Intervju

Miodrag Kotur

Tri godine – tri titule svetskog prvaka

Miodrag Kotur, jedini Srbin u Moto GP kao vođa Leopold Rejsing tima proglašen za najboljeg menadžera u Moto GP3. Uspešan i u TCR automobilskoj seriji


Miodrag Kotur tim menadžer Leopard rejsinga, naše gore list, jedni je Srbin u najluđem cirkusu na dva točka. Sa motorima je počeo da se druži pre tri godine i za ovo vreme njegovi vozači su osvojili tri titule svetskog prvaka a njegov tim je proglašen najbolji Moto GP 3 i TCR seriji.

Pre dolaska u tim Leopard Rejsing, Miodrag Kotur je 17 godina bio šef logistike u Formuli 1. i to u slavnom Ferariju



Disciplinu i rad koja je vladala u Farariju je preneo u tim Leoparda i to je dalo odlične rezultate osvojivši titule svetskog prvaka u Moto GP 3 i TCR Internacionalna serija automobila.

Kako stići do titule prvaka u Moto GP3 i TCR seriji?

Miodraga Kotura smo sreli u na poslednjoj trci Moto GP u Valensiji. Mnogi poštovaoci tima Leopard su došli na ovu trku kako bi na licu mesta čestitali timu na osvojenoj tituli svetskog prvaka.

Uz najbolji espreso i italijansku pastu, vrlo je rado odgovorio na naša pitanja, kojim je to putevima i sa kojim motivima iz Ferrarija stigao u Leopold tim.

„U moto GP svetsko prvenstvo u klasi 3 došao sam na molbu mog dobrog prijatelja i vlasnika Leopard rejsinga Flavia Beka. Poznajemo se dugo i ranije mi je predlagao da dodjem u Moto gp i budem tim menadžer. Odluka nije bila laka. Za mene je to bilo nesto novo. Čitavih 17 godina sam proveo u Ferariju kao šef logistike, pa i u vreme kad je Mihael Šumaher vozio i kad smo pobedjivali. Stekao sam ogrmno iskustvo u tom timu. Sve se vrti oko šefa logistike! Bio sam zadužen da nagledam rad preko 150 ljudi u timu.

Dolaskom u Leopard dobio sam odrešene ruke od vlasnika Flavio Beka da uredim tim kako mislim da je najbolje i krenuo sam

Miodrag Kotur sa vlasnikom tima Flavio Bekom na proslavi svetskog prvaka Žoan Mira

Svoje znanje i iskustvo iz Ferarija sam preneo na ljude u Leopard rejsingu. Oni nisu bili navikli na takav način rada u početku je bilo malo teže ali su prihvatili sve moje zahteve i rezultati su počeli da se pristižu“

Leopold na Hondi
„U tim Leopard rejsing sam došao 2015. godine tad se Leopard takmičio u Moto gp 3. Bio sam menadžer za oba tima. Obavio sam razgovore sa vozačima kao i sa trkačkim „pogonom“ i svima sam postavio ciljeve koji moraju da ostvare. I prve godne smo ostvarili rezultat! Posatali smo svetski prvaci u Moto GP 3. Britanski vozač Deni Kant je osvojio je prvo mesto u toj klasi na opšte zadovljstvo vlasnika tima i svih u timu . I kako to biva najbolji vozač je prešao u kategoriju Moto 2 i te godine smo napravili tim za Dani Kenta i to smo mu obećali kad je postao svetski prvak. Medjutim Kent se nije pokazao dobar u Moto 2 klasi i odustali smo od takmičenja u Moto 2. Vlasnik Flavio Beko je odlučio da 2017. godine više ne vozimo u Moto GP 2 nego samo u Moto GP 3“ - rekao je Miodrag i nastavio, „2015. godine smo napravili jedinu kardinalnu grešku jer smo promenili motor. Prešli smo na KTM. Bila je to velika greška, nismo imali dobre rezultate ali smo ipak uspeli da plasiramo Mira kao najboljeg mladog vozaca godine (rookie ofv the year). Naredne godine smo prešli na Hondu. Bio je to pravi pogodak.

Miodrag sa vozačima tima Leopard rejsing
Miodrag sa hostesama Leoparda

Vozač Žoan Mir je prosto eksplodirao vozeći Hondu. Pobedjivao je sa lakoćom na trkama. Od 18 trka Žoan je pobedio na deset i ove godine je osvojio titulu svetskog prvaka u Moto GP 3. Sakupio je rekordnih 340 bodova.



Da mu se nije desio incident na trci u Valensiji ja mislim da bi pobedio i na toj trci ali ipak je uradio nemoguće jer je nakon incidenta pao na 19. Mesto. Sa tog 19. Mesta do kraja trke je bio nezadrživ, a liniju cilja je prešao kao drugoplasirani.

PRVI U TCR TRKAMA AUTOMOBILA
Dobre vozače gledaju bogatiji timovi! Žoan Mir će od iduće godine voziti za tim Estrela Galicija u Moto GP 2. I mi smo se popunilii u naš tim su došli Enea Bastianini, i Lorenco Dala Porta. Vlasnik tima Flavio Bek je veoma zadovljan sa onim sto smo pokazali na trkačkim stazama i od nas očekuje pobede i pobednička postolja u narednoj sezoni.

U TCR internacionalnoj klasi automobila u kojoj učestvuje i naš Dušan Borković, Lepoard je osvojio titulu vozača i konstruktora



Pitamo Miodrag Kotura koji je recept za postizanje ovako vrhunskih rezultati u dva različita sporta.

„Ovo je druga godina kako smo u TCR Internacional automobilskoj seriji. U ovoj klasi vozi i naš Dusan Borković. Imali smo veoma dobre rezultate prošle i ove godine. Prošle godine smo pobedili u TCR i osvojili Internacionalnu titulu vozača a najbolji vozač je bio švajcarac Stefan Komini.

Miodrag Kotur

Ove godine smo u TCR seriji osvojili titulu vozača i titulu konstruktora sa Francuzem Žan Karl Vernji na Volksvagen Golf GTI. Vernji je osvojio 226 bodova, naš Borković je osvojio osmo mesto i 118 bodova. „

Recept za pobede ne postoji – ako tim funkcioniše sve je moguće



Kotur naglašava, „recepta za uspeh nema, izbor dobrih vozača, dobar rad celog tima ispunjavanje obaveza pojedinaca od mene kao šefa do „dodavača“ je pravi recept za uspeh koji smo ove godine postigli.“

„Posebno sam ponosan na uspeh koji je napravio Žoan Mir u Moto GP 3. Tim je funcionisao kao vrlo kvalitetan sat „Anonimo“ koji je naš sponzor. Sve je bilo na svom mestu i očekujem dobre rezultate i u sledećoj sezoni. Ja zbog obaveza i poklapanja trka nešto manje sam bio prisutan na trkama automobila TCR, naredne godine ću uskladiti svoje obaveze da budem na više trka automobila“ - rekao je Miodrag Kotur.

Miodrag Kotur na pobedničkom postolju sa Dani Kentom
Tekst: Igor Skala
Foto: Jovan Mirčeski
1943
Postavljeno: 09.02.2018

Arhiva: Intervju

Rubrika: Intervju
Postavljeno: 09.02.2018

Miodrag Kotur

Miodrag Kotur, jedini Srbin u Moto GP kao vođa Leopold Rejsing tima proglašen za najboljeg menadžera u Moto GP3. Uspešan i u TCR automobilskoj seriji


Rubrika: Intervju
Postavljeno: 02.02.2017

Gabor Saghmeister
Tekst sa video prilogom!

Naš dežurni delegat na Dakar reliju, Gabor Saghmeister, nakon brutalnih trasa Južne Amerike, opušta se u svojoj omiljenoj subotičkoj piceriji “Boss”. Sjajna prilika da nam u jednom dahu prepriča svoje utiske


Rubrika: Intervju
Postavljeno: 17.07.2013

Hotel Premier Aqua

Vrdnik, živopisno selo u podnožju Fruške Gore, sada je i u mapama luksuznog turizma


Andrej Epifanov - LUKOIL

11.06.2013

Milan Vukasović

26.02.2013

Gabor Sagmeister

14.02.2013

Aleksandra Đurđević, direktor Delta Automoto

30.01.2013

Gabor Sagmajster

21.02.2012

Sebastian Vettel

24.06.2011

Alain Prost Tekst sa video prilogom!

11.01.2011

Manolito Vujičić

25.10.2010

Dmitry Vukulov

18.10.2010

Sebastien Loeb

13.08.2010

Mikko Hirvonen

08.07.2010

Jenson Button i Lewis Hamilton

15.04.2010

Sanja Blečić, direktor Go.Ta Car, Novi Sad

12.04.2010

Gabor Saghmeister

19.02.2010

Emerson Fittipaldi

30.01.2010

Vuk Vučević

24.12.2009

Sebastian Bourdais

29.10.2008

Lewis Hamilton

07.10.2008

Kirby Chambliss

09.09.2008

Mikko Hirvonen i Jari-Matti Latvala

02.09.2008

Sir Frank Williams

25.08.2008

Fernando Alonso

26.06.2008

General Stojadin Jovanović

13.06.2008

Vojo Miladić
direktor Porsche Leasing SCG d.o.o.

20.05.2008

Srećko Mrganić
Carinarnica Novi Sad

26.03.2008

Robert Kubica

07.03.2008

Ivan Krstić i Vladan Popović

30.01.2008

Porsche Novi Sad

26.12.2007

Sebastian Vettel

26.11.2007

Nico Rosberg

02.11.2007

Prof. dr Milan Vujanić

03.10.2007

Mark Webber

01.10.2007

Graditelj Group

18.09.2007

Stanko Radić

08.08.2007

Nenad Plattner

14.06.2007

Ivan Jauković

23.05.2007

Anđelko Trpković

19.03.2007

Flavio Briatore

28.12.2006

Scott Speed

06.12.2006

Gil de Ferran
sportski direktor ekipe Honda

09.11.2006

Bernie Ecclestone

14.10.2006

Luca Marmorini,
tehnički direktor ekipe Toyota

29.08.2006

dr Predrag Bubalo
ministar privrede u Vladi Republike Srbije

22.07.2006

Giancarlo Fisichella

28.06.2006

Ralf Schumacher

15.03.2006

Vitantonio Liuzzi

17.02.2006

Tiago Monteiro

04.01.2006

Fernando Alonso

21.09.2005

Christian Horner, šef ekipe Red Bull Racing

07.09.2005

Martin Whitmarsh, generalni direktor McLaren Mercedes F1 Teama

24.08.2005

Jarno Trulli

09.07.2005

Kimi Raikkonen

24.06.2005

Michael Schumacher

12.01.2005

Mike Gascoyne, tehnički direktor ekipe Toyota Racing

20.12.2004

Tulipan
09.2.2018 15:48
11
2

Fantastično je imati našeg čovjeka u samom vrhu ovog sporta toliko godina..Veliki pozdrav

BB
09.2.2018 20:28
5
3

Da se udruži sa Ducom...

Pa da nam opet uvedu sankcije 😂

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: