Ekskluzivno

Mazda 6

Japanski hormon rasta

Znatno veća i prestižnija, pa uz to i estetski poželjnija, treća generacija Mazde 6 priželjkuje da se pridruži premijum segmentu

Još od samog nastanka, Mazda je proizvođač koji se uspešno distancira od ostalih.

Kako sve počinje od vizuelne privlačnosti, nikako se nije smeo zaboraviti estetski aspekt, koji su Mazdini dizajneri krstili imenom Kodo, u prevodu nešto kao „duša u pokretu“. Moramo priznati da je glavni dizajner, Akira Tamatani odlično odradio posao.

Imuna na modne trendove
Ukoliko ste nakon ovako blistave spoljašnjosti, očekivali nešto slično i u unutrašnjosti, bićete razočarani. Mazda 6 nije podlegla novim modnim trendovima, enterijer se može nazvati čistom automobilskom klasikom. Dakle, potpuno crna unutrašnjost, uz obilatu upotrebu više-manje kvalitetnih materijala (plastika, koža, platno...) i završna obrada gotovo bez mane. OK, poradili su „mali žuti“ i na ergonomiji. Bez preterivanja, svi vozači u koliko-toliko standardnim gabaritima osećaju se savršeno za upravljačem. Mazda između ostalog spominje i A stub, pomeren za 10 cm unazad (navodno poboljšana je vidljivost), a ja dodajem izuzetno preglednu instrument tablu, naravno analognu. Daleko manje mi se svideo nedovoljno velik taktilni ekran za setelitsku navigaciju i ostale informacije (samo 5,8 inča), sa dvostrukim komandama pored ručice menjača. Nedostaju i praktične ostave, osim što ih nema dovoljno, male su zapremine.

Pozadi, prostor za putnike je „carski“. Ne samo da ga ima u izobilju za kolena, već je i naslon pod velikim uglom, što omogućava da se i izuzetno visoke osobe osećaju prijatno. Uzevši u obzir formu C stuba, tj. zadnjih prozora, prosto je neverovatno da se stakla kompletno spuštaju u vrata! Toliko prostora za putnike, negativno je uticalo na zapreminu prtljažnika (489 l, što je za 100 l manje od Škode Octavije).

Iako ne poseduje rezervni točak, veoma je plitak, sa malim ulaznim otvorom. Karavan je na ovom polju talentovaniji (552 l), iako je, što je paradoksalno, kraći za 7 cm (4,8 m). Ovo se odražava na prostor za kolena, jer je i međuosovinsko rastojanje manje (karavan 2,75 m, tj 2,83 m kod limuzine). Kod oba, nasloni pozadi se lako obaraju, jednostavnim povlačenjem dveju ručica u prtljažniku.

stil,
odnos vozna dinamika/udobnost,
mesta pozadi,
raspoloživost motora i potrošnja,
cena

spoljne dimenzije,
plitak prtljažnik skromne zapremine,
nedovoljno ostava za sitnice,
plastika pri dnu enterijera

Iz poluteške u sredenju kategoriju
Ukoliko sa „šesticom“ i nisu izmislili ništa radikalno novo, Mazdini inženjeri potrudili su se da je usavrše do maksimuma. Osim što je aerdinamika bolja (Cx iznosi 0,26, umesto nekadašnjih 0,28), lakša je za 150 kg u poređenju sa bivšom, uz veću krutost šasije za 30 %.

Tolika limuzina, teži samo 1.405 kg, što je na nivou C segmenta. Jedan mali Audi A3 2.0 TDi/150 ima isto toliko, dok je recimo Peugeot 308 2.0 HDi/150, teži za 70 kg. Ne treba se onda čuditi tolikoj agilnosti, na putu je „lepršava“ i zabavna za vožnju. Uz naplatke od 17 cola, ujedno i udobna, dok električna asistencija sasvim korektno prenosi insformacije o stanju podloge. Utisak je dakle, više nego li povoljan. Problemi nastupaju u vožnji po gradu.

Ova Mazda je zaista „pregolema“ za Pariz ili bilo koju drugu gusto naseljenu urbanu sredinu. Ko često vozi po gradu, neka odmah kupi i „dvojku“, kao privezak…. Osim što sam zbog dužine propustio tolika retka mesta za parkiranje, ni širina od 2,13 m (sa spoljašnjim retrovizorima), nije mi olakšavala posao. A šta tek reći za prečnik okretanja od bezmalo 12 metara, i odsustvo senzora i kamere za vožnju unazad?

Sva sreća, mekoća komandi i retko prijatan agregat, olakšavaju život vozaču. Voženi 2.2 zaslužuje pažnju iz više razloga, navedimo samo stepen kompresije, niži od svih danas postojećih dizela (14:1, umesto 15,5 i 16, 5). Time je temperatura sagorevanja spuštena ispod 1.300 ˚C, limit iznad koga dolazi do stvaranja azotnih gasova.

Mazda 6 2.2/150 Skayactiv-D Challenge

Cena od 21.990 do 33.480 evra
Motor turbo dizel, redni/4 cilindra, 2.1910 cm3; 16 ventila; 150 KS pri 4.500 o/min; 380 Nm pri 2.000 o/min
Transmisija na prednje točkove; menjač: 6 brzina manuelni, ili automatski šestostepeni; gume 225/50 R17
Ogibljenje napred MacPherson; nazad multi link
Performanse 0-100 km/h 9 s, maksimalna brzina 210 km/h
Potrošnja na testu 6,4 l, CO₂: 108 g/km
Karoserija limuzina, četvoro vrata, DxŠxV (mm) 4870x1840x1450, međuosovinsko rastojanje 2830, masa 1405 kg, prtljažnik 489 l

Ovo se pozitivno odražava i na kulturu rada, praktično bez vibracija. Čim dostigne radnu temperaturu, oduševljava diskrecijom, kao i odzivom na gas. Naš razvija „samo“ 150 KS i 380 Nm, no, u ponudi je i snažniji od 175 KS, sa 420 Nm. Ruku na srce, u potpunosti zadovoljava. Osim dobrog ubrzanja iz mesta (9 s do 100 km/h), istakao bih izraženu elastičnost, zahvaljujući ugradnji dva turbo punjača (jedan za niže, a drugi sa srednje i visoke obrtaje). Recimo, u petom stepenu prenosa, i pri brzini od samo 50 km/h (jedva 1.000 o/min), ne „štuca“ prilikom dodavanja gasa, već polako počinje da ubrzava. Dah gubi tek nešto ispod 5.000 obrtaja. Najlepše od svega je potrošnja, jer prosto je neshvatljivo kako motor tolike zapremine, može da troši toliko malo.

OK, znatno više od obećanih 3,9 lit (u proseku), koju smo ipak uspeli ostvariti, „penzionerskom“ vožnjom na otvorenom putu. No, čak i kada se ritam pojača, kao recimo na autoputu (pri 140 km/h zabeležili smo skromnih 6 l) ili prilikom temperamentne vožnje, opet će vas odvesti daleko. Sa rezervoarom od 62 l, i prosečnom potrošnjom koja ne prelazi 6,5 l, možete da računate na oko 1.000 km autonomije. Mazda je ovaj agregat snabdela i sofisticiranim Stop&Start sistemom, koji crpi energiju uz super kondenzatora (sličan postoji kod grupacije PSA), a ne iz teških i skupih baterija. Naime, ovde se radi o jednom novom dispozitivu, nazvanom i-ELOOP, koji rekuperira energiju prilikom kočenja, odnosno usporavanja. Jednom akumulirana, služi za potrošače kao što su klima uređaj, svetla, radio aparat…, tako da i sa ugašenim motorom ispred semafora, nastavljaju da funkcionišu. Po gradu, lako se zadovoljava potrošnjom od oko 7 l.

Cena za dušu
Pored dizela, Mazda 6 poseduje još tri benzinska agregata, 2.0/145, 2.0/165 i 2.5/192 KS. Radi se o isto tako savremenim motorima, sa direktnim ubrzigavanjem, vec viđenim kod crossovera CX5. Bizarno, stepen kompresije je identičan kao kod dizela, što je izuzetno visoko za benzince. Najeftiniji je logično najslabiji, a u Srbiji, sa osnovnom opremom košta nepunih 22.000 evra. Rekao bih veoma povoljno, iako se Emotion mora zadovoljiti relativno baznom opremom. Drugi, odnosno testirani nivo Challenge, znatno je interesantniji, no, za njega se mora doplatiti 2.000 evra. Naš dizel sa ovim paketom košta tako 25.990 evra, što je više nego li pošteno! Ostaju jos dva superiornija nivoa (kod nas nazvani Attraction i Revolution), poslednji i najskuplji, 2.2 CD/175 automatic, košta 33.490 evra. Tek uz njih možete da računate na pojedine sofisticirane sisteme, kao što su aktivni radar (samostalno održava distancu sa vozilom ispred), pomoć za održavanje pravca na autoputu, bi-xenon farove sa automatskim prelazom na duga/kratka svetla i slično. Cena karavana identična je sa limuzinom.

Zaključak
Mazda 6 je bez ikakve sumnje veoma dobar auto, „nažalost“, nezahvalan za opisivanje. Malo toga joj se realno može prebaciti, ali sa druge strane, ne izaziva dovoljno emocija. Potpuno klasičan enterijer, samo dokazuje da Mazda, kao i uostalom drugi japanski proizvođači, oprezno prati modne trendove. Naprotiv, ozbiljnost sa kojom je pristupila razvoju „šestice“, impresionira. Progres u poređenju sa prethodnom je evidentan, iako je i ova važila za veoma uspešan model. Daleko sam manje optimista po pitanju njenog ulaska u tzv. premijum, pre svega zbog nedostatka prestižnih agregata (šestocilindarski i više), kojima se nemački predstavnici ne bez razloga ponose. Bilo kako bilo, predstavlja odličnu alternativu za one koji traže jednu (veoma) veliku i kvalitetnu limuzinu, po ceni osetno inferiornijoj od ovih.

Tekst i slike: Perica Rajković
16544
Postavljeno: 02.10.2013

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Audifan
02.10.2013 01:08
11
24

Peki , Znaci nezgodna je za crvene fenjere? Teze se parkira?Bitno da nazad ima mesta haha...

evroskeptik
02.10.2013 07:56
5
60

Solidan auto I ocigledno neuspesan pokusaj da se Mazda priblizi premijum klasi! Sto se dizajna tice, za dve godine ce ovaj auto biti smesan odnosno potpuno prevazidjen

Milan
02.10.2013 08:31
13
23

Meni je prva generacija sestice i dalje najlepsa Mazda.

Nemanja
02.10.2013 09:19
12
31

Enterijer je daleko od premiuma.

lazar bojanić
02.10.2013 11:22
12
3

Sudeći po slikama (dve izduvne cevi na zadnjem delu ) izgleda da ste vozili benzinca a u tekstu se sve vreme govori o dieselu sa 150KS ?

Ili ja nešto grešim ?

Pozzzz

BojanR
02.10.2013 11:58
30
1

Mazda 6 sa 2.2 150 dizel. Vozio ga na kratko i mogu reci da je posebna u voznji. Ne kazem da je najbolja, da je bolja od bmw3 ili a4, kazem da je drugacija od svih i za par godina kada bude polovnjak pre cu je izabrati od dva gorepomenuta. Neko rece nije premijum unutra? Uuuu izvini brate ti mora da si Bog pa ne znam ni sam sta ocekujes. Jako je lepa a pre svega lepo svedena i unutra kvalitetna. U voznji stabilna jaakko, iako imam osecaj da vozim auto tezine manje od 1t... Ne znam, jako mi se svidja u celini. Mana mi je samo to sto joj nema kraja u duzinu :-)

BMW fanatic
02.10.2013 12:00
8
15

Solidan auto i ništa više od toga. Meni se iskreno puno više svidja prethodni model, ovaj dizajn mi još nije "legao". Enterijer je kao da je iz 2004-te god..Ali odnos uloženo-dobijeno je sigurno vrlo dobar.

Dejan L
02.10.2013 12:44
17
12

Bitno da je Reno premijum.
@ Peki
Koliko neobjektivnosti, lele majko, kuku narode

Lanmi
02.10.2013 13:12
9
4

Pemium ove velicine zasluzuje i 4x4 verziju. : ((

Nemanjica
02.10.2013 15:53
3
6

Dobro izgleda enterijer i eksterijer,mada je prosla serija lepsa!Sto se tice cene,dovoljno muzike za relativnu kolicinu novca!

Peki
02.10.2013 18:25
27
1

@Lazare, gresis, i dizeli poseduju duplu izduvnu granu.

@Dejene, prstani da lupetas, gde je u tesktu spomenut Renault? Pre nego li se upustis u bilo kakvo komentarisanje, da ne kazem pljuvanje, procitaj sta je napisano. Mazda 6 ne pripada premijum segmentu, i pored svih navedenih kvalieta, a jos manje jedan Latitude ili Laguna. Da nisu slucajno Skoda Octavia i Superb, koje toliko dizes u nebesa, premijum?
Toliko o objektivnosti, odmori malo, leba ti!

Nesabg
02.10.2013 18:39
3
22

Plastika- fantastika....

Don
02.10.2013 19:13
14
5

odlican tekst. Meni smeta dizajn navigacije, kao da si ga sa pijace kupio i ugradio u vozilo, ne mogu da se naviknem. Ljepsi mi je moj, crven izvana bijela koza iznutra. Mjesta za boce nema bas puno i nervira.Za snaznije motore nuzan je straznji ili pogon na sva 4 tocka.Meni je 150 ks dovoljan.Crna unutrasnjost mi je djelovala nekako skuceno.NA enterijeru ce morati da porade, alfin u 159ti mi je nenadmasan ipak i mnogo mi je ugodnije iako je znatno starije auto. Sve u svemu, zadovoljan sam sesticom, samo da ne hrdja jer im je to boljka

MIVEC
02.10.2013 19:17
16
1

Odlican auto, pogotovo za datu cenu. Za novi mazdin dizajn sam vec govorio da je odlican a posebno hrabro je to sto su inace vec dobar dizajn ranijih generacija odlucili da preokrenu jer bi u suprotnom samo napravili auto koji lici na bar 3 konkurenta. Neki turbo ili V6 ce verovatno i biti u US modelima, mada i u Evropi nebi skodilo, s obzirom na velicinu i izgled. Time bi se jos vise priblizili premijumu, kad je to vec pomenuto, mada mislim da je njima cilj bio da se unaprede u odnosu na standardnu konkurenciju. Po meni stvarno dobar auto..

maxy
02.10.2013 20:54
7
2

Na prvi pogled deluje dosta kvalitetnije urađena od prošle generacije, posebno unutrašnjost. Instrument tabla po momo mišljenju jedna od najlepših i po malo me podseća na mercedesovu, što svakako nije loše. Kao direktnog rivala joj vidim jedino Insigniu.

SuperS
02.10.2013 21:47
7
1

Sjajan automobila, ali... Što se tiče cene, nigde niste naveli da se UVEK MORA DOPLATITI za boju - znači, najjeftiniji košta 21.990 + boja (bilo koja)! Drugi minus je da ne postoji dodatna oprema, nego morate kupiti viši paket opreme (na primer, ako hoćete "cruise control", a nećete ekran u boji, ipak morate kupiti "challenge" paket, koji košta dodatnih 2.000EUR i koji ima obe stvari). Veliki plus trenutno je akcija, gde možete kupiti ovaj automobil na 36 rata (kamata SAMO 1,45%), odnosno, na 60 rata (kamata sjajnih 2,85%) - grubo računato, na 60 meseci se može uštedeti i do 2.000EUR u odnosu na standardne uslove.

Milan 2
02.10.2013 22:35
13
2

Sve je sjajno, od spoljasnjeg izgleda do ponude motora, ali kao sto Peki rece, unutrasnjost je nekako prazna, nesto tu nedostaje. Mogli su to malo hrabrije da odrade i da se vec jednom otarase klasicne rucne kocnice. Ne bi se bunio da postanem vlasnik benzinca 2.0/145ks.

Japanautofan
02.10.2013 22:49
16
2

Automobil izuzetnog dizajna ! Mazda je opet pogodila svoj cilj. Malo bolji od konkurencije a opet malo losiji od premijum klase. Zanima me jedino da li je u onoj rucnoj kocnici spakovan sav pribor za pecanje ? (najlon,udice,plovak...) Peki jedina zamerka" zasto dizel 2.2" bolje da si uzeo benzinca pa makar i RENO ili DACIU :)) sala naravno. Trebao si poceti uporedjivati plastiku u enterijerima jer izgleda to vise ljude zanima nego sam automobil. Od sada svaki novi model da ogrebes par puta da se uverimo u kvalitet plasticnih delova :)))

lazar bojanić
02.10.2013 23:36
16
2

Peki ,

Zaista sam pogrešio .... kod starih modela je dupli izduv bio rezervisan samo za benzinske motore dok kod novog modela to nije slučaj .

Pratim Vaše tekstove i uvek kada bacim pogled na potrošnju pomislim "pa gde to ovaj čovek vozi ?" jer su Vaši podaci naročito za gradske uslove abnormalni u odnosu na sve što sam do sada iskusio ... Jasno je da je u gradu svetlosti gužva mnogo veća nego što mi to možemo i da zamislimo .

Ali sada ste me potpuno iznenadili na drugu stranu jer ako ova Mazda troši po Parizu 7l/100Km onda će u Novom Sadu tobiti barem 6,5 ! ! !

Vozim stari model šestice MZR CD129 i jako sam zadovoljan a u nju sam seo posle trilinga preimiuma (A4/Q5/A3) , mada moram da kažem da ovu novu iako je blistava sigurno neću ni pomisliti da kupim jer je prevelika i jer više ne postoji model sa petim vratima a da nije karavan ... CX-5 je moj sledeći auto osim ako ga nova trojka ne pomuti !

Pozzzz

Enzo
03.10.2013 09:18
3
4

@Peki,

...citam karakteristike (posebno za benzince), pa mi se matematika nekako ne slaze za Mazdu 6.

Kada pogledam masu vozila, KS, Nm i menjac, a onda i ubrzanja, nekako mi deluje kao da bi taj auto trebalo da bude zivahniji?

U cemu je stos,losa kriva obrtnog momenta, menjac u blagoj svadji sa motorom ili prosto nije zivahan?

Dizajnerski gledano, trenutno meni omiljen Japanac u klasi limuzina. Video sam ih u 3 boje do sada - svaka je dobra, tamno crvena najbolja zbog naglasavanja prelaza.

Don
03.10.2013 09:53
7
2

peki,
jel mozes kako trojku novu dobit na test?

Peki
03.10.2013 13:16
10
0

@Lazare, novi 2.2 iznenadujuce malo trosi, sto se pokazalo i kod CX-5. Sto se tice gradske voznje po Parizu, situacija je cesto na granici kolapsa, tada ni ne merim potrosnju. Pre neki dan sam vozio restilizovani Citroen C3 1.6 e-HDi/112 KS, i putni racunar je pokazao sledece; za 28 predenih km, trebalo mi je 2H i 07 min, pri prosecnoj brzini od 17 km/h. Poseduje odlicni seriski Stop&Start sistem (gasi motor cim brzina opadne ispod 20 km/h), no i sa njim nije mogao ispod 7,2 lit za navedenu distancu. Uslovi za voznju su bili dobri, sto znaci izvan spiceva. Za istu distancu, ujutro ili uvece, treba najmanje 3,5-4H!
Neko je postavio pitanje zasto opet dizel motor, jednostavno u pojedinim kategorijama, uopste nemaju benzince u voznom parku. Posebno u Francuskoj, gde se ovakve limuzine ili crossoveri podrazumevaju sa dizel motorima (preko 90 % prodaje).

Pozdrav svima

dule
03.10.2013 13:50
6
1

lijep auto

Milan 2
03.10.2013 19:36
10
0

Peki@ Secam se Peki jednog od tvoji najcuvenijih testova od kada pises za Vrele Gume, a tice se prosle generacije Mazde 6 sa osnovnim motorom 1.8/120ks. Secas se kada ti je Mr. Amelio podigao desnu obrvu u znak cudjenja, zato sto si trazio Mazdu sa bas tim motorom i na kraju si i sam konstatovao da uopste nije za potcenjivanje kako je Mr. Amelio mislio i ako je imala "samo" 120ks.
Cekao sam i ovaj put tvoj test nove Mazde i potajno se nadao da ces kroz sake opet propustiti osnovnog benzinca koji je u novoj verziji daleko snazniji, bar po specifikaciji. Steta, znam da nije do tebe i da uporno forsiraju u ovoj klasi dizele, ali nove generacije benzinaca su sad potpuno druga prica i po pitanju performansi i po pitanju potrosnje.


Peki
03.10.2013 21:29
12
0

@Don, naravno da ce biti i trojka, problem je sto izmedu prezentacije i velikoseriske proizvodnje ponekad prode vise meseci. Pa dok stigne u pres vozni park, pa dok je ja "iskamcim", kao poslednja rupa na svirali, pa dok se ne objavio u casopisu...

@Milane 2, u pravu si, forsiraju se snaznije verzija sa full opremom, iz prostog razoga sto se to svesno ili nesvesno prenese kroz tekst. Lepse je i za slikanje, tako da pres vozni parkovi sa ogranicenim budzetom (prakticno svi, osim francuskih proizvodaca, koji su na svom terenu), poseduju jedva par vozila odredenog modela. Konkretno, sestica se mogla dobiti samo sa dizel motorom, snaznijim ili vozenim. U celoj prici ima logike, jer je u Francuskoj, za razliku od Svedske ili Svajcarske, dizel gorivo jeftinije za dobrih 20-25 evro santima. Dodamo li na to potrosnju nizu za recimo 30 procenata, i sve kvalitete koje poseduju svaremeni dizeli, jasno je da se kupci i dalje odlucuju za njih, bez obzira sto su skuplji za oko 2.000 evra (limuzina srednje klase). Ovo ne vazi, barem ne uvek, za pravi premijum, gde se imucni kupci okrecu agregatima sa sest ili osam cilindara, iako se istovremeno nude i dizeli slicne snage. Letos mi je recimo jedan prijatelj, koji pripada kategoriji privilegovanih, objasnjavao sve prednosti njegovog Audia A7 4.0 TFSi/420 KS, nad 3.0 BiTDi/313 KS i..., ubedio me! Zapravo uverio sam se i sam, nakon nedelju dana vozikanja. Kako je lako biti pametan kada se ima para!!!

Audifan
03.10.2013 22:23
3
4

@Peki lako mu je bilo sa S7(ne A7) da te ubedi da je bolji od dizela 313ks,neka to proba sa A7 3,0 tfsi 310ks,tesko da ce uspeti...

420ks je 420ks .... a tek 560ks u RS ufff

Bobo
03.10.2013 23:14
11
0

Prelep mi je ovaj auto,a posebno unutra,uzivo je na nivou nemacke trojke, btw postoje dobri i losi automobili,a od izraza premijum polako pocinje da mi se povraca.Sto se izgleda tice ove mazde prethodne su mi suvise vukle na Mondeo, ova mi izgleda bas svedeno,elegantno,svaka cast dizajneru.Jedino jeste pregolema, ali zato izgleda vitko.

Miki
04.10.2013 00:06
9
6

Uz svo postovanje na pravu da iznesete svoje mišljenje, ipak bi morao da prokomentarisem sledece. Kažete da ne izaziva "dovoljno emocija"?!!!Pročitao sam puno članaka izdatih širom sveta, gde se akcent uvek stavljao upravo na emocijama koje ovaj auto izaziva kod ljudi!!! Zaista neznam odkuda vam ovakvo mišljenje? Radi se o vrhunskom automobili kako zbog samog kvaliteta, tako i zbog najmodernije tehnologije. Auto bi smo mogli komotno da ocenimo kao jedan od najboljih i najpozeljnijih u klasi!

BojanR
04.10.2013 09:12
2
12

Bobo, Miki slazem se u potpunosti...
No, za godinu dana izlazi novi Passat, kazu bice bomba...

Peki
04.10.2013 11:04
11
2

@miki, mozda sam prazasicen automobilima, ili sam se previse razmazio?
Bilo kako bilo, na mene jedna velika limuzina, sigurna i udobna, ali klasicna u svakom pogledu, sa prosecno snaznim dizelom, ne ostavlja previse emocija! Gore spomenutom Audiu A7 (audifan, ipak je A7, ali uz dodatak S7 V8 4.0 TFSi), to znatno vise uspeva, kao i malim "zuajlicama", tipa Clio RS, Peugeot 208 GTi ili Fiesta ST. To sa emocijama je marketinska fora, koju svi pokusavaju da prodaju. Na salonu automobila u Parizu, gde je bila presdtavljena sestica, glavni dizajner Mazde su ubio od zelje da nam objasni kako njegova kreacija asocira na divljeg konja u galopu i slicne gluposti. Dakle dobar auto, kao sto sam napisao bez vecih mana, dok su emocije posve relativan pojam.

BojanR
04.10.2013 12:15
4
4

Kako na koga... na mene ostavlja poseban utisak. I lici mi na divlju zivotinju u pokretu.

maxy
04.10.2013 13:12
6
1

Baš sam se pitao na šta me podseća ova Mazda i konačno se setih - Xedos 6.

Don
04.10.2013 19:42
10
0

Mnogi faktori uticu na impresije, pa ako je covjek malo losijeg raspolozenja il ga je nesto drugo dojmilo il je bolestan ili...tesko da moze biti odusevljen mazdom 6, sve i da jeste,jer mu je eto nesto prece trenutno. Ja sam sa zvojom zadovoljan, cesto je poredim sa ti, koja je pak nesto posebno za mene, no ne mogu ti sad prenijeti impresije, jer sam eto nesto slab pa ces morati da pricekas.Uglavnom, peki je ovaj put dosta dobro napisao, malo tu se sta ima dodati, ja sam nesto pokusao, al...

Ucha
05.10.2013 13:31
10
3

Od ovo PREMIUM mi se s... Aj neka mi neko objasni razliku izmedju premijuma i ove mazde, avensisa i tako malo boljih nepremijuma.
Kada sednem u Lagunu 2003. i BMW 3 isto godiste ja jedino primetim da je prva udobnija a ovaj drugi upravljiviji i stabilniji. Mozda moja taktila, slusna i vizuelna osetila nisu toliko izostrena da primete razliku u zatvaranju vrata KLING i KLANG , i sastav polivinil hlorida. Mada ja sam malo balvanast , tako da...

Rikošet
07.10.2013 20:26
5
0

Čini mi se da je samo za nijansku prevelika. Imao sam samo jednu priliku da sjednem u novu šesticu i oduševila me nekim detaljima. Slušao sam hvlaospjeve na račun novog benzinca i da je prosječna potrošnja oko 7,5 litara njegova realnost. Tako bih volio provozati ovaj automobil...
Mazda me kupila sa prošlom trojkom i onim odličnim mjenjačem i progresivnim upravljačem. Tom automobilu karakter je varirao od gradskog smarača (1.6 benzinac čini mi se 115 KS) do nevjerovatno zabavnog automobila kad ga natjeraš u visoke obrtaje i počneš peglati krivine, a on se lijepi za asfalt kao mutav i samo traži gasa i gasa. Mazde, japanski biseri.

Nemanjica
09.10.2013 13:25
3
16

Danas sam sa familijom obisao Mazdin salon,provozali smo novu 6 cu, iskreno jako nas je razocarala,Nakon nase Alfe 159 imali smo utisak da vozimo auto 10 godina stariji,plastike su za Alfu ocajne, auto je jako "supalj" u voznji, sve tandrce i landara vrata se tesko zatvaraju,svaka cast Mazdi za pouzdanost ali ovaj auto je teski promasaj,plus uzivo je mnogo ruzan,ruzniji nego na slici.

BojanR
09.10.2013 14:34
7
1

Ja saam prilikom voznje ovog modela sa dizelom od 150hp stekao utisak boljeg vozila od nemacke trojke.

Don
09.10.2013 15:14
3
2

hehe,nakon 159 (jos ak je TI) svaciji interijer izgleda ocajno a ne samo mazdin.

Goranns
09.10.2013 16:08
2
2

@Don Mozda u tvom selu,brdu,pecini...

Nemanjica
09.10.2013 16:10
2
1

@Don,nemoj da obracas paznju na komentar,posto nije moj kao i svi ostali po raznim temama!
Strucnjak,postaje degutantno i licimerno tvoje koriscenje moga nicka,ljudi odlicno poznaju moju retoriku,I SVAKAKO ZNAJU da to nisu moji komentari!Jos jednom bih te zamolio da to ne radis,ne zbog mene,vec zbog ljudi!Nisu duzni da trpe konsikvence u vidu prestanka objave komentara,na prvu sledecu zloupotrebu,obavesticu ih!

Don
09.10.2013 16:59
5
2

goranns, da je tako, onda bih zivio u srbiji ko ti.

MunzeLjux
10.10.2013 23:55
10
1

Lep auto,ali Mazda je ustvari reciklirala dizajn svog Xedosa 6 koji je bio prelep,ali neuspesan model.Tada je zvezda mazdine ponude bio aktuelni 626 cije sam dve generacije vozio i ostale su mi u lepoj uspomeni.Porediti Mazdu 6 sa Alfom 159 koju smatram lepim,beskorisnim predmetom je neozbiljno.Alfa je kao lepa zena koja ne zna da kuva,nece da cisti kucu,ne gleda decu,po ceo dan se sminka i ide u soping,a uvece kada legne u krevet do vas,nju boli glava.

maxy
11.10.2013 20:36
5
2

@MunzeLjux
Alfa je dama i kao takva mora da ostavi utisak gde god da se pojavi :)
Šalu na stranu, ako sam te dobro shvatio Alfa nema nikakvu praktičnu porodičnu primenu, već samo služi za "šetanje". Evo, pošto vozim Alfu složiću se sa tim.

Veselin
14.10.2013 17:49
2
0

Mazda je sampion pouzdanosti! Vozim cx5 godinu dana, prezadovoljan sam.

Don
14.10.2013 20:11
3
1

pa da vozite i jednu i drugu, znali bi, ovako bespredmetna rasprava.Na alfu moras pazit i uzvartice ti,treba ju znati voziti a problem nastaje zbog njene ne skrivene ljepote, pa te srusi urok, zavist drugih, tako da mi pase da ju drugi smatraju losom, jer kad bi znali kakva je...

CBR
15.10.2013 20:15
2
1

Goranns, stvarno si detinjast.Mozes da volis ili mrzis neka auta, ali pretpostavljam da si zreo covek, pa ti prijateljski dajem savet da nikoga ne vredjas, nije to lepo.Ovde smo da se i zezamo i vidimo slike nekih automobila, malo da piskimo uz vetar sa svojim komentarima, ali ne i da se vredjamo. Licno ne volim ni jedan evropski auto, posebno Italijane, ali ruku na srce, jako su lepi,, Lanciha Thesis, Alfa Giulietta, Alfa 159, Alfa Brera, GTA, ...

Nemanjica
16.10.2013 19:51
0
1

@CBR,mala ispravka,prelepi su!;-)

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: