Online plus

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

Mada nosi oznaku „3“, ovaj Mazdin model bi trebalo da nosi bedž „No. 1“

Duša pokreta broj 3

Fluidna, „mačkasta“, zavodljiva.., Mazda3 u potpunosti razbija krutu japansku filozofiju kreiranja automobila u C segmentu, kojima je, sem Honde Civic hečbek (2006. – 2011.), obično bio svojstven nedostatak maštovitosti, a samim tim i emocija koje su izazivali


Prvi smo u Srbiji na testu imali Mazdu3 u sedan verziji, pa smo vam iz tog razloga pružili to zadovoljstvo da već na našem internet portalu možete da se upoznate s ovim sjajnim automobilom

Mazda se po obimu proizvodnje kotira negde oko petnestog mesta u globalnom smislu, međutim kada govorimo o kvalitetu aktuelne game ovog japanskog proizvođača, on u tom domenu „tuče“ veliku većinu onih iznad sebe.

Prvi smo u Srbiji na testu imali Mazdu3 u sedan verziji, pa smo vam iz tog razloga pružili to zadovoljstvo da već na našem internet portalu možete da se upoznate s ovim sjajnim automobilom.

„Od glave do pete“
Mazdini novi modeli, što se inženjeringa tiče, gotovo da nemaju veze s prošlim generacijama. O „šestici“ ste već imali prilike da čitate na www.vrelegume.rs, kao i u magazinu Vrele Gume. Model na našem testu, Mazda3 Sedan je praktično manja „sestra“ Mazde6, i što se kvaliteta tiče, ne zaostaje ni za pedalj. I na ovom automobilu je sve konceptualno odrađeno novo „od glave do pete“, od šasije, preko motora, do brojnih drugih komponenata. I to se i te kako oseti...

     
 

Sasvim je jasno da se ovde radi o atraktivnom automobilu, automobilu koji privlači poglede prolaznika, vozača, i oduševljenih školaraca. Kodo dizajnerski jezik Mazde je definitivno uspeo! To što „trojka“ sedan neodoljivo liči na „šesticu“, i što će se mnogi na prvi pogled prevariti o kom je modelu zapravo reč, nimalo ne predstavlja manu. Čak, usudiću se da kažem da su proporcije kod sedan verzije estetski ubedljivije nego kod hečbeka, mada će ovde mišljenja biti podeljena, što je na kraju krajeva i prirodno.

Mazda3 je fokusirana na vozača, u većoj meri nego ikada ranije
Vozačka pozicija, vizuelni uglovi, osećaj na upravljaču, sve je u službi čoveka za volanom

Ulazak u kabinu
Mazda3 je fokusirana na vozača, u većoj meri nego ikada ranije. U njoj se čovek za volanom oseća „ušuškano“, sportski i dominantno, što poprilično podseća na filozofiju jednog nemačkog premijum proizvođača. Enterijer je kvalitetan, originalan, estetski dopadljiv, i u ergonomskom smislu vrlo dobra simbioza udobnog i sportskog. Iz Mazde su i sami priznali da im je primer bio BMW serije 3, naravno ne u smislu da se takmiče s bavarskim modelom, već da pruže adekvatan vozački osećaj i ambijent.

Armaturnom tablom dominira sedmoinčni displej osetljiv na dodir koji se horizontalno propinje iznad ventilacionih otvora. Ono što je zanimljivo je da u Mazdi nisu sledili već postojeća rešenja u klasi kada je info-zabavni sistem u pitanju, već su primenili svoje sopstveno. Možemo reći da su posao odradili sjajno. Bez značajnijeg odvraćanja pažnje s puta, moćićete da upravljate svim potrebnim sistemima i preko rotacionog birača na srednjoj konzoli iza ručice menjača, uz tri tastera - za muziku, navigaciju i vraćanje na početnu stranicu. USB, AUX priključci uz Bluetooth konekciju se podrazumevaju. Dakle, za multi-medijalni sistem i njegovu intuitivnost i lakoću upotrebe - čista desetka, jer i vozači koji se prvi put susreću sa ovakvim rešenjem, prilagodiće mu se u roku od par desetina sekundi.

vozne osobine i upravljivost,
dizajn,
tehnologija

prosečan prtljažnik

Armaturnom tablom dominira sedmoinčni displej osetljiv na dodir koji se horizontalno propinje iznad ventilacionih otvora

S praktičnog aspekta, mesta za odlaganje sitnica ima dovoljno, a prtljažnik je sa svojih 419 l zapremine zaista izdašan, i nalazi se negde u sredini segmenta.

Uglađeni SkyActiv
Kada govorimo o našem test vozilu, ispod haube se nalazi dvolitarska benzinska jedinica sa 120 KS i 210 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Maksimalnu snagu ostvaruje pri 6.000 o/min, a maksimalni obrtni moment pri 4.000 obrtaja u minuti. Sasvim je jasno da je motor prilično rasterećen, što znači da možete očekivati da će preći popriličan broj kilometara. Agregat je tih, uglađen, ne razmeće se snagom, ali u realnim uslovima pruža sve što vam je potrebno. Ne nedostaje mu elastičnosti, s tim što na neka silovita međuubrzanja zaboravite.

Do 100 km/h ovaj automobil ubrzava za 8,8 sekundi, i može da dostigne maksimalnu brzinu od 198 km/h. Dakle, reč je o primerenim performansama, koje će zadovoljiti veliku većinu vozača. Mazda3 sedan 2.0i uzvraća prosečnom potrošnjom od 5,1 l po fabričkim podacima, koji su vrlo teško dostižni. Ono što je realno i dostižno je 6,5 litara benzina na pređenih 100 km. Agregat je uparen sa sasvim korektnom šestostepenom manuelnom transmisijom.

     
 

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

Cena: 17.490 evra
Motor: benzinski/atmosferski, redni/4, 1998 cm³/direktno ubrizgavanje, 88 kW, 120 KS pri 6.400 o/min, 210 Nm pri 4.400 o/min
Transmisija: na prednje točkove, M/6
Ogibljenje: napred MacPherson, nazad multi-link
Performanse: 0-100 km/h – 8,8 sec, maksimalna brzina 198 km/h
Prosečna potrošnja: 5,1 l (fabrički podatak), 6,5 l (na testu), emisija CO₂ 119 g/km
Karoserija: limuzina 5/4, DxŠxV 4580x1795x1450 mm, međuosovinsko rastojanje 2700 mm, masa 1275 kg, prtljažnik 419 l

Kodo dizajnerski jezik Mazde je definitivno uspeo!

Zaključak, što se pogonske jedinice tiče je da je ona optimizovana za sjedinjavanje potreba velike većine kupaca kada govorimo o performansama i ekonomičnosti. Treba naglasiti da je model u Challenge paketu opremljen i i-stop sistemom koji precizno i brzo funkcioniše u gradskoj eksploataciji, i donosi dodatnu uštedu goriva.

Hajde da se vozimo
Domen u kome je Mazda3 „apsolutni šampion“ su vozne osobine i upravljivost. Zaista, svaka čast inženjerima Mazde koji su automobilskoj publici i tržištu priuštili jedan ovakav automobil, koji bez obzira na ograničavajući pogon na prednjim točkovima pruža zadovoljstvo u vožnji dostojno nekih, po tom pitanju, „pedigriranijih“ modela.

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

5,0

Napred

5,0

Funkcionalnost

4,0

Pozadi

4,0

Kvalitet izrade

4,5

Ukupno:

4,50

Ukupno

4,50

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

4,5

Funkcionalnost

4,5

Performanse

4,0

Dizajn

4,5

Kočnice

4,5

Ponuda prostora

4,0

Ukupno:

4,33

Kvalitet materijala

4,5

Motor

4,0

Završna obrada

4,5

Menjač

4,5

Ukupno:

4,40

Cena

4,0

Prosečna ocena: 4,32

Vozačka pozicija, vizuelni uglovi, osećaj na upravljaču, sve je u službi čoveka za volanom. Vožnja je precizna, opuštena i pri zahtevnijoj vožnji, jer čak i ako se pretera, automobil se lako stavlja pod kontrolu. Naginjanja karoserije gotovo da nema, a odziv na volanu je izvanredan za ovaj segment automobila. Posledica toga je da ćete na krivudavom putu „ošišati“ neke mnogo snažnije automobile.

Ogibljenje je u vidu MacPhersona napred i multi-linka pozadi. Sjajno je kalibrisano, tako da bez obzira na odlično prijanjanje uz podlogu, nimalo se ne gubi na komforu i udobnosti. Mazda3 odlično upija neravnine i rupe, bez preteranog prenošenja vibracija i neželjenih zvukova u kabinu. S tim u vezi, bio je indikativan komentar gospođe Lidije Piroški koja je rekla da je Mazda3 Sedan kao „mali Mercedes“. Da, „mali Mercedes“ koji se vozi kao BMW.

Dakle, Mazda3 prosto zove na vožnju i zabavu, i u tom smislu je zaista bilo zadovoljstvo „otkriti“ ovaj automobil.

Zaključak, što se pogonske jedinice tiče je da je ona optimizovana za sjedinjavanje potreba velike većine kupaca kada govorimo o performansama i ekonomičnosti
Kada govorimo o našem test vozilu, ispod haube se nalazi dvolitarska benzinska jedinica sa 120 KS i 210 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Rezime
Mazda3 Sedan nas je iznenadila u pozitivnom smislu po mnogim aspektima. Razočarala nas nije ni po jednom. Ovo je pravo osveženje u popularnom C segmentu, model koji je u ovoj kategoriji automobila najviše napredovao. Možda će „hečbek“ imati bolji prolaz kod evropskih kupaca, ali to ne umanjuje vrednost sedan verzije, naprotiv.

Mazda3 Sedan ima svoje jasne adute, oličene u odličnim voznim osobinama, prefinjenoj SkyActiv tehnologiji, estetici koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim i solidnim praktičnim atributima. Ona se ne ubraja u najjeftinije modele, možda nije najkomfornija u klasi i ne pruža najviše unutrašnjeg prostora u klasi. Međutim, nema tog modela kod konkurencije koji će vozaču staviti takav osmeh na lice kao ovaj automobil.

Dakle, za sasvim pristojnu cenu od 17.490 evra dobijate kvalitetno vozilo, zabavno vozilo, u kome ćete, sem što će vam služiti kao prevoz, maksimalno uživati.

Piše Pavle Barta
Fotografija Predrag Rakić, Tijana Kulašinović
14883
Postavljeno: 26.02.2014

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

HTC
26.2.2014 06:29
21
1

Jako lepo izgleda...

Dejan L
26.2.2014 08:02
23
7

Kupio 1 od komsija ovakvu crvenu. Naplatio novac od tuzbe Kolubare za neisplacen smenski rad, prodao svoju staru Mazdu 323 iz 1991.god, koja je dokaz kvaliteta, jer je do pre neki dan izgledala kao ispod cekica, dodao novac od otpremnine i kupio ovakvu crvenu sedan verziju. Meni je lepsa ova siva sa vaseg testa. Ulazio sam, dizajn enterijera je poput Audija A3, minimalizam, materijali prijatni na dodir. Ima samo 2 mane, isuvise sitne cifre na pokazivacu brzine i zadnja klupa. Mnogo nizak krov.
Ali ako mene pitate, ja joj dajem ocenu 9.5

Slavisica
26.2.2014 08:36
18
0

Mozda je pitanje malo cudno, ali...gde mu dodje obrtomer?

BojanR
26.2.2014 09:18
15
4

Nema joj se sta prigovoriti. Juce kada je pored mene prosla u ns bela,, hecbek verzija ja sam morao da ustanem sa autob.stajalista da je ispratim pogledom dokle god se videla... Prelepa, prekvalitetna, sa preedobrim voznim osobinama. Iii, ko sta moze da prigovori ovom autu sem neozbiljnih klinaca i maminih i tatinih sinova....

Dusan
26.2.2014 09:26
10
6

lepa je i 6ca i 3ka, Ali enterijera je mogao biti mastovitiji, tj instrument tabla.

lazar bojanić
26.2.2014 10:13
17
2

Vozio istu ovakvu (samo crnu ), zaljubio se , nadam se da ću je i kupiti tj zamenuti moju staru šesticu ...

Emocije su na nivou prijatelja koji godinama voze Alfe , sad ih već pomalo i razumem :-)

Zanima me jel treba uopšte razmišljati o G165 verziji ? Koliko vidim i ova G120 jako lepo ubrzava skoro kao neki sportski automobil , krajnja brzina uopšte nije mala i pitam se šta se u stvari dobija sa G165 verzijom ? Ubedljivija među ubrzanja , možda ali kako kad je obrtni moment isti kod obe verzije ?

Znam da je razlika u opremi i ceni velika ...

ja
26.2.2014 10:15
18
11

dejane,kola interesuje ko je dobio pare od otpremnine u kolubari?ovde govorimo o automobilima.
ti od mene dobija 0.

Losmi
26.2.2014 11:05
15
3

Mazdi svaka cast na 3-ci, odusevljen sam, ali vise mi se svidja hatchback :) @Slavisica: u ovom slucaju je sa leve strane na ekranu, sto mi se ne svidja...Lepse mi je kad je centralni obrtomer sa digitalnim pokazivacem brzine, u visim paketima opreme.

Nikola K.
26.2.2014 14:01
16
1

Vozio trojku 120ks fenomenalna je i unutra i napolju.Planiram da je kupim ali 165ks.Kod nje je obrtomer na sredini analogni, a pokazivač brzine digitalni lepo vidljiv u donjem desnom uglu.I još nešto kod mazde 3 120ks se nevide dva izduva, a kod 165ks su vidljiva što mu daje bar po meni više sportski izgled.

MIVEC
26.2.2014 16:39
12
0

Sjajan automobil.. I totalna kontra "downsizing-u". Nisam znao za ove sitnice koje se navode u komentarima a koje prave razliku izmedju jacih i slabijih modela ili paketa opreme a dodao bih da bar broj vece felne od ovih na testu tek predstavljaju pravu stvar kada je dizajn u pitanju.

Nikola K.
26.2.2014 17:40
7
0

Mazda 3 165ks ima 18" felne.

Milan 2
26.2.2014 17:44
7
33

mnooogo ruzan enterijer, pogotovo instrument tabla, pa sve izgleda nakaradno i kao da je sastavljena od 5 razlicitih proizvodjaca, pa od svakog po malo. Vrhunac gluposti su pokazivaci obrtaja i brzine i nakaradno nasadjeni displej, a o klasicnoj rucnoj kocnici tek da i ne pricam. jedino vredno hvale je motor.

maxy
26.2.2014 20:52
17
1

Jedan od retkih za koga sam rekao odmah posle prvog viđenja da bih voleo da ga posedujem. Jednostavno ima nešto što me privlači kako kod mazde 3 tako i kod 6ice.

Aleksandar
26.2.2014 22:05
13
1

Sve ovo izgleda lepo, jedino mi malo neobično taj motor 2.0 i 120ks. Druga verzija od 165ks je već ozbiljna priča. Dobro odrađen posao. Ipak su to Japanci.

moron
26.2.2014 22:08
13
3

Dizajn (spolja i unutra) je odličan, sve je prijatno, funkcionalno, ali, što reče Dejan, pozadi je za sedenje krov nizak (a ni mesta za kolena baš nema za visoke). Lepša mi je unutra od šestice ("tablet" u šestici je mali i ružno "uklopljen" u okolinu u odnosu na trojku). Motor G120 mi deluje kao odličan izbor, pandan hondinom 1.8 od 142 ks. Ne razumem kako je gepek ostao čak i bez rupe za (makar uski )rezervni točak (diler mi je to pravdao multilinkom, ne bih se složio).
Kažu u salonu da se uz šesticu i CX-5 dobija gratis zimski set (alu felne 16 cola i zimski bridgestone), ali uz trojku ništa (šteta).
Ako zanemarim onaj spare tire (sto mi je nesaglasno životnim stavovima), možda bih rekao najbolje u C segmentu

android
26.2.2014 22:36
8
0

da li neko zna zasto nema u ponudi G165 u sedan verziji i da li ce da bude?

lazar bojanić
27.2.2014 08:26
23
2

multi link pojede dosta prostora oko zamišljene zadnje osovine i to je razlog zašto zapremina prtljažnika nije veća i zašto nema mesta za rezervni točak normalnih dimenzija ....

upravo zbog toga je Honda odustala od multilinka kod modela Civic i sada je lider u veličini prtljažnika ioako je čak kraća od mnogih u klasi .


ja mislim , na osnovu bogatog ličnog iskustva kako u višegodišnjoj eksploataciji tako i u blitz vonjama svega i svačega po belom svetu , da torzija ne može da zameni multilink i da su svi pokušaji da se to uradi samo nužni kompromisi ... torzija radi posao ali kako snaga raste ona je sve kruća i gubi se na udobnosti baš baš ...čak i njegovo veličanstvo Golf sa slabijim motorima ima torziju ali kad se ubaci 2.0 tdi ili neki jači turbo benzinac onda se nazad nalazi mutilink ...


što se tiče motora ...

G120 je sasvim OK , mada na papiru deluje nemoćno ali u praksi je potentan i odlučan . Po meni za nekog ko vozi normalno do umereno i ne prelazi ograničenja više od 10 do 20 % više i ne treba ...

G165 je po rečima dilera skroz drugi auto , kako zbog motora tako i zbog drugačije podešenog vešanja , jer se taj motor isporučuje sa 18" točkovima ...kažu i da potrošnja tada raste +1l min.

Sve u svemu , mislim da je Mazda sa trojkom stala rame uz rame sa Audijem A3 , BMW serije 1 i Mercedesom A klase ... svakako da su nemci raskošniji i sa daleko više opcija za biranje ali i sa daleko većom cenom ... Mazda je tu ukrala samu suštinu vozačkog užitka i ovaj put u dizajnu ponudila i deo emocija do sada rezervisan samo za italijane .

Mislim da je odnos cena/užitak/kvalitet uveliko na strani Mazde , mada kod nas oznaka made in Germany nema alternative :-)

Pozzzz

BojanR
27.2.2014 10:59
17
0

Slazeem se Lazare u svemu sa tobom osim da je Mazda "ukrala" ono najbolje-vozne osobine... Nije ukrala, svaka mazda jos od ranijih vremena ima to u svojoj DNA :-)
O novim generacijama Mazde, reci su suvisne. :-)

moron
27.2.2014 14:52
13
1

Da, sadašnji civic nema multi link, ali, mada torzija ne zauzima toliko mesta, civic ipak nema rezervni točak, dok rezervni točak imaju i golfovi sa multilinkom ( ili i-30 i sl. ). Dakle, to što nova mazda 3 nema u gepeku „rupu“ čak ni za „mali“ rezervni točak, to nije zbog multilinka, već zato što nisu hteli da ga stave (ni mesto za njega da ostave).Kod mazde 6 je još više prostora u gepeku, pa ga nema ni ona. Isto i CX-5. Drugim rečima, radi se o bolesnoj politici proizvodjača, koja kupca lišava prava izbora – da li želi ili ne želi da ga ima. Ja ne kažem da vozilo MORA da ima standardno rezervni točak, ali to MORA bar da bude dostupna opcija ( osim ako objektivno ne može da stane ), pa makar ta opcija koštala 150 ili 200 eura ( kao kod Yetija ili nekih VW-a )

nikola
27.2.2014 18:20
3
8

onako

Peki
27.2.2014 21:41
12
1

Nakon nedelju dana voznje i bezmalo 2.000 predenih kilometara, juce sam "zamenio" Mazdu 3 hecbek 2.2 CD/150 KS, za restilizovanu Alfu Giuliettu sa novim 2.0 JTDm/150 KS. Eh da mi je neko od Vas mogao pomoci pa da smo ih stavili na "crtu" i uradili uporedni test!
U svakom slucaju oba motora zasluzuje samo reci hvale...
Pozdrav svima

Stevo
27.2.2014 22:16
4
1

Da li u ovom paketu opreme ima zvučni alarm? U brošurama ne videh da ga uopšte spominju.

Pozz

lazar bojanić
28.2.2014 08:43
8
2

Peki ,

Kako Vam zavidim :---)

Jel ima sportskog srca u duši pokreta ???


Dejan L
28.2.2014 09:42
7
6

@ Peki
Pošto AutoBild i Klarkson kažu da je Alfa raspad, kako ti procenjuješ Alfu 33 s početka devedesetih, koju vidjam svaki dan kojoj je samo 1 rub pustio i sada ima 260.000km, a isti čovek je prošle godine kupio i 156 karavan?
Ovaj gore pomenuti komšija je imao Mazdu 323 iz 1991. godine koja je prodata tako kao ispod čekića i posle 23 godine.
Da li je Alfa krš ili strada kod onih koji joj vade dušu i ne održavaju ili misliš i ti kao neki da je Alfa nedovoljno kvalitetna? Naravno Mazda je japanac, ali moje mišljenje i zaključak se svode na to da je auto kvalitetan onoliko, koliko vodiš računa o njemu. I još 1 pitanje, najveći klub Alfa ljubitelja je u Nemačkoj, rekoše na NAT GEO programu u nekom dokumentarcu. Pa sad, nije valjda da za Nemačku proizvode kvalitetne, a za ostatak sveta poluispravne. :)
Baš me interesuje toje mišljenje

Dusan
28.2.2014 20:02
0
3

Civic ima kutiju od 90 litara ispod gepeka, 415 litara gepeka, u kutiju mozes opciono da ubacis nuĹľni rezervni, imao sam Civic 2011 1,8 i 17 ke Michelin. auto je san snova za krivine, kao gokart, ali zbog torzije krut jako. Mazda fino izgleda al enterijer nije 2014.

Don
28.2.2014 23:12
4
6

Ma dje nadje u Parizu da zivis, sto nisi blize :D
Ja bih bio pristran i ne bih dozvolio nikome da bude bolji od Alfe, hehe. Izvana trojka je ljepsa zbog skladnih linija, jer djulijetu unakazuje lice.
Unutrasnjost nije pogodjena ni kod jednog, iako se mazda trudila (kopirajuci centralnu konzolu od bmw, al je sje... sve sa instrument tablom, koja svojom ljepotom (citaj ruznocom) podsjeca na renove spodobe), dok se Alfa zblesirala izborom materijala(vizualno djeluju dosta losiji-bar prije redizajna), izgledom volana, dizajnom brojeva instrument table i hladnocom dizajna unutrasnjosti. Pitanje pobjednika u kategoriji pogona rijeseno je u korist Alfe, zbog provjerenog dizelasa. Dinamika voznje...ne znam, nisam vozio trojku, a ni novu Alfu. Spass faktor na strani Alfe, jer cete sa njom imati puno prijatelja, ici na skupove alfista, jednom rijecu puno cete se opterecivati autom, pa cete svaki kvar dozivljavati kao tragediju, dok sa trojkom cete takve stvari primiti pod normalno, hladne glave, bez emocija. I tu je osnovna razlika, u dozivljaju. Rezime price o trojci, ova trojka je za peticu! (uz mane koje sam naveo)

Audifan
28.2.2014 23:18
4
15

Bez dlake na jeziku !!! Lep bas lep dizajn koji ce dosaditi za godinu dana,kvalitet bezkompromisa,odlican enterijer, malo bezvezna zapremina dizela(ali kao da. mazdu briga za glupu Srbinu). I nevidjeno glup benzinac 2000ccm 120ks koja glupost pa nije ovo 1994 godina!!! Sta je tu skyactiv?

Peki
28.2.2014 23:51
18
0

@Delane, moj "problem" je sto se srecem sa iskljucivo novim vozilima, sa par hiljada kilometara i ful opremom. Privatni auto vozim bas kad moram, i iako ima samo 90.000 km, cekam prvu priliku da ga zamenim. Licno, ne smatram da su Alfe krs, posebno ne one mlade od desetak godina. Samo u Francuskoj su toliko retke, ne pamtim kada sam poslednji video polovnu Alfu, a jos manje 33. Kao sto sam par puta spomenuo, imati vozilo od 10-15 godina, ili vise, na zapadu je rasipanje para. Prolazi jedino ukoliko se razumes u mehaniku i imas vremena i kucu gde mozes na miru da majstorises. U principu se slazem se da je auto kvalitetan onoliko koliko se brines o njemu, ali starenje materijala ne moze se spreciti. Ovde postoje tolike olaksice prilikom kupovine novih vozila, krediti su cesto beskamatni, cene pojedinih "polovnih" modela su izuzetno niske (kazem polovnih misleci na vozila od samo godinu dve), da je mudrije odvojiti par stotina evra mesecno za kredit, nego li placati isto toliko za opravku nekog krsa, koji nema nikavu trzisnu vrednost. Svaki takav krs vredi medutim 3-4 hiljade evra, za koliko proizvodaci obore cenu prilikom kupovine novog vozila (preuzmu ga), plus popust od 10-20 %. U nekoj od nasih rasprava naveo sam ti primer kolege sa posla koji se tako oslobodio svog 15-16 godina starog Peugeota 306, da bi uz sve navedene povlastice kupio Fabiju na beskamatni kredit od 48 meseci. Spasio se opravki, majstora i dugova.
Sredina u kojoj ja zivim je veoma zahtevna, i kao takva problematicna za stare automobile sa 200-300 hiljada kilometara. Ovde automobili ne sluze da bi se nedeljom otislo na pecanje ili uvece skoknulo do centra udaljenog par kilometara na pice. Vozi se gotovo uvek u velikim guzvama, motori se pregrejavaju, kilometraze su ogromne (ja sam do posla i nazad svaki dan prelazio bezmalo 100 km, za sta mi je trebalo vise sati), i uz to nema se vremena za otici kod majstora. A otici na posao, ili odvesti decu u skolu, cesto je nemoguce bez kola. Ukoliko mi ujuru auto ne upali, da izvines u teskim sam go...ma. A ukoliko se zna da svaki auto ima 4-5 hiljada delova, koliko li samo potencijalnih problema moze iskrsnuti kod jednog polovnjaka svakoga dana?
Pozzzz

serpico
01.3.2014 10:02
10
0

moram se umjesati gospodin Peki je u pravu ali problem je zivotni standard,stabilna drzava,banke koje nisu kao ovdje lihvarske prcije jer kod nas mislim u HR kada kupis npr.Clio ili fabiu otplatis megane i octaviu!A da nepricam o ogromnim troasarinama jer na kraju krajeva koliko jedan francuz ili nijemac radi npr. za megane ili golf a koliko hrvat ili srbin mora drincit za polovni ne za novi golf ili megane?

Don
02.3.2014 19:31
5
0

nisam bas siguran da su VG prve testirale 3 u ovoj izvedbi, kad sam vec davno citao test na jednoj drugoj stranici objavljen 9.1.2014

Yugo driver
02.3.2014 20:49
8
0

@Povodom pekijeve konstatacije oko paljenja auta ! Ja sam u teskim go... upalio ili ne auto ujutru, mada je bolje kad upalim jer je onda podnosljivije. :-)

MIVEC
02.3.2014 21:38
11
1

@Audifan, Da, i meni je bilo to cudno, 2.0/120ks. Kad sam prvi put video mislio sam da se radi o 1.5 motoru i da je u pitanju greska. Ali kad covek malo razmisli ima tu nesto pozitivno. Motor je svejedno sasvim moderan u ekoloskom smislu, a sa vecom zapreminom donosi obrtni moment na nivou turbo motora slicne zapremine koje ugradjuju neki konkurenti, pritom sve pravilno rasporedjeno. Adekvatni manji atmosferski 1.5 ili 1.6 nebi to mogli da postignu, a sa druge strane rasterecen atmosferac vece zapremine ce sa vremenom gotovo sigurno da se pokaze pouzdanijim i jeftinijim za odrzavanje od nekog malog turbo motora. Mana moze biti eventualno veca masa napred, ali vecina obicnih vozaca na to i ne obraca paznju, a oni sportski orijentisani kojima su takve stvari bitne obicno ce svakako birati model sa 165 ks, koji je "taman". A svejedno konkurentna potrosnja je najbolji dokaz da su price o "super ekoloskim i ekonomicnim" turbo motorima malo napucane.

pecagt
05.3.2014 14:04
1
9

Ova prica ne vredi 17.500e.

pecagt
05.3.2014 14:19
1
4

I jedna zamerka na tekst, mislim da je uz sve navedene performanse i utiske iz voznje bilo neophodno pomenuti i masu testiranog modela,narocito u kontekstu sky active tehnolgije .

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: