Sedmica u retrovizoru

21.02.2016.

Šuška se šuška

Maserati održao lekciju, ruski Smart ruši tabue, Alfa Romeo Giulia konačno stiže, kakav dizel skupo plaćamo

Već i letimičan pogled na "time line" prošlonedeljnih vesti dovoljno govori sam za sebe. Proleće ubrzano stiže. F1 timovi kao prve laste promovišu bolide za novu sezonu. Doduše rade to nikada tiše, nikada sa manje glamura i medijske pompeznosti. Čini se da ni oni više u sebe ne veruju.

Ženeva se ubrzano približava. Proizvođači postepeno i mudro otkrivaju karte. Iako sve varniči od najava "noviteta", najviše toga je ipak još uvek u zoni koncept vozila koja dolaze. Međutim, za razliku od prethodnih godina, sada je već sasvim opipljiva spoznaja da automobilska industrija izlazi iz krize i da nam se sprema pravi pravcati krosover bum! Do 2020. polovina proizvedenih putničkih vozila pripadaće SUV klasi u najširem smislu. Pa stoga ove terence i terenčiće slobodno možemo nazvati spasiocima auto industrije.

Trozubac je modelom Levante postavio premijum standarde u SUV klasi Twituj ovo!

Da su dopadljivi jesu! Škoda za kraj tekuće decenije priprema veliki SUV Kodiak a KIA nas je iznenadila modelom Niro. Maserati, pa još nazovimo ga terencem je priča za sebe! Prvo pa muško. Rekao bih da je "trozubac" modelom Levante postavio neke nove premijum standarde. Standarde budućnosti tačnije rečeno, za kojima će dobrano da kaskaju današnji lideri.

     
 

U celu pomodnu krosover priču se umešao i Peugeot sa redizajniranim modelom 2008. Očigledno njihov uspeh na Dakar reliju sa ovim modelom daje im krila. Na sve odgovaraju i Rusi svojom vizijom Smarta. Voleo bih da predstavljeni Mirrow Provocatorvidim na ulicama po ceni firmiranog odela. To će značiti da se automobilski monopoli ruše nepovratno.

A svojim prelepim krilima nikako da zamaše toliko očekivana Alfa Giulia. Nakon više odlaganja, sada su navodno sigurni u datum početka serijske proizvodnje. Da im držimo palčeve. Ako i ovo obećanje omaše, biće to ne blamaža decenije već blamaža veka.

Da je Enzo Ferrari živ danas bi imao 118 godina i na duši odgovorne za fijasko Giulije Twituj ovo!

Da je kojim slučajem živ, Enzo Ferrari bi danas imao 118 godina a sudbina Alfa Romeo direktora bi zbog Giulije visila o koncu. Jer tada se znao red. Pa čak i Niki Lauda u svojoj autobiografiji tvrdi da su na Enzova vrata svi ulazili na svojim nogama. Oni koji naljute velikog šefa su izlazili tada na sporedna vrata ali sa nogama prema napred. Pa je tako slavni Niki bez pogovora vozio šampionski Ferrari F1 noću po Maranelu. Krug za krugom, jer baš takvu zvučnu kulisu je voleo Enzo dok je vodio ljubav u svom apartmanu. Ako laže Lauda, slagao sam i ja Vas!

Udruženje naftnih kompanija Srbije opet upozorava na nerealno visoku cenu dizela u Srbiji. Veliki disparitet cene dizela u odnosu na okruženje preti da poremeti teškom mukom uveden red u promet naftnih derivata u Srbiji, posebno pograničnim regijama. Kada smo već kod toga, šuška se u naftaškim krugovima, da osim paprene cene, taj domaći dizel krasi i prilično sumnjiv, najblaže rečeno nestandardan kvalitet.

A šta tu ima novo? Pa navikli smo na skupo i loše jer za bolje ni ne znamo. Ne treba nas kvariti.

Miodrag Piroški
3960
Postavljeno: 21.02.2016

Arhiva: Sedmica u retrovizoru

Rubrika: Sedmica u retrovizoru
Postavljeno: 12.11.2017

12.11.2017.

Osim dva testirana modela, protekle sedmice bavili smo se motociklima, zimskim pneumaticima i naravno predlogom izmena Zakona o bezbednosti saobraćaja


Rubrika: Sedmica u retrovizoru
Postavljeno: 05.11.2017

5.11.2017.

BMW X3 je u oktobarskim testovima pobrao lovorike. Uz dužno poštovanje moćnog bavarca, moralni pobednici meseca su Hyundai i30 i Peugeot 308


Rubrika: Sedmica u retrovizoru
Postavljeno: 29.10.2017

29.10.2017.

Povećanim kaznama do „bezbednosti“, stigao je BMW X2, novi dvotočkaši dolaze, Kaktus koji manje bode, Toyota se oprašta od dizela


22.10.2017.

22.10.2017

1.10.2017.

01.10.2017

24.9.2017.

24.09.2017

17.9.2017.

17.09.2017

03.09.2017.

03.09.2017

27.8.2017.

27.08.2017

20.8.2017.

20.08.2017

6.8.2017.

06.08.2017

23.7.2017.

23.07.2017

9.7.2017.

09.07.2017

2.7.2017.

02.07.2017

25.6.2017.

25.06.2017

18.6.2017.

18.06.2017

11.6.2017.

11.06.2017

21.5.2017.

21.05.2017

14.05.2017.

14.05.2017

07.05.2017.

07.05.2017

23.4.2017.

23.04.2017

16.4.2017.

16.04.2017

9.4.2017.

09.04.2017

2.4.2017.

02.04.2017

26.3.2017.

26.03.2017

19.3.2017.

19.03.2017

12.3.2017.

12.03.2017

5.3.2017.

05.03.2017

19.02.2017.

19.02.2017

Milioni dolara i 100 dinara

05.02.2017

29.01.2017.

29.01.2017

22.01.2017.

22.01.2017

15.01.2017.

15.01.2017

8.1.2017.

08.01.2017

25.12.2016.

25.12.2016

18.12.2016.

18.12.2016

11.12.2016.

11.12.2016

4.12.2016.

04.12.2016

27.11.2016.

27.11.2016

20.11.2016.

20.11.2016

13.11.2016.

13.11.2016

6.11.2016.

06.11.2016

30.10.2016.

30.10.2016

23.10.2016.

23.10.2016

16.10.2016.

16.10.2016

9.10.2016.

09.10.2016

2.10.2016.

02.10.2016

25.9.2016.

25.09.2016

18.9.2016.

18.09.2016

11.9.2016.

11.09.2016

28.8.2016.

28.08.2016

21.8.2016.

21.08.2016

14.8.2016.

14.08.2016

10.7.2016.

10.07.2016

26.6.2016.

26.06.2016

19.6.2016.

19.06.2016

29.5.2016.

29.05.2016

22.5.2016.

22.05.2016

1.5.2016.

01.05.2016

24.04.2016.

24.04.2016

17.04.2016.

17.04.2016

10.04.2016.

10.04.2016

03.04.2016.

03.04.2016

27.03.2016.

27.03.2016

13.03.2016. Tekst sa video prilogom!

13.03.2016

06.03.2016.

06.03.2016

28.02.2016.

28.02.2016

21.02.2016.

21.02.2016

14.02.2016.

14.02.2016

07.02.2016.

07.02.2016

31.01.2016.

31.01.2016

24.01.2016.

24.01.2016

17.01.2016.

17.01.2016

10.1.2016.

10.01.2016

27.12.2015.

27.12.2015

20.12.2015.

20.12.2015

13.12.2015.

13.12.2015

6.12.2015.

06.12.2015

29.11.2015.

29.11.2015

15.11.2015.

15.11.2015

08.11.2015.

08.11.2015

01.11.2015.

01.11.2015

25.10.2015.

25.10.2015

18.10.2015.

18.10.2015

11.10.2015.

11.10.2015

4.10.2015.

04.10.2015

27.9.2015.

27.09.2015

20.9.2015.

20.09.2015

6.9.2015.

06.09.2015

30.8.2015.

30.08.2015

23.8.2015.

23.08.2015

16.8.2015.

16.08.2015

9.8.2015.

09.08.2015

2.8.2015.

02.08.2015

26.7.2015.

26.07.2015

19.7.2015.

19.07.2015

12.07.2015.

12.07.2015

05.07.2015.

05.07.2015

28.06.2015.

28.06.2015

21.06.2015.

21.06.2015

07.06.2015.

07.06.2015

31.05.2015.

31.05.2015

24.05.2015.

24.05.2015

17.05.2015.

17.05.2015

10.05.2015.

10.05.2015

03.05.2015.

03.05.2015

19.04.2015.

19.04.2015

12.04.2015.

12.04.2015

05.04.2015.

05.04.2015

29.03.2015.

29.03.2015

22.03.2015.

22.03.2015

15.03.2015.

15.03.2015

08.03.2015.

08.03.2015

01.03.2015.

01.03.2015

01.02.2015.

01.02.2015

18.01.2015.

18.01.2015

28.12.2014.

28.12.2014

21.12.2014.

21.12.2014

14.12.2014.

14.12.2014

07.12.2014.

07.12.2014

30.11.2014.

30.11.2014

23.11.2014.

23.11.2014

16.11.2014.

16.11.2014

09.11.2014.

09.11.2014

02.11.2014.

02.11.2014

26.10.2014.

26.10.2014

19.10.2014.

19.10.2014

12.10.2014.

12.10.2014

05.10.2014.

05.10.2014

28.09.2014.

28.09.2014

21.09.2014.

21.09.2014

14.09.2014.

14.09.2014

31.08.2014.

31.08.2014

17.08.2014.

17.08.2014

03.08.2014.

03.08.2014

27.07.2014.

27.07.2014

20.07.2014.

20.07.2014

13.07.2014.

13.07.2014

06.07.2014.

06.07.2014

29.06.2014.

29.06.2014

22.06.2014.

22.06.2014

01.06.2014.

01.06.2014

25.05.2014.

25.05.2014

04.05.2014.

04.05.2014

27.04.2014.

27.04.2014

20.04.2014.

20.04.2014

13.04.2014.

13.04.2014

06.04.2014.

06.04.2014

23.03.2014.

23.03.2014

16.03.2014.

16.03.2014

09.03.2014.

09.03.2014

02.03.2014.

02.03.2014

23.02.2014.

23.02.2014

16.02.2014.

16.02.2014

09.02.2014.

09.02.2014

02.02.2014.

02.02.2014

26.01.2014.

26.01.2014

19.01.2014.

19.01.2014

12.01.2014.

12.01.2014

22.12.2013.

22.12.2013

01.12.2013.

01.12.2013

24.11.2013.

24.11.2013

17.11.2013.

17.11.2013

10.11.2013.

10.11.2013

03.11.2013.

03.11.2013

27.10.2013.

27.10.2013

20.10.2013.

20.10.2013

Nemanjica
21.2.2016 10:07
4
12

Lep osvrt na "sedmicu"... Ubedljivo najupecatljivija vest po mom neskromnom misljenju je "poezija na tockovima" Levante...
P.S. Za njeno savrsenstvo, Giuliu se vec znalo, da ce krenuti od marta...

Dauer962LM
21.2.2016 14:44
13
2

Da, testira Niki, Enco isto testira, svi srecni i zadovolj(e)ni.... :D

aleksandar
21.2.2016 19:18
5
2

Redakcijo,
Odlicna je fotografija "jastuka". Da li je kanap vezan u cvor? Sto je sigurno, sigurno je. Pozdrav

Milan
21.2.2016 20:17
8
1

Ne razumem po cemu je Levante "objasnio". Tehnicke karakteristike i ponasanje u voznji svakako jos niko nije proverio, dizajn je subjektivna kategorija.Od ranije je poznato da redakcija ima naklonost ka italijanskoj auto industriji, to je jos samo jedan glas za dizajn.
Meni licno dizajn je u klasi "vec vidjeno". Mnogo podseca na F-pace. Ima mnogo novih igraca u ovoj klasi nisam siguran da svi mogu da namire svoje planove, bez obzira sto se predvidja rast prodaje u ovoj klasi.

REDAKCIJA
21.2.2016 20:47
7
4

@aleksandar
To je fotografija našeg redakcijskog Mercedesa GLA 220 4Matic kojem već mesec dana ne funkcioniše ni jedna komanda na upravljaču, uključujući vazdušni jastuk i sirenu! Pa smo se u duhu bezbednosnih pravila, dok očekujemo Godoa (rezervne delove) obezbedili perjanim jastukom! ;-)

Redakcija

Nemanjica
21.2.2016 20:49
2
13

Haha, Milane, cekas tehnicke karakteristike kod prvog manufakturnog proizvodjaca supersporta na svetu, od davne 1914 godine, nemoj da si neozbiljan...Pogotovo praveci komparaciju sa konfekcijom! Sto se tice dizajna, subjektivna stvar ne moze da bude...Pogotovo kada je sinonim dizajna u rukama Neptunovog trozupca! Najlepsa umetnicka dela na tockovima, zna se gde nastaju... Tako da je svaka prica suvisna... :-)

Milan
21.2.2016 23:23
7
1

@redakcija

BRAVO za fotografiju i objasnjenje. I jos jedan lep tekst o tome. Znaju da naplate, mogli bi da nauce i da poprave
@Nemanjica
Ne znam da li si se ikad provozao u Maseratiju, ja jesam. Ima ga lik iz italije koji radi u Bg. A tad sam shvatio i zasto su prodali samo 20.000 prosle godine a planirali 50.000 (ne drzi me za cifre, okvirno, uglavnom mnogo manje od planiranog). Samo se bojim i za Levante, nisu vise manufaktura a traze puno para samo za snove.

Bobo
22.2.2016 08:34
7
1

1914. sve je bilo manufaktura.Danas samo retki,ali Maserati je jedan od retkih koji je manufaktura samo po prodajnim rezultatima.Levante mi je razocarenje, stavise ruzan mi je(subjektivno naravno), ne znam sta u hibridu DS4 i Mustangove face ima od italijanske poezije, ali ja je ne vidim. Nisam hejter Italijana, ali je recimao Alfa Giulija objasnila bratskoj firmi kako u 21. veku treba premijum Italijan da izgleda.Posebno je unutrasnjost, uprkos tome sto se koriste sofisticirani materijali, potpuno konfekcijska. Auto izgleda mocno, ali ruzno,ne sumnjam da ce se prodavati, ali ovo veze nema sa nasledjem Maseratija.Tu posebno mislim na dizajn. Isto mislim i za Jaguara.

Nemanjica
22.2.2016 16:00
1
9

Milane, da naravno, zato i pevam stalno... Takodje, ekskluzivan i maloserijski proizvodjac, jos uvek, cifra od 20ak hiljada je impozantna za maloserijskog proizvodjaca, vrati se par godina unazad i vidi koliko je puta uvecana proizvodnja,..
Bobo, to da li je tebi ruzan je irelevantno, auto razbija izgledom! Nadji mi jednog SUV modela koji je lepsi?! Sto se tice nasledja, naravno da nema veze sa istim, posto je supersportski brend! Prvi sam bio protiv SUV modela kod Maseratija i skrnavljenja istog imena, nikada ga ne bih uzeo, posto Suv ne volim, nego Grancabrio, Granturismo... Ali su ga napravili za sve pare! Kazes nisi hejter Italijana, vrati se 3 godine unazad, pa se podseti kako si lepo "nahvalio" Ghibli, pa onda mozemo da pricamo! Nista bez demagogije, zar ne?
P.S. daa, prava "poezija" na tockovima je, uostalom kao i svaki trozupac! ;-)

ALFISTA
22.2.2016 23:17
4
3

@Redakcija Cudo koliko je brend kao sto je Mercedes-Benz izgubio pouzdanost pokusavajuci da svim sredstvima osvoji bitku za N.1 premium proizvodjaca (u smislu prodaje). Pogotovo im je problematicna prelepa C-Klasse.

Bobo
23.2.2016 00:58
7
0

Pa nisam hejter italijana, samo tvrdim da je Maserati preskupo konfekcijsko smece, koje nema ama bas nikakve veze sa manufakturom, ovo preduzece pravi serije od par hiljada komada ne zato sto je ekskluzivno nego zato sto ne mogu da pronadju dovoljno kupaca.Valjda znas da je to istina i zato su i obustavljali proizvodnju.Infiniti q60 izmislio dizajn za ovo, uostalom ocigledno je posluzio i kao uzor.To sta je Maserati bio pre 100 godina je irelevantno, pratim autoindustriju vec dugo dugo, ta njihova ekskluzivnost vec 50 godina bazira se na tehnickoj zaostalosti koju su pokrivali hromom, alkantarom i analognim satom, kupaca je bilo sve manje, gurali su one kockice sa v6 turbo dok nisu stigli do ruba propasti. U sportu su uspevali da se odrze, tako sto su na Ferrarije kacili trozubac.Njihovi modeli od 220, preko Karifa, Samala su imali generalke na 100000, korodirali, raspadali se i kao polovnjaci mogli da se nadju po ceni od par hiljada eura, a na stazi ih je konstantno kidao M3 koji je kostao duplo do trostruko manje. Sta je supersportsko kod Maseratija poslednjih 40 godina? Izguglaj remek-delo Ghibli-interior, zatim volvo xc90 -interior i onda stavi sliku jednu pored druge i videces kako je lepo svedska konfekcija objasnila italijanskoj manufakturi, kako italijanski manufakturni proizvod treba da izgleda u 21.veku.Eto konkretno u glavu nije demagogija:pravili su plan i fabriku za 50 000 vozila, a prodali 20 000, zato sz zaustavljali proizvodnju.To nije ekskluziva to je propast, zvana propali plan prodaje m... za b... Znas zasto?Zato sto japanski manga IS-F Lexus, kosta duplo manje, ide mnogo brze, bolje se vozi, manje se kvari, pedantnije i lepse je sastavljen i atraktivnije izgleda.I danas posle par decenija traganja ima vise dizajnerskog identiteta od Neptunovog ceda. Uz to ljudi zele da ga kupuju.Kakav hejter italijana, pa Ferrari mi je br.1 ime u svetu autoindustrije.Po imidzu, po lepoti, po tehnici, po svemu onom sto je oduvek bio.Osim Porschea, niko mu nije ni blizu.Maserati je nista.Bivse preduzece, koje ce jos malo pod kljuc.Alfa ima mogucnosti da se izvuce, Giulija je odlicna i bez obzira na uvrezena shvatanja, temeljnija i ekskluzivnija od Maseratija. razumem tvoju romantiku, ali Golf je remek delo italijanskog dizajna, Maseratija kao da prave Koreanci.

Bobo
23.2.2016 01:21
6
1

@nemanjica
A evo sad nadjoh i moje komentare od pre tri godine na predstavljanju Ghiblija i samo prvi komentar je moj.Ostalih nekoliko potpisanih sa Bobo nisu moji, posebno jer su polu-pismeni, celo-retardirani i imenicu auto tretiraju kao srednji rod, valjda zato sto se zavrsava na "O". danas tvrdim to isto sto i onda.

Nemanjica
23.2.2016 15:44
1
8

bobo, sve je jasno kao dobar dan...Nema potrebe pisati "rat i mir" i pravdajuci svoj stav, nego, zelim ti da smestis svoj gluteus u trozubac, pa onda dozvoli luksuz i pametovanje ... Nazivajuci Maseratija smecem je vise nego ludost! Cisto umetnicko delo, sa najfinijom connelly kozom i ostalim vrhunskim materijalima... Do detalja odradjeni! Cista ekskluziva, sa najduzom tradicijom maloserijskog proizvodjaca sportskih automobila! I dalje nisi rekao, ko je sretni "dobitnik" lepse kreiranog SUV modela, od Levantea! Kao sto rekoh, "poezija" na tockovima! A onog "lepotana" iz Wolfsburga(citaj Kvazimodo) neumesno je i spomenuti! Nemoj se pravdati, da li su komentari tvoji ili ne, sve je jasno...;-)

Bobo
24.2.2016 09:11
6
2

@Nemanjica
Pusti moj gluteus, nema sta da se ja tebi pravdam, procitaj komentare pa ce ti biti jasno da to nisam ja, ili sam se slogirao posle prvih komentara pa mi se jekavica mojih predaka vratila kao providjenje.Postoji citav spisak SUV-ova,koji su meni lepsi (meni-ne univerzalno naravno, to je besmisleno). Pretpostavljam da si ti svoj gluteus vec smestio u Levante pa znas da je poezija, kombinacija konoli koze i "ostalih vrhunskih materijala".Evo ti uporedi na primer enterijere, posebno obrati paznju na "vrhunske materijale" levo dole od volana, mesto sa prekidacima je "vrh", pa "fiokice" od plemenitog drveta na centralnom tunelu u koje mozes trpati sitnice i bez otvaranja poklopca, samo ih proguras pored zatvorenih poklopcica, pa centralnu konzolu,kako je samo vesto uklopljena klima,pa okvir oko multimedijalnog displeja,kako se lepo spajaju hromirani okviri oko njega, pa onu razmazanu fleku od "blata" na koji je uglavljen sat sa trozupcem,kako se samo po ivicama lepo i ravnomerno uklapa, jednako precizno kao i tunel za ventilaciju na zadnjim sedistima...
http://www.ghibliforum.com/forum/maserati-ghibli-photos-videos/250-ghibli-cuoio-interior-photos.html
pa onda pogledaj iste te detalje na "konfekciji" iz Stutgarta, koju mozes kupiti za dvostruko manje novca,mozda i vise...pa zatim procitaj uporedne testove sa mnogo konvencionalnijim predstavnicima nemacke trojke, pa tako...
http://www.caricos.com/cars/m/mercedes-benz/2015_mercedes-benz_c-class/1280x960/13.html
Zatim procitaj ovaj tekst, koji je prenaglaseno kritican, ali u sustini govori isto sto i svi testovi, da je fenomenalna pojava, sa dugom haubom, raritet u svetu konfekcije, ali da bas nema dovoljno snage kao na papiru, da mu podvozje nije najsretnije reseno, upravljanje nije bas na nivou nemackih premijuma, a da je zavrsna obrada losa i smisao za detalje koji toliko hvalite.
http://oppositelock.kinja.com/the-worst-car-ive-ever-driven-maserati-ghibli-v6-s-1611185851 Rat i mir sam prinudjen da pisem, jer tesko mogu u par recenica da objasnim svoj stav.Tesko neko moze da prica o prelepim detaljima na ovom automobilu, koji je prepun jeftinih resenja, ciji coskovi jeftinih instrumenata i uredjaja strce na sve strane, taj mora da je dobro zaljubljen u istoriju ovog brenda, a ja se osecam pomalo lose jer ukazujem na mnogobrojne mane devojke u koju si zaljubljen.Izuzetno postujem italijanski dizajn, autoindustriju, ali trebalo bi da znas da to nema puno veze sa ovim cedom.Najbolje od njih su bili Maserati, Lamborghini,Ferrari u prohujalim vremenima, ali najvece ikone njihove skole stvaranja automobila su takodje i volfsburski Golf, neki od najlepsih Pezoa svih vremena, neki dizajnerski sjajni amerikanci i da ne duzim.Za lepotana iz Wolfsburga mogu da kazem da iako ima pola veka kracu tradiciju, osvojio je vise trofeja na trkalistima sirom sveta, stvorio je najbrzi trkacki auto svih vremena, stvarao je najbrze SUV-ove, neke od najboljih ss automobila u citavoj istoriji i po nekimmisljenjima i najbolji sportski auto svih vremena, ali ako ne najbolji, onda neuporedivo najskuplji.Covek mora biti do zla boga neobjektivan ili barem nepopravljivo romantican pa da poredi Maserati i Porsche.Od kad postoji, Porsche je trofejniji,popularniji,prepoznatljiviji i u krajnjoj liniji sa gornjom gamom modela, skuplji i ekskluzivniji od Maseratija.Prosto je tako i mene to nervira kao i tebe, ali nam samo to preostaje.

Bobo
24.2.2016 10:27
8
1

Ispravka: "neuporedivo najskuplji" u "neuporedivo najpopularniji":)
Ja ti Nemanjice od sveg srca zelim da sebi priustis ovaj auto, a naravno , ako ikada pozelis da mi poklonis jedan kako bi me razuverio i ubedio da sam pun predrasuda, od sveg srca cu ga prihvatiti.

Nemanjica
24.2.2016 17:31
1
8

... Ovako mozemo u nedogled... ok ;-)

Goran_Goran
25.2.2016 22:06
2
1

Standardno dobar članak ali su i komentari uglavnom na tom nivou.Odlično funkcioniše ovaj nezvanični vrele gume forum

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: