Ekskluzivno

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

Kompresorom protiv „naftaša“

Anti dizel

Tri godine nakon lansiranja, mala Micra značajno je podmlađena, sačuvavši svoj principijelni adut: trocilindarski benzinac sa kompresorom, živahan i ekonomičan

Nisan Micra, četvrte generacije, bila je jedan od prvih gradskih mališana namenjenih evropskom tržištu, koji se odrekao dizel motora. U početku kritikovana zbog toga, vrlo brzo je dokazala opravdanost ovakve odluke, do te mere da su danas dizel agregati postali sve ređi u segmentu. A biće ih još i manje, jer od 2014. stupaju na snagu drakonske Euro 6 norme, koje malo postojećih dizela može da prođe. Posebno ukoliko su namenji gradskim i ekonomičnim vozilima, kao što je to Micra. No ukoliko je po ovom pitanju bio dalekovid, Nissan je „omanuo“ na drugom planu. Naime, automobili u ovom segmentu oduvek su više privličili pripadnice lepšega pola, koje po nekim statistikama predstavljaju preko 2/3 kupaca. Jer kada je 2010. predstavljena, razočarala je dizajnom. Nekada orginalna, sa privačnim oblinama i prefinjenim enterijerom, odjednom je postala previše banalna. Posve razumljivo, ukoliko se zna da se njena uloga izmenila. Prioritetno tržište za Nissan postale su zemlje u razvoju, zbog čega je proizvodnja Micre bazirana u Indiji, Tajlandu, Kini i Meksiku.

Shvativši da se ipak otišlo predaleko sa pojednostavljanjem, Japanci ovom dubinskom restilizacijom pokušavaju da ponovo privuku nekadašnje simpatizere. Kako? Time što će je ponovo učiniti šarmantnom, ali i najnovijom tehnologijom, nedostupnom do sada. Zamišljeno-učinjeno, nova Micra izmenila je više od polovine delova karoserije, jedino su vrata i zadnja krila ostala netaknuta. To se zove restilizacija! Akcenat je logično na prednjem delu, gde su vidljivi ispupčeniji odbojnici, sa integrisanim svetlima za maglu, uokvirena metaliziranom plastikom.

Maska je sa velikim znakom u obliku slova „V“, kako već priliči svim novim modelima Nissana. Nekadašnja svetlosna grupa u obliku maslinke je zamenjena novom, upravo kao i poklopac motora i prednja krila. Iz profila je ostala ista, ali je zauzvrat zadnji deo osvežen atraktivnijom svetlosnom grupom sa LED diodama, po ugledu na treće stop svetlo, integrisano u poveći spojler. I ovde su izmenjeni branici, zadnjica tako deluje punije, ukoliko ne i dinamičnije. Po ugledu na „premijum“ mališane, Micru je sada moguće personalizovati, recimo različitom bojom retrovizora ili krova. Na raspolaganju je i više novih nijansi karoserije, kao i nove aluminijumske felne od 16 cola.

     
 

restilizacija dostojna tog imena,
motor,
potrošnja,
oprema,
agilnost

slaba izolacija,
vozna dinamika,
zapremina prtljažnika

Operacija zavođenja
Odmah po lansiranju, zaključili smo kako su izbor materijala i završna obrada na veoma niskom nivou, neadaptirani evropskoj klijenteli. Današnja se koliko toliko popravila, pa je tako centralna komandna tabla prijatnija i na oko i na dodir. Nekada od jeftine sive metalizirane plastike, sada je od crne lakirane, što uz kolor ekran, osetljiv na dodir (5,8 inča), deluje moderno. Nove su i tkanine na sedištima, dok je pozicija za upravljačem sasvim na mestu, uprkos tome što se ne podešava po dubini. Kako sam ovu Micru preuzeo istoga dana kada sam vratio ključeve od „našeg“ Fiata 500L Trekking, sa žaljenjem mogu konstatovati kako su sedišta kod Nissana udobnija, uprkos inferiornijem segmentu.

Po pitanju unutrašnjeg prostora, nije evoluirala, što znači da je dovoljno prostrana za četiri odrasle osobe. Naime, Micra je sa 3,82 m (+ 4 cm u poređenju sa prethodnom, zbog novih branika) negde između A i B segmenta, pa ukoliko se nije štedelo na putnicima, jeste na prtljažniku. Sa skromnih 265 l, znatno je inferiorniji od recimo jednog Clija ili Fieste.

     
 

Nissan Micra 1.2 DIG-S 98 KS

Motor: benzinski, 3 cilindra, direktno ubrizgavanje, kompresor
Zapremina: 1198 cm³
Snaga: 98 KS, pri 5.600 o/min
Obrtni momenat: 142 Nm, pri 4.400 o/min
Menjač: manuelni, petostepeni ili automatski CVT
Pogon: na prednjoj osovini
Dimenzije (mm): 3,825 x 1,665 x 1,520
Zapremina prtljažnika: 265 l
Pneumatici: 175/60 R15
Masa: 1020 kg
Rezervoar za gorivo: 41 l
Ubrzanje 0-100 km/h: 11,3 s
Maksimalna brzina: 180 km/h
Prosečna potrošnja na testu: 6,7 l
Nivo izduvnih gasova: 95/99 g/CO₂

No najviše je napredovala po pitanju opreme, te je tako od trećeg završnog nivoa, dostupan sistem nazvan Connect 2.0. Nissan ga od ranije koristi u prestižnijim modelima. Ukratko, ovaj kombinuje multi medija i GPS, kako bi se recimo pripremila ruta putovanja, sedeći za kompjuterom ili preko mobilnog telefona. Potom se uz pomoć nezaobilaznog Googlea, obavi transfer, tj. informacije pošalju u vozilo. Sistem je sposoban da pruži mnoge korisne informacije, kao što su recimo cene goriva na pumpama u blizini (u razvijenim zemljama cene značajno variraju), stanje u saobraćaju, restorani usput i slično. Za zagrižene „ekološke“ vozače postoji i program Eco Driving Score, kako bi oborili sopstveni rekord u niskoj potrošnji. Navedimo i asistenciju za pomoć pri parkiranju, koja, zahvaljujući senzorima napred i pozadi, procenjuje ima li dovoljno prostora, odnosno da li će parkiranje biti jednostavno ili komplikovano. Tu je i sistem za startovanje motora i otključavanje bez ključa, dok o drugim, sada već klasičnim (automatsko uključivanje svetla i brisača, regulator i limiter brzine…) nećemo trošiti reči.

Mali ali dinamičan
Kao što smo rekli, zadržan je odlični trocilindarski 1.2 DIG-S (Direct Injection of Gasoline – Supercharger), moderan i ekonomičan. Umesto turbo punjača koristi kompresor, podsećanja radi, ovaj je mehanički povezan sa motorom, i ne treba mu vremena da bi odgovorio, kao u slučaju turbo punjača na izduvne gasove. U prvom kontaktu nema veće razlike između njega i slabijeg 1.2 od 80 KS, jer se kompresor u gradskoj vožnji gotovo ni ne aktivira. Snaga je porasla za 18 „konja“, dok je CO₂, sa 115, opao na 95 g/km. Kažete mađija? Ne, jednostavno objavljen je rat nepotrebnom rasipanju energije. Trenje pokretnih delova je smanjeno na minimum (klipne karike od karbona, uz varijabilnu uljnu pumpu), a kompresija podignuta na čak 13 :1 ! Uz dobru aerodinamiku, malu težinu vozila i efikasni serijski Stop&Start sistem, mala je i potrošnja, iako znatno viša od obećane (4,1). U idealnim uslovima može da siđe i do 4,2 l, ali i da se popne do nekih 7 l. Naravno u gradskoj vožnji, i to u večernjim špicevima. Priznajem da odavno nisam vozio toliko ekonomičan benzinac, tako da smo na kraju zabeležili prosek od 6,6 l. Uostalom, urbana sredina je mesto gde Micra iskazuje najbolje što zna, kako zbog odlične vidljivosti, tako i zahvaljujući velikoj agilnost. Poluprečnik okretanja je izuzetno mali (4,65 m), komande su mekane k’o puter, a amortizeri prilagođeni ovakvom načinu upotrebe. Dobro, a izvan grada?

     
 

Nema problema, pod uslovom da se pomirite sa povišenom bukom. Naime, izolacija je slaba, pa ukoliko je buka od motora još i prijatna za slušni sistem, to nije slučaj sa šumovima od vetra i kotrljanja. Stiče se osećaj kao da prozori nisu dobro zatvoreni… A kada se snažno pritisne na papučicu gasa, na scenu stupa kompresor, što omogućuje motoru dobra ubrzanja u srednjem i višem režimu rada. Umesto 110 Nm, kao kod slabijeg, razvija 142 Nm, dovoljno da se do stotke ubrza za nešto više od 11 s (13,7 s za verziju od 80 KS). Sasvim na mestu za sigurna preticanja, bez potrebe da se stalno „igra“ ručicom menjača. Uostalom, ova ima predugačak hod i samo pet prenosa, uz ovakav agregat poželeli smo bolji. To ipak ne znači da je Micra odjednom postala trkač na duge staze. Iako su performanse iznenađujuće dobre (maksimalna brzina oko 180 km/h), ostatak vozila ne prati motor. Sve je u redu dok se ritam ne pojača (ESP je deo standardne opreme), no prilikom temperamentne vožnje ogibljenje je na muci. Micra se naginje i ljulja u krivinama, gde do izražaja dolazi i snažno podupravljanje. Tako gledano na stvari, možda joj ovaj agregat i nije neophodan, uzgred skuplji za značajnih 2.000 evra (isti završni nivo). Posebno jer ni osnovna cena Micre nije mala, kod nas iznosi 10.750, za završni nivo Visia.

Ukupno je na raspolaganju 5 nivoa opreme, s tim da i osnovni poseduje klima uređaj i sve aktivne i pasivne sigurnosne sisteme. Vožena 1.2 DIG-S/98 Tekna, košta 14.400 evra. Cena će vam se možda učiniti preteranom, ali znajte da uz ovaj nivo dobijate praktično sve. Od automatske klime, spomenutog navigacionog uređaja Nissan Conect, inteligentnog ključa „slobodne ruke“…, pa do lakirane crne plastike na centralnoj konzoli, vozačevog naslona za lakat, kožnog upravljača, regulatora i limitera brzine, električnih komandi za stakla i spoljašnje retrovizore, aluminijumskih felni od 15 cola…

Tekst i slike: Perica Rajković
8478
Postavljeno: 10.01.2014

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Munze Ljux
10.1.2014 12:16
31
3

Nova kola su precenjena,jer se u cenu ugradjuje mnogo igraca.Posle dve godine se pocetna vrednost bukvalno prepolovi,pa se vlasnici u cudu ceskaju po glavi razmisljajuci sta su sve u zivotu propustili,a na autu su pukli silne pare.Ko ne prelazi bar 30.000km godisnje usput praveci pare tim autom,nek ne gleda nova kola.Dobar polovnjak do 5 god. i stotinak hiljada km. ce gurati godinama bez problema,jedino nece nahraniti sujetu i izleciti komplekse,ali to je vec drugi problem.

Miroslav
10.1.2014 12:45
17
6

Za isti novac mozete kupiti Mikru ili Megan, Mikru ili Fokus, Mikru ili Ceed. Smesna strana komedije

maxy
10.1.2014 14:25
12
8

Miroslave, znaš kakva Setra ima da se kupi za ove pare. Pa čitav komšiluk ukrcaš i krenete na put oko sveta...
Ali nije poenta u dužini lima...

Dejan L
10.1.2014 17:35
17
13

@ Maxy
Znaš kakva Dačija ima za ove pare, da se slediš.
Od muke
Glupa alijansa i glupe cene

pecagt
10.1.2014 19:15
2
10

na obom

serpico
11.1.2014 10:06
8
4

munze ljux 100% si u pravu!jedan moj kolega je kupio 16g. stari audi A4 b5 tdi u dobrom stanju sa 180 000km tdi i vozi se bolje nego u ovom malom nissanu a neckao se dali da kupi novo auto tipa punto,clio,c3 ,ili 500L i ipak uzeo starog audija ali dobrog starodobnika evo vec presao 60000km bez kvara jedino menjao grejace!pozz .jako si dobro ocenio ,tako je

karadjole
11.1.2014 10:08
7
7

kenjate nesto protiv dacije npr. a ovo nema nista bolju kvalitetu od dacije,mislim na zvrsnu obradu i plastiku te materijale,jedino ime i malo stila drugo sve kao datsun dacija!

Sorfonije
11.1.2014 12:27
3
11

Evropljani su trenutno slabo predstavljeni u ovom segmrntu. yaris i micra caruju,iz evrope samo 500 i mini nesto vrede.

serpico
11.1.2014 13:24
9
3

sorfonije pricas gluposti

Don
12.1.2014 13:38
16
6

klasican primjer ultra ruznog dizajna vanjstine i unutrasnjosti. Materijali su takodje posebna prica, ona negativna. Rjesenje: Polit benzinom i zapalit.
Problem kod ovakvih automobila nije njihova jeftinoca, nego njihova ruznoca. Ako moras pravit jeftin proizvod, Bog ti dao, pa napravi da bude lijep, privlacan, ugodan, pokazi da vodis racuna o korisniku, upotrebjivosti, sarmu, da taj covjek koji kupi to sto mu hoces prodati bude zadovoljan, omili mu boravak u autu, dovoljno je kaznjen sto mora kupiti tvoj jeftini proizvod.
Japanci su, nazalost, primjer neukusa. Gotovo 90% njihovih auta moglo bi se nazvati ruznim i ultra ruznim, sto se posebno odnosi na dizajn interijera, upotrebljenje materijale, boje.
Honda se pomalo izvlaci, ali zglajsa na pitanju ergonomije sto opet daje negativnu ocjenu.Mogu to govoriti jer jako dugo vozim, prodajem japanska vozila, a sto mislim o nissanu govori cinjenica da sam ga zaobilazio u sirokom luku.Jer ono sto ja ne bih zelio sebi, kako mogu prodavati drugome?

bocca
13.1.2014 09:21
8
4

pa na ovom svetu postoje i neki drugi ljudi, neke druge nacije, neke druge kulture, neke druge vrednosti... koliko covek treba da provede vremena na autoforumima pa da mu udje u glavu da je lepota (tj ruznoca) kola subjektivan osecaj. mrzi me sada da sabiram prodaju svih japanskih kola u 2013oj ali je verovatno oko 25 miliona. ovi sto prave kola da se svidjaju tebi ne prodaju ni blizu toliko. kako vas vise ne smara da godinama ubedjujete ljude o stvarima koje su vama lepe?!?

pecagt
16.1.2014 19:46
3
6

jel razume neko ovog dona sta truca?

Don
17.1.2014 15:35
5
2

A sta tebi nije jasno? Ili bolje, vrijed li ti uopce objasnjavat ista?

Dejan L
17.1.2014 18:26
6
1

Suzuki swift košta 8.990€ i prodaje se ko alva. Zato što ne košta 12.190 kao Micra i slična boranija iz Mitsubishija.

@ peca gt
Da si u pravu imao bi više pluseva, ovako plusevi i prodajne brojke za Evropi u 2013. god ne bi izgledale ovako:
Volkswagen 1.487.000
PSA (Peug+Citr) 1.301.000
Ford 878.000
Opel 807.000
Reno 787.000
Audi 664.000
Fiat 562.000
Škoda 483.000
Nissan 407.000
Dacia 289.000
Seat 279.000
U Srbiji gde Reno (Dacia) poklanja zimske gume, kasko i beskamatni kredit na zamisli bajkovitih 8.000€ (a ni to mu ne pomaže):
Škoda 3920
FAS 3453
Hyundai 1917
Volkswagen 1427
Ford 1116
Opel 1094
Fiat 1029
Dacia 1021
Renault 962
Kia 796

car enthusiast
26.1.2014 00:32
1
0

Don, da li u tu kategoriju ultra ružnih spadaju i Infiniti Q50, Infiniti FX, Lexus IS, Lexus LS, Acura Tl, Honda Accord, Mazda6, Mazda3, Nissan Maxima, Nissan Altima, Toyota Supra, celica, gt86... itd itd
Neverujem koliko subjektivan komentar. Objasni nam šta je to toliko ružnije nego li kod VW, Opela, Škode, Peugeota...
Uopšteno je smešno kakve se sve stvari ovde pišu o Japanu, kao da je Japan - Srbija, Bosna, Francuska (pa i Nemačka s obzirom da sem auto industrije ništa ostalo nemaju)a ne uz USA najrazvijenija država sveta.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: