Online plus

Mercedes-Benz E klasa 2017

Tevtonska Inteligencija

Mercedes-Benz je napravio veliki iskorak u budućnost sa novom E klasom. Štutgartska marka zapravo to i naglašava, stavljajući nam do znanja šta je sve od modernih tehnologija utkano u novi model


Enterijer je uslovno rečeno konzervativan u smislu da prati C klasu, koja je s druge strane svojevrsni izdanak perjanice – S klase. Međutim, kabinski prostor je u isto vreme krajnje napredan. Čini nam se da je to dobar potez. Mercedes, kao pojam automobilske premijum marke, ni ne treba previše da ide u dizajnerske egzibicije.

Deseta generacija štutgartskog sedana iz E segmenta ipak „gađa emociju“. Ovo je tipičan Mercedes, namenjen upravo ljubiteljima Mercedesa. Pored toga, nosilac je brojnih tehničkih inovacija, poseduje komfor kojem drugi mogu samo da zavide, a tržišni uspeh je unapred zagaranovan.

Nova E klasa je sofisticirana i „klasična“, ali joj to ne negira prisustvo sportske note Twituj ovo!

U obliku kupea
Nova E klasa je sofisticirana i „klasična“, ali joj to ne negira prisustvo sportske note. U odnosu na prethodni model, međuosovinsko rastojanje je povećano za 65 milimetara, a ukupna dužina je izdašnija za 43 milimetra. Proporcije su tipične za Mercedesovu limuzinsku porodicu. Hauba je vidno produžena, dok se krov na „kupeovski“ način uliva u snažan rameni pojas automobila. Kratki prepusti i dugo međuosovinsko rastojanje takođe doprinose poznatoj premijum formi. Točkovi su naglašeni, sa jasno definisanim lukovima, što predstavlja svežu i modernu interpretaciju automobilskog dizajna. Čini se da je Mercedes pogodio sa sloganom „Senzualna čistoća“.

Prednji deo takođe odiše snagom i zrači statusom kojem ova limuzina zapravo teži, a to je pre svega „biznis klasa“. Osnovnu i Exclusive verziju odlikuje klasičan Mercedesov „anfas“ sa trokrakom zvezdom na haubi motora, dok se Avantgarde i AMG Line modeli mogu lako identifikovati sa trokrakom zvezdom pozicioniranom u sredini maske hladnjaka. Različita dizajnerska rešenja prednjeg dela automobila donose i različit karakter, obraćajući se različitim afinitetima kupaca.

Zadnji deo karakterišu široka „ramena“ iznad lukova točkova, rešenje nekako tipično za S klasu. Signalna svetlosna grupa iz jednog dela, sa dizajnom svetala u vidu dva horizontalna niza, takođe naglašava da se radi o novom članu štutgartske limuzinske porodice. Dodatno uživanje pružaju svetlosni efekti, poput „zvezdane prašine“, što je postignutno inovativnom tehnologijom refleksije svetlosti sa specijalno konfigurisanom površinskom strukturom zadnjih svetala.

Kada se pomešaju luksuz i tehnologija
Enterijer nove E klase otelotvoruje sintezu emocije i inteligencije, dva pola koji definišu aktuelnu dizajnersku filozofiju Mercedes-Benza. U opcione „stvarčice“ se ubrajaju dva ekrana visoke rezolucije, oba u „wide screen“ konfiguraciji, dijagonale 12,3 inča, što je rešenje koje je po prvi put prisutno u E segmentu. Ova dva displeja, koja dele spoljnu staklenu površinu, vizuelno se spajaju u jednu celinu, i čini se kao da lebde u vazduhu, kreirajući na taj način centralni element koji naglašava horizontalnu orijentaciju dizajna unutrašnjosti. Kao klaster instrumentacije, ovaj široki displej se nalazi u direktnom vidnom polju vozača, kao i centralni monitor iznad srednje konzole. Vozač čak može i da bira omiljeni dizajn „wide screen“ instrumentacije, koji dolazi u tri varijante – „klasik“, „sport“ i „progresiv“.

Kontrolna dugmad na volanu (Touch Controls), osetljiva na dodir, svoju premijeru doživljavaju upravo u ovom automobilu. Poput interfejsa pametnog mobilnog telefona, „taktilna kontrola“ precizno korespondira sa horizontalnim i vertikalnim pokretima, omogućavajući na taj način vozaču da kontroliše kompletan info-zabavni sistem, bez da mora da sklanja ruke sa upravljača. Da bi sve bilo u skladu sa parolom „ruke na volanu, oči na putu“, ovaj novi kontrolni interfejs minimalizuje odvraćanje pažnje vozača sa dešavanja u saobraćaju.

Dodatna kontrola info-zabavnog sistema dolazi u vidu platforme osetljive na dodir sa kontrolnim točkićem, pozicionirane na centralnoj konzoli. Ova platforma čak može da prepozna rukopis, a tu je i Linguatronic sistem glasovne kontrole. Da ne bi sve bilo baš tako „svemirski“, tu su i dugmići za direktan pristup kontrolnim funkcijama poput onih za klima uređaj ili aktivaciju i deaktivaciu određenih sistema asistencije.

Novi, inteligentni dizajn grafike, sa animacijom visoke rezolucije, zajedno sa pojednostavljenom logikom korišćenja, dodatno daje na kvalitetu kada je info-zabavni sistem u pitanju. U isto vreme, putnici mogu da uživaju u prostranom kabinskom prostoru, koji sjedinjuje eleganciju luksuznih limuzina sa decentnom sportskom notom.

Visokokvalitetni materijali definišu unutrašnjost nove E klase Twituj ovo!

Vrhunski materijali i ambijent
Visokokvalitetni materijali definišu unutrašnjost nove E klase, poput više verzija panela od plemenitog drveta. Naravno, suvišno je reći do koje mere je obraćena pažnja na kvalitet izrade i preciznu završnu obradu.

Materijali enterijera su brižljivo birani, baš kao i nijanse boja, naglašene različitim nijansama smeđe, uključujući i nove kombinacije kolorita, koje omogućavaju obimniju personalizaciju unutrašnjeg prostora.

Osvetljenje u novoj E klasi je takođe ekskluzivno. Dolazi u LED tehnologiji, a putnici mogu da biraju između čak 64 različite nijanse, uz brojne mogućnosti personalizacije, stavljajući akcenat na osvetljenje različitih elemenata enterijera poput panela, centralnog displeja, prostora za odlaganje stvari na centralnoj konzoli, udubljenja ručki vrata, džepova vrata itd. Ukoliko je vozilo opremljeno vrhunskim Burmester® 3D „surround“ audio sistemom, svetlosni akcenti mogu biti takođe primenjeni na visokotoncima.

Sedišta u novoj E klasi postavljaju standarde što se tiče ergonomije i komfora. Besprekorno su napravljena pre svega u svrhu dugih putovanja. Treba takođe spomenuti i „Warmth“ (toplina) i „Comfort“ pakete, koji uključuju opcije poput grejanja naslona za ruke na vratima i centralnoj konzoli, grejanja volana i brzog grejanja prednjih sedišta.

Zadnja klupa u novoj E klasi je trodelna u odnosu 40/20/40, što je čini veoma funkcionalnom. U centralnom naslonu za ruke nalazi se i boks za odlaganje stvari, kao i dva izranjajuća držača za čaše. Ljubitelji elektronike će moći da uživaju u držaču za tablet.

Motori
Prilikom tržišne premijere, biće dostupna dva agregata, četvorocilindarski benzinac u E 200 i potpuno novi dizel u E 220 d.

Dodatni modeli će biti uvedeni u gamu naknadno, uključujući E 350 e hibrid. Ovaj „plug-in“ model je impresivan kada je reč o odnosu dinamike i štedljivosti. Može da se kreće čisto na električni pogon oko 30 kilometara. Njegov četvorocilindarski benzinski motor, u saradnji sa moćnim elektromotorom u totalu isporučuje 205 kW (279 ks), uz maksimalni obrtni moment od 600 Nm.

Najmoćnija dizel verzija dolazi u vidu šestocilindarske jedinice sa inkorporiranom naprednom SCR tehnologijom izduvnih gasova. Isporučuje 190 kW/258 ks, uz maksimalni obrtni moment od 620 Nm.

E 400 4MATIC ispod haube nosi šestocilindarski benzinski motor sa 245 kW/333 ks i maksimalnim obrtnim momentom od 480 Nm.

U dodatne verzije koje će kompletirati motorni portfolio, ubraja se i novi, četvorocilindarski dizel agregat sa 110 kW/150 ks. Paleta benzinskih motora će biti sačinjena od četvorocilindarskih varijanti, čija će izlazna snaga biti u rasponu od 135 do 180 kW (183 do 245 ks).

Vredan pažnje je svakako novi dizel četvorocilindraš. Kraći je i kompaktniji u odnosu na prethodnika zahvaljujući smanjenom razmaku između cilindara (90 mm umesto 94 mm). Uprkos manjoj radnoj zapremini, redukovanoj na 2,0 litra, nova dizel jedinica isporučuje 143 kW/195 ks, uz prosečnu potrošnju od samo 3,9 litara evro dizela na 100 pređenih kilometara, što je ekvivalentno emisiji CO2 od 102 grama po kilometru.

Ove izuzetne performanse agregata što se štedljivosti tiče, treba da se zahvale između ostalog varijabilnoj geometriji rada turbine, aluminijumskoj glavi motora i kućištu kolenastog vratila, kao i novorazvijenoj NANOSLIDE® tehnologiji presvlačenja površina, koja redukuje trenje između klipova i zidova cilindara.

Svi modeli su odmah na pri lansiranju dostupni sa novim 9G-TRONIC devetostepenim automatskim menjačem. Ova napredna menjačka kutija obezbeđuje brze promene stepena prenosa, kao i vožnju pri optimalnim obrtajima prilikom krstarenja na autoputu.

Kontakt sa asfaltom
Ogibljenje nove E klase je u doslovnom smislu sportski komforno. Standardna je verzija sa čeličnim oprugama. Što se tiče Direct Control sistema oslanjanja, ono je dostupno u dve verzije, naravno sa prilagodljivom amortizacijom – Direct Control Comfort i Direct Control Sport.

Alternativno, E klasa može biti opremljena vazdušnim ogibljenjem sa višestrukim komorama, što je čini jedinim takvim vozilom u segmentu. Tri komore različite veličine u zadnjim oprugama i dve u prednjim, obezbeđuju kontrolisanje u tri nivoa što se željene krutosti oslanjanja tiče. Na ovaj način putnici mogu da uživaju u mekom osnovnom nivou, da bi se sa povećanjem brzine vozila ukrućivalo i ogibljenje. Air Body Control sistem ima mogućnost samopodešavanja čak i kada je vozilo pod opterećenjem. On automatski konroliše klirens u zavisnosti od brzine i redukuje potrošnju goriva na otvorenom putu, kada primera radi spušta vozilo. Pri vožnji po neravnom putu, klirens može biti podignut pritiskom na dugme.

Vazdušno ogibljenje sa više komora je podržano sistemom elektronski kontrolisane amortizacije, koja automatski prilagođava svaki individualni točak uslovima na putu.

Dynamic Select takođe omogućava vozaču da bira između četiri režima vožnje: „komfort“, „eko“, „sport“ i „sport +“. Dodatna „individual“ opcija pruža mogućnost konfiguracije vozila po ličnom nahođenju.

Tehnologija
Drive Pilot sistem predstavlja dodatni Mercedesov korak ka tehnologiji autonomne vožnje. Distance Pilot Distronic ne samo što je sposoban da automatski održava distancu u odnosu na vozilo ispred, već po prvi put, može da prati saobraćaj koji se odigrava ispred automobila, i to do brzina do 210 km/h. To znači da vozač više ne mora da kontroliše kočnicu i pedalu gasa tokom normalne vožnje, a asistenciju na volanu u velikoj meri dobija od Steering Pilot sistema. Još jedna od prednosti ovog sistema je što on može da nastavi sa aktivnim učešćem, odnosno intervencijom u slučaju potrebe. On u obzir uzima okolna vozila i paralelne strukture, čak i ako su linije slabo vidljive ili ih nema, i to do brzine od 130 km/h. Sistem na taj način u velikoj meri olakšava život vozaču, posebno prilikom saobraćajnih gužvi. Tu je i aktivna asistencija prilikom promene vozne trake. Sistem je baziran na tehnologiji radara i kamera i kadar je da vozilo prestrojava u traku koju odredi vozač, prilikom preticanja na primer. U onom trenutku kada vozač aktivira pokazivač pravca najmanje dve sekunde, aktivna asistencija promene vozne trake pozicionira vozilo u datu traku ukoliko je ona slobodna.

Aktivna asistencija prilikom kočenja pažnju obraća kako na okolna vozila, tako i na pešake. Pored toga, može da detektuje saobraćaj sa kojim se automobil ukršta i ukoliko reakcija vozača izostane, sistem će autonomno aktivirati kočnice. Po prvi put, moguća je detekcija rizičnih situacija iza vozila kao i saobraćajnog zagušenja gde nema prostora za manevar, kada takođe dolazi do preventivnog kočenja. Samim tim, moguće je u potpunosti izbegavati incidente do brzine od 70 km/h ili značajno izbeći težinu sudara pri brzinama iznad ovog nivoa.

Asistencija upravljanja pri izbegavanju je novi sistem koji je komplementaran sa funkcijom detekcije pešaka u okviru aktivne asistencije prilikom kočenja. Kada vozač namerno ili instinktivno izvede manevar izbegavanja u opasnoj situaciji, ova funkcija može da pomogne tako što dodaje precizno izračunatu silu kao podršku kretanju upravljača. Ovo vozaču omogućava da primera radi, izbegne pešaka u isto vreme kontrolišući vozilo dovodeći ga ponovo u željenu putanju.

Napredni sistemi asistencije
Inteligentni sistemi asistencije unutar novog Driver Assistance Package Plus paketa takođe uključuju dokazane sisteme koji dodatno razvijeni u smislu režima rada i senzora koje koriste. Aktivna asistencija održavanja vozne trake može da spreči vozača da nenamerno promeni traku u kojoj se kreće, što se obavlja korektivnom aktivacijom kočnica, da bi se sprečilo ukrštanje sa dolazećem saobraćajem ili vozilima koja su u preticanju. Sistem aktivne detekcije „mrtvog ugla“ takođe može da upozori vozača na rizik bočnog sudara, što je prilično korisno u urbanim uslovima saobraćaja pri niskim brzinama.

Remote Parking Pilot
Po prvi put, ovaj sistem omogućava da se vozilo kreće u i iz garaža i parking prostora putem daljinskog upravljanja, i to uz pomoć aplikacije na pametnom mobilnom telefonu.

Car-to-X komunikacija. U maju 2017., E klasa će biti prvi model automobila na svetu koji će imati serijski integrisanu Car-to-X soluciju. Ovaj sistem razmene informacija sa drugim vozilima, podržan tehnologijom mobilnih telefona, primera radi može da omogući vozaču da vidi „iza krivine“ ili „kroz prepreke“. To znači da on dobija preventivno upozorenje u slučaju moguće opasnosti.

Pre-Safe® bočni impuls. Ovaj sistem je deo spomenutog Plus paketa. Ukoliko je bočni sudar neizbežan, sistem vozača ili suvozača preventivno udaljuje od zone opasnosti. Da bi mu to uspelo, sistem pumpa vazduh u komoru, koja se nalazi u bočnom jastučetu sedišta, da bi u deliću sekunde ugroženu osobu odvojio od tačke sudara, u isto vreme ublažujući silu koja deluje na dotičnog putnika.

Štutgartska marka je u svoju novu limuzinu utkala sve najnaprednije i najbolje što ima Twituj ovo!

Dragulj
Sve u svemu, novi Mercedes-Benz E klase je pravi automobilski dragulj. Štutgartska marka je u svoju novu limuzinu utkala sve najnaprednije i najbolje što ima. Bez ikakve dileme, nova E klasa postavlja standarde u segmentu, a konkurencija će morati ozbiljno da se potrudi da bi je dostigla.

Pavle Barta
13472
Postavljeno: 12.01.2016

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

Milan 2
12.1.2016 00:34
16
8

Kad malo bolje covek pogleda, sad su BMW, Mercedes i Audi toliko usavrsili benzinske i dizel motore, da i ulazni motori predstavljaju odlicne ponude u vidu nesto nize cene, a opet daju odlicne performanse. Bosanac (poznanik iz naselja) vozi jos aktuelnu E klasu sa ulaznim dizel motorom od 136ks. Kad sam ga pitao kako se nosi relativno mala konjaza sa tolikom karoserijom, on kaze, ajd bona da se provozamo malo, posle jednog "kruga" sam se ugrizao za jezik. Kaze, leti kad ide na godisnji odmor, kroz nemacku, znaci pun gepek, on zena i dva veca deteta, bez problema postize i odrzava 200km/h na deonicama gde je to dozvoljeno i bezbedno (ako se to moze tako reci za tu brzinu), tako da kaze nije ni razmisljao o jacim verzijama, a vidim da je ovaj sad ulazni pojacan na 150ks, tako da ce to biti odlicna ponuda.

serpico
12.1.2016 08:09
6
14

milane 2 zasto te toliko cudi,pa 136 ks i nije bas mala konjaza a danas svi auti rade na samnjenu mase!ta E klas od kolege ima negdje plafon 1750kg prazna,znaci nema ni 2 tone a to je ovom motoru sasvim dovoljno posto je to putnicka i obiteljska udobna limuzina sportske pretenzije joj nisu na prvom mjestu!ali bitnije od same snage motora je okretni moment !

NR
12.1.2016 08:35
6
20

Ajde bre batalite te lovacke price. 136 konja da tera 200 km/h konstantno. Moze da nagura ali ima da se raspadne. Dovoljno mu je da moze da tera 150 km/h.

pecagt
12.1.2016 08:45
13
6

NR e druze,sto se javljas sa smesnim idejama...

Enzo
12.1.2016 09:23
10
4

Pravo kazes Serpico, pogledah sada poredjenja radi:
124-ka, 3.0 24V Dizel, 136KS/ 210Nm, ubrzanje 12.8
W212, 200 CDI, 136 / 360!, 10.2

Toliko Nm nije imao niko od dizelskih 124-ki,
i tek najjaci medju W210 (95-03) (dva okrugla fara, ravni)

Ludacki napredak, jedino steta sto ostatak onoga sto cini saobracaj nije ispratio promene.

Slavisica
12.1.2016 10:20
8
4

Taman kakva jedna E klasa treba da bude.
A ovo sto neko rece da su u ovom segmentu ulazni motori solidna motorizacija, podrzavam skroz.
Pogotovo sto taj 200cdi iz price, ispravite me ako gresim, max snagu razvija na 3600rpm.
Sta tek reci za ovaj novi 2.0 dizel sa 195ks.
Inace, ovde bi jedan benzinac bio jako zanimljiv izbor, recimo, 350e hibrid.

boki
12.1.2016 10:22
16
4

Ovo je pravi "uspeo sam u zivotu" automobil. Osnovni E200d pruza sve sto normalnom vozacu treba. Ubacite jos samo 9g-tronic menjac i lep paket opreme i to je to. Zivot je lep.

serpico
12.1.2016 10:37
8
3

ljudi dosta pojmove mjesaju i pametuju polovcnim znanjem i predrasudama i vode se kao cinjenicama rekla kazala i birtijaskim pricama!Prava vrednost motora nije u konjskim snagama nego u okretnom momentu koji je i kod novih benzinskih a posebno dizelskih turbo motora vrlo velik a ispoljava se pri niskim okretajima dok je snaga najveca tek pri kraju okretaja!

Enzo
12.1.2016 11:20
5
3

Evo jedna poucna i zanimljiva stranica, koja govori o tehnoloskoj moci jos pre mog rodjenja. Da ne pokvarim savrsen tekst, samo teaser:
C111, Nardo...
https://www.classicdriver.com/en/article/mercedes-c111-diesel-world-record-holder-25-years

don
12.1.2016 15:01
11
23

deja vu!
nekako se utrkuju ko ce dosljednije slijediti stope druga VW te ici njegovim stazama revolucije, pa se prave limuzine u L,XL i XXL izdanju.
Sad ova jaja klasa, C,E i S jaje iz stutgarta su bas slicna, te osim imena sa jajima dijele i slicnost dizajna, to jest nalice jedan drugome ko jaje jajetu.I sad mi trebamo da kazemo woow, super!
Ma jest k...anarinac! Nekad kad je izlazila S klasa, svi bi rekli "oho", sad pff.Ko da nista nije ni bilo.Prosjek.Jos kad donosi kic,jos je veca muka.Dosadna uniformiranost.Ko je ovim vlastodrscima automobilskim dao babuske, tetku mu spalim..Tako to biva kad se muski igraju sa lutkama...kupite im lopte i kopacke!da bar prave auta, a ne copy paste.

mk1
12.1.2016 17:22
8
4

Slazem se sa Bokijem, znaci neki 200,220cdi da biram 220cdi jer sad vozim :D i dobra oprema i vise nego lijep zivot...
Auto je savrsen,perfekcija...

karadjole
12.1.2016 17:39
7
6

boki "uspeo sam u zivotu"ili sam lopov i ratni profiter i kriminalac!

Synyster
12.1.2016 22:45
19
3

Mercedes je zajebao i Audi po pitanju copy/paste. Blago dizajnerima koji su non-stop na godisnjem odmoru jer nemaju sta da rade.

lauda
13.1.2016 02:23
14
0

Enterijer je stvarno odlican, ali mi nesto nedostaje spolja.E klasa se uvek razlikovala C, a sada da bude kopija nje, nije mi to to.

Blagoja
13.1.2016 02:31
7
2

@NR
Nisi u pravu. Licno sam se vozio u w124 3.0 24V dizel sa 136ks i isli smo 180 km/h. Treba mu vremena da dodje do te cifre, ali moze da odrzava. Tako da sam savim siguran i da w212 sa 136 ks lagano moze da odrzava 200 km/h.

Milan
13.1.2016 12:22
18
1

Slazem se sa donom da jedan mercedes ne treba sebi da dozvoli da se E i C klasa razlikuju samo uz metar. Pri tome dok je kod audija najskladniji A4 a A8 izgleda kao istegnut do pucanja kod mercedesa C klasa izgleda kao skracena udarcem odpozadi.
Dizajn prosle E klase je bio nedorecen ali bar je bio unikatan i sa ove distance mi izgleda znatno uspelije
Iz licnog iskustva mogu da kazem da bazni motori iz ove klase zadovoljavaju potrebe normalnih vozaca ali voznja 200km/h nije normalna ni na jednom javnom putu ukljucujuci i auto ban. Zamalo sam izbegao sudar pri 180 jer se vozilo ubacilo iz susedne trake i shvatio sam da je takva voznja izuzetno rizicna. 150-160 je sasvim OK i znatno bezbednije.

Rikošet
13.1.2016 14:34
17
4

Sticajem okolnosti nedugo nakon što je izašla prošla E klasa, dobijem priliku sjesti za upravljač E250 CDI s ručnim mjenjačem. Prijatelj iz Njemačke radi u Mercedesu, a oni imaju onu vikend foru, kada dobiješ od Mercedesa test automobil, uz uslov da pređeš hiljadu kilometara za ta dva dana ili kako već... Nebitno, sjednem ja u tu crnu "mečku" sa onim duplim farovima, krem koža unutra, gomila opreme, a prekidača kao na daljinskom i haj ho potjeraj. Zimsko doba snijeg se onako topi, asfalt je mokar, sunce grije ništa strašno, temperatura u plusu, gume vrhunske, nove... Prva krivina na uzbrdici ESP se pali, zzzz, zzzz, škrip... Infarkt! Preživim... Gledam na sat, reko pretjerao sam. Nisam. Popustim gas, ionako nema više krvi u nogama... Svako malo automobil poleti sam, pod gasom je sila obrtnog momenta, dizel je to i svaki put isto. ESP me opali po ušima, a želudac se grči od pomislim da bi 40 i kusur hiljada eura s malo nepažnje lako mogao parkirati u jarak... Vozio sam puno toga, osjedio sam, čudno mi... Poenta nakon par kilometara nagurivanja s ESP-om, trzanja i bezosjećajnog upravljača... steknem neki čudan utisak da je nova E klasa skupa, luksuzna, ima jak dizelaš, spužvast upravljač, da većina "slini" za njom, ali da mi se zbog onog proklizavanja i silnog momenta na zadnjim točkovima, koju kontrolišem spužvastim upravljačem zapravo nikako sviđa. Lijepo je što svi misle da je moja, godi to, ali zbog ESP-a i tog neprijatnog osjećaja je omrznem, al baš... Dvije godine poslije dođe isti prijatelj sa 350 CDI 4Matic Automatic i otvore mi se oči. Ok ide taj 200 CDI, ide i 220, i 250, ali ako ću da se čim kiša ili snijeg padne s njima u svakoj krivini moliti bogu i "lizati gas" koja je poenta "mečke". Da drugi pate, a ja još više? Ko hoće pravu "mečku", da se ne znoji za upravljačem, da ne gleda vremensku prognozu i čita molitve samo 4Matic pogon i ništa drugo. Nakon onog 350 CDI osmjeh mi je titrao danima na licu. Od tada kad vidim 350 CDI i 4Matic na E klasi dođe mi da ko klinac pitam čovjeka za jedan krug... samo da još malo osjetim onu silinu kad ubrzava i kad su spusti ka asfaltu, kad mi oči bježe iz glave u krivini, a ona se drži pravca ko mutava, kad okrenem volan, a točkovi idu kud zamislim... Pristao bih da mi poklone i onaj 200 CDI i bio bih presrećan, ali kad probaš 350 CDI 4Matic tek onda vidiš za koliko je E klasa sposobna... i tad te boli briga za dizajnom, instrument tablom, BMW-om, Audijem... Dobar osjećaj, nažalost prekratko je trajao u mom slučaju...

don
13.1.2016 15:24
10
22

to ti je zadnji pogon, zato ga ja i ne volim.Jedno obicno penanje na etazu vise, po blagom snijegu nisam uspio da izvezem sa peticom, dizelasem.2 minute mi trajao uspon, vise isao unazad nego li gore,premro, sreca da niko nije naisao iza mene.Dzaba mu sva silna elektronika...jedva sam se izvukao.Sa toyotom sam to poslije presao kao od sale.

Buby
13.1.2016 16:47
12
1

Dobar je, ali previse lici na c i s klasu, mislim da je trebao biti bar malo drugaciji!

serpico
13.1.2016 17:47
7
7

Rikoset fala lepa na Mercedesu ja bih ipak audi A6 allroad quattro!Probaj taj auto pa ces vidjet sto je makina!

Bozo
13.1.2016 18:19
7
5

Ne bih nista o mercedesu, tu je sve vec receno, a ja nemam toliko godina da nekome solim pamet. Samo cu se nadovezati na pricu o prednjem i zadnjem pogonu. Vjeruj te, to je samo stvar navike. Vozim zadnju vucu poslednjih 17 godina i, zapravo, imam suprotan problem. Kad po prvoj kisi sjednem u zeninu 147-icu (motor 1.9jtd 16v) iznenade me potpuno neocekivane reakcije, a ne daj Boze, kad su me prije nekoliko godina nagovorili da sjednem u nju po snijegu, kao lakse je. Obrtni moment koji je uvijek dobro dosao po suvom, po klizavom uglavnom pravi problem ako ga ocekujes na pogresnoj osovini.

don
14.1.2016 11:09
2
18

Ovaj put bih se slozio sa serpicom, audi A6 allroad quattro je bolji.
Bozo, bas i nije u potpunosti tacno, jer fizika je fizika, nije to navika. Cinjenica, da auta sa zadnjom vucom imaju jako puno problema po mokroj podlozi,unatoc silnoj elektronici. Sire gume, vec snaga, sama fizika onda nedozvoljava puno, da dozvoljava ne bi se morala silna elektronika ugradjivati u auto. Sta ce ti, primjerice esp?en pogledaj sta je rikoset napisao.Ja ne znam kad mi se na prednjepogonasu ista ukljucilo, cak i iskljucis esp :)
Jednom u bmw 3, stajim na raskrscu i hocu skrenuti ulijevo,cim sam krenuo auto se zanio(dakle ni 30km/h a ja skoro spiralu napravih). A kisa je padala! I sta sad da kazem?
Dolazi mi kolega jedared, ciji je san bio da vozi bmw, i kupio si on tu igracku, al nakon godina koristenja, kaze nikad vise zadnji pogon!Po kisi i po snijegu, stoji mu u garazi, a to je onaj benzinac osnovni, od nekih 140tak ks.
Jednostavno, do nekih 220ks volim prednji pogon, iznad toga samo 4x4.
Kako god, kad pogledam ovaj dizajn novih mercedesa, nikad vise mercedes. Za mene ruznijih auta nema na trzistu (ne znas sta je gadnije, dal vanjstina dal unutrasnjost)! Premda ga je u Njemackoj najjeftinije odrzavati, serivisi i dijelovi nisu skupi (u poredjenju sa vw grupom, bmw). No kako preferiram talijane, a ponekad i japance...zna se sta samo dolazi u obzir:) A Reid Bigland je dobro to kazao u svojoj prezentaciji djulije u LA (pogledaj u guglu, 19min traje) kad je govorio creating vs making.

RR
14.1.2016 15:18
8
0

Ja ne znam kakve ste imali gume i kakva ste kola vozili, ja vozim zadnju vucu nekih 15g i nikada nisam imao veci problem, na 30km/h nisam nikada imao zanisenje a da to nije bilo namerno

Bozo
14.1.2016 16:20
9
1

Dobre gume, precizno odradjena geometrija ogibljenja, "zategnuti" elementi ogibljenja, a onaj sto vozi da je, osim fizicki i "glavom" ispred zadnje vuce i nema greske.

Bato
14.1.2016 19:16
7
4

E klasa pogodjeno je sve kako treba ,smanjili litrazu motora,povecali snagu ,9 stepeni prenosa ,enterijer treba proglasiti za najbolji u 2016 ! Dizajn podseca na C i S klasu ,ali meni jos lepse izgleda ...

mix
15.1.2016 02:31
7
0

to za zadnju vucu jeste problem kod izbavivanja al ja dosta vozim bratov auto bmw i odavno mi se nije desilo da me zabaci jedno kad ja to zelim tako da je stil voznje najcesci krivac po mom misljenju

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: