Promocija

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni

Premijera premijere

Jedan od najuspešnijih modela Mazde poslednjih godina bio je SUV CX-5. Zapravo on generiše 25% prodaje celokupne game japanskog proizvođača na godišnjem nivou. Upravo zato u Mazdi su rešili da će najveći deo inovacija, kako dizajnerskih, tako i tehničkih, u narednim godinama svoje premijere imati baš na ovom modelu


Nova Mazda CX-5 ima više od 700 izmena u odnosu na odlazeći model Twituj ovo!

Spoljašnji dizajn: Čista desetka
Svaki panel karoserije je potpuno nov. Vodeći se principom „rafinirana čvrstina“ ključni deo siluete korigovan je pomeranjem vetrobranskog stakla prema nazad za 35 mm. Time se na jedan retro elegantan način izdužuje prednji deo. Preciznije rečeno, silueta je ukupno izdužena za 10, a spuštena za 35 mm. Na planu kolorita eksterijera nova nijansa zvana „Soul Red Crystal“, upotpunjuje postojeću paletu od osam boja. Naši domaćini ne propuštaju da istaknu da je ova boja svetlija 20% u odnosu na ostale i ima optičku dubinu 50% veću nego sve boje u paleti. Među njima, za primat u elegantnom sivilu se i dalje bore „Sonic Silver“ i „Machine Gray“. Mazda CX 5 postavljena je na alu felne od 17 odnosno 19 inča.

Javna je tajna
Novost na planu eksterijera je i servo otvaranje petih vrata, pri čemu je moguće podesiti i ugao podizanja. Ovu informaciju, domaćini su nam plasirali u svakom zvaničnom obraćanju. Činjenica je da ovu pogodnost već poodavno, imaju mnogi automobili, koji za razliku od Mazde ne koketiraju tako očigledno sa premijum utisikom. Nisam neki marketinški stručnjak. Možda je bi bilo bolje da se servo otvarnje petih vrata tiho stavilo na spisak opreme, uz ponašanje kao da je oduvek bilo tu.

Enterijer: Premijum jednostvanost
Prva korisna stvar koju primećujemo, prilikom preuzimanja vozila je konzola između sedišta koja je podignuta za 40 mm. Sjajno po pitanju pristupa, ali i veće dubine za odlaganje, ili ako baš hoćete, gubljenje raznoraznih sitnica. Podignutu konzolu prati i povišen položaj naslona za ruke u vratima.

Na novi dizajn enterijera se treba naviknuti. Sa svojim pojednostavljneim linijama, možda na prvi pogled deluje siromašnije, ali to je samo privid. Kupac nije ni na čemu zakinut. Naprotiv, smireni tonovi sivog i crnog, u ovom obliku, omogući će da dizajn enterijera i za 10 godina deluje elegantno, a ne demode. Sa sigurnošću se može tvrditi i da će Boseov audio sistem sa 10 zvučnika odoleti zubu trendova. Audio sistem, istina još od 2015, ima mogućnost prijema digitlanih radio stanica, nešto što će svakako postati bitno za uživanje u vožnji i godima koje dolaze.

Jinba itaii udobnost
Gore naveden pojam označava, opredeljujući princip Mazdinih konstruktora. Reč je o arhaičnom samurajskom terminu koji označava harmoniju kretanja konja i jahača.

Svesni da, prvi utisak o udobnosti sedišta, varira u odnosu na količinu paelje, smazane u restoranu „Masia Ribas“, nećemo se hvatati za fraze kako su sada kao zahvaljujući novim materijala, sedišta udobnija nego ranije. Ipak metrika ne laže: zadnja sedišta su postavljena niže nego ranije. Takođe, prvi put, omogućeno je njihovo obaranje za 28 stepeni. Broj mesta za vozača i putnike zaustavljen je na pet i to je sve što ćete dobiti. Verzija sa 7 sedišta nije u planu.

Zapravo, prostor enterijera je veći, imajući na umu da su se Mazdini inženjeri inventivno borili za svaki milimetar u svakom ćošku, s obzirom da je međuosovinsko rastojanje od 2700 mm ostalo nepromenjeno. Prtljažnik je dobio pojačanje litraže i sada njegov kapacitet iznosi, 477 litara (do nivoa prekrivača prtljažnika).

Jedna mala ali za ukupan pozitivan utisak bitna inovacija: novi način povezivanja LCD ekrana sa panelom osetljivim na dodir, osmišljen je da se smanji refleksija, a poveća kvalitet slike.

Ako je Mazda mineralna voda - mora da je dobra

Naglašena tišina
Da bi se obezbedila veća tišina u kabini, inženjeri su napali praktično sve. Osovina brisača spuštena je do nivoa poklopaca motora, kompjuterkim modelima korigovani su plastični paneli kako bi manje vibrirali, zaptivanje na vratima je unapređeno, čak i gornja ivica stakala koja se podižu, specijano je oblikovana da se savršeno uklopi i postojeći žljeb.

Motorizacija - pišite svom narodnom poslaniku
Kada je Mazda CX-5 u pitanju, ponuđena motorizacija, čini da se mi novinari na prezentaciji osećamo pomalo, kao klinci pred poslastičarnicom koju je neko zaboravio da zaključa. Na planu benzinaca tu su Skyactiv G 2,0 (165ks /160ks AWD) i G1 2,5 litara (195 ks), oba sa direktnim ubrizgavanjem. Benzinac od 2,5 litra ima i mogućnost deaktivacije cilindara.

Na taj način njegova prosečna potrošnja dovedena je do 7,1 l na 100 km. Nije tajna da je ova zapremina motora najčešće pod haubom CX petica koje se poručuju u susednoj nam Bugarskoj. Prosto poželite da pišete peticije sa zahtevom da se menja pravilnik o registraciji vozila.

Na planu dizela tu je dobro poznati 2,2-litarski agregat (150/175 ks). Neke revolucije kod ove Euro 6 motoristike zapravo i nema. Zato je veća pažnja posvećana tome šta ti motori treba da pokreću. Spomenimo da je torziona rigidnost školjke povećana za 15 % u odnosu na odlazeći model, detalj sračunat da doprinosi dinamičnijem odzivu na pritisak paučice gasa, uprkos činjenici da je novi CX-5 prosečno 40 kg teži od odlazećeg.

Kolorit - Soul Red i Machine Gray

Bezbednost: kamere sve bolje
Jeste, prednja kamera je unapređena u odnosu na odlazeći model. Njome još uvek ne možete da snimite film, ali ona je sastavni deo nove, promišljenije kontrole kočenja i obezbeđuje sigurnije propoznavanje saobraćajnih znakova.

A sve to u vožnji?
Nazovite me „tehno štreberom“, ali najsnažniji utisak na mene je ostavila je komponenta koja se nekada zvala „head up display“. Prekrštena u nešto što bi se u prevodu tumačilo kao „aktivni vozački displej“, konačno je evoluirala u odnosu na teško čitljivu visokotehnološlu igračku. Umesto iritantno zelenkaste brojke o trenutnoj brzini, ispred vas sada se projektuje sve što je bitno. To podrazumeva, trenutnu brzinu, najveću dozvoljenu brzinu, saobraćajne znakove i podatke iz navigacije. Čitljivost ne zavisi više od ugla pod kojim pada sunce. Iskreno, za dva dana vožnje, jedva da sam skrenuo pogled sa puta na instument tablu.

Često hvaljena zvučna izolacija važi za sve opcije motora osim za dizelaša, u opciji sa automastki menjačem. Mazdina SKYACTIV vozna dinamika sadrži softversku komponentu, zvanu „G-Vectoring control“ (GVC). Senzorski nadgledajući ulazak u krivinu, posebno pri oštrijoj vožni ovaj sistem, momentalno smanjuje količinu obrtnog momenta koja se isporučuje na prednje točkove. Time se, tek za delić, prebacuje deo težine na prednju osovinu. Na taj način povećava se grip pneumatika, što omogućava da se prednji točkovi skreću preciznije. Pošto vozač zadrži konstanstan ugao zaokreta u krivini, ovaj sistem vraća opterećenje na zadnje točkove čime se povećava stabilnost vozila.

„GVC radi toliko diskretno da ga nećete ni primetiti“, kažu nam prezentaciji. - Nije bitno, samo neka radi.

Servo zatvaranje

Cene:
Na tržištu Srbije raspon cena nove CX-5 kreće se od 23.290 EUR koliko staje izdanje G165(2WD) u Emotion paketu opreme do 37.590 EUR čime se kupuje CD 175(4WD) modela sa automastkim menjačem u Revolution Top izdanju opreme.

Drugačije, ali ne po svaku cenu
Zli jezici će reći da, poboljašavanje prethodne Mazde CX-5, nosi u sebi onaj isti rizik kao docrtavanje brkova na Mona Lizu, tek da bi slika bila bogatija. Srećom, to se nije dogodilo. U Španiji smo, Mazda CX-5 je i dalje predivna i što je najvažnije imuna na dalijevski psihodeličan tretman.

Iz Barselone za Vrele Gume: Miroslav Šosberger
Fotografije: Vrele gume / Mazda
3720
Postavljeno: 27.05.2017

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Lacky
27.5.2017 11:16
11
0

Video sam ovaj CX 5 i zaista ova boja ima jednu novu "dubinu", privlaci pogled kao magnet!Ako antikorozivna zastita bude na ovom nivou onda "kapu dole"!!!

J4ZZER
28.5.2017 09:34
3
2

Isao sam da je gledam zato sto ionako skupom 3008 su dodatno podigli cenu, a rok isporuke je jesen. Gledao benzinca i ove pakete u sredini Attraction i Challenge. Boja je haos, auto je bez mane u eksterjeru, ali enterijer mi je losiji nego na slikama. Cak i u Revolutionu obloga vrata je prilicno siromasna, a najgore je sto felne od 17 u Attraction i Cahllengeu su em ruzne, em su otvori tockova preveliki tako da izgledaju kao 13ice :)

Inace prodavci Mazde su zacudjeni zasto hocu Attraction ili Challenge, vele da to ne prodaju uopste, samo kedan imase na stanju u prilicno mrtvoj boji.

Ne mogh da budem pametan 3008 1.2 130ks ili 2.0 165ks cx5. St velite?

Lacky
28.5.2017 11:49
4
2

JAAZZER
Obadva provozati i odluka ce biti puno bliza sve je relativno mislim da je CX 5 bolje motorizovan!

moron
28.5.2017 16:16
6
1

JAZZER
Draž Tvoje dileme je u tome da je nemoguće "pravilno izabrati".
Šta god da odabereš, zbog nečega ćeš se kasnije kajati :)
Iskreno, pošto samo dizele vozim poslednjih 13 godina, bilo bi mi teško vratiti se na benzinca ( i to atmosferskog). Osim toga, poslednji benzinac (vitara) mi je (i potrošnjom) uterao strah u kosti.
Kod 3008 mk2 me na duge staze strah njegovih "televizora" (nije to baš "Rudi Čajavec" pa da traje "20 godina").
Kod CX-5 mi je "šamar razumu" nepostojanje rezervnog točka (i ako je honda mogla kod prethodnog civica da to naknadno uvede, možda bi i mazda mogla da se po tom pitanju da se vrati proverenim, tradicionalnim vrednostima, makar opciono, za one koji to žele).

bocca
28.5.2017 20:55
5
1

j4zzer,
A koji paket samo prodaju? Kako mrzim te p.derske fore!!! Prave te bednim a kola koja oni, prodavci, voze su 3000e.

duki
29.5.2017 00:36
1
1

Kako nema rezervni tocak? Mozda u najvisem paketu zbog BOSE pojacala. Inace bi trebali da nude rezervni copavac, skuplji od Don Perinjona doduse, ali nude.

J4ZZER
29.5.2017 09:18
3
0

@bocca Navodno najvise prodaju u Srbiji Revolution i Revolution top plus AWD, jedan jedini attraction sad imaju. Ja sam porodican covek, meni je realno auto zamena za MPV tako da gledam registraciju, opremu itd. SUV uzimam zvog bicikala i izleta (makadam)

@moron Televizori ce uskoro biti standard svuda, a sto se tice tocka, jednom mi se u zivotu desilo, sa bmw520 pogodimo rupu u Sofiji i stvarno je zalosna scena, cisto taj osecaj kontrole tj nemoci

moron
29.5.2017 10:56
12
1

J4ZZER
U svojoj vozačkoj karijeri sam imao nekoliko slučajeva “bušnih guma”, pri čemu često putujem noću, a i relativno pustim krajevima. A i porodično. Bušio sam ih na razne šrafove, eksere ... a Boga mi, znalo je i “šilo na radi” ( “dobrih ljudi” svuda ima). Moje iskustvo je da je “rupa do 4 mm” ( što jedino krpi kit za reparaciju) prava retkost. To je samo teorija.
Ne tako davno na auto putu sam naleteo na “šraf” sa navrtkom (mislim za šelnu kamionskog auspuha). Puklo je “kao bomba”... Ta guma jesta bila potpuno uništena, ali, naravno, rezervni točak (“punih dimenzija” ) je odradio svoje i odmah sam nastavio dalje.
Kada mi neko pomene “kit za reperaciju”, ja sam zamislim, “ponoć, ja porodično negde izmedju Foče i Gacka i bum ...”. Milion je takvih lokacija i mogućih situacija. To bi bila nevidjena golgota, što novcem merljiva, što u parama neiskaziva ... Znaš kada bi u Gacku ( ili bilo gde u tom kraju ) “u ponoć” pronašao gumu za tu mazdu? Ne bi je našao ni danju, sve “zlatom da je plaćaš”, pri čemu budi siguran da bi ti “dobri ljudi” ne samo zlato, već i poslednji dinar uzeli u tim trenucima...
Mi živimo na Balkanu. A ovde je makar “ćopavac” zaista nužda.

ilic milic
29.5.2017 18:11
5
3

Sto se tice rezervnog tocka, tacno je da ga ne nude u Mazdi, ali bi mogli da procitate o Mazda Europe Servis uzluzi koju dobijate uz kupovinu. Resavaju i taj i sve druge probleme. Ja sam licno iskusio i to u Srbiji radi. Imao sam problem sa kolima, a zavrsilo se tako sto sam bio prezadovoljan.

Milan
29.5.2017 20:22
5
2

@moron
Cenim da imas nekih dalekih veza sa tim krajevima izmedju foce i gacka, cesto ih pominjes? Suvise je to lep kraj za voznju nocu, tamo samo danju vredi voziti, ako nista drugo a ono zbog bezbednosti.
A za rezervni tocak se slazem, ko je jednom jurio po vulkanizera u ponoc, na pamet mu nece pasti " kit za reparaciju".

Trajce
29.5.2017 21:02
4
6

Upoznajte kraljicu korozije

moron
30.5.2017 09:39
5
1

Milan
Nisam tamo rodjen, ali, jako volim taj kraj. Prodjem godišnje par puta. Danju, noću, kako kada. Leti, nekada čak i zimi (pa i po snegu). I srce mi nekako uvek puno kada vidim tu lepotu.
Po EX-YU ima dosta sličnih krajolika, toliko lepih, za koja vredi ono: "Vidi i umri".
Meni je, inače, ova mazda dizajnerska perfekcija. Motor poželjan. Oprema "desetka". Po mnogo čemu mi je ispred 3008 mk2 sa kojim se započela ova priča.
Ali, generalno, ne razumem kako u tako lepim kolima kao što je mazda po razumevanju proizvodjača "nema mesta" za taj prokleti "ćopavac". Zašto je to za mazdu postala "glupost"? Do juče nije bila.
Ili sam ja samo idiot, koji nije u stanju da se prilagodi "promenama na bolje".
Ili je možda i Honda CRV toliko "zaostala", pa u standardnoj opremi furaju taj potpuno "demode" detalj, taj "bljak ćopavac" ...

Lacky
30.5.2017 09:41
5
2

Definitivno je voznja sa rezervnim tockom sigurnija iz vise razloga a moze da ublazi eventualni udes "od pozadi"!!! Za proizvodjace je svakako jeftiniji "kompresor" i laksi na vagi a treba i Slep sluzba uzeti neku kintu!!!

Peki
30.5.2017 10:58
6
1

@Moron, uglavnom se ne radi se o prostoru, kod gotovo svih modela ima mesta za normalan tocak, radi se o ceni. Guma istih dimenzija, plus aluminijumska felna, daleko je skuplja od "copavca" ili kita za opravku. Pomnozi tih par desetina evra (ukoliko nije i stotinak) sa nekoliko stotina hiljada prodatih primeraka doticnog modela, pa tako i sa jos raznim drugim ustedama i eto "nevidljive" ekonomije za proizvodaca.

Lacky
30.5.2017 11:16
5
2

@moron
Jako lijep krajolik Foca -Trebinje malo vise "slalom" voznje do Tjentista a onda opusteno!Elem kad si pomenuo ono "silo" sjetih se Madjarske ranijih godina gdje su drumski razbojnici operisali sa raznim "alatima" pa je Bosna vjeruj bila puno sigurnija po ovom pitanju!!! Pozzz

Bojan
30.5.2017 13:16
4
4

Niko nije u pravu. Mazda ne ostavlja prostora za rezervni tocak jer vija "kilograme manje".
i zarad papira, i ukupnoj smanjenoj masi vozila, tocak od 15-20kilograma igra veliku ulogu u tome.
dakle za one koji slabije kapiraju- nema tocka jer celnici zele sto lakse vozilo na papiru.

moron
30.5.2017 16:31
6
1

"Prihvatam" da kod "savremenih automobila" "puni" ili "ćopavi" rezervni točak bude opcija ( a da je kit standard ), kao i pobude proizvodjača ( veća ušteda i zarada; deklarisana manja masa; deklairsana veća zapremina gepeka ), ali "NE PRIHVATAM" da rezervni točak (sa alatom, dizalicom i stiroporom) ne bude ponudjen barem kao opcija ( sa JAVNO DOSTUPNOM CENOM ), kao što smatram i da je pošteno da proizvodjač navede i podatak kolika je zapremina gepeka ako je u njemu opcioni rezervni točak (neki to navode).
Dakle, što se mene tiče ( da ne imenujem sada brend na koji se to odnosi), nema problema ako kod dilera ćopavac opciono košta 600-650 eura ( ili, kako je to neko ko je očito upoznat, gore u komentaru lepo napisao "skuplji od Don Perinjona doduse" ). Ali, napišite to u cenovniku. Da svaki čovek i potencijalni kupac unapred zna koliko treba da plati za takvu "banalnost", jer će mu to biti jasan znak koliko bi, ako kupi ta kola (makar i bez rezervnog točka), mogao biti kasnije u prilici da plati za nešto "ozbiljno".

Smisko
30.5.2017 23:16
4
2

Sa ili bez rezervnog tocka ovu mazdu bih rado video u svojoj garazi :)

car expert
31.5.2017 15:55
4
1

Kao povremeni korisnik pojedinih novih Mazdi, mogu da kažem par stvari. A to su osnovne:
Dobre
-Za izgled i udobnost nemam zamerki;
-Kao i za Dizel motor 2,2 ako se izuzme neverovatna cifra za registraciju.
Loše:
-Neverovatan je nivo buke koji potiče od točkova, osebno na autoputu. Preko 120, osećam se slično kao u Puntu. Posebno u Mazdama 3. Neverovatno.
-Sama limarija je i dalje osetljiva na koroziju, mada zavisi od modela do modela. Lim da ne komenatrišem, da ne budem loše shvaćen (kao vratavca rezervoara, zadnja vrata, zadnja hauba i sl)
-Zaista preskup sevis u garantnom roku.
-Navigacija ne dođe free u nižim paketima, iakao postoji hardver, a doplata je smešno paprena;

Tako da Mazda na prvi pogled izgleda VAU, ali izgleda i dalje je muče slične boljke. Recimo za lim, kao one iz Japana su loše, one iz Mexica bolje (što komentarišu sami vlasnici i sl)

lazar bojanic
31.5.2017 20:30
2
1

Soco ,

Odlican tekst !

Kao i obicno , dodacu par stvari u vezi pogleda sa one strane velike bare ...

Ovde u Texas-u Mazda ima solidnu reputaciju malog ali pouzdanog proizvodjaca , koji moze dosta da izdrzi .
Ovde je klima blaga , snega nema , putevi se ne sole tako da na moje pitanje o koroziji su me svi gledali bledo .
omiljen motor za CX-5 i sesticu je benzinski 2,5 litre ...cene su u rangu sa konkurencijom i jedina zamerka ovde je nesto manje unutrasnjeg prostora u odnosu na recimo Hondu CR-V koja je bas izdasna u svim pravcima

Stampa je jako hvali ali i pored svega nema ih bas previse na ulicama . Mislim da su tome krivi i dileri koji se na krilima dobrih recenzija u stampi drze poprilicno visokih cena bez nekih povremenih akcija koje su karakteristicne za Hondu i Toyotu .

Sto se tice utisaka iz Canade i severa USA , svi koje sam pitao kazu da i dalje rdja ali su me utesili informacijama da tamo sve rdja posle 5-6 godina i da to nije nikakva novost ...

lazar bojanic
01.6.2017 02:01
4
1

@ car expert

kao visegodisnji korisnik Mazde moram da repliciram ...

buka uopste nije nepodnosljiva ...ima je malo vise nego u nekim drugim kolima iste klase i cene ali nije to sad nebo i zemlja ...do nekih 140-150 Km/h sto je realni maksimum putovanja po EU sve je u granicama ocekivanja u klasi
Moja poslednja Mazda je bas bila trojka g120 i samo cu reci daleko je to od Punta, jako daleko .

Limarija ...tanka ...da li rdja ? Pa nemam tu neki odgovor jer mi je trojka bila samo 20 meseci u rukama i naravno nije se tu nista desavalo da bi ja sad nesto primetio ...pre toga sam imao skoro 4 godine model 6 iz 2011 godine i tu nista nije bilo a isla je dosta po snegu narocito one 2012 ...imam i dosta prijatelja koji voze starije modele (od 1996 pa nadalje ) i sam ojedan se zalio sa sesticom od 2003. da je pre jedno 2 godine primetio rdju na zadnjem luku blatobrana kod karavana ...mislim posle 12 godina i Mercedes mog ujaka je prordjao pa se niko ne sekira ...toliko o tome .

Cena navigacije je 500 eura . Mnogo je . Samo treba pogledati koliko je na drugim mestima pa ce vam sve biti jasno ...


car expert
01.6.2017 10:02
2
4

lazar bojanic
Ja navodim buku i koroziju za Mazdu 3, pre ovoga zadnjeg redizajna, staru 2 godine. Tu je buka od točkova ravna puntu, ali buka od vazduha je višestruko manja.
Korozja Mazdi pre navedene trojke, je bila katastrofa, gore nema. I sa tim autima sam imao iskustva, pošto je moj prijatelj posedovao Mazdu 6 karavan. Ta mazda je bila potpuno trula posle 5 godina, da je spao nosač zadnjeg branika.
Ako pogledaš novu trojku, samo probaj zadnja vrata, poklopac rezervoara i poklopac gepeka na sedanu. Kao da je reče o dečijoj igrački.
Kad sam kupovao zadnji nov auto, prošle godine, Mazda 3 mi je bila u opticaju, ali na sreću sam odustao.

Smisko
01.6.2017 12:33
1
1

To sto neke mazde trule, a neke ne mi stvarno nije jasno. Tipa moj prijatelj ima mazdu 6 karavan 2011 godiste i ne stedi je. Leti more, zimi planina, plus svakodnevna voznja po gradu. Ta mazda nema ni k od korozije, dok sam recimo video jednu pokazala na rubu, a isti model kao od mog prijatelja.

J4ZZER
01.6.2017 13:03
2
1

@carexpert Pomenuo si previsoke cene redovnog odrzavanja? Koliko je to u apsolutnim ciframa jer prodavci pominju cifre od 20k za redovne servise? Btw sta si kupio tada kad je trojke g120 bila u opticaju?

Meni kod Mazde fali jedan dizel poput Hondinog 1.6, ne znam bas za 2.0 165, u kompaktu tipa mazda 3 bih uvek uzeo benzinca, u SUVu bas i ne bih, a registraciju da placam 700 eur i da auto ne mogu da prodam posle nikada ne pada mi na pamet.

Meni je Mazda omiljena marka (jos od vremena prve mx5) i kad san kupovao jazza gledao sam dvojku prvo, ali Honda je bas puno racionalniji izbor pogotovu kod nas. Takodje mi dileri Mazde deluje malo... tanko.

Buduci da ne zurim sa kupovinom (ako ne ispadne neki 3008 allure ili CX5 Challenge sa normalnim rokom isporuke) verovatno preskacem ovu godinu i kupujem na sajmu. A tade ce biti i nova CRV 1.6



J4ZZER
01.6.2017 13:21
1
1

@carexpert Pomenuo si previsoke cene redovnog odrzavanja? Koliko je to u apsolutnim ciframa jer prodavci pominju cifre od 20k za redovne servise? Btw sta si kupio tada kad je trojke g120 bila u opticaju?

Meni kod Mazde fali jedan dizel poput Hondinog 1.6, ne znam bas za 2.0 165, u kompaktu tipa mazda 3 bih uvek uzeo benzinca, u SUVu bas i ne bih, a registraciju da placam 700 eur i da auto ne mogu da prodam posle nikada ne pada mi na pamet.

Meni je Mazda omiljena marka (jos od vremena prve mx5) i kad san kupovao jazza gledao sam dvojku prvo, ali Honda je bas puno racionalniji izbor pogotovu kod nas. Takodje mi dileri Mazde deluje malo... tanko.

Buduci da ne zurim sa kupovinom (ako ne ispadne neki 3008 allure ili CX5 Challenge sa normalnim rokom isporuke) verovatno preskacem ovu godinu i kupujem na sajmu. A tade ce biti i nova CRV 1.6



lazar bojanic
02.6.2017 01:46
2
1

@ car expert

moja trojka g120 je imala mischelin plasticne gume iz serije ENERGY™ SAVER koje vriste i kao da kazu izdrazacu 100.000Km i necu trositi gorivo ali kako kocim na vlaznom ne pitajte me ! Takodje ako je napolju hladnije od 20 stepeni C bicu i bucna , ali trosim 5% manje goriva i samo to je vazno !

Kad se to zameni sa nekim pristojnim gumama sve dodje na svoje mesto . Druga opcija je uzeti revolution opremu sa kojom se dobiju gume iz performance serije Bridgstone ili Mischelin ....inace razlika u ceni izmedju te dve opreme je jako mala a dobije se dosta bolji auto , jer je vesanje potpuno drugacije podeseno pa dok se ne proba ne vredi ni pricati ...

@J4ZZER
Cene servisa sa moju trojku su bili malo ispod 20.000 rsd sto je za tu klasu sasvim OK .

U slucaju CX-5 ja bih preporucio diesel motorizaciju samo ako je planirana upotreba grad - otvoreno barem pola pola ... ako ste vise u gradu uzmite benzinca .

Moja trojka je trosila u proseku oko 6.4 na svih tih 20.000Km gde je najvise predjeno po gradu ...jedno more , vise izleta po Srbiji i jedno 5 putovanja do Budimpeste ...sve u svemu taj benzinac uopste nije los , mada dizelka kida bolje .

Pozzz



Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: