredan integralni pogon koji nema redukciju, KIA Sportage je ipak asfaltno orijentisan SUV koji svim svojim kvalitetima zavređuje pažnju kupaca. A nesumnjivo će je i imati, pogotovo ako se u obzir uzme početna cena od 18.990 za benzinsku, odnosno, 21.990 evra za dizel verziju. Doplata za verziju sa integralnim pogonom iznosi oko 1800 evra, dok najskuplja varijanta u Limited paketu opreme, koja obuhvata praktično sve (uključujuči, na primer, navigacioni sistem, ksenon svetla i kameru za vožnju unazad), staje 30.690 evra. No, bez obzira na verziju, čak i osnovni paketi opreme sadrže sve nephodne, ali i one druge stvari koje neki automobil čine atraktivnijim, počev od bezbednosnih sistema, klima-uređaja pa sve od audio sistema, LED dnevnih svetala i aluminijumskih felni.

Ukratko rečeno, sa gorepomenutim cenama i atraktivnim izgledom – na prvi pogled nam se čini da je KIA sa modelom Sportage napravila pun pogodak.

piše: Miljan Terzić
foto: KIA, S. Đoković
miljan.terzic@vrelegume.rs
6631
Postavljeno: 21.09.2010

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

deda
21.9.2010 12:52
31
4

sjajan auto!

Milos Radulovic
22.9.2010 00:53
22
4

Zaista je u pitanju sjajan automobil kako po pitanju izgleda tako i po kvalitetu izrade. Imao sam prilike da vozim najslabiju varijantu sa 2-vo litarskim benzincem i sestostepenim prenosem i mogu vam reci da je auto isao veoma, veoma dobro, cak stavise izvrsno. Ovde gde ja zivim nudi se i u verziji benzinca 2.4, sa pogonom na cetri tocka, kao i 2.0 R diese (takodje pogon na cetri tocka)l sa neverovatnih 392 Nm!!!!. Kako to cudo od tehnike i snage ide mozete samo zamisliti. Koreanci nisu (ukupno uzevs)i dosli medju velike oni trenutno pripadaju velikima. U gotovo svakom segmenu imaju ili medju najzanimljivijima ili najprodavaniji automobil, po jos uvek nizim cenama. Iskreno govoreci mozda su jos uvek u malom zaostatku (licno iskustvo) kada su u pitanu finese, odnosno kvalite voznje, sto se ne odnosi na pominjani model, koji je zaista i na ovom polju u rangu sa najvecima. Za sam kraj pitao bih svakoga, a ponajpre zagizene ljubitelje Namckih automobila, ko bi sa imalo objektivnosti i zdrave pameti (izvinjavam se na izrazu) dao prednost prilikom kupovine naprimer wolsvagenovom polu nasparam ovog autmobila. Uz fantasticnu garanciju (zapravo najbolju na trzistu) i sve moguce nagrade koje KIA automobili dobijau za pouzdanost, iluzorno je trositi vise reci. Pozdrav svim citaocima ovog zanimljivog, i informativnog casopisa.

don
22.9.2010 03:03
22
3

+ garancija 7 godina?
Ovo je odlicno... Pokosice konkurenciju u klasi...

Slavisica
22.9.2010 11:17
21
3

Skoro nisam video u auto-industriji takav "skok" sa modela na model!!!
Ah da,jesam : kod Hyundai-a ix35! :)))

Milan 2
23.9.2010 21:39
11
3

Sve je to sjajno, ali ovaj podatak za potrosnju benzinca mogu da ostave samo na papiru i kladim se da bi posle realnog testa prosek bio oko 10L u mesovitoj eksploataciji, dok dizelas ne bi bio ispod 8L. Jednostavno masa ovog modela i to kako je izradjen nikako ne ide u prilog stedljivosti. Model je skroz ok, ali ti fabricki podatci su samo za papir i spisak lepih zelja.

Slavisica
24.9.2010 23:43
5
5

@ Milan 2
...kao i kod svih drugih...

Milan 2
26.9.2010 16:34
8
0

Slavisica@
Ne bi se slozio, pogledaj malo testove i videsec da ne lazu svi isto :)
Toyota je jedan od primera, eto skoro su testirali i novi Auris i Avensis sa istim agregatom 1.6 od 132ks i odstupanje od fabrickih podataka kod oba modela posle realnog testa je samp pola litre vise.
dok recimo Mazda 6 za motor 1.8 od 120kd obecava prosecnih cini mi se 6,5l, a Peki je test zavrsi sa CAK 9.7l sto je slozices se velika razlika. Eto recimo nova Astra je u jednoj emisiji testirana sa motorom 1.4T od 140ks, obecali potrosnju 5.9l, a test zavrsen sa cak 9l sdto je opet ne mala nego velika laz. Dakle ne lazu svi isto, a ja se slazem da je ovaj model KIA lep, ali nemaju oni tu dudogodisnju usavrsenost motora da bi tako brzo postigli zaista potrosnju koju bi fabrika mozda zelela i tako je sa svim fabrikama koje su u ekspanziji zadnjih par godina. Trebalo je i godinama priznatim brendovima tipa BMW, Audi, Mercedes, Toyota, Renault..itd da dodju do priblizno zeljene potrosnje od one na papiru. zato sam rekao da se ovde za ovaj model debelo laze, pogotovo za tako snaznog bezinca, pa jos na ovakvu platformu, jednostavno se dobija realnost od minimum 10l, sve ostalo je OK.

Slavisica
27.9.2010 15:31
3
0

@ Milan 2
Ok sve to,ali ja sam u prethodnom postu mislio na SUV vozila slicne snage.

Buffalo
27.9.2010 15:45
8
1

Video sam neki dan jednu belu Kia Sportage. Sjajno izgleda, cak je lepsa od Ford Kuge. Po dizajnu jedino moze da joj konkurise Volvo XC60.
Jedino joj fali dobar imidz za ciji razvoj lokalni distributer bas i nema sluha.

Milan 2
28.9.2010 02:02
5
1

Slavisica@
Da, tu bi se slozio sa tobom sto se SUV modela tice.
Izvini ja sam bio brzo kucao da ti odgovorim na prvi komentar, pa sam napravio ne namerno par gresaka, ali razumeo si.. pozz...

Miki Kiki
28.9.2010 11:05
3
6

Ko o cemu baba o ustipcima. Kada neko ima toliko para da kupi ovu Kiu ne verujem da ce ga posebno interesovati npr 2 l potrosnje vise. Naravno da svako voli da potrosi sto manje para na benzin, ali u totalnoj je suprotnosti ono sto se postavlja ispred modernih kola i smanjenja potrosnje. Automobili sa samog dna po pitanju snage 1.3 ili 1.5 u gradskim uslovima trose od 7 -8l, ako je to tako, a jeste normalno je da 50% jaci i veci motor trosi 50% vise goriva. Hyundai pravi veoma ekonomicne automobile po pitanju potrosnje, i u tom smislu njima nije potrebno vreme za usavrsavanje.

Milan 2
28.9.2010 15:29
5
1

Miki Kiki@
Moj prijatelj u svedskoj je 2 godine vozio Volvo S80 (platio ga 33.000 evrica) sa motorom 2.5T i prosecno mu trosio 11L. Kaze mi, ma Miki, ide kao lud i prezadovoljan sam, ali me ubija potrosnja. zameno ga je za isti model i doplatio jos 4000 evra za varijantu 2.4D od 175ks, kaze brate preporodio sam novcanik, ovaj mi trosi oko 8l, a ide sjajno. Eto ima i onih koji mogu da daju 35-40.000 evra za kola, ali im opet puno znaci razlika u potrosnji od 2-3l.

Milan
28.9.2010 17:15
2
2

Razlika u potrosnji od 2-3l!!!A pritom si dao 40k evra za automobil.Budalastina!
Pici autobusom tu ces vise da ustedis.Ha, ha, ha.

Slavisica
28.9.2010 18:54
5
0

@ Milan
Ajd' ovako : da li ti mislis da ljudi koji kupuju npr. 730d,A8 tdi (koji se uglavnom i prodaju kao takvi,a ne kao neki npr. 760i) vise vole da cuju zvuk dizelasa ili su se odlucili za taj (takav) motor iz,mozda,nekog drugog razloga???
Pazi,to su kola koja kostaju 70k+ evra...

Milan 2
28.9.2010 20:35
3
0

Milan@
Imenjace primetio sam da nekad volis da ispadnes pametan sa komentarima. Evo da te nesto pitam, a ti odgovori.
Bane, moj drug, prelazi godisnje oko 25.000km sa kolima, a ti sad malo upotrebi matematiku da uocis razliku, koja nije zanemarljiva ni za one koji su spremni (na kredit) da izdvoje 40.000 za auto.
Neka je cena benzina i dizela ista, koliko se ustedi ili koja je razlika ako se 25.000km predje sa autom koji trosi 11l, a koliko sa onim koji trosi 8l? Molim te izracunaj i napisi nam da svi procitamo i pazi to je samo za jednu godinu usteda.

Miki Kiki
29.9.2010 02:46
0
2

Tvoj prijatelj iz Svedske je predpostavljam Srbin koji zivi u Svedskoj. Doplatiti 40000 evra i smanjiti potrosnju za 3l?, neznam mozda to za njega, odnosno tebe, ima smisla, za mene nema iskreno. Ponavljam, svako voli da ustedi, to nije sporno, ali kada imas platu od 3000, 4000 ili 5000 evra mesecno, onda ti ta matematika nije prioritet prioriteta. Svako ima pravo na svoje vidjenje, pa tako i ja postujem argumente koje navodis, jer iskreno verujem da u njih verujes, kao sto svako (i ja naravno ) ima i svoje zablude

Slavisica
29.9.2010 10:49
3
0

@ Miki Kiki
Ajd stavimo Srbe malo po strani.
Kako bi ti tada objasnio cinjenicu da se u Evropi (u kojoj ljudi rade za platu koja je bar 10x veca nego u Srbiji) uopste prodaju dizelasi,ako ljudima sa takvim primanjima nije prioritet usteda?

Milan 2
29.9.2010 14:58
4
0

Miki Kiki@
Sta tu ima da se veruje ili ne, pa covece izracunaj ti, da svi vidimo. Da, on je srbin i nema platu ni 3000 ni 4000, vec "samo" 2000 evra, sali covek kaze jednom se zivi i necu da zalim za svoj luksuz, pri tom naravno nije od onih koji jedu salamu i suv hleb svakog dana, jer i zena mu ima stalan posao. Na zapadu je sve na kredit i kad bi dosao da kupis tako skupa kola u kesu odma bi te proveravali da nisi krimos, jer jednostavno tako svi funkcionisu. Da ne pricam da gledamo razliku na 50.000km, pa samo lud covek moze da kaze da je zanemarljivo ili nebitno koliko god da imas para. Bio je uzeo tog snaznog benzinca jer je bio naivan i verovao prodavcu (ubedio ga) da ce mu trositi izmedju 8 i 9l sto je skroz ok, ali on nikako nije mogao da ga spusti ispod 11l, a islo je i na 13-14l kroz Nemacku. Inace u Svedskoj je zastupljenost benzinaca cak 70% i to samo u Svedskoj, jer je ovde godisnji porez na benzinca samo oko 100 eura, a za dizalasa oko 500 i cena goriva je ista. Eto i to je bio jedan od razloga zasto je uzeo bio prvo benzinca.
Mislio je da uzme Toyotu Avensis benzinca 2.0, jer mu kolega sa posla ima istog i garantuje mu da trosi zaprepascujuce malo izmedju 7 i 8l u sta se ovaj licno uverio, ali covek voli Volvo i zato je uzeo dizelasa.

Miki Kiki
29.9.2010 15:25
0
3

Uz istinsku nadu da se necemo i dalje "nastavljati", pokusacu da ti dam odgovor na tvoje pitanje. Dizelasi mogu da predju vise kilometara od benzinca, i kao polovni imaju bolju cenu. U proseku trose od 20% do 30% manje benzina i u proseku kostaju isto ili vise od benzinaca ( u procentima). Znaci stvar je jasna, prednosti koje su na strani dizelasa mnoge opredeljuju za kupovinu bas njih. Ja licno trenutno imam 2 benzinca i jednog dizelasa. Sa cime sam zadovoljniji, pa naravno sa dizelom, zato? pa zato sto mi je uvek milo da ustedim koji dolar. Mada, iskreno receno kada pocnem da se bavim proracunom i sam mogu da vidim da neke ustede zapavo i nema, izuzumam ovom proilikom taxiste, odnosno 50000 do 80000km godisnje. Suma sumarum nemu tu mnogo pametnijeg odnosno glupog izbora. Moj savet ti je samo jedan, ne kupuj polovan dizel, jer niko normalan ne prodaje nesto sto malo trosi i dugo traje,. Pozdrav

Milan 2
30.9.2010 01:10
1
1

Miki Kiki@
Ok, ako zivis u inostranstvu, onda te razumem, primetio sam da na zapadu vise vole benzince i ja to znam, ali sam za neku razumnu potrosnju istih, a ne da covek za njima vuce cisternu. Pozz...

Radovan
01.11.2010 13:42
1
1

Sačekajmo benzince sa direktnim ubrizgavanjem goriva i turbo punjačem. Oni su sada retkost.

DJORDJE
01.12.2010 22:43
2
1

DODAO bih samo jos nesto...postoji jedan prijatan osecaj kada se voze kola koja te ne plase kad sipas gorivo, i jedan neprijatan osecaj kada malo vozis brze i gledas kako pada skala pokazivaca...nije sve u matematici

Aletsandar Nikolic
06.8.2011 18:39
0
1

Nije tacno da ovaj AUTO TROSI 6 LITARA NA 100KM.....
Svi Kijini automobili trose vise.......Aleksandar

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: