Promocija

Nissan Pathfinder / Navara

Evolutivni tokovi

Zatezanje bora, lagano evoluiranje pogona i prenosa, novi materijali... Svi to rade, u manjem ili većem obimu, pa ni Nissan nema razloga da bude izuzetak


Kao što smo već i navikli, spolja vidljive izmene toliko su male da ih verovatno vide samo dizajneri koji su ih izveli. Službna informacija kaže da ono što je novo jesu "gril" hladnjaka i oblik farova, u koje se "uselila" ksenonska tehnologija. Isto tako, po neki izmenjeni ugao na prednjem delu, donosi i smanjenje koeficijenta čeonog otpora sa 0,38 na 0,37. Na kraju, uz po neku hromiranu lajsnicu, priča se brzo završava kada je reč o "estetskoj hirurgiji" dobro prodavanog terenca.

Šta više, po identičnom koloseku ide i Navara, popularni pick-up, a za oba modela ostaje da važi ono što je do sada i važilo. Nissan ima svoj specifičan pristup dizajniranju vozila koji ne oduševljava svakog i nije podložan modnom trenutku. To mu i daje trajnu vrednost i dolazak novog modela, ne baca predhodni u duboku senku.


Upotrebljivost uz stil
Enterijer Pathfindera ni do sada nije bio fascinantan kada je stil u pitanju, ali vrhunska upotrebljivost jeste. Tako će i ostati. Pomalo izmenjenoj instrumentaciji pridružuje se poneka forma, ali vidljivije izmene pripadaju materijalima sedišta i osetno kvalitetnijoj plastici oplata na vratima. Preciznije, osetniju vizuelnu izmenu donosi novi, i na žalost, opcioni audio-navigaciono-komunikacioni sistem. Drugim rečima, tu je sada velika interna memorija, jednostavan i pregledan navigacioni sistem i odličan zvuk Bose sistema. Sve to prija oku i uhu, a život za volanom i pored njega, lepšim i lakšim. Kako bilo, esencijalni deo koji zanima svakog kupca Pathfindera jeste njegova upotrebljivost, a tu već nema dileme. Iako se činjenica da je sedmosed često zaboravlja, on to jeste. I to tako, da nije ugrožen veliki prtljažnik, prostor na zadnjoj klupi i sve ono što često zna da nastrada kada se u prtljažnik ubace dva dodatna sedišta.

Najkrupnije novine Pathfindera zapravo se ne vide, ali se i te kako osete. Globalno popularni 2,5-litarski turbodizel revidiran je kako bi isporučio više snage uz manju potrošnju goriva i manje štetnih izduvnih gasova. Nova cilindarska "glava", pritisak ubrizgavanja goriva od 2000 bara i električna varijacija turbine, umesto hidraulične, rezultiraju sa 190 umesto dosadašnjih 171 KS. Još važniji su novih 47 Nm koji sada rezultiraju sa ukupno 450 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Sa 224 g CO2 po pređenom kilometru, zadovoljava i Euro 5 norme. Standardne opcije prenosa ostaju manuelni šestostepeni menjač, koji baš i ne može da se pohvali prefinjenošću, a tu je i petostepena automatika.

Tri litre
Mnogo značajnija novina jeste "useljenje" trolitarskog dizela pod poklopce motora i Pathfindera, i Navare. Agregat je rezultat zajedničkog rada Renault-Nissan alijanse i performansama se, bez kompleksa, smešta u sam vrh klase. Bilans od 231 KS i 550 Nm maksimalnog obrtnog momenta, pri samo 1750 obrtaja, obećava već na papiru. Da bi se sasvim lepo zaokružila priča o pogonu, dodat je i novi sedmostepeni automatski prenos.

Nissan Pathfinder 2,5 Dci

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina ccm 2488
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga kW/KS/o/min 140/190/4000
obrtni moment Nm/o/min 450/2000
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata karavan/7/5
D x Š x V mm 4813x1848x1858
međuosovinski razmak mm 2853
masa vozila/nosivost kg 2060/820
zapremina prtljažnika l 119-515
Ogibljenje
napred dvostruka poprečna ramena, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 255/65 R17
Prenos snage
pogon na sva četiri točka
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 11,0
maksimalna brzina km/h 186
prosečna potrošnja l/100 km 8,7
emisija CO2 g/km 224
Cena (sa PDV-om) € od 36.566

Novi agregat donosi osetne benefite i Pathfinderu, i Navari. Visoka kultura rada podigla je udobnost u kabini na jedan sasvim novi nivo, a zanimljiv podak za sve koji vuku svoje čamce jeste i povećana maksimalna masa prikolice na 3,5 tona ako je u pitanju Pathfinder, a 3000 kilograma ako je vučno vozilo Navara.

Pravi off-roader
Kao i uvek kod Nissana, poslovično sjajno odabrane rute Katalonijom, dovele su nas u brda i makadamske puteve koji su preživeli nezapamćene količine padavina, što snežnih, što kišnih. Drugim rečima, vozeći skoro 60 kilometara makadamskim putevima koji su raj lovaca, samo smo se podsetili na svu robusnost klasične šasije Pathfindera, koji se ne boji da zagazi u sasvim ozbiljne potoke umesto, vrlo često, precizno iskopanih jaraka na kakve nailazimo na prezentacijama.

Evoluirani i novim senzorima opremljen All-Mode 4x4 ne priznaje kompromise kada je trakcija u pitanju, i pored činjenice da su test-vozila bila opremljena, sasvim prosečnim, asfaltnim pneumaticima.

Snage i obrtnog momenta manji četvorocilindraš definitivno ima, ali je naša preporuka automatski, umesto manuelnog prenosa. Samo ako se planira ozbiljna terenska vožnja, manuelni je menjač bolja i izdržljivija opcija.

Međutim, nova kombinacija šest cilindara i sedam stepeni prenosa, donosi zaista evidentan kvalitet i Pathfinderu, i Navari, kako po pitanju udobnosti, tako i sposobnosti. Ruku na srce, tu stižemo i do troškova registracije vozila sa motorom velike zapremine, ali tek da podsetimo, Navara se tretira kao dostavno vozilo koje podleže drugačijim taksama, tako da vredi razmisliti. Oba osvežena modela kod nas su već u prodaji, pa kalkulator u ruke, i lagano, prema željama i potrebama...

Nissan Navara

Pedigre pod haubom
Nissan Navara je jedan od globalnih lidera u pick-up segmentu, a osvežen je uporedo, i po praktično istim osnovama kao Pathfinder. Međutim, apsolutno se mora apostrofirati nova kombinacija pogona i prenosa. Moćni V6 turbodizel i automatski menjač sa sedam stepeni prenosa su kombinacija koja pouzdanu radnu mašinu seli u znatno viši „civilni“ segment. Uz osvežen enterijer i mogućnost visokih paketa opreme, koji podrazumevaju kožni enterijer i pedigrirani V6 agregat, vozač Navare lako zaboravlja da se nalazi u pick-up vozilu, dugom impresivnih 5,3 metara. Kao i u Pathfinderu, među dodatnom opremom nalazi se i odličan audio-navigacioni sistem, ali i više nego prektična kamera za vožnju u nazad, što za sada ne nudi ni jedan drugi pick-up. Srećom, „šminka“ nije umanjila funkcionalnost Navare, tim pre što se u tovarnom delu nalazi novi sistem za fiksiranje tereta. U tovarani prostor 1,86 x 1,56 m može dosta toga da stane, uz potencijal nosivosti do 920 kg i mogućnost vučenja prikolice mase do 3000 kg.
Cena "osvežene" Navare sa 2,5-litarskim agregatom kreće od 22.703 evra.

iz Barcelone, Aleksandar Uglješić
foto: A. Uglješić
aleksandar.ugljesic@vrelegume.rs
7668
Postavljeno: 09.07.2010

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

0lkBV3sl
01.10.2014 00:19
0
0

Isprve mi je bila čudna odluka, ali čak miilsm da je i ok. Vodio je dosta napornu prošlu sezonu, lako moguće da se ispuhao i fizički i psihički. S obzirom da prvi test uvijek prolazi u isprobavanju bolida, pouzdanosti dijelova itd on će u to vrijeme puniti baterije i fizički se pripremati za sezonu.Massa je pun samopouzdanja i njemu će dobro doći tri dana upoznavanja bolida. Nemojmo zaboravit da je velika vjerojatnost da je bolid kako prošle tri sezone, tako i ovaj napravljen prema željama Alonsa.Pedro de la Rosa će isto imati koristan test, a miilsm da je i on sigurno zadovoljan ovom odlukom.Zasada mi sve oko ferrarija izgleda pozitivno, ali dok ne vidim bolid i njegov učinak na stazi, šutim.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: