Promocija

Mazda 2

Sa Mazdom2 u Barseloni

Razbijačica predrasuda

Mazda 2 na evropsko tržiste stiže ovenčana nagradama. Dvojka je izabrana za automobil godine u Japanu 2014., a u Nemačkoj je osvojila prestižno priznanje „Zlatni volan“. Novinarska test vožnja odigrala se u Barseloni. Grad domaćin Olimpijade 1992., dežurna je kulisa za sve evropske promocije japanskog proizvođača.


Ne treba biti preterano maštovit, pa na prvi pogled konstatovati da Mazdin novitet zapravo izgleda kao smanjena trojka.

Njeni tvorci pošli su od ideje da pripadnik B segmenta samo zato što je manji ne treba automatski da bude i manje vredan. Naprotiv! U Mazdi se gnušaju pojma „downsize“ ( smanjivanje veličine). Ovih dana svedoci smo downsizinga na sve strane: od mobilnih telefona, zapremina motora, broja radnih mesta i plata u javnom sektoru. Na to u Mazdi odgovaraju konstatacijom da dvojka nije „manje veličine“ nego „prave veličine“. Dakle, taman!

人馬一体 : Đinba itai -japanski za početnike
Povećanje kabinskog prostora nije izvedeno na uobičajeni način pomeranjem A stuba napred, već su pomereni prednji točkovi. Novi položaj A stubova donosi i veću preglednost prema napred. Osvajanje santimetara, koji lepo izgledaju na tabelama nije samo sebi cilj. Težnja je da se napravi automobil B segmenta koji sa sa produženim osećajem udobnosti prelazi dugačke relacije. Samo, tada svi santimetri, milimetri, i priče o novim materijama dobijaju svoj praktični smisao.

U odnosu na prethodnu generaciju, povećan je procenat čeličnih legura visoke čvrstoće, sa 53 na 65%. Time je postignuta veća krutost karoserije, bolja čvrstina i bezbednost, ali uz smanjenje težine.

U bezbrojnim hvalospevima koje je tokom godina pokuipio model MX-5, često je figurisao pojam „đinba itai“. Reč je o starom japanskom izrazu koji opisuje savršeno usklađeno kretanje konja i jahača, koji pri tome poseduje mirnoću za odapinjanje strela na neprijatelja.

Pola milenijuma kasnije, pojam „đinba itai“ označava instinktivno jedinstvo između vozača i automobila, nešto što se subjektivno doživljava na svim Mazdinim modelima, pa i na najnovijoj dvojci.

Na planu enterijera, preoblikovana su sedišta kako bi se kontakna površina sa telom povećala za 30% što se i te kako oseti u pogledu udobnosti. Zarad dobijanja santimetara za putnike na zadnjoj klupi, nasloni prednjih sedišta prošli su kuru miršavljenja. U proizvođačkoj brošuri stoji da novi tip uretanske mase koji se koristi za sedišta poboljšava držanje tela u krivinama. Takođe, kako kažu, minimalizuje prenošenje vibracija sa puta, nešto što nismo baš bili u mogućnosti da isprobamo jer izazov je u Baseloni naći zakrpljenu ili saobraćajnicu sa rupama.

U osvrtu na udobnost a pre svega bezbednost, pominjanje zaslužuje i aktivni vozački displej, još jedan preletač sa spiska opreme viših segmenata.

Pored osvajanja tako potrebnih santimetara, u kabinskom prostoru prisutna je internet konektivnost, doskoro privilegija skupljih automobilskih kategorija. „MZD Connect“ sistem preuzet je sa Mazde 3. U sadejstvu sa pametnim telefonima omogućeno je povezivanje sa društvenim mrežama kao i uživanje u sadržajima internet radija. Centralno mesto, razume se, zauzima displej od 7 inča, a tu je rotaciono dugme na središnjoj konzoli. Dostupnost podatka podeljena je u dve zone. Informacije esencijalne za vožnju plasirane su direktno ispred vozača, dok one od sekundarnog značaja dostupne su na displeju. Pritom se vodilo računa da se ograniči broj prikazanih stavki u svakom režimu prikazivanja na ekranu, kako bi se izbegla prenatrpanost.

Personalizovani „High-Grade“ enterijer podrazumeva sedišta sa površinama u beloj koži, crveni kontrastni štep i premijum satenske i hromirane detalje. Zadire li Mazda 2 u lovišta tradicionalno rezervisana za Minija i Fiata 500?

Skyactiv doskočica
Svakako u centru priče vezane za Mazdu2 stoje 1,5 litarski četvorocilindarski motori u benzinskoj i dizel varijanti. Benzinci nastupaju u izdanjima od 75, 90 i 115 ks. Dizel agregat za sada je dostupan u verziji sa 105 ks. Čak i sa osnovnim pogonom od 75 „konja“, Mazda 2 je živahan ali izuzetno upravljiv „mališan“. U osnovnoj pogonskoj varijanti ubrzanje do 100 km/h iznosi 12,1 sekundu, dok u verziji sa 115 ks sprint se skraćuje na 8,7 sekundi.

Takođe, mora se odati priznanje Mazdi da se sa 1,5 litarskim agregatima praktično „ruga“ svima koji favorizuju tehnologiju trocilindarskih motora zapremine nepunog litra. Mazdina tajna leži u SKYACTIV pristupu, nizu tehnologija koje podrazumevaju rešenja počev od veće kompresije motora (14:1 za benzinsku i 14,8:1 za dizel varijantu), inventivnih načina smanjenja težine komponenti do stalnog usavrsavanja „i – ELOOP“ sistema regeneracije energije kočenja. Razvijena su dva potpuno nova manuelna menjača sa pet odnosno šest stepeni prenosa. Njihova težina je za 5-7% manja od menjača odlazeće generacije a potrebno im je čak 45% manje ulja. Šestostepeni automatski menjač preuzet sa izdanja 3 i 6 prilagođen je upotrebi na vozilima B segmenta. Inženjerski zahvat je odstranio čak 17 kg sa ovog menjačkog sklopa.

Sve ovo prevedeno u vožnju, kod benzinca od 75 ks, prema fabričkim podacima, znači prosečnu potrošnju od 4,7 l/100km dok na dizel izdanju ta brojka iznosi 3,8.

Alternativa C segmentu?
U zaključku nakon celodnevnog druženja sa Mazdom2 u Barseloni moze se izreći subjektivan utisak da ovaj model uvlači u B segment sve ono što volimo iz C segmenta. Kvalitet izrade je na vrhunskom nivou, udobnost takođe za automobil ove veličine, što u kombinaciji sa živahnošću i snalažljivošću u urbanim uslovima vožnje za rezultat ima automobil iz B kategorije koji donosi ipak nešto više. Zabavnu komponentu vožnje Mazda je odavno opisala sa pojmom „zoom-zoom“, a to važi i za novu „dvojku“, koja odličnu izbalansiranost karoserije i veoma dobre vozne osobine deli sa većim „sestrama“.

R360
Još od svog ulaska u svet automobila, Mazda se drži svog autentičnog pristupa. To dokazuje R360, prvi pravi automobil ovog proizvođača predstavljen 1960. Ovaj kupe imao je međuosovisnko rastojanje od svega 1753 mm i ukupno je bio težak 380 kg. Zahvaljujući angažovanju V2 motora od 356 cc i 16 ks mogao je da pojuri 84 km/h. Kupci su imali izbor između četvorostepenog standardnog ili dvostepenog automatskog menjača.

Carol
Filozofija Mazde da tenička rešenja tipična za vozila više klase pakuje u automobile malih dimenzija prisutna je još od modela Carol predstavljenog 1962. Prvi četvorosed japanskog proizvođača bio je na neki način „preteran“ na konstrukcionom planu. Imao je neobično čvrstu monokok školjku, nezavisno ogibljenje na sva četiri točka sa torzionom osovinom. Motor od 358 cc imao je četiri cilindra i radilicu sa pet ležajeva. Razvijao je 18 ks. Uspeh Carola bio je neverovatan: 67 odsto japanskog „kei car“ u prvoj godini.

Piše Miroslav Šosberger
Fotografija Mazda & Vrele Gume
8384
Postavljeno: 17.03.2015

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Bobo
17.3.2015 06:39
21
6

Perfektna.

Slavisica
17.3.2015 07:52
23
4

Divna!
Prvi izbor u B segmentu, bez ikakve dileme.
Samo jos cene da vidimo..

Bojan
17.3.2015 08:55
21
4

Ovo vivece cak i na oko izgleda kvalitetno iznutra...
Ne znam ali Mazda kao da je dobila neku veliku lovu pa sad sve ilozila u svoje nove modele, bukvalno im je svaki model savrsen... ne znam sta je to :-D

maxy
17.3.2015 09:53
11
5

Šta reći, Mazda prosto ubija. Po meni uz Mito, dvojka je najpoželjnija u B segmentu

serpico
17.3.2015 10:05
15
2

najpozeljnija mazda svakako,ali di nedjes mito jadan nebio!!!!hahaha mito mos mislit!jako si me lepo nasmejao!

Paprikar
17.3.2015 10:08
13
6

Najlepsa u klasi!!!
Ali da je idealna u svim oblastima, to nije.

otac Makarije
17.3.2015 11:33
7
13

Samo pogledajte cenu mazde 2 sa benzinskim motorom sa sestostepenim menjacem i 115 ks.
Košta "samo" 17.890 !!!
Toliko o "mazda perfekciji".

maxy
17.3.2015 12:03
4
4

@serpico
Zasto da ga ne nadjem? Svako odredjuje po svom afinitetu sta mu se svidja,a sta ne.

Bojan
17.3.2015 12:25
10
3

Pa oce, tih 18.000 nesto govori.

serpico
17.3.2015 13:23
7
1

maxy ispricavam se!

Rikošet
17.3.2015 14:23
15
2

Paprena cijena svih Mazdi je u najvećoj mjeri uslovljena carinom. Koliko znam aktuelna dvojka se proizvodi u Mazdinim tvornicama u Japanu, Meksiku i Tajlandu... Odkud god dolazila na naše tržište podliježe carini, koje su od 1.1.2014. oslobođeni svi automobili proizvedeni u EU, odnosno u čijem sastavu je 60% dijelova sa potpisom Made in EU... Osim toga Mazda je prošle godine u Evropi prodala 213.524 automobila, odnosno 761.185 putničkih vozila u svijetu (ne računajući Japan). Sam VW je prošle godine u Evropi prodao 431.732 modela Golfa, a Ford 306.405 Fiesti... Da bi davali i "spuštali gaće" poput konkurenata morali bi proizvoditi puno više automobila. Osim toga Mazdina dugoročna filozofija je da ono što proizvedu bude kvalitetno, a ne najjeftinije... Japanci smatraju da će im to omogućiti zadržavanje sadašnjih i privlačenje novih kupaca, i naravno opravdati visoku početnu cijenu njihovih automobila, koji su onako na prvi pogled i zaista kvalitetni i primarno nisu namijenjeni tržištima poput našeg gdje je Škoda Fabija i slični modeli sasvim razumljivo imaju status "idealnih automobila". Ovo je "mini" za dobro situirane kupce... ali i zemlje sa razvijenom Mazdinom servisnom mrežom...

Nemanjica
17.3.2015 18:10
7
12

A sta fali mitu HER serpico??? Mito je bomba mala, pravi lifestyle auto! A pojavio se 2008 godine, a jos uvek je prelep! Ajde demantuj, pa se ispricavaj ponovo! Ajmo drugari, realizacija komentara sledi!;-)

Bojan
17.3.2015 19:12
16
2

Ne ne mitu stvarno nista ne fali, pravi lifestyle sto bi se reklo... Naravno da ga Mazda 2 prevazilazi u svemu, ali nije ni cudo kad je 6 godina novija...
A inace smatram Mazdu, ne ja nego vecina mojih drugara, Japanskom Alfom, samo sto je mnogo bolj, jaca, kvalitetnija i istrajnija od Alfe svakako.....

nelle
17.3.2015 19:57
7
2

Zaboga, Rikoset. Za dobro situirane na zapadu je nesto od premium brendova. Sve ostalo je za prosek (srednju klasu). Mazda 2 od bezmalo 18000 je SKUPA Mazda 2, ne Mini ili Merc A isl. Ne zalazim u to sta je bolji izbor, postoji Corsa sa 115KS 1.0 od preko 15000, ali je to ne cini premijumom. Verovatno su materijali i izrada daleko bolji od one od 10000. Sve u svemu, i dalje je Mazda na koju se placa carina. Sa svim vrlinama i manama jedne Mazde!

Paprikar
17.3.2015 21:52
6
7

Ako je bolja, zasto rdja? Pretposlednje generacije 2, 3 i 6 su rdjale i rdjaju i dalje dok komentarisemo, i to u 21. veku, kada jos samo Dacija nema dobru antikorozivnu zastitu.

Mikac
17.3.2015 22:41
10
3

Mazde su prelepi automobili i kvalitetni , medjutim nikad nece biti u sferi mog intereovanja zbog slabe servisne podrske i preskupuh cena usluge i delova. Mali servis za prethodni model 2007-2014 16.000 din ratkapna kom oko 9000, zadnji lonac 35 000 itd , prethodni model je imao najmanji gepek u klasi i malo mesta na zadnjim sedistima.Za zemlju Srbiju uzimajuci u obzir cenu totalno neprikladni automobili Clio i Polo u tOj klasi najbolji izbor.

Audifan
17.3.2015 23:49
12
3

Dobra je mazdica, clio 4 je dobio napokon ravnopravnu konkurenciju.

Opet smaranja sa propalom alfom pufff

Laserb
18.3.2015 10:00
8
9

Ovo je auto sa 1 manom.
Cena mu je mana.
A očigledno je dizajn Alfe i 206-ice ugradjen u ovaj auto. To je primetila i moja devojka koja vozi 206

Nole
18.3.2015 16:06
5
6

Lepa je i kvalitetna, mada... mogu i drugi da naprave kvalitetan auto ali su ukapirali da to kupcima uopšte ne treba i ponudili dovoljan kvalitet za 5-10 godina voženja upakovan u lep dizajn.

Čemu auto koji može da pređe x stotina hiljada km kada prosečan kupac tzv. b segmenta jedva pređe 100000 za 10 godina?

Servisna mreža u Srbiji je očajna za većinu japanskih vozila te kupcima japanskih automobila ostaje da se teše da su, statistički gledano, pametni.

Što je statistika kraljica laži to ih puno ne zanima :-)

Bojan
18.3.2015 18:50
9
6

Jao Nole sad si ozkrio Ameriku jel?
Mazda ima svoje kupce i nece je kupiti sigurno kupac Pola sa 1.2 tsi.
Sasvim je dobra mreza servisa npr za Vojvodini. Ovlasceni u Srbobranu, NS I Bgd.
sto mora biti na svakom koraku. ;-) a opet vozis auto koji nema svako i drugaciji si. pozdr.

Nole
19.3.2015 09:01
7
2

Bojane pozdrav i tebi, razumem da Mazda ima njene kupce ali oni očekuju mazde iz Japana a ne iz Meksika poput ove.
Iz nekog razloga njenim kupcima je normalno da na sajmu izloženi primerci budu zaključani - videćemo za koji dan "strategiju" uvoznika za 2015.

Ne razumem zašto bi neko dao preko 12000€ (najavljena cena u Srbiji) da bi se razlikovao od drugih? Zar ne postoje i jeftiniji načini da se izgradi prepoznatljivost među ljudima?

Meni je vreme skupo i opet ne razumem kako je nekome u redu da ide u drugo mesto za zamenu ulja ali to je moj problem :-)


Bojan
19.3.2015 11:38
10
0

Tacno tako to je tvoj problem :-)
Kada bi sve u svakom.mestu postojalo zemlja bi se odavno raspala. ;-)
ee ni ja ne razumem zasto su mazde zakljucane na svakom.sajmu autimobila....

lazar bojanić
19.3.2015 14:22
18
3

Mazda nije jeftina , ali nije ni tako jako skupa kao neki nabeđeni nemci koji nisu baš ni "premium" . I još nešto u vezi tog premiuma ...najmanje premiuma se dobije u klasama A1 do A3 gledajući Audi gamu ali posmatrajući i Mercede i BMW . Tu Mazda ima možda i najveću šansu da za dosta manje para ponudi sasvim samerljiv doživljaj vožnje i luksuza .

Mazda je pouzdana ili se barem može okarakterisati kao pouzdanija u klasi

Mazda ima mana , ali ima i nešto poput Alfa Romea što čini da te mane zaboravite ili barem potisnete ... To su neke emocije , ljubav , fatalna privlačnost ili ko zna šta ali funkcioniše , isprobao sam lično ...


Mazda svojim pristupom prkosi najvećim brendovima koji su u poziciji da kreiraju budućnost autoindustrije pa i u tome ima nečeg zanimljivog i intrigantnog , barem meni lično

Servisa nema dovoljno ? Ma hajte ljudi pa to se ne kvari , samo redovno održavanje a pored toga svaka mušterija dobija besplatnu MES karticu i ako se nedaj bože nešto i desi pomoć stiže do vas ...

I još nešto , možda nekima najmanje važno , ali meni jako bitno ...japanci su nama u Srbiji koji smo jako daleko od njih uvek zdušno pomagali kad god smo se našli u nekoj nevolji ..autobusi za Beograd , magnetske rezonance za sve kliničke centre u Srbiji , pomoć posle majskih poplava , donacija 117 automobila za vladu RS itd. I da , Japan nikad nije bombardovao Srbiju ...

pedja079
19.3.2015 15:19
6
4

Mislim da je auris 1,2 turbo mnogo bolji izbor za 14500 eur


Paprikar
19.3.2015 16:55
2
17

@lazar bojanic
Minus kao vrata brale, kakve ima veze bilo sa cim to sto je bilo u Drugom svetskom ratu?
I Japanci su cinili zlodela (procesljaj malo istoriju), pa bi zbog toga verovatno oni u Aziji trebali da ih bojkotuju, zar ne?

P.S. Samo nemoj da pocnes (sto se moglo vise puta cuti od Dejana L) da im zelis zlo ili da je pad prodaje uticaj karme (ili Boga) zato sto su cinili genocid u WW2, molim te.

Enzo
19.3.2015 19:12
9
2

Tjeh... Sekiraju se ljudi sto je skupa, a i tako 90% citalaca koji je pozele - pozelece je polovnu (kada sve kosta isto, manje-vise).
Sto Klarkson svojvremeno rece za 166, mana joj je ta sto je nisu kupovali kao novu, pa nema polovnih i jeftinih.
Dosta proizvodjaca je shvatilo da merak moze da se naplati. Za te novce moze da se sklopi Adam ili Corsa, tako da i nije nenormalno skupa - bice neki polovan...

lazar bojanić
20.3.2015 07:49
13
2

@ Paprikar .

Ne znam kako ste Vi to podneli ali "brale" ja sam bombe podneo izrazito lično ...

Vaš minus ću nekako istrpeti :-)


Lasrb
21.3.2015 06:53
4
1

@ Paprikar
Ja govorio o genocidu?
A da malo ti kreneš na orošavanje?
Nešto me na vadiš iz usta? Prosto si opterećen!

Nemanjica
21.3.2015 14:10
2
3

Dejane, po prvi put da se slozim 100%...Ocigledno je, da te-ga ne vadi iz usta!:-))

Vaske
22.3.2015 09:51
0
3

.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: