Online plus

Nissan Nismo GT-R

Godzila na steroidima

Od kada su mediji objavili da je nukelarni reaktor u Fukošimi procureo, čini se da je izlivanje radiokativnog odpada i radijacija nastala tom prilikom uzdrmala Japance mnogo jače nego što se mislilo


Neko drugi bi posle toga spas potražio na sto strana, neko bi se posle takvog „Božijeg besa“ izmislio drugu religiju, a oni su pod uticajem radijacije odlučili da naprave Nismo - tipično japanski! Da, samo tako se može opisati doneta odluka, dakle radijacija je kriva što se Nismo GT-R uopšte i nalazi pred nama. U filmu se posle takve katastrofe pojavi Godzila, u realnosti - Nismo!

Da li ste nekada igrali bilijar? Ta igre na najbolji način opisuje model kojem se danas divimo. Dakle, dobili ste kugle, imate cilj i treba da ga postignete. E sad, nije stvar u tome da vi popunite rupe, to i oni bez obe ruke nakon nekog vremena mogu da učine pre ili kasnije, poenta je da rupe popunite pre ostalih! Znači, smisao bilijara koji se poklapa sa smislom koji krasi ovaj automobil, on nije u gađanja ili preciznosti pa čak ni u brzini, smisao je da sve što se radi uradi brže od drugih. Ta perverzna potreba muškaraca da moraju da budu prvi i najbrži u popunjavanju svih rupa pomaže dosadnom bilijara da skoro 2 veka egzistira isto kao što pomaže GT-R Nismo da preskoči trivijalnosti i rođenjem postane kralj. Razlog je što su to dve tipične refleksije muškh potreba.

Ukrećeno ludilo
Sličnost između i bilijara, njega i nas je što on u automobilskom smislu sve što radi, uradi to mnogo brže od ostalih, a da pritom ne izgleda kao automobilski hipster kojeg iza svakog ćoška čeka tim mehaničara spremnih da ga „natankaju“ i „napumpaju“ mu pneumatike. On sa onim što može ne „bode“ oči svima, on je dobar kad to zatreba... Kao što Novak ne šeta po gradu sa reketom da bi pokazo da je uvek na visini zadatka, kao što ni Ronaldo ne dribla ceo dan svakog ko mu se približi, on je prosto dobar kad se to traži od njega, on svoju snagu ne pokazuje smešnim stavom večno naoštrenog krvnika koji definitivno treba pauzu, on snagu kao i svaki šampion čuva za odmeravanje sa sebi sličnima, i čuva je u srcu. To srce je 3,8 litarski V6 agregat sa dvostrukim turbo punjenjem preuzetog sa trkačkog GT3 modela, koji pomoću individualne kontrole paljenja cilindara stvara i eksploatiše snagu od 600KS(447kW) i obrtni moment od 652 Nm na najbolji nalčin, prelazeći tako krug Nirburgringu za celih 7,08 minuta! Na njegovu veliku žalost, on ćeizgleda morati još neko vreme da sačeka odmeravanje sa sebi sličnim...

On je jednostavna prečica do statusa „glavnog“, most preko kojeg vozač ima priliku da do svega zacrtanog stigne duplo brže od ostalih. Nismo je dominanta figura među četvortočkašima, zato će svako od nas, od sad pa na dalje i u buduće sanjati da se naše i njegovo ime u saobraćajnoj dozvoli i spoje i nikad ne razdvoje, da uz njegovo ime istinskog predatora i mi „švercujemo“ kao tipično takvi, a da nam pravo za to daje vlasništvo nad istim. Obećati se na vernost jedno drugom, znati da je Nismo uz vas, da postoji, i da je njegova snaga pod vašim patronatom.

Štimung do pucanja
Uz opisano srce motora, dobitni trio čine još karoserija i vešanje. Novom metodom „tačkastog“ lepljenja laganih panela postignuto je precizan odziv šasije na kretanje automobila u krivinama. Prilikom testiranja pomoću Computational Fluid Dynamic simulacione tehnike u vazdušnom tunelu, vodilo se računa o maksimalnom iskoršćenju linije koja prati automobil, i nenarušavanja izgleda iste. Tako sve zasluge poboljšane aerodinamičnosti odlaze na tri celine, prednji zadnji branik za „sečenje“ nadolazeće vazdušne barijere, i zadnji spojler za korišćenje istog kako bi se pri brzinama većim od 300 km/h stvorio dodatni potisak od 100 kilograma! Ta tri elementa su preuzela na sebe „teret“ modifikacija, svaki prorez, svaki aerodinamični dodatak i usek, sve je to svoje isključivo mesto pronašlo na branicima i „repu“. U slučaju da „zažmurite“ na njih, i sudite izgledu po preostaloj karoseriji, mislili biste da gledate „običan“ GT-R! Maksimalna iskorišćenost minimalnim korekcijama, tipično japanski...

Vešanje kao veza koja čini da sinhornizovani rad karoserije i agregata funkcioniše, svojevrsni je „lepak“ koji nekontrolisane snagu i tehnološke mogućnosti drži na okupu, čineći svojom proračunatošću „ustupke“ svakoj od strana zarad krajnjeg cilja, praveći tako konkretnu i upotrebljivu stvar. Maksimalne performanse zahtevale su od Nissana da preuzme ogibljenje sa trkačkog modela, tako da su opruge ručno rađene od strane Bilstein BampTronic. One su deo naprednog sistema koji se služi dvostrukim viljuškama kako bi smanjio uticaj G sila u krivinama. Univerzalnost Nismo GT-R-a ogleda se u ponuđenom odabiru ogibljenja, pored uobičajnih Comfort i Normal, na „meniju“ se nalazi i R mod namenjen isključivo stazi gde njena primena jedino i ima smisla. Snaga se na asfalt prenosi Dunlop pneumaticima promera 255/40 ZRF20 napred, i širim 285/35 ZRF 20 nazad.

Da bi se nalasilo ko je tvorac legalnog trkača, Nismo se potrudi da crvenu boju karakterističnu u svojim dorada „proštepa“ kroz svaki detalj, ali bukvalno! Konac šava se proteže u unutrađnjosti preko vrata do kontrolne table i centralnog stuba a ponajviše se istične na dva klučna elementa - volanu i sedištima. Oboje izgled duguju „preplitanju“ crne boje alkantare i već spomenutog grubog konca. Trokraki volan se ne razlikuje mnogo od prethodnika, izuzev po uočljivom crvenom prstenu na vrhu usečenom u meku teksturu izvrnute kože. Ergonomska sedišta su prepuštena Recaro, koji se odlučio da ih izradi od laganog karbon fibera. Osmišljena i projektovana na stazi, dani i meseci su utrošeni u ponovnom vraćanju na početak kako bi se dobio kranji proizvod, za tek koji milmetar bolji o početnog protipa, ali opet bolji - i opet tipično japanski!

Dupliranje duplog
Davnih dana kada je počelo da se priča o šansama da se jedan ovakav automobil pojavi, neki čudak je tvrdio da će Nismo do 100 km/ na čas ubrzavati za 2 sekunde. Ispostavilo se da je čudak bio u pravu. Kako tačno, mi ne znamo, ili se prilikom merenje Japancima štoperica zaglavila na neko vreme, ili će italijanske i nemačke stručne glave pamet izgubiti i osedeti pokušavajući da otkriju dal je to bio mit ili realnost, proklinjući pritom profesiju koju su odabrali. Ako je ipak ovo drugo, a izgleda da jeste, kuku njima! A i nama... Kako ćemo se sada svađati i prepirati da li je neki BMW neke M serije koji ide 4,1 sekundi brži od nekog Mercedesa neke AMG edicije koji ide ide isto tako brzo ali zato bolje „naleže“ u takvim i tim krivinama, koga će sad koga će sada za to biti briga? Ono što oni rade za 4 sekunde ovaj manijak radi duplo brže! On može da napravi krug na stazi i oko svakog od njih dok oni tek shvate šta se događa i gde se nalaze... Duplo brži, duplo bolje vreme, duplo jeftini, „duplo“ može da se izgovara još dve strane dok vam se slova pred očima ne dupliraju! Kao da je i on dupli, dva obična GT-R-a na jednom mestu... Nejasna slika za naše oči i shvatanja.

Japanska vizija budućnosti
U eri kada se svi dovijaju kako da što bezbolnije pređu na električne automobile, ovaj Nismo je baš sada odlučio da ubrzava za 2 sekunde! Kada će to moći pravi EV, nikad, a možda ni tad... A taman smo se približili toj magičnoj granici koja se meri „vorpovima“ zvezdanih staza. Tuga, sudbina i vreme su večno posvađani kad treba da se dogovore oko pravih stvari! E, baš zbog toga treba udariti zid između Japana i ostatka sveta, uvesti im sankcije i izolaciju kao i njihovim severnokorejskim susedima bar dok pompa oko Nismoa ne prođe, dakle sankcije, zaslužili su! Ne radite nam to, mi ne želimo da znamo za taj Nismo, neka ga spale kao da nikad nije ni postojao, mi ćemo se živeti još malo u grmljavini ovih što „jedva“ za 4 sekunde mogu do „stotke“ i pamtiti ih takve i nakon trenutka kada oko nas zavlada večni svet automobilske tišine. Da rezimiramo, mi nećemo Nismo, teško nam je da priznamo ali mi ga ne želimo. Njega koji predstavlja zbir svega dobrog što će EV odneti pred sobom. Treba da se šalje i potpisuje peticija u svim ambasadama, Amerika i Azija, Eskimi i tranvestiti -SVI! Jednoglasno da se kaže da mi ne želimo Nismo, za naše dobro uništite taj album svih lepih stvari koje je nafta imala da nam ponudi i pustite nas da povijenih ramena zagrlimo frigidnu budućnost... Japanci su za sve krivi, 50 godina oni nam podmeću robote i elektriku a sada, kada je sve otišlo do đavola, oni bi nam daju Nismo. Nije fer, samo to imamo da kažemo, nije fer koliko je ta „stvar“ dobra...

Pero Ivić
5381
Postavljeno: 10.12.2013

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

miki
10.12.2013 05:54
34
3

g. Ivic me odusevio vise cinjenicom da ume da napise ovako emotivan tekst za kola koja nisu evropske ikone nego samim tekstom koji je odlican; pohvaljujem.
Zasto se mi balkanci palimo na ta kola koja dolaze iz zemalja iz kojih nam dolaze inace samo ..... znamo kakve stvari.
Zasto ne sagledamo realno da je nesto bolje. Vratimo se u zlatne 90-te i Hondu CRX, Suzuki Swift pa i Toyotu MR2 (ko je mogao dotle da stigne). Koji je to Evropski auto mogao da pruzi vece zadovoljstvo u voznji od gorepomenutih. Pa bilo ih je. E sad, koliko je to kostalo. Ukupno, nabavka, potrosnja, odrzavanje, servisi, pad vrednosti.....i ko je to mogao da priusti. Ako ne mogu da vozim neka kola glupo je da na njih trosim vreme.
Na primer sportska ikona Ferrari. Mogu da ga kupim, ali star jedno 30 godina. Ima li to smisla ako znamo da i pored svega mogu da ga vozim samo veoma oprezno po suvom letnjem danu......Za te pare mogu da kupim Toyotu GT86. I da je vozim svaki dan i da me odrzavanje kosta kao corolla. I da je cepam i da uzivam.
Ne mislim da sam zagovornik japanskih kola samo navodim primere i pokusavam da predstavim neku svoju logiku.
A ovaj i svaki GT-R kida svakog 911, 458 i slicno ukljucujuci i ona palidrvca MP12 ili kako se vec zovu koji samo cekaju adekvatan izvor toplote da se istope. Mojih 2c

Nemanja
10.12.2013 08:24
3
37

Eklasa AMG do 100 ide za 3,4 sekunde a u Brabus verziji za 3... KARAVAN!

paparanoja
10.12.2013 10:21
33
3

@Nemanja e63 amg ide za 3,4 sekunde do stotke kad se uhvatis za usi.Ako nemas nesto pohvalno i pametno napisati,nemoj se praviti jos gluplji....

Audifan
10.12.2013 10:33
3
35

Da li postoji dosadnija kopija SS??? I u isto vreme bezdusnija?

Slavisica
10.12.2013 11:07
27
2

Koliko mogu, pratim GT-R od pojavljivanja, a i u zadnje vreme sam podosta klipova na YT pogledao u vezi sa njim, sto predstavljanja, sto uporednih testova.
Zanimljiva stvar se desava kad objasnjavaju ponasanje u voznji. Dok jedni tvrde da je veoma direktan i pruza neponovljiv osecaj trkackog automobila, drugi kazu, pazite sad, da sve te performanse postize prelako(?!), i u tom kontekstu ga ocenjuju kao auto bez nekog narocitog, oni kazu, sarma.
Nisam ga vozio pa da mogu da mogu i sam da komentarisem, ali, on svoju misiju sportkog automobila, koja glasi "ici brzo", obavlja - savrseno.

Чедомир
10.12.2013 11:38
25
1

Ма направиће и швабе макину која убрзава до стотке за 2 секунде а кошта 100 хиљада евра.........али кад Дејан Л заволи Реноа!

Anonymous
10.12.2013 14:13
27
1

Ovaj auto, kao i njegovi prethodnici GR 34, 35... su kao neka japanska "pokazna vežba" čitavom svetu kako treba napraviti suludo brzo vozilo.
Možda nema dušu kao neki italijanski šarmer, ili brutalnost kao neki švapski konkurent, ali zato jednu stavr radi najbolje od svih na svetu : najbrže se kreće od svih, kako pri ubrzanju, tako i u svakoj drugoj "fizičkoj disciplini" koja ima veze sa G-silom :-)
I sve to košta ispod 100k €. Svaka čast, braćo Japanci! I svaka čast na duhovitom tekstu, gdine Ivić.

Bobo
10.12.2013 15:42
25
3

Vrednost gt-r a po meni,sastoji se u tome sto je jako drugaciji od svih ostalih, koncepcija mu je jedinstvena, a pravljen je ne kao ss automobil, vec kao omaz svim napucanim trkackim verzijama japanskih automobila.Njegov dizajn je sve, samo nije moderan i lep.On izgleda dobro, ogromno, pun je gomile nekakvih spojlera, izgleda kao delo tjunera osamdesetih i uopste je sav u fazonu 80-ih.On je mogao biti i Infiniti, ali ovako je demonstracija koliko mocan jedan nepremijum moze biti.Meni se jako dopada, mada razumem ljude i kojima je ruzan i koji ga mrze zato sto im je ruzan i zato sto ima neke karakteristike mnogo bolje od gomile ekskluzivnih automobila.Slicno je kao i sa Dzukom, mislim da je za autoindustriju ipak puno bolje sto oni postoje, nego da ne postoje, ipak su je svojim prisustvom obogatili.

Slavisica
10.12.2013 16:51
15
1

Inace, sve pohvale autoru za stil kojim je tekst pisan!

MIVEC
10.12.2013 18:24
19
2

Odlican tekst, u par recenica upravo pomaze da se shvati koncepcija GTR-a koja cesto ostaje neshvacena. Meni ovaj automobil uopste nije ruzan (dobro, ovaj Nismo jeste malo prenapucan) kako cesto cujem, i ok, tu se sigurno ne moze porediti sa savrseno dizajniranim Ferarijem ili decenijama vajanim 911, ali on i ne zeli da bude "lep" kao oni, jer njega su pravili Japanci koji ocigledno imaju neku potpuno drugaciju viziju "lepog". On je evolucija prethodnika a ne treba zaboraviti da je tradicija koju GTR pomalo prati zapoceta 4-vratnim sedanom. Sto se tice mehanike, performansi itd, tu je vec sve receno, GTR ocitava lekcije redom. Pa i to sto poneko kaze i da je "dosadan" treba razumeti, verovatno da je malo "zanimljiviji" nebi bio tako brutalno brz sto je njegov imperativ.

Pavle Barta
10.12.2013 21:50
25
5

S obzirom da sam imao čast da provozam ovaj automobil (u standardnoj verziji) na stazi, evo i par preovlađujućih utisaka:

Ono što se meni izuzetno svidelo kod Nissana GT-R je što je sav u "suštini". Sve na njemu je svrsishodno. Ovo nije "šminkerski" auto, mada se u njemu vozite udobno kao u Mercedesu. On nije sirovi sportista, ali dovoljno je da se samo malo doradi, i sve izvikane SS modele ostavlja iza sebe. Poseban je osećaj voziti ga. On možda neće pružiti unutar kabine ugođaj koji pruža jedan BMW M3 ili Porsche 911 u smislu trkačkog osećaja, vrištećeg zvuka motora (o nekom Ferrariju da ne govorim), ali kada se štoperica na kraju zaustavi, uglavnom ćete spoznati da je GT-R - najbrži.

Dejan L
10.12.2013 22:48
2
41

Sve je to, hmmm, da kažem lepo, ali GT-R nikada, nikada neće biti ono što je Porsche. A Porsche je Legenda, najpoželjniji sportski auto decenijama odličnog dizajna sa tradicijom šmekerskog hedonističkog stila života.
Napravi i HTC ultrabrz telefon sa 101 opcijom, ali Nokija je kvalitet i brend, pa kad je nosiš, osećaš se moćnije nego onaj koji ima 2 HTC-a.
Meni je GT-R ružan, kockast je čak i za osamdesete godine 20. veka, prosto vrišti koliko neukusa poseduje.
U ostalom glavni problem je što je GT-R na pravcu ubica, a na komplikovanim stazama, zaostaje na svim poljima.

Srdjan
11.12.2013 13:31
30
2

E Dejane posteno se izblamira. poz.

Tokyo
11.12.2013 15:55
28
1

Dejan L ocigledno ne zna nista o gtr-u, cim ovako moze da pise. Izguglaj malo sta je nissan gtr bio u davnim vremenima na trkama i na putu, mozda ce ti biti malo jasnije neke stvari. A ovo "U ostalom glavni problem je što je GT-R na pravcu ubica, a na komplikovanim stazama, zaostaje na svim poljima."
NE ZELIM NI DA KOMENTARISEM. Tvoje znanje o sportskim automobilima je ocigledno ocena 0

Slavisica
11.12.2013 17:10
20
1

Au, Dejane covece, sta napisa sve...

Aleksa
11.12.2013 17:24
25
0

@Dejane L -pa ti pojma nemas! Jel si gledao uporedni test gtr,911 i moj omiljeni m3? Bas na stazi,sa snimkom uporednim sva tri. GTR ih "dere" i to bas najvise u krivinama. Mozda nepruza tolko zabave kao sto rece Pavle Barta, ali je savrsen u svakom drugom pogledu! Mozda i previse(tako bar kazu prof vozaci) Nemoguce da nisi gledao nijedan test, ili je to zbog toga sto je u grupi Reno-Nisan?! Bice da je zbog toga! Inace, video sam taj autu na sajmu u Parizu pre par god. Izgleda mocno, veliko, bolje nego na slikama...Ovo sta gtr radi sa perfomansama-zabari i svabe mogu da placu!! Gotovo neverovatno kako ih "dere" Daje im domaci zadatak koji nemogu dugo, dugo da rese!(a za tu cenu pritom)Ja jesam ljubitelj BMW-a, pre svega M divizije, ali GTR je GTR!!

Nemanjica
11.12.2013 18:42
20
1

Nismo,neki kazu ruzan...lepota nije njegov zastitni znak,daleko je od ruznog,pre bih mu dao titulu autenticnog izgleda,lako prepoznatljivog u sivilu ostalih proizvodjaca!Naravno,mnogo bitnija stvar je odlika i karakteristika zveri zvana GT-R,koja se sastoji u cinjenici da za malo novca,mnogo dobre muzike se dobije,sto je danas tesko ostvarljivo...
P.S.fantastican tekst!!!

Tomy
11.12.2013 18:44
2
24

Tekst je prava katastrofa!

slavisa
12.12.2013 00:26
15
0

tekst je nabijen emocijama kao sto je nekada radio pedja iz novog sada sa 3k. pozz svim ljubiteljima gtr-a.

KIMI
12.12.2013 10:01
13
8

GTR R 35 NISMO,,,to je klasa i auto za sebe...Konkurencije nema, jer u tom cenovnom rangu niko ne pravi slican auto..E ako vas zanima koliko je on mocan za mnogo manje para od tih preskupih sklopocija za koje nismeni tvrde da su najbolji, kao BMW M5 F10,,,pogledajte test gde GTR pobedjuje sa 5:0..GTR vs M5 F10...Uvek sam govorio da nemci prave umesto dobrih auta, skupo zapakovane probleme i smece...to traje od polovine 90,,ih godina..Posle Golf 2,,,Mercedes 124,,,vise nemaju kvalitet tehnike i elektronike,..JAPANCI su predaleko ispred Evropljana..

Dabba
12.12.2013 15:47
16
0

Pero napisa odlično "eeeroootsko" štivo! Ludnica :))

pecagt
12.12.2013 19:59
18
1

1. Auto je ubica (koliko god da sam zaljubljen u italijane,ovo je dostojna altetnativa za nesto manje bogate ljubitelje staze)
2. Tekst fenomenalan
3. Doticni citaLac, elementarno nepoznavanje gradiva.
4. Svima nesto mnogo ruzan,i ne bi ga kupili nikad,nemojte to da pricate-osim ako imate para da ga kupite.
5. Auto je uzivo impresivan.

Audifan
15.12.2013 13:07
1
16

@Pavla Barta neznam kakva je to udobnost kod Gtr? Makar je ja nisam osetio ! Msm udobnost mu je na nivou klupe na tockovima ! Jeste stoperica kod Gtr-a radi kao da je klokovana ali opsti sterilitet koji prati ubrzanja u njemu jeste ravan dosadi poredici ga sa glavnim konkurentima 911,R8 u svim segmentima uzivanja u voznji zaostaje mnooogo mnoogo, cak sam taj sterilitet i sam osecaj voznje govori suprotno od stoperice auto jednostavno uopste ne prenosi uzivanje ubrzanja na vozaca. Nisu mi se nakostresile dlake na rukama nisam se najezio, jednostavno vise puta sam napisao play station na tockovima. Dzabe 0-100 kada nema uzivanja i onog broooooom !!!! rrrrrrrr !!!! Cena od 100 k evra jeste potpuno primetena onome sto ovaj auto pruza cak je i preterana. Jer da nisam u pravu ovaj Gtr bi obustavio proizvodnju i Ferrarija i Lamborghinija a i Porsea A desava se da navedenima raste prodaja! Kupcima ovakvih automobila treba vristalica sa imidzom a ne neka sinteticko nafrizirana klupa na tockovima.

Definitivno
16.12.2013 02:10
10
0

...A sad ce Meri da vam pokaze kako se zvace...
Nije GTR za svakoga.

Pavle Barta
16.12.2013 09:51
18
0

@Audifan

Pa, malo ste napisali kontradiktoran post. S jedne strane niste osetili komfor, a sa druge strane ni vozački ugođaj. :-)

GT-R po vama ne prenosi uživanje na vozača, i meni je jasno šta je razlog. Razlog je taj što nije tvrd, što nije bučan, što nije "sirov". Samim tim, on je - komforan. :-)

Audifan
16.12.2013 13:35
0
10

Pavle Barta Pa zavisi kako stvari posmatramo? Ako je posmatramo kao vecina laika koji gledaju suvoparne performanse,svakako Gtr odnosi pobedu. U pravu ste za tu vrstu udobnosti i tu se razumemo ali nas ostali nece razumeti. Ako sam se izjasnio da je daska na tockovima jesam bukvalno mislio na samu neodobnost ogibljenja koje propraceno ostalim sterilitetom izaziva osecaj dosade pa samim tim i neudobnosti,ukoliko stvari posmatramo drugacije mozemo reci da je clio RS cup vrlo udoban auto jer tako lepo prenosi divljinu voznje na vozaca, da mi stariji zaboravimo na krckanje ledja pa nam ni nesmeta tvrdoca ogibljenja. Opetbpodvlacim ono sto me i jeste odvratilo od kupovine Gtr a sam sterilitet voznje, a i mojim ledjima od 40 god mnoogo vise prijaju sedista audija bez obzira na 1,5 sec manje 0-100. O brundanju V8 da nepricam kao i samom filingu manuelne transmisije.

Pavle Barta
16.12.2013 17:27
13
0

@Audifan

Poštujem vaše mišljenje, naravno. Međutim, ovde pričamo o automobilu koji pripada segmentu kod koga je primarna jedna stvar, a to su - performanse. Ukoliko pogledamo sve moguće uporedne testove, GT-R je uglavnom bio brži od različitih verzija Porschea 911 i Audija R8. Poosvajao je sva moguća priznanja za performantni automobil godine. Mnogi profesionalni trkački vozači ga smatraju najboljim sportskim automobilom na svetu. Sad, što on ne "vrišti" kao Ferrari, i ne "brunda" kao Audi, to je recimo stvar ukusa, i ne može mu se prilepiti kao "mana". Da li ste vozili GT-R na stazi? Ukoliko niste, verujte, smatrajte svoje mišljenje o ovom automobilu irelevantnim. Neposredno pre nego što ću voziti GT-R, na istoj stazi sam vozio trkački 370Z iz Nissanove akademije. On je bučan, šper diferencijal udara u leđa kao cunami, jezivo je direktan na upravljaču, tvrd kao kamen... Imate utisak da "jede" stazu. Međutim, štoperica jasno pokazuje kakav je automobil GT-R.

Audifan
18.12.2013 00:00
3
9

@Pavle Barta vec sam napisao repliku ali se nije pojavila pa mozda nisam sve dobro uradio!? Znam o cemu pricas , nisam imao priliku voziti Z370 ali jesam Cvijicevog Z350 ( usput doradio mu je sve nismo zezancije) i mogu ti reci da me je tada taj auto odusevio. Gtr a sam prvi put bas probao na stazi u Dortmundu ( slicno adacu) i pored njega galjarda 4x2 MT ,R8 v10 kao i tada jos uvek ne mog R8 v 8. Za Gtr meni licno stoji ubedjenje da je osyavio nekako najblazi utisak na mene iako najbolje vreme ( koje sam ja uspeo postici) odvratila me je sterilnost i AT jer sam zakleti poklonik MT i naravno AWD. Jos su neki faktori presudili oko samog finansiranja sa Porse lizingom ali jos zalim sto nisam bio alaviji pa zagrizao malo vise i seo u razjarenog bika... Ko je znao da ce BTC toliko otici gore? Ne on definitivno jeste najbrzi ali znas kao najlepsa zena bez nekih posebnih darova, jednostavno Gtr u fali sexipila... U gradskim uslovima voznje sve prednosti gubi,cak se jezim od vozaca Gtr ova jer se svojski trude da pokazu koliko su brzi a da su makar izvozali u zivotu koji krug na stazi i isli na koji cas sportske voznje !!! Kad ih vidim kako ukrstaju ruke na volanu onako zavaljeni pa se pitam da li su ikada culi za polozaj skazaljke na satu ??? Ne nije zvaka za seljaka. Pod obavezno bih pokrenuo inicijativu da se svim Gtr ovima makar probusi izduvna grana pa neka brundaju neka vlasnici postanu svesni brzine... Budala, na iriskom samo sto nije izleteo na penjaju ka vencu dokazujuci sebi i meni kako on ima brzi auto,kasnije sam stao da vidim sto je parkiran sa strane, kaze Us..o sam se mogao sam poginuti... Tako je to kada iz Subarua Tribeke sednes za volan Gtr a. I moras svima dokazati kako si brz.

Pavle Barta
18.12.2013 10:42
9
0

@Audifan

:-) (y) Respect.

Marko
18.12.2013 17:30
2
5

Za ovaj auto jos ne postoje ti dokazi o ubrzanju, a ni proizvodnja nije krenula. Sto se tice sprinta, uporedite Turbo S sa GTR-om.

djekna
18.12.2013 18:43
6
1

g. Barti uvek plus, Audifan-u uvek minus, osim kad ne napise nesto pametno.

Drago nam je da si svoju muku podelio sa nama. Nije mi jesno sta je sustina tvoje kupovine. Trkanje po ulicama, trkanje na stazama, samo trkanje, objasnjavanje ostatku planete kako je neko (vozaci specificnih kola motora) divljak i necivilizovan....objasni nam. Prespavaj pa nam objasni zasto si STVARNO kupio R8.

Sustina teksta g. Barte je kako sam je shvatio a mozda sam pogresio sledeca:
1. "Supersportisti" pod navodnicima kazu moj krug na ringu ovoliko, moj onoliko, cena naravno nemoj da me pitas. Odrzavanje nemoj da me pitas, pad vrednosti....da li si ti lud decko....pitas gluposti.....vidis li ti koliko smo mi znanja tehnologije karbon fibera i ostalog....a da i po 200-300 godina iskustva, 6 miliona kilometara, vidis li ti vreme po krugu decko.....nurberring.....rmmm rmmm bruum

2. GT-R kaze moje ubrzanje je toliko, vreme po VASEM krugu ovoliko, cena ta i ta. I to je to.

Ako sam ispravno shvatio citavu ideju i poruku, onda mi je nejasno ciju poziciju zastupaju kriticari GT-R. Sta pokusavaju da kazu. 2.9s jeste mozda(!?) duze od 1.8s ali je sta, lepse? Malo da se nasalim. Unesite stereo sistem u trabanta, pojacajte sa jos dva tri akumulatora, da bi uopste radio, odvrnite do daske zeljenu muziku i gas gas....do 80 km trebace vam 30s. Em duze traje em je uzivanje maksimalno. A nije ni skupo.

KIMI
18.12.2013 21:35
5
3

Evo u najkracim mogucim recenicama objasnjenja..Uzmite auto bilo koji do 1000 ks i vidite koji je najbrzi do 100 km/h,,,ni jedan nije napravljen u seriji da ubrzava za 2 sekunde i da ima oko 1 800 kg..NISSAN to moze,,,Sve ostalo je jadno i niko mu nije konkurencija, kakav jadnicak Porsche i BMW i Mercedes??

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: