Promocija

Mazda 3

Bez konzervansa

Bez obzira što se prethodni model promovisan 2009. godine nije pošteno ni „ohladio“, Mazda je već spremila naslednika


Konstruktori su izuzetno ponosni na dodatna mehanička ukrućenja karoserije

Tako to biva u trci bez kraja na automobilskom tržištu. Ne tako davno, vek trajanja jednog modela je bio 7-10 godina. Početkom ovog stoleća se skratio na 5-7 godina. A danas, dizajneri kao da su zaboravili da umešaju malo „konzervansa“ u dizajn, jer već nakon 3-4 godine, na još juče atraktivnom modelu mnogo toga postaje bajato. Zapravo, u ovom svetu ništa nije slučajno i deo je plana nekih viših centara moći . Još ni lizing niste isplatili a već je stigao naslednik, novi, moderniji i izazovniji, a Vaš ljubimac više ne vredi ni upola, jer ga prati ono „prethodni model“.

Što bi rekli, svi su se ovajdili osim onog zbog koga se automobili prave. Fabrike podižu proizvodnju i ostaju u trci sa konkurencijom. Mediji imaju neiscrpan izvor „štiva“ za razna pametovanja u traženju promena i otkrivanje razlika uz već proveren šablon zvani „diskretne promene dizajna“. Banke i lizing kuće zarađuju kao i uvek dvostruko, finansirajući proizvodnju i ubirajući kamate od krajnjih korisnika. Kako bilo, ne bi trebalo sada optužiti stručnjake Mazde za neku posebnu zaveru hiperprodukcije modela, oni samo rade svoj posao i to po ovom modelu rekli bi relativno uspešno.

Malo kozmetike malo više aerodinamike
Dakle, ko očekuje posebne izmene u dizajnu nove „trojke“ u odnosu na prethodnu, razočaraće se. Iskreno, ne vidim skoro nikakvu razliku u spoljašnjosti, a nisam siguran ni da bi je iz prve uočili ni oni koji su zaduženi za njenu prodaju. Tek kada se malo bolje zagleda i uporedi, ponešto se i primeti, a naročito kada Vam uvek ljubazni domaćini u Mazdi i prstom pokažu.

Suštinske izmene u prednjem delu su zaista samo kozmetičke i više se odnose na poboljšanje aerodinamičkih svojstava, pre svega deflektora koji omogućavaju ravniju liniju kretanja vazduha (bez vrtloženja) ispod karoserije, čime se pre svega profitira na nešto boljim performansama, manjoj potrošnji goriva i nižoj emisiji štetnih gasova. Na novom modelu su oni i povećani i ojačani da se ne bi deformisali prilikom brze vožnje i izgubili na efikasnosti. Povećana je i površina donjih panelnih obloga koji osim bolje aerodinamičnosti (Cw 0,27) između ostalog I znatno smanjuju buku podvozja, što je jedna od najvećih nedostataka skoro svih Mazda modela.

Od nazad su jedva uočljive izmene branika a posebno su interesantne nove aluminijumske felne sa zakrivljenim kracima kako bi Mazda odavala utisak kretanja kada auto stoji, a kada se kreće po lako da to vizuelno za posmatrače bude još dinamičnije i vrcavije.

Prostrano, udobno I ojačano
Enterijer miriše na „mazdu“! Kabina je prostrana, pregledna a sedišta udobna. Elementi enterijera koji su najčešće u upotrebi proizvedeni su od kvalitetne i za dodir prijatne plastike. Što se unutrašnjosti tiče, zamerki nema, posebno ne na komfor. Naravno moglo bi to sve da bude i luksuznije i bogatije, ali je onda bitno i pitanje koliko bi to ovaj “narodni” automobil poskupelo.

Konstruktori su izuzetno ponosni na dodatna mehanička ukrućenja karoserije. Dopalo mi se to novo rešenje, jer kao da je poručeno za ove naše puteve, za koje nema dovoljno čvrste karoserije. Ono što iznenađuje je činjenica da ukrućenja znatno doprinose i dobrom osećaju u vožnji, skoro da postaju i opipljiva čineći automobil stabilnijim, skoncentrisanijim na upravljanje, uz direktniji osećaj za upravljačem. Ovo je možda i ključna nova karakteristika ovog modela i ono što ga zaista razlikuje od pomalo na upravljanju uspavanog prethodnika.

Da bi stigli do praktične dinamike vožnje, treba odabrati odgovarajući agregat, kako temperamentu i navikama vozača tako i novčaniku. U Mazdi po tom pitanju imaju ponudu za svakoga.

Mazda 3 2.2 dizel

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina [cm3] 2184
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 110/150/3500
obrtni moment [Nm/o/min] 360/1800
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/5/5
D x Š x V[mm] 4460x1755x1470
međuosovinski razmak [mm] 2640
masa vozila/nosivost [kg] 1451/438
Zapremina prtljažnika [l] 300
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, gasni amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multi-link, spiralne opruge, gasni amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi vent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 205/55 R16
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 9,2
maksimalna brzina [km/h] 205
prosečna potrošnja [l/100 km] 5,7
CO2 144g
Cena (sa PDV-om) € od 15.000

Pet agregatskih opcija
Dva benzinca i tri dizela. Benzinci su zapremine od 1.6 do 2 litre sa 105 odnosno 150 KS. Dizel ponuda je slična po snazi, 1.6 oslobađa 115 KS , dok se 2.2 litarski agregat može pohvaliti sa 150 i 185 KS.

Kako rekosmo za svakoga po nešto. Oni koji pretenduju manje agresivnu vožnju i ne prelaze veliku kilometražu izvan grada, mogu slobodno da odaberu 1.6 litarski benzinac sa 105 KS. Najjeftiniji a pruža sve potrebno. Ukoliko se prelaze veće relacije na otvorenom putu, odabrao bih motor od dve litre i 150 KS odnosno osnovni dizel.

Za sladokusce u ponudi je i MPS opcija sa 260 KS koja stotku hvata za svega 6,1 sekundu, ali kojoj baš zameram potpuno odsustvo sportskog duha u enterijeru jer osim aluminijumskih papučica sve ostalo je već viđeno i opipano u klasičnim modelima. Što se dizajna spoljašnjosti tiče, sasvim joj “paše” sva ta snaga budući da već i obična trojka izgleda sportski. MPS verzija je dobila nove otvore za vazduh na prednjem delu i aerodinamični spojler na prtljažniku. Ubrzanja bez oklevanja, neutralno se ponaša kako kroz krivine koje “pegla punom parom”, tako i na ravnom delu puta pri velikoj brzini.

Bez poskupljenja
Što se cena tiče, u Mazdi daju časnu reč da će one ostati na nivou prethodnika, dakle u opsegu od 15.000 – 23.000 evra u zavisnosti od modela i njegove opremljenosti.

Sve u svemu, u ovoj (ipak) laganoj restilizaciji, nisam video ništa što bi posebno oduševilo i svakako me ne bi privuklo da, recimo svoju Mazdu 3 kupljenu prošle godine menjam za novi model i “kaliram” kućni budžet za nekih 5.000 evra na razlici u ceni između tržišnih vrednosti starog i novog modela.

Da razmišljam o kupovini novog vozila dobro bih razmislio, a nova Mazda 3 bi bila možda i favorit u prebogatoj ponudi u svojoj klasi. Ovo je po svemu korektan automobil sa bogatom tradicijom, koji neće skretati posebnu pažnju na sebe ali će bez problema verno služiti godinama.

Tekst: Miodrag Piroški
Fotografije: Vrele Gume
6467
Postavljeno: 09.01.2012

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Borislav
10.1.2012 01:12
25
0

Kao vlasnik Mazde3 2011god. stvarno mi je tesko uociti neku posebnu razliku...

Walter
10.1.2012 18:31
21
3

Ma da, danasnja auto industrija melje hiperprodukcijom modela. Trebalo-ne trebalo svake 3 god novi model... A kupci gube li gube i cute! Bolje da su gubitak na ceni auta poklonili nekom sirotistu nego prebogatim...

Sinisa
10.1.2012 23:16
27
0

Vlasnik sam Mazde3 iz 2005.g., uglavnom zadovoljan, kupio novu za 19.000 eur, presla 105.000km, sada vredi ?, izgubio na autu ?, da li to vredi, isti motor kao i sada u ponudi, sta dobijam sa novim autom sem prestiza i nove trke za ludim zapadom, odustajem...

drdule
11.1.2012 12:32
22
0

@ Sinisa
@ Walter
Potpuno se slazem sa ovom teorijom. Zasto menjati automobil svake druge godine? Gubitak u hiljadama evra nije primeren ni najbogatijim drustvima a kamoli nama!

Munze-Ljux
15.1.2012 00:32
24
0

Cim izadje novi model,proizvodjaci nas obaspu informacijama tipa;manja potrosnja za 10%,bolje kocenje za 12%,veca pasivna bezbednost i sigurnost pesaka,itd, u odnosu na prethodni model.Isti onaj model o kome su do juce epove pevali i standarde postavljali.Onda se zapitate kako sam u ovako nebezbednom autu jos uopste ziv i kako sam taj neekonomicni i neugledni auto mogao da vozim i smatram ljubimcem.Sta reci za stare modele iz 70ih i 80ih god.Po toj matematici Opel Rekord iz 87.god,koji vozi moj prijatelj,trosi oko 70 litara,ubrzava do 100km za dva minuta,od 100km do nule koci pola kilometra a pri najmanjem udaru u kantu za smece,svi u kolima automatski ginu.Medjutim ja imam srecu da se povremeno provozam u tom carobnom autu, kome moj savremeni automobil nije ni u jednom segmentu ni do kolena,narocito u udobnosti, jer u tim plisanim foteljama pozelite da krenete daleko i pobegnete od lose i agresivne propagande svake vrste.

dumi
16.1.2012 20:21
15
0

@Munze-Ljux
Skidam kapu! Sve sto ste rekli je cista realnost i istina, medjutim zedj za sve vecim kapitalom vec prebogatih ljudi je sve veca tako da oni na sve moguce nacine pokusavaju da uzmu i to malo sto nam je ostalo tako sto izbacuju nove modele u vrlo, vrlo kratkom vremenskom periodu, i onaj koji je kupio pre mesec dana mazdu 3 je odmah izgubi 1000e jel je izasla ,,nova" mazda 3, nove je zato sto ima vise boja u ponudi. Da se ogradim, nema nista konkretno protiv jepanaca cak ih smatram najkorektnjima!Mislim da su za takav trend najvise krivi nemacki projzvodjaci.

Dusan
19.1.2012 09:21
2
5

Odlicna tema. Ja sam na mojem BMW X5 5 iz 2007. izgubio oko 30.000 evra vrednosti i jos sam na kursne razlike posto je lizing u svajcarcima bacio bar 10.000 evra.
dakle 10 soma evrica godisnje ode u vetar kada je u pitanju automobil od 60.000 evra. Da su mi predlozili da te pare dam nelom sirotistu pomislio bih da nisu normalni. Ovako su bogati postali jos bogatiji. To je "pravda" novog svetskog poretka.

Aleksandar
20.1.2012 10:52
6
0

Munze-Ljux
Dobro receno.

Miki&Kiki
27.1.2012 07:01
10
0

Namera proizvodjaca za izbacivanjem novih modela nije njihova potreba da bivsim kupcima smanje uzivanje i obezvrede automobile. Zakoni trzista su takvi da je neophodno biti uvek nov. tovo identican. Sta reci za Golf koji je umislio da pravi ikonu slicu Porsheu, pa tera jedno te isto iz modela u model, ako izuzmemo promenu prednjih i zadnjih svetala.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: