Intervju

Milan Vukasović

Po meri kupaca

Milan Vukasović, direktor Verano Motorsa, o ciljevima i planovima kompanije u 2013.


Verano Motors, jedna od kompanija sa najvećom poslovnom tradicijom u automobilskom svetu Srbije, i u 2013. godini priprema mnogo toga za svoje nove kupce i postojeće klijente. O prošloj godini, planovima za ovu i perspektivi dugoročnog razvoja razgovaramo sa direktorom kompanije Milanom Vukasovićem:

Protekla 2012. godina je dobila epitet najteže poslovne sezone u Srbiji u kojoj je auto industrija zabeležila najveći pad. Kako se Verano Motors prilagodio tako otežanim uslovima?
Milan Vukasović
Verano je prepoznao težak trenutak na tržištu i samim tim odmah smanjio cene ponuđenih vozila na uštrb uvozničkih marži kako bi se što bolje prilagodio potrebama kupaca.

Imajući u vidu da ni u 2013. nema posebno optimističnih najava, da li je Verano Motors pripremio dodatne povlastice u vidu prodajnih akcija koje će biti plasirane u 2013. kako bi kupce približio brendu Peugeot?
Milan Vukasović
Svakako, osnova prodajnih akcija jesu posebni popusti na sva vozila u prodajnoj gami a koja će praktijčno važiti za celu godinu. Pored toga, spremili smo u dogovoru s poslovnim bankama i posebne uslove kod finansiranja vozila kao i posebne povoljnosti kod održavanja naših vozila...

Da li se planira izlaženje u susret potencijalnim ali i sadašnjim kupcima, povoljnijim cenama usluge i rezervnih delova u postprodajnom periodu?
Milan Vukasović
Da, delovi će biti pod povoljnijim uslovima uz povremene besplatne akcije koje se odnose na dijagnostiku i procenu stanja automobila. Takođe planiramo i podizanje garancije na 4 godine po specijalno povoljnim uslovima...

Shodno neveselim prognozama, kakve prodajne rezultate kompanija Verano Motors očekuje u 2013. godini?
Milan Vukasović
Bez obzira na sve, naša očekivanja su optimistička, te planiramo povećanje prodaje u odnosu na prošlu godinu....

Da li planirate učesće na ovogodišnjem Salonu automobila u Beogradu i da li se na njemu najavljuje izlaganje neke od evropskih ili svetskih premijera Peugeota?
Milan Vukasović
Izlazimo na Sajam, biće nekoliko noviteta ali kao apsolutni hit najavljujemo Peugeot 301.

S obzirom da se ovih dana medijski provlaci vrlo nejasna formulacija akcije „Staro za novo“ u toku trajanja Salona automobila u Beogradu, možete li da približite našim čitaocima Vaš stav o toj akciji kao i da nam pojasnite određena nejasna pitanja ove ideje šta zapravo podrazumeva ta akcija?
Milan Vukasović
Zamena polovnog vozila za novo uz doplatu od strane kupca

- da li je akcija podržana od strane državnih institucija?
Milan Vukasović
Nažalost ne.

- ko će finansirati otkup polovnih vozila?
Milan Vukasović
Firme prodavci novih vozila.

- da li postoje ograničenja koja se tiču starosti vozila koja mogu da učestvuju u kampanji „staro za novo“, i šta se sa tim vozilima dalje radi?
Milan Vukasović
Ne postoji limit, ta se vozila dalje prodaju.

- Koje su moguće realne beneficije kupca?
Milan Vukasović
Komfor kod prodaje svog vozila uz fer nadoknadu vrednosti starog vozila.

- Koliko su veliki rizici uvoznika koji se odazovu ovoj akciji?
Milan Vukasović
Svakako je rizičnije prodavati polovno vozilo zbog opšteg stanja vozila i prikrivenih mana.

Da li Verano Motors planira širenje mreže dilera i servisa u narednim godinama?
Milan Vukasović
Svakako da, ali sa usporenim tempom zbog krize.

Od 1996. godine kada je kompanija osnovana, pa zaključno sa 2012., koja godina je bila najuspešnija za Verano Motors?
Milan Vukasović
Kao i za većinu, 2008!

Da li se planira masovnije uvođenje na tržiste ekološki prihvatljivih vozila sa agregatima koji emituju manje od 100 gr CO₂ po kilometru i kakva su Vaša iskustva sa akcijom subvencije uvoza tih vozila?
Milan Vukasović
Među prvima smo uveli hibridne i električne automobile ali nažalost subvencije od strane države su minimalne...

Koji su ciljevi i očekivanja Verano Motorsa u perspektivi, što se tiče pozicioniranja među uvoznicima po broju prodatih automobila?
Milan Vukasović
Smatramo da nam je mesto među 10 najvećih uvoznika i to nam je cilj i u narednom periodu.

4245
Postavljeno: 26.02.2013

Arhiva: Intervju

Rubrika: Intervju
Postavljeno: 02.02.2017

Gabor Saghmeister
Tekst sa video prilogom!

Naš dežurni delegat na Dakar reliju, Gabor Saghmeister, nakon brutalnih trasa Južne Amerike, opušta se u svojoj omiljenoj subotičkoj piceriji “Boss”. Sjajna prilika da nam u jednom dahu prepriča svoje utiske


Rubrika: Intervju
Postavljeno: 17.07.2013

Hotel Premier Aqua

Vrdnik, živopisno selo u podnožju Fruške Gore, sada je i u mapama luksuznog turizma


Rubrika: Intervju
Postavljeno: 11.06.2013

Andrej Epifanov - LUKOIL

OAO „LUKOIL“ je jedna od najvećih međunarodnih vertikalno integrisanih naftnih kompanija, koja obezbeđuje 2,2 odsto svetske proizvodnje nafte. Vodeće pozicije kompanije rezultat su dvadesetogodišnjeg rada na širenju resursne baze, zahvaljujući povećanju obima delatnosti i zaključivanju strateških poslova.


Milan Vukasović

26.02.2013

Gabor Sagmeister

14.02.2013

Aleksandra Đurđević, direktor Delta Automoto

30.01.2013

Gabor Sagmajster

21.02.2012

Sebastian Vettel

24.06.2011

Alain Prost Tekst sa video prilogom!

11.01.2011

Manolito Vujičić

25.10.2010

Dmitry Vukulov

18.10.2010

Sebastien Loeb

13.08.2010

Mikko Hirvonen

08.07.2010

Jenson Button i Lewis Hamilton

15.04.2010

Sanja Blečić, direktor Go.Ta Car, Novi Sad

12.04.2010

Gabor Saghmeister

19.02.2010

Emerson Fittipaldi

30.01.2010

Vuk Vučević

24.12.2009

Sebastian Bourdais

29.10.2008

Lewis Hamilton

07.10.2008

Kirby Chambliss

09.09.2008

Mikko Hirvonen i Jari-Matti Latvala

02.09.2008

Sir Frank Williams

25.08.2008

Fernando Alonso

26.06.2008

General Stojadin Jovanović

13.06.2008

Vojo Miladić
direktor Porsche Leasing SCG d.o.o.

20.05.2008

Srećko Mrganić
Carinarnica Novi Sad

26.03.2008

Robert Kubica

07.03.2008

Ivan Krstić i Vladan Popović

30.01.2008

Porsche Novi Sad

26.12.2007

Sebastian Vettel

26.11.2007

Nico Rosberg

02.11.2007

Prof. dr Milan Vujanić

03.10.2007

Mark Webber

01.10.2007

Graditelj Group

18.09.2007

Stanko Radić

08.08.2007

Nenad Plattner

14.06.2007

Ivan Jauković

23.05.2007

Anđelko Trpković

19.03.2007

Flavio Briatore

28.12.2006

Scott Speed

06.12.2006

Gil de Ferran
sportski direktor ekipe Honda

09.11.2006

Bernie Ecclestone

14.10.2006

Luca Marmorini,
tehnički direktor ekipe Toyota

29.08.2006

dr Predrag Bubalo
ministar privrede u Vladi Republike Srbije

22.07.2006

Giancarlo Fisichella

28.06.2006

Ralf Schumacher

15.03.2006

Vitantonio Liuzzi

17.02.2006

Tiago Monteiro

04.01.2006

Fernando Alonso

21.09.2005

Christian Horner, šef ekipe Red Bull Racing

07.09.2005

Martin Whitmarsh, generalni direktor McLaren Mercedes F1 Teama

24.08.2005

Jarno Trulli

09.07.2005

Kimi Raikkonen

24.06.2005

Michael Schumacher

12.01.2005

Mike Gascoyne, tehnički direktor ekipe Toyota Racing

20.12.2004

Dejan L
26.2.2013 08:44
12
2

Odma moram da primetim nešto vezano za sajam automobila. Sve popularnija klasa B suv vozila, mini terenaca do 4.2m, a Peugeot neće predstaviti 2008.
Ipak je sajam tamo gde ljudi osim sa ekrana i papira mogu videti i poželeti neki auto.

asd
26.2.2013 11:58
18
0

Dopadaju mi se odgovori zato sto su kratki i jasni. A sta ima i da se kaze, auto trziste kod nas je PUKLO u to u velikom stilu!
Ovde ce auto trziste oziveti kad skoce plate. Ali vidite, prosek je ispod 400 evra, a cene su skakale u zadnjih 4-5 godina koliki je ovaj prosek. Tako da nasi uvoznici mogu da ocekuju 2008. godinu tek kad plate skoce da prosek bude 800 evra. Ja bih violeo da to bude ove godine, ali objektivno receno za to ce trebati jos 5 godina. A do tada, uvoznici ce ziveti od ovlascenih servisa, tako da ljudi, cuvajte se ovlascenih servisa! :)

zgubidan
26.2.2013 16:17
16
0

Veranu je uspelo da u 2012. prodaju pežoa u Srbiji dovedu na nivo statističke greške, a sve to zahvaljujući svojevrsenom autizimu. Neka pogledaju malo susedna tržišta, da vide kakvi se tamo popusti daju na pežo. Pežo je uvek u HR bio skuplji nego kod nas, ali zato u poslednjih godinu dve tamo mogu da se dobiju popusti i do 30.000 kuna ( oko 4.000 eura ) na pojedine modele. A ovde? Šipak! I ne samo to - ovde su krajem januara 2013. došli novi ( viši ) cenovnici. Tuga. Plus, on govori o povoljnim uslovima „doplate“ za garanciju od 4 godine!?! Da li su normalni?
U 2012. su na kraju bili „na dnu“ sa prodajom, a tu će možda da se nadju i na kraju ove godine. Teško da će tu novi 301 da ih izvuče ili da im pomogne „staro za novo“ ( što su imali i sve ove godine ).

Enzo
26.2.2013 18:22
15
0

He, he, odavno pricam kako vozimo najluksuznije automobile u EU!

Kada se podeli vrednost auta sa prosecnom platom dolazimo do toga da solidan polovan vredi 7-8 plata, malo bolji 16-17, a nov mali kosta dvogodisnju zaradu. Linuzina od 20.000 kosta 4 godine rada.

Prevedeno na neke srecnije zemlje, lako izracunamo da je prosecnom stanovniku Srbije malo bolji nov auto dostupan koliko i Porsche nekome iz razvijenih zemalja - tuzno.

ali
26.2.2013 19:10
9
7

@zgubidan
prvo procitam komentare a posle mozda i tekst. tvoj komentar me je naveo da procitam ceo tekst. Peugeot je marka koja me nikada nije interesovala. prosto ne mogu da se setim u zadnjih 25-30 godina modela koji bi me zaintrigirao, ako ne racunam neke zaista fenomenalne prototipove i studije (od kojih nije bilo nista). Pezo je kao marka mozda interesantan na lokalnom trzistu i na trzistima njihovih kolonija ali ovde se nikad nije primio. Dolaskom Verana, prodaja je skocila ali to je i dalje auto koji izaziva vise glavobolje nego zadovoljstva onog momenta kad mu istekne garancija. pa mu je i cena u skladu sa tim, pocevsi od dana isteka iste. Ali tebi je izgleda veoma zao sto je to tako pre svega u cenovnom smislu. ne brini, hr ce uskoro u eu, pa mozes bez carine da uvezes kola odatle a ni servis nece da bude daleko. sto je najbolje, mozemo lako da se sporazumemo sa tamosnjim trgovcima.

igi
27.2.2013 00:42
9
0

@ali: Carina je ukinuta za automobile iz EU, odn. ostalo je 2.5% za određenu kubikažu.

Nemanja
27.2.2013 08:22
18
0

Imam 206 automatik, kad mi je "crkla" kazaljka za brzinu, u Veranu su mi trazili 350e za novu (koja treba da se poruci iz FR).
Neki klinac je to uradio za 30e (zamenio motorcic).
Sada treba da kupim novi auto, sta mislite da li ce to ponovo da bude Peugeot?

zgubidan
27.2.2013 21:35
6
0

Nemanja
Da li misliš da bi takav zamenski deo bio jeftiniji da je u pitanju neki Japanac, Koreanac, Nemac, Švedjanin? Ne kažem da ne bi bilo moguće naći povoljnije ili nepovoljnije, ali svi brendovi kolju na zamenskim delovima, pa i peugeot. Redovno održavanje je uvek u osnovi smešna kategorija, ali od opravki u ovlašćenim servisima uši otpadaju


Nemanja
28.2.2013 09:58
8
0

Stvar je u tome sto je crkao motorcic, a oni nisu hteli da ga zamene vec su mi trazili 350e za celu instrument tablu.
To dovoljno govori o njihovom servisu. Ne kazem da su drugi bolji ali kod ovih sam siguran kakvi su.
Sad kad bih razmisljao o kupovini Peugeota 301 ili Skode Rapid, izabrao bih Rapid iako mi je Peugeot vizuelno primamljiviji.

zgubidan
28.2.2013 21:16
4
0

Nemanja
Gledaj to ovako - da si umesto peugeota imao jedan volvo ili sličan brend, bilo bi potrebno da prodaš bar jedan bubreg da bi u ovlašćenom servisu kupio taj zamenski deo. Imao sam volvo, a i japanca i znam kakva su tu tek znala da se dese šišanja kod "ovlašćenih" za "zamenske delove".
Slažem se sa Tobom da Rapid može da bude dobar izbor ( ja mu se divim ), ali, ako nećeš onaj bazni atmosferski benzinac ( koji je slab ), raspitaj se za probleme koje je škoda imala sa 1.2 TSI ( lanac i ventil turbine ), uz nadu da ovaj "novi TSI" neće imati te probleme. A raspitaj se i pošto je redovno održavanje i kod koga, jer neki ovlašćeni servisi škode naplaćuju "eko" ulje ( 5W-30 ) skoro dva puta skuplje nego Verano.
Pa ipak, uz te rezerve, rapida smatram dobrim izborom, možda i boljim od 301. Bar za njega ima servis iza svakoga ćoška

Dejan L
01.3.2013 09:37
6
0

@ Nemanja
Zgubidan je u pravu. Posle Audija, kupili smo Pežo 307sw, prvi veliki servis je bio neprijatno iznenađenje, ali kad sam video cenu velikog servisa za Hondu, pomislio sam da sam najveći srećnik na svetu. I od goreg ima gore. Pežo će ti uzvratiti udobnošću i malom potrošnjom, pogotovo ako je HDI agregat. Takođe saznao sam da je veliki servis za Ibiza-u još skuplji nego za Hondu Civic. Ali opet u ovo teško vreme, treba svi da spuste cene, pogotovo cene održavanja i dijagnostike, koje se ljudi u Srbiji plaše

micke
02.3.2013 22:08
4
0

Meni nije jasno kako u Pežou mogu ta budu optimistčni. Njihova poslovan politika je takva da im je prodaja već nekoliko godina u sunovratu.
Godine 2010 prodali su 1005 vozila, 2011g. 749, 2013g. 273 vozila. U decembru 2012 su prodali 10 vozila a u januaru ove godine 8 vozila, te stvarno nema mesta nikakvom optimizmu. Zato su im cene apsolutno nekorkurentne. Pežo 208 košta otprilike kao VW Polo, a skoro je 3000€ skuplji od Forda Fieste(osnovne cene u cenovnicima) Većina kupaca će pre kupiti VW nego Pežo, bar zbog bolje prodaje vozile vozila kao polovnog. Kako je godina počela godina Veranu se ništa dobro ne piše.

Boris
08.3.2013 17:08
2
0

Nisu samo cenovno nekonkurentni, vec su im i prodavci u salonu u Vojvode Stepe izuzetno neljubazni i nezainteresovani, cak do te mere da mi nije jasno da je moguce tako se ponasati pogotovo u vreme danasnje krize....ali kako kazu svakom po zasluzi

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: