Promocija

Mazda 3 – Urban Challenge

„Šampionat“ u niskoj potrošnji goriva u Mazdinoj režiji

Ime i prezime Jo Deimel, nije nepoznato ljubiteljima Mazde na ovom prostorima. Mnoge atraktivene manifestacije kojima, japanski proizvođač propagira „Zoom Zoom“ filozofiju, direktno su proistekle iz njegove mašte. „Mazda 3 Urban Challenge“ u samo je jedan od njegovih bojnih projekata


Drugog junskog dana 2014. u tačno 15:00, što znači u 15:32 po „bečkom vremenu“, počela je dvadeset četvoročasovna „trka“ „Mazda Urban Challenge“. Nakon uspeha prošlogodišnjeg eventa kada je je vožena Mazda6, ovogodišnji događaj protekao je u znaku „trojke“ iz Hirošime.

Takmičari su bili raspoređeni u pet istovetnih serijskih izdanja Mazde3 sa dizel motorima od 150 KS. „Štos“ ovog izazova bio je ostvariti najmanju potrošnju goriva. Trasu takmičenja činio je elitni kružni put „Ringstrasse“, koji prolazi pored nekih od najprepoznatljivijh građevina austrijskog glavnog grada. 5,2 kilometra saobraćajnica proteže se od zgrade opere, klasičnog bioskopa „Urania“ do parka koji povezuje gradsku botaničku baštu i kompleks palate „Hofburg“. Zapravo put je imao 6,4 kilometra ako se uračuna manji prilazni kružni put koji vodi na glavnu trasu. Upravo tih 1,2 kilometra postaće poprište taktičkog nadmudrivanja između timova.

Poput Le Mana...
Pravila su jednostavna: U svakom timu je šest vozača koji se izmenjuju po dogovoru. Svaki automobil mora proći kontrolni punkt na cca sat vremena. „Možete doći 10 minuta pre isteka punog sata, ili 5 minuta nakon isteka punog sata“, ponavlja Jo Deimel na brifingu. U zavisnosti od uslova saobraćaja krug se prolazi za 10 do 40 minuta. Vrele gume i Auto Bild Srbija čine zajednički tim sa ekipom novinara iz Hrvatske. „Bratsvo-jedinstvo“ ponovo u akciji! Ostale automobile zauzimaju posade iz Mađarske, Austrije, Slovenije i Rumunije.

Već na samom početku, mađarski tim u cilju ekstremizacije uštede goriva poizbacivao je iz automobila naslone za glavu. Počeli su da merkaju i rezervni točak, ali onda ih je Deimel prekorno pogledao. Nakon prva dva sata vožnje postalo je jasno da prilazni put od 1,2 kilometra mnogo je zahtevniji kada je gorivo u pitanju. Eliminisati kroz prosečan rezultat, visoku potrošnju na ovoj deonici znači provozati što više krugova u jednom satu glavnom trasom. To zahteva veću brzinu, što može da rezultira većom potrošnjom. Šta činiti ?

Većina timova se opredeljuje za sporiju vožnu na glavnoj trasi, četvrta brzina je samo daleko sećanje. Koliko god da se uštedelo gorivo to je malo vredelo nakon 18h prvog dana jer svaka ekipa morala da istrpi „Cheerleading“ etapu.

Čitaoci sa pravom skeptično mogu da se zapitaju koliko je sve to primenjivo na njihov slučaj. Cifre su tačne, kompjutersko očitavanje ne laže. Šta je onda tu "ali"?

Evo: ako u toku noći recimo negde oko 2 izjutra sat vremena po polu-pustim ulicama pet puta prolazite krug istih semafora, logično je da sledećih sat vremena poznajete njihov režim rada bolje nego odgovorno lice u Bečkom sekretarijatu za saobraćaj. Drugim rečima i vaš automobil može da vas oduševi niskom potrošnjom, ako trenirate istu rutu noću sat vremena. To ne rade ni najpožrtvovaniji među taksistima!

Ipak to ne menja činjenicu da je Mazdin 2.2 litarski SKYACTIV dizelaš od 150 ks, remek delo motoristike! Takođe, Mazda 3, ovim ne iscrpljuje svoj spisak boljih rezultata u odnosu na konkurenciju. Ovaj automobil samo menja pravila igre u C segmentu, i to u korist kupca.

„Navijačice“ u elementu
U ovom segmentu takmičenja, za volan seda jedna od mazdinih “Cheerleaderki”, dok članovi tima svojim instrukcijama moraju da joj sugerišu režim vožnje koji će najmanje pokvariti njihov prosek iz ranijih sati. Naša „cheelederka“ Olga, najbolji je vozač od svih i udruženi tim Srbije i Hrvatske zadržava vođstvo na tabeli.

Noć u Beču od od 2. do 3. juna donela je promenu u ritmu vožnje. Kako je proticalo 11 i 12 sati Mazdine dvadesetčetvoročasovne urbane avanture, postajalo je jasno da je dotadašnju pažljivo razrađenu strategiju pojeo mrak. Sada je bilo moguće krug obići za 6 minuta umesto 10 kako je procenio organizator. Takođe, uvežbana je veština hvatanja zelenog talasa. Nesto jača ubrzanja u trci od semafora do semafora zavodljivo kvare odnos broja pređenih kilometara i ostvarene potrošnje. Kako god bilo, u Mazdi će znati da marketinški upotrebe podatak da su postignute potrosnje od 3,15 l na 100 km, što je više od 35 odsto manje nego sto je Mazda homologirala svoju „trojku“ za urbanu potrošnju.

Negde u avetinjskom terminu, znači između 2 i 3 sata iza ponoći ponovo je došao red na pisca ovih redova, da se prihvati volana. Kolega Miroslav iz hrvatske publikacije „Auto.“, dočekuje me sa razrađenim ritmom vožnje. U pethodna dva sata vožnje „provalio“ je ritam semafora. Tačno znam na kojoj deonici treba da ubrzavam, gde da držim 45 km na čas gde da na momente dostignem 60, a da na krivini kod „Uranie“, pustim gas i oštro uletim u krivinu. Odgovonost je velika. Energetska pića koja sam zgrabio na startu, mnogo su efikasnija u iniciranju podrigivanja, nego što me drže budnim. Samo da ne dobijem etiketu da vozim gore od „cheerleaderke“!

Borba sa semaforima
Dok mi se te misli muvaju kroz glavu, uz nas se poravnava bela trojka mađarske ekipe. Vozač se šeretski osmehnuo, napravio rukom „hang –loose“ znak, dodao gas i iskoristio poslednji milisekund zelenog. Nama je ostalo samo da se još jednom uverimo u kvalitet mazdinog “i-stop” sistema i divimo rumenilu semafora u noći. Neko je očigledno bolje od nas upoznao režim svetlosne signalizacije.

Noćna trka imala je etapu „doslednosti“. Svaki tim vozio je dva kruga sa ciljem da se ostvari što približnija potrošnja goriva u oba. Slovenački tim nije se opterećivao fanatičnom poterom za najmanjom potrošnjom, pa je pobedio sa razlikom od 0,01 litar (4,08 - 4,09 l/100 km). To je Slovencima omogućilo da se uklješte u redosledu odmah iza Mađara i naravno, ispred nas.

Pobednici Mađari
Nakon 24 sata vožnje Mazdi po krugu u centru Beča i ovoj najštedljivijoj po gorivu, „trci“ - došao je kraj. Mazda3 CD 150 i-stop, dokazala se da u rukama pravih vozača može da postane najveći neprijatelj profita benzinskih pumpi. Pobednički tim iz Mađarske u 24 sata vožnje ostvario je prosečnu potrošnju goriva od 3,85 l/100 km. To je za 1,05 litara manje od fabričke homologacije za gradsku vožnju. Nadmašiti ove rezlultate, kao i neverovatan prosek Slovenaca u noćnoj smeni bilo je moguće samo ako se automobil gura na ruke, ali koliko je to onda litara jogurta na 100 km ?

Trećeg juna, pomalo krmeljivi članovi timova, okupljaju se za dodelu nagrada. OK treći smo od pet ekipa, iza nas su Ausrtijanci i Rumuni. To ne prolazi nezapaženo od strane Joa Deimela: „Za nekog ko treba da paznaje domaći teren, mogli ste i bolje“, upućuje „kompliment“ austrijskom timu.

Oficijelni fotograf poziva ekipe na foto sesiju prskanja šampanjcem. Dok mađarski tim sa puno entuzijazma prihvata ovu F1 tradiciju, ostali zaključuju da je mnogo mudrije poneti mega pakovanja penušca kući, i obogatiti enološku kolekciju u redakciji.

U kraćoj pauzi - praznik za oči
Piše Miroslav Schossberger
Fotografija Mazda, Miroslav Schossberger
6787
Postavljeno: 25.07.2014

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Peki
25.7.2014 09:33
8
0

Miroslave druze, bez obzira sto su putni racunari prilicno precizni, cesto daju previse optimisticke podatke. Naravno da je ova mazda izuzetno stedljiva, to sam uostalom i potvrdio i nakon vise hiljada kilometara, koliko sam proveo sa njom (test u arhivi). Cudi me ipak da orgnizator nije predvideo znatno preciznije metode merenja potrosnje, kakve praktikuju svi kompetentni auto casopisi u razvijenim evropskim zemljama!? Licno, verujem da na navedene podatke treba dodati do 0,5 lit goriva, za koliko je putni racunar slagao...
Nego niko se nije setio, ili niste imali pravo, da naduva gume za barem pola bara? Ne rece da li ste iskljucili sve vece potrosace, kao sto je recimo klima uredaj?
Nevezano uz Mazdu 3, sa Cliom 4 1.5 dCi/90 Eco, uspeo sam da sidem do 3,2 lit u proseku. Naravno u idealnim uslovima, i sa maksimalnom brzinom ogranicenom na 80 km/h. Naravno da sam bio sam u vozilu, da je bio obuven u "zelene" pneumatike, da nisam koristio clima uredaj i slicno.
Pozdrav

Bojan
25.7.2014 16:32
3
0

Meni su bezveze ovi testovi... svaki drugi novi auto mozr drasticno da spusti potrosnju ako se vozi nenormalno polako. Dajte testirajte kola u realnom svetu... put do cg preko zabljaka itd...obrtaje do 3000 onako kako se tuda mora voziti... a ne tu ove trstove gde se brzine menjaju na 1400obrtaja bez klime sa savrseno stedljivim gumama itd...

@bojan
One koji su nam dostupni, njih i testiramo detaljno i u realnom svetlu!

Redakcija

pčelica Pavo
25.7.2014 22:30
0
2

O ovom "nadrealnom testu" se već dosta pisalo još u junu. "Uslovi" u kojime je ovo "ostvareno" ( i to samo "na blesimetru" ) su bili čisto potcenjivanje zdravog razuma. Marketing je marketing, ali ovo je bila prevara naivnih epskih razmera. Bravo mazda!

Bojan
27.7.2014 11:38
2
0

Redakcija nisam na vas uputio kritiku, nego na te koji tesriraju pod tim nerealnim uslovima...

@Bojan
Bojane hvala! Pa to je već opšte mesto kada su u pitanju fabrički deklarisane potrošnje goriva! Očigledno da zakonodavci i u uređenim siatemima, nemaju tu snagu da se suprotstave krupnom kapitalu i donesu propise koji nalazu realne podatke sa karakteristikama iz redovnog saobraćaja

Peki
28.7.2014 11:30
5
0

@Bojane, vise puta sam bio na meti kritika, jer mi navodno test automobili trose previse! A ja naivan samo "prepisao" podatke sa putnog racunara, ne vodeci obzira sta ce reci oni koji su mi pozajmili test vozila. Primera radi, trenutno vozim novi Citroen C1 1.2 VTi/82 KS, kada odgovorni budu procitali da po gradu ne moze ispod 10 lit, verovatno ce dva puta razmisliti pre nego li mi ponovo ustupe neki model na testiranje. Dobro, o tome smo vise puta raspravljali, ne trosi doticni auotomobil podjednako goriva u gradskoj voznji po Novom Sadu ili u nekoj evropskoj metropoli. Jedno je sigurno, vozena Mazda zaista je ekonomicna, zapravo ceo automobil je retko uspesan. Realna potrosnja dizel motora znatno je pribliznija fabrickim podacima, od one koje se odnosi na benzinske.
Pozdrav

Bojan
28.7.2014 18:18
2
0

Razumem Peki ;-)
A Mazda kao Mazda, nikad bolja!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: