Online plus

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

Borba za status najprestižnije limuzine na svetu

Da otvorimo ovu temu, palo nam je na um kada smo Vam prenosili vest da bi buduća Mercedes-Benz E klasa mogla da se pojavi i u raskošnoj verziji sa produženim međuosovinskim rastojanjem i oznakom Maybach


U polarizovanom svetu pre pedesetak godina se znalo: najprestižnije limuzine na svetu bile su marke Mercedes-Benz, Cadillac i Rolls-Royce na Zapadu, dok su limuzine, koje su na ulicama Moskve i drugih istočnoevropskih prestonica izazivale strahopoštovanje i sklanjalo im se s puta, bile marke ZIL. Modeli su se menjali kroz decenije, ali ne i poredak stvari, i marke su ostajale čvrsto na svojim pozicijama.

S početkom našeg milenijuma, tržišna borba u najluksuznijem segmentu je ozbiljno uzavrela. Novi igrači koji su ogromnim obimom proizvodnje i nadmoćnom tehnologijom smatrali da su stekli „pravo“, ali i realne mogućnosti za to, nastojali su da poljuljaju etablirane kraljeve visoke klase. I ne samo to. Moćna i superluksuzna SUV vozila, pa čak i „karavani“ iz više-srednje klase, „naoružani“ nadmoćnom motorizacijom i nabijeni luksuzom, krenuli su da otkidaju deo po deo kolača koji je pre toga neprikosnoveno pripadao Rolls-Royceu, Mercedesu ili Cadillacu. Ono što koju deceniju ranije nije moglo da se zamisli, počelo je da se događa: prinčevi iz kraljevskih kuća počeli su, umesto u Rolls-Royceu, da se voze u Range Roveru ili „nabildovanoj“ G-klasi, a pojavilo se i sve više atipičnih kupaca u luksuznom segmentu (koji je odavno prestao da bude rezervisan za državnike i krunisane glave), pre svega iz redova sportskih, holivudskih i muzičkih superzvezda, ali i sve mlađih pionira računarske revolucije, beskompromisnih mladih menadžera, kao i tajkuna iz zemalja bivšeg SSSR, Bliskog Istoka, Kine, Indije i Latinske Amerike. Situaciju su dodatno usložnjavale razne specijalizovane „tjuning“ firme, koje su se sve više okretale bogatoj i razmaženoj klijenteli, s jedne strane otkidajući deo prodaje vodećim proizvođačima, dok su sa druge strane istim tim proizvođačima pravili odličnu marketinšku promociju, pokazujući publici i potencijalnim kupcima koliko moćni, luksuzni i brzi njihovi serijski modeli zapravo mogu da budu i koliko dobro mogu da izgledaju.

Revolucija u luksuznom segmentu početkom našeg veka započela je najavama koncerna Daimler-Benz da će oživeti marku Maybach, što su ubrzo i učinili predstavljanjem superlimuzina Maybach 57 i 62. Ni ostala dva vodeća nemačka proizvođača nisu gubila vreme. Džentlmenskim dogovorom, šefovi BMW-a i VW koncerna, uz medijaciju i blagoslov tadašnjeg nemačkog kancelara lično, podelili su između sebe dragulje engleske automobilske industrije XX veka, Rolls-Royce i Bentley, i time izgradili odlične temelje za skok u najvišu klasu. Preko Atlantika, američki Cadillac je svoju moć u to vreme, 2003. godine, demonstrirao konceptom Sixteen, fantastičnom limuzinom sa V16 motorom zapremine od čak 13,6 litara, sa titanskom snagom od 1.000 ks (750 kW) i obrtnim momentom od jednako neverovatnih 1.350 Nm, ali su se u GM-u na tome i zadržali, bez namere da sa serijskom verzijom uđu u „ring“ sa spremnom trojkom iz Nemačke.

Maybach
Limuzine Maybach 57 i 62, koje su nazive dobile po dužini karoserije (5,7 odnosno 6,2 metara), naročito u svojim pojačanim izdanjima 57S i 62S, koja je pokretala motorizacija iz u to vreme potpuno nove superlimuzine S65 AMG, sa neizmenjenom snagom od 612 ks (450 kW) i silnim obrtnim momentom od okruglo 1.000 Nm, predstavljale su u to vreme vrhunac luksuza, udobnosti, performansi i prestiža u automobilskoj industriji. Proizvodile su se u jednobojnoj, a često i sa karoserijom lakiranom u dve elegantno izbalansirane boje, a količina luksuza u unutrašnjosti je jednostavno ostavljala bez daha.

     
 
Maybach 57 i 62
Maybach Exelero

Kupcima kojima sve ovo nije bilo dovoljno impresivno, u susret je izlazio Brabus, čuvena tjunerska kuća specijalizovana za Mercedes-Benz vozila, koja je nakon preuzimanja AMG-a od strane Daimler-Benz koncerna ostala vodeći tjuner ove marke. Pod oznakom SV12 S, proizvodili su po porudžbini superlimuzine još snažnije i luksuznije od originala, ma koliko to zvučalo neverovatno, a motorizacija je u to vreme dostizala snagu od 730 ks i obrtni moment od 1.320 Nm, elektronski ograničen na 1.100 Nm, a jedna takva limuzina konstruisana na bazi Maybacha 57S postavila je u to vreme više svetskih rekorda u brzini u kategoriji limuzina.

U 2004. godini, pod imenom Maybach pojavio se i jedan prelepi kupe, doduše namenski projektovan za potrebe fabrike Fulda, prestižnog nemačkog proizvođača pneumatika, koja je želela superioran prototip za ispitivanje njihovih pneumatika visokih performansi pri brzinama do gotovo 350 km/h. Tako je nastao Maybach Exelero, sa biturbo V12 motorom snage 700 ks (515 kW), koji je svoje mogućnosti dokazao i sam postavivši niz brzinskih rekorda na stazi Nardo na jugu Italije. Međutim, iako dočekan ovacijama u javnosti, ovaj superkupe niti se proizvodio, niti je poslužio kao osnova za neki drugi model, bar ne neposredno.

Maybach Exelero

Limuzine Maybach 57/57S/62/62S bile su, međutim, omiljene doslovno na svim kontinentima, ali to, kako je vreme pokazalo, nije bilo dovoljno da nadoknadi ogromna ulaganja i proizvede opipljive profite. Iako je globalna prodaja beležila solidne cifre za ovako egzotičnu klasu vozila, rezultati jedva da su dostizali polovinu zadatih ciljeva. Pomenuto tržište najluksuznijih limuzina, naime, razmaženo je, hirovito i nepredvidljivo, a za prestanak proizvodnje kao zasebne luksuzne linije modela u okviru Daimler-Benz koncerna i ponovno privremeno gašenje marke Maybach, „najzaslužnije“ je verovatno bilo „čedo“ dizajnera našeg porekla, čijim „perom“ je oživljeno kultno ime Phantom u ergeli Rolls Roycea, a u okrilju moćnog BMW koncerna.

Brabus Maybach enterijer

Rolls-Royce
Rolls-Royce Phantom stvoren je, sa stanovišta konstrukcije, na sličnim principima kao i modeli marke Maybach, dakle takođe sa pogonom u vidu V12 motora, ovaj put tradicionalne zapremine 6,75 litara, snage oko 460 ks (338 kW), impresivne karoserije i sa obiljem prostora i raskoši u unutrašnjosti, naročito na zadnjim sedištima.

RR Phantom
RR Phantom

Međutim, dok se Maybach snažno oslanjao, tehnologijom i dizajnom, na tada aktuelnu S-klasu (W220), Rolls-Royce je za Phantom izabrao „slavniji put“.

Umesto da bude baziran na limuzini BMW 760i/760Li, projekat Phantoma izgrađen je na temeljima višedecenijske tradicije imena Phantom, koje je pre ovog modela trajalo kroz šest generacija, od modela Phantom I iz 1925. godine, do Phantoma VI koji se proizvodio do početka 1990-ih. I to se, pored naravno nesporno moćnog dizajna i vrhunskog luksuza, pokazalo kao dobitna kombinacija, koja je privukla klijentelu iz svih delova sveta. Iako značajno slabije motorizacije od Maybacha, naročito u poređenjima sa modelima 57S i 62S, pa možda čak i nešto slabijih tehničkih rešenja, Phantom je, sa svojom monumentalnom vertikalnom rešetkom hladnjaka, ukrašenom blistavom figuricom krilate devojke („Spirit of Ecstasy“), imperativnim „pogledom na okolinu“, dugom haubom, „obrnutim“ zadnjim vratima i „gomilom“ najfinije kože, kašmira, drveta i aluminijuma u unutrašnjosti, bio i ostao priželjkivan, tražen i kupovan. Njegovu slavu nisu pomračili ni Maybach, ni drugi direktni rivali, prestižne Bentley limuzine Flying Spur i Mulsanne, iz drugog „neprijateljskog“ tabora, VW koncerna.

RR Phantom

Phantom se tokom godina razvio u četiri varijante karoserije, kao limuzina, limuzina sa produženim međuosovinskim rastojanjem, luksuzni kupe i „drophead coupé“, odnosno atraktivni kabriolet sa dvoje vrata. Kasnijih godina, pored Phantoma, ponuda fabrike Rolls-Royce upotpunjena je nešto „skromnijom“, ali i sportskijom limuzinom Ghost i prelepim, gotovo dekadentnim kupeom Rolls-Royce Wraith i kabrioletom Dawn.

RR Phantom
Bentley Mulsanne

Bentley
Kao što smo već pomenuli, ovo britansko „staro zlato“ u globalnoj „podeli karata“ pre nešto više od deset godina pripalo je koncernu Volkswagen. U klasi koja je tema naše današnje priče, Bentley nastupa sa dva aduta, superluksuznim limuzinama Mulsanne i Flying Spur, ali čini se da to nikako nije sve.

Više i agresivnije od svojim rivala, barem za sada, Bentley pokazuje namere da pomrsi konce postojećim liderima u klasi najluksuznijih SUV vozila i da modelom Bentayga kroči direktno na sam vrh ove već dosta godina vrlo profitabilne kategorije vozila.

     

Bentley Bentayga

 
2016 Bentley Flying Spur V8

Mercedes-Benz
Vratimo se još jednom na početak našeg teksta. Konačnim uklanjanjem limuzina marke Maybach iz vrha svoje ponude, Daimler-Benz je ostao sa Mercedes-Benz S-klasom kao krunom svoje game vozila. Naravno, to uopšte nije skromno, naprotiv, imajući u vidu prestižni imidž, luksuz i performanse modela S600, a zatim i moćne mašine iz ergele AMG-a, modele S63 i S65 AMG, koje po mnogim kriterijumima, i za daleko manje novca, nadmašuju performanse Phantoma, pa čak i Bentley limuzina. Ali ove limuzine svakako svojim vlasnicima ne daju onu notu prestiža, koju nose imena Bentley ili Rolls-Royce, ili raniji brend Maybach.

Time ponovo dolazimo do nepredvidljive i hirovite prirode stvarnih kupaca ovakvih modela. Dok neki od njih zapravo i žele da njihov automobil na prvi (a često i na drugi) pogled deluje kao neka „obična“ S, G ili GLS klasa, „običan“ Audi A8 ili Q7 ili pak BMW serije 7, a da samo oni, i eventualno još poneko dovoljno upućen da u trenutku primeti razliku, znaju kakva moć im se krije pod haubom i raskoš u unutrašnjosti, i spremni su da za tu diskreciju bogato plate, drugi potencijalni kupci željni su razmetanja, da trube fanfare i prostiru se crveni tepisi, i da i poslednji laik na kilometar rastojanja shvati da to u čemu oni dolaze vredi bar 300.000 ili pola miliona evra.

Mercedes-Benz je tu svojim najnovijim potezom napravio zapravo vrlo inteligentno rešenje. Za i dalje mnogo manje novca od na primer Rolls-Roycea Ghost ili Bentley Mulsannea, kupac može da se odluči za Mercedes-Maybach S600, koji se ne samo nespornim performansama i luksuzom, već i grbom i imenom jasno distancira od automobilske konfekcije.

Pomenuta najava da bi i buduća E-klasa mogla da bude ponuđena u fabrički produženoj verziji, sa mnogo više hedonizma u unutrašnjosti i prestižnom oznakom Maybach, mogla bi da doprinese da mnoge do sada neiskorišćene vrednosti konstrukcije i motorizacije E-klase dođu do svog punog izražaja tamo gde je to najvažnije – naravno, na tržištu. A da bismo pokazali koliki potencijal leži u ovoj kategoriji, podsetićemo na nekadašnje sjajne verzije, poput E60 AMG iz 1996. godine, sa 6,3-litarskim motorom snage 405 ks, Brabusovog apsolutnog svetskog rekordera u brzini, limuzine EV12 i karavana TV12 iz iste 1996. godine, sa 7,3-litarskim V12 motorima u ono vreme nepojmljive snage od 582 ks, i maksimalnom brzinom od 330 km/h, odnosno 320 km/h u verziji TV12, zatim produžene i blindirane luksuzne verzije u izvedbi poznate radionice Trasco iz Bremena, i konačno Brabusove E-klase u verziji „Crni baron“, sa okruglo 800 ks, koja je takođe držala određene rekorde u brzini.

Naravno, osim podbrenda Maybach, Mercedes-Benz u rukama ima i druge moćne adute, poput performantne AMG divizije, linije blindiranih modela MB Guard i „etikete“ Pullman, za najraskošnije modele limuzina, i ima kako pravo, tako i mogućnosti, da ova zvučna imena kombinuje po svom nahođenju i prema željama kupaca. A tu je, naravno, i Brabus, koji je već prikazao svoje „viđenje“ Mercedes-Maybacha S600, u vidu svog modela Brabus Maybach Rocket 900, sa snagom od okruglo 900 ks i teorijskim maksimalnim obrtnim momentom od 1.500 Nm, elektronski ograničenih na i dalje ogromnih 1.200 Nm.

Brabus Maybach Rocket 900 2016 na bazi Mercedes Maybach 600

Mi bismo takođe voleli da takođe vidimo novi GLS i kultnu G-klasu (sa produženim međuosovinskim rastojanjem?) i u Mercedes-Maybach verziji. Bilo kako bilo, karte u najvišoj klasi su iznova izmešane, a sada su takođe, osim Mercedesa, na potezu i BMW i Volkswagen, sa svim svojim resursima i podružnicama, ali, zašto da ne, i Cadillac i Lexus.

Jovan Đurić
3668
Postavljeno: 20.11.2015

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

Patrick
20.11.2015 00:39
4
3

@Patrick

Zahvaljujem na komentaru koji ste želeli da bude neobjavljen! Moram priznati sve ste dobro uočili!

Deo uredništva, uključujući moju malenkost bio je odsutan ovih dana iz neposrednog učešća u informativi, pa je stoga došlo do propusta pojedinih modela koje nismo ispratili.

Naravno, vraćamo se na stari ritam, već sada!

Srdačno,

Piroški

pecagt
20.11.2015 00:54
10
4

Mogu samo da aplaudiram autoru za zadovoljstvo koje mi je pruzio dok sam citao ovaj tekst, svaka cast sto nije izostavio exelero...velika steta sto je taj dragulj ostao proizveden u tom jednom jedinom primerku koji je i na slilama,i inace to je najfotgrafisaniji automobil na svetu,koji nije presao ni par hiljada km(mozda i manje), a za to vreme je preleteo stotine hiljada milja kako bi bio izlagan na svim kontinentima...procenjuje se da ce postati i najvredniji automobil na svetu,ali to nikada nece dobito potvrdu u vidu cifre,jer tapija na njega nikada nece napustiti kapije Dajmlera...kolilo fame oko 4 tocka i nesto lima!:-)


mix
20.11.2015 03:44
7
6

Odlicna tema i sve pohvale. Mogli ste malo prostora ostaviti i za s klasu kupe koja je po meni domaci zadatak auto industriji narednu deceniju

Blagoja
20.11.2015 15:45
3
4

Fantastican tekst. Svaka cast autoru, skidam kapu. Samo moram da kazem da su mi Bentley automobili bili i ostali jedni od najruznijih na svetu. Pogotovo Mulsane i Bentayga. Mada znam da onaj ko ima novca za to, ne gleda kakav je dizajn....mislim ne bas previse. ;)

Ja
20.11.2015 23:51
3
4

Na stranu sto i Majbah, Rols Rojs i Bentli unutra izgledaju super luksuzno, odisu najvecim kvalitetom i konforo.... ipak se spolja RR I Bentlijevi modeli izdvajaju za klasu luksuznijim i elegantnijim izgledom. Zbog toga nije ni cudo sto se Majbah nije dugo zadrzao kao posebna marna od svog ponovnog rađanja.

Kad smo kod modela Exelero i price o jednom primjerku, kako neko rece najslikanijem modelu i najvrednijem automobilu.... samo bih dodao da je prava sreca sto su stali na jednom primjerku. Toliko disproporcija, kica, neukusa, sve gadosti koju moze pruziti dizajn, nikada nije vidjeno na jednom tako luksuznom automobilu. Prosto oci bole od ruznoce. Kao da ga je dizajnirao kineski proizvodjac jeftinih igracaka od otrovne plastike.

Milan
21.11.2015 13:42
4
3

Ja opet mislim da bi exelero bio uspešan upravo zbog distnciranja od S klase. RR je klasik u ovoj klasi a sta kupci vide u bentliju za mene je misterija.

pecagt
21.11.2015 16:04
5
3

Ja sam komentarisao o exeleru,izneo sve sam cinjenice,a posto vidim da si radio kod bertonea i pininfarine dalje necu polemisati...prosurfuj samo malo po nekim dizajnerskim forumima,prouci kako i zasto je ovako dizajniran,gde se preklapaju forma i funkcija,i sta su o njemu rekli.neki ipak dozvoli pametniji...sto je on tebi ruzan,to je potpuno druga i legitimna stvar naravno...

Ja
22.11.2015 10:39
1
4

Na tvoj post sam se samo nadovezao jer mi taj podatak nije bio poznat. Inace koliko ja znam za osjecaj za lijepo ne treba biti pametan. Da li sam pametniji ili gluplji ne bih sada, nije to tematika. Tema su ti luksuzni brendovi i medju njima ovaj koncept model koji je i dalje ruzan. Kroz automobilsku istoriju ima bar 50 modela koji su za ovaj koncept izmislili rijeci dizajn i lijepo sto ce i sami dizajneri priznati.

pecagt
22.11.2015 13:09
3
2

ja
za ovo sto si mi rekao si u pravu,u brzini sam se lose izrazio,nisam hteo da kazem pametniji nego strucniji...drugo,razumem da je nesto nekome ruzno,ali ne mogu.da kazem da su milioni ljudi koji su kupili golfa(sem cetvorke) glupi ili da nemaju osecaj za lepo jer je meni taj auto ruzan,ili fabiu i superba 2 npr...mnogima je megane 2 odvrtan,meni e bio prelep,ali ne samo meni,nego opet milionima...
pozz

a4g6
22.11.2015 13:21
3
3

1. Kada je u pitanju ultimativna 1st class ekskluzivnost i tradicija, RR & Bentley i "ostali" spomenuti u clanku ne idu u istu recenicu...
2. 75% clanka se govori o "ostalim" koji defacto nisu u "apsolutnoj" kategoriji, a 25% o RR & Bentley-u...

sorfonije
23.11.2015 10:39
4
1

Zapakujte mi jednog Mulsanne-a i vise mi ne treba...

Ja
23.11.2015 20:45
2
2

@Pecagt

Slazem se sa nekim stvarima koje si iznio, ali opet trebamo razdvojiti Glofa, Megana.... od RR-a i kada priÄŤamo samo o dizajnu. Golf moze biti bilo kakvog dizajna jer je konfekcija kao i konkurencija, ima svakako visok tiraz bio ruzan ili lijep jer je dostupan obicnim smrtnicima i kupuje se da se potrosi i baci. Kod ovako luksuznih automobila mora sve da se stavi na najvisi nivo jer se zna klijentela, njihovi zahtjevi i novac koji daju. Cinjenica je da danas mnogi bogatasi sa istoka otvaraju sef za enormne kolicine kica, ali opet mislim da aristokratska tradicija ovih brendova mora da se ispostuje.

Sam volim avangardu, ogromni sam ljubitelj starih Citroen-a, ali ta avangarda ima stila i ljepote.

Ovo od Majbaha mozda jeste u neku ruku avangardno, ali meni gadno i nemastovito, nedovrseno...

Ispravicu se pa cu reci da prihvatam da se nekome izuzetno svidja. Ja ostajem pri svom misljenju.

Vaske
25.11.2015 05:56
0
4

...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: