Online plus English version

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5

Šestica između dve vatre!

Prvi uporedni evropski test nove serije Audi A6 sa direktnom konkurencijom. Na crtu smo postavili četiri prstena, plavo-beli propeler i trokraku zvezdu. Čuveni triling i neizbežna dilema, ko je bolji?


Preuzmite u pdf-u
Kada bi mi kao nacija, država, a naročito kada bi (ne)odgovorni političari primenili bar mali deo prakse tri pomenute kompanije, sasvim sigurno bismo znali kuda (idemo), kada (stižemo) i kako (to da uradimo). Verovatno ne bismo doživeli da nakon tri godine rada jedne Vlade čujemo u medijima do sada nečuveno „e sada ćemo ozbiljno da radimo“! Ne mogu da se ne upitam, jeste li se ove tri godine šalili? Najmlađa nemačka premium marka, Audi (mada mnogi ne znaju da Audi vodi poreklo od Horcha, u prošlosti izrazito luksuzne i prestižne marke automobila), svojom novom generacijom A6 je bacila odlučnije nego ikada rukavicu u lice najvećim konkurentima i legendarnim brendovima.

Odakle Ingolstadtu hrabrosti za tako nešto? Verovatno odatle, što već čitavu deceniju pokazuju nedvosmisleno jasnu viziju, strategiju i plan za ostvarenje cilja - „biti najbolji“. Cilj naravno opravdava sredstvo, pogotovo kada su ta sredstva dobri proizvodi.

Bok najnovijeg A6, stisnuli su Mercedes E klase sa aristokratskim manirima i metroseksualac, neodoljivo ulicklani BMW serije 5.

Laserska preciznost dizajna A6
Prvi susret uživo sa novom generacijom A6 modela, nedvosmisleno ukazuje da je svaki detalj laserski precizno izvajan. Silueta, spojevi, sportsko-elegantan izgled, prijatne jasne konture sa blagim oblinama... to je prvi utisak. Drugi i treći se ne razlikuju. Dopadljiv u svakom detalju i beskompromisan u kvalitetu bi trebali biti glavni atributi novog proizvoda. Atributa ima još, o njima malo kasnije.

Mnogi će reći da u poslednje vreme svi automobili liče jedni na druge. Pa..., u pravu su. Takav je očigledno trend u celom industrijskom svetu. Jasno je da automobili nisu izuzetak. Dobrim poznavaocima dvotočkaša, četvorotočkaša, aviona, kamiona i brodova je odavno jasno da su takve tendencije plod ozbiljnih analiza tržišta i prognoza kretanja kapitala. Dopadalo se nekima ili ne, ovog puta, zadatak Audija bio jasan - bitno se razlikovati od prethodnog modela i konkurencije, a zadržati porodičan imidž dobrog, zdravog i atletski skladno građenog momka. Shvativši da svaka naredna generacija klase automobila raste li raste, ovog puta su konstruktori rekli: „stop!“. Krajnja dužina novog A6 je čak za koji milimetar manja, međuosovinsko rastojanje veće od prethodnika. Enterijer prijatan i udoban. Audi nije poput Mercedesa E klase upakovan u strogo poslovno odelo, a ne pokušava da liči na izbledele markirane farmerke i prefinjene cipele poput BMW-a. A6, simbolizuje dobro skrojeno a istovremeno i opušteno odelo koje se nosi u paru sa patikama. Dobar ukus, udobnost i sportski duh.

Izazov je u detaljima?
Pogledom smo ih odmeravati, detaljno uporedjivati, sedeli na svim sedištima, gledali svaki detalj enterijera i eksterijera, a sada je na redu da ih testiramo na specijalnom poligonu, lokalnim putevima i ultra brzim auto banovima. Krećem redom, jer lični pečat mora biti prisutan i on će odneti konačnu prevagu.

Mercedes E klase 300 CDI BlueEFFICIENCY je, (a kakav bi bio) uglađen, komforan, tradicionalan i besprekoran u celini. Osim analogno-digitalnih instrumenata, teško da nešto u njemu može da se opiše kao posebno inovativno. Po centralnom kokpitu i hrpom sitnih dugmića podseća da je ona sada najstariji član ove trojke sa početka modernog doba. Ergonomija mu je bez pogovora sjajna, a prilično je nelogičan raspored komandi tako tipičan za ovu marku me posebno nervira već rekao bih decenijama. Desno gore od volana je smeštena komanda automatskog menjača, pokazivač pravca u kombinaciji sa komandama brisača je pozicioniran prenisko, a na njegovom tradicionalnom mestu je poluga tempomata, kojeg sam uključivao umesto žmigavaca.

Mercedes E300 CDI

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, V6
Radna zapremina [cm3] 2987
Broj ventila/tip ubrizgavanja 24/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 170/231/3800
obrtni moment [Nm/o/min] 540/1600-2400
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata limuzina/4/4
D x Š x V [mm] 4870x1855x1470
međuosovinski razmak [mm] 2875
masa vozila/nosivost [kg] 1750/600
zapremina prtljažnika [l] 540
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 245/45 R17
Prenos snage
pogon na zadnje točkove
tip menjača/stepeni prenosa automatski/7
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 6,9
maksimalna brzina [km/h] 240
prosečna potrošnja [l/100 km] 6,8
CO2 185g
Cena (u EU) € od 49.712

Osim toga za njegovu upotrebu treba duže privikavanje ili posebna logika. Centralni ekran je najmanji po dimenzijama na ovom testu. Za sedišta sve pohvale, jesu najkomfornija i rekao bih vrede za sve te pare, pogotovo ona aktivna koja podržavaju telo u krivini. Muzički uređaj Harman Kardon ubedljiv, ali ne mnogo ubedljiviji od Audijevog Bose ili Bang and Olufsen muzičkog uređaja koji se isporučuje u seriji ili uz doplatu. Ovako, bar prema konfiguraciji komandi bi se moglo zaključiti da kokpit nije namenjen uživanju već profesionalnom vozaču koji je plaćen da vozi i ćuti.

Audi A6 3.0 TDI za razliku od Mercedesa ima nekoliko vrlo izraženih osobina. Deluje karakterno, konstruisan je čini se za samog vozača i njegovo neracionalno uživanje. Sve je podređeno specifičnim detaljima. Odabir materijala je postavio nove standarde u segmentu. Svaka komanda, dugme ili ručica, su proizvedeni od čistog metala, a svaki „on-off“ klik se čuje ili oseti kao kod starih analognih prekidača, a to važi od komandi klima uređaja, MMI interfejsa, do točkića komande spoljnih retrovizora i radio aparata. Nigde ni komad plastike i to odmah pada u oči. Drvene aplikacije su zaista drvene sa neverovatnom površinom, nema „ultraplast“ sjajnih detalja koji kod konkurenata prosto bodu oči. Izrada samih aplikacija je više nego impresivna.

besprekorna izrada,
komfor,
udobnost sedišta,
prestižna pojava

vozna dinamika,
cena,
ergonomija komandi

BMW 530d je približno sa jednakom strašću kao Audi, ako čak ne i za nijansu više, okrenut vozaču. Bavarac kao i obično davi enterijer preterano ugojenim centralnim kokpitom koji jednostavno proguta vozača i suvozača. Centralni displej je najvećih dimenzija na ovom testu, interfejs je prilično logičan, ali sam auto je najmanje kvalitetno zvučno izolovan. Možda i sa dobrim povodom, da se ipak koliko-toliko dočara njegov sportski duh. Ručica menjača impresionira, kao da su je skinuli iz spejs-šatla. BMW-u, ne mogu da oprostim jednu stvar - veličinu i čitljivost obrtomera i brzinomera. Izrađeni su precizno bez sumnje, sa sjajnim očitavanjem efikasnosti, ekonomičnosti i učinka rekuperacije i još kojekakvih gluposti. Najteže sam se skoncentrisao na očitavanje brzine!!! Na dizajnera ovog važnog instrumenta kao da je uticao izgled čuvenog Teleoptikovog „cagera“ iz Tamića.

Sve je tu ali glavno ne vidimo. Sa ovakvim pokazivačima ne čudi što je BMW među prvima konstruisao „head-up“ displej sa digitalnim očitavanjem brzine kao dodatnu opremu. Srdačno ga preporučujem ako ne želite da Vas ponese brzina i padnete pod udar Dačićevih radarskih inženjera u plavom.

Za svakog po nešto
Za kraj testa, ostavljamo utiske vezane za pogonsku grupu, subjektivne i objektivne utiske vezane za dinamiku vožnje.


BMW 530d

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/6
Radna zapremina [cm3] 2993
Broj ventila/tip ubrizgavanja 24/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 180/245/4000
obrtni moment [Nm/o/min] 540/1750-3000
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata limuzina/4/4
D x Š x V [mm] 4900x1860x1465
međuosovinski razmak [mm] 2970
masa vozila/nosivost [kg] 1715/610
zapremina prtljažnika [l] 520
Ogibljenje
napred dvostruka poprečna ramena, spiralne opruge,amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi
Pneumatici
dimenzije 225/55 R17
Prenos snage
pogon na zadnje točkove
tip menjača/stepeni prenosa automatski/8
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 6,3
maksimalna brzina [km/h] 250
prosečna potrošnja [l/100 km] 6,2
CO2 160g
Cena (u EU) € od 49.500

BMW 530d se u ovoj konkurenciji može pohvaliti potpunom dominacijom svog trolitarskog dizel agregata, koji raspolaže izuzetnom rezervom snage i agresivnošću osmostepenog automatskog prenosa. Zbog povećane mase i većih dimenzija, ne pokazuje više onu uzbudljivu dinamiku vožnje koja ga je krasila pola veka. Upravljač je previše indirektan, ponašanje u krivinama neutralno ali i prilično tromo za pojmove BMW-a, čiji utisak ne može ni da kompenzuje savršen automatskli prenos i zaista izdašan agregat. Osim toga, iznenađujuće je osetljiv na pravcu i neravninama a pogotovo pri bočnim udarima vetra. Izuzetna ekonomičnost od prosečnih 8,5 litara potrošenog dizela na ovom testu je rezultat bez premca u kategoriji.

Mercedes E klase 300 CDI BlueEFFICIENCY, se drži oprobane devize da on nije automobil za svakoga. Dopašće se konzervativnoj, pre svega uspešnoj i zreloj populaciji koja želi da pokaže status i uživa u njemu. Vozaču ne nudi previše bombonica za uživanje. Sve je besprekorno i daleko iznad standarda konkurenata ali i prevashodno dosadnog karaktera, sa vozačkog stanovišta. Ipak u ovom testu odnosi apsolutni primat u poređenju udobnosti na lošem asfaltu, komforu sedišta, ponudi prostora i izolaciji kabine. Ništa novo ali perfektno i odmereno... i što bi rekli Merdža je Merdža.

agregat,
ergonomija vozačkog mesta,
automatski menjač,
potrošnja

realna tromost,
nestabilnost na lošem asfaltu i pri udarima vetra,
indirektno upravljanje,
zvučna izolacija kabine

Audi A6 3.0 TDI pruža najjači lični utisak. Mogao nazvati „devojkom za sve“ ili dopadljivim kompromisom karaktera konkurenata. Osim što je najmlađi generacijski, on je cenovno i najpovoljniji. Iskoristio je sve prednosti razvoja, te od ove tri poređene limuzine, najmanje je limuzina a nudi najviše zadovoljstva i tehnoloških bisera. Direktan na upravljaču, startan na papučici gasa, realtivno udoban i agresivan dopašće se onima koji uživaju u vožnji a ipak teže perfekciji i dugim vožnjama u brzom ritmu uz jedva primetan nedostatak snage u gornjem režimu rada. Osećaj u Audiju je poseban i specifičan. Sredina između sportskog i udobnog.

Sve u svemu, globalno posmatrano u ovom testu dominiraju ravnomerno raspoređene karte. Slučajno? Ne naravno! Dogovorna ekonomija nije izmišljena u samoupravnom socijalizmu već u razvijenom kapitalizmu. Za svakoga po nešto a samo pojedincima previše. Tako je i sa automobilima na ovom testu. Za svakoga po nešto! Odaberite ga prema njegovom i svom karakteru!

Pre kupovine, prvo se pogledajte u ogledalu. Siguran sam, ako budete iskreni prema sebi, onda nećete pogrešiti u odabiru modela.


sportsko-luksuzan karakter,
tehnološka rešenja,
dinamika vožnje,
zvučna izolacija kabine,
cena

udobnost prednjih sedišta,
diskretan nedostatak snage,
niska pozicija sedišta

Audi A6 3.0 TDI

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, V6
Radna zapremina [cm3] 2967
Broj ventila/tip ubrizgavanja 24/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 150/204/3750
obrtni moment [Nm/o/min] 400/1250
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata limuzina/4/4
D x Š x V [mm] 4915x1874x1455
međuosovinski razmak [mm] 2912
masa vozila/nosivost [kg] 1645/580
zapremina prtljažnika [l] 530
Ogibljenje
napred dvostruka poprečna ramena, spiralne opruge,amortizeri, popr. stabilizator
pozadi dvostruka poprečna ramena, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 265/35 R20
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa multitronic/CVT
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 7,2
maksimalna brzina [km/h] 250
prosečna potrošnja [l/100 km] 5,2
CO2 137g
Cena (u EU) € od 45.350

Text/Photo: Srđan Ačanski
11576
Postavljeno: 18.02.2011

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

Milan
18.2.2011 16:49
41
73

A6 sada i zauvek.

Eki
18.2.2011 16:50
69
44

Realno gledano Audi i nije visoka klasa, to je samo lepo dizajniani VW.

Slavisica
18.2.2011 18:25
55
29

Nije mi jasno zasto je kvalitet kod petice ocenjen sa 4 zvezdice...Inace,koji se god odabere od ova tri modela (za one koji imaju mogucnosti),ne moze se (mnogo) pogresiti. Svaki je na svoj nacin poseban,tako da,sto bi rekli,za svakog ponesto...

bocko
18.2.2011 19:11
25
42

Sve je stvar ukusa, ja bih ipak izabrao A6. Cudno mi je da A6 ima po snazi najslabiji motor ili je to samo greska u podacima?...

%
18.2.2011 19:26
38
28

Kada bih birao srcem, onda bi izbor pao na BMW. Kada bih u sve u otkljucio racionalnost, onda A6. Mercedes je zaista sjajan ali ce me zanimati tek za desetak godina.

Bruno
18.2.2011 19:43
33
31

Interesatnno poređenje! Kada stigoste već da napravite uporedni test? Svaka čast.
Vidim da je "neslužbeni" pobednik A6. S obzirom da sam već dve godine u posedu A6 3.0 tdi, slažem se da je interesantan za vožnju, inspirativan i najmanje skup u ovoj konkrenciji, ali i veoma neudoban.
Ne verujem da bih opet kupio Audi. BMW je pravi izbor.
Zapravo, sada bih najpre kupio novog Passata 2.0 tdi sa pogonom na sve točkove i u max.paketu opreme za 28.000 evra ili polovinu cene A6.

milence beč
18.2.2011 20:00
43
41

Ljudi, džaba vam sav trud da Audi svrstate uz Mercedes! Pa to je kao da poredite Boga i šeširdžiju, što je govorila moja baka Danica.
A6 jeste ušminkani Passat šte reče neko od prethodnika. BMW jednostavno više nije šta je bio, pre svega mislim na kvalitet. Vrlo brižljivo skrivaju servisne muke kupaca!
Ali da ne mislite kako sam samo jalovi kritizer, pohvaljujem redakciju, koja je zaista na ne evropskom vec svetskom nivou. Ovo ste uradili pre Nemaca i ovdašnjih nadmenih Bečkih auto novinara.
BRAVO!

Банаћан&
18.2.2011 20:37
28
38

Ауди има нај квалитетнију и нај трајнију поцинковану каросерију у којој ова два могу да сањају.Погледајте мерцедеса буљавог десетак година старог који су већином почели и то озбиљно да рђају на блатобранима.БМВ је такође склон рђи и то на вратима пртљажника ,чешће на караванима.Док ауди је не уништив.Што се тиче других ствари ту су слични само је ствар укуса.Мерцедес је и даље нај удобнији.Шта год да купи човек неће погрешити.Али када човек одвоји ту суму новца онда је на великим мукама ког да изабере.Ја лично сам возио све три марке и свака има своје предности и мане.

Slavko
18.2.2011 21:31
34
14

Interesantno poređenje kao i uvek. Mislim da tu lični afiniteti dolaze do izražaja jer sva tri automobila su IZUZETNA.

Milan
18.2.2011 21:51
22
18

@bocko

Nije greska-to je slabija verzija 3.0 TDI motora,jaci ima 245 KS.

Buffalo
18.2.2011 22:01
16
24

Nema previse mudrosti. Svaki je kralj na svoj nacin i nisane sasvim drugacije grupe kupaca!
Dajem glas za Audi zato sto mislim da je poslednjih godina napredovao u svemu a posebno kvalitetu!

dario
18.2.2011 22:13
31
12

za mene su pobijedili i jedan i drugi i treci. Sa ovakvim autima se ne moze pogrijesiti, samo definisi sta trazis.
Sport = 5
udobnost = E
audi = :)

veljko
18.2.2011 22:16
32
12

"interesantan tekst"
sva sreca pa povoljna cena
al moracu da sacekam da im padne cena

jedno 20 godina

nixa
18.2.2011 22:18
37
25

BMW i Merc - mrtva trka...
Audi po mom ukusu zaostaje u odnosu na ova dva modela.

McGruja
18.2.2011 22:19
35
33

Meni Audi izgleda najbolje, ali bih ga ipak postavio na drugo mesto.
Pritom, ovaj izbor mi je kad bi mi rekli "Izaberi jedan od ova tri na poklon" :)

1. Merc
2. Audi
3. BMW

Malivuk
18.2.2011 22:22
40
26

Audi i dalje nije postigao ono sto zeli... Nije ni najsportskiji, ni najelengantniji, ni najlepsi, ni najbrzi....
Ako cemo po izgledu, ubedljivo mi je najlepsi BMW, pa Mercedes (mnogo agresivnije izgleda od moje), a Audi mi je ko iz "ja robot" xD

(imam priliku da se vozim u A6 i E vrlo cesto, a u BMW-u povremeno. Svi su dizeli slicne snage, slicne opreme i cene. Mercedes daje najvise osecaja da je napravljen da traje i da su ga projektovali do detalja razmisljajuci o upotrebi i kvalitetu... Audi je...... Kao i u ovom testu, negde izmedju, a nista nije najbolje... BMW je s druge strane orijentisan na vozaca, lezanje na putu, agresivnost al u par detalja u enterijeru su napravili propuste, nekako, kao da je napravljeno da izgleda, a ne da traje... Svj, i dalje bih ga najradije vozio...)
moj izbor bi bio

1. BMW
2. Merc
3. Audi

File
18.2.2011 22:27
21
29

Nije fer da me ovako lozite! Meni je A6 FENEMONALAN!

Glisa
18.2.2011 22:53
29
18

Sva tiri modela su odlicna,svaki na svoj nacin..Ja bih naprimer izabrao BMW-a zato sto volim m tu marku automobil...Moj gas ide petici,uzivo je dosta lepsa i privlacnija nego na slikam.......
Банаћан&
Ne bih se slozio sa tvojom konstatacijom da audi ima najbolju limariju,pogledaj malo bolje ja sam video dosta Audija 6 u mom gradu kojima su zadnji polumeseci poceli da trule,tako da to sto ti pises i nije bas tacno.......to dosta zavisi i od kilometraze i kako je taj auto odrzavan......

@Milan
18.2.2011 23:40
15
13

Zahvajujem na informaciji:)

bocko
18.2.2011 23:42
15
15

@Milan

Zahvaljujem na informaciji:)

Бојан, Но
18.2.2011 23:44
24
20

Чуди ме да је BMW добио овако "лоше" оцене. Молио бих редакцију да појасни мало атрибуте који су му додељени:

realna tromost,
nestabilnost na lošem asfaltu i pri udarima vetra,
indirektno upravljanje,
zvučna izolacija kabine

Ово последње је јасно, мада ме мало чуди. Видео сам ауто доста пута уживо и јако моћно изгледа! По мом мишљењу нема нека велике разлике између серије 5 и 7

Бојан, Но
18.2.2011 23:47
28
17

Овде је BMW мало другачије оцењен

http://www.vrelegume.rs/test/nova-bmw-serije-5-530d/

Како сад то?

trojanac
18.2.2011 23:54
23
18

Nadam se da ćemo novi A6 videti na Sajmu automobila u BG za mesec dana. Siguran sam da uživo izgleda bolje nego na slikama. Svakako je najatraktivniji model, ali ipak nije ekskluzivan kao Mercedes.

Bojan
19.2.2011 00:21
28
11

Ocigledno i posle sto i kusur godina, nema savrsenog automobila. Definitivno ova trojka nikad nije bila tako izjednacena, mada su svi zadrzali svoj karakter, sto mi se jako svidja. Posebno me raduje prekid rasta modela, mada su i sad, po meni, preveliki. Cenu toga najvise je platio BMW, ali se kladim da bi on postavio najbolje vreme na trkackoj stazi, a navedene mane su samo subjektivni osecaj.
Mislim da Mercedes zasluzuje bolji enterijer. Ipak je on ovde simbol udobnosti i enterijer mora biti savrseno prijatan.
Audi se drzi starog recepta i pruza ono sto se od njega ocekuje.

Milan 2
19.2.2011 12:02
25
25

Dovoljno je pogledati ovo savrsenstvo jednostavnosti kod modela BMW i onda nije tesko shvatiti da je ubedljivo br1 u automobilskom svetu, pa 10 mesta praznih i onda tek neko drugi.

Ivan
19.2.2011 12:08
18
10

Mislim da sva tri automobila imaju svoje prednosti i mane,sto je i normalno,ali ruku na srce svi oni zasluzuju najvise ocjene jer su oni brend koji nikog ravnodusnim nece ostaviti.Zaboravite stare modele,vec gledajte kuda su se zaputili ova tri najbolja automobila...

don
19.2.2011 13:10
18
21

Pre citanja clanka bio sam siguran da ce moj izbor biti BMW, ali, ali, po tekstu, meni se Audi cini najprimamljiviji.
Tako da bih ja svakako izabrao Audi (zbog kvaliteta unutrasnjosti i zvucne izolacije), mada BMW lepse izgleda, ima zaista odmeren i smekerski izgled, kao i najbolji agregat.
Jedino sebe nebi mogao da vidim u ovoj E klasi, zadnji deo je lep, prednji je previse kitnjast, previse uglova, bas tipicno vozilo za Turskog gastarbajtera u Nemackoj!!
Blago onom ko ima 50.000 evra da 'baci' na auto!! Ja licno, da imam tolike pare, a treba mi poslovna limuzina, kupio bi S klasu, ili BMW 7 star godinu-dve dana.

zoranecc
19.2.2011 20:07
21
21

Bravo za ovaj test. Iz citanja testa savrseno je jasno da je pobednik A6. Vozio sam MB 220 cdi i pomalo sam se razocarao. Sem savrsenog ogibljenja i nove komandne table nista mi se nije previse dopalo. Dok je cupe E klase prelep u svakom pogledu. Nova BMW-ova ser 5 i to 530d me je odusevila. Voznja, osmostepena automatika perfektna, motor performanse i potrosnja. Ali presirok kokpit je i meni zasmetao, jer je preuzet od ser. 7 koja je znatno sira. Vozio sam i 520d, sve je ok ali imitacija drveta od plastike je nedopustova za ovu klasu automobila i verovali ili ne taj bmw je kostao 57.000 ev. Moj A6 koji je star 5god. sto se tice kvaliteta zavrsne obrade je ispred oba napred pomenuta. Novi A6 nisam uzivo video ali citam nemacke auto casopise i vidim da su svi bez izuzetka novu audijevu limuzinu proglasili perfektnom poslovnom limuzinom i tehnoloski najnapredniju. posebno 3.0 tfsi.

Drgan
19.2.2011 22:36
56
15

Lepo je to, a ona stara glasi: zena mi moze biti sa sela ali auto smo iz Japana!

Lazar Bojanić
19.2.2011 22:49
21
22

ima ovde skrivenih detalja koje valja osvetliti kako bi ceo test bio jasniji ...


naime Audi je testiran sa skoro 40 Ks manje od konkurencije , pa je zato malo jeftiniji i malo tromiji ...u ovoj varijanti pogon je na prednjoj osovini .

ako samo malo dublje zavučete ruku u džep (+3000€) dobijete punokrvnu verziju motora sa +40 i kusur konja i quattro pogon koji u mnogome doprinosi zabavi u vožnji a bogami i sigurnosti ...zimu da ne spominjem !

Dalje da kažem da uverljivo neozbiljne komentare tipa Audi je malo luksuzniji Volks Wagen ne bi ni da komentarišem ...skoro svaki model sa četiri prstena ima znatno različitu platformu od ekvivalentnog narodnjaka (osim modela A3 i A2 koji su na baš istoj platformi kao Golf i Polo ) ...Već kod Pasata i A4 razlika u postavci motora i menjača je očigledno velika ...Pasat ima poprečno postavljen motor koji stoji u nosu a A4 uzdužno povučen prema centru vozila ...ne bi dalje jer ima dosta da se piše :)

Vozio sam i vozio sam se u staroj varijanti A6 i aktuelnoj varijanti E klase sa baš tim motorom ...BMW nisam ima prilike da vozim , osim 635D ...

Mercedes znatno zaostaje u voznoj dinamici i nekako je penzionerski postavljen ...primetno je udobniji i sigurno da ima aduta koji će privući nešto stariju klijentelu . Mene smeta što u njemu nema baš previše mesta naročito na zadnjem redu ...

Audi (stari model) je agilniji od MB-a pa je za očekivati da je novi još naoštreniji ...sa quattro pogonom je neutralan do krajnjih granica i kada svi spuštaju tempo nijedan povratni signal vam ne daje do znanja da i vi to treba da uradite ...kiša , sneg mu ne mogu ništa , grize i grebe uvek uverljivo ...kada zabeli Mercedesi i BMW-i se po autobanu okreću ko od šale ali Audi ide ravno kao strela !

Što se kvaliteta tiče mislim da su Audi i BMW u blagoj prednosti u odnosu na MB . Ovo govorim na osnovu iskustava kolega nemaca ...tamo svi pričaju o tome kako MB popušta tamo gde je nekad bio najbolji (problemi sa menjačima , motorima )

Meni lično je sve ovo preskupo ako ja plaćam , dobre zabave ima i za manje para :)

Somi
19.2.2011 23:18
30
16

Veoma zanimljiv test.Sva trojica su perfektni automobili.Bmw po dizajnu,Audi po tehnologiji,a Mercedes po udobnosti i po kvalitetu na prvom mestu.Iskreno za mene je u toj klasi lider je Mercedes,jer nudi vise od drugih,a i lepsi je.

Jan
20.2.2011 14:51
50
12

Sta da vam kazem, ti nemci su naduvani, evo mog primera: 98 sam kupio novog Golfa 4, 1.4-16v,benzinac, vec 2001 sa 89 000 km. krenuli karter gasovi a u isto vreme komsija kupio Nissan Almeru,isto benzinac, sad ima preko 300 000 km. i dalje je vozi, a za karter gasove nikad cuo nije.

Aleksandar
20.2.2011 17:16
29
27

BMW je najbolji automobil najbolje izbalansiran sa najjacim motorima vredi svaki evro.Mercedes i BMW klasa su za sebe a audi pokusava da bude automobil to nikad nece biti.Audi vole kriminalci u pokusaju u satro biznismeni i oni sto se ne razumeju u auto industriju.Njima vazno da se hvale u lokalnom kaficu.Moje premiu marke su:BMW,LEXUS,INFINITI,ROLLS ROJS.

VLAJCE 330CI
20.2.2011 17:36
27
24

Sto se tice ovog testa,savet za ekipu koja je testirala ova tri premijum modela, neka pogleda test pisano izdanje AOTOCAR.Sva tri modela su demontirana do najsitnijih delova, rezultati:BMW MERCEDES AUDI.Spominje se tromost serije 5 test ekipa morala ja da navede, da se BMW iporucuje sa dve sasije prva tipovana za udobnost i sa EDC sistemom:ELECTRONIC DAMPING COTROL.Sa ovim sistemom, auto ima prakticno nedustiznu agilnost u kategoriji, ovo vam kazem cisto iz iskustva.Inace cist strateski potez BMW da se poveca prodaja, koji vec daje rezultate.Sto se tice ove trojke, zna se ko pije a ko placa vec duze vreme na evropskop trziztu.A6 nije los auto ali AUDI je zapao u dizajnersko kloniranje, svojih modela sto moze da bude vrlo negativno.Pozdrav svima iz francuske.

plavusa
21.2.2011 08:01
28
25

Meni spakujte jedan BMW 520 Xd. Automatski menjac, dosta mi je sestostepeni :)
Dva kompleta guma.
Boja nije vazna.
Ah da. Jedan detalj: Fabricki bluetooth. Da se na smaram sa manuelnim.


slep sluzba
21.2.2011 09:41
27
18

Preko leta kada krenu Turci i ostali sa kontinenta na more, najvise posla imamo sa BMW vozilima (problemima), najcesce pregrevanje motora.

Sva tri proizvodjaca u svojoj ponudi imaju vrhunske 4X4 pogone

Đura
21.2.2011 15:48
26
9

@Vlajce i ostali, nema potrebe da se toliko palite oko teksta, jer je po svemu sudeci to samo licno misljenje autora, nakon par provozanih krugova na sajmu. Ne radi se sigurno o nikakvom ozbiljnijem testu, sto se moze videti po razlicitim slikama, skupljenim sa svih strana. Neka me ispravi ukoliko gresim?
Sva tri automobila su sjajna, razlikuju se samo u detaljima, i vecina od nas moze samo da balavi i sanja o njima.

becejac
21.2.2011 16:32
27
20

mercedes - opusteno uzivanje u voznji
bmw - brzina, ali mora biti M5
audi - ?

Boki
21.2.2011 19:14
20
27

Pogledajte kako je BMW savrseno i jednostavno uradio instrument tablu, a kod Mercedesa je unutrasnjost ocajna, kao kinezi da su je dizajnirali, opet kod Audija je na proslom modelu bila daleko lepsa, a ovde su se malo vise zaneli nekakvim glupostima i sve deluje nekako zbunjujuce.
Molim da mi se dostavi jedan BMW 520d, jer ima savrsen motor.

Бојан, Но
21.2.2011 20:43
17
9

Хтели то признати или не, BMW је поставио стандарде што се тиче ентеријера данашњих модерних аутомобила у овој класи. Сетимо се претходне генерације серије 7 и њеног iDrive система. Први су то увели, на почетку је био мало компликован и оспораван, али и audi и mercedes имају тако нешто данас. И рецимо локација дисплеја, погледајмо где се налази код BMW модела (први су га ставили на врх централне конзоле), и остали произвођачи га ту данас држе (сасвим логично место јер не мора поглед да се много скреће са пута)

Top Gear :D
22.2.2011 04:21
12
14

prodaja u svetu pokazuje ko je glavni...tj BMW.... i sto se mene tice ja cu da vozim auto...a i prije bih zelio da mi ispadne neko dugme nego da mi se kvari motor...sto znaci BMW :D

becejac
22.2.2011 08:57
12
11

Hocemo li o istoriji i ko je doneo najvise novina u auto industriji, mislim da znate odgovor?!
Ko je od ove trojke postavio standarde? Istorija se ne gleda zadnjih deset godina.
Prodaja u svetu ne pokazuje apsolutno nista, odavno je svet na krivom putu!

Igor
22.2.2011 11:06
19
4

@becejac
Istorija se vise ne gleda,naravno lepo je imati iza sebe tradiciju itd,bitan je ovaj momenat sta sada nudis a ne sta si nudio pre 100 god.
Prodaja u svetu MORA nesto da pokazuje,ne postoje te cifre tek tako.
Kada bi svi voleli isto kako bi ovaj svet bio dosadan i monoton.
Zamislite to da postoji samo jedna marka i jedan model...svi voze mecku e klase daj molim te...
Mozes me ubedjivati danima,ali ako se meni nesto drugo svidja nema sanse da popustim cak i ako si u pravu! Svako kupuje sta voli. Tako da rasprave tipa "nemate vi pojma mecka je mecka" ili "bmw je bmw" kad ce na kraju rasprave bmw fan da ode i kupi bmw a mecka fan mecku i cemu onda rasprava i trosenje energije,zvucimo kao deca u zabavistu (moj tata je bolji od tvog tate.e niiiije moj je tata bolji).

Tale
22.2.2011 13:27
6
14

@becejac Ako ćemo o novinama u auto industriji onda je tu ubjedljivo na prvom mjestu Citroen. Ko hoće to da ospori neka se prvo upozna sa auto industrijom kroz istoriju pa neka nešto priča.Njemci su inače poznati po krađi i prisvajanju tuđih patenata. Svaka čast ovim automobilima, ali neka hvala. Previše su "njemački" za moj ukus. Većina vas zna kako je mrtav i hladan njemački dizajn.

Đura
22.2.2011 13:39
26
4

Ej drustvo, najmanje 90% nas ovde napaljenih, nebi moglo ni da plati osiguranje za jedan od ova tri modela, a ne da ih kupi i odrzava. Ukoliko se ne varam, kasko za predhodni Audi A6 kosta nekih 7-8 hiljada evra... O cemu mi bre raspravljamo? Koji ce mo kupiti ukoliko jednoga dana dobijemo na Loto! Tuzno i smesno u isto vreme. Ja cu sva tri, pa cu doneti moj sud!

becejac
22.2.2011 13:40
13
3

Nismo se razumeli, istorija moze biti bitna i nebitna, prethodnici su je spominjali, prodaja u svetu ne znaci da li je nesto dobro ili nije dobro, upravu ste jako je dobro da postoji izbor, za svakoga po nesto, isto je i sa izborom devojke, neko voli plavusu, neko punije, neko niske itd...
Jako je dobro da postoji izbor, pozdrav

libra-fiat
22.2.2011 14:39
15
3

....mmmmmmmm......plava, punija, niska....!!!!!!!!

harizma
22.2.2011 15:10
9
22

becejac
21.2.2011 16:32

Audi je ta dva u jednom,i cak nesto vise ELEGANCIJA.Audi je auto samo za odabrane!!!
I za sve nesto da napisem, ne zanosite se vise sa tim gastarbajterskim pricama od pre 30 godina koji su kupovali merc. samo da bi se dokazivali,ili da budete napaljeni klinci koji hoce da budu baje u nekom bmw-u,ta vremena su odavno prosla Audi ih sada bije u svakom pogledu hteli vi to da priznate ili ne...I jos nesto,to sto osporavate Audi sa pricama da je to samo "malo bolj passat" je smesno, oni nemaju veze sa volkswagenom osim sto poslovno saradjuju u okviru istog koncerna,volkswagen primenjuje Audijevu tehnologiju,a ne obratno!!!Generalno gledano ne bih se bunio ni za jedan od ova tri automobila,ali sveobuhvatno gledano Audi jeste najisplativiji auto!!!

Миле
23.2.2011 08:34
22
5

Мислим да ни један од овде присутних коментатора нема пара да купи ни нешто слично (укључујући мене). Најближе што ће бити оваквим аутима је кад их виде на паркингу

GajaG
23.2.2011 21:43
16
9

Previse subjektivan test, hocemo cifre sa mjerenja sa kruznih staza i poligona, pa da onda raspravljamo. I nesto mi se cini previse napljuvan BMW, a prije godinu je bila sasvim druga prica. Sto se mene tice BMW ima najpregledniju tablu sa instrumentima, najljepsi enterijer i eksterijer i najbolje motore. A onda neki dodju i pricaju kako je Audi tehnoloski najnapredniji. Pa BMW je poceo ugradjivati HedUp displej prije 6-7 godina, takodje je prvi uveo i iDrive. Sta je to Audi novo uveo?

Skyline
24.2.2011 10:41
19
12

BMW je najbolji auto od ova tri bez ikakve dileme.

bojan
24.2.2011 11:40
17
4

@GajaG
bas tako! dovoljno je samo videti ko je autor texta pa znati da doticni radi u asta group tj da prodaje audi-vw-seat sto svaku dalju objektivnost dovodi do besmisla. ovo znam sasvim slucajno jer sam pre nekog vremena razmisljao o kupovini seata pa bio u doticnom salonu i upoznao gospodina

kin
24.2.2011 14:23
13
10

cime se ljudi bave...kao prvo, audi nije pobedio na ovom testu,vec BMW,jer je osvojio najvise zvezdica.kao drugoBMW530d je vec bio testiran u vrelim gumama i osvojio je pola zvezdice vise u odnosu na sad.kako?to bi trebalo pitati autora texta.i kao trece,mislite da ljudi koji kupuju ovakva kola uopste citaju ove testove?nema sanse.odu u sva tri salona,vide,provozaju,odluce,kupe,i kraj.
po mom misljenju BMW je ubedljivi pobednik ovog testa.enterijer,exterijer,motor,udobnost...Ulazio sam pre neki dan u e klasu i 5icu,u cacku u salonu.ljudi,verujte da enterijer ne moze da se uporedi.ranije je mercedes bio masivnijii i njegov enterier mi se vise svidjao. sad,potpuno drugacija slika.exterier je takodje dinamicniji i vise mi se svidjajos je ta 5ica u cacku bila neka milano boja....pamet da ti stane...

Миле
24.2.2011 15:39
13
4

@kin
Milano beige

sirob
24.2.2011 18:45
19
5

Ovaj test je cist marketing za A6!!

Marko
25.2.2011 11:09
14
7

@slep sluzba
"Preko leta kada krenu Turci i ostali sa kontinenta na more, najvise posla imamo sa BMW vozilima (problemima), najcesce pregrevanje motora."


Ako se desi pregrevanje motora isti se sam ugasi i cim se malo ohladi (za 15-ak min) opet se upali i vozi dalje. Za to nije potrebna slep sluzba.

"francuz"
27.2.2011 17:20
21
3

Ma vecina vas je razmezena,odnosno glumite da ste razmazeni.Ogromna vecina nas nemoze sebi priustiti nijedan od ponudjenih ( ja prvi ) a pravite se pametnjakovici .Sva tri su savrsena,nijanse su u pitanju;da mi neko kaze "zazmuri i odaberi",sigurno bih bio presrecan sa bilo kojim od trojice.Ja licno sam ljubitelj BMW-a,al daleko od toga da bezim od audia recimo...Vozio sam polovnjake BMW;peticu,trojku,cak i trojku M3 e 30 i svi su bili sa preko 200000km i sa svima sam bio zadovoljan( naravno M3 trosi preterano,al performanse,zvuk...iako je bio iz 88god.) Mercedes i Audi nisam nikad posedovao,al nebih bezao od njih.Hocu da kazem da su glupi komentari tipa"ovaj nevalja ,ovaj je najbolji i sl".Ma sva tri su savrsena!!! Nema potrebe da se prepucavate,pogotovo ako ih nemozete kupiti...

VLAJCE 330CI
28.2.2011 11:10
15
9

Da resimo sve dileme,serija5 f10 je pre nekoliko dana u francuskoj, proglasena za najbolji putnicki auto.

vlada
01.3.2011 21:31
11
1

ovo sa PDFom texta sto ste okacili je bas dobro. mnogo bolje ovako izgleda za citanje i gledanje. jel moze to i ubuduce?

jevto
07.3.2011 15:04
10
2

1. BMW
2. MERCEDES
3. AUDI
NARVNO DA JE NAJBOLJE

Stoner27
07.3.2011 19:55
13
4

za mene je svakako najbolji auto na ovom testu BMW serije 5.
ali ipak moram reci da mi se Audi jako svidja i da je jako dobro uradjen i napravljen
za mene je ovde Mercedes autsajder ali ipak moram reci da je sve ovo stvar ukusa jer su sva 3 automobila vrhunska.

Jasmin_Sa
09.3.2011 19:11
7
10

Sva tri automobila su vrh vrhova, i tu nema dileme i bio bih presretan kad bi mogao bilo kog od njih da posjedujem jednog dana...a ja kad bih imao priliku da biram, (nadam se nekad u životu, hehh), izabrao bih.....
1. Audi
2. BMW
3. Mercedes

Aleksandar
10.3.2011 13:25
14
3

Ne znam zaista mogu ljudi da kazu sta hoce ali meni je ta nova petica tako dobar auto da je to strasno, ma san snova! Uzivo sam vidjao BMW f10, extra automobil. Mercedesov novi E sam takodje video uzivo vise puta, sta ja znam, izuzetan je to automobil ali Mercedes je bar sto se dizajnerske strane tice nekako izgubio nit jer su mi prethodnici cele njihove prosle game bili znatno,znatno dopadljiviji za oko. Sada su mi aktuelni modeli nekako suvise ostro-napeto dizajnirani za proizvodjaca sa trokrakom zvezdom. Mercedes je zeleo da poradi na atraktivnosti modela ali je ipak malo otislo u nekom drugom pravcu. Sto se Audija tice taj proivodjac mi je nekako bio uvek iza Mercedesa a pogotovo iza sjajnog BMW-a, u toj visoj srednjoj najvise. BMW serija 5 mi se dakle najvise svidja gledajuci eksterijer i enterijer, te nakon onog dizajnerskog skrnavljenja prethodne generacije e60 od strane onog zlikovca Krisa Bangla, konacno se nastavlja tamo gde se stalo sa vrhunskim modelom e39. Ovo je sve moj subjektivno misljenje, naravno. Sto se ostalih stvari tice, izuzimajuci dizajn, sva tri modela predstavljaju sam vrh automobilske industrije danas, to je svakome jasno, sto je i logicno s obzirom na cenu tih vozila. Odabir izmedju tri ovakve alternative zavisi samo od licnog afiniteta kupca. A takvi kupci su na "slatkim mukama".

libra-fiat
10.3.2011 18:28
16
3

LJudi ne znam zasto pljujete tog Banglea toliko? Pa on je od '95-96. u BMwu i od tada pocinje njegova era.. Pred kraj je dao malo masti na volju ali prethodna serija 5 ni posle gasenja proizvodnje ne izgleda nista manje atraktivna nego na dan kada se pojavila... I ne samo ona vec cela gama.. Meni je X6 bolesno dobar auto, Z4 vanvremenski, prethodna serija 7 lici na ostrog direktora... Pre toga je radio u Fiatu gde je nacrtao Bravo/Brava sto je u to vreme bilo previse smelo da bi i danas ti modeli bili i dalje atraktivni...
Sorry za off

Срећко -И
11.3.2011 18:27
20
1

Измешајте их а ја ћу зажмурети па шта убодем.Нећу да се љутим шта год да убодем.

Peric Amg
12.3.2011 18:59
5
12

Mercedes Benz je bog za sve.....

Aleksandar
12.3.2011 21:16
12
4

Ne kazem ja da ta serija e60 na izgleda atraktivno, medjutim treba takvu konstataciju ipak uzeti sa rezervom, jer cisto sumnjam da osobi kojoj se recimo svidjaju BMW modeli 80-ih ili 90-ih moze da se svidja nesto iz Bangleovog perioda, tog pred njegov kraj u BMW-u (od 2001. nadalje) Tj. ako se nekom dopada sedmica e38, definitivno najelegantniji BMW ikada, ja zaista ne znam kako je moguce da mu se isto tako dopada i prethodna serija 7?!! Taj model, kako ga libra-fiat nazva "ostri direktor" je nesto najgadnije sto se na IAA Frankfurt salonu automobila 2001.godine pojavilo (odnosno i nekoliko meseci pre toga), uzevsi u obzir naslednik kog modela je to vozilo, da je u pitanju bila visoka klasa, koji je to zapravo proizvodjac bio u pitanju itd. Ja sam se licno strasno razocarao videvsi kakvim je dizajnerskim putem krenuo moj omiljeni proizvodjac automobila. Bio sam uzasnut... To sto je taj Cris bio od 95-96 u dizajn centru BMW-a, ne znaci sigurno da je zasluzan za jednu naprimer peticu e39 ili trojku e46 i tako isto neki e56 ili pak e60. Mozda on i jeste dizajnirao sve te automobile ali mu se u medjuvremenu nesto zbilo sto je zaista neobjasnjivo. Moguce je i to da je doslo do ozbiljnih zaokreta u poslovanju nemackog proizvodjaca pa se isti okrenuo drugim trzistima, USA ili Kini. Ja znam da je prvi automobil ovog proizvodjaca koji je Cris Bangle dizajnirao prvi Z3 (1996.), koji je lep automobil, zatim X5 (1999.) medjutim onda je usledila katastrofa. Sada se BMW vraca nekom normalnijem dizajnu, sto je sjajno. Vreme kineskog dizajna-perioda je nadam se proslo. :)

libra-fiat
12.3.2011 22:24
14
2

@ Aleksandar

Respect...
Svako ima pravo na svoje misljenje kada ga ovako napise. Covek ne moze protiv njega nista lose ni da kaze...

Ali kad neko kaze da je "Mercedes Benz bog za sve..." pa sve i da jeste tako, za takve koja sacica Depromazepama sa casicom Vinjaka sve to lepo resava...

ramiz
15.3.2011 12:44
8
5

ma dobra su sva tri auta ali jedan je bmw

Срећко
21.3.2011 22:19
6
4

Јуче сам седао у мерцедес Е , БМВ 5 и у ауди А7.Ауди и БМВ по мени су за класу виши од мерцедеса по свим тачкама осиммотора који су равноправни код сва три модела.БМВ ме одушевио колико је подигао квалитет израде у односу на предходника.Врх врхова.Ауто је потпуно комплетан.једино су могли мало квалитетнију пресвлаку у пртљажнику да ставе.То ми је једина замерка.Мислим на лимузину.

Dakara
24.3.2011 23:23
5
2

Mozda je ovde MB najmanje atraktivan, ne losi vec atraktivan. Dijelom sto je najstari, a dijelom orijentaciom kupaca koja ga kupuje koji vuku vise na neke konzervativnije varijante medju koje se i sam ubrajam. Ovde je jedno sigurno da je E klasa najkvalitetnije odradjen jer MB najvise paznje obraca upravo na E klasu i tu ne smije biti promasaja, a da su upravu potvrdjuju upravo prodajni rezultati iste. Kazem jos jednom mozda su Audi i BMW atraktivniji za oko i neko ko nema nekih simpatija prema ove tri marke bi se sigurno dvojbio izmedju ta da modela. Kad bi se vodio glavom izbor bi bio sigurno MB iz vise razloga: bolje drzanje cijene i laksa prodaja kao polovnjaka npr. da ne nabrajam dalje.

Верољуб
25.3.2011 18:03
3
5

"ДАКАРА" како мерцедес води рачуна о Е класи види се по БУЉАВОм који данас десетак година стар(што и ије превише)код већине њих су блатобрани кородирали,иструмент табла испрскала од сунца,задња врата на караванима и код Е и код Ц класе су у вићини случајева показаа рђу.И код БМВ каравана та врата пртљажника хоће да покажу рђу.Једино ауди је ту врх.немогуће је наћи аудија десетак година старог да је и тачку рђе показао(Наравно ако није лупан)

Dejan
27.3.2011 03:17
4
1

Ovaj dizajn je opet onaj isti koncept iz 80 i neke i verujte mi pre bih ga nazvao redizajnom redizajniranog dizajna nego novim autom. To što on prati savremene tehnologije skroz je logično i razumljivo. Pogledajte trud njegovih konkurenata u zadnjih 25 godina da ostanu tu gde jesu.
Ovu šesticu bih radije zvao novom stotkom i Više bih voleo na ovom testu umesto nje da vidim Jaguara XF ili Lexus GS jer ova četvorica bar izgledom imaju karaktera svaki na svoj način.
Dok 6 ponovo izgleda kao Tom Kruz u Top-Gun -u ... Nespretno nabildovan sa svih strana, hrabar i vešt ali u međuvremenu "oboren" jer ... nastavak nismo videli.
Četvorka avant ... Trojka sportback ... i što sa teškom mukom moram priznati zadnja reinkarnacija redizajna limuzine 6-ce su svetle tačke Audi dizajna

Dusko Pg.
28.3.2011 00:21
2
5

Teshko je odgovarati na ova tri auta,ali ba malu prednost dao BMW: 1.BMW nikad nije imao problema sa upavljanjem i voznim karakteristikama... 2.NERAVAN PUT!!!! pa danashnji automobili se ne voze po vrletima i katakombama,AUTA za puteve ali PUTEVE. AUDI najbolje radi unutrashnjost,MERCEDES je za starije preko 50god a BMW je ono pravo od 20 do 45 godina.

Vladimir
29.3.2011 17:57
7
5

Jedino sto mogu da kazem to da ko god moze sebi da priusti bmw5 ,ne treba nista da razmislja,jer je auto fenomenalan,i za sada nemoze mu ni mercedes a ni audi6 da se ravnjaju sa njim.Pravi izbor je bmw i ne razmisljajte o nicemu drugom.

milos
11.4.2011 15:49
4
4

dosta citam o ovim automobilima.alima vise razloga zbog kojih bi se odluco za BMW , a ne za druga dva modela BMW ume da zaintrigira svojim osobinama tako i izgledom ,zato BMW

ivan
12.6.2011 22:04
3
3

sto nas narod kaze ..spolja gladac..a unutra jadac..to je audi...kornjaca..ostaje kornjaca..mecka...bmw..i samo bmw

ivan
12.6.2011 22:22
4
1

ovde je pobedio bmw

Goran
20.8.2011 14:34
5
2

U svakom pogledu uvek bi se odlucio za BMW za mene nema boljeg auta

Pedja
21.12.2011 22:22
7
0

Prvo da kazem da su sva tri auto vrhunac i da bi kod eventualne kupovine nekih od ova tri presudio afinitet kupca.Po meni to je Mercedes-Benz,nekako mi je najudobniji tj. ko ga provoza osjetice kako on jednostavno plovi po putu.BMW-moja ljubav iz mladalackih dana,moram reci da mi je ovaj model ljepsi od E-slase ali kada sjednem u njega imam osjecaj da idem negdje da se trkam,jednostavno te tjera da pritisnes gas!Audi isto vrh ali ga nikad nism nesto posebno gotivio.

Aca
05.4.2012 20:49
3
3

Bmw je po svakom smislu savrsen ali je ipak Audi malo iznad

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: