Promocija

Mercedes E klasa Cabrio

Hedonizam

Prva asocijacija uz Mercedes svakako je luksuz. A druga? Možemo diskutovati dva dana i dve noći, i svako će pronaći neko svoje viđenje. A da li će neko reći kabriolet?


U novoj E klasi, "bez krova nad glavom"...

Odgovor na pitanje iz podnaslova biće verovatno negativan, iako je prvi ikada proizvedeni Mercedes iz 1901. bio baš kabriolet. Doduše, više zahvaljujući činjenici da se automobilizam tek rađao i da tada još uvek nikome nije palo na pamet da stavi krov nad glavom. Međutim, bitnije je da se kroz 110 godina Mercedesa, provuklo na desetine otvorenih, ozbiljno luksuznih automobila iz kojih su pozdravljali i mahali mnogi, manje ili više popularni likovi, koji su ispisivali istoriju naše planete. Drugim rečima, Mercedes ima veoma dug pedigre u pravljenju kabrioleta, i to od malih, do jako velikih.

Poslednjih 15-ak godina, pod oznakom CLK, našli su se kupe i kabrio, koji su kao osnovu službeno koristili C klasu u obe generacije. Međutim, preciznije je reći da su kombinovali C i E klasu, kako mehanikom, tako imidžom i cenom.


Sedišta u Eklasi Cabrio slobodno se mogu deklarisati i kao "fotelje", zaista vrhunske udobnosti

U proleće 2010. Mercedes ulazi po sličnom receptu, ali sa novom oznakom. CLK odlazi u penziju, a svoje mesto ustupa modelu E Cabrio i ponovo započinju rasprave oko osnove elegantnog četvoroseda. Jedan korak u nazad dovodi nas do aktuelnog E Coupea, koji se u još jednom koraku u nazad, povezuje sa aktuelnom E klasom. Ali, koliko?

Osim dizajna karoserije, koja stilom definitivno preuzima E klasu, ostaje dilema o mehaničkoj platformi. Pa, da razjasnimo i deo oko mehanike. Oko 60% komponenti oslanjanja pripada E klasi dok je ostatak preuzet od C klase. Naravno, govorimo o osnovnim komponentama koje su adaptirane i prilagođene kabrioletu. Na kraju, mnogo puta rekosmo, vrlo važno čije su komponente, važno je kako funkcionišu.

A izgled?
Malo drugačija priča je kada se stigne do izgleda. To je ono što kupca privlači ili odbija na prvi, drugi i ostale poglede. E Cabrio definitivno preuzima stil od imenjaka, ali taj stil dobija potpuno drugi kontekst u proporcijama kabrioleta. Ono što jedni hvale, a drugi nazivaju zastarelim, u topless verziji izgleda sjajno. Karoserija skraćena na 4,7 metara uz, naravno, nisku siluetu, dobitna je kombinacija.

Da dinamičan, da elegantan i da, mamac za poglede, što se od ovog segmenta i očekuje. I da, nešto što mi se stvarno dopada. Kada se mnogi trude da prave all-season kabrio, Mercedes je svoj četvorosed pokrio platnenim krovom koji se za 20 sekundi spušta, čak i u vožnji do 40 km/h.

Kupe-kabrio sigurno izgleda bolje zatvoren, ali cena i težina tvrdog krova ozbiljni su minusi. Jedino, tvrdi krov kada se podigne, oslobađa mesto u prtljažniku, za razliku od platnenog, čiji "spremnik" pretvara zapreminu prtljažnika u čistu simboliku, osim kada se pomeri i dođe do diskutabilnih 390 litara. Doduše, pojam «platno» treba relativizovati, s obzirom da je reč o višeslojnom pokrivaču odličnih termo-akustičkih svojstava.

Vazdušna kapa i šal
Kada smo već kod zaštite, Mercedes dosta temperamentno upire prstom na AirCap sistem koji bi trebao da smanji «promaju» u vozilu. Ovu «vazdušnu kapu» čini elektropomični spojler na gornjem delu okvira vetrobrana i segment između naslona za glave zadnjih sedišta. "Vazdušni šal" ili AirScarf, topao vazduh koji izlazi iz integrisanih otvora u naslonima prednjih sedišta, a služi grejanju vrata, već godinama srećemo u SLK. Na kraju, šema strujanja vazduha klimatizacije trebala bi da u otvorenom kabinskom prostoru stvara zonu toplog vazduha. Sve to kaže teorija, a o praksi, malo kasnije...

Jedina zamerka koju bismo spomenuli tiče se plastike boje čokolade, koja se nekako ne uklapa u celokupan imidž E klase Cabrio
Segment između naslona za glavu zadnjih sedišta deo je AirCap sistema koji smanjuje vrtloženje vazduha unutar kabine

Kada već zalazimo u kabinu, debate oko oblika sedišta ili materijala nema. Mercedes to radi onako kako mora - odlično. Ali, mislim da bi trebali ozbiljno da razmisle o plastici boje čokolade, koja se po meni, a i mnogima drugima, ne uklapa ni u kolorit, ni u imidž marke. Jeste reč o sitnici i stvaru ukusa, mada odličan utisak može biti i još bolji. Dobar utisak je i činjenica da je E Cabrio stvarno, a ne deklerativno, pravi četvorosed.

Digresija
Napraviću mali izuzetak od prakse, koji se može nazvati i digresijom, ali je neophodan da bi se perspktiva prema modelu E Cabrio postavila na pravo mesto. U press materijalu koji smo zadužili na Palma de Mallorci, desetine hiljada karaktera teksta posvećeno je opisima konstrukcije, sistema, bezbednosnih uređaja i još mnogo čemu. Prepričavanje svega toga popunilo bi Vrele Gume od korica do korica, pa ću pokušati sve da stisnem u par rečenica...

Najpreciznija definicija ovog automobila bila bi prevozno sredstvo od vile do jahte, ali sa pristojnom distancom između, čisto radi uživanja u vožnji

Mercedes E Klase Cabriolet 350CDI

Motor turbodizel
V6, vodeno hlađen, 4 ventila po cilindru DOHC
zapremina 2987 ccm
maks. snaga 170/231 kW/KS pri 3800 o/min
maks. obrtni moment 540 Nm pri 1600-2400 o/min
Karoserija
Kabriolet, 4 sedišta, 2 vrata
D x Š x V 4698 x 1786 x 1402 mm
međuosovniski razmak 2760 mm
masa vozila 1845/2295 kg
zapremina prtljažnika 300/390l
Ogibljenje
napred Pseudo McPherson sa 3 tačke oslonca, poprečna stabilizacija
pozadi Multi link, anti dive, anti squat
Kočnice
napred - samoventilirajući diskovi
pozadi –diskovi, ABS, ESP. EBD, BA
Pneumatici
dimenzije 235/45R17
Prenos snage
pogon pozadi
menjač Automatski 7 brzina
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h 6,9 sec
maksimalna brzina 250 km/h
prosečna potrošnja fabrički 7,0-7,2 l
Emisija CO2 185g/km
Cena od 56.106 evra

Kabriolet može biti relativno jednostavna igračkica za uživanje u vožnji. U slučaju E Cabrio, ovo je izuzetno kompleksno vozilo, koje postavlja ozbiljne standarde aerodinamikom, mehanikom, a posebno bezbednošću. Od PreSafe sistema, 7 vazdušnih jastuka, upozorenja na pospanost, prepoznavanja vertikalne signalizacije, aktivnog ogibljenja, kontrole agilnosti, pirotehničkih zaštita i još mnogo toga.

Teorijski i praktično, ovo vozilo ima, ili može imati sve što ima i jedna S klasa...

Sedam srca
Elaborirali smo priču o mehanici platfome, a po sličnom principu možemo se pozabaviti i pogonom. Sve staro, a u svari novo.

E Cabrio stiže sa čak sedam agregata, od 4, 6 i 8 cilindara. Svi su poslednje generacije direktnog ubrizgavanja benzina ili dizela, i svi značajno prevazilaze Euro 5 normu. Tri dizela su od 170, 204 i 231 KS, dok su benzinci raspoređeni od 184, preko 204 i 292, do 388 KS. Definitivno, za svačiji ukus po nešto, a slično je i sa prenosom. Izbor je na šestostepenoj manuelnoj, petostepenoj automatskoj ili 7G Tronic transmisiji.

Dosta prepričavanja
Godinama pišući o automobilima, navikao sam na neprijatnu granicu između prepričavanja press materijala i prenošenja subjektivnih utisaka, a sa E Cabriom svesno sam prešao u korist prepričavanja. Međutim, da stvari budu na svom mestu, posao treba dovesti do kraja. Da, vozili smo E Cabrio puevima Palma de Mallorce, a moj izbor pogona pao je na 350 CDI, čisto iz predrasude da dizel nije pogon koji želim u ovom tipu automobila. I to je predrasuda, definitivno...

Kultivisani dizel neprimetan je po pitanju buke i vibracija, ali zato gromoglasan u isporuci svih svojih 231 KS. Čije god komponente se krile pod karoserijom, E Cabrio daleko je bliži C nego E klasi, i to me oduševljava. Direktan, neposredan i dinamičan. Nema «ljuljanja», «premeštanja» masa na ubrzanju i kočenju.

Ergonomija odlična, sedišta duboka i što je za kabriolet bitno, dovoljno niska da se «potone» ispod vetrobrana. E sad, na delu, odnosno, na 17°C, sva ona teorija o zaštiti od viška promaje – da, AirCap radi posao, ali nije svemoguć. Do brzine od 120 km/h, na prednjim sedištima radi savršeno, pozadi ipak ozbiljno duva. Do pomenute brzine, konverzacija i slušanje muzike je prijatno, nakon toga, ogromna količina vazduha koja struji oko vozila preuzima primat. U praksi - podignut AirCap, uključen AirScarf i grejanje sedišta, klima na svojih 25° i uživanje je potpuno. I da se razumemo, kabrioleti se voze sa uključenim grejanjem i kada deluje da je toplo, to nije novina. Kapa dole platnenom krovu koji je frapantno efikasan akustički izolator.

I gde smo stigli?
Mi kući, a automobili ostadoše na Mallorci. Šteta, ne bi se bunio da imam jedan takav u dvorištu. Da idem njime na posao? Ma ne, ni slučajno. Vozio bih ga iz čistog uživanja, automobilističkog hedonizma.

Zapravo, najpreciznija definicija kako doživljavam ovaj automobil bila bi - prevozno sredstvo od moje vile do moje jahte, ali sa pristojnom distancom između, čisto radi uživanja u vožnji.

Zvuči kao lep život, zar ne?

sa Palma de Mallorce, Aleksandar Uglješić
foto: Mercedes i A. Uglješić
aleksandar.ugljesic@vrelegume.rs
5841
Postavljeno: 20.04.2010

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Miladin
20.4.2010 13:53
8
10

Hedonizam i uzitak u voznji kvari samo Diesel agregat, sve ostalo je ok.

Milan
25.4.2010 15:00
4
3

@Miladin

Moje misljenje je suprotno.Ja upravo tvrdim da se 3.0 V6 CDI savrseno uklapa u ambijent kabrioleta.Isto i 2.1 CDI u 250 CDI.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: