Promocija

Mercedes-Benz A45 AMG

Paprena bombona

Po prvi put u svojoj dugoj istoriji Mercedes-Benz je ponudio model visokih performansi u segmentu kompaktnih vozila. A 45 AMG je baziran na serijskoj verziji istovetnog modela. „Isti ali ni nalik“, da citiramo Lalu


Uprkos tvrdom ogibljenju, udobnost nije zanemarena

Iako smo navikli da promocije Mercedesa uvek imaju onaj gospodski šarm i nešto više od igre, organizatori su se ovog puta svojski potrudili da novi A45 AMG predstavnicima sedme sile dočaraju u ambijentu kakav potpuno dolikuje karakteru novorođenčeta. Zanimljive turističke rute, vožnja na poligonu, provera sportskih ambicija na inspirativnoj zatvorenoj stazi Blister Berg u okolini Hanovera.

Zapravo bio je to dug dan! Sat je zvonio u 4.00h ujutro. Jedan let, drugi let, aerodromi, skeneri, suvoparni Lufthansa sendviči, i već kada sam počeo da dremam u pasoškoj koloni za građane trećeg reda na ulasku u EU, srce je poskočilo, to je ON! U punom sjaju na parkingu. Čeka! Uz njega profesionalna filmska i foto ekipa, samo i samo meni na raspolaganju ceo dan! Ko bi još propustio takvu priliku! Haj-ho-lets go!!!

Prvi utisak? Ako ga tako možemo nazvati, onda je on nešto što bi se moglo nazvati eksplozijom! Eksplozija puna energije, sa udarnim talasom agesivnog dizajna iza kojeg slede „šrapneli“ ubitačnih detalja koji se posmatraču direktno zabijaju u neracionalni deo ličnosti.

Otvaranjem vrata, taj se utisak bukvalno i osetio, jer je iz njega pokuljala toplota prosečne pizza peći, crni auto na suncu, crni enterijer i 37˚C u hladu, omogućili su da za vreme hlađenja sa pristojnog rastojanja primetim da se u AMG slučaju može računati na sportska sedišta, vrhunske materijale i nisku poziciju sedenja. Još ako klima uređaj bude na tom nivou, onda da nas Bog vidi.

Prednja konzola ne odstupa mnogo od serijske A klase. Obogaćena je kevlarom i crvenim atraktivnim aplikacijama
Enterijer u AMG stilu, sportska sedišta, niska pozicija sedenja i pregledni instrumenti

Ipak, ako izuzmemo sve ove lične utiske, mora se naglasiti jedno: AMG ne bi bio AMG da kupcima ne nudi uvek nešto novo i posebno po čemu je stekao nadaleko čuvenu slavu u sportskim krugovima. Kada je ovaj automobil u pitanju, osim moćnog dizajna, treba posebno naglasiti njegovih senzacionalnih 360 konjskih snaga uz obrtni moment od 450 Nm. Da stvar bude jos interesantnija, njegova specificna snagu od 186 „konja“ na 1000 kubika zapremine, prevazilazi i najsnažnije, supersportske automobile. Ovaj podatak ga čini apsolutnim rekorderom kada su u pitanju motori sa četiri cilindra, a postiže se između ostalog i zahvaljujuci twin-scroll turbopunjaču, odnosno inovativnoj strategiji ubrizgavanja goriva. Radi plastičnijeg poređenja, zamislite Yuga kako grabi putevima Amerike i Srbije sa skoro 200 KS ispod haube. Nemoguće! Pa naravno, ako nije A 45 AMG.

Ono u šta smo se mogli uveriti na zatvorenoj stazi Blister Berg i putevima u njenoj okolini, A 45 AMG blista u punom sjaju. Osim sportskih performansi koje se mogu opisati ubrzanjem do stotke za četiri i po sekunde, vozaču je na raspolaganju čitav niz aktivnih sistema koji su logična podrška izdašnom agregatu. Najbitniji vozaču pored motora, za pravi „feeling“ vožnje je besprekorno precizni i brzi sedmostepeni AMG SPEEDSHIFT automatski menjač sa dve spojnice. Za stabilnost se brine trostepena ESP kontrola stabilnosti uz mogućnost biranja režima rada motora i ogibljenja sa naglaskom na „Momentary M“ program koji u deliću sekunde oslobađa sav sportski duh ovog automobila.

U praksi to se oseća neverovatno brzom reakcijom motora na pritisak papučice gasa, odličnim ubrzanjem koje prosto lepi vozača za sedište, hitrim promenama stepena prenosa, preciznom upravljivošću i još boljom stabilnošću u krivinama. Ovo poslednje zapažanje se posebno odnosi na modele sa AMG 4MATIC pogonom na sva četiri točka koji zaista postavlja nove standarde u segmentu kompaktnih vozila.

Radi potpunog doživljaja, dve upečatljive izduvne cevi AMG sportskog izduvnog sistema emituju fascinantan, pun zvuk motora, posebno impresivan tokom snažnog ubrzavanja. S obzirom da se u ovom slučaju radi o ipak (na papiru) skromnom dvolitarskom agregatu od 4 a ne 6 ili 8 cilindara, tehničari AMG divizije su pribegli generičkom zadovoljenju čula sluha, pošto su ostala računajući i ukus i miris već prisutna.

Upravljivost i držanje u krivinama u skladu sa najstrožim standardima

AMG sportski izduv se odlikuje širokim profilom cevi i automatski kontrolisanom izduvnom klapnom. Ova tehnologija, koja je slična onoj kod SLK 55 AMG, miri dve naizgled nespojive stvari, a one su izražena dinamika i ono po čemu je Mercedes čuven, a to je komfor na dugim putovanjima. Klapnu kontinuirano podešava mapiranje motora, u skladu sa željenim prilivom snage, opterećenošću i visinom obrtaja.

AMG Performance izduvni sistem sa izduvnom klapnom i posebnim dizajnom završetka izduvnih cevi je opciono dostupan za A 45 AMG. On pruža još više emocija i adrenalina kada se „nagazi“ papučica gasa. Funkcija dvostrukog pritiska na kvačilo tokom prebacivanja u niži stepen prenosa i prekid paljenja i ubrizgavanja tokom prebacivanja u viši stepen prenosa pod punim opterećenjem, proizvodi posebno grlen zvuk i dovodi vozačke emocije „do ludila“, što je do sada bilo rezervisano samo za agregate sa više od 4 cilindra.

Ono u čemu su inženjeri AMG-a uspeli je da učine zvuk izduva prirodnim, moćnim, adekvatnim performansama i očekivanjima armije AMG poklonika. Štaviše, spreman je i da bude zvuk poziva na mobilnom telefonu!

Analizirajuci A 45 AMG, potpuno svesni činjenice da košta najmanje 45.000 evra, ovaj automobil u svemu opravdava ne samo cenu već i sva očekivanja.

Možemo reći, ko ima tu sreću, konačno je dobio i priliku da samo za svoju dušu za relativno male pare, kupi veliko zadovoljstvo.

Na sebi je glupo štedeti!

Mercedes-Benz A45 AMG

Cena: od 45.000 evra
Motor
Turbo-benzinski, R4; 1.991 cm³; 16/direktno ubrizgavanje goriva; 265 kW; 360 KS pri 6.000 o/min; 450 Nm između 2.250 i 5.000 o/min
Transmisija
pogon: na sve točkove; menjač: 7/A
Ogibljenje
napred: MacPherson
nazad: multilink
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h: 4,6 s; maks. brzina: 250 km/h;
Prosečna potrošnja: 6,9 l/100 km; emisija CO₂: 161 g/km
Karoserija
Hečbek/5/5; D x Š x V 4359x1780x1417 mm; Međ. rast. 2699 mm; Masa 1555 kg;

Sa 360 KS i čak 186 "konja" po litri radne zapremine, A45 AMG se svrstava u klasu najoštrijih automobila u segmentu malih agregata
Piše Miodrag Piroški
Fotografija Miodrag Piroški, Mercedes
13727
Postavljeno: 19.08.2013

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

M
19.8.2013 08:08
8
25

za 45 000 € Kupim pravi auto..Ovo nikad...Lep je ali za oko 20 000 € Vise ni cent.

dd
19.8.2013 10:24
18
10

Stvarno premocno izgleda auto kako spolja,tako i unutra,pravi trkac!
Ali ima jedna stvar koja mi se nesvidja,nikako mi neide redni cetvorocilindras u AMG,ali oni valjda znaju sta rade.Nema onog mocnog rezanja AMG-a.
Dobra je stvar sto su stavili izduvne cevi AMG-a.
Ali jedna stvar me zanima,koliko ce da traje motor od 2000 kubika i 360 konja koji ce biti vozen onako kako treba voziti AMG!!??
Generalna na 100000 km!

dd
19.8.2013 10:32
24
4

Ma jebes generalnu na 100000 km,da imam para,uzeo bih ga!

germanfun
19.8.2013 10:53
19
2

Mala bomba u AMG izdanju,strasne perfomanse za auto c segmenta,vredne postovanja.Izuzetan hot hatch.

Milan
19.8.2013 11:16
14
2

Kako dobro izgleda u crnoj boji!!

M
19.8.2013 11:21
9
16

Germanac,,,kupi ga pa nam prenesi utiske, do tad cu da vozim EVO IX...

MB Fan
19.8.2013 11:31
12
1

Jos jedan nastavak uspesne price...

germanfun
19.8.2013 11:41
15
2

Uzivaj ti u svojoj IX,i bog da te vidi,lepo tebi,jos lepse nama.

Zvezdas na haubi
19.8.2013 11:44
15
2

Kakva bombica! Svaka cast za tekst, koji je adekvatan automobilu.

AMGlover
19.8.2013 12:17
17
5

@DD
U pravu si da vise nije to TO i da ne traje taj motor dugo,imao sam dosta amg-ova i moj favorit je c63 amg.cak sam imao druga u nemackoj koji je imao 300000 km sa takvim istim.ali vozi ga ne ispod 5000 obr.hahah.slazem se da nece puno preci zato sto nije rsterecen uopste,jebiga 400 konja na 4 cilindra,malo puno,ali bez sumnje da ce ostaviti veliki BUM u automobilizmu u c segmentu.

Dejan L
19.8.2013 13:55
20
7

Vidite moje komentare kad se pojavila nova A klasa.
E tako i beše, iako mnogo skuplji, prodaje se ko lud, biće bestseller u nemačkoj premijum trojci.
Evo sad izađe vest BMW opet opozvao 140.000 vozila.
To je preko 3.000.000 opozvanih vozila za zadnje 3 godine. E zato je Mercedes tata

Nemanjica
19.8.2013 15:14
13
1

Napucana bombona,nema sta,svakako mala zver!

serpico
19.8.2013 20:05
11
1

prelijep auto nema sta za sretnike koji si to mogu priustiti i voziti dakako!eh !

peđa
19.8.2013 22:53
12
2

Otkad se pojavila nova A klasa počeo sam da poštujem MB design, a ova verzija uz CLA i GLA samo pojačava utisak. Ogroman novac za malo auto, ali zna se ko to kupuje. A ko ima za prvobitnu kupovinu, ima i za, zlu ne trebalo :), i generalku ako ipak zatreba (istekla garancija). Svaka cast za toliku ergelu iz 2.000 cc, trebalo bi da znaju sta rade u AMG-u.

Synyster
19.8.2013 23:39
13
10

@Dejan L,
Prodaja premijum automobila u prvih 6 meseci ove godine:
1. BMW 804,248
2. Audi 780,500
3. Mercedes 694,433
Da, zaista je Mercedes "tata" ...

MIVEC
20.8.2013 01:08
10
3

Lepo izgleda, pogotovo mi se enterijer svidja. Koliko ce trajati motor ostaje da vidimo. Inace nisam neki ljubitelj Mercedesa, i da zelim i mogu priustiti slican auto ne bih ni razmisljao o ovom, ali svakako je zanimljiv.
Tekst o A45 AMG vec nekad bio na sajtu i tada ga je neko kao i sad nazvao rekorderom, sto, opet treba reci, nije tacno...

Sok
20.8.2013 18:22
9
4

U mechci je uvek lepse ;)

Audifan
20.8.2013 23:27
6
1

Mnogo mocno,atraktivno I preskupo bolje opremljen primerak kostace cca60 k evra.

lolo
21.8.2013 18:50
5
4

A za 60 k evra uzmem s klasu staru godinu dve.

Audifan
22.8.2013 17:29
2
2

@Lolo Novog S klase 220cdi predhodni model na popustu kupis za 63000 E i to je bila cena pre mesec dana kada sam bio u Drezdenu sa sasvim zadovoljavajucom opremom.

serpico
22.8.2013 17:59
4
1

al ovo je ipak AMG audifan ,jeste mozes kupit S klasu ali moras znati dali ti treba luksuzna full size limuzina ili naspanana testera !

lolo
22.8.2013 18:13
6
0

AUDIFAN@
Nepostoji s 220CDI,imas 250 cdi,koji je ujedno i najslabiji motor u s klasi.
Kad sam rekao staru 2 godine s klasu mislio sam neki s320,s420.

daka
23.8.2013 22:11
5
1

Mocan,mocan! Al skup.

Aleksandar
29.8.2013 00:39
5
0

Video sam ga vise puta uzivo, u standardnoj izvedbi i iako je vec neko vreme na trzistu, ne mogu da se naviknem na taj neki njegov nastup vrlo velikog automobila za najmanji Mercedes. Suvise je to sve bahato zamisljeno, preskupo i automobil je prenizak. Mislim da je tokom prethodne dve generacije A klasa bila pravi gradski auto, sa povisenom pozicijom za sedenje i solidnom preglednoscu iz vozila a sada su posli nekom skroz drugom idejom. Aktuelna filozofija mi nekako ne ide uz najmanji model game, koji je opet sve samo ne manjih dimenzija. Unutra je druga stvar. Lepo su ukomponovali moderno i taj retro stil ventilacija kao iz w123, koji se provlaci doduse kroz jos nekoliko modela iz aktuelne ponude ovog proizvodjaca. Bilo kako bilo po mom skromnom misljenju w211 je naidealniji prozvod ove marke u poslednjih desetak godina.

Bato
02.11.2014 23:22
1
1


Za ovaj model niko ne moze da kaze da nesto hvali,iz razloga sto je oduvao Bmw M1,Audi RS3,ostali nisu ni zanimljivi,ove vecite rivale oduvao je u svakom segmentu,Dizajn,Enterijer,Drag Race,stazu,potrosnju, i sve ostalo,a to sto je skup ,pa normalno da je tako kada je najbolji u svemu !MERCEDES AMG No1 !!!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: