Ekskluzivno

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

Drugi opus

Nakon sedam godina egzistencije, diskretni Nissan Note zamenjen je istoimenim naslednikom, ovoga puta znatno atraktivnijim, sa donekle izmenjenom ulogom

U Nissanovoj familiji, nisu svi članovi egzibicionisti, kao što je to recimo nesvakidašnji Juke. Pogledajte na primer minivan Note, toliko diskretan i nenapadan, da su mnogi zaboravili da je uopšte u ponudi. No, i tome je izgleda došao kraj, druga generacija očigledno želi da izađe iz anonimnosti, jer iako je Note bio veoma popularan u matičnom Japanu, na „starom kontinentu“ nije postigao očekivani uspeh. Jednostavno, ovaj segment nema dobru prođu, iako pojedini, mlađi predstavnici (Ford B-Max, Opel Meriva, Fiat 500L...) koliko toliko uspevaju da se nametnu kupcima. Dobrim delom, za ovakvo stanje krivi su kompaktni krosoveri, tipa Juke, Renault Captur, Opel Mokka.., zbog čega su u Nissanu odlučili da promene strategiju.

     
 

Naime, Note 2 se po njima više ne nadmeće sa gradskim vanovima, već sa modelima u B segmentu, čak su za primer naveli Ford Fiestu i VW Polo! Otkud sad to, pitate se? Jednostavno suptilnom izmenom dizajna, te se zaista stiče utisak kako je znatno bliži navedenim mališanima, nego li vanovima. Elegantniji, novi Note je ujedno „špicastiji“, sa širokom maskom u vidu pčelinjeg saća, okruženom tankom svetlosnom grupom. Sada je i niži za par santimetara, dok je zadnje staklo znatno zakošenije. Nekadašnja svetlosna grupa, u obliku bumeranga, koja se protezala sve do krova, zamenjena je znatno skromnijom. No, i pored svega, kao u slučaju novog Qashqaija, prepoznatljive su opšte forme prethodnika, kako se nebi izgubio identitet. Kome je ovo nedovoljno, 1.2 DIG-S je još atraktivniji, sa specifičnim odbojnicima, većim naplacima i spojlerom pozadi. Jedno je sigurno, spoljašnji izgled novog Notea izazvao je veoma pozitivne komentare, znatno više nego li unutrašnjost...

Prostran da, zavodljiv ne
Jedan od najvećih kvaliteta prethodnog, kao i novog Notea, svakako je raspoloživ prostor na zadnjoj klupi. Impresivno, nema šta, kada je pomerena maksimalno unazad, nema tog delije koji će kolenima dodirivati prednje naslone. Još manje klinci u sedištima sa decu, koji neprekidno udaraju nogama po ramenima i nervnom sistemu roditelja. Osim toga, da bi ste ih lako „ubacili“ i vezali sigurnosnim pojasevima, vrata se otvaraju pod uglom od 90°. I ukoliko u Nissanu i dalje insistiraju kako Note nije više minivan, mi potvrđujemo da u dobroj meri jeste, između ostalog i zbog odlične vidljivost. Velike staklene površine i blago uzdignuta pozicija za upravljačem, uz brojne praktične detalje, tipični su za ovaj segment.

unutrašnji prostor,
dopadljiv dizajn,
ekonomični motori,
serijska oprema

predugi prenosni odnosi,
kvalitet plastike,
karoserija osetljiva u gradskoj vožnji

Druga strana medalje je skroman prtljažnik, sveden na 325 l. Može se povećati ukoliko se klupa pomeri ka napred (410 l), no ova nije u serijskoj opremi za sve nivoe. U dnu postoji i ogromni boks (na mestu rezervnog točka), dok se obaranjem zadnjih naslona mogu transportovati poveći kabasti predmeti. Dobivena površina je ravna, pod uslovom da se polica u prtljažniku podigne na viši nivo.

Znatno manje nam se dopao izbor materijala i plastike, sjajne i osetljive na ogrebotine. Pogled na tanke sive obloge na plafonu, kao i jeftin tepison kojim je obložen pod, samo potvrđuju da se moralo štedeti. Jednim delom kako bi se demokratizovala najnovija tehnologija, nedostupna većini gradskih automobila. Nissan je, između ostalog, opremio Note sistemom koji pokriva prostor od 360° oko vozila (4 kamere koje omogućuju ptičiju perspektivu), detektorom za nenamerno prelaženje u susednu traku (zvučni signal) i objekta u pokretu prilikom vožnje unazad, kao i sistem protiv mrtvog ugla (led diode u retrovizorima). Svega tu ima i od klasične opreme, računajući sve aktivne i pasivne sigurnosne sisteme, tempomat, automatsku klimu, startovanje motora i otključavanje/zaključavanje vozila bez ključa, GPS-a, aluminijumske felne od 15 ili 16 cola... I ukoliko ste pomislili da je sve navedeno rezervisano za najskuplju verziju Tekna, pogrešili ste, mnogo toga može se pronaći u serijskoj opremi i uz voženi Acenta Conect (srednji nivo).

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

Motor: benzinski/atmosferski, redni/3, 1198 cm³/direktno ubrizgavanje, 59 kW, 80 KS pri 6.000 o/min, 110 Nm pri 4.000 o/min
Transmisija: na prednje točkove, M/5
Ogibljenje: napred MacPherson, torziona osovina
Performanse: 0-100 km/h – 13,7 sec, maksimalna brzina 168 km/h
Prosečna potrošnja: 4,7 l (fabrički podatak), 6,8 l (na testu), emisija CO₂ 109 g/km
Karoserija: monovolumen 5/5, DxŠxV 4100x1700x1530 mm, međuosovinsko rastojanje 2600 mm, masa 1111 kg, prtljažnik 295-410 l (plus 30 l u podu)

A gde je u celoj priči vozač? Nema problema, Note je podjednako naklonjen i njemu, zahvaljujući dobroj poziciji i udobnom sedištu, podesivom po visini. Ovo se odnosi i na upravljač (ne i po dubini), iza kojeg je veoma dopadljiva i nadasve pregledna instrument tabla. Bele cifre na crnoj pozadini, sa putnim računarom u sredini brzinomera, deluju moderno, u svakom slučaju znatno lepše nego li nekadašnji klasični instrumenti. Spomenimo i orginalne komande klima uređaja, kružnog oblika, koje smo po prvi put sreli kod nesvakidašnjeg Nissana Cube. Od crne lakirane plastike, kao i dobar deo centralne konzole, koliko toliko razbijaju monotoniju. Po svemu ostalom, gde pre svega mislimo na kvalitet materijala koji ga ukružuje i praktične ostave i boksove (dupli pregradak za rukavice ispred suvozača), novi Note je na nivou prethodnog.

Mali ekonomični
„Moj je motor bolji“, reče bez imalo oklevanja jedan prijatelj, vlasnik bivšeg Notea, već nakon par minuta vožnje. Tačno, ukoliko se zna da je njegov pokretan četvorocilindarskim 1.6/110 KS, koji se, kao i 1.4/88, više ne ugrađuje u Note. Zamenjeni su trocilindarskim 1.2, koji, u zavisnosti od toga da li poseduje kompresor ili ne, razvija 80, odnosno 98 KS. Sa oba smo se već sreli kod Micre, ne i sa 1.5 dCi/90 (poreklom iz Renaulta), isto tako u ponudi. Ovde bi smo se mogli zapitati zašto Nissan nije uniformisao benzinske agregate sa svojim francuskim partnerom, posebno nakon nedavne najave o još tesnijoj saradnji, koja bi trebala dovesti do uštede od više milijardi evra (zajednički razvoj, agregati, platforme...)?

Bilo kako bilo, slabiji 1.2 pokazao se kao i ostali motori sa tri cilindra, „šupalj“ u niskim obrtajima i „grlat“ u višim. Da bi se izvuklo 110 Nm maksimalnog obrtnog momenta, mora se „navući“ na visokih 4.000 o/min, kada postaje previše prisutan u kabini. Zvuk je promukao, rapav, nešto nalik kosilici za travu. Srećom po putnike, izolacija je bolja nego li kod Micre, a i prenosni odnosi su izuzetno dugi, te je pri konstatnoj brzini na autoputu akustična udobnost zadovoljavajuća. Nažalost, ovako odmereni prenosi negativno utiču na perfomanse, do te mere da se Note 1.2/80 najbolje oseća u gradskoj i prigradskoj vožnji. Dovoljno elastičan u tri prve brzine, ekonomičan i bez vibracija karakterističnih za ovakvu mehaniku, oseća se kao riba u vodi. Uz odličnu vidljivost, mali poluprečnik okretanja i mekane komande, vozi se vrhovima prstiju. To ipak ne znači da mu je zabranjen izlazak na otvoreni put, već samo da su 1.2 DIG-S/98 i 1.5 dCi, bolje adaptirani ovakvoj nameni. Jer voznoj dinamici se ne može bog zna šta prebaciti, Note je siguran u svim prilikama. Amortizeri su podešeni na udobnost, a uz voženi agregat idu „eko“ pneumatici, dimenzija 185/65 R15. Sigurno je da bi mogli imati bolji „grip“ sa podlogom, no, njihov izbor je u svrsi što niže potrošnje. Opravdano, jer se na ovom polju pokazao odličnim, uprkos nepoverenju koje imam prema ovakvim agregatima. Naime, poznata je stvar da mogu biti veoma ekonomični, ali i „proždrljivi“, ukoliko se od njih previše zahteva. Prilikom temperamentne vožnje, trocilindarski motor može da troši kao i četvorocilindarski, duplo veće zapremine... Dakle, kome je do štednje, sa lakom nogom na gasu sići će i do 5 litara. Po gradu, pomaže mu diskretan i efikasan Stop&Start sistem, tako da smo na kraju zabeležili prosek od 6,8 l.

Sasvim solidan rezultat, ostvaren zahvaljujući maloj težini vozila (1.036 kg), ali i modernoj koncepciji agregata. Spomenimo samo promenjivo razvođenje ventila, klipne karike od karbona, uljnu pumpu varijabilnog kapaciteta..., a sve u cilju smanjenja unutrašnjeg trenja. Note poseduje i mod „eko“ (dugme pored ručne kočnice), no osim što ova funkcija guši i onako skromne perfomanse, nismo primetili da smanjuje potrošnju. Sve u svemu, ukoliko vam perfomanse nisu u prvom planu, nećete biti razočarani njime. Uostalom, snažniji 1.2 DIG-S skuplji je za značajnih 1.700 evra, što tera na razmišljanje. Jeste da je znatno ubedljiviji, ali kako se cenom veoma približio dizelu (650 evra razlike u njegovu korist), teško da će izaći iz njegove senke. Jedino ukoliko poželite Note sa automatskim CVT menjačem (uz doplatu od 800 evra), nema vam druge, morate se odlučiti sa njega. Početna cena za osnovni 1.2/80 u Srbiji iznosi 12.800 evra, dok za voženi Acenta Connect treba 13.900 evra. Kako su u ponudi ukupno 28 modela, sa 11 nivoa opreme, iluzorno bi bilo upuštati se u navođenje detalja, koje možete pronaći na sajtu proizvođača. Ono što je bitno, je činjenica da je Note pozitivno evoluirao, pre svega stilom. Znatno atraktivniji od predhodnog, nije ništa izgubio na upotrebnoj vrednosti, bez da se to značajnije odrazilo na cenu. Sa opremom koja nadmašuje ovaj segment, kao i ekonomičnim i „čistim“ agregatima, možemo se opkladiti da će postići znatno zapaženiji uspeh od prvog opusa.

Tekst i slike: Perica Rajković
10765
Postavljeno: 21.02.2014

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Dejan L
21.2.2014 06:17
10
11

@ Perica
Skidam kapu.
Ali moram da te podsetim.
1. u EU 500L je najprodavaniji, pa B-max, pa C3 Picasso, pa Meriva. Prica je drugacija u Brijaniji, u zemlji u kojoj je Nissan takoreci domaci.
2. Motor i cena: 1.2 od 80KS 3 cilindra je taman za Micru, dok 500L ima 1.4 od 95KS i 4 cilindra. Uz to sam kazes da je Note strasno bucan.
3. Koliko je skuplji Note od 500L? Kad to kazem uporedi verzije sa istim motorima i opremom. Najmanje 3.000€.
4. Lepo si opisao plastiku i njen kvalitet, kao kod Modusa, a tepison ili itison? Kako se kaze?

Dr House
21.2.2014 20:29
4
7

Na ovoj poslednjoj slici, a i inace dizajn, volumen... nesto izmedju Honde jazz-a 2 i nove 3 koja je tek pocela da se prodaje u Japanu, ali kao bleda neuspela kopija. Takodje i u unutrasnjosti i mehanici a tek motoru daleko iza Honde. A po ceni tu negde ako ne i veca za najeftiniji model. Ovo cudo u Srbiji ce voziti samo zaposleni u Renault-Srbija. Kao i predhodni model i poneki entuzijasta (citaj tatina i mamina mezimica, koja bi da je "drugacija")

Don
21.2.2014 21:27
4
18

potpisujem ovo sto veli House,dodao bih da je auto lijep ko lopov! uostalom, ko normalan kupuje nissan? Toliko sam ljudi upoznao, al nikoga ko vozi tu japansku komediju od auta. Sprdacina od marke. Dok ne podju da prave lijepe automobile, necu ni da ih gledam ni da cujem za njih.Isto vazi i za daciu.Uvreda za oci! (ali i za razum)

Japanautofan
21.2.2014 21:53
8
6

Automobil je cenom pristupacan,praktican za upotrebu, po malo ruznjikav (nekome bas ruzan) sa jeftinom plastikom u enterijeru. Pa zar vam sve ovo ne izgleda kao JAPANSKA DACIA :))

Has
21.2.2014 22:54
4
2

Meni je Note I bio originalniji i cistijeg dizajna. Ja sam se sa Noteom odusevio i onda kupio Hondu Jazz koja je jos prakticnija stedljivija, ali realno istih nikakvih etisona. Note II sam video u Frankfurtu na salonu i unutrasnjost je KATASTROFA. Eksterijer bi i mogao pohvaliti kao likeable ali entrijer je smesan kao kineska igracka

Nikola
21.2.2014 23:25
12
1

Dosta krupne optuzbe za nekog ko potpisuje GT-R, 370Z, Skyline, a o off road-u i da ne pricamo...

Milan
22.2.2014 00:22
8
2

Meni citava ova klasa deluje nepotrebno! Cemu sluzi auto B segmenta koji kosta kao C segment?
U okviru same grupe note i nije los,mozda je samo 500L bolji, nedostaje mu samo bolji motor za iste pare.

Dejan L
22.2.2014 16:46
11
10

Gde si Bobo i kompanija da sad odgovore na zamerke na štednju na plastici, itisonu i redom?
Aha, pa eno ih lupaju mi minuse, jer ih boli, a nemaju način da mi odgovore, jer ih njihov guru zaprepastio

ALFISTA
22.2.2014 21:58
5
5

NISSAN napravi Skyline, GT-R i 370Z, kojima nas odusevi, vrlo dobre Qashqaia i X-TRAIL(novi) i onda na sve to naprave Micru, Cube i Note koji pokvare sliku o proizvodjacu. Ko hoce NISSAN uzece ili SUV ili sportski coupe, a ne ovakve jeftine kutije(Micra i Cube). Note je prilicno nedefinisan sto se dizajna tice, motori su ok, ali unutrasnjost razocarava!

Aleksandar
23.2.2014 08:07
6
10

Nissan je dobar proizvodjac automobila I definitivno ovim modelom nece biti konkutent koji preti. Verovatno ce ga kupovati dame, pocetnici I oni oko 60 god koji imaju para a izgled im nije bitan. Definitivno, po unutrasnjem izgledu ovo je promasaj.

Bobo
24.2.2014 12:31
6
9

Evo Boboa i kompanije, da ti odgovore Dejane.Stednja je tu da auto ne bi bio preskup,odnosno ja sam jedan od onih kupaca kojima tvrda plastika ne smeta ni malo, vaznije mi je da automobil ima bolju opremu, a vidim i da su tezinu znacajno smanjili.Konkretno sada vozim Modusa dizela koji je jako udoban, prostran, upotrebljiv i ima gomilu dodatne opreme ukljucujuci i gomilu mekane plastike, kojoj jedino ne vidim smisao u automobilima b segmenta, jer smatram da ih nepotrebno poskupljuje.Moj kum vozi klot verziju Modusa od jeftine i tvrde plastike i ne vidim prednost mog automobila u tome.Ovaj na slici je dobro zvucno izolovan, ima prtljaznik veci od proseka klase, ima solidnu tehniku i brdo opreme i to je nesto sto vredi po meni, vise od 1 kvadrata sundjeraste plastike i 4 aluminijumske aplikacije.Dizajnerski mi je neubedljiv, ali u toj klasi imaju varijacije na temu Clio, Sandero, Capture, Juke i ovo je samo jedan od varijeteta B segmenta, koji je po meni inace osudjen na propast, jer su mali MPV prestali da se prodaju,a ti si dobro primetio stvari na kojima se stedelo, ali si propustio da prokomentarises stvari koji se prvi put srecu u autu B segmenta.U svakom slucaju, po kvalitetu plastike, tehnici, i upotrebljivosti je iznad ili na nivou trenutnih ceskih reprezenata b segmenta.U svakom slucaju ovaj auto je samo pokusaj da se otme jos po koji kupac koji se dvoumi izmedju b ili jeftinijih iz c segmenta,bez ambicije da budu bestseler.To je rezervisano za Juke, Captur, Clio i Sandero/Logan i oni to vec jesu.

Dejan L
24.2.2014 14:20
6
6

@ Bobo
Pa vi pričaste da je 500L plastičan, onaj 500L jeftiniji 3.000€, a kvalitetniji od Note-a za 5.000€. Onaj 500L koji u Americi nudi i kožu itd...
Toliko o tome. Da ne pominjem druge.
Pa svi u ovo vreme štede, ali ovo je bruka za Nissan

Bobo
24.2.2014 17:18
8
4

Ko to Vi?500 l nije kvalitetniji od Nota, jeste meni lepsi i originalniji i sav je od jeftine tvrde farbane plastike koja je meni sasvim O.K. i sarmantna.Jeftiniji takodje nije, samo sto svaki kupac dobija 3000 eura para poreskih obveznika, a kozu u automobilu od 10 000 eura po mom misljenju cene samo ...

ALFISTA
25.2.2014 10:25
4
3

500L je jedini Evropski automobil B MPV segmenta koji se prodaje u USA, sto nije mala stvar. Sto se tice njegovog kvaliteta on je na vrhunskom nivou. U ostalom sve vam kazu i prodajne brojke. 500L je ubedljivo najbolji u Evrpi, a peti auto po po prodaji u Italiji, a takodje jedini iz ovog segmenta koji se nude sa vise karoserijskih verzija (LIVING, TREKKING i obicni).

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: