Predstavljamo

Mercedes-Benz A-Class

Novi adut

Nova četvrta generacija modela Mercedes-Benz A-Class, nakon koncepta i brojnih špijunskih fotografija i tizera, je premijerno predstavljena pre četiri dan


Ona je dinamična kao nikada pre, ali i je u isto vreme i veoma udobna. U potpunosti ponovo definiše moderni luksuz u kompaktnoj klasi, te stvara revoluciju unutrašnjeg dizajna. Što se tiče tehnologije, nova A-klasa ne samo da zauzima prvo mesto zahvaljujući MBUX (Mercedes-Benz User Experience) infotejnment sistemu već poseduje i niz funkcija koje su ranije bile rezervisane samo za segment luksuznih automobila. Prema tome, nova A-klasa je postala pravi inteligentan saputnik u svakodnevnim aktivnostima.

Sve modele nove A-klase pokreću novi i efikasni dizel i benzinski agregati te je korisnost ovog modela, iako je Mercedes-Benz zadržao sportski izgled, daleko veća nego kod prethodnih modela.

Istorijat
A-klasa je najmanji i prvi automobil kompanije Mercedes sa pogonom na prednjim točkovima. Prve dve generacije su pripadale klasi malih automobila, međutim, bili su nešto viši u odnosu na njih, pa su ih ljudi često smatrali i automobilima iz segmenta minivenova.

Prva generacija, koja nosi oznaku W168 i koja se proizvodila u periodu od 1997. do 2004. godine, predstavljena je na Sajmu automobila u Frankfurtu 1997. godine. Ovaj model je bio prilično neobičan za jednu kompaniju kakav je Mercedes, jer je imao pogon na prednjim točkovima i bio je neobično visok i kratak automobil.

Druga generacija, W169 koja se proizvodila od 2004. do 2012. godine je predstavljena na Sajmu automobila u Parizu 2004. godine. Za razliku od prethodne generacije, druga generacija je pored verzije sa petoro vrata imala i verziju karoserije sa troja vrata. Obe verzije su dobile nove prednje i zadnje svetlosne grupe i novu masku hladnjaka. Da se ne bi ponovili problemi kakve je imao W168, druga generacija je opremljena sa bogatim paketom sigurnosne opreme i raznim proverenim tehničkim rešenjima.

Treća generacija A-klase, W176, napustila je koncept i formu minivena i tako je sa svojim dimenzijama prešla u nižu, srednju klasu automobila. Treća generacija je 2012. godine izabrana za najlepši automobila na Međunarodnom festivalu automobila i predstavlja najprodavaniji automobil kompanije Mercedes na mnogim tržištima.

Glavni konkurenti A-klase su Audi A3 i BMW Serije 1.

Dimenzije i dizajn
Nova generacija A-klase bazirana je na MFA2 platformi, te je međuosovinsko rastojanje veće za 30 milimetara, u odnosu na prethodnu generaciju. Primena te nove platforme doprinela je i većim dimenzijama automobila, koji je sada dugačak 4.419 milimetara, širok 1.796 milimetara i visok 1.440 milimetara. Upravo iz tog razloga, i zapremina prtljažnika je sada veća za 29 litara u odnosu na prethodnu generaciju i iznosi 370 litara. U kabini ima više mesta za ramena, laktove, i glave putnika i na prednjim i na zadnjim sedištima.

Što se tiče izgleda, novi model predstavlja iskorak u dizajnerskoj filozofiji koju u kompaniji nazivaju „Sensual Purity“, a sve smo mogli da vidimo već na konceptnom modelu. Iščezle su agresivne linije koje smo vidjeli na trećoj generaciji, a njih sada zamjenjuju elegantne linije po ugledu na novi CLS, što uopšte nije loša stvar. Naime, prednjim delom automobila dominiraju trouglasti farovi koji se nalaze sa leve i desne strane široke maske hladnjaka. Takođe možemo videti i usisnike za vazduh drugačijeg oblika i dnevna svetla integrisana u farove.

Enterijer i tehnologija
Kada je reč o enterijeru, on nam je otkriven u potpunosti još krajem prošle godine i znamo da je opremeljn velikim brojem tehnologije i gedžeta. Prva promena koja je možda najupadljivija jeste ta što se u novom modelu nalaze dva ekrana koji izgledaju kao da su preuzeti sa nekog skupljeg automobila te kompanije, s tim što ovi ekrani izlaze iz okvira komandne table, a nisu integrisani u nju (kao što je to slučaj sa E klasom).

Nova A-klasa je ujedno i prvi model sa MBUX infotejnment sistemom koji je premijerno predstavljen na Sajmu potrošačke elektronike u Las Vegasu početkom godine. Za ovaj sistem se navodi da poseduje tehnologiju veštačke inteligencije koja će omogućiti i mnogo prisniji odnos (da ne kažemo emocionalan) vlasnika sa automobilom. Osnovni model će imati dva ekrana veličine 7 inča, dok će model koji se nalazi u sredini ponude imati ekran instrument table veličine 7, i infotejment ekran veličine 12,3 inča. Plava i žuta su samo neke od ukupno 64 boja ambijentalnog osvetljenja.

Volan deluje veoma poznato, a to je zbog toga što je preuzet sa S-klase, kako bi uvodnom modelu Mercedesa dao premijum izgled. Ista je priča i sa malim otvorima za vazduh koji podsećaju na one kod kupe i kabriolet modela E-klase. Što se sedišta tiče, Mercedes ističe da ona veoma nalikuju onima iz višeg segmenta, i da je A klasa prvi automobil u svom segmentu čija su sedišta razvijena korišćenjem kompjuterske simulacije. Kupci će imati izbor od tri vrste predjih sedišta.

Novi model je obogaćen i brojnim sistemima asistencije vozaču, od kojih su mnogi pozajmljeni od nove S-Klase. Tu je sistem za aktivno držanje odstojanja od automobila ispred, sistem za zaustavljanje u slučaju nužde sa automatskim kočenjem (standard), sistem za ostajanje u saobraćajnoj traci i prestrojavanje po potrebi, PRE-SAFE Plus funkcija koja prepoznaje mogući udar otpozadi i sprečava da automobil bude „odbačen“ napred (u suprotnu traku, na druga vozila) i drugi.

Agregati i performanse
Što se tiče motorizacije tu će za početak biti dostupne tri četvorocilindarske varijante agregata: benzinci A 200 i A 250 i dizel A 180 d.

Verzija A 200 koristi četvorocilindarski agregat zapremine 1,4 litara koji proizvodi 163 konjske snage i 250 Nm obrtnog momenta, a koji je povezan ili sa sedmostepenim 7G-DCT ili šestostepenim manuelnim menjačem. Ovaj agregat novom modelu omogućava da od 0 do 100 km/h ubrzava za 8 sekundi, kada je povezan sa automatskim menjačem i maksimalnu brzinu od 225 km/h, dok je prosečna potrošnja deklarisana na 5,1 l/100 km (5,6 l sa manuelnim mjenjačem). Agregat je nastao kao proizvod saradnje sa kompanijom Renault i koji se sada već nalazi u modelima Renault Scenic i Grand Sceninc.

Verzija A 250 poseduje četvorocilindarski agregat radne zapremine dva litara koji proizvodi 224 konjskih snaga i 350 Nm obrtnog momenta, a povezan je samo sa sedmostepenim 7G-DCT menjačem. A250 od 0 do 100 km/h ubrzava za svega 6,2 sekunde i razvija maksimalnih 250 km/h uz prosečnu potrošnju od 6 l/100 km.

Nešto kasnije će biti uvedene još dva benzinska agregata.

Verzija A180 d ispod haube poseduje dizel agregat zapremine 1,5 litara koji proizvodi 116 konjskih snaga i 260 Nm obrtnog momenta, a povezan je sa 7G-DCT menjačem. Kao opcija, dostupan je i 4Matic pogon na svim točkovima. Očekivano, dizelaš je najekonomičniji sa prosečnom potrošnjom od 4,1 l/100 km, ali je i dosta tromiji te mu je za ubrzavanje do 100 km/h potrebno 10,5 sekundi, a postiže maksimalnu brzinu od 202 km/h. Nešto snažnija dizel opcija će se u ponudi naći nešto kasnije.

Najavljene su još i dve performantne verzije ovog modela koje će nositi oznake AMG A35 i AMG A45. Prvi će posedovati dvolitarski benzinski agregat sa turbo punjačem koji će proizvoditi oko 340 konjskih snaga, dok će se u drugom naći isti agregat, s tim što će biti naštimovan tako da proizvodi oko 400 konjskih snaga.

Nakon ovih opcija, očekuje se da se pojave i plug-in hibridna i električna verzija ovog modela.

Zvanična, javna premijera nove generacije A klase je zakazana za Sajam automobila u Ženevi, a njena prodaja će krenuti neočekivano brzo, te će se širom Evrope naći u prodajnim salonima već krajem marta. Očekuje se da cena uvodnog modela bude oko 27.000 evra.

Rezime
Kompanija Mercedes je predstavljanjem nove generacije svog hečbek modela napravila veoma pametan potez. Zadržala je sve ono što je krasilo prethodnu generaciju, i u nju ubacila veliki deo tehnologije koja karakteriše luksuzne automobile. U svakom slučaju, s obzirom da je prethodnik ovog modela bio veoma uspešan, nema razloga za sumnju da ova generacije neće ponovit, ako ne i nadmašiti uspeh treće generacije. Prednost je svakako više prostora u kabini, kao i efikasniji i ekonomičniji agregati.

Autor: Saša Stanković
4913
Postavljeno: 07.02.2018

Arhiva: Predstavljanja

Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 17.05.2018

Rolls-Royce Cullinan

Pre samo sedam godina predstavnici kompanije Rolls-Royce su kategorično tvrdili da njihova kompanija ne planira ulazak u segmentSUV modela. Ipak, izgleda da su tržišni zahtevi jači i od britanske tradicije


Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 12.03.2018

Mercedes-Benz AMG GT63 S 4-Door

Mercedes-Benz, tačnije njihovo AMG odeljenje je još na prošlogodišnjem ženevskom sajmu automobila obećalo da će njihov novi model biti najnapredniji i najsnažniji automobil do sada


Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 09.03.2018

Audi A6 (2019)

Pored brojnih noviteta predstavljenih na ženevskom sajmu automobila, nova verzija jednog dobro poznatog modela postala je apsolutni hit. Audi A6!


Peugeot 508

01.03.2018

Ford Ranger Raptor (2019)

21.02.2018

Hyundai i30 Fastback Tekst sa video prilogom!

12.02.2018

Mercedes-Benz A-Class

07.02.2018

Mercedes-Benz G-Class 2018.

23.01.2018

Lamborghini Urus

26.12.2017

Jeep Wrangler 2018 Tekst sa video prilogom!

08.12.2017

Jaguar E-Pace

28.11.2017

Toyota Land Cruiser (2018)

06.11.2017

Polestar 1 (2020)

30.10.2017

Audi A7 Sportback

24.10.2017

Aston Martin DB11 Volante

16.10.2017

Audi R8 V10 RWS

09.10.2017

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

06.10.2017

Suzuki Swift Sport 2018

04.10.2017

Toyota Yaris GRMN

28.09.2017

Volkswagen Polo GTI

26.09.2017

Škoda Karoq

21.09.2017

Audi RS4 Avant

20.09.2017

Renault Megane RS

18.09.2017

Volkswagen I.D. Crozz II Koncept

16.09.2017

Dacia Duster

14.09.2017

Porsche Cayenne

04.09.2017

Renault Alaskan

02.09.2017

Bentley Continental GT

01.09.2017

Volkswagen T-Roc

28.08.2017

Ferrari Portofino

25.08.2017

BMW M5

23.08.2017

Mercedes Maybach 6 Cabriolet Tekst sa video prilogom!

21.08.2017

Lotus Evora GT430

14.08.2017

Mercedes X klasa

22.07.2017

Hyundai i30 N

21.07.2017

Audi A8

18.07.2017

Jaguar XE SV Project 8 (2018)

05.07.2017

Peugeot Pick Up (2018)

28.06.2017

Nissan X-Trail (2018)

21.06.2017

Škoda Octavia RS

20.06.2017

Hyundai Kona

15.06.2017

Peugeot 308 za 2018. godinu

07.06.2017

Fiat 500L za 2018. godinu

24.05.2017

Škoda Karoq

20.05.2017

BMW M240i Coupe

17.05.2017

Dacia Logan MCV Stepway

12.05.2017

Seat Ibiza

02.05.2017

Honda Civic Type R

28.04.2017

Mercedes-AMG S63 4MATIC+

25.04.2017

Lexus LS 500h

21.04.2017

Škoda Octavia RS

20.04.2017

Mazda CX-5

14.04.2017

Volkswagen e-Golf

11.04.2017

Alpine A110 Tekst sa video prilogom!

23.03.2017

Volkswagen Arteon

21.03.2017

Volvo XC60 za 2018. godinu

13.03.2017

BMW Serija 1 sedan

04.03.2017

Lamborghini Aventador S

28.02.2017

Škoda Citigo za 2017.

24.02.2017

Škoda Kodiaq Scout

11.02.2017

Nissan Micra

24.01.2017

2018 Mercedes GLA

21.01.2017

Toyota Camry 2018

17.01.2017

Audi Q8

11.01.2017

Mercedes AMG GT R

06.01.2017

Škoda Octavia Scout

03.01.2017

2017 Opel Insignia Tekst sa video prilogom!

28.12.2016

2017 Ford Fiesta

13.12.2016

Novi Jeep Compass

30.11.2016

Alfa Romeo Stelvio

22.11.2016

2017 BMW serije 5

15.10.2016

Jeep Compass

12.10.2016

Lincoln Continental

16.09.2016

Škoda Kodiaq

10.09.2016

Renault Megane Sedan

26.08.2016

Fiat 500 Abarth

22.07.2016

Renault Koleos

11.07.2016

Maserati Levante

09.04.2016

Subaru Impreza

06.04.2016

Bugatti Chiron

30.03.2016

Mercedes-AMG C63 Coupe

26.08.2015

Audi S8 plus

19.08.2015

Opel Astra

30.07.2015

Audi A4 i A4 Avant

25.07.2015

Honda Civic Type R

08.06.2015

Nissan Sway koncept

29.05.2015

BMW serija 1

15.04.2015

Ferrari 488 GTB

13.04.2015

Porsche 911 Targa 4 GTS

10.04.2015

Cadillac CTS-V

24.01.2015

Toyota Mirai

05.01.2015

Porsche 911 GTS

31.12.2014

Jaguar XE

12.09.2014

Ford Focus ST

28.08.2014

Mercedes-Benz S65 AMG Coupe

27.08.2014

Peugeot 508

23.07.2014

Mercedes V klase

16.07.2014

2015 Ford F-150

15.07.2014

Audi Allroad Shooting Brake

25.06.2014

Golf R400

13.06.2014

Mercedes-Benz Coupe Concept SUV

10.06.2014

McLaren 650S

09.05.2014

Mercedes-Benz S klasa kupe

28.04.2014

Chrysler 200

23.04.2014

Peugeot 108

22.04.2014

BMW Active Tourer Series 2

19.04.2014

Jeep Renegade

13.03.2014

Toyota FT-1

11.03.2014

Nissan Sport Sedan Concept

06.03.2014

BMW X3

03.03.2014

Infiniti Q50 Eau Rouge

28.02.2014

Mercedes GLA 45 AMG

24.02.2014

Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo

20.02.2014

Lamborghini Huracan LP610-4

18.02.2014

Mercedes-Benz C klasa

11.02.2014

Ford Mustang

05.02.2014

Subaru WRX

30.01.2014

Jaguar F-Type

28.01.2014

Porsche Macan

23.01.2014

Lexus RC Coupe

07.01.2014

Mercedes-Benz S 63 AMG

30.12.2013

Mini Cooper

27.12.2013

BMW serija 2

19.12.2013

Tržište SAD - Toyota Tundra

29.11.2013

BMW serija 4

28.11.2013

Ford Fiesta ST 2014

21.11.2013

Nissan X-Trail

13.11.2013

Audi Nanuk Concept

12.11.2013

Nikada rođeni modeli - Jaguar F-Type

31.10.2013

BMW i8

22.10.2013

Volkswagen Golf R

17.10.2013

Opel Monza

10.10.2013

Volvo Coupe Concept

07.10.2013

Jaguar Project7

16.09.2013

BMW i3

13.09.2013

Mercedes-Benz S63 AMG

10.09.2013

Peugeot 308

13.08.2013

Mazda3

05.08.2013

BMW X5

29.07.2013

Škoda Octavia RS

22.07.2013

Icona Vulcano

15.07.2013

Porsche 911 Turbo/Turbo S

10.07.2013

Volkswagen Golf GTI

02.07.2013

Maserati Ghibli

25.06.2013

Mercedes-Benz S klasa Tekst sa video prilogom!

17.06.2013

Citroen C4 Picasso

14.06.2013

Range Rover Sport

31.05.2013

Audi A3 Sedan

27.05.2013

Suzuki SX4

21.05.2013

BMW X4

10.05.2013

LaFerrari

06.05.2013

KIA Provo Concept

03.05.2013

McLaren P1

01.05.2013

Porsche 911 GT3

25.04.2013

Lamborghini Veneno

22.04.2013

Toyota i-ROAD

18.04.2013

Ford Explorer

15.04.2013

Cadillac ELR Tekst sa video prilogom!

09.04.2013

Nissan Note

08.04.2013

Lexus IS

03.04.2013

VW Cross Blue Concept

02.04.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

01.04.2013

BMW Serija 3 Grand Turismo

26.03.2013

BMW Series 4 Coupe Concept Tekst sa video prilogom!

21.03.2013

Chevrolet Corvette C7 Stingray Tekst sa video prilogom!

19.03.2013

Volvo S60 Polestar Concept

11.03.2013

Mercedes-Benz CLA Tekst sa video prilogom!

05.03.2013

Renault Captur

25.02.2013

Subaru Forester

20.02.2013

Peugeot 2008

18.02.2013

Nissan Pathfinder

31.01.2013

Audi RS6 Avant

24.01.2013

Porsche Cayman

17.01.2013

Citroen DS3 Cabrio

02.01.2013

Mazda 6

26.12.2012

MINI Paceman

18.12.2012

McLaren P1

05.12.2012

Škoda Rapid

03.12.2012

Jaguar F-type

29.11.2012

Peugeot Onyx Concept

21.11.2012

Ford Mondeo

19.11.2012

Peugeot 208 GTi

13.11.2012

Toyota Auris

08.11.2012

VW Golf 7

06.11.2012

Opel Adam

01.10.2012

Renault Clio

26.09.2012

BMW Serija 7

24.09.2012

Land Rover Range Rover

18.09.2012

Mercedes-Benz G Klasa

11.09.2012

BMW Zagato Coupe

24.08.2012

Porsche 918 Prototype

13.08.2012

Mercedes-Benz Style Coupe

09.08.2012

Volkswagen Scirocco GTS

07.08.2012

Fisker Atlantic Tekst sa video prilogom!

25.07.2012

Bentley Continental GT Speed

23.07.2012

BMW X1

16.07.2012

MG Icon

03.07.2012

Citroen Numéro 9 Concept

26.06.2012

Toyota Avalon

19.06.2012

Volkswagen Golf GTi Cabriolet

13.06.2012

Nissan NV200

11.06.2012

Bentley EXF 9

08.06.2012

Dodge Viper SRT

01.06.2012

Infiniti Emerg-E

30.05.2012

Lamborghini Aventador Jota

28.05.2012

Volvo V40

17.05.2012

Chevrolet Camaro ZL1

08.05.2012

Mercedes-Benz A klasa

30.04.2012

Ferrari F12 Berlinetta

23.04.2012

BMW Concept M135i

17.04.2012

Audi RS4 Avant

12.04.2012

Chevrolet Corvette 427

10.04.2012

MINI Roadster

06.04.2012

Porsche Panamera GTS

03.04.2012

BMW M6

28.03.2012

Aston Martin V12 Zagato

20.03.2012

Audi A6 Allroad Quattro

16.03.2012

Honda Accord Coupe Concept

12.03.2012

Toyota GT-86

09.03.2012

Cadillac ATS

05.03.2012

Acura NSX

01.03.2012

Dodge Dart

28.02.2012

Volkswagen E-Bugster

20.02.2012

Porsche Boxster

15.02.2012

Audi A1 Sportback

07.02.2012

BMW Series 6 Gran Coupe

03.02.2012

Mercedes-Benz SL 2013

02.02.2012

Bentley Continental GT V8

27.01.2012

Volkswagen Cross Coupe

24.01.2012

Mercedes F125

17.01.2012

Lancia Thema

06.01.2012

Subaru BRZ

03.01.2012

Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale

27.12.2011

Mazda Takeri

09.12.2011

Peugeot 208

05.12.2011

Jaguar C-X16

02.12.2011

Renault Frendzy

25.11.2011

Honda Civic

23.11.2011

Škoda MissionL

17.11.2011

Mercedes-Benz C63 AMG Black Series

11.11.2011

Nissan Juke-R

10.11.2011

Maserati Kubang

31.10.2011

Hyundai i30

27.10.2011

Ford Evos

24.10.2011

Lexus GS

20.10.2011

Subaru XV

18.10.2011

FIAT Panda

11.10.2011

Porsche 911 Carrera

04.10.2011

Lexus LFA Nurburgring Edition

30.09.2011

BMW i3/i8

29.09.2011

Mercedes-Benz B klasa

26.09.2011

Mazda CX-5

20.09.2011

Aqos Le Mans

23.08.2011

Porsche Panamera S Hybrid

11.08.2011

VW Tiguan

05.08.2011

Mercedes M klasa

29.07.2011

Scion FR-S

19.07.2011

BMW 328 Hommage Tekst sa video prilogom!

01.07.2011

BMW Serija 1

28.06.2011

Hyundai i40 sedan

21.06.2011

Lexus LF-Gh Tekst sa video prilogom!

09.06.2011

Citroen DS5

06.06.2011

VW Beetle

26.05.2011

Mercedes-Benz Concept A

24.05.2011

Audi Q3

19.05.2011

Škoda Vision

12.05.2011

Alfa Romeo 4C

09.05.2011

Ford B-MAX

29.04.2011

Kia Rio

18.04.2011

BMW Vision ConnectedDrive

14.04.2011

Lamborghini Aventador Tekst sa video prilogom!

11.04.2011

VW XL1

07.04.2011

Aston Martin Virage Tekst sa video prilogom!

15.03.2011

Porsche 918 RSR

10.03.2011

Honda Civic

07.03.2011

Lancia Stratos

01.03.2011

Mercedes-Benz SLK Tekst sa video prilogom!

24.02.2011

Hyundai Veloster

22.02.2011

Ferrari FF

14.02.2011

Nissan Ellure

03.02.2011

MINI Countryman WRC

01.02.2011

Audi A6 Tekst sa video prilogom!

28.01.2011

Honda Brio

27.01.2011

BMW Serija 1 M Coupe Tekst sa video prilogom!

24.01.2011

Dacia Duster Trophée Andros

10.01.2011

Red Bull X1

29.12.2010

Jaguar C-X75 Tekst sa video prilogom!

24.12.2010

Audi RS 3 Sportback

20.12.2010

Hyundai Elantra

16.12.2010

Pagani Zonda Tricolore

02.12.2010

Ford Ranger i Mazda BT-50

29.11.2010

Saab 9-4X

23.11.2010

VW Eos

18.11.2010

BMW 6 Series Concept Coupe

05.11.2010

Mazda Shinari

02.11.2010

Opel GTC Paris

01.11.2010

Lotus Elite

19.10.2010

VW Passat

14.10.2010

Bugatti Veyron Super Sport

04.10.2010

Mercedes CLS

24.09.2010

Citroen DS4

16.09.2010

Range Rover Evoque

31.08.2010

Audi A7 Sportback

30.08.2010

Peugeot 508

26.08.2010

BMW X3

23.08.2010

Volkswagen Jetta

26.07.2010

Renault Latitude

22.07.2010

Audi A1 Wörthersee 2010

15.07.2010

Jeep Grand Cherokee Tekst sa video prilogom!

22.06.2010

Citroën C4 Tekst sa video prilogom!

21.06.2010

Alfa Romeo Zagato TZ3 Corsa

04.06.2010

Mercedes-Benz Shooting Break

03.06.2010

VW Phaeton

31.05.2010

BMW Gran Coupe Concept

21.05.2010

Benero

11.05.2010

KIA Optima

26.04.2010

Porsche 918 Spyder Tekst sa video prilogom!

19.04.2010

Porsche Cayenne Tekst sa video prilogom!

06.04.2010

Noble M600

01.04.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

29.03.2010

VW Touareg Tekst sa video prilogom!

26.03.2010

Audi A1

19.03.2010

Peugeot SR1

09.03.2010

VW Compact Coupe Concept

04.03.2010

Ford Focus

02.03.2010

Opel Meriva

26.02.2010

Pagani Zonda R

25.02.2010

Hyundai Sonata

08.02.2010

VW Amarok

27.01.2010

Alfa Romeo Giulietta

25.01.2010

Bugatti 16C Galibier

28.12.2009

BMW M3 GTS

22.12.2009

Dacia Duster Andros Tekst sa video prilogom!

21.12.2009

Lexus LFA

24.11.2009

Toyota FT-86

16.11.2009

Honda CR-Z

13.11.2009

Hyundai ix35

02.11.2009

Mercedes-Benz SLS AMG

20.10.2009

Ford C-MAX

16.10.2009

Trabant nT

14.10.2009

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

12.10.2009

Nissan LEAF

28.09.2009

Jaguar XJ

18.09.2009

KIA Venga

14.09.2009

Bentley Mulsanne

10.09.2009

Peugeot 5008

14.08.2009

Zenvo ST1

10.08.2009

BMW X1

23.07.2009

Citroen C3

21.07.2009

Opel Astra

06.07.2009

Kia Sorento

03.07.2009

VW Scirocco R

02.07.2009

Aston Martin One-77

23.06.2009

Subaru Legacy

04.06.2009

Acura ZDX

14.05.2009

BMW X5 M i X6 M

12.05.2009

Infiniti Essence

11.05.2009

Opel Ampera

27.04.2009

Mercedes-Benz SLS

24.04.2009

Škoda Yeti

23.04.2009

Toyota Verso

09.04.2009

VW Polo

07.04.2009

Dacia Duster

06.04.2009

Rinspeed iChallenge Concept

31.03.2009

BMW Serija 5 Gran Turismo

23.03.2009

Rolls-Royce 200EX

13.03.2009

Mercedes E Coupe

12.03.2009

Toyota Prius

05.03.2009

Mercedes E klasa

03.03.2009

Peugeot 3008

27.02.2009

VW Concept Blue Sport

25.02.2009

Audi Sportback Concept

23.02.2009

Shelby Mustang GT500

06.02.2009

Mercedes SL65 AMG Black Series

30.01.2009

Mazda 3

19.01.2009

BMW Z4

12.01.2009

Volvo S60

07.01.2009

Nissan 370Z

24.12.2008

Chevrolet Volt

16.12.2008

Lamborghini Estoque

20.11.2008

Toyota Avensis

17.11.2008

Toyota Urban Cruiser

22.10.2008

Mercedes-Benz Concept Fascination

20.10.2008

Renault Megane III

17.10.2008

Lotus Evora

02.10.2008

BMW serija 7

30.09.2008

Citroen C3 Picasso

23.09.2008

Ford Focus RS

18.09.2008

VW Golf VI

15.09.2008

Alfa Romeo MiTo

14.08.2008

Opel Insignia

01.08.2008

Kaipan 14

28.07.2008

BMW GINA Light Visionary Model koncept

25.07.2008

Chevrolet Aveo 3 door

23.07.2008

Opel Insignia

30.06.2008

Ferrari California

27.06.2008

VW Scirocco

16.06.2008

Suzuki A-Star Concept

10.06.2008

Lancia Delta

02.06.2008

Jaguar XF

30.05.2008

VW Caddy Maxi Life

28.05.2008

Kia Soul

13.05.2008

Ford Fiesta

09.05.2008

Rinspeed sQuba

29.04.2008

Renault Koleos

23.04.2008

Mercedes-Benz SL 63 AMG i SL 65 AMG

31.03.2008

Nissan GT-R, Murano i Pivo 2 Concept

27.03.2008

Dodge Challenger SRT8

21.03.2008

Ford Explorer 2008

17.03.2008

Citroen C5

29.02.2008

Cadillac Provoq Concept

08.02.2008

Mercedes-Benz Vision GLK Freeside

06.02.2008

Mercedes-Benz F700 Concept

07.01.2008

Seat Tribu Concept

02.01.2008

Audi metroproject quattro

17.12.2007

Toyota IQ Concept

10.12.2007

VW Tiguan

21.11.2007

Suzuki Splash

12.11.2007

Opel Astra Sedan

06.11.2007

Ford Kuga

05.11.2007

Citroen C-Cactus Concept

24.10.2007

Mazda 6

09.10.2007

Audi A4

08.10.2007

BMW Concept X6

05.10.2007

BMW Serija 1 Coupe

02.10.2007

Mini Clubman

27.09.2007

Peugeot 308 RC Z

14.09.2007

Porsche 911 GT2

11.09.2007

Bentley Brooklands

30.08.2007

Spyker C12 Zagato

20.08.2007

Renault Laguna

30.07.2007

Seat Altea Freetrack

25.07.2007

Peugeot 308

18.07.2007

Fiat Linea

16.07.2007

Opel Agila

10.07.2007

VW Golf GTI W12-650

28.06.2007

Porsche 911 Turbo Cabriolet

25.06.2007

Mazda 2

22.06.2007

Peugeot 207 SW Outdoor Concept

21.06.2007

Buick Riviera Concept

19.06.2007

Suzuki SX4 Sedan

15.06.2007

Audi TT Clubsport Quattro

11.06.2007

Kia KND-4 Concept

07.06.2007

Honda Accord Coupe Concept

04.06.2007

Volkswagen Golf Variant

02.06.2007

Lada C-class Concept Coupe

31.05.2007

Ford Mustang Shelby GT 500 KR

28.05.2007

Mazda Hakaze Concept

24.05.2007

BMW M3 Coupe

22.05.2007

Opel GTC Concept

19.05.2007

Chevrolet Beat, Trax i Groove

17.05.2007

Hyundai Genesis Concept

14.05.2007

BMW Concept CS

09.05.2007

GM V6 Dizel

03.05.2007

Maserati GranTurismo

27.04.2007

Citroen C-Crosser i Peugeot 4007

25.04.2007

Dodge Demon Concept

23.04.2007

Cirrus

21.04.2007

Audi A5

17.04.2007

Ford Mondeo

13.04.2007

Fiat 500

09.04.2007

Rinspeed eXasis

06.04.2007

Suzuki XL7

05.04.2007

KTM X-Bow

27.03.2007

Renault Twingo

22.03.2007

Motor Volvo 3,2 litra R6

08.03.2007

VW Tiguan

05.03.2007

Maybach 62 S

26.02.2007

Eurostar EU-97

22.02.2007

Mercedes-Benz C klase

15.02.2007

Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe

12.02.2007

Dodge Viper SRT 10

09.02.2007

Evector VUT 100 Cobra

06.02.2007

Kia Cee'd

29.01.2007

BMW serije 3 Cabrio

26.01.2007

Peugeot 207 CC

23.01.2007

VW Iroc Concept

22.01.2007

Volvo XC60 Concept

19.01.2007

Jaguar C-XF

16.01.2007

Škoda Fabia

15.01.2007

Mazda BT-50

12.01.2007

VW GX3

04.01.2007

Aston Martin Rapide

01.01.2007

Toyota Auris Concept

29.12.2006

Chevrolet WTCC Ultra

22.12.2006

Audi R8

18.12.2006

Chrysler Sebring Cabrio

14.12.2006

Lancia Delta HPE Concept

01.12.2006

GM SUV 2007.

27.11.2006

Peugeot 908 RC

24.11.2006

Dodge Avenger Concept

16.11.2006

Dacia Logan MCV

14.11.2006

Fiat Bravo

13.11.2006

Mini

03.11.2006

Ford Mondeo

27.10.2006

Tesla Roadster

05.10.2006

BMW X5

19.09.2006

Citroen C4 Picasso

12.09.2006

Ford Transit

22.08.2006

Alfa Romeo 159 Sportwagon

15.08.2006

Pagani Zonda Roadster F

08.08.2006

Saab Aero X

01.08.2006

Mercedes-Benz CL-klase

28.07.2006

Mazda Kabura Concept

25.07.2006

Chrysler Sebring

24.07.2006

Kia Carnival

17.07.2006

Lamborghini Murcielago LP640

10.07.2006

Chevrolet Captiva

03.07.2006

Dodge Caliber

26.06.2006

Mercedes-Benz E-klase

15.06.2006

BMW Serije 3 Coupé

09.06.2006

Dacia Logan Steppe Concept

01.06.2006

Peugeot 207 RCup Concept

26.05.2006

Opel Corsa

25.05.2006

VW Concept A

19.05.2006

Hyundai Santa Fe

11.05.2006

Saab 9-7X

04.05.2006

Honda Legend

27.04.2006

Audi TT

24.04.2006

Muscle Cars

20.04.2006

Fiat Doblo

14.04.2006

Suzuki SX4

11.04.2006

Opel GT

04.04.2006

BMW Z4 M Coupe

30.03.2006

Dodge Hornet Concept

28.03.2006

Ford S-MAX

23.03.2006

Lexus LS 460 L

13.03.2006

Mazda CX-7

09.03.2006

Peugeot 207

06.03.2006

Ferrari 599 GTB

02.03.2006

Audi S6

24.02.2006

Lamborghini Miura

20.02.2006

Mitsubishi Concept X

14.02.2006

Suzuki Grand Vitara

13.02.2006

Smart Crosstown

10.02.2006

Citroen C-AirPlay Concept

06.02.2006

Mercedes-Benz GL klase

03.02.2006

SAAB 9-5

30.01.2006

Ford Iosis

23.01.2006

Mini Cooper S

20.01.2006

Fiat Sedici

12.01.2006

Dodge Nitro Concept

05.01.2006

Opel Antara GTC Concept

26.12.2005

Jeep Compass

22.12.2005

Maserati GranSport Spyder

14.12.2005

Ferrari GG 50 Concept

12.12.2005

Škoda Octavia RS

06.12.2005

BMW Z4

01.12.2005

Ford Galaxy

28.11.2005

Mazda Sassou

23.11.2005

Carlsson CM50 K

22.11.2005

Toyota Yaris II

18.11.2005

VW EcoRacer Concept

17.11.2005

Mercedes-Benz Vision R 63 AMG

09.11.2005

Mini Wagon Concept

01.11.2005

Peugeot 20Cup

31.10.2005

Hyundai Accent SR Concept

26.10.2005

Dodge Viper SRT10 Coupe

21.10.2005

VW Eos

17.10.2005

Lamborghini Gallardo SE

12.10.2005

Opel Vectra OPC

06.10.2005

Opel Astra TwinTop

03.10.2005

Audi Q7

27.09.2005

Citroen C-SportLounge

22.09.2005

Honda Civic

19.09.2005

Ford Focus MS Design

05.09.2005

Fiat 600 50th

01.09.2005

Porsche Cayman S

19.08.2005

VW Fox

18.08.2005

Lexus IS 200

17.08.2005

Volvo C70 CC

16.08.2005

VW Passat Caravan

15.08.2005

Jaguar XK 4,2-S

12.08.2005

Seat Leon

08.08.2005

Mercedes-Benz Bionic Car

05.08.2005

Škoda Yeti

02.08.2005

Pagani Zonda

30.07.2005

Maybach Exelero

28.07.2005

Peugeot 307

25.07.2005

Ford Focus Vignale Concept

21.07.2005

Mercedes-Benz S klase

18.07.2005

Renault Clio III

15.07.2005

Cadillac DTS

06.07.2005

Hyundai Portico

04.07.2005

Ford SAV

01.07.2005

Alfa Romeo Brera

29.06.2005

Subaru B9 Tribeca

27.06.2005

BMW 3 Touring

24.06.2005

Opel Zafira

22.06.2005

Jeep Grand Cherokee

20.06.2005

Kleemann

09.06.2005

Mitsubishi Colt Coupe-Cabriolet

07.06.2005

Citroen C1

02.06.2005

Peugeot 107

01.06.2005

Alfa Romeo 159

24.05.2005

Fiat Croma

19.05.2005

Mazda MX-5

16.05.2005

SsangYong Rexton

05.05.2005

Cadillac BTS

04.05.2005

Peugeot 407 Coupe Prologue

03.05.2005

Aston Martin V8 Vantage

02.05.2005

Lexus RX 400h

28.04.2005

Lancia Y Sport

27.04.2005

Ferrari F430 Spider

23.04.2005

Toyota Aygo

15.04.2005

Ford Sport Trac

01.04.2005

BMW serije 3

28.03.2005

Citroen C6

24.03.2005

Hyundai Sonata

22.03.2005

Dodge Charger

17.03.2005

Opel Astra GTC

14.03.2005

Venturi Fétish

12.03.2005

Bentley Continental Flying Spur

10.03.2005

Jaguar Advanced Lightweight Coupe

01.03.2005

Nissan Pathfinder

22.02.2005

BMW M6

19.02.2005

Mazda 5

15.02.2005

Alfa Romeo 157

12.02.2005

Mercedes M klase

08.02.2005

VW Passat

05.02.2005

Toyota Motor Triathlon Race Car

28.01.2005

Mercedes B i R klase

24.01.2005

Porsche Boxster

18.01.2005

Ferrari 575 M Maranello Superamerica

12.01.2005

Audi A6 Avant

06.01.2005

VW Touareg W12 Sport

01.01.2005

Volvo XC90 V8

29.12.2004

Alfa Romeo 147

22.12.2004

Citroen C4

16.11.2004

Renault Modus

19.11.2004

Jaguar Concept Eight

23.11.2004

BMW M5

26.11.2004

Ford Focus II

30.11.2004

Dacia Logan

3.12.2004

Suzuki Swift

7.12.2004

Peugeot 907

10.12.2004

Ford Focus

17.10.2004

Opel Astra Caravan

26.10.2004

Ferrari F 430

1.11.2004

Mercedes A klasa

12.09.2004

Fiat Trepiuno

16.09.2004

SAAB 9-3 Sport Sedan 1,9 TiD

20.09.2004

Subaru R1e

29.09.2004

Maserati MC 12

4.10.2004

PEUGEOT 1007

9.08.2004

BMW serija 1

13.08.2004

ALFA ROMEO Crosswagon Q4

17.08.2004

OPEL Tigra TwinTop 1,8 Cosmo

21.08.2004

LAND ROVER Discovery

25.08.2004

AUDI A3 Sportback

30.08.2004

VW Concept C

4.09.2004

PEUGEOT 407

9.07.2004

LANCIA Musa

11.07.2004

FIAT Multipla

14.07.2004

PORSCHE 911

16.07.2004

KIA Cerato

19.07.2004

MITSUBISHI Colt

21.07.2004

OPEL TriXX

24.07.2004

BMW serija 3

29.07.2004

MAZDA MX Flexa

31.07.2004

CHEVROLET Lacetti

2.06.2004

CHRYSLER Crossfire Coupe i Cabrio

10.06.2004

BMW M5

16.06.2004

AUDI A6

23.06.2004

MINI Cooper Cabrio

30.06.2004

PEUGEOT 407 Silhouette

10.05.2004

BMW serija 1

11.05.2004

CHRYSLER 300C Sedan

14.05.2004

FORD Shelby Cobra

18.05.2004

TOYOTA Corolla Verso

21.05.2004

CITROEN C4 Sport

25.05.2004

SEAT Altea

29.05.2004

BMW 645 Ci

6.04.2004

OPEL Astra

9.04.2004

MERCEDES C klase

12.04.2004

KIA Picanto

15.04.2004

ROLLS ROYCE 100EX

20.04.2004

ROVER 75 V8

24.04.2004

FORD Mustang

28.04.2004

MITSUBISHI Lancer Evo VIII

3.05.2004

FORD Visos

4.03.2004

ASTON MARTIN DB9

11.03.2004

LEXUS GS 430

18.03.2004

VOLVO V50

24.03.2004

RANGE STORMER

30.03.2004

PEUGEOT 407

3.02.2004

CHEVROLET Corvette C6

7.02.2004

PORSCHE Cayenne 3,2 V6

11.02.2004

BMW 645 Ci Cabrio

17.02.2004

CADILLAC SRX

21.02.2004

HONDA Acura 3,2 CL Type-S

26.02.2004

SEAT Altea

3.01.2004

AUDI Le Mans Quattro

8.01.2004

KIA Picanto

13.01.2004

VOLVO S40

17.01.2004

ALFA ROMEO GT

21.01.2004

DACIA Solenza

25.01.2004

PONTIAC GTO

29.01.2004

OPEL Insignia

1.12.2003

FERRARI 612 Scaglietti

4.12.2003

FIAT Idea

8.12.2003

NISSAN Murano

11.12.2003

CHRYSLER 300C

15.12.2003

SMART ForFour

18.12.2003

JAGUAR R-D6

23.12.2003

BMW Alpina B7

25.12.2003

ALFA ROMEO 166

29.12.2003

MERCEDES SLR McLaren

3.11.2003

VW Golf V

7.11.2003

PEUGEOT 307 CC

11.11.2003

LANCIA Fulvia Coupe

15.11.2003

LAND ROVER Freelander

18.11.2003

DODGE Viper SRT-10

22.11.2003

TOYOTA Prius

27.11.2003

OPEL Astra

4.10.2003

MAZDA 3

9.10.2003

BENTLEY Continental GT

16.10.2003

VW Concept R

23.10.2003

DODGE Intrepid

27.10.2003

BMW serije 6

27.08.2003

FERRARI 360 Challenge Stradale

3.09.2003

LANCIA Ypsilon

10.09.2003

MASERATI Quattroporte

17.09.2003

CADILLAC CTS

22.09.2003

SAAB 9-3 Convertible

28.07.2003

FORD GT40

1.08.2003

BMW M3 CSL

5.08.2003

MINI One D

9.08.2003

MERCEDES C 30 CDI AMG

13.08.2003

MITSUBISHI Outlander

18.08.2003

CITROEN C2 Sport

27.06.2003

OPEL Signum 3,0 V6 CDTI

7.07.2003

JAGUAR XJ

14.07.2003

RENAULT Scenic II

18.07.2003

CADILLAC XLR

22.07.2003

LAMBORGHINI Gallardo

28.05.2003

MERCEDES CLK Cabrio

4.06.2003

KIA Opirus

11.06.2003

VW Phaeton V10 TDI

18.06.2003

BMW serija 5

27.04.2003

FORD Focus C-MAX

4.05.2003

PORSCHE Carrera GT

11.05.2003

VW Touran

18.05.2003

CADILLAC Sixteen

28.03.2003

VW Beetle Cabrio

3.04.2003

AUDI Pikes Peak

12.04.2003

CITROEN C3 Pluriel

15.04.2003

MITSUBISHI Pajero Evo 2+2 Concept

19.04.2003

HUMMER H2

6.03.2003

ROLLS-ROYCE Phantom

10.03.2003

PEUGEOT RC

14.03.2003

NISSAN Micra

5.02.2003

LANCIA Phedra

18.02.2003

CHRYSLER PT Cruiser Cabrio

22.02.2003

ALFA ROMEO Brera

11.01.2003

PEUGEOT 307 CC

17.01.2003

MAZDA 2

22.01.2003

PEUGEOT Sesame

6.12.2002

RENAULT Ellypse

26.12.2002

OPEL Meriva

4.01.2003

AUDI A8

12.11.2002

FORD Streetka

23.11.2002

MERCEDES-BENZ Vision GST

3.12.2002

CITROEN C3 Pluriel

12.10.2002

CHEVROLET TrailBlazer

31.10.2002

RENAULT Megane II

1.10.2002

MAYBACH

27.08.2002

BENTLEY GT Coupe

27.08.2002

BMW CS1

27.08.2002

Don
07.2.2018 08:27
37
46

Da igrom slučaja ne vozim b klasu,još bih i popušio ovih fora i laži spomenutih u tekstu.
Pretjerano puno Lici na stari model, znaci da su malo rastegli limove, ostalo su uzeli od drugih modela, sto je i do sada bila praksa. Sam dizajn unutrašnjosti je za mene, očajan, vrhunac kiča i neukusa, a vjerujem da je poput prethodnika pun ergonomskih grešaka. Ne bih se iznenadio da opet caruje tvrda plastika, a sve to papreno naplate. I još da razbijemo mit o držanju cijene, moj auto kad je bio nov, koštao je 38000€ a sirotinjski opremljen da je za plakat, godinu dana poslije auto kosta 180000(i to je prenapuhana cijena, realno 16500€). Ja ga kao polovnog kupio. I nemam lijepe rijeci, farovi su se počeli prodavati, senzori piste sami od sebe (kad rade), uglavnom ni slona ne umiju da detektiraju. Bez kamera se ne moze voziti, jer je totalno nepregledan, kako a tako i b klasa. Sve u svemu, proizvod za sisanje ovaca. Jednom fokusu nije ni blizu, a o djulijeti da ne pričam.

Birdman
07.2.2018 12:45
33
24

Vrhunski kao i uvek!

Švica78
07.2.2018 13:40
48
13

Nedavno sam BMW serije 1 zamenio A klasom, možda sam trebo sačekati najnoviju, ali napomenuću samo dve stvari. Priče da se Toyota ne kvari su izmišljotine, prodao sam Auris VVTi zbog kvara radilice, prvi put je počela vibrirati na 75.000km, a drugi put je prezupčila. Kupio sam BMW 1 sa oznakom 116i , imao je taj neki motor koji je vrh tehnike i tehnologije, a koji je trošio 12 litara goriva, a na otvorenom 9.5 litara i više. Na trapu je na 92.400 km pukla prednja opruga amortizera, ali hajde da krivicu pripišem supruzi. I na posletku ode zupčanik prenosa na zadnji pogon. Svaki dan prelazim oko 220km na posao i nazad, u servisu sam dobio odgovor da je za kratko vreme prešao mnogo kilometara. Ručna kočnica nije radila nikad. Bio sam protivnik Mercedesa zbog predrasuda. Kupio sam A klasu 1.6 benzin i rećiću Vam da je Mercedes jedini kompletan auto, od A do S klase, to je filozofija koju BMW vozači nikada neće razumeti, sem ako ne provozaju neki Mercedes. A što se redakcije tiče, samo neka forsiraju rečenicu "Ne vozi se kao BMW" . I ne mora, vozi se duplo bolje, mekše, udobnije, sigurnije, gospodskije i nema mesta monotoniji. Sve je pure luxury

meganed97
07.2.2018 14:31
21
9

Multi-link samo kod jačih verzija. Sad je još više Renault. :-D

Master
07.2.2018 14:55
35
10

Don , iskreno, nije mi nikad jasno posto sam vlasnik jednog mercedesa kako mozes tako da pricas, kod mene radi sve savrseno , najbolja voznja , osecam se kao kralj u odnosu na ostale marke. Nisi reko u kakvom si stanju kupio polovan auto i ko ga je odrzavao pre tebe, godiste, kilometraza i itd. Tako da ako iznosis tvrdnje daj konkretne podatke.
Cuj "kao polovnog kupio" sta ti ovo majketi znaci?.
Ja cu u svakom slucaju opet kupiti mercedes posle.


serpico
07.2.2018 16:41
8
18

iskreno predhodnik mi izgleda svjezije nego ovaj novi model,neznam koji im je to fazon sa tim ogavno ruznim farovima i odozada sa jos ruznijim stop led lampama koje kao oponasaju audijeve stop lampe samo ruznije grafike!Cak i o onaj cls koji mi se u predhodnoj generaciji veoma svidjao i bio orginalan ovaj novi je odvratan!Posebice pokraj novog A,S 7

Dejan L
07.2.2018 16:41
28
7

Mercedes je sa prethodnom A klasom napravio pravi potez.
Možda je enterijer kod poslednje pretrpan, ali tako je to sa Mercedesom, sve ili ništa, onda nek bude sve.
Voziti Mercedes znači uživati u životu svim čulima, doza dopamina, doza endorfina, doza adrenalina i doza ponosa na sve to.
Zato je Mercedes Mercedes. Meni omiljeni brend je Audi, jer poštujem minimalizam i jednostavnost, ali Mercedesova avangarda i ekskluzivna pojava se jednom rečju poštuje!
Serija 1 izgleda kao pobačaj, A3 sterilno, ali odmereno. Ko nadje manu ovoj A klasi, stvarno je snob

karadjole
07.2.2018 16:49
7
22

kaze se ako se nemozes odluciti izmedju mecke i bmw-a uzmi Audi!Ja sam to napravio i nisam se opekao!Evo vec 10g i 220k km bez ijedne greske audi A4 !Ovaj mercedes je izvana ruzan za medalju a iznutra je jako lijep barem na slikama!

don
07.2.2018 17:09
13
36

Daj majke ti, Jel misliš da ne znam kupit auto? Od Mercedesovom hendlera tj od Mercedesa. Godinu dana star bio kad sam ga kupio, dvije godine garancija na polovno.
Kakva voznja? Uzmi alfu pa ćeš vidjet sta je auto.
Ovdje : tvrda plastika mi ubi koljeno,sjedim na b nosaču jer mi tako jedini ispravan položaj,ali onda rukama ne možeš do klime koja je manualno(38k e), punjenje telefona u boksu, ako izvučeš tel vani kabal biva prerezan od naslona za ruku. Ako imaš nosač za telefon koji ide na ventilacijski otvor,možeš zaboravit to jer ne drži ništa (loša konstrukcija), dugme Dna selektora je neizdvojeno i blizu tipke za 4 zmigavca tako da ga ne možeš napisat a da ne skreneš pogled sa ceste, duplicate komandi za telefon na volana i na konzoli, plus tastatura za telefon, pa gdje to ima? Nadalje all in one ručica u kojoj su i brisači i žmigavci je idiotsko a i kvari se ko jugo. Zatim na toj strani imaš i tempomat u obliku ručice te pedale iza volana, sve troje jedno do drugog i zbrka žešća. Pokazivač temp baždaren na 80 c a radna temp je 90 tako da je kazaljka vazda otklonjena, pokazivač benzina nema iscrpan polje za rezervu tako da iako ima dosta podioka do kraja, pali ti se rezerva. Položaj tableta je plošan umjesto da je zaokrenut ka vozaču, a nisač je predebeo i zaklanja pješake recimo, farovi se orošavaju, samo halogena svjetla za 39 k eura, auto je dosta nepregledan i neudoban, loš položaj za volanom, senzori za parkiranje ako rade detektiraju tek nešto na 3cm udaljenosti dočim kod kolege i x4 senzori pište na "2m" ispred prepreke. I ima toga još, sreća pa sam napisao test ali samo do pola her me je potresla smrt mog jarana Pere Lucića.

Milija
07.2.2018 18:26
38
1

Kao BMW fan mogu da kazem da je lep, originalan, ekskluzivan, ali uskoro stize nova serija 1. Ne verujem da ce biti luksuzan kao A klasa, ali ce sigurno biti performantna masina za mlade. Svi kao kritikuju konkurenciju, voze polovnjake od 15-20 godina, kao ovo ono, a svi bi, da dobiju auto na poklon vozili i novi Sandero. Nijanse su toliko male izmedju Nemackih premijum modela da je krajnje glupo komentarisati. Ukusi i stil voznje jesti drugaciji, ali u nijansama. I na kraju kad sve saberes-oduzmes svejedno je

lazar bojanic
07.2.2018 19:23
33
2

Ovaj model Mercedesa je melem za oci i dusu jednog sloja, mahom mladjih vozaca koji misle da se ulaznica u taj svet tzv premiuma moze malo platiti ...

Ima tu i starijih koji bi da probaju jer do sada nisu mogli ali su voleli ...

Nazalost dosta toga tu ni na papiru nije kako treba, a tek kad prodje malo vremena pa pocnu da rade premium cvrci iz premium plastike kao sto je i bilo sa prethodnom verzijom a VG su pisale (bravo na iskrenosti , hrabrosti i postenju !)

Sto se mene tice to je auto za izbegavanje ...

Ali da se razumemo , manje vise je tako i kod ostalih tzv premium proizvodjaca mada mislim da su Audi sa A3 i BMW sa serjom 1 ipak postenije odmerili celu pricu .

Ko hoce premium mora , po meni da zavuce ruku u dzep dublje i izabere berem A4 , seriju 3 ili klasu C

Sve ostalo je sarena laza ... dosta para a previse kompromisa. Mislim jedan Golf moze da ima i nema multilink na zadnjoj osovini u zavisnosti od motora ali jedna A klasa MORA da ga ima uvek ...

NHF , ovo je samo moje malo misljenje na osnovu bogatog iskustva iz sireg kruga rodbine i prijatelja od Srbije preko Böblingen-a pa do prek bare ...

Eki
08.2.2018 21:08
10
9

Renault...

Tony - NK
08.2.2018 23:41
11
6

Ja vozim B 180 cdi 2013. , 50 i nesto hiljada presla , bas je udobno auto , senzori perfektno rade prednji i zadnji , samo sto mi se ne svidja izgled , ali je dobar kao porodican auto , a zato je aktuelna A klasa prelijepa , a ova sto dolazi uzivo ce biti jos ljepsa sigurno .
Prijatelj vozi S 350 cdi 4 MATIC LANG i ne mogu mu A8 i BMW 7 ni primaci po luxuzu i opstem utisku za enterijer i exterijer tako da bih i A klasu uzeo puno prije od premium konkurencije .

don
09.2.2018 02:49
13
21

Šta će joj multilink kad joj je gepek mali? Poanta priče : previše se plati,malo se dobije za taj novac, konkurencija je znatno jeftinija a A klasa ni po čemu nije bolja, ne vozi se bolje od fokusa niti udobnije od mazde 3, nema bolje motore od spomenutih,a od mazde nema ni luksuznije materijale a skoro je duplo skuplja, a u mnogome je lošija. Pizdarije u vidu tableta od npr 10 umjesto 8 Inca i slične gluposti,normalnog čovjeka ne zanimaju.kod mene je ionako isključen a strši i svojom pojavom imitira jer djeluje nakačeno. Treba da vrijedi 15 k manje. I da, ne drži cijenu.

zoki
09.2.2018 07:32
15
11

Citam komentare i ne verujem sta ljudi pisu, pola hejtera koji ni prethodnu A klasu ne mogu da priuste a razumeju se u auta u koja nikad ni seli nisu...
Sve u svemu lep autic!

asd
09.2.2018 12:50
13
7

Kao neko ko je vozio mnogo puta A-Klasu, opsti utisak: fin automobil za ulazak u Mercedes svet. Takodje cujem da pricate svi o nekim ulaznim verzijama, postoje i verzije sa jacim motorima, odlicno opremljene itd...
Sve u svemu, fin automobil, ON NIJE BEST BUY i ne pokusava da bude. Ako neko hoce da vozi Mercedes, on to mora da PLATI. Ko hoce best buy, siroko mu je polje...

meganed97
09.2.2018 13:51
10
5

@asd
Koje jače verzije? Da li treba AMG model da uzmem pa da bude Mercedes? Model 200 će da im goni Renoov motor i da se kotrlja na jeftinijoj torsion beam osovini. Ne bi me čudilo da im je i tu osovinu radio Reno ili još bolje samo preneo sa Megana.

don
09.2.2018 15:35
11
17

zoki,sine, evo ja sam hejter a opet vozim mercedes(zasto? jer sam ga uspio, godinu dana starog kupiti za 14500eura, ni zbog cega drugog), i u godini dana sa b klasom imam preko 50k km, a nije prvi mercedes ( a sta ti ono vozis?), doduse jest prvi u mom vlasnistu nakon 10 godina jer nisam htio to svapsko smece da vozim.
Zasto smece? Pa jednostavno, za 38000eura ne nudi nista posebno, nema ni mrezice iza sjedala, amortizere ispod haube vec sipku, ima tvrdu plastiku, ergonomski je promasaj, da bi nasao poziciju za volanom moras napraviti sto kompromisa i na kraju ti B nosac sakriva pogled, i jos sijaset prethodno spomenutih gresaka, a nepreglednost je jedna od njih. Smece, jer nisu se udostojili da stave kamere koje na ebayu kostaju 20eura, u svoja vozila. Senzori "ne rade" , u mene je prijatelj slupao svoju novu E klasu udarivsi u stup kod parkiranja, buduci da njegovi senzori nisu detektirali to cudo od betona, a on ga zbog preglednosti auta nije ni vidio (mislim da je dobio tuzbu protiv mercedesa). Ja sam mu se smijao, buduci da sam tada vozio novu mazdu 6 (full oprema i vidi vraga opet manje kosta od 38k eura) jer na njoj sve radi savrseno. Tek ponovnim vlasnistvom nad b klasom, usao sam u muke po mercedesu. Kada sam ga kupovao, hodao sam ispred auta a senzori ne piste, niti na jednom od modela. Prodavac se pravda kako su oni samo pomoc u voznji, pa sam mu pokazao od kolege bmw x4 i njegove senzore , kako senzori trebaju da rade, jer ne mogu oni detektirati prepreku na udaljenosti tek od 5 cm, a do tada ne vide nista! to nije nikakva pomoc, tada vozac nema mogucnosti zaustavljanja vozila i lom je neminovan, ne mozes ti stati u pet centimetara. I to im je , dam zakljuciti na ova dva primjera, konstrkucijska greska. Kvalitet? molim te, instaliraj si na mob app. o zastiti potrosaca, nema mjeseca da mercedes ne radi bar 5 opoziva na svojim autima. Uvjeri se i sam.
https://play.google.com/store/apps/details?id=de.bayern.verbraucherschutz


Moras biti budala da das 38k eura a da auto nema ni osnovnu opremu. fokus koji je "u pola jeftiniji" a kojeg sam vozio prije B klase (titanium paket), vozi se znacajno bolje, ni po cemu ne zaostaje (kvalitativno) za b klasom a da bi time razlika u cijeni od 15k eura bila opravdana, bolje je opremljen.
Auto ne vrijedi te pare. To sto papci misle da je mercedes nesto dobro i da se ne smije kritizirati, to je njihov problem. Kolika je to saka jada pokaazuje prva A klasa i njena konstrukcija, plastika, izgled, cijena, a i tada malo ko se usudio da je kritizira, iako svi imaju oci.
Jednostavno, A klasa (govorim o aktualnom modelu a ne ovoj novoj sto dolazi, jer novu nismo ni provozali kao ni novog fokusa koji treba jos doci) je na razini fokusa po svemu osim po cijeni, tako da nema potrebe da se covjek razbacuje sa parama, kad zauzvrat ne dobija nista.
Ne dobijas nista sa tim "sto hoces da vozis mercedes", auto nije udoban (udobnija mazda 3 recimo), kvalitetan? samo 2 godine garancije dovoljno govore o kvaliteti, kod kije recimo dobijas besplatan update navigacije svake godine, kod mercedesa se to placa 190eura iako je auto pod garancijom. Taj primjer je egzaktan pokazatelj cemu sluzi ta marka - za sisanje ovaca.Cak i alfa daje pet godina garancije. za 38000 eura mozes si priustiti znacajno bolja auta, kvalitetnija, novija, modernija,jaca itd. Pravdati svoj uzalud bacen novac recenicom "ko hoce da vozi mercedes" , je ludost. Danas svi znaju praviti automobile, nema razlike izmedju mercedesa i npr mazde da ona bude opravdana razlikom u cijeni od 15000 eura. Stvar je u obmani, marketingu, propagandi.
Ja licno ne bih nista losije prosao da sam kupio Kiju Carens u full opremi, ali nju nisam mogao , godinu dana staru, da nadjem za 14500 eura, jer je skuplja, tj manje gubi na cijeni, docim je b klasa izgubila preko 20 000 eura. Zanimljjivo, vozio sam i Carensa i nije znacajno losiji (po dinamici voznje jeste), ali ima izrazito puno opreme koja kompenzira neke nedostatke. Doduse, bila je aktualna optima iz 2015 sa 50k km na satu, za manje od 15k eura, ali posto nije od sluzbenog hendlera nisam htio je kupovati a bila mi je daleko. Nisam imao zivaca za pregledavat auto u detalje.Ali nije bila automatik.

DW Adnan
09.2.2018 19:00
6
7

Bio sam na promociji nove A klase, privatno vozim Lexus CT 200 i pokusacu da opisem razlike. Ni 1 kvar nisam ima prvijeh 100 tisuca Km. Onda su mi u garantnom roku zamjenili display i senzor airbaga i otad se sve pokvarilo. Za one sto vele da je Megan ili Dacia, znam da nisu sjeli ni u staru A klasu i nijesu dodirnuli iznutra. Megan je udoban i ljuljuska se i naginje, previse plastike sa imitacijom koze ili od skaja. Mercedes ima 4-5x direktniji volan, ova nova cijenim 10x bolje upravljanje. Zavrsna obrada i sklop su zaista savrseni, ne bi ja tu nista mijenjao i nema ovakog luksuza u ovoj klasi. Unutra se ne cuju hiljade vati ozvucenja gde su tresle membrane promotivnog spota, koji sam zapamtio koliko je puta ponovljen. Nova A klasa je najveci dokaz sta BMW nece nikada biti. Mercedes udara po sred sestog cula, a to ne moze niko. Iz prve ruke, vas zemljak i pobratim iz regiona srdacno

mivec
09.2.2018 20:13
11
2

Don podrzavam sta si pisao (mada ovaj zadnji roman nisam ni probao citati), osim u jednom. Mislim da veliki udeo ako ne i vecinu kupaca danas ipak pali vise 1 inč siri tablet nego li multilink ili druga resenja, jer otprilike sve sto nije u vidnom polju dok prilaze autu i sednu u njega ne znaju ni sta je a kamoli da ih zanima. Neko rece da ambalaza prodaje pakovanje, a u mnogome je tako i u autoindustriji.
Sto se A klase, tice, generalno kad je ova "premijum" trojka u pitanju, uvek se setim onog poredjenja sa Mazdom 3 koja ih je za iste pare oduvala. Ok, u nekoj ful opremi svakako jeste bolje od mazde al onda pricamo o parama za koje pored super Mazde 3 ili Focusa skoro da mozes uzeti jos jedan auto, pa i cena odrzavanja da ti bude kao kod ovog jednog. Ali u svakom slucaju, dok mi racionalisemo, ova ambalaza ce svakako prodati dosta proizvoda, jer mase tako vole.
Meni se ova tableticna kod novog merca npr uopste ne svidja, posebno u autu ove klase.

zoki
09.2.2018 20:34
9
2

Pozdrav don! Vozim Opel astru j staru sada vec 5 godina 1.7 cdti 125ks i prezadovoljan bez ikakvih kvarova ali iskreno a kupio sam je staru dve godine.
Radim u auto industriji duze vreme a kupci su nam Audi, VW i Merc za sada... Jako ozbiljna prica, i znam da je kvalitet zavrsne obrade na jako visokom nivou sto se tice gore pomenutih! Dosta stvari koje si rekao su tacne i slazem se moram priznati, jer cena pomenute tri marke su visoke i placa se i sam znak, ali ne bas bez razloga jer znam koliko su strogi prema nama i nemozes ni da pojmis koliko su zahtevni i sta sve skartiraju, a Ford, Opel, FCA to ne rade budi siguran, jer znam sta pricam!
Na sluzbeni put sam upravo vozio potpuno novi Fokus 1.5 dizel najnovije generacije motora i auto je sranje naspram moje astre mogu da potpisem!!! Plastika uzas i svuda krcka, ali je stabilan i to moram da priznam, ali i cena mu je pristupacna u odnosu na A klasu, ali nije Merc jbg. i ne drzi cenu, a ja sam na mojoj astri izgubio dosta otkada sam je kupio, ali to je to. Cena od 38000 evra je ogromna koju navodis ali nemoj zaboraviti da je focus model koji sam vozio vec 6 godina na trzistu sa samo blagim restajlingom! To se ne poredi, jer babe i zabe se ne mesaju! Redakcija je prosli petak objavila clanak ako si zapazio u kojem je Mercedes dao bonus na kraju godine radnicima 5700 evra, ejjjj...
To znaci da im prodaja ide jako dobro sto Ford ne moze da se pohvali, a to sto smo mi beda od zemlje i nemozemo da priustimo nova kola, ne znaci da niko ne moze! Nisi ni svestan koliko se na autima stedi u poslednjih 10 godina i koliko je taj focus stedeo cak i na bezbednosti, a o Fiatima da ne pricam, jer znam! Sve u svemu ti i ja bi mogli do sutra na ovu temu, i ne mogu da ti poreknem da nisi u pravu u tvom tekstu i da si vidno razocaran sto je i normalno, jer i ja bih bio na tvom mestu...
Zdrav mi bio, a bice jos o cemu da prodiskutujemo jer sam ceo zivot u auto industriji od kada sam poceo da radim, tako da uzivaj i ne nerviraj se puno oko toga koliko sta kosta jer to radi tim velikih umova na visokim pozicijama koje sam hvala Bogu imao i priliku da upoznam, pa znam sta pricam...

meganed97
09.2.2018 23:09
5
6

Ne razumem ljude koji pored direktnog upravljača i čvrstog (neudobnog) ogibljenja vole i akustički izolovanu kabinu.

nik
10.2.2018 08:48
6
7

Mercedes nikako da nadje dizajn prednjih farova koji ce zadrzati i biti prepoznatljiv ni na jednom modelu.

Rikošet
13.2.2018 10:10
4
4

zoki

Pošto si rekao da radiš dugo u autoindustriji i spomenuo dugogodišnje iskustvo, te visoke standarde do kojih Audi, VW i Mercedes drže zanima me kako gledaš na činjenicu da je jedan Volkswagen u protekloj deceniji ostvario ekstra profit na činjenici da nije imao ekološki prilagođene dizel motore, dok su ostali tipa Forda, Opela, PSA ganjali te standarde i ulagali ogromne novce, patili se, gubili na imidžu zbog raznoraznih dječijih bolesti i slično...

Ja gledam ovako. Ako su svi ostali od svoje zarade ulagali karikiramo 10, 20, 30% u razvoj novih, zakonskih nametnutih ekoloških tehnologija, a VW grupacija je to iskulirala i taj novac uložila recimo u viši nivo kvaliteta ostalih komponenti sasvim je razumljivo da se razlika u kvalitetu osjeti. Osim toga VW grupa je žestoko profitirala na činjenici da njeni kupci nisu imali isti nivo problema sa DPF filterima, da doskora nisu koristili AdBlue, da nisu osjećali gubitak snage na neprigušenim dizel motorima i da su subjektivno mislili da je VW grupa zbog toga tehnološki i kvalitetom superiornija u odnosu na PSA, GM, Renault-Nissan i slično...

Nije sve crno bijelo u autoindustriji kako opisuješ. VW je nadmoćan u mnogim stvarima slažem se, na Balkanu ima status svete krave, ali mnogo toga što je postigao u međuvremenu treba da zahvali muljanju koje im je EU progledala kroz prste, jer su njemački brend i jer iza njih stoji najmoćnija evropska država Njemačka...

Lako je insistirati na kvalitetu, kad ne igraš po pravilima i kad ti to donosi ekstraprofit, kad si izgradio imidž na lažima i prevarama i kad si amnestiran, jer iza tebe stoji ekonomska velesila...

Za jednog prosječnog vozača na Balkanu čitava ova moja pozadinska priča je nebitna, njemu je samo bitno da Golf 5 i Golf 6 ne koriste AdBlue, da se DPF kod njih može odrezati i preprodati, a računar jednostavno reprogramirati, dok mu kod Peugeota ili Citroena za to treba puno više znanja, vremena i para, ako je to uopšte i moguće napraviti sa FAP filterima... Takav stav je i prema Fordu, Opelu, Renaultu i svim ostalim proizvođačima čiji kod nas danas aktuelni dizelski polovnjaci imaju sličnih "ekoloških" problema, dok je veliki automobilski mag VW to jednostavno i jeftino riješio, a u suštini je sve namagarčio, jer je na imidž navukao puno veću cijenu svojih automobila i ostvario ekstra profit...

Konkurencija je najpozitivnija stvar u svim sferama života, jer motiviše napredak, dok konkurencija sa orasima u džepu jedne nerealno diže u zvijezde, a druge gura u blatu. Nerealnu razliku u kvalitetu u ovom slučaju plaćaju kupci, koji VW grupi daju ekstra pare na ime imidža koji je izgrađen na nepošten način...

Ova tema je jednostavno nepresušna...

Što se tiče A klase. Za proizvođača je puno lakše u nesretnoj Kini napraviti dva šljašteća tableta, napuniti ih vrhunskim grafičkim rješenjima i sa njima stvariti "dubinu i bogatstvo" koju nemaju klasični instrumenti. Visokorezolucijska grafika je preko očiju direktna ulaznica do malog mozga i blokadu svi razumnih misli, koje kažu da su kad nestane struje ovi tableti dvije ravne ploče bez srca i duše, dok su instrumenti Mercedesa "minike" filigransko remek djelo. Ovo je još jedan kompijuter na točkovima namijenjen tablet genaraciji... I da moje oči mi sugerišu da je prošli model imao skladniji dizajn. Ova tužna prednja svjetla su im stvarno očajna...

zoki
13.2.2018 20:25
2
4

Rikoset

Izgleda da nisi pazljivi citao moj tekst jer ova tema nema nikakve veze sa VW dizelgejtom koji neopravdavam!
Nisi ni svestan koliko drugi stede i sta rade? Ja ne vozim VW jer smatram da je i polovan bezobrazno skup i nisam njihov fan da rascistimo, ali da su bolji od Francuza i Italijana jesu, i tu nema sta da se prica!
Pa kupili su jednog Lambordzinija i Bugatija i spasili propasti jer Italijani i Francuzi nisu uspeli!
BMW je vlasnik Rolce Royce a Audi Bentlija!
Sto se tice dizajna A klase a to je bila tema... Ona je po meni dizajnom uspela, a ukusi su razliciti. To kako se vodi razvoj jednog modela u autindustriji vecina ne moze ni da sanja i koje su finese u pitanju, a moram priznati da su tri premijum Nemacka brenda prvi, samo ih Volvo koji je u Kineskim rukama, po bezbednosnim sistemima prati i niko vise! Molim te mi nabroj u zadnjih deset godina sta su to Francuzi, Italijani i Japanci osmislili a da su to uradili pre Audija, BMW-a i Mercedesa pa pricamo...

Rikošet
13.2.2018 22:19
3
3

zoki

Evo jedno primjera onako iz prve. Nije u okviru deset godina, tačnije 1997. Fiat je te godine predstavio prvi Common rail sistem u Cromi. Nakon toga vremenom su ga prihvatili i usavršili i Francuzi kroz HDI program dok je VW forsirao do besvijesti komplikovaniji pumpa dizna sistem zbog kojeg je vjerovatno i zagazio u dizelgejt.

Na kraju dizelgejt sam ti samo naveo kao primjer da VW ne insistira na uvijek na vrhunskom kvalitetu i vrhunskim rješenjima kao što si to ranije primjetio... Činjenica je da ne štede na banalnostima poput šarafa i kopči sa kojima "utežu" enterijer, što je kod Francuza i Italijana više pravilo nego izuzetak. Nikad mi nije bilo jasno zašto sebi dozvoljavaju takve jeftine površnosti...

Istina je i da su Švabe tehnološki su ispred svih, ali njihov tehnološki napredak je u velikoj mjeri rezultat efikasnog rada velikih njemačkih razvojnih kompanija poput Boscha, Simensa, Continentala, ZF-a... pa tek onda pojedinačnih proizvođača... koji tu tehnologiju "otkupljuju"...

Ako radiš u autoindustriji onda bolje od mene znaš koliko te iste njemačke tehnologije danas ima u francuskim i italijanskim automobilima. Kad smo već kod njemačke tehnološke superiornosti trebaskrenuti pažnju na jedan interesantan primjer koji se tiče velikog Mercedesa. Najvažniji motori u novoj A klasi dolaze iz Renault-Nissan grupacije 1.3 TCe (kod Mercedesa je označen kao 1.4 ), te 1.5 dCi. Dakle ako je moćni Mercedes pristao na ovaj dil i ako je odabrao Renaultove, a ne VW motore onda nije tako sve savršeno u Njemačkoj autoindustriji kako ti kažeš...
Ja samo nagađam, a ti ako si iznutra podastri svoju priču konkretnim činjenicama i nemoj ovu raspravu shvatiti drugačije od konstruktivne razmjene mišljenja i informacija...

Pozdrav...

mr
14.2.2018 08:44
5
0

ja necu komentarisati voznju mercedesom.Mislim da su mogli bolje ukomponovati instr.tablu.Drugo okrugli retro otvori za vazduh i klimu i ravna ploca instr.ne idu zajedno.

B.A308
21.2.2018 12:42
1
2

Sve hvali,ali mecku vozi :) :)

Vlado, Niš
22.2.2018 01:56
4
0

Renault Megane premium

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: