Tuning

Mercedes-Benz CLS 63 AMG Wheelsandmore Seven-11

Korekcija savršenstva

Kako promeniti nešto što je već gotovo besprekorno?


U prirodi čoveka je potreba da menja svet oko sebe. To je sasvim normalno, želja da se od nečega već viđenog, stvori ono „nešto“, mnogo bolje, a što niko pre samog kreatora nije video. Ako je stvar dorade sopstvenog automobila kreativni proces i izražavanje vlasnika kroz isti, pa zašto bi to onda nekome smetalo?

Čemu sve to?
Da se ne lažemo, koliko god bili pristalice tjuninga i „friziranja“, toliko ne vidimo svrhu takvog rada na nekim primercima koji se na lopti zemaljskoj broje na prste. Popularno nazvano „budženje“ u slučaju Enza, iz bilo kog ugla gledano, nije pokušaj da se od dobrog stvori bolje, već je to prosto gađanje po sirotinji i iživljavanje prebogatih, jer im se izgleda - može. Tu se ništa ne dira, 50 godina tradicije automobilskog plemstva već je uradilo sve što je trebalo...

Sa druge strane, postoje i oni koji se umetničkim izrazom na sopstvenom automobilu bave pomoću čekića, pur pene i mnoštva fluorescentnih farbi. Ali opet je to njihovo vozilo, i ne možete reći da vam ne ulepša dan pojava jednog takvog fluorescentnog „haosa“ na ulicama grada, jer na kraju krajeva, slikamo ih, i kačimo po forumima, i svi srećni, svi zadovoljni...

Mat siva spoljašnjost ukrašena crnim trakama, svoju politiku u obrnutom smeru nastavlja i u unutrašnjosti šarajući sve na šta naiđe svojim prepoznatljivim tonom ali sad sa dominantnijom crnom bojom na kožnom enterijeru

Negde između te dve krajnosti smestio se segment „friziranja“ onih za koje njihovi proizvođači misle da ne postoji više mogućnost da se dorađuju. Savršena prilika da se neko sa viškom para i mašte umeša i dobro „istranžira“ nedodirljive! U ovom slučaju, nemačka tjunerska kuća Wheelsandmore to je učinila gigantu Mercedesu. Ovi veliki, išli su logikom da je CLS 63 u izvedbi njihovog AMG ogranka toliko dobar da tu nema šta da se „dira“. Prosto je utisak da Mercedes sve koji bi hteli da ga dorađuju, tokom nekog perioda privoli za sebe i ukroti, pa tako sve što rade, rade da ne dorade. Međutim, Nemci to vole, uvek ujednače i uniformišu sve u svom vidokrugu, valjda im tako im lepše... Wheelsandmore je još uvek mali pa mu se može da ne samo Mercedes, već i ostale brendove secka i lakira kako po svojoj volji.

Popovanje najboljima
Standardni CLS 63 AMG u podpunosti je presvučen novom serijom „Stage III kit“ za spoljnu modifikaciju posebno namenjenu ovom modelu. Treći nastavak u paleti mogućih dorada, kao poslednji nudi i najviše. Ono što prvo upada u oči a što je proslavilo ovog tjunera, jesu njegove mat crne felne od 20 inča. Ne ugrađuju se samo na ovaj model, štaviše, Wheelsandmore ih ugrađuje u skoro svaki model koji mu dopandne šaka. Ove leptoice zovu se 6Sporz2 , i po mnogo čemu predstavljaju jedne od najlepših među konkurencijom. Continental Sport Contact 5 P niskoprofilne gume sa dimenzijama 255/30/20, kompletiraju utisak i zaokružuju ovaj deo priče.

Motor je standardni, twinturbo V8 od 5,5 litara radne zampremine , proizveden od AMG-a samo za retke modele i posebne mušterije. Za one mušterije koje se smatraju dodatno posebnim, stiže paket za optimalizaciju rada motora, nov režim rada, novi usisni i novi izduvni sistem koji se završava mat crnim završecima sa gravurom logoa proizvođača. Ta optimalizacija za Wheelsandmore znači 700 konjskih snaga i obrtni moment od 1100 Nm. Tačna procena snage dodatno je otežana novim sistemom za kontrolu izduvnih ventila koji u kombinaciji sa sportskim katalizatorima proizvode opasno dobar zvuk! Opasnost da ove brojke ne ostanu tek tako navedeno, otklonjena je njihovim konkretnim naglašavanjem u imenu automobila. Prosto se zove „Seven-11“. Ovo prvo asocira na broj konjskih snaga, a ono drugo na obrtni moment sa predispozicijama za renome jedne rakete.

Mat siva spoljašnjost ukrašena crnim trakma, svoju politiku u obnutom smeru nastavlja i u unutrašnjosti šarajući sve na šta naiđe svojim prepoznatljivim tonom ali sad sa dominatnijom crnom bojom na kožnom enterijeru.

Sumiranje utisaka
Ovaj kreativni izražaj dizajnera vidljiv na fotografijama zaista je poseban. Baš u pravom smislu te reči, poseban, jer on ne dorađuje osnovu, on na osnovi pravi njenu drugu verziju. Možda je ovaj model 90% od svog bića čistokrvna „mečka“, ali je već na prvi pogled, on jedan sasvim novi automobil.

Wheelsandmore ovaj odnos u korist Mercedesa pomera u svoju korist na barem 50-50%. Da, uvidećete vi da je to onaj automobil što ste već negde na nekom putu videli ali ne odmah. E, to je najveća pohvala za svakoga ko remontuje i unapređuje, da ne naruši ime i ugled od onoga što će da menja, ali da stvori njegovog još moćniji avatar koji će prvi svojom originalnošću upadati u oči...

Piše Pero Ivić
Fotografija Wheelsandmore
3783
Postavljeno: 15.11.2013

Arhiva: Tuning

Rubrika: Tuning
Postavljeno: 21.06.2014

Larte Design Mercedes-Benz GL Black Crystal

Interesantan je komentar u američkim automobilskim medijima: „Ne morate da idete na Aljasku da gledate Rusiju iz vašeg „dvorišta“; možete da vidite Rusiju u svojoj ulici uz pomoć Larte Designa“


Rubrika: Tuning
Postavljeno: 17.12.2013

Dodge Challenger R/T Shaker

„Muscle“ obojen u narandžasto


Rubrika: Tuning
Postavljeno: 15.11.2013

Mercedes-Benz CLS 63 AMG Wheelsandmore Seven-11

Kako promeniti nešto što je već gotovo besprekorno?


Carlsson SLK 340 Judd

23.04.2013

ABT Audi AS5 Sportback

17.04.2013

BMW MH3 V8 R Biturbo

21.01.2013

Fiat 500 Cinquone Stradale

10.01.2013

Honda CR-Z Mugen

04.07.2011

BMW M3 Pick-up

20.06.2011

Honda CR-Z

03.03.2011

MTM Audi RS6 Clubsport English version Tekst sa video prilogom!

07.10.2010

MTM Audi Q5/Q7 Crossliner

17.09.2010

Porsche 9ff GTurbo 1000

27.07.2010

G-Power BMW M3

23.07.2010

Geiger Cars F650

25.03.2010

Gemballa MIG-U1

08.03.2010

Geiger Cadillac CTS-V

14.01.2010

Brabus E V12 Black Baron

17.12.2009

Civic Mugen Type R

23.11.2009

Hamann Imperator

27.10.2009

Edo Competition C63 AMG

15.09.2009

Geiger Twin Turbo Corvette Z06

24.08.2009

Lamborghini Gallardo LP560-4 Polizia

29.06.2009

Alfa Romeo MiTo Marangoni

28.05.2009

Vauxhall VXR8 Bathurst S

28.04.2009

Geiger Challenge SRT8

17.03.2009

Edo LP 710-2 Christian Audigier

09.02.2009

Mansory Bentley Continental GT

16.01.2009

Hamann Sportivo 500

21.11.2008

BMW X5 Hamann

28.08.2007

Rinspeed Imola

31.10.2006

Kleemann ML50K S8

06.01.2006

Lorinser E Class Sedan LV

07.11.2005

petrolhead
15.11.2013 03:59
11
3

Ovo je mozda jedini tjuner (za Mercedes) za sada, koji ne skrnavi automobile, nego ih postuje, bas kao u poslednjoj recenici u tekstu, za razliku od Hamann-a, Mansorija (nisam siguran da su radili na Mercedesima), a cesto i od Brabus-a i Carlsson-a...

MB Fan
15.11.2013 11:01
8
2

CLS je inace sam po sebi prica za sebe. Jos ovako "doteran" moze samo da ledi krv u zilama... Dok im automobili ne postanu "lebdilice" nece se smiriti! A ko zna i tad...???

kuki
18.11.2013 21:56
4
1

nemojte je zvati autom jer je vredjate on je mnogo vise nego auto a mrcedes je posebna prica i firma bila i ostala

BA
25.11.2013 23:26
0
0

Sto bi rekli,sve hvali a vozi Mercedesa:-)

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: