Online plus

Trijumvirat:

Mercedes-Benz E klasa (I deo)

„Trijumvirat“ je drevni latinski naziv za vladavinu tri moćnika, koji potiče iz burnog perioda tranzicije rimske republike u imperiju


Brabus W124 i Brabus 7.3 V12 W140

Istorija nam je, međutim pokazala, da su u oba najpoznatija slučaja ovog oblika političkog upravljanja, pre oko dve hiljade godina, članovi i prvog i drugog trijumvirata zapravo intenzivno radili na tome da ostvare apsolutnu vlast i neograničenu moć, da bi se u oba slučaja na kraju sukobili i u otvorenom ratu. Naslov za ovu seriju od tri članka, da smo svećom tražili, ne bismo bolje smislili.

U periodu koji nam sledi, odmah posle zimskih praznika, dolazi nam što novi model što „generalno restilizovana“ varijanta sva tri dominantna igrača u E segmentu. Uostalom, već neko vreme i nema prevelike razlike u inženjerskom i dizajnerskom smislu između ova dva termina (osim za potrebe marketinške strategije), jer se u naše globalističko doba razne tehnologije, sistemi i komponente, pa i stilski detalji, prenose sa generacije na generaciju, kao i u segment iznad ili ispod, po potrebi. E segment inače, po mišljenju mnogih stručnjaka u oblastima ekonomije i marketinga u automobilskoj industriji, za većinu vodećih svetskih proizvođača predstavlja „najvažnije pojedinačno oružje“ u bespoštednom tržišnom ratu.

Mislimo, naravno, na tri najvažnija „večita rivala“ u ovom segmentu, na dragulje nemačke automobilske industrije, Audi A6, BMW serije 5 i Mercedes E-klase, da ih ravnopravnosti radi navedemo azbučnim redom.

Odlučili smo stoga da vam, poštovani čitaoci, možda pre svega za one nešto mlađe među vama, pokušamo da kroz malu seriju od šest članaka napravimo svojevrstan vremeplov, kroz razne generacije ova tri vrhunska modela, od njihovih neposrednih prethodnika, preko (po našem mišljenju) najvažnijih momenata i (pod)modela tokom decenija tržišnog trajanja, do najava onoga šta bismo mogli da očekujemo i čemu da se nadamo u neposrednoj budućnosti.

Bez ikakvih pretenzija da ova tri modela kroz sve njihove generacije, varijante i izvedbe „rangiramo“, odlučili smo da prvi od tri dela ovog teksta posvetimo „rodonačelniku E segmenta“, modelu o kome kao da nikad nije previše napisano i „evergrinu“ velike limuzine i karavana, koga smo ponekad viđali i viđamo i u kupe verziji, a već neko vreme nam se nudi i kao luksuzni kabriolet, dakle, o Mercedes-Benz E klasi. Dvojici njegovih najvatrenijih „krvnih neprijatelja“ pisaćemo kasnije tokom ovog meseca.

Sve o rodonačelniku E segmenta – Mercedes-Benzu E klase Twituj ovo!

Geneza imena E klase
Generalno se smatra da je E klasa pod ovim imenom nastala upravo iste, u našoj zemlji vrlo turbulentne, ratne i inflatorne 1993. godine, kada je počeo da se objavljuje i vaš i naš časopis – Vrele gume.

Za ovu godinu vezuje se preimenovanje i uniformisanje naziva nekih od tadašnjih modela Mercedesa (nešto slično, ali u daleko manjoj meri, dešava se i danas sa imenima nekih njihovih modela) i prebacivanje slovnog dela oznake ispred broja koji je, kao i do tada, pretežno vezivan za radnu zapreminu motora (u kubnim centimetrima). Naravno, naziv određenog osnovnog modela i pre i nakon te 1993. godine bio je najčešće, mada ne uvek, u formi WXXX, pri čemu je W bila oznaka da se radi o automobilu (Wagen), dok cifre XXX jednoznačno određuju model i taj broj nema nikakve veze sa tehničkim podacima vozila. Ona druga, „marketinška“ alfanumerička oznaka konkretnog (pod)modela, oznaka koja se obično nalazi na kraju vrata prtljažnika ili na nekom drugom mestu na „repu“ vozila, pretežno se odnosi na tip i oblik karoserije i druge tehničke podatke, na primer na to da li se radi o dizel ili benzinskom motoru (slovni deo oznake), dok numerički deo, kao što smo rekli, po pravilu (ali ne uvek) ima veze sa zapreminom motora. Ukoliko se odnosi na zapreminu motora, taj numerički deo obično je trebalo pomnožiti sa deset, da se dobije zapremina motora u kubnim centimetrima (na primer, oznaka 300E značila bi da se radi o zapremini od oko 3000cm3, odnosno o trolitarskom motoru), dok je kod AMG modela, o kojima će kasnije biti mnogo više reči, brojku trebalo pomnožiti sa sto. Kažemo po pravilu, jer je čest slučaj da su motori iste zapremine nosili različite numeričke oznake (poput modela E270 i E320, na primer), ali je veći broj označavao motor veće snage ostvarene iz praktično iste konstrukcije i zapremine.

Možda zvuči pomalo komplikovano, ali imam običaj da kažem da je sa oznakama Mercedes-Benz vozila stvar slična kao sa engleskim pravopisom: najbolje je da jednostavno zapamtite kako se određeni model ili podmodel zovu i da se ne pitate previše zašto je to tako.

Upravo tu dolazimo do nastanka oznake E. Ovo slovo prvobitno je, kod prethodnika današnje E klase iz 1960-ih godina, označavalo motor sa ubrizgavanjem goriva (nemački: „Einspritzmotor“). Kao takvo, dodavano je na kraj oznake modela ili podmodela, da naglasi za ono doba naprednu tehnologiju rada motora. Takođe, kod modela sa dizel motorima, brojčana oznaka se po pravilu završavala slovom D. Prilikom „uvođenja reda“ u označavanje svojih automobila, 1993. godine, Mercedes je kod svojih limuzina i karavana više srednje klase premestio slovo E ispred brojčane oznake, kao što je uostalom uradio i sa kompaktnijim modelima novonastale C klase, velikim luksuznim limuzinama (S klasa), terenskim vozilima (G), luksuznim kupeima (CL), luksuznim kabrioletima (SL) i slično. Tako su po prvi put i dizel modeli „novoosnovane“ E klase poneli oznaku E (a ne samo benzinski „ajnšpric“ modeli), a objašnjenje da se radi o dizelu sledilo je iza numeričkog dela oznake i – E klasa je rođena!

Rađanje E segmenta
Ali, osvrnimo se najpre na njene prethodnike, u smislu tehnički naprednih, udobnih, prostranih limuzina, karavana i nešto manjeg broja kupe modela marke Mercedes-Benz, relativno snažnih i brzih za doba u kome su nastali, namenjenih pre svega dobrostojećim (zapadnoevropskim) porodicama, privrednim rukovodiocima, starešinama oružanih snaga i policije, kao i državnim funkcionerima koji nisu bili toliko visokog ranga da im „sleduju“ najskuplje limuzine ove marke.

Praocima E klase kakvu poznajemo obično se smatraju vozila čuvena pod imenom Ponton, koja su se proizvodila pod oznakom Mercedes-Benz 180 (W120) i 190 (W121), kako sa benzinskim, tako i sa dizel motorima, u periodu od 1953. do 1962. godine. Radilo se o prvim stvarno novim putničkim automobilima marke Mercedes-Benz nakon II svetskog rata, u limuzinskim, kupe i kabriolet varijantama karoserije, i sa četvorocilindarskim, a od 1956. godine i šestocilindarskim motorima (modeli Mercedes-Benz 220S/SE).

Mercedes-Benz 190D W121
Motor M121 u modelu W110 iz 1964. godine – 1,9 litara, oko 80 ks

Počev od 1961. godine, počinje da ih smenjuje model W110, poznat po „repnim perajima“ koja su tada bila u modi sa obe strane Atlantika. Model je startovao sa četvorocilindarskim benzinskim (model 190c) i dizel motorima (190Dc), kojima se prilikom osvežavanja modela sredinom 1965. godine pridružuju i verzije sa šestocilindarskim motorima. Od tada su modeli 200, odnosno 200D zamenili modele 190(D), dok je šestocilindraš nosio oznaku 230. Ova generacija ušla je u istoriju kao prva serija Mercedesovih modela kod koje je intenzivno ispitivana bezbednost putnika prilikom sudara (pre otprilike pola veka). Te prelomne 1965. godine pojavila se i preteča karavanske varijante karoserije, pod nazivom W110 Kombi.

1965 Mercedes-Benz 190D W110
Mercedes-Benz 200D W110 iz 1967. godine

Paralelno sa jačanjem zapadnonemačke industrije i ekonomije u drugoj polovini 1960-ih, rasla je i jačala kupovna moć građana, a sa njom i ponuda Mercedes-Benz vozila u ovom segmentu. Počev od 1968. godine usledili su modeli W114 i W115, sa potpuno novom šasijom.

Mercedes-Benz model W114, sa oznakama 230, 250 i 280, pokretali su šestocilindarski motori, dok su se pod haubom modela W115, čiji podmodeli su nosili oznake 200, 220, 230 i 240, nalazili četvorocilindarski agregati. Zapremine motora kretale su se u opsegu između dve i tri litre. Naknadno su se u ponudi pojavili i modeli sa pet cilindara, kao i kupe varijante modela W114 (od 1969. godine), sa šestocilindarskim motorima zapremine 2,5 i 2,8 litara, koje su u oznaci modela sadržale slovo C (Coupé). Model 250CE poznat je takođe i kao prvi Mercedes sa potpuno elektronskim sistemom ubrizgavanja goriva marke Bosch (1969. godine). I W114 i W115, u relativno malom broju primeraka, proizvodili su se i kao limuzine sa produženom verzijom karoserije.

Model W115 pokazao se kao veoma trajan i izdržljiv automobil, a verovatno ste čuli za grčkog taksistu koji je modelom 240D W115 iz 1976. godine prešao 4.600.000 km, što je Mercedes-Benz sa do sada najvećom poznatom kilometražom.

Ukupno je u periodu od 1968. do 1976. godine proizvedeno preko 1.900.000 vozila, od čega blizu 70.000 u kupe varijantama, dok su sve ostalo bile limuzine sa četvoro vrata.

Mercedes-Benz 220D iz 1969. godine

„Sto dvadeset trojka“
Gotovo da nema nikog od nas u zrelijim godinama, ko se ne seća prelepih, novih, belih, srebrnastih, „krem“ ili limuzina „boje slonovače“ iz našeg detinjstva, kojima su naši „gastarbajteri“, pretežno na radu u Nemačkoj i nešto manje u Austriji i Švajcarskoj, dolazili na odmor u Jugoslaviju. Najčešće se radilo upravo o čuvenom modelu W123, koji je postavio vrlo solidne temelje onoga što Mercedes-Benz E klase danas predstavlja.

Nama, u Jugoslaviji, bili su poznati i isti takvi automobili, ali mnogo češće lakirani u „ozbiljnu“ crnu boju karoserije, sa „domaćim“ civilnim, ili pak vojnim ili tablicama milicije, koji su takođe bili omiljena vozila jugoslovenskih državnih funkcionera „višeg-srednjeg ranga“, kao uostalom i ona „sto dvadeset trojka“ iz Balaševićevog spota o Banetu, „dobrom sinu“. Jednog od njih, u vrlo očuvanom stanju, koji je veći deo svog životnog veka proveo kao vozilo za pratnju visokih funkcionera i stranih delegacija, viđao sam do skora, godinama, na zadacima radarske kontrole brzine na prilazima Novom Sadu, i uvek bih oduzeo gas kada ga ugledam, ne iz straha da li će njegova posada zabeležiti da sam prekoračio brzinu, već iz poštovanja prema lepoj staroj limuzini-veteranu i njenoj posadi koja je održava u tako sjajnom stanju.

Mercedes-Benz model W123 proizvodio se od 1976. do 1985. godine, kada ga je nasledio takođe vrlo uspeli (i kod nas veoma popularan) model W124. U ovom periodu, proizvedeno je oko 2.700.000 vozila u svim njegovim varijantama, od čega oko 2.400.000 u formi limuzine sa četvoro vrata, oko 200.000 u karavanskom izdanju (sa oznakom T, koja se i danas koristi za Mercedes-Benz karavane) i skoro 100.000 kupe modela, sa oznakom C. Ostali slovni elementi u oznaci modela odnosili su se na tip motora, E za benzinske motore sa ubrizgavanjem goriva (Einspritzung), a D naravno za dizel motore.

Model W123 bio je i veći i prostraniji od svojih prethodnika, sa mnogo svežijim dizajnerskim rešenjima prednje maske i prednjih svetala, dok su elegantna, široka, „rebrasta“ zadnja svetla svojim izgledom pratila rešenja na luksuznoj limuzini W116, na sličan način na koji je dizajn zadnjeg dela modela W114/115 bio usklađen sa luksuznim limuzinama svog doba, modelima W108/109, pretečama današnje S klase.

Koliko je ponuda motorizacije kod generacije W123 bila raskošnija od prethodnika, najbolje govori tabela u nastavku, u kojoj su navedeni podmodeli iz game W123 i varijante njihovog pogona.

Pored za ono doba izuzetno moderne (i kod nekih verzija prilično snažne) motorizacije, model W123 doneo je i brojne druge tehničke novine. Tako je ovaj model od 1980. godine bilo moguće kupiti i sa ABS-om (pre 35 godina!). Odmah zatim, postale su dostupne i opcije podešavanja položaja upravljačkog stuba po dubini, kao i vazdušni jastuk za vozača, dok su servo disk kočnice ubrzo postale standard na svim modelima iz game W123. Pogon je bio uparen sa petostepenim manuelnim menjačima ili četvorostepenom automatikom.

Enterijer je postao luksuzniji, sa izborom između MB-Tex tapacirunga od rupičastih veštačkih materijala, velura ili prirodne kože, kao i hromiranim detaljima i drvenim aplikacijama u kabini. Oprema je dalje obuhvatala diferencijal sa samozaključavanjem, spoljni retrovizor na strani suvozača (standardna oprema na karavanskim T modelima), elektropodizače stakala, centralnu bravu, brisače prednjih svetala, tempomat, servo upravljač, grejanje sedišta...

     

Mercedes-Benz 280E W123 - Mercedes-Benz 280TE karavan - Mercedes-Benz 300CD turbodizel kupe

 

Mercedes-Benz model W124 – zvanično prva generacija E klase
Koliko god se može reći da je W123 bio veliki korak u odnosu na svoje prethodnike, najmanje isto toliko može se reći i za napredak generacije W124 u odnosu na njega. Nasuprot tome što je model W123 bio i ostao limuzina srednje klase, mnoge od karakteristika modela W124 svrstavale su ga, međutim, u klasu iznad.

Možda po prvi put u E segmentu (a nekako paralelno sa sličnim trendom kod BMW serije 5, o čemu ćemo tek detaljno pisati), model W124 nije obavezno značio (mnogo) manje luksuza i snage nego kod luksuzne i skupe S klase (model W126), već je mogao da znači i stvar izbora kupca, koji se odlučuje za nešto manju, mladalačkiju i dinamičniju, ali vrlo snažnu, skupu i luksuznu limuzinu iz E umesto iz S segmenta, upravo na onaj način na koji se danas brojni kupci radije odluče, na primer za Audi RS6, BMW M5 ili E63 AMG, umesto za neki od modela iz game Audija A8, BMW serije 7 ili Mercedes S klase. Tome su znatno doprinele i tjunerske kuće, pre svega AMG (koji tada još nije bio u vlasništvu Mercedesa) i Brabus.

Model W124 u varijanti limuzine proizvodio se od 1984. do 1995. godine, kao karavan od 1985. do 1996. godine, kao kupe od 1987. do 1996. i kao kabriolet od 1992. do 1997. godine. Za to vreme, proizvedeno je ukupno preko dva i po miliona vozila ove klase, od rednih četvorocilindarskih motora zapremine u klasi dve litre, pa čak do moćnih V8 motora zapremine čitavih pet i šest litara, svi sa četvorostepenim i petostepenim manuelnim i automatskim menjačima, u zavisnosti od modela i delimično od želje kupca.

Kao i W123 pre njega, model W124 je nekim od svojih brojnih tehničkih inovacija pomerio standarde automobilske industrije svog doba, i to ne samo u svojoj klasi. Sa svojom aerodinamičnom karoserijom, odlikovao se najmanjim koeficijentom otpora vazduha u svojoj klasi u to doba. Imao je brisač vetrobrana asimetrične konstrukcije, pokretan elektro-motorom, koji je obezbeđivao bolju vidljivost u uslovima jakih padavina. Karavanska varijanta je kao serijsku opremu imala peta vrata koja nisu „lupala“ pri zatvaranju i budila komšije. Upravo na modelu W124 1986. godine debitovao je i Mercedesov sada već čuveni 4Matic, sistem pogona na sve točkove, čiji „potomak“ danas dominira najvećim delom čitave game Mercedes-Benz vozila.

Ručica menjača modela W124 serije Masterpiece

Tokom tržišnog veka modela W124, pojavile su se i razne specijalne serije, koje su se odlikovale dodatnom snagom, luksuzom i individualnošću, kao što su bile opcije Sportline, luksuzna limitirana serija Masterpiece („remek-delo“) pred kraj proizvodnje modela W124, ali i AMG i Brabus modeli. Kao što smo u uvodu već pomenuli, tokom 1993. godine došlo je do izmena u sistemu označavanja Mercedes-Benz vozila, pa je slovo sa kraja oznake „preskočilo“ na početak, te je tako, na primer, model 500E postao E500 i slično.

Napomenimo još i da je poznati južnokorejski SsangYong Motor Company (koji je danas deo Mahindra & Mahindra grupacije) svojevremeno otkupio projektnu dokumentaciju modela W124 i na bazi njegove produžene varijante proizvodio sopstvenu „direktorsku“ limuzinu SsangYong Chairman.

Još je posebno interesantno spomenuti rasnu sportsku limuzinu 500E, koja je projektovana u saradnji sa Porscheom, koji je bio zadužen za konstrukciju šasije i ogibljenja, kao i za sklapanje čitavog automobila. Model 500E pokretao je snažni V8, model M119, zapremine pet litara, dok je karoserija bila nešto niža i šira od standardne limuzine W124.

Kratak tabelarni prikaz motorizacije modela iz generacije W124 dat je u nastavku, a kao što ćete videti, radilo se o još mnogo bogatijoj ponudi opcija pogona u odnosu na model W123.

Mercedes-Benz 300E 4matic W124
Jovan Đurić
7175
Postavljeno: 18.12.2015

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

mk1
18.12.2015 00:44
6
6

Dok iscekujem nastavke,nadam se da ce sledeci tekstovi biti opsirniji... Ovo je tek da se zagrebe povrsina... Malo informacija majku mu...Ima toliko toga da se napise o modelima kojih vise nema,ipak su to premium klase,brendovi koji su iznad prosjeka i podizu (jako,jako sporo) ljestvicu luksuza,materijala,kvaliteta. Podizu na taj nacin i ostale marke proizvodjaca da ponude kupcima vise u serijskoj opremi i bezbijednosti samog auta. Sve sto sam rekao ne mislim da treba sad samo mercedes ili audi ili bmw itd. Ali poceti od nekog proizvodjaca i uci malo u srz tog auta da se tako izrazim... S postovanjem,vjerni citalac...

Patrick
18.12.2015 00:53
4
13

Mene samo zanima koje je to toliko obsednut E klasom,posto se nije potpisao,a u poslednje vreme toliko forsira njega,da cak pomislim da je u pitanju PR sluzba?? Cemu toliko hvaljenje,sve zbog nove E klase,pa sto je puno puno je,sta ocekujute toliko od njega pa da toliko paznje posvecujete???

Jovan
18.12.2015 02:40
12
1

Izvinjavam se čitaocima zbog manje tehničke greške, koja za rezultat ima da smo "odsekli" najveći deo tabele sa dizel motorima kod generacije W124. Radi se o rednim petocilindarskim i šestocilindarskim motorima, sa po dva ili četiri ventila po cilindru, u modelima 250D, 250TD, 300D i 300TD, čija snaga se kretala od 90 do 147 ks, a maksimalna brzina od 160 do 202 km/h.
Nastojali smo da što više informacija "upakujemo" u koliko-toliko ograničenom prostoru ove naše rubrike i ovo nam je promaklo.
Hvala Vam na razumevanju!

Stefan
18.12.2015 10:35
14
2

Jedan od retkih automobila koji gazi milion km bez problema,sa minimalnim odrzavanjem vozila. Takva vozila nikada se vise nece napraviti,a i zasto bi sekli granu na kojoj ce sutra sedeti.

Dr. Benz
18.12.2015 11:43
21
3

Imao sam W124 negde oko 7 godina, I za to vreme skoro da nista nisam morao da menjam ili popravljam,a vozio sam ga bas kao I dansa svaki dan...
Takvi automobili zasluzuju svu paznju sveta,jer je to danas skoro pa nemoguce.
I dalje sam u E klasi,W212,i sa podjednakim zadovoljstvom prozdirem kilometer...

Klasa za primer-domaci za mnoge proizvodjace !!!

asd
18.12.2015 14:01
6
1

Vrhunski auto. Uskoro dolzi nova E klasa, bas me zanima kako ce proci na uporednim testovima sa MBW 5 I AUDI A6. Mada nema tu greske, vrhunski su to automobili.

karadjole
18.12.2015 15:49
4
5

svaka cast mercedesu ali ja sam posedovao audi 80B4 TDI i presao sa njime 500 000km a motor nikad nije otvaran!

miki
18.12.2015 19:17
8
7

Nekad bilo sad se prepricavalo. Od stare slave se ne zivi, osim naravno kod nas.
Konkurencija danasnjoj i sutrasnjoj E klasi (i Mercedesu uopste) ne dolazi od domacih proizvodjaca, vec pre svega od onih sa dalekog istoka koji su naucili lekciju i sve vise im se priblizavaju a u nekim stvarima (kao na primer kvalitet, izdrzljivost, garancija, standardna oprema, dizajn, transver tehnologija kroz celu gamu u toku jedne godine a ne u sledecoj generaciji a sada i vozne osobine...) su ih odavno prestigli

mustang
18.12.2015 23:00
6
0

Zadni parvi MB. Vozio sam ga kao klinac, a pre par godina sam uzeo E400, uzivam u svakom km s njim! Znaci sve , ali bas sve je extra. Vodljivost, komotnost, luksuznost, zvuk... a izgled je vec dobio polako pomalo odltajemrski izraz, tako dame vise ni ne gledaju kao nekog turcina sa baustele, xexe

topa
18.12.2015 23:20
0
4

...

d29
19.12.2015 00:03
0
6

Verujem da je ovaj auto odlican ali sam siguran da onaj sto vozi mercedesa po snegu povraca na svakoj drugoj krivini a sta li je sa ostalima koji sede pozadi.

mustang
19.12.2015 01:51
2
0

Zadni parvi MB. Vozio sam ga kao klinac, a pre par godina sam uzeo E400, uzivam u svakom km s njim! Znaci sve , ali bas sve je extra. Vodljivost, komotnost, luksuznost, zvuk... a izgled je vec dobio polako pomalo odltajemrski izraz, tako dame vise ni ne gledaju kao nekog turcina sa baustele, xexe

mustang
19.12.2015 09:07
4
0

Zadni parvi MB. Vozio sam ga kao klinac, a pre par godina sam uzeo E400, uzivam u svakom km s njim! Znaci sve , ali bas sve je extra. Vodljivost, komotnost, luksuznost, zvuk... a izgled je vec dobio polako pomalo odltajemrski izraz, tako dame vise ni ne gledaju kao nekog turcina sa baustele, xexe

mix
19.12.2015 10:20
6
0

fenomenalna autu cale je vozio w123 240d 27 godina.. Vidim neka komentare od stare slave se ne zivi?! Ja mislim da je trziste sad takvo da nikom nije u interesu napraviti automobil koji se ne kvari jel to je sve deo biznisa acinjenica je da mercedes skoro svakim svojim novim modelom napravi neki iskorak u automobilskoj industriji nesto novo sto ostali posle pre imenuju malo izmene, poneki i usavrse.. Ali jos jedna je cinjenica da sve sto sad jedan nov automobil ima od opreme i tehnologije u velikom slucaju mercedes je kroz svuju istoriju prvi to ponuoudio..

mustang
19.12.2015 16:40
4
1

Zadni parvi MB. Vozio sam ga kao klinac, a pre par godina sam uzeo E400, uzivam u svakom km s njim! Znaci sve , ali bas sve je extra. Vodljivost, komotnost, luksuznost, zvuk... a izgled je vec dobio polako pomalo odltajemrski izraz, tako dame vise ni ne gledaju kao nekog turcina sa baustele, xexe

Владо
02.1.2016 20:23
1
0

Возио сам Е класу Од 1995 до 2003 год.250 Dпродао сам га са 295 000 км и будући власник је прошао са њиме 520 000 км када сам га задњи пут видео.Ниједан велики квар нисам имао.Једина мана му је била што је био превише лењ ијако је имао 2500 кубика и пет цилиндра.Недостајао му турбо да би добро вукао.Пеодао сам га јер нје имао клима уређај.Никада више мерцедес неће направити таква кола.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: