Ekskluzivno

Nissan Juke

Provokator

Atipičnog izgleda, do te mere da ga je nemoguće zameniti bilo kojim postojećim modelom, Nissan Juke, nikog ne ostavlja ravnodušnim

Da je Nissan Juke, ovakav kakav je, izašao pre koju godinu, svi bi smo rekli da se radi o nekakvom prototipu, koji se krišom izvukao iz dizajnerskog studija. No, vremenom, sve se više navikavamo na nesvakidašnje automobilske kreacije (MINI Countryman, KIA Soul i Sportage, Audi A1...), mada Juke pre podseća na nekakav Buggy sa Dakar relija, nego li na mali gradski automobil. U svakom slučaju, odgovorni u Nissanu sa pravom su "batalili" modele kao što su Almera i Primera, okrenuvši se nekim novim, alternativnim kategorijama. Led je probio Qashqai, mada se i ostali modeli, kao što su Cube, Micra, 370Z i GT-R, mogu pohvaliti orginalnim dizajnom i koncepcijom.

Bilo kako bilo, umesto svestranog gradskog automobila, tipa Renault Clio, lansiran je unikatni Juke, koji je od ovog pozajmio platformu i agregat (dobro poznati 1.5 dCi). Jeste da je od Clia duži za desetak centimetara, ali sa skromnih 4,14 m, i dalje spada u ovaj segment, sa obaveznim prefiksom "premium". A čim se ovaj stavi, jasno je da od "bonne affere" kako to vole da kažu Francuzi, odnosno diskontne cene, nema ništa. Najmanje 15.500 evra, tek da se zagolica mašta, odnosno mnogo više, želite li jedan pravi 4x4, pokretan temperamentnim 1.6 DIG-T od 190 KS. Aha, priča postaje interesantnija, jer sa ostala dva agregata (1.6/117 i 1.5dCi/110) i pogonom na samo prednje točkove, Juke ne podiže adrenalin na očekivani nivo.

Indikator za tzv. G-sile i pritisak turbine, nemaju realnu upotrebljivost, ali je znatno važnija funkcija kojom se određuje tip vožnje (Normal, Sport i Eco), kada se menja "mapa" rada motora, a sam upravljač postaje teži i direktniji

Lepo vaspitani "Bad Boy"
Jedno je sigurno, svideo vam se ili ne, Juke je sve osim diskretnog automobila. Svaki put kada smo se negde zaustavili, mogli smo čuti, ili pročitati sa usana, "m as ta vu ca" (vide li ovo)? Prosto, čovek ne zna gde prvo da gleda? Da li u dvostruku svetlosnu grupu spreda, ili zavodljivu, visoko podignutu "zadnjicu"?

Pogledom se traže i brave na zadnjim vratima, koje su, po ugledu na pojedine konkurente, "zakamuflirane" u okvirima prozora. A to što ima namrgođen izraz lica, samo je farsa, voženi Juke veoma je prijatan automobil, sposoban da se adaptira svakoj situaciji.

Odlično, ali može još bolje
Čim otvori vrata, vozač sa odobrenjem konstatuje da je sačuvana neophodna orginalnost enterijera. Nalik na rezervoar motocikla, centralna konzola je u tonu sa bojom karoserije, dok je na vrhu "brega", idealno postavljena ručica automatskog menjača. OK, nas nekoliko, ne preterano "kršnih delija", lako smo pronašli idealnu poziciju, ušuškani u udobna i profilisana kožna sedišta.

S druge strane, krupnije osobe, upravljač imaju u krilu (mala amplituda podešavanja, isključivo po visini!), a da bi podesili sedište, moraju ponovo da otvore vrata!? Razmak između njih i sedišta jednostavno nije dovoljan da bi se proturila ruka. Još par detalja nas je iritiralo...

Spomenimo samo dugme za putni računar, na instrument tabli (ruka se mora provuči kroz obruč upravljača) i ne preterano logične komande na samom upravljaču, koji je preuzet iz sportskog 370 Z. Ostalo je, manje-više, u superlativima, bez obzira što plastika na komandnoj tabli nije sunđerasta. Završna obrada je bez zamerki, čak i mesta za odlaganje sitnica ima sasvim dovoljno. U rupe na spomenutom "rezervoaru", instiktivno se odloži mobilni telefon ili kontakt-ključ (nije neophodan, jer ovaj Juke poseduje sistem za automatsko startovanje motora).

Verzija 4x2 dolazi sa manuelnim šestostepenim menjačem, a kako je ujedno i lakša za 140 kg, karakteristike su osetno bolje, a i cena je znatno niža

Igračke za dečake
Dopadljiva je i instrumenta tabla, sa kazaljkama koje se po paljenju "zakucaju" udesno, no posebnu pažnju, zaslužuje kontrolni displej za vitalne funkcije motora, nazvan NDCS (Nissan Dynamic Control System). Priznajem, indikator za tzv. G-sile i pritisak turbine, nemaju realnu upotrebljivost, ali smo svi mi, u duši, samo veliki dečaci, koji vole ovakve igračke. Znatno je važnija funkcija kojom se određuje tip vožnje (Normal, Sport i Eco), kada se menja "mapa" rada motora (turbo "duva" snažnije), a sam upravljač postaje teži i direktniji. No, o tome nešto kasnije, još par reči o raspoloživom prostoru za putnike.

Ukoliko su sedišta napred podešena za osobe spomenutog stasa, nema problema, jer pozadi, bez veće muke, staju još dve iste. Moramo, ipak, reći da izuzetno mala vrata ne olakšavaju ulazak i izlazak iz vozila. Znatno je komlikovanije sa stvarima, jer Juke nudi samo 200 litara (250 l kod verzije sa prednjim pogonom) u prtljažniku. Modularnost se svodi na obarajuće naslone sedišta, kada je moguće pronaći zadovoljavajući kompromis (maksimalno 780 litara, sa samo dve osobe napred).

Proklizava, ali ubrzava
Još jednom, posla imamo sa "malim naduvanim", što će reći agregatom male zapremine, ali respektivne snage. Čitavih 190 KS izvučeno je iz samo 1,6 litara (direktno ubrizgavanje + turbo-punjač), uz obrtni moment od 240 Nm.

jedinstven izgled,
motor,
perfomanse,
unutrašnji dizajn,
4x4 pogon

potrošnja,
smanjena udobnost testirane verzije,
slaba preglednost,
kvalitet pojedine plastike

Nissan Juke 1.6 DIG-T CVT 4x4

Motor
Tip/broj cilindara turbo-benzinski, redni/4
Radna zapremina [cm3] 1610
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/direktno
maks. snaga [kW/KS/o/min] 140/190/5600
obrtni moment [Nm/o/min] 240/2000-5200
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata crossover/5/5
D x Š x V [mm] 4135x1765x1570
međuosovinski razmak [mm] 2530
masa vozila/nosivost [kg] 1425/415
zapremina prtljažnika [l] 251-830
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi torziona osovina, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 215/55 R17
Prenos snage
pogon integralni
tip menjača/stepeni prenosa CVT/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 8,4
maksimalna brzina [km/h] 200
prosečna potrošnja [l/100 km] 10,8
buka pri 100 km/h [dB] 64
zaustavni put [m] 37,3
CO2 175
Cena (u EU) € od 22.990

Specifičnost ovog motora je što maksimalni moment oslobađa između 2.000 i 5.200 o/min, kao i to da obavezno dolazi u paru sa CVT transmisijom (verzija sa integralnim pogonom). Ovaj sistem prenosa koristi metalni klinasti kaiš, a osećaj koji izaziva kod nenaviknutog vozača podseća na konstantno proklizavanje. Nema, dakle, pada režima, obrtni moment raspoloživ je u kontinuitetu. U svakom slučaju, prelazi se vrše bez imalo cimanja, i uprkos činjenici da pomalo "guši" štopericu, perfomanse su odlične. Samo 8,4 sekunde potrebno je do 100 km/h, uz maksimalnu brzinu od 200 km/h! A, da bi motor još bolje iskazao sav svoj raskošan talenat, brzine je moguće menjati i ručno. Tako se barem ostaje u izabranom prenosu, a ujedno je izvodljivo i kočiti motorom.

Sportista u duši
Sportska vožnja potpuno je ostvarljiva ovim neobičnim Nissanom, jednim delom i zahvaljajući aktivnom diferencijalu pozadi. Ovaj sistem ubrzava spoljašnji točak u krivinama, ne bi li se poboljšala agilnost vozila i sprečilo podupravljanje. Svaka krivina je tako izazov za vozača, mada ne treba smetnuti s uma činjenicu da je Juke postavljen prilično visoko, i da u ekstremnim situacijama deluju zakoni fizike. Za uzvrat, izleti u prirodu su posve izvodljivi, iako je jasno da je integralni pogon ovde u funkciji sigurnosti, a ne za "oranje" njiva. Testa radi, ipak smo ga provozali tamo gde to velikoj većini vozača nikada neće pasti na pamet, tako da je, uz adekvatne pneumatike, moguća i off-road vožnja. Problem je što je Juke veoma tvrdo trimovan, te za ovakve avanture, zaista treba imati zdrava leđa.

Iz samo 1,6 litara izvučeno je čitavih 190 KS (direktno ubrizgavanje i turbo-punjač), uz obrtni moment od 240 Nm

Iz svega proizilazi da se Juke 1.6 DIG-T 4x4, podjednako dobro oseća u svakoj sredini, mada mu gradska vožnja, ipak, najbolje leži. Jer, ukoliko na auto-putu do izražaja dolaze parazitni šumovi od vetra i kotrljanja (motor je praktično nečujan), u urbanoj sredini, kompaktne dimenzije, mali poluprečnik okretanja, povišena pozicija za upravljačem i automatski menjač, više su nego dobrodošli.

Još kada bi i potrošnja bila na nivou gradskih automobila, slika bi bila potpuna. Naime, sa 13-14 litara, koliko smo zabeležili u vožnji od semafora do semafora, Juke je sve samo ne ekonomičan automobil. A ukoliko ste pomisli da mu je apetit skromniji na otvorenom putu, moramo vas razočarati, jer se zabeleženi prosek kreće oko 11 litara. Minimalna iznosi nekih 8 l, dok na auto-putu treba računati na 10,7 l (tempomat podešen na 130 km/h). Sa samo 50 litara u rezervoaru (46 litara za 4x2), Juke će biti čest posetilac benzinskih pumpi.

Zaključak
Dakle, kome je do perfomansi, voženi motor se podrazumeva, sa ili bez integralnog pogona. Naime, kada je samo sa prednjim pogonom, u paru je sa manuelnim šestostepenim menjačem, a kako je ujedno i lakši za 140 kg, karakteristike su osetno bolje (7,9 sekundi do 100 km/h uz maksimalnu brzinu od 215 km/h). Tada je i cena znatno niža, tj. umesto 23.000 evra, koliko je neophodno za testirani 4x4, verzija 4x2 iznosi 20.200 evra. Ova cena odnosi se na najbogatije opremljenu Tekna (jedini uz ovaj motor), gde se može doplatiti samo za kožna sedišta (1.000 evra) i metalik boju (300 evra). Dvozonski klima-uređaj, GPS, kamera za vožnju unazad, sistem za otključavanje i startovanje motora bez ključa, aluminijumski naplaci 215/55 R17, električno preklopivi retrovizori, automatsko uključivanje svetala i brisača, kao i svi navedeni elektronski sistemi, u serijskoj su opremi. Sve u svemu, dobro odmerena cena, uzevši u obzir orginalan izgled i zadovoljstvo koje pruža u vožnji.

Lično, smatram da je Nissan, kao u slučaju modela Qashqai, opet povukao pravi potez. Jer, umesto da se nadmeće u jednom veoma konkurentnom segmentu, sa nebrojenim i talentovanim "mališanima", ponudio je nešto potpuno drugačije, sveže i dopadljivo. Pažnja koju je privukao svojim nesvakidašnjim izgledom, kao i broj porudžbina, to samo potvrđuju.

Umesto da se nadmeće u veoma konkurentnom B segmentu, sa nebrojenim i talentovanim «mališanima», Nissan je sa modelom Juke ponudio nešto potpuno drugačije, sveže i dopadljivo
iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković
perica.rajkovic@vrelegume.rs
9731
Postavljeno: 25.05.2011

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

don
25.5.2011 11:43
26
102

Po meni skroz zanimljiv automobil. Mada ako neki muskarac bude hteo da ga kupi nek dobro razmisli o boji. Posto neka preterano vesela boja vuce na zenski automobil (inace u BG-u, od 10 vlasnika ovog Nissan-a, 9 su zene. Znaci Crna, plava i to obicna i to je to. I da, samo dizel, kod nas je govirno toliko skupo da samo lud covek moze da kupuje ovakvog potrosaca - jer, ako vec ima para za toliko goriva, ima para i za neku ozbiljniju masinu.

Ivan
25.5.2011 12:34
45
92

Skoro savrsen spoljni dizajn, sto i ne bi rekao za unutrasnjost koju u potpunosti kvare veliki plasticni detalji u narandzastoj boji (izgleda jeftino).
Jos smatram da je bespotrebno kupiti jedan Juke u ovakvom nivou opreme sa pogonom 4x4 i CVT transmisijom, jer ceo koncept ovog automobila ne iziskuje takve ambicije.Jedan JUKE 1.5 dCI ACENTA ili JUKE 1.5 dCI ACENTA SPORT PACK sa koliko-toliko pristojnom cenom je idealan odabir za nase uslove.
Pozdrav.

Daca
25.5.2011 17:12
15
102

Pre mesec dana sam se vozio u ovom vozilu i moram da kazem da sam razocaran, a i u unutrasnjosti je napravljen kao da je iz 1940 godine i sve nakako deluje hladno i skroz sam se jako cudno osecao, jednostavno ne prija. Sto se tice motora, bas kao sto sam pricao sa jednim drugom oko ovog sve popularnijeg takozvanog smanjivanja, mala zapremina, velika snaga. Ti sad novi motori 1.4, 1.6 sa turbinom, imaju daleko vecu potrosnju od atmosferaca i prosto je neverovatno koliko nas proizvidjaci terorisu sa tim "MALA POTROSNJA", a ono kad neko nesto testira, tek se onda vidi da je to LAZ i da vise trose od atmosferaca. Jedino mozda, ali mozda koliko toliko realnu potrosnju ima motor VW 1.4tsi/122ks koji se ugradjuje u Golf i Passat, ali i on u proseku ne spada ispod 8l u realnim uslovima. mislim uzeti ovaj NISSAN sa ovim motorom koji u proseku trosi 18l je ludost, pa za te pare ima da se bira da te zaboli glava.

deda
27.5.2011 11:03
14
94

unutrasnjost je pomalo klaustrofobicna, pogotovo zadnja klupa

Sale
27.5.2011 18:55
106
44

Imam Juka identicnog vec 6 meseci, rado bi ga preporucio svakom ko voli sportsku ali i udobnu voznju. Performanse su bolje nego sto je fabrika napisala, od 0-100 7.8 sekundi a krajnja nesto preko 215 kmh, u sportskom modu ne moze da se vozi po gradu jer neverovatno prima gas, medju-ubrzanja su fenomenalna, po gradu jos nisam naisao da me neko oduvao. Vozio sam i do Crne gore, iako je malo tvrdji, nije ni malo zamoran, cak naprotiv, a lakoca prolaska kroz krivine je neverovatno brza,neki tip sa Q7 3.0 TDI, kad sam ga oladio po krivinama u okolini Ljiga, hteo da se revansira na onom ravnom delu sa duplom trakom i velikim usponom,kad sam primetio da mi se priblizava, samo pun gas i jednostavno nema vise u retrovizoru Q7-ce :-), Inace trgujem sa novijim polovnim automobilima i mnoge sa vozio po par meseci, mogu vam reci kad se sve sabere i oduzme,nema mu ravnog,to vam je otprilike BMW X6 umanjen, samim tim i manje kg. Ko moze neka kupi Juke, ali samo ovaj u fullu i sigurno se nece pokajati!Sale

Ivan
28.5.2011 13:16
36
98

Sale, jer si siguran da u tom Q7 nije bila zena sa malom decom pozadi?Ha,ha.

Igi
28.5.2011 19:31
90
19

Poslovica glasi: zena moze da mi bude sa sela, a auto samo iz Japana!!!

Sale
28.5.2011 19:53
94
39

Ivane, po tvom komentaru se vidi da dobar automobil posedujes jedino virtuelno i da ti je znanje o automobilizmu ravno nuli,to dokazujem i brojkama: Nissan Juke tezina 1400 KG. 190 KS, Audi Q7 tezina 2200 kg. 239 KS, sto znaci:Nissanov 1 KS gura 7.3 KG., a Audijeva 1 KS gura 9,2 KG. U buduce komentare ostavljaj na stranicama ZNANJE IMANJE!!! HA,ha.

Sale
28.5.2011 20:32
38
32

Zasto ne objavljujete moj odgovor na Ivanov komentar?

Misel
29.5.2011 01:52
15
65

Sale@
Prijatelju molim te da mi iskreno odgovoris na pitanje. Jel se moze taj NISSAN sa tim motorom da izgura pun rezervoar na relaciji Beograd-N.Sad-Beograd??? Pretpostavljam da ne trosi, nego guta izmedju 15 i 20 litara.

Ivan
29.5.2011 17:11
28
79

Ha,ha ovakve komentare najvise volim.
Moj ti je savet da pre nego se latis tastature, procitas specifikacije oba modela, pa mozda i sam uspes nesto da zakljucis.
Sve cestitke na glasovima, verovatno si ulozio mnogo truda i vremena.
Pozdrav.

Pedja
29.5.2011 22:22
74
7

Kad se odlucis da kupis auto od 190 hp, svestan si da ne trosi malo ( uzivanje mora da se plati), sta je 13 litara, kad moj Jugo 55 trosi 10 litara po gradu.

Ivan
29.5.2011 23:02
28
63

@Sale
Svaka cast uspeo si da se odas do maximuma, upisao si mi 23 UN-LIKE-ova za samo 15- minuta a pritom si sebi dodao po 40 LIKE-ova.Ha, ha ovo je jadno da nemam komentara.
Ocigledno imamo posla sa covekom koji ne podnosi poraz, sto je ocigledno shvatio i vozac Audia.
Pozdrav redakciji i apel da se unapredi sistem.


Misel
29.5.2011 23:14
13
67

Ne znam, ali izgleda da se u Srbiji bas razbacuju sa lovom. Kako drugacije objasniti sto mi neki daju minuse zato sto sam rekao da je ovaj motor gutac benzina. Dobro, izgleda da ljudi imaju, pa im se moze da sipaju svaki treci dan 100 eura u rezervoar. sad ocekujem nekog filozova koji nije ni video ovaj model uzivo, kako ce da kaze da mu trosi u proseku oko 7l, ali kad spava u snovima. Cim se probudi, shvati da taj model nije u njegovoj garazi, nego polovan Yugo :)

don
30.5.2011 16:22
17
62

@Sale
Super si ga izreklamirao. Mada, Q7 je Q7, Juke - makar imao i 5000 ks je jednostavno 3 klase ispod.Ko ima para sigurno nece kupovati to. A ako ti vozis novije automobile i impresioniran si ovim Nissanom onda si ili lud, ili radis u Reno-Nissan Srbija. Haha...

Robert
30.5.2011 22:35
53
18

Ne znam zasto mi se cini da na forumu imamo jednog, sa najmanje tri imena, Ivan, Misel i don, taj bas ne voli Japance, koji su u svim granama tehnike (ne samo auto industrije) barem dva mesta ispred konkurencije.

Znam, istina boli
30.5.2011 22:54
58
6

Audi pravi nekako prazne,jednolicne automobile.Kad izadje nova linija nekog modela, nista,bez trunke emocija da probudi,a tehnika djene, djene. Neko bi da Audi (malo doterani VW)poredi sa BMW-om ili Mercedesom,svasta,sta je Q7, povisen A6 karavan(interesantan samo nekom seljosu), da ne poredimo Audijev najskuplji model R8(u stvari ukraden Italijanski Lambo) sa jednim NISSAN GTR-om, pa to je prosto nemoguce, GTR ga sije u svakom,bas svakom pogledu!

Ivan
30.5.2011 22:59
29
50

@Robert
Jer si ti Saletov drugar ili Sale.Imate slicne ideje.

don
31.5.2011 01:37
53
10

@Robert

Ja sam don. Samo jedna osoba. Nego meni je smesno koliko minusa moji komentari dobijaju. Necu ih vise ni ostavljati. Ja pokusavam malo da vas (citaoce mojih komentara) prosvetlim, a vi tako. Na minus. A ja sam redakciji poslao Mail u kome sam rekao da bi bilo lepo da se uvede ovo + -. I uvazili su. 3 dana posle mog maila eto! Eto drugari, poslednje javljanje.

Veliki pozdrav

Peki
31.5.2011 08:10
21
47

@Don, nepoznati "druze", nemoj uzimati negativne minuse toliko srcu, seti se koliko sam ih cesto i ja pobrao... To sto se neko ne slaze sa tvojem videnjem odredenog automobila, relativna je stvar. Idemo dalje, ja bi ipak voleo da procitam tvoj komentar vec sutra, u vezi novog Peugeota 508. Vazi?
Pozdrav svima
PS. Mozda ti ideja sa minusima i nije bila toliko dobra, ha, ha, ha. Salim se, naravno.

Robert
31.5.2011 10:18
44
21

Don, nije u redu da se povlacis sa foruma,ako zelis da nekoga "prosvetlis",onda ga prosvecuj sa cinjenicama,a ne sa tvojim subjektivnim misljenjem!,na primer ovako, na YOUTUBE:Bugatti vs Nissan GT-R 35

Peki
31.5.2011 12:55
20
41

@Don, sta sam ti rekao, vidi sta dobih minusa, a nisam se ni upustio u raspravu!? To je izgleda onako, po kljucu... Ko mi ga sad stavi (minus naravno), sutra nema pravo na Peugeot 508! Aha!
Aj uzdravlje svima.

Misel
31.5.2011 15:44
25
100

Roberte Prosinecki@
Ne znam na koji nacin da ti dokazem svoj identitet i da sam ja-ja, a da je npr don-don. jedino nesto preko mejl adrese, ali ne bih se zamlacivao takvim glupostima. Sta hoces da kazes, da ti je svako sumnjiv ko ne voli japance ili ti mislis da ih svi vole, a samo jedan osoba MiselDonIvan ih ne voli tj da jedan osoba koristi 3 imena kako bi dokazao da nije sam. Ja izuzetno cenim japance, pre svega Hondu Accord koja me fascinira i danas, kao da je juce izasla iz salona. Ja cenim tvoje misljenje, ali bi ti trebao isto tako da cenis i tudje.

Chicha
31.5.2011 16:49
100
32

Kako sam shvatio citajuci komentare,polemiku je izazvao Ivan, sa onim kratkim,-da nije mozda za volanom bila zena sa malom decom-,evo par brojcica da ga i ja demantujem(upredi linkove) http://www.insideline.com/audi/q7/2009/2009-audi-q7-30-tdi-follow-up-test-and-video.html http://www.insideline.com/nissan/juke/2011/2011-nissan-juke-full-test-and-video.html Malo da procitas specifikacije!!!

Slavisica
31.5.2011 20:13
101
15

Pravi lifestyle auto - nije za svakoga,ni izgledom,ni cenom.
Niko ga nece kupiti zato sto mora,nego zato sto mu se (jako) dopada.
Besmisleno je porediti ga sa Q7 (ovaj je tri puta skuplji),samo nije mi jasno zasto je nekima tesko za shvatiti da je Juke okretniji na (ako sam dobro procitao) planinskom putu (fizika ne pita za cenu).

Ivan
31.5.2011 20:52
19
101

@Sale t.j.@Robert t.j.@Chicha ha,ha ti si care lud.
Koristis iste reci, posle zapete ne pravis razmak i pumpas glasove.Ha,ha pa samo malo dete te ne bi provalilo.

Chicha
01.6.2011 00:56
101
20

Ivane, covece sa barem tri identiteta,udaljio si se sa teme, nema argumenata??? Ha,ha,receno ti je na kojim forumima da prosipas s...., vidis i sam da ti je automobilizam slabija strana!

Ivan
01.6.2011 11:55
20
102

@Sale ili kako god imas potrebu da se pretstavljas, ti si isuvise opterecen cim radis ovakve stvari, moj ti je savet da potrazis pomoc.
E da sinoc u 21:01 h. si uhvacen da pumpas glasove i tacno se videlo pod kojim pseudonimima si sve potpisan, tako da samo pomoc i polako.
Pozdrav i kraj.

S70
26.9.2011 09:11
2
3

ma ovaj auto je tako dobar da ga nikad ne bih zeleo imati

Ronaldo
21.1.2013 21:14
4
0

Ovaj auto ne može da se dopadne seljacima. Zato je i tako dobar. Mislim ko kapira. Kakav dizajn, kakvo ubrzanje, za koju lovu !! Naravno da najviše ima ovih "golf je vrh auto", "audi (mečka, bmw) je auto, ovo ostalo je ni za prineti" i sl. Jbg, glavnu reč svuda vode polupismeni kulovi...tako je i u ovom slučaju, nažalost. Ali ima i drugačijih ljudi, za razliku od tih grand show ljaljana. Pozdrav obožavaocima Juka !

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: