Promocija

Mercedes Benz S Klasa

Masivna količina luksuza

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Restilizacija S klase za 2017 podrazumeva detaljnu izmenu na 6500 komponenti Twituj ovo!

Novi svetlosni potpis
Prezentacija restilizovanog modela održava se za belosvetke neovinare punih mesec dana na relaciji hotela „Dolder grand“ u Cirihu i aerodroma u Nojhauzen ob Eku, u susednoj Nemačkoj. Ni jedna lokacija , pa i ruta koja ih povezuje nisu izabrani slučajno.

Restilizacija S klase za 2017 podrazumeva detaljnu izmenu na 6500 komponenti. Čak i dugme za pokretanje motora, ima novi dizajn gravure. Da li bolje „pali“ stvar je subjetivnog utiska.

Prođimo za početak one obavezne teme tačnije opšta mesta kada nam prezentuju novi model. Recimo, tema „Izmenjena je maska hladnjaka“.

Marketinška agencija će da sroči a dizajner će na prezentaciji da sa promptera izražajno pročita objašnjenje šta je on time hteo da kaže: „Nove linije još više komuniciraju spoj elegancije i snage . . .“

- „Zašto to onda niste rekli još u startu pre 4 godine ?“, verovatno bi upitao neki cinični stend ap komičar, jer i prethodni je bio i dinamičan i snažan.

Zapravo uz redizajn maske hladnjaka, spolja gledano, najvidljivija izmena dogodila se na svetlosnoj grupi. U kombinaciji sa izuzetnim MULTIBEAM LED FAROVIMA , S – Klasa dobija tri upadljive svetlosne baklje kao ekskluzivni potpis ispod svog dizajna.



Spa zavera
Prezentacije novih automobila, neretko su skup pažljivo orkestriranih suptilnih poruka pripadnicima sedme sile. Od momenta čekiranja na recepciji hotela „Dolder Grand“, pa dok vas ne otprati do vaše sobe, službenik hotela iskoristiće svaku priliku da vam u ćaskanju spomene da obaveno posetite spa centar. Iste će se teme u par navrata dotaknuti i domaćini iz Mercedesa.

Zapravo S klasa je jedan od retkih automobila čija je recenzija sa zadnje klupe podjednako bogata detaljima kao i ona koja se tradicionalo sprovodi za volanom.

Konvencionalani nasloni za glavu izgleda više nisu dovoljni za vrhunsku udobnost. Njih sada dopunajvaju jastučići, strogo poverljivog sastava. Ovo je definitvno nešto najudobnije u čega je glava vašeg izveštača do sada uronila tokom sedenja u bilo kom automobilu.

Sedenje u S-klasi može imati i ozbiljnu notu ležanja ili polu ležanja budući da zadnja „Executive“ sedišta poseduju deo koji se izvlači, kako bi se noge mogle u potpunosti opružiti.

Zvučni sistem “Burmester® High-End 3D Surround Sound” izlazne snage 1520 vati obogaćen je zvučnikom na kontrolnoj table, na plafonu vozila i sa dva zvučnika na bočnim zidovima. Zanatski pristup ovog audio sistema ogleda je u jednom estetski neodoljivo zakomplikovanom detalju. Visokotonci ugrađeni u A stub, prilikom aktivacije izlaze iz stuba u radni položaj, kako bi se školski kvalitetno obavilo rasprostiranje zvučnih talasa.

Mercedes je prvi proizvođač automobila koji je uspeo da umreži klimatizaciju, ambijentalno osvetljenje, audio sistem, funkcije sedišta (provetravanje grejanje, masaža) i raspršivače mirisnih aroma .

Reč je softverskoj kombinaciji zvanoj “"Energizing kontrola udobnosti”, koja prilagođava ambijentalno osvetljenje i ostale parametre, u odnosu na izabranu muzike ili obratno. Mirisi, boje, opuštanje, udobnost, toplota oko tela,… šta ono rekoše da posetim u hotelu ? Spa ? Nema potrebe, evo ga moj lični Spa!

Uz sve što pristaje, vrhunskoj udobnosti VIP putnika, uključujući, bežično punjenje mobilnih telefona, S klasa nudi nešto nalik virtuelnom batleru. Korisnici portala „Mercedes me“ preko usluge „Concierge“ imaju pristup velikom broj personalizovanih usluga, kao što su rezervacije hotela, restorana ili karata za operu. Sve komande ambijentalne udobnosti (od podešavanja sedišta, preko sadržaja na LCD ekranima, osvetlenja eterijera . . .) objedinjene su na jednom daljinskom upravljaču.

Za savršen ambijent

Još više motora
Na planu motoristike izdvajaju se tri noviteta. Sa kombinovanom potrošnjom već od 5.5 litara na 100 km (tako tvrdi Mercedes) kao šampion ekonomičnosti nameće se novi šestocilindarki turbo dizel motor. On se nudi u dve opcije, sa 286 ili 340 ks i u zavisnosti od snage nosiće i različite oznake S 350 4Matic ili S 400 4Matic.

Deaktivacija cilindara radi smanjenja potrošnje goriva, u ovom slučaju čak četiri, smešta novi V8 bi turbo benzinac među najštedljvije agregate svoje vrste. Pod oznakom 550 4Matic, S klasa opremljena ovim motorom na polaznu liniju stiže sa 469 ks i 700 Njutn metara obrtnog momenta. U AMG izdanju iz ovog četri litarskog bloka izvlači se masivnih 612 ks.

Pored postojećih i već pomenuta 2 nova motora, Mercedesovom bestseleru među top limuzinama, dodat je i jedan linijski šestocilindarki benzinski agregat.

Armaturni displej ili dva

Novost na ovom motoru je električni sistem od 48 volti. Visoka voltaža omogućuje ugradnju integrisanog generatora za startovanje motora. Pored toga omogućen je rad spoljnih sistema kao što su pumpa za vodu i kompresor klima uređaja bez upotrebe prenosnog remena. U zavisnosti od verzije, ovaj motor razvija 367 ili 435 ks. „V8 snaga u linijskom šestocilindarskom pakovanju, sa potrošnjom četvorocilindarske jedinice“, sa ponosom ističu njegovi konstruktori.

Pregled modela
- S350d 4Matic 6 cilindara,turbo dizel, redni / 2925ccm/ 286 KS/ 600 Nm/ 6,0 sekundi/ 145gr/km CO2
- S400d 4Matic 6 cilindara,turbo dizel, redni / 2925ccm/ 340 KS/ 700 Nm/ 5,4 sekundi/ 145gr/km CO2
- S450 4Matic 6 cilindara benzinski, redni / 2999ccm/ 367 KS/ 500 Nm/ 5,1 sekundi/ 150 gr/km CO2
- S560 4Matic V8,benzinski,/ 3982ccm/ 469 KS/ 700 Nm/ 4,9 sekundi/ 198 gr/km CO2
- S63 AMG 4Matic V8, benzinski, / 3982ccm/ 612 KS/ 900 Nm/ 3,5 sekundi/ 279 gr/km CO2

Novost je i devetostepeni automatski menjač, koji polako istiskuje skoro deceniju neprikosnoveni 7G – tronic.

Executive sedišta
9G-Tronic

Genijalnost njegove konstrukcije ogleda se u tome da su zadržene dimenzije i težina a dodata dva stepena prenosa. Konverter obrnog momenta zamenjen je mokrim kvačilom. Odaziv je osetno bolji zbog direktnog dotoka snage na zadnju osovinu.

Novo kod 4 matic-a Plus je spliter obrnog momenta. On donosi mogućnost prebacivanja snage od 0 do 100% na zadnju osovinu. Tu je naravno i idealna raspodela 50:50.

Ukoliko je potreban, pogon na sva 4 točka je zagarantovan. Na pravcu je dostupan 4X2 pogon koga prati veća ekonomija potrošnje goriva. Novi menjač jedan je od ključnih elemenata tehnologije koja, primera radi, omogućuje izdanju AMG S 63 4Matic da ostvari sprint do stotke za 3.5 sekundi.

Executive sedišta

Na korak od autonomne vožnje
Kao što su to najavljivali brojni koncepti ranijih godina, komandna tabla pretvara se u jedan kontinualni horizontalni displej. To je postignuto postavljanjem, ispod zaštitnog stakla, dva displeja jedan pored drugog. Digitalizovana komandna tabla pruža mogućnost personalizacije prikazivanja informacija. Ove 2017, na sve više testiranih modela, evidento je da je „head up“ displej napredovo, kako po oštrini same slike, tako i jasnoći rasporeda prikaza informacija. S klasa je u samom vrhu ovog trenda.

Sistemom za informacije i zabavu može se rukovati i pomoću displeja osetljivog na dodir i komande na središnjoj konzoli, kao i pomoću govornih komandi LINGUATRONIC sistema. Govorne komande se po prvi put koriste i za funkcije vezane za sam automobil. Sistem prepozanje čak 450 govornih komandi. Nažalost, nisu nam na prezentaciji obezbedili Džek Rasel terijera, pa nisam mogao da uporedim ko više razume.

„Intelligent drive system“ uz unapređenja na tehnologijama radara, kamere i navigacije, omogućava S klasi da održava putanju unutar saobraćajnih traka, održava rastojanje u odnosu na vozila ispred, pa čak i obilazi drugo vozilo za čega je potrebno samo uključiti migavac.

Inteligent drive na delu

Sistem inteligentne vožnje, aktivira se parlaleno sa uključivanjem tempomata. Mali beli volan na „head up“ displeju se zazeleni i zabava može da počne. Volan detektuje da li se nalazi u rukama vozača ili ne. Neko vreme će veselo voziti auto, ali onda će ikonica potsetiti vozača da ipak vrati ruke na volan. Čak i ako vozač to ne učini odmah, sistem će i dalje ostati aktivan.

Dve su suituacije delimično poljuljale moju veru u nepogrešivost ovog sistema. Dešalvao mi se da prilikom smanjivanja brzine na tempomatu nehotično isključim ovaj sistem. Drugom prilikom, S klasa je na račvanju puta izvela savršeno odvajenje na levo, da bih na navigaciji primetio da je desno odvajanje na trasi zadate putanje. Izgleda da je Mujica putar, malo deblje iscrtao one linije što vode nalevo?

Budući da zbog tempa promocije nisam imao vremena pročitati uputstvo za upotrebu S klase, čijoj obimnosti bi i Tolstoj pozavideo, držim se balkanskog pristipa High tech-u. Znate već – Hrani svinje i ništa ne diraj.

Recept je bio uspešan, što sa rukama na volanu što sa rukama na kolenima (zamišljene) saputnice, pogrešno navođenje je brzo automatski korigovano.

U Mercedesu ističu da „Intelidžent drajv sistem“ je zaprvo kao da imate asistenta koji vam obezbeđuje podršku u vožnji na bazi najnovijih informacija o situaciji na putu kojim se krećete. Proizvođači prvu generaciju potpuno autonomnih vozila najavaljuju za početak iduće decenije, pa ovo dođe kao neka vrsta navikavanja.

Novi linisjki šestak

Vozački utisci
Verovatno već i sami čitaoci mogu pretpostaviti da je sedeti za upravljačem nove S-Klase prilična čast, užitak ali i odgovornost. Za razliku od ranijih modela koji su više bili direktorski a manje vozački automobili, nova S-klasa je uporedo sa razvojem digitala i autonomne vožnje ponudila još jedan novi kvalitet. To se pre svega odnosi na značajno poboljšanu dinamiku vožnje i upravljivost.

Što bi rekli, može se voziti zaista malim prstom, uz solidnu preglednost i snalažljivost u gradskim uslovima.

Preciznost volana je tajna dobre komunikacije za vozačem koji može gotovo sa mikronskom tačnošću da navodi automobil gde želi.



Na otvorenom putu, voženi S 350 4Matic ili S 400 4Matic pružaju sjajnu trakciju i neočekivano neutralno ponašanje u krivinama. S400 je za nijansu agresivniji i dinamičniji baš koliko i glasi njihova razlika u snazi. Isto tako, stiče se utisak da je sada ogibljenje nešto tvrđe nego ranije bez obzira na izabrani mod vožnje, što gotovo nikako ne utiče na udobnost već samo na vozački utisak.

S-Klasa je sada mnogo više vozačka sprava u kojoj se može uživati i iza upravljača.



Naravno za detaljnije utiske ipak moramo sačekati višednevni test, ali i neminovno poređenje sa BMW serijom 7 i dolazećim Audi A8, kao priznatim reperima ocenjivanja u ovoj kategoriji vozila.

Balkanishe model

Iz kompanije „Star import“, stiglo je sopštenje da je već sada u Srbiji moguće poručivanje restilizovane S klase. Zbirna cena tehnologije zvane novi Mercedes S klase formira se severno od 100.000 evra, ali utešite se činjenicom da za razliku od nadležnog Ministarstva za tehnološki razvoj, svaki kupac S klase automatski postaje i direktni donator ili mecena tehnološkom napretku automobilske industrije.

Iz Ciriha za “Vrele gume” – Miroslav Šosberger
Fotografije: Mercedes Benz
7154
Postavljeno: 08.08.2017

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 27.06.2017

Seat Driving Experience 2017.
Tekst sa video prilogom!

Seat je organizovao vrlo interesantnu promociju, gde su predstavnici medija imali priliku da se upoznaju sa tri „stuba“ ovog proizvođača


Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

oDSkora
08.8.2017 08:29
15
16

najbolji auto na svetu!!!

Dr. Benz
08.8.2017 12:24
30
15

Genetski najbolje vozilo na svetu...pa nek lupeta ko sta hoce...

EU
08.8.2017 14:03
14
26

Ko voli da se vozi na zadnjim sedistima,s klasa je jedna od najboljih limuzina na svetu.
Da li se od vas dvojice komentatore vozio u RR Phantom? Bentley Mussane EWB?Pa i u s klasi? 7ici BMW-ovoj? Audiju A8?
Ili kazete da je to najbolji auto na svetu zato sto ste to tako culi?
Vozio sam se i vozio sam i s klasu w222 i novu seriju 7. Jedno vam garantujem: ukoliko je motorizacija slicna(na primer 730d vs s350d ili s500 vs 750i) da vam neko veze oci,vozi vas po regionalnim ili autoputevima u jedan,pa u drugi auto,,ne biste znali u koji se od dva automobila vozite.
Nijanse,ali bas nijanse odlucuju.I to takve nijanse da morate dobro da se skoncetrisete da bi ste primetili razliku.To pricam za voznju na zadnjoj "klupi".
Kad vozite vi kola,oseticete da je na 7ici direktniji volan,vozi se agilnije(pogotovu ako se nalazi u sport modu),jednostavno je zivlji auto,brzi menjac.
Mercedes ima vise vau efekat enterijera,dok je kvalitet materijala na prilicno podjednakom nivou.
Izolacija je na oba modela odradjena za 10-ku.
Motori i menjaci,uopste performanse i vozna svojstva su na strani 7ice.
S klasa je prodata u 300.000 komada,ali ako se tu racunaju i s kabrio,s kupe,s majbah. Samo kao sedan...pa rekao bih da je to cifra od nekih 200.000,sto je i dalje odlicno.
Ne treba zaboraviti da dosta hotela "po navici" narucuje s klasu,tako da se moze reci da po malo zivi i od stare slave.
U svakom slucaju,posto sam vozio i jedan i drugi automobil,meni se licno vise svidjaju karakteristike serije 7.I kada bih kupovao jedan od ova dva automobila,serija 7 bi bila moj izbor.

Dr. Benz
08.8.2017 18:39
30
13

@EU
Vozio S,Audi S8 i BMW 7.
Nema boljeg od S !!!
To su mi ovi gore navedeni licno rekli i pokazali...
PS: Govorim o novim ili skoro novim vozilima.

EU
08.8.2017 19:32
13
17

Vec ovoliko minusa....hahaha. Kako je nekome dosadno.Jos 100 mozes slobodno,ali vozio sam oba. Kao sto sam napisao,i s w222 i g11. Dosta njih se ne bi slozilo samnom,dosta njih i bi,ali to je nebitno.
Bitno je ono sve sto sam napisao,napisao sam iz licnog iskustva.
Kako je golf reper u svojoj klasi,tako je serija 3 u svojoj,serija 5 u svojoj,s klasa u svojoj,sve to stoji,i nekim ljudima ce to zauvek biti tako.Ja sam vise za opciju da se nesto proba pa da se onda prica.Ono sto sam pretpostavio za s klasu,tako je i bilo.Bez iznenadjena.Udoban,ususkan,vrhunski izolovan...ali isto tako nekako lenj,iprevise lezeran.Nekome se to svidja,meni ne.
Dok me je serija 7 definitivno iznenadila upravo udobnoscu i izolacijom u kabini.Da ne zaboravim i kvalitetom materijala u unutrasnjosti.Uzeli su sve najbolje iz s klase,a i dalje ostali verni sebi. I dalje je to BMW koji zna da udje u krivinu,da odreaguje munjevito ako se to trazi,menjac bez zadrske...Savrsenstvo u voznji.Vrhunski odradjen posao.
p.s.Aj na ovaj komentar jedno 50ak minusa,ali odednom da bude interesantnije :-)))))

boki
08.8.2017 22:02
6
4

Molim autora teksta da napise koliko je automobil trosio realno na testu, tj. koliko je pokazao putni racunar.

Bozo
08.8.2017 23:07
18
7

@EU, dolazim u miru, pa probaj da me ne osamaris odmah. Ti "minusi" ne dolaze iz razloga sto ti komentari nijesu na mjestu, naprotiv, vec, vjerovatno, zbog tvog odnosa prema komentatorima koji, ipak, godinama ovdje, na korektan nacin, razmjenjuju misljenja. Ne mozes da znas ko je ovdje sta vozio i u cemu se vozio. Svi imamo svoje vidjenje i svoja iskustva. Mene, koji vec skoro dvije decenije vozi iskljucivo mercedese, uz po neki bmw, a sve to jer mi je jako suzen izbor na jako malo proizvodjaca koji preferiraju zadnju vucu, nijesi ubijedio svojom pricom. Kao da opisujes w123 240d. To su neka davno prosla vremena sto se vozne dinamike tice. Ja bmw izbjegavam bas iz razloga sto imaju losiji kvalitet ponudjenih materijala u unutrasnjosti od ostalih koji se smatraju premijumom. Konkretno, koza se nekako ofuca poslije samo godinu ili dvije. Ipak sam misljenja da je mercedes, i pored perioda spavanja na lovorikama, jedini pravi premijum medju "konfekcijskim" proizvodjacima. Smatram jako nepristojnim da govorim sta sad vozim, ali, i ako pripada prethodnoj generaciji mercedesovih modela od prije 7-8 godina, volio bih da mi neko ponudi za te pare model koji pruza u isto vrijeme dinamiku, stabilnost, udobnost i ususkanost kao on. Pozdrav

LAcity
09.8.2017 01:00
9
8

Odlična S klasa. Narasla na celih 527 cm, i preko 469 ks.
Deakcijvacija cilindra, potrošnja kao upaljač!
Unutra je meka napa koža, elegantnost i perfekcija.
Preglednost je odlična, a motor od 48V daje Start stop sitem, aktivaciju klime i kad motor ne radi itd i itd.
Presonalizacija maksimalna.
Jedina marka koja šije VW, Skodu i Fijat. ;)

EU
09.8.2017 08:08
8
15

Bozo,reci mi ,molim te,na koji nacin ja nisam korektan prema drugim komentatorima?Da nisam nekoga uvredio? Ili da nisam napisao nesto tipa :"Genetski najbolje vozilo na svetu...pa nek lupeta ko sta hoce.."
E to je nevaspitanje pre svega,pa onda i nepostovanje tudjeg misljenja.
Svi imate svoje vidjenje i svoja iskustva? Sa cim? Ovde se pise o s klasi i konkurentima.Imas li ti neko iskustvo kad su ti automobili u pitanju? Ako imas,napisi,rado cu procitati.
Ne,nisu davno prosla vremena sto se vozne dinamike tice.Gresis i to debelo.Tesko da se moze voziti isto auto od npr. 1800kg i auto od 1950kg.Fizika je cudna nauka....
Koza se ofuca posle godinu,dve?Da ne vozim BMW vec10 godina pa i da posumnjam ili poverujem u pricu,ovako....da sam "vaspitan" ko jedan komentator koga ovde branis,rekao bi ti da ne lupetas,ali necu.Samo grdno gresis.
Ti smatras da je Mercedes jedini pravi premium (neracunajuci RR,Bentley...)???O cemu dalje da pricamo?Objektivnost na nivou.

EU
09.8.2017 08:19
8
14

Auto presao preko 300.000 km i bas mu se ofucala koza:-))).
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=242052849&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&grossPrice=true&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=22&makeModelVariant1.modelId=16%2C17%2C74%2C18%2C19%2C20%2C21%2C22%2C65%2C23%2C66%2C24%2C25%2C26%2C67%2C70&maxPrice=17500&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&pageNumber=2&scopeId=C&action=eyeCatcher&steered=1
Ovakvih primera imas koliko hoces.Samo je Mercedes premium...Hahahahaha.Bas si me jutros nasmejao.

hercegovac
09.8.2017 08:45
12
7

Vozio sam Mercedes i moje skromno mišljenje je da kada su u pitanju limuzine S klasa broj 1 (iako mislim da je sasvim dovoljno uzeti E klasu i ostati potpuno zadovoljan), a kada su u pitanju terenci Land Cruiser je broj 1, jer japanci su decenijama unazad dokazali da znaju napraviti vrhunsko SUV i terensko vozilo. Po pitanju malih gradskih auta francuzi su postali prepoznatljivi sa kvalitetnim dizel motorima male kubikaze i vrlo rado bih vozio mali gradski auto francuske proizvodnje (Clio, Peugeot 208) bez imalo sumnje u kvalitet.

EU
09.8.2017 10:07
7
12

Hercegovac,jesi li vozio ili si se vozio u s klasi koja se proizvodi od kraja 2013-te godine?

Bozo
09.8.2017 10:22
4
7

Eu, rekao sam da je mercedes jedini pravi premijum medju "konfekcijskim" proizvodjacima. Procitam i ja sto si ti napisao, nije mi tesko.

Bozo
09.8.2017 10:28
5
11

A sto se tice kvaliteta i trajnosti meterijala enterijera, tu audi moze svima da drzi lekciju.

EU
09.8.2017 11:40
8
12

Savrseno sam te razumeo.Neracunajuci RR,Bentley,Astona.... jedino je Mercedes premijum.
Ne znam da li shvatas da takvom jednom recenicom samog sebe diskreditujes za bilo koji dalji razgovor kad su ovakva teme u pitanju.Kad bi ljudi razmisljali tako kao ti,Mercedes je premium proizvodjac dok je npr BMW,pa i Audi,Lexus "nepremium" :-))))?
Dobro je sto je takvih misljenja veoma malo.Pa skoro da ih i nema.Ovo pisem isto i za BMW fanatike koji nista drugo ne priznaju.
Ja se ne ljutim na te ljude.Meni je njih zao.

EU
09.8.2017 11:45
5
13

"Udobnost za nijansu ispod Mercedesa S
Što se udobnosti tiče, malo nedostaje za odlično ocenu, jer ipak učinjeni su kompromisi dinamičnim zahtevima rasne BMW mašine na račun nešto tvrđe trimovanog ogibljenja. Može se reći da je ovo jedini parametar u kojem konkurentni Mercedes S klase ima malu prednost, koju mogu detektovati samo putnici jako fine stražnjice ili oni sa lumbalnim dijagnozama. Imajući u vidu da testiramo direktorski automobil, posebnu pažnju posvećujemo zadnjim sedištima. Sve neodoljivo „smrdi“ na Rolls-Royce Ghost od kojeg je BMW do tančina prepisao gotovo sve. Podesivi nagib naslona, oslonac za noge koji izranja iz naslona suvozačkog sedišta i mogućnost komandovanja gotovo svim sistemima uz pomoć tableta jasno upućuje da je BMW serije 7 samo produžena ruka Ghosta. Internet konekcija se podrazumeva kao i frižider u odeljku iza naslona za ruke.

Iako sve deluje idilično, baš na ovom mestu počinju (slatke) muke što se tiče nove sedmice. Lepo je biti vožen na zadnjem sedištu, a još lepše je voziti. Zato ni ne čudi činjenica da po anketi minhenskog proizvođača, velika većina vlasnika sedmice umesto zadnjeg sedišta biraju upravljač."
Deo teksta iz testa koje su upravo sprovele VG.
Ko nije imao priliku da vozi s ili seriju 7 bar neka procita testove.
Svidja mi se pogotovu ovaj deo: "Može se reći da je ovo jedini parametar u kojem konkurentni Mercedes S klase ima malu prednost, koju mogu detektovati samo putnici jako fine stražnjice ili oni sa lumbalnim dijagnozama.

Bozo
09.8.2017 12:05
15
5

EU, ajd jos jednom, posto smo krenuli potpuno pogresnim putem. Nijesi uhvatio, ja nijesam ni mercedes, ni alfa, ni bmw fanatik. Ja sam potpuni auto moto fanatik i "lozim se" na bukvalno sve sto ima dva i vise tocka, pokrece ga bilo kakav "toplotni" motor i ne zanimaju me vrijednosti izduvnih gasova (mada cu morati da se navikavam i na ove necujne). Vec sam rekao da su ti komentari na mjestu, ali si to preskocio, samo sto nastupas kao da bi sve zelio da naucis pameti na brzinu. Sto se premijuma tice (opet ta bolesna i bespotrebna prica), u danasnje vrijeme bi i totalno opremljenu kiu mogao nazvati premijumom, ali, ipak, mercedes ima malo duzi staz i tradiciju.

BB
09.8.2017 14:21
9
11

@EU,

Jel imaš ti bar 100.000 eurića? I koji auto saa voziš?

Nenad
09.8.2017 18:16
12
11

@BB Kakvo ti je to pitanje? Covek je argumentovano izneo svoje utiske o pojedinim modelima a Vi ga stavili na stub srama,jos ovo tvoje potpuno suludo pitanje. Da si pazljivo citao njegove komentare znao bi sta covek vozi,nego ajde da se napise nesto,U krajnjoj liniji da ima 100k eura i vozi "mecku brale"jer bi onda bio bolji covek po tebi?Mogu samo da konstatujem da sam zabrinut u poslednje vreme komentarima pojedinaca i samo pokazuje koliko ne postoji vise tolerancija medju ljudima.PS da ne bi meni postavio slicno van svake pameti pitanje evo ja vozim lanciu deltu 1.9 biturbo mjtd 2013, jel to po tvom ukusu sad ok ili sam slepac sto ne vozim mecku il bmw?

ĐiđanKg
10.8.2017 00:02
13
3

Bolji je od 500L? Ne verujem vam
Hahahahhaa

miki
10.8.2017 14:09
2
2

Miroslave (autore texta), u kojim kolima sedite na slici potpisanoj sa "Executive sedišta". Rekao bih da nije standardna S klasa.
I sta bi bilo da ste slucajno prosuli sokic......mmmmm
Voleo bih da sedim pored vas, ne zbog vas, ne zamerite, nego zbog sedenja. A i vi verovatno u tom slucaju ni u mislima ne bi dodirivali moja kolena.
Pozdrav

херцего&
10.8.2017 14:41
4
5

Нисам имао прилике да возим Мерцедес С класе, већ своје опажање о квалитету МБ аутомобила изводим из посједовања Ц класе.

Wronghouse
15.8.2017 13:57
8
0

Ozbiljna restilizacija, svakako potrebna jer na scenu je stigao novi BMW i Audi, kao i Lexus kojem je baš S-klasa bila uzor, a moje mišljenje je da nijedan od ostalih konkurenata nije bio imun na dobro studiranje Mercedesa. Za mene odnos S-klase / sedmice / A8 je kao 2001 / Ratovi zvezda / Zvezdane staze. Svaki nudi praktično jednaku količini tehnologije i prformansi uz poštivanje tradicije kuće. Drugim rečima stvar ličnog opredeljenja koji po stilu i karakteru više odgovara. Žao mi je što ljudi često proizvođače shvataju kao i sve ostalo crno-belo pa jedne glorifikuju dok ostale potcenjuju. Preko 33 godine vozim pretežno BMW i Mercedese, a nikada nisam uspeo da utvrdim kako su neki toliko bolji od drugih.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: