Online plus

Trijumvirat

Mercedes-Benz E klasa (II deo)

Trijumvirat je drevni latinski naziv za vladavinu tri moćnika, koji potiče iz burnog perioda tranzicije rimske republike u imperiju


Razvoj Mercedes-Benz E klase tokom decenija

Istorija nam je, međutim, pokazala da su u oba najpoznatija slučaja ovog oblika političkog upravljanja, pre oko dve hiljade godina, članovi i prvog i drugog trijumvirata zapravo intenzivno radili na tome da ostvare apsolutnu vlast i neograničenu moć, da bi se u oba slučaja na kraju sukobili i u otvorenom ratu. Naslov za ovu seriju od tri članka, da smo svećom tražili, ne bismo bolje smislili.

Ovaj članak, poštovani čitaoci, predstavlja drugi deo teksta o nastanku rodonačelnika današnjeg E segmenta, Mercedes-Benz E klasi, i razvoju ovog modela tokom proteklih šest decenija i do današnjih dana. Da biste više uživali u priči, savetujemo da (ukoliko niste čitali) najpre pročitate prvi deo teksta, koji je pod istim ovim naslovom u okviru ove rubrike objavljen 18. decembra. Sledeća dva teksta biće posvećena podsećanju na istoriju nastanka i razvoja njegova dva najveća rivala, Audija A6 i BMW serije 5.

W210 1995

Mercedes-Benz E klasa druge generacije: model W210 (od 1995. do 2003. godine)
Kao i u mnogim drugim krajevima Evrope i sveta, Mercedes je bio i ostao jedna od omiljenih marki automobila na prostorima bivše Jugoslavije. Čak bismo mogli da kažemo da je jedan od pokazatelja popularnosti određenog modela ili podmodela kod nas bilo i to da li je taj model imao „nadimak“ koji su mu naši ljudi dali umesto šturog Mercedesovog načina označavanja.

Baš kao što je veliki i moćni „admiralski brod“ iz Mercedesa tokom devedesetih godina, S klasa, model W140, kod nas jednostavno bio „Slon“, tako je popularni model E klase koji se pojavio sredinom 1995. godine prosto postao „Okac“. Simpatično ime koje mu je nadenuo nepoznati domaći autor bilo je naravno ispirisano novim izgledom prednjih svetala ovog modela, koji su Mercedesovom bestseleru iz druge polovine devedesetih davali ozbiljan, čak bismo rekli „štreberski“ izgled.

Model W210 – Okac
W210 Avantgarde

Model W210 pojavio se kao naslednik izuzetno uspešnog modela W124 o kojem smo pisali u prvom delu ovog teksta. Biti naslednik nekoga ko je ušao u istoriju uvek je težak zadatak, koji je modelu W210 bio i dodatno otežan činjenicom da je Mercedes i vizuelno raskinuo vezu sa prethodnikom, predstavljajući potpuno novo „lice“ nove limuzine, sa spomenutim elipsastim prednjim svetlima i drugačijom rešetkom hladnjaka, kao i novi izgled repa limuzine, sa razvučenijim zadnjim svetlima, koja su sada više podsećala čak i na model W123 nego na W124. U nekom drugom segmentu, ovakvo osveženje možda bi bilo i manji rizik, ali ne treba zaboraviti da je ciljna grupa kupaca u to vreme u velikoj meri obuhvatala ozbiljniju i konzervativniju klijentelu, osobe koje nisu preterano raspoložene za novotarije.

W210

Kad već pominjemo potencijalne kupce koje je Mercedes imao na umu, model W210, kao uostalom i svi modeli E klase nakon njega, imao je stvarno težak zadatak: da se širom našeg kontinenta i čitavog sveta dopadne ozbiljnim, imućnim porodičnim ljudima, poslovnim ljudima i privrednim rukovodiocima, državnim funkcionerima, višim vojnim i policijskim starešinama, pripadnicima diplomatskog kora širom planete, ali da ne izgubi ni pozicije koje je pre svega modelom 500E i šestolitarskim V8 AMG i Brabus modelima osvojio njegov prethodnik. Pod tim pre svega podrazumevamo nešto mlađe dobrostojeće kupce, koji su želeli mnogo diskretniji (i upotrebljiviji) model od nekog Porschea 911 na primer, ali sa kojim se neće postideti ako malo agresivnije startuju na nekom semaforu i u kome verovatno gotovo nikome neće morati da se sklone iz najbrže trake autoputa. Performantnim podsegmentom u okviru generacije W210 pozabavićemo se nešto kasnije, ali možemo odmah da kažemo da je model W210 ovaj zadatak obavio za svaku pohvalu, pa čak i iznad svih očekivanja. E klasa je u ovoj generaciji postala izbor mnogobrojnih bolje stojećih taksista, na primer, a da time nije učinila da postane nedostojna prevoza nekog ministra ili ambasadora. Na onom drugom delu zadatka, ovaj model izrodio je neke od najsnažnijih i najbržih automobila svoga vremena, barem u kategoriji automobila sa četvoro, odnosno petoro vrata.

W210

Naravno, uspeh modela W210 nije došao sam od sebe. Ispod kvalitetnog limenog odela uzdržanog izgleda krili su se neki od dragulja mehanike i tehnike uopšte. Uostalom, razvoj novoga modela trajao je praktično sedam godina, od 1988. do 1995. godine. Generacija W210 nastupila je sa preko trideset novih tehničkih patenata, pretežno u domenu bezbednosti putnika i praktičnih inovacija koje život vlasnika i putnika čine udobnijim. U ono vreme pre dvadesetak godina, neki od izuma, poput ultrazvučne asistencije prilikom parkiranja ili senzora za kišu vezanih sa automatskom regulacijom rada brisača, bili su potpuno revolucionarni. Osim toga, W210 smatran je u svoje vreme jednom od najbezbednijih limuzina u svojoj klasi.

Nakon restilizacije modela W210 1999. godine, u okviru instrument table integrisan je i višenamenski informacioni sistem, a na upravljaču su postavljene komande za upravljanje navigacijom, audio sistemom i telefonom. Automatski menjač sa pet stepeni prenosa dobio je funkcionalnost pod nazivom „Touch Shift“ (ili „promena brzina jednim dodirom“, u slobodnom prevodu), sa i danas popularnim komandama + i – za „poluautomatsko“ prebacivanje u viši, odnosno niži stepen prenosa. Neke od ograničenih serija pred kraj proizvodnje modela W210 dobile su i ksenonska prednja svetla. U to vreme dolazi i do ponude modernijih CDI dizel motora.

W210 generalno se nudio sa tri nivoa opreme, što je sistem na koji smo navikli i danas, nakon dve decenije. U „Classic“ varijanti kupci su imali priliku da nabave kvalitetnu limuzinu ili karavan po povoljnoj ceni, skromnije, ali solidno opremljenu. Nivo opreme „Elegance“ nudio je viši nivo luksuza u unutrašnjosti, dok je paket „Avantgarde“ E klasi davao određenu notu sportske dinamičnosti uz neizbežni nivo udobnosti i luksuza. Kao i danas, ko nije bio zadovoljan standardnom ponudom, dodatnu dozu luksuza, individualizma i sportskog šarma mogao je da potraži kod AMG-a i drugih boljih tjunera Mercedes-Benz vozila.

     

E55 AMG 2001 enterijer

 

Motorizacija modela W210 već od starta prodaje 1995. godine obuhvatala je bogatu ponudu opcija pogona, koja se tokom narednih nekoliko godina menjala, proširivala i poboljšavala. Kompletan pregled opcija pogona E klase tokom generacije W210 prikazan je u tabeli u prilogu.

Navedene vrednosti ubrzanja su okvirne vrednosti, a tamo gde su prikazani rasponi najčešće se radi o razlikama ubrzanja između lakše i blago aerodinamičnije limuzinske u odnosu na nešto sporiju karavansku verziju (model T).

     
 

Rani modeli generacije W210 koristili su četvorostepenu automatsku transmisiju iz modela W124. Od 1997. počeo je da se ugrađuje novi petostepeni automatik pod oznakom 722.6 iz V8 modela S klase W140, koji je kasnije korišćen u brojnim Mercedesovim modelima. Do restilizacije modela W210 1999 – 2000. godine, u ponudi je bio i petostepeni manuelni menjač, koji je nakon toga zamenjen šestostepenim.

U ponudi većeg broja modela u okviru generacije W210 ostala je mogućnost izbora 4Matic pogona na sve točkove, koji je zadržao ime sistema iz modela W124 (ime koje se koristi i kod današnjih Mercedesovih modela), ali se zapravo radilo o potpuno novom tehničkom rešenju. Čak je i neke od najsnažnijih AMG modela bilo moguće poručiti sa 4Matic pogonom i oni danas predstavljaju retke kolekcionarske primerke.

E430 4Matic W210
Brabus E V12 1996

Kao što smo spomenuli, sa modela W124 na W210 preneta je politika ponude modela veoma visokih performansi u E segmentu, ali je osim daljeg povećavanja snage motora kupcima modela iz generacije W210 bio ponuđen i izbor između snažnih limuzina i gotovo ništa manje snažnih i brzih karavanskih verzija, upravo na način na koji to Mercedes i njegovi primarni konkurenti rade i danas.

Najdalje u to vreme otišao je ponovo Brabus, čuveni Mercedesov tjuner iz Botropa u Nemačkoj, koji je iskoračio iz okvira motorizacije prikazane u gornjoj tabeli. Oni su V12 motor (kojem su ionako veliku radnu zapreminu povećali na 7,3 litara i prvobitno ga pripremili za svoje izdanje S klase W140) smestili u nešto manju i lakšu E klasu W210, i to kako u limuzinsku, tako i u karavansku verziju.

Brabus T V12 1996
W211

Rezultat tog poduhvata odjeknuo je svetom, a i Vrele gume su te 1996. godine pisale o ovome. Nastali su limuzina sa oznakom E V12 i karavan T V12, relativno uzdržanog izgleda i ultraluksuzne unutrašnjosti, ali sa 7,3 V12 „srcem“ i za ono vreme neverovatnih 582 ks i 780 Nm. Oba modela su smesta postavila svetske rekorde u maksimalnoj brzini: E V12 kao najbrža limuzina sa četvoro vrata na svetu, sa 330 km/h, i T V12 kao najbrži karavan na svetu, sa 320 km/h. Poređenja radi, Brabus E V12 u to vreme (a govorimo o modelu koji je naizgled bio običan Mercedes E klase!) bio je istovremeno i snažniji i brži od supersportskog modela Lamborghini Diablo.

W211
E63 AMG W211

Mercedes-Benz E klasa treće generacije: model W211 (od 2002. do 2009. godine)
Nakon relativno nelogičnog sleda oznaka modela W124 i W210, tako tipičnog za Mercedes, generacije E klase nakon modela W210 označavane su „prirodnim“ redosledom: 211, 212, 213...

Kao i njegov prethodnik, a za razliku od modela W124 i modela nakon 2009. godine, model W211 bio je u ponudi u dva osnovna oblika: kao limuzina i kao karavan. Isto kao i kod W210, ali i kod kasnijih generacija, model W211 dolazio je sa nivoima opreme Classic, Elegance i Avantgarde, pozicioniranih na način kako smo opisali u delu teksta o prethodnom modelu. Tokom generacije W211, na bazi E klase stvoren je i kupe sa četvoro vrata, vrlo uspeli CLS model W219, ali na njemu se nećemo zadržavati, jer ga vidimo kao rodonačelnika klase za sebe, izvan ove naše priče.

Verovatno prve razlike koje smo u ono vreme primećivali kod novog modela W211 u odnosu na njegovog prethodnika, osim generalno svežijeg i modernijeg izgleda, bila su prednja svetla koja su u toj generaciji zakošena u odnosu na „vertikalno“ postavljena elipsasta svetla modela W210. Oblik zadnjih svetala u limuzinskoj varijanti bio je sasvim drugačiji u odnosu na široka svetla na W210 i pratio je dizajnerski trend kod Mercedesovih modela nakon smene dva milenijuma. Iako se od njih vizuelno razlikovao, pogled na zadnji kraj limuzine W211 ipak je donekle podsećao na Mercedesove modele C i S klase iz toga doba i u nešto manjoj meri na elegantni CL.

E63 AMG W211 enterijer

Tokom 2006. godine, model W211 je prošao tretman diskretne restilizacije, koja se pretežno dešavala „ispod kože“ vozila. Osim što je na prvom mestu bila usmerena na dalje poboljšanje bezbednosti i kvaliteta tehničkih rešenja, u okviru procesa je i najveći motor u osnovnoj ponudi E klase, u modelu E500, povećan sa pet na pet i po litara. Takođe, nakon restilizacije, najmoćniji model u ponudi E klase, E55 AMG, zamenjen je novim modelom E63, a pojavila se i prva E klasa sa V8 dizel motorom, u izdanju E 420 CDI sa 314 ks i čak 730 Nm, koja je pomerila granice dinamike dizel limuzina u ovoj klasi.

V63 RS W211

Detaljan pregled ponude motorizacije E klase tokom generacije W211 prikazan je u tabeli koja sledi.

* Modeli koji su pored pogona na zadne točkove imali u ponudi i opciju 4Matic pogona na sva četiri točka
** Do 2005. godine
*** Sa benzinskim/KPG motorom (komprimovani prirodni gas)
**** Od 2003. do 2007. godine
***** Od 2007. do 2009. godine

Izbor transmisije obuhvatao je šestostepene manuelne menjače i petostepeni automatik, koji je kasnije zamenjen automatikom sa sedam stepeni prenosa (7G-Tronic).

Iako je E55 AMG u svoje vreme bio jedna od najbržih serijskih limuzina na svetu, kupcima koji nisu želeli S klasu, a hteli su V12 pogon, ponovo je izlazio u susret Brabus.

Oni su, nošeni uspehom ostvarenim sa V12 modelima prethodne E klase, nastavili da u manju i lakšu E klasu ugrađuju dvanaestocilindrični motor iz tada aktuelnog modela S600, naravno opet ozbiljno prerađen i pojačan na do 730 ks, uz „tenkovski“ obrtni momenat od 1320 Nm, koji je zbog tehnoloških ograničenja transmisije elektronski zaustavljen na 1100 Nm. Novi model, koji se kao i prethodni jednostavno zvao E V12, postavio je novi svetski brzinski rekord u kategoriji limuzine sa četvoro vrata, ostvarivši brzinu od 365,7 km/h.

     

Brabus E V12 W211

 

Mercedes-Benz E klasa četvrte generacije: model W212 (od 2009. do 2016. godine)
Još uvek aktuelni, ali odlazeći model W212 (takoreći aktuelni model „u ostavci“) u mnogo čemu je proširio gamu modela E klase, vraćajući u ponudu kupe i kabriolet varijante (uz „obavezne“ limuzinske i karavan verzije karoserije). Time je na određeni način načinjen omaž bestseleru W124 koji je takođe imao vrlo bogatu ponudu modela, o kojima smo pisali u prvom delu ovog teksta. Karavanska varijanta takođe je bila pun pogodak, sa obiljem prostora za putnike i prtljag.

Ova generacija, predstavljena nakon više od pet godina razvoja na premijerama u Detroitu i Ženevi početkom 2009. godine, predstavljala je svojevrsno dizajnersko osveženje, istovremeno se izgledom distancirajući kako od svojih prethodnika, tako i od manje C klase i luksuzne S klase (što kako stoje stvari izgleda da nećemo moći da kažemo za model W213 koji je nasleđuje iduće godine).

W212 pre restilizacije

Krajem 2012. godine, model W212 prošao je jedan od najskupljih projekata osvežavanja modela u automobilskoj istoriji, koji mu je doneo blago unapređenu motorizaciju, stilske izmene, bogatiju standardnu opremu i razne nove tehnološke dodatke.

Prednji deo dobio je agresivniju pojavu, sa prednjim svetlima „iz jednog komada“, čime je raskinuto sa udvostručenim prednjim svetlima sa modela W210, W211 i prvobitnog modela W212. Kupci su sada dobili priliku da doplate za prednja svetla u kompletno LED tehnologiji. Među brojnim dizajnerskim „slatkišima“ bilo je i to da je sada E klasa imala i različit stil nošenja svoje „srebrne“ trokrake zvezde na prednjem delu vozila (na sličan način kako je to već urađeno kod C klase). Tako je ovaj put napravljena jasna diferencijacija između konzervativnijih Classic i Elegance modela E klase, koji su nastavili da nose malu trokraku zvezdu na poznatom mestu iznad rešetke hladnjaka, dok je E klasa u sportskijim izdanjima Avantgarde i AMG ponela masivniju i veću zvezdu usađenu u samu rešetku, u stilu modela poput CL, SL, SLR ili G klase.

Detaljan prikaz izbora motora u generaciji W212 dat je u tabeli u nastavku.

E400 HYBRID

Mercedes E-klasa

Slabije verzije modela W212 po pravilu su dolazile sa šestostepenim manuelnim menjačem (uz opciju automatskog menjača), dok su snažnije verzije serijski stizale sa sedmostepenom automatikom. Izuzetak su bili E 250 CGI sa petostepenim automatskim menjačem i E 350 BlueTEC koji se od 2014. godine isporučuje sa automatskom transmisijom sa devet stepeni prenosa.

Brabus je i u ovoj generaciji ponudio svoje viđenje dvanaestocilindrične E klase, a vrhunac ponude predstavljao je E V12 „Crni baron“ sa 800 konjskih snaga i maksimalnom brzinom od 370 km/h, koji je ujedno bio i najsnažniji i najbrži model generacije W212.

Mercedes E Class Coupe 2017

Mercedes-Benz E klasa pete generacije: W213 (od 2016. godine)
Odmah nakon Nove godine i zimskih praznika očekujemo potpuno novu E klasu – model W213.

O dolazećem modelu smo mnogo pisali tokom prethodnih par meseci i o njemu se već zna gotovo sve što je za sada, pre zvanične premijere u Detroitu, moguće. Njemu smo posvetili i ceo jedan članak u ovoj istoj rubrici (od 12. decembra) i preporučujemo Vam da ga pročitate, ukoliko niste i ako Vas ova tema zanima.

Mi ćemo ovde samo dodati da nas za sada najviše interesuju dve informacije u vezi sa budućim modelom W213.

Prva je mogućnost da E klasu ugledamo i u dužoj i luksuznijoj verziji, kao deo ponude Mercedes-Maybach modela. Time se otvaraju potpuno novi horizonti u takozvanom E segmentu i ne sumnjamo u reakciju Mercedesovih direktnih konkurenata, koja će svakako biti uzbudljiva i vredna pažnje.

Druga stvar je najava da će Mercedes u bliskoj budućnosti nastupiti i sa grubljom, surovijom i „terenskijom“ verzijom karavanskog modela nove E klase, kojom bi direktno izazvao na megdan do sada nedodirljivi Audi A6 Allroad. Budući da se radi o Mercedesu, sa svom njegovom silom tehnologije i iskustva u mehanici 4x4 pogona (ne zaboravimo na modele kao što su G klasa, G500 4x42, G63 AMG 6x6, GLS, Unimog...), potpuno smo sigurni da će ovaj model, ako nastane, biti jedan od lidera u subsegmentu kojim trenutno neprikosnoveno vlada pomenuti A6 Allroad. Audi je svoju inicijalnu reakciju već spremio najavom modela RS6 Allroad, koji dalje pomera granice ovog subsegmenta. Pretpostavljamo da nije daleko dan kada bi se mogla pojaviti i neka ultrasnažna AMG verzija „allroad“ E klase i njihov protivnik zasnovan na primer na modelu BMW M5 Touring.

Budućnost je lepa baš zato što nam nije sve poznato. Time nam je omogućeno da maštamo i stvaramo na hiljade scenarija o tome kako bi ona mogla da izgleda (i kako bismo mi želeli da ona izgleda).

U međuvremenu, želimo Vam da zimske praznike provedete u miru, radosti i blagostanju, a drugi deo ovog Trijumvirata, u kome ćemo se podsetiti istorije i razvoja prvog od dva najžešća rivala Mercedesove E klase, očekujte odmah posle Nove godine. Čitajte nas i vozite pažljivo tokom praznika.

Jovan Đurić
7329
Postavljeno: 02.01.2016

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

mk1
02.1.2016 16:19
6
1

*Preskocena paleta motora W211 prije restajlinga :)

Hans
02.1.2016 16:48
7
2

Dobar clanak.

serpico
02.1.2016 21:02
7
1

iskreno taj Okan sa pocetka 96 mi je vrlo ruzan mercedes i nesvidja mi se !bolji mi je legendarni w124 a znam dosta ljudi sto su sa okanom e klasom imali mnogo problema i nepouzdanosti kao i problema sa hrdjanjem i problema sa motorima sto je do tada za mercedes bilo nepojmljivo!pad kvaliteta ocigledan!sva sreca opet su se vratili sa steanputice i prave vrlo lepe i kvalitetne aute ali vise nisu najbolji svakako!ta vremena su i za mercedes proslost!

Владо
02.1.2016 21:14
9
1

W210 код нас има надимак БУЉВИ а не ОКАЦ.То је изузетно механички добар ауто само му је мана лош квалитет материјала у кабини па иструмент табла зна да изгори на сунцу и испрска а такође кожан наслон за руку се све згужва.Каросерија није поцинкована па је изузетно склон рђи.То мерцедесу не служи на част са тим моделом.Иначе и сруги модели из тих година су такође склони рђи .

Чедомир
02.1.2016 23:44
7
1

W211 је постојао и као 400 ЦДИ.
191 киловат,260 коња,560 њутн метара.Само да се не заборави,јер је једна од мојих великих жеља,био и остао!
Иначе,што се тиче Онлајн плус-Тријумвирата,одлично замишљено,за сваку похвалу,посебно је назив серијала одговарајуће изабран,само се од свег срца надам,као велики обожавалац аутомобила,да неће ни у ком случају бити ко у старом Риму,да на крају остане само један!
СРЕЋНА НОВА свима!

al
03.1.2016 13:37
6
1

Dobri su vam ovi clanci u kojima putujete kroz istoriju...Samo nastavte, nadam se kao redovan deo "Vrelih Guma"... :)
Mozda sl. serija o bmw-u. 3, ipak je on kult na Balkanu :)

Inace, u mom kraju je ovo mecka okonja, ili buljava :)

mk1
04.1.2016 16:36
1
1

W211 400CDI je biturbo :D :D

miki
04.1.2016 23:57
3
2

Kao sto sam i u prvom delu komentarisao, kvalitet (sumirano pouzdanost, izdrzljivost ...) je poceo da znacajno zaostaje vec kod W211 (ne znam za W210).
W211 je u severnoj Americi vrlo brzo posle pojavljivanja postao auto za izbegavanje kao polovan. Nakon restilizacije malo se situacija popravila ali je gorak ukus ostao. Ni tadasnja C klasa nije bila primer dobre kupovine.
Prosla C klasa se pokazala kao dobar izbor i kao polovan a za W212 nisam siguran.

Ono sto je definitivno glupo kod tih kola je pozicija prekidaca za menjanje brzina. Druga glupa stvar koju su napravili (po mom misljenju) je utapanje u bezlicnost spajanjem dostrukih romboidnih farova nakon restilizacije.

DejanL
16.1.2016 19:12
0
0

Vrhunska limuzina. Domaci zadatak za BMW!

Robert
18.1.2016 21:34
0
1

Super clanak ali mnogo greski sto se tice podataka o ubrzanju pogotovo serije w211.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: