Predstavljamo

LaFerrari

Bomba rossa

Kada Ferrarijev V12 i HY-KERS udruže snage, dobijamo...


Propeti konjić je još jednom u centru pažnje. Veoma zapaženom premijerom na salonu automobila u Ženevi Ferrari je uspeo da privuče znatiželju svih prisutnih na svoj najmoderniji proizvod – hiperautomobil pod (ne baš maštovitim) imenom LaFerrari. Planiranih 499 primeraka je, prema prvim informacijama, skoro našlo put do zainteresovanih kupaca, jer je fabrika primila preko 1.000 porudžbina. Ovo savršenstvo na točkovima trenutno košta oko 1.3 miliona evra, ali za sve zaljubljenike u Ferrarijeve automobile to ne predstavlja previsoku cifru, naročito ako se zna da tokom godina njihova vrednost dodatno raste.

Umetnost dizajna
Prvi izazov za dizajnere, pri kreiranju LaFerrarija, je predstavljalo oblikovanje karoserije oko hibridnih sistema vozila i kokpita. Cilj je bio zadržati odličnu raspodelu mase (41:59 %) i kompaktno međuosovinsko rastojanje. Rezultat rada se vidi u podatku da je veći deo mase smešten između dve osovine i to pri dnu karoserije, obezbeđujući LaFerrariju nisko težište i odlično upravljanje. Šasija je izrađena od čak četiri različite vrste ugljeničnih vlakana, spojene u više slojeva i obrađene posebnim tehnikama izlaganja velikom pritisku i temperaturama. Za ovaj deo posla je zadužena trkačka sekcija italijanskog proizvođača, koja se istim proizvodnim tehnikama služi i za Ferrarijeve bolide u Formuli 1. Ugljenična vlakna su zaslužna za povećanje torzione čvrstoće karoserije, a istovremeno je došlo do smanjenja ukupne mase. Vozačko sedište je fiksirano i izrađeno isključivo prema merama budućih vlasnika, dok su pedale i upravljač podesivi. Sam upravljač je sportski zasečen u dnu, opremljen sa mnoštvom prekidača, a iza njega se nalaze poluge za promenu stepena prenosa. Na centralnu konzolu su smešteni funkcionalni tasteri menjača, dok je ceo enterijer inspirisan trkačkim automobilima i nenametljivim luksuzom. Položaj sedenja je sličan onom iz bolida Formule 1, što ne treba da čudi ako se ima u vidu da su aktivnu ulogu u stvaranju automobila imali Fernando Alonso i Felipe Massa. LaFerrari uopšte nije mali automobil. Njegove spoljašnje dimenzije - 4.702 x 1.992 x 1.116 mm – i međuosovinsko rastojanje – 2.650 mm – ga svakako čine veoma upadljivom pojavom na putu.

Dizajnerski tim na čelu sa Flavijem Manzonijem je na LaFerarriju radio u bliskoj saradnji sa inženjerima zaduženim za aerodinamiku, kako bi naglasio povezanost forme i funkcije. Rezultat je ekstreman i inovativan dizajn koji se oslanja na bogatu tradiciju Ferrarija. Oštro spuštajući nos i vrlo nizak poklopac motora koji naglašava mišićave lukove točkova je jasan podsetnik na Ferrarijeve sportske prototipove iz 60-ih godina prošlog veka. Aktivna aerodinamika na ovom modelu ima veliku ulogu, jer omogućava potpunu prilagodljivost konfiguraciji automobila, zadržavajući izuzetne perfomanse karakteristične za Ferrarijeve modele.

Visoki napon
LaFerrari je prvi automobil u istoriji legendarnog Ferrarija koji će pokretati HY-KERS sistem. Konvencionalni motor, koji čini deo ovog hibridnog pogonskog sistema, je vrhunski proizvod istraživanja i razvoja agregata, a V12 benzinac sa svojih 6.262 cm³ zapremnine isporučuje 800 KS (128 KS po litri zapremine), pri 9.250 o/min, što je rekordan rezultat za motor ove zapremine. V12 motor je uparen sa elektromotorom ukupne snage od 163 KS, što mu daje kombinovanu izlaznu snagu od ukupno fantastičnih 963 KS. Upečatljivih 900 Nm obrtnog momenta, koji su na raspolaganju već pri niskim obrtajima, nastaju kao rezultat sinhronizovanog rada elektromotora (pri niskim obrtajima) i klasičnog motora sa unutrašnjim sagorevanjem (pri visokim obrtajima). Kombinovani rad dva pogona je omogućio kontinuirano dostavljanje snage kroz ceo raspon broja obrtaja. Hibridni sistem se sastoji od baterija i dva elektromotora, izrađenih u saradnji sa Magneti Marellijem, od kojih je jedan zadužen za pogonske točkove, dok je drugi zadužen za rad pomoćnih sistema na vozilu. Baterije teške 60 kg su smeštene na pod LaFerrarija, a ceo HY-KERS sistem, težak ukupno 140 kg, je smešten uzdužno, u cilju bolje raspodele težine.

Baterije se pune na više načina: prilikom kočenja (čak i kada je aktiviran ABS) i svaki put kad V12 motor proizvede više obrtnog momenta nego što je potrebno; kao npr. prilikom prolaska kroz krivine. U tom slučaju, umesto da se šalje na točkove, višak obrtnog momenta se pretvara u energiju i skladišti u baterije. Elektromotori su upareni sa F1 menjačem sa dva kvačila, što doprinosi optimalnoj raspodeli mase, ali i povećava efikasnost potrošnje energije, imajući u vidu da je obrtni moment trenutno dostupan. Prvi podaci pokazuju koliko je LaFerrari zapravo brz. 0-100 km/h ispod 3 sekunde, 0-200 km/h ispod 7 sekundi, 0 - 300 km/h za 15 sekundi. Maksimalna brzina od tačno 350 km/h čini ovaj model najbržim u istoriji Ferrarija.

Brembo kočioni sistem, takođe integrisan u rad hibridnog sistema, uključuje nekoliko zanimljivih komponenti. Tu se nalaze laka klešta, izrađena da obezbede adekvatno hlađenje i diskovi (398 x 36 mm na prednjoj i 380 x 34 mm na zadnjoj osovini) izrađeni u kombinaciji ugljenična vlakna/keramika. Zbog visokih performansi, na LaFerrari su montirani Pirelli P-Zero pneumatici dimenzija 265/30 R 19 napred i 345/30 R 20 pozadi.

Istorijat prethodnika LaFerrarija

Ferrari GTO (1984)

Ranih 80-ih godina prošlog veka, čelnici Ferrarija su doneli odluku o ulasku u Svetski reli šampionat, i to protiv Porschea 959. Grupa B, vrhunski automobilski izazov, je prema tadašnjim pravilima predviđala proizvodnju najmanje 200 putničkih automobila, potrebnih za homologaciju u takmičenju. Tako je jednostavno nastao GTO (Gran Turismo Omologato). 288 je nezvanično kasnije dodano u ime, da bi se razlikovao od legendarnog modela 250 GTO.

Automobil je baziran na osnovi Ferrarija 308 GTB i to je bio prvi Ferrari sa turbinom i prvi u koji je posedovao V8 uzdužno postavljeni motor. „Disanje“ motora je omogućeno kroz par IHI turbopunjača, a sam motor je imao zapreminu od 2.855 cm³, zbog čega je nastalo ime 288 (2.8 litara, 8 cilindara). Sa snagom od 400 KS ovaj Ferrari je lako dostizao maksimalnu brzinu od 300 km/h.

Serija fatalnih udesa je uticala da se pravila za učestvovanje u reli takmičenju Grupe B drastično promene, zbog čega je bilo potrebno proizvesti najmanje 2.500 serijskih primeraka. Ferrari nažalost nije učestvovao na zvaničnim reli takmičenjima, ali je sa samo 272 proizvedena vozila u periodu od 1984-1985 i pet Evoluzione modela, postao prvi Ferrarijev automobil iz današnje klase superautomobila.

Ferrari F40 (1987)
Iskustva stečena na projektu 288 GTO, inženjeri Ferrarija su pretočili u sasvim novi model, pod oznakom F40. 2,9-litarski V8 twin-turbo motor sa 471 KS je ugrađen u karoseriju tešku samo 1.100 kg. Zahvaljujući obimnoj upotrebi ugljeničnih vlakana i kevlara, kao i poboljšanoj aerodinamici, F40 je postao prvi serijski automobil koji je preskočio granicu od 320 km/h. Ovaj model je bio sušta suprotnost Porscheu 959 u svakom pogledu. 959 je imao veoma sofisticiran sistem pogona na četiri točka i luksuzan enterijer, dok je Ferrari imao pogon samo na zadnjim točkovima, a njegov jedini ustupak civilizovanosti je bila klima. Nije bilo audio sistema, ni tepiha, ni zvučne izolacije, niti odgovarajućih ručica na vratima. Prvih 50 vozila je čak posedovalo Lexan klizne „prozore“.

F40 je bio poslednji Ferrari razvijen pre smrti Enza Ferrarija 1988. godine. Ostao je u proizvodnji sve do 1992. godine i kupcima je isporučeno 1.315 jedinica, svaki od njih u crvenoj boji. Mnogi danas smatraju da je F40 bio najveći superautomobil svog vremena.

Ferrari F50 (1995)
F50, uveden u proizvodnju 1995. godine na 50. godišnjicu Ferrarija, se nije previše dopao kupcima. Možda je to zbog sasvih drugačije koncepcije ovog modela. Pre svega, to je bila barchetta, sa krovom koji može da se izvadi. Zatim, njegov dizajn, koji zaobilazi divnu jednostavnost modela F40, više pažnje posvećuje aerodinamici. Ferrari F50 više nije jurio ni obaranje rekorda u maksimalnoj brzini, zbog čega je ovaj model bio sporiji u odnosu na prethodnika za 8 km/h.

Ipak, F50 je prvi Ferrari koji je direktno povezan sa Formulom 1: ne samo u pogledu karoserije izrađene od ugljeničnih vlakana, već i motora. Njegov 4,7-litarski atmosferski V12 motor je bio direktno izveden iz aktuelnog F1 bolida za 1992. godinu (F92A).

Za razliku od F40, F50 je mogao da se kupi u jednoj od 5 ponuđenih boja karoserije (crvena, tamno crvena, žuta, zelena ili plava). Samo 349 primeraka je proizvedeno do 1997. godine, kada je proizvodnja prestala.

Ferrari Enzo (2002)
Ferrari je sa modelom Enzo napravio pravi pogodak. Proizvodnja je prvobitno planirana da se zaustavi na 349 jedinica, koje su prodate pre nego što je prvi automobil sišao sa traka fabrike u Maranellu. Dodatnih 50 primeraka je kasnije proizvedeno, čime se ukupan broj popeo na 399. Svi primerci su izrađeni 2003. godine, ali je jedan poseban proizveden 2004. godine. Ovaj Enzo je poklonjen Vatikanu u dobrotvorne svrhe, zbog čega je broj ukupno proizvedenih automobila došao do okruglo 400.

Enco takođe poseduje karoseriju od ugljeničnih vlakana, polu-automatski šestostepeni menjač i kočnice od ugljenih vlakana/ keramike. Pokreće ga je 6,0-litarski V12 koji se vrti do 8.000 obrtaja i proizvodi 651 KS.

Enzo je nešto kasnije korišćen kao osnova za Maserati MC12, proizveden u 50 primeraka, sa kojim se italijanski proizvođač takmičio u FIA GT šampionatu.

Tekst Geza Vince
Fotografije Ferrari
6734
Postavljeno: 06.05.2013

Arhiva: Predstavljanja

Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 06.11.2017

Toyota Land Cruiser (2018)

Land Cruiser je jedan od onih automobila čije ime svi prepoznaju, legenda za koju znaju sve od Srbije do Zimbabvea, terenac u pravom smislu te reči


Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 30.10.2017

Polestar 1 (2020)

Novoformirani brend Polestar, predstavio je putem interneta svoj prvi model, koji nosi krajnje simboličan, gotovo lakonski naziv - „1“


Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 24.10.2017

Audi A7 Sportback

Nakon predstavljanja novog A8, bilo je samo pitanje trenutka kada će na tržište stići i nova generacija A7. Ovaj model u Audijevoj gami nalazi se tik ispod perjanice kompanije


Aston Martin DB11 Volante

16.10.2017

Audi R8 V10 RWS

09.10.2017

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

06.10.2017

Suzuki Swift Sport 2018

04.10.2017

Toyota Yaris GRMN

28.09.2017

Volkswagen Polo GTI

26.09.2017

Škoda Karoq

21.09.2017

Audi RS4 Avant

20.09.2017

Renault Megane RS

18.09.2017

Volkswagen I.D. Crozz II Koncept

16.09.2017

Dacia Duster

14.09.2017

Porsche Cayenne

04.09.2017

Renault Alaskan

02.09.2017

Bentley Continental GT

01.09.2017

Volkswagen T-Roc

28.08.2017

Ferrari Portofino

25.08.2017

BMW M5

23.08.2017

Mercedes Maybach 6 Cabriolet Tekst sa video prilogom!

21.08.2017

Lotus Evora GT430

14.08.2017

Mercedes X klasa

22.07.2017

Hyundai i30 N

21.07.2017

Audi A8

18.07.2017

Jaguar XE SV Project 8 (2018)

05.07.2017

Peugeot Pick Up (2018)

28.06.2017

Nissan X-Trail (2018)

21.06.2017

Škoda Octavia RS

20.06.2017

Hyundai Kona

15.06.2017

Peugeot 308 za 2018. godinu

07.06.2017

Fiat 500L za 2018. godinu

24.05.2017

Škoda Karoq

20.05.2017

BMW M240i Coupe

17.05.2017

Dacia Logan MCV Stepway

12.05.2017

Seat Ibiza

02.05.2017

Honda Civic Type R

28.04.2017

Mercedes-AMG S63 4MATIC+

25.04.2017

Lexus LS 500h

21.04.2017

Škoda Octavia RS

20.04.2017

Mazda CX-5

14.04.2017

Volkswagen e-Golf

11.04.2017

Alpine A110 Tekst sa video prilogom!

23.03.2017

Volkswagen Arteon

21.03.2017

Volvo XC60 za 2018. godinu

13.03.2017

BMW Serija 1 sedan

04.03.2017

Lamborghini Aventador S

28.02.2017

Škoda Citigo za 2017.

24.02.2017

Škoda Kodiaq Scout

11.02.2017

Nissan Micra

24.01.2017

2018 Mercedes GLA

21.01.2017

Toyota Camry 2018

17.01.2017

Audi Q8

11.01.2017

Mercedes AMG GT R

06.01.2017

Škoda Octavia Scout

03.01.2017

2017 Opel Insignia Tekst sa video prilogom!

28.12.2016

2017 Ford Fiesta

13.12.2016

Novi Jeep Compass

30.11.2016

Alfa Romeo Stelvio

22.11.2016

2017 BMW serije 5

15.10.2016

Jeep Compass

12.10.2016

Lincoln Continental

16.09.2016

Škoda Kodiaq

10.09.2016

Renault Megane Sedan

26.08.2016

Fiat 500 Abarth

22.07.2016

Renault Koleos

11.07.2016

Maserati Levante

09.04.2016

Subaru Impreza

06.04.2016

Bugatti Chiron

30.03.2016

Mercedes-AMG C63 Coupe

26.08.2015

Audi S8 plus

19.08.2015

Opel Astra

30.07.2015

Audi A4 i A4 Avant

25.07.2015

Honda Civic Type R

08.06.2015

Nissan Sway koncept

29.05.2015

BMW serija 1

15.04.2015

Ferrari 488 GTB

13.04.2015

Porsche 911 Targa 4 GTS

10.04.2015

Cadillac CTS-V

24.01.2015

Toyota Mirai

05.01.2015

Porsche 911 GTS

31.12.2014

Jaguar XE

12.09.2014

Ford Focus ST

28.08.2014

Mercedes-Benz S65 AMG Coupe

27.08.2014

Peugeot 508

23.07.2014

Mercedes V klase

16.07.2014

2015 Ford F-150

15.07.2014

Audi Allroad Shooting Brake

25.06.2014

Golf R400

13.06.2014

Mercedes-Benz Coupe Concept SUV

10.06.2014

McLaren 650S

09.05.2014

Mercedes-Benz S klasa kupe

28.04.2014

Chrysler 200

23.04.2014

Peugeot 108

22.04.2014

BMW Active Tourer Series 2

19.04.2014

Jeep Renegade

13.03.2014

Toyota FT-1

11.03.2014

Nissan Sport Sedan Concept

06.03.2014

BMW X3

03.03.2014

Infiniti Q50 Eau Rouge

28.02.2014

Mercedes GLA 45 AMG

24.02.2014

Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo

20.02.2014

Lamborghini Huracan LP610-4

18.02.2014

Mercedes-Benz C klasa

11.02.2014

Ford Mustang

05.02.2014

Subaru WRX

30.01.2014

Jaguar F-Type

28.01.2014

Porsche Macan

23.01.2014

Lexus RC Coupe

07.01.2014

Mercedes-Benz S 63 AMG

30.12.2013

Mini Cooper

27.12.2013

BMW serija 2

19.12.2013

Tržište SAD - Toyota Tundra

29.11.2013

BMW serija 4

28.11.2013

Ford Fiesta ST 2014

21.11.2013

Nissan X-Trail

13.11.2013

Audi Nanuk Concept

12.11.2013

Nikada rođeni modeli - Jaguar F-Type

31.10.2013

BMW i8

22.10.2013

Volkswagen Golf R

17.10.2013

Opel Monza

10.10.2013

Volvo Coupe Concept

07.10.2013

Jaguar Project7

16.09.2013

BMW i3

13.09.2013

Mercedes-Benz S63 AMG

10.09.2013

Peugeot 308

13.08.2013

Mazda3

05.08.2013

BMW X5

29.07.2013

Škoda Octavia RS

22.07.2013

Icona Vulcano

15.07.2013

Porsche 911 Turbo/Turbo S

10.07.2013

Volkswagen Golf GTI

02.07.2013

Maserati Ghibli

25.06.2013

Mercedes-Benz S klasa Tekst sa video prilogom!

17.06.2013

Citroen C4 Picasso

14.06.2013

Range Rover Sport

31.05.2013

Audi A3 Sedan

27.05.2013

Suzuki SX4

21.05.2013

BMW X4

10.05.2013

LaFerrari

06.05.2013

KIA Provo Concept

03.05.2013

McLaren P1

01.05.2013

Porsche 911 GT3

25.04.2013

Lamborghini Veneno

22.04.2013

Toyota i-ROAD

18.04.2013

Ford Explorer

15.04.2013

Cadillac ELR Tekst sa video prilogom!

09.04.2013

Nissan Note

08.04.2013

Lexus IS

03.04.2013

VW Cross Blue Concept

02.04.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

01.04.2013

BMW Serija 3 Grand Turismo

26.03.2013

BMW Series 4 Coupe Concept Tekst sa video prilogom!

21.03.2013

Chevrolet Corvette C7 Stingray Tekst sa video prilogom!

19.03.2013

Volvo S60 Polestar Concept

11.03.2013

Mercedes-Benz CLA Tekst sa video prilogom!

05.03.2013

Renault Captur

25.02.2013

Subaru Forester

20.02.2013

Peugeot 2008

18.02.2013

Nissan Pathfinder

31.01.2013

Audi RS6 Avant

24.01.2013

Porsche Cayman

17.01.2013

Citroen DS3 Cabrio

02.01.2013

Mazda 6

26.12.2012

MINI Paceman

18.12.2012

McLaren P1

05.12.2012

Škoda Rapid

03.12.2012

Jaguar F-type

29.11.2012

Peugeot Onyx Concept

21.11.2012

Ford Mondeo

19.11.2012

Peugeot 208 GTi

13.11.2012

Toyota Auris

08.11.2012

VW Golf 7

06.11.2012

Opel Adam

01.10.2012

Renault Clio

26.09.2012

BMW Serija 7

24.09.2012

Land Rover Range Rover

18.09.2012

Mercedes-Benz G Klasa

11.09.2012

BMW Zagato Coupe

24.08.2012

Porsche 918 Prototype

13.08.2012

Mercedes-Benz Style Coupe

09.08.2012

Volkswagen Scirocco GTS

07.08.2012

Fisker Atlantic Tekst sa video prilogom!

25.07.2012

Bentley Continental GT Speed

23.07.2012

BMW X1

16.07.2012

MG Icon

03.07.2012

Citroen Numéro 9 Concept

26.06.2012

Toyota Avalon

19.06.2012

Volkswagen Golf GTi Cabriolet

13.06.2012

Nissan NV200

11.06.2012

Bentley EXF 9

08.06.2012

Dodge Viper SRT

01.06.2012

Infiniti Emerg-E

30.05.2012

Lamborghini Aventador Jota

28.05.2012

Volvo V40

17.05.2012

Chevrolet Camaro ZL1

08.05.2012

Mercedes-Benz A klasa

30.04.2012

Ferrari F12 Berlinetta

23.04.2012

BMW Concept M135i

17.04.2012

Audi RS4 Avant

12.04.2012

Chevrolet Corvette 427

10.04.2012

MINI Roadster

06.04.2012

Porsche Panamera GTS

03.04.2012

BMW M6

28.03.2012

Aston Martin V12 Zagato

20.03.2012

Audi A6 Allroad Quattro

16.03.2012

Honda Accord Coupe Concept

12.03.2012

Toyota GT-86

09.03.2012

Cadillac ATS

05.03.2012

Acura NSX

01.03.2012

Dodge Dart

28.02.2012

Volkswagen E-Bugster

20.02.2012

Porsche Boxster

15.02.2012

Audi A1 Sportback

07.02.2012

BMW Series 6 Gran Coupe

03.02.2012

Mercedes-Benz SL 2013

02.02.2012

Bentley Continental GT V8

27.01.2012

Volkswagen Cross Coupe

24.01.2012

Mercedes F125

17.01.2012

Lancia Thema

06.01.2012

Subaru BRZ

03.01.2012

Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale

27.12.2011

Mazda Takeri

09.12.2011

Peugeot 208

05.12.2011

Jaguar C-X16

02.12.2011

Renault Frendzy

25.11.2011

Honda Civic

23.11.2011

Škoda MissionL

17.11.2011

Mercedes-Benz C63 AMG Black Series

11.11.2011

Nissan Juke-R

10.11.2011

Maserati Kubang

31.10.2011

Hyundai i30

27.10.2011

Ford Evos

24.10.2011

Lexus GS

20.10.2011

Subaru XV

18.10.2011

FIAT Panda

11.10.2011

Porsche 911 Carrera

04.10.2011

Lexus LFA Nurburgring Edition

30.09.2011

BMW i3/i8

29.09.2011

Mercedes-Benz B klasa

26.09.2011

Mazda CX-5

20.09.2011

Aqos Le Mans

23.08.2011

Porsche Panamera S Hybrid

11.08.2011

VW Tiguan

05.08.2011

Mercedes M klasa

29.07.2011

Scion FR-S

19.07.2011

BMW 328 Hommage Tekst sa video prilogom!

01.07.2011

BMW Serija 1

28.06.2011

Hyundai i40 sedan

21.06.2011

Lexus LF-Gh Tekst sa video prilogom!

09.06.2011

Citroen DS5

06.06.2011

VW Beetle

26.05.2011

Mercedes-Benz Concept A

24.05.2011

Audi Q3

19.05.2011

Škoda Vision

12.05.2011

Alfa Romeo 4C

09.05.2011

Ford B-MAX

29.04.2011

Kia Rio

18.04.2011

BMW Vision ConnectedDrive

14.04.2011

Lamborghini Aventador Tekst sa video prilogom!

11.04.2011

VW XL1

07.04.2011

Aston Martin Virage Tekst sa video prilogom!

15.03.2011

Porsche 918 RSR

10.03.2011

Honda Civic

07.03.2011

Lancia Stratos

01.03.2011

Mercedes-Benz SLK Tekst sa video prilogom!

24.02.2011

Hyundai Veloster

22.02.2011

Ferrari FF

14.02.2011

Nissan Ellure

03.02.2011

MINI Countryman WRC

01.02.2011

Audi A6 Tekst sa video prilogom!

28.01.2011

Honda Brio

27.01.2011

BMW Serija 1 M Coupe Tekst sa video prilogom!

24.01.2011

Dacia Duster Trophée Andros

10.01.2011

Red Bull X1

29.12.2010

Jaguar C-X75 Tekst sa video prilogom!

24.12.2010

Audi RS 3 Sportback

20.12.2010

Hyundai Elantra

16.12.2010

Pagani Zonda Tricolore

02.12.2010

Ford Ranger i Mazda BT-50

29.11.2010

Saab 9-4X

23.11.2010

VW Eos

18.11.2010

BMW 6 Series Concept Coupe

05.11.2010

Mazda Shinari

02.11.2010

Opel GTC Paris

01.11.2010

Lotus Elite

19.10.2010

VW Passat

14.10.2010

Bugatti Veyron Super Sport

04.10.2010

Mercedes CLS

24.09.2010

Citroen DS4

16.09.2010

Range Rover Evoque

31.08.2010

Audi A7 Sportback

30.08.2010

Peugeot 508

26.08.2010

BMW X3

23.08.2010

Volkswagen Jetta

26.07.2010

Renault Latitude

22.07.2010

Audi A1 Wörthersee 2010

15.07.2010

Jeep Grand Cherokee Tekst sa video prilogom!

22.06.2010

Citroën C4 Tekst sa video prilogom!

21.06.2010

Alfa Romeo Zagato TZ3 Corsa

04.06.2010

Mercedes-Benz Shooting Break

03.06.2010

VW Phaeton

31.05.2010

BMW Gran Coupe Concept

21.05.2010

Benero

11.05.2010

KIA Optima

26.04.2010

Porsche 918 Spyder Tekst sa video prilogom!

19.04.2010

Porsche Cayenne Tekst sa video prilogom!

06.04.2010

Noble M600

01.04.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

29.03.2010

VW Touareg Tekst sa video prilogom!

26.03.2010

Audi A1

19.03.2010

Peugeot SR1

09.03.2010

VW Compact Coupe Concept

04.03.2010

Ford Focus

02.03.2010

Opel Meriva

26.02.2010

Pagani Zonda R

25.02.2010

Hyundai Sonata

08.02.2010

VW Amarok

27.01.2010

Alfa Romeo Giulietta

25.01.2010

Bugatti 16C Galibier

28.12.2009

BMW M3 GTS

22.12.2009

Dacia Duster Andros Tekst sa video prilogom!

21.12.2009

Lexus LFA

24.11.2009

Toyota FT-86

16.11.2009

Honda CR-Z

13.11.2009

Hyundai ix35

02.11.2009

Mercedes-Benz SLS AMG

20.10.2009

Ford C-MAX

16.10.2009

Trabant nT

14.10.2009

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

12.10.2009

Nissan LEAF

28.09.2009

Jaguar XJ

18.09.2009

KIA Venga

14.09.2009

Bentley Mulsanne

10.09.2009

Peugeot 5008

14.08.2009

Zenvo ST1

10.08.2009

BMW X1

23.07.2009

Citroen C3

21.07.2009

Opel Astra

06.07.2009

Kia Sorento

03.07.2009

VW Scirocco R

02.07.2009

Aston Martin One-77

23.06.2009

Subaru Legacy

04.06.2009

Acura ZDX

14.05.2009

BMW X5 M i X6 M

12.05.2009

Infiniti Essence

11.05.2009

Opel Ampera

27.04.2009

Mercedes-Benz SLS

24.04.2009

Škoda Yeti

23.04.2009

Toyota Verso

09.04.2009

VW Polo

07.04.2009

Dacia Duster

06.04.2009

Rinspeed iChallenge Concept

31.03.2009

BMW Serija 5 Gran Turismo

23.03.2009

Rolls-Royce 200EX

13.03.2009

Mercedes E Coupe

12.03.2009

Toyota Prius

05.03.2009

Mercedes E klasa

03.03.2009

Peugeot 3008

27.02.2009

VW Concept Blue Sport

25.02.2009

Audi Sportback Concept

23.02.2009

Shelby Mustang GT500

06.02.2009

Mercedes SL65 AMG Black Series

30.01.2009

Mazda 3

19.01.2009

BMW Z4

12.01.2009

Volvo S60

07.01.2009

Nissan 370Z

24.12.2008

Chevrolet Volt

16.12.2008

Lamborghini Estoque

20.11.2008

Toyota Avensis

17.11.2008

Toyota Urban Cruiser

22.10.2008

Mercedes-Benz Concept Fascination

20.10.2008

Renault Megane III

17.10.2008

Lotus Evora

02.10.2008

BMW serija 7

30.09.2008

Citroen C3 Picasso

23.09.2008

Ford Focus RS

18.09.2008

VW Golf VI

15.09.2008

Alfa Romeo MiTo

14.08.2008

Opel Insignia

01.08.2008

Kaipan 14

28.07.2008

BMW GINA Light Visionary Model koncept

25.07.2008

Chevrolet Aveo 3 door

23.07.2008

Opel Insignia

30.06.2008

Ferrari California

27.06.2008

VW Scirocco

16.06.2008

Suzuki A-Star Concept

10.06.2008

Lancia Delta

02.06.2008

Jaguar XF

30.05.2008

VW Caddy Maxi Life

28.05.2008

Kia Soul

13.05.2008

Ford Fiesta

09.05.2008

Rinspeed sQuba

29.04.2008

Renault Koleos

23.04.2008

Mercedes-Benz SL 63 AMG i SL 65 AMG

31.03.2008

Nissan GT-R, Murano i Pivo 2 Concept

27.03.2008

Dodge Challenger SRT8

21.03.2008

Ford Explorer 2008

17.03.2008

Citroen C5

29.02.2008

Cadillac Provoq Concept

08.02.2008

Mercedes-Benz Vision GLK Freeside

06.02.2008

Mercedes-Benz F700 Concept

07.01.2008

Seat Tribu Concept

02.01.2008

Audi metroproject quattro

17.12.2007

Toyota IQ Concept

10.12.2007

VW Tiguan

21.11.2007

Suzuki Splash

12.11.2007

Opel Astra Sedan

06.11.2007

Ford Kuga

05.11.2007

Citroen C-Cactus Concept

24.10.2007

Mazda 6

09.10.2007

Audi A4

08.10.2007

BMW Concept X6

05.10.2007

BMW Serija 1 Coupe

02.10.2007

Mini Clubman

27.09.2007

Peugeot 308 RC Z

14.09.2007

Porsche 911 GT2

11.09.2007

Bentley Brooklands

30.08.2007

Spyker C12 Zagato

20.08.2007

Renault Laguna

30.07.2007

Seat Altea Freetrack

25.07.2007

Peugeot 308

18.07.2007

Fiat Linea

16.07.2007

Opel Agila

10.07.2007

VW Golf GTI W12-650

28.06.2007

Porsche 911 Turbo Cabriolet

25.06.2007

Mazda 2

22.06.2007

Peugeot 207 SW Outdoor Concept

21.06.2007

Buick Riviera Concept

19.06.2007

Suzuki SX4 Sedan

15.06.2007

Audi TT Clubsport Quattro

11.06.2007

Kia KND-4 Concept

07.06.2007

Honda Accord Coupe Concept

04.06.2007

Volkswagen Golf Variant

02.06.2007

Lada C-class Concept Coupe

31.05.2007

Ford Mustang Shelby GT 500 KR

28.05.2007

Mazda Hakaze Concept

24.05.2007

BMW M3 Coupe

22.05.2007

Opel GTC Concept

19.05.2007

Chevrolet Beat, Trax i Groove

17.05.2007

Hyundai Genesis Concept

14.05.2007

BMW Concept CS

09.05.2007

GM V6 Dizel

03.05.2007

Maserati GranTurismo

27.04.2007

Citroen C-Crosser i Peugeot 4007

25.04.2007

Dodge Demon Concept

23.04.2007

Cirrus

21.04.2007

Audi A5

17.04.2007

Ford Mondeo

13.04.2007

Fiat 500

09.04.2007

Rinspeed eXasis

06.04.2007

Suzuki XL7

05.04.2007

KTM X-Bow

27.03.2007

Renault Twingo

22.03.2007

Motor Volvo 3,2 litra R6

08.03.2007

VW Tiguan

05.03.2007

Maybach 62 S

26.02.2007

Eurostar EU-97

22.02.2007

Mercedes-Benz C klase

15.02.2007

Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe

12.02.2007

Dodge Viper SRT 10

09.02.2007

Evector VUT 100 Cobra

06.02.2007

Kia Cee'd

29.01.2007

BMW serije 3 Cabrio

26.01.2007

Peugeot 207 CC

23.01.2007

VW Iroc Concept

22.01.2007

Volvo XC60 Concept

19.01.2007

Jaguar C-XF

16.01.2007

Škoda Fabia

15.01.2007

Mazda BT-50

12.01.2007

VW GX3

04.01.2007

Aston Martin Rapide

01.01.2007

Toyota Auris Concept

29.12.2006

Chevrolet WTCC Ultra

22.12.2006

Audi R8

18.12.2006

Chrysler Sebring Cabrio

14.12.2006

Lancia Delta HPE Concept

01.12.2006

GM SUV 2007.

27.11.2006

Peugeot 908 RC

24.11.2006

Dodge Avenger Concept

16.11.2006

Dacia Logan MCV

14.11.2006

Fiat Bravo

13.11.2006

Mini

03.11.2006

Ford Mondeo

27.10.2006

Tesla Roadster

05.10.2006

BMW X5

19.09.2006

Citroen C4 Picasso

12.09.2006

Ford Transit

22.08.2006

Alfa Romeo 159 Sportwagon

15.08.2006

Pagani Zonda Roadster F

08.08.2006

Saab Aero X

01.08.2006

Mercedes-Benz CL-klase

28.07.2006

Mazda Kabura Concept

25.07.2006

Chrysler Sebring

24.07.2006

Kia Carnival

17.07.2006

Lamborghini Murcielago LP640

10.07.2006

Chevrolet Captiva

03.07.2006

Dodge Caliber

26.06.2006

Mercedes-Benz E-klase

15.06.2006

BMW Serije 3 Coupé

09.06.2006

Dacia Logan Steppe Concept

01.06.2006

Peugeot 207 RCup Concept

26.05.2006

Opel Corsa

25.05.2006

VW Concept A

19.05.2006

Hyundai Santa Fe

11.05.2006

Saab 9-7X

04.05.2006

Honda Legend

27.04.2006

Audi TT

24.04.2006

Muscle Cars

20.04.2006

Fiat Doblo

14.04.2006

Suzuki SX4

11.04.2006

Opel GT

04.04.2006

BMW Z4 M Coupe

30.03.2006

Dodge Hornet Concept

28.03.2006

Ford S-MAX

23.03.2006

Lexus LS 460 L

13.03.2006

Mazda CX-7

09.03.2006

Peugeot 207

06.03.2006

Ferrari 599 GTB

02.03.2006

Audi S6

24.02.2006

Lamborghini Miura

20.02.2006

Mitsubishi Concept X

14.02.2006

Suzuki Grand Vitara

13.02.2006

Smart Crosstown

10.02.2006

Citroen C-AirPlay Concept

06.02.2006

Mercedes-Benz GL klase

03.02.2006

SAAB 9-5

30.01.2006

Ford Iosis

23.01.2006

Mini Cooper S

20.01.2006

Fiat Sedici

12.01.2006

Dodge Nitro Concept

05.01.2006

Opel Antara GTC Concept

26.12.2005

Jeep Compass

22.12.2005

Maserati GranSport Spyder

14.12.2005

Ferrari GG 50 Concept

12.12.2005

Škoda Octavia RS

06.12.2005

BMW Z4

01.12.2005

Ford Galaxy

28.11.2005

Mazda Sassou

23.11.2005

Carlsson CM50 K

22.11.2005

Toyota Yaris II

18.11.2005

VW EcoRacer Concept

17.11.2005

Mercedes-Benz Vision R 63 AMG

09.11.2005

Mini Wagon Concept

01.11.2005

Peugeot 20Cup

31.10.2005

Hyundai Accent SR Concept

26.10.2005

Dodge Viper SRT10 Coupe

21.10.2005

VW Eos

17.10.2005

Lamborghini Gallardo SE

12.10.2005

Opel Vectra OPC

06.10.2005

Opel Astra TwinTop

03.10.2005

Audi Q7

27.09.2005

Citroen C-SportLounge

22.09.2005

Honda Civic

19.09.2005

Ford Focus MS Design

05.09.2005

Fiat 600 50th

01.09.2005

Porsche Cayman S

19.08.2005

VW Fox

18.08.2005

Lexus IS 200

17.08.2005

Volvo C70 CC

16.08.2005

VW Passat Caravan

15.08.2005

Jaguar XK 4,2-S

12.08.2005

Seat Leon

08.08.2005

Mercedes-Benz Bionic Car

05.08.2005

Škoda Yeti

02.08.2005

Pagani Zonda

30.07.2005

Maybach Exelero

28.07.2005

Peugeot 307

25.07.2005

Ford Focus Vignale Concept

21.07.2005

Mercedes-Benz S klase

18.07.2005

Renault Clio III

15.07.2005

Cadillac DTS

06.07.2005

Hyundai Portico

04.07.2005

Ford SAV

01.07.2005

Alfa Romeo Brera

29.06.2005

Subaru B9 Tribeca

27.06.2005

BMW 3 Touring

24.06.2005

Opel Zafira

22.06.2005

Jeep Grand Cherokee

20.06.2005

Kleemann

09.06.2005

Mitsubishi Colt Coupe-Cabriolet

07.06.2005

Citroen C1

02.06.2005

Peugeot 107

01.06.2005

Alfa Romeo 159

24.05.2005

Fiat Croma

19.05.2005

Mazda MX-5

16.05.2005

SsangYong Rexton

05.05.2005

Cadillac BTS

04.05.2005

Peugeot 407 Coupe Prologue

03.05.2005

Aston Martin V8 Vantage

02.05.2005

Lexus RX 400h

28.04.2005

Lancia Y Sport

27.04.2005

Ferrari F430 Spider

23.04.2005

Toyota Aygo

15.04.2005

Ford Sport Trac

01.04.2005

BMW serije 3

28.03.2005

Citroen C6

24.03.2005

Hyundai Sonata

22.03.2005

Dodge Charger

17.03.2005

Opel Astra GTC

14.03.2005

Venturi Fétish

12.03.2005

Bentley Continental Flying Spur

10.03.2005

Jaguar Advanced Lightweight Coupe

01.03.2005

Nissan Pathfinder

22.02.2005

BMW M6

19.02.2005

Mazda 5

15.02.2005

Alfa Romeo 157

12.02.2005

Mercedes M klase

08.02.2005

VW Passat

05.02.2005

Toyota Motor Triathlon Race Car

28.01.2005

Mercedes B i R klase

24.01.2005

Porsche Boxster

18.01.2005

Ferrari 575 M Maranello Superamerica

12.01.2005

Audi A6 Avant

06.01.2005

VW Touareg W12 Sport

01.01.2005

Volvo XC90 V8

29.12.2004

Alfa Romeo 147

22.12.2004

Citroen C4

16.11.2004

Renault Modus

19.11.2004

Jaguar Concept Eight

23.11.2004

BMW M5

26.11.2004

Ford Focus II

30.11.2004

Dacia Logan

3.12.2004

Suzuki Swift

7.12.2004

Peugeot 907

10.12.2004

Ford Focus

17.10.2004

Opel Astra Caravan

26.10.2004

Ferrari F 430

1.11.2004

Mercedes A klasa

12.09.2004

Fiat Trepiuno

16.09.2004

SAAB 9-3 Sport Sedan 1,9 TiD

20.09.2004

Subaru R1e

29.09.2004

Maserati MC 12

4.10.2004

PEUGEOT 1007

9.08.2004

BMW serija 1

13.08.2004

ALFA ROMEO Crosswagon Q4

17.08.2004

OPEL Tigra TwinTop 1,8 Cosmo

21.08.2004

LAND ROVER Discovery

25.08.2004

AUDI A3 Sportback

30.08.2004

VW Concept C

4.09.2004

PEUGEOT 407

9.07.2004

LANCIA Musa

11.07.2004

FIAT Multipla

14.07.2004

PORSCHE 911

16.07.2004

KIA Cerato

19.07.2004

MITSUBISHI Colt

21.07.2004

OPEL TriXX

24.07.2004

BMW serija 3

29.07.2004

MAZDA MX Flexa

31.07.2004

CHEVROLET Lacetti

2.06.2004

CHRYSLER Crossfire Coupe i Cabrio

10.06.2004

BMW M5

16.06.2004

AUDI A6

23.06.2004

MINI Cooper Cabrio

30.06.2004

PEUGEOT 407 Silhouette

10.05.2004

BMW serija 1

11.05.2004

CHRYSLER 300C Sedan

14.05.2004

FORD Shelby Cobra

18.05.2004

TOYOTA Corolla Verso

21.05.2004

CITROEN C4 Sport

25.05.2004

SEAT Altea

29.05.2004

BMW 645 Ci

6.04.2004

OPEL Astra

9.04.2004

MERCEDES C klase

12.04.2004

KIA Picanto

15.04.2004

ROLLS ROYCE 100EX

20.04.2004

ROVER 75 V8

24.04.2004

FORD Mustang

28.04.2004

MITSUBISHI Lancer Evo VIII

3.05.2004

FORD Visos

4.03.2004

ASTON MARTIN DB9

11.03.2004

LEXUS GS 430

18.03.2004

VOLVO V50

24.03.2004

RANGE STORMER

30.03.2004

PEUGEOT 407

3.02.2004

CHEVROLET Corvette C6

7.02.2004

PORSCHE Cayenne 3,2 V6

11.02.2004

BMW 645 Ci Cabrio

17.02.2004

CADILLAC SRX

21.02.2004

HONDA Acura 3,2 CL Type-S

26.02.2004

SEAT Altea

3.01.2004

AUDI Le Mans Quattro

8.01.2004

KIA Picanto

13.01.2004

VOLVO S40

17.01.2004

ALFA ROMEO GT

21.01.2004

DACIA Solenza

25.01.2004

PONTIAC GTO

29.01.2004

OPEL Insignia

1.12.2003

FERRARI 612 Scaglietti

4.12.2003

FIAT Idea

8.12.2003

NISSAN Murano

11.12.2003

CHRYSLER 300C

15.12.2003

SMART ForFour

18.12.2003

JAGUAR R-D6

23.12.2003

BMW Alpina B7

25.12.2003

ALFA ROMEO 166

29.12.2003

MERCEDES SLR McLaren

3.11.2003

VW Golf V

7.11.2003

PEUGEOT 307 CC

11.11.2003

LANCIA Fulvia Coupe

15.11.2003

LAND ROVER Freelander

18.11.2003

DODGE Viper SRT-10

22.11.2003

TOYOTA Prius

27.11.2003

OPEL Astra

4.10.2003

MAZDA 3

9.10.2003

BENTLEY Continental GT

16.10.2003

VW Concept R

23.10.2003

DODGE Intrepid

27.10.2003

BMW serije 6

27.08.2003

FERRARI 360 Challenge Stradale

3.09.2003

LANCIA Ypsilon

10.09.2003

MASERATI Quattroporte

17.09.2003

CADILLAC CTS

22.09.2003

SAAB 9-3 Convertible

28.07.2003

FORD GT40

1.08.2003

BMW M3 CSL

5.08.2003

MINI One D

9.08.2003

MERCEDES C 30 CDI AMG

13.08.2003

MITSUBISHI Outlander

18.08.2003

CITROEN C2 Sport

27.06.2003

OPEL Signum 3,0 V6 CDTI

7.07.2003

JAGUAR XJ

14.07.2003

RENAULT Scenic II

18.07.2003

CADILLAC XLR

22.07.2003

LAMBORGHINI Gallardo

28.05.2003

MERCEDES CLK Cabrio

4.06.2003

KIA Opirus

11.06.2003

VW Phaeton V10 TDI

18.06.2003

BMW serija 5

27.04.2003

FORD Focus C-MAX

4.05.2003

PORSCHE Carrera GT

11.05.2003

VW Touran

18.05.2003

CADILLAC Sixteen

28.03.2003

VW Beetle Cabrio

3.04.2003

AUDI Pikes Peak

12.04.2003

CITROEN C3 Pluriel

15.04.2003

MITSUBISHI Pajero Evo 2+2 Concept

19.04.2003

HUMMER H2

6.03.2003

ROLLS-ROYCE Phantom

10.03.2003

PEUGEOT RC

14.03.2003

NISSAN Micra

5.02.2003

LANCIA Phedra

18.02.2003

CHRYSLER PT Cruiser Cabrio

22.02.2003

ALFA ROMEO Brera

11.01.2003

PEUGEOT 307 CC

17.01.2003

MAZDA 2

22.01.2003

PEUGEOT Sesame

6.12.2002

RENAULT Ellypse

26.12.2002

OPEL Meriva

4.01.2003

AUDI A8

12.11.2002

FORD Streetka

23.11.2002

MERCEDES-BENZ Vision GST

3.12.2002

CITROEN C3 Pluriel

12.10.2002

CHEVROLET TrailBlazer

31.10.2002

RENAULT Megane II

1.10.2002

MAYBACH

27.08.2002

BENTLEY GT Coupe

27.08.2002

BMW CS1

27.08.2002

Bojan
06.5.2013 00:50
12
11

Savrsenstvo bez mane. Kers mu bas i ne treba.

Goranns
06.5.2013 03:36
14
21

Za toliko para su mogli namestiti malo mastovitiji kokpit,a opet je sve to skupa igracka za par srecnika, a ipak nedovoljo exkluzivna jer je i slabiji od Bugatija DAS AUTO ...

Sofronije
06.5.2013 08:52
14
11

@Postovani,
Posle one vase sinocne brze voznje moje malenkosti,ovo prosto dodje odmor za dusu i telo,no da se vratimo temi!Sta reci za unikatno remek delo vrhunskih majstora koji su jos jednom pokazali svoje savrsenstvo i autenticnost,jednostavno Lord of the beasts!Cekam simpatizere Ogranka Germanske industrije da pokazu tu cuvenu Germansku konciznost i fleksibilnost prilikom komentarisanja ove ultimativne masine!Hvala!;-)

Sale
06.5.2013 08:58
12
16

Ferarri iz 6200 kubika izvlaci 800 ks!!! Svakome ko se iole razume je jasno da traktor iz VW kuhinje sa Bugatti znackom tu nema sta da trazi. Vec je 458 Italia pokazala da je sa samo 600ks jednako brza, ali sa stilom i smekom. Bugatti je ruzna kanta za skorojevice bez stila- tipican VW proizvod. Golf sa previse spojlera i groteskno nabildovanim motorom.

nando
06.5.2013 09:36
7
11

sale svaka ti je zlatna. Kao sto je Montecemolo najavio: trazili ste, evo vam...

nando
06.5.2013 09:37
12
12

kad vidim onu bubavsabu od veyrona smeje mi se. u stvari vise lici na balegara...:-):-):-):-):-):-)

Реалан
06.5.2013 09:51
9
6

@Sofronije

Направљено их је више од 1, тако да се не може причати о уникатности.


За мој укус - ferrari 458 је много лепши, наравно није у категорији са овим, овај ми је више класични супер-аутомобил, 458 је ипак много рационалније возило

nando
06.5.2013 09:54
6
10

i molio bih vernike(sektu) vw veroispovesti da ne hule na ovaj svet dan! ;-)

Sofronije
06.5.2013 09:59
4
8

@Realan,
kad sam spomenuo unikatan,mislio sam na model,ne na kolicinu prodatih jedinica!

Sofronije
06.5.2013 10:07
5
9

@nando,
Nesto se Gering formacija pritajila,mora da spremaju neki nepostojeci plan kao odgovor na La la Laa!

nando
06.5.2013 10:11
6
11

nacice mu milion zamerki... najteze je priznati da si losiji...

Sofronije
06.5.2013 10:29
5
8

Pa ni najveci mineri NE mogu da nadju ni jednu zamerku,jer nepostoji!;-)

Miodrag
06.5.2013 11:05
14
4

Ni pravopis ne znaju ali zato znaju da komentarišu automobile od milion €.

@Sofronije
"nepostoji"

@nando
"nacice"

Sofronije
06.5.2013 11:12
8
6

Video sam gresku,ali kasno!Hvala vam u svakom slucaju na korekciji!Da su samo nasi lapsusi...ima ih na svim stranama!Pozz

nando
06.5.2013 11:18
7
5

ko zeli da izucava pravopis neka se uclani u maticu srpsku...

Goranns
06.5.2013 11:34
11
1

Sta ste se upalili M. kao da je vas auto!

Enzo
06.5.2013 12:01
9
6

Secanje na dinosauruse:

Godina 1926.
Ford T polako krece u penziju, razvija 20KS.

Plazom Daytona Beach prolece zver duga 7,5 metara, teska 4 tone, zvana Sunbeam 1000.
2 V12 od 22.500 kubika sa oko 1000KS,
dovodljno za 200 milja na sat, ili 320 kmh.

Dve godine ranije, FIAT demonskog imena Mefistofele sa 20.000 kubika i 300KS,
na javnom putu juri dovoljno brzo da se danas elektronski limitira na 250 :)

Tesko mi je da zamislim koliko je velicanstveno bilo u to doba, kada skoro 100 godina kasnije samo retki mogu ga dozive takvu brzinu na tockovima.


Audifan
06.5.2013 12:18
14
1

Svaki komentar je suvisan. Sada cekamo La lamborghinija...

nikola_le
06.5.2013 12:26
10
12

bugati veyron tata, 1000 konja jos pre 8 godine. aventador ubrzava 0-100 za 2,9 sa 700 konja lepse izgleda i kosta 4 puta manje od ovo sranje od Fiata. pozzz

Milos
06.5.2013 12:36
10
0

Bomba rossa bogami pravi naziv za ovo cudo od auta !!! Nadam se da nece stvarno biti Bomba jer su ovi drugi vetreni evo jos jedan primer citiram :

Ferrari FF izgoreo na Nemačkom auto-putu


Ferrari FF je svega par meseci na tržištu, a već imamo jedan slučaj zapaljivanja ovog vozila, koje se dogodilo početkom oktobra, tokom vožnje na auto-putu u Nemačkoj.

Prema navodima koji nam stižu, 44-godišnji vlasnik FF-a, je vozio svog ljubimca na auto-putu u blizini Frankfurta, kada je čuo "zvuk koji je podsećao na pucanj" i primetio plamen na zadnjem delu svog super-automobila.

Čovek je zaustavio svoj automobil i sa bezbedne udaljenosti je mogao samo da gleda kako 370,000 evra vredan italijanski četvorotočkaš gori.

Za razliku od Ferrarijevog modela 458 Italia, sa središnje pozicioniranim motorom, FF ima V12 na prednjem delu, pa za sada nije jasno šta je moglo da dovede do ovog incidenta.

Goranns
06.5.2013 12:41
8
7

Nace mu zamerke ???? Nema potrebe Fijatov menadzment se vec potrudio da srusi ikonu supersporta : https://www.google.rs/search?q=burn+FERRARI&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xYeHUZbHN6nw4QS1lIDgCA&ved=0CEIQsAQ&biw=1047&bih=525

Jedan je LAMBORGHINI !!!!

Sofronije
06.5.2013 12:43
10
4

@nikola le,
Kako je vreme u Leskovcu,
@Audifan,
sta cemo sa ovom koncetracijom mudrih komentara vezano za enterijer i eksterijej super automobila!Najbolje na ignor modu!

Audifan
06.5.2013 12:51
9
0

@ Sofronije Eksterijer je zlo dobar , za interijer se slazem sa gornjim komentarom jer vise lezi lotusu nego ferrariju, ali se i ja nadam da neci biti bomba,usput procitaj moj komentar za A9 (vezan je bas oko ferrarija poslednji u nizu pa ce ti valjda neke stvari postati jasnije !!!)

pecagt
06.5.2013 12:54
7
3

ignor mod je izmisljen za ovakve slucajeve!;-) pozz Sofronije i Audifan!

Slavisa
06.5.2013 12:54
6
5

Nema sta pravi vatreni Ferrari.I ovaj ce imati gene f430,f458,ff.

LAMBORGHINI Kralj !!!

nando
06.5.2013 13:08
7
6

tipican srpski mentalitet...

Sofronije
06.5.2013 13:23
7
8

Eminentni strucnjaci sa Balkana,taj isti Ferrari je proglasen najmocnijim brendom na svetu,i to tako traje decenijama!Mozete da ga ne volite,mozete da ga pljujete,ali on je jedinstven i naravno nezavistan,sto se za proizvodjaca poljoprivrednih masina ne moze reci,jer on cak nema predstavnika u ovom segmentu!

serpico
06.5.2013 13:26
8
1

neznam zasto ali ovaj La Ferrari je meni isti ko pre par godina ako se ko seca sto je pininfarina na bazi enza onom nekom ameru pravio po narudzbi unikatan onaj p1 nesto sad se nemogu da se setim ali bre isti ko ovaj sad la ferrari need for speed!

Audifan
06.5.2013 13:33
8
1

@ Pecagt pozdrav Peco!!!

Goranns
06.5.2013 13:45
8
3

@Nando pa nisu se ove paljevine desavale u Srbiji !!!
Lamborghini DAS AUTO !!!

Filip
06.5.2013 13:48
10
1

Stvarno ce da mi se ogadi komentarisanje... Ma bre ljudi jel cujete vi sebe? Bugati nabudzeni golf i smece?! Ferari ne valja?! Lambordzini djubre?! Pa bre ove automobile najverovatnije niste ni videli uzivo, a kamoli vozili, a ne valjaju vam? Sta vozite vi gospodo, avione? Ne verujem da mozemo da pojmimo kolika je snaga ovih automobila, to prevazilazi granice naseg shvatanja (bar nama koji smo navikli na obicne automobile). @Sofronije: Stalno prigovaras nekome da provocira, a ti prvi to radis! Ovde je rec o Ferariju, kakvi te Geringovci spopali?! Ko je njih pomenuo?! Na svakoj temi konstantno peckas. I ja volim Italijane, ali brate da su u losoj situaciji, jesu (tu ne mislim na Ferari).

Milos
06.5.2013 13:51
9
1

@Sofronije sta ti derle pametujes pa i Ferrari je bio proizvodjac traktora uostalom u FF ti je traktorska komponenta.


Ferrari je zbog problema sa spontanim zapaljivanjem koje se dogodilo na nekoliko primeraka modela 458 Italia, 2010. godine povukao 1.248 ovih automobila, kako bi otklonio nedostatke koji su izazivali požar.

https://www.google.rs/search?q=izgoreo+ferari&oq=IZGORE+ferrari

Filip
06.5.2013 13:54
7
0

@Serpico: Nije isti, slicni su po tome sto oba imaju crni krov...

Milos
06.5.2013 13:56
8
0

@Sofronije Bas bih voleo da te sretnem uzivo i da malo popricamo o tvojim komentarima, pa da podelimo misljenja Sofronije sine !!! Eminentni strucnjace!!!

Audifan
06.5.2013 14:30
9
0

@Sofronije Nepljuj mi moj naj brend !!!!

nando
06.5.2013 14:45
4
7

a kakve veze to ima sa nasim mentalitetim. ne postoji by the way marka koja nije imala slucajeve samozapaljivanja. i lambo je imao tu cast das falshwagen...

Milan
06.5.2013 14:47
10
0

Nije ni Ferrari nezavisan vec pod kontrolom Fiata.

Sofronije
06.5.2013 14:47
3
4

@Enzo,
Fantastican komentar ste napisali!Pozz

nando
06.5.2013 15:07
2
5

@serpico mislis P 4/5?!?

Marko
06.5.2013 15:24
7
3

Lep je al dzaba kad kosta ko 5 Avantadora a nista bolji nije cak je Avantador i lepsi !!!!

Marko
06.5.2013 15:33
5
3

Evo jos dokaza o Ferrari kvalitetu a ima ih mali milion samo googlajte.
************

Ja ovome nemogu da se divim osim da konstatujem da se jasno vidi po svemu da pripada Fiat grupaciji !!!!

Sofronije
06.5.2013 15:36
3
8

@Milose,
kakav problem ti imas sa mnom?Da li se ja tebi mozda obracam???Ferarri bio proizvodjac poljoprivrednih masina!??
@Filipe,po obicaju dezurni krivac sam ja!
@Audifan,
ne napadam ja vec napadaju brend koji preferiram!
@nando,svaka prica i utrosak energije je suvisan!

nando
06.5.2013 15:40
4
3

ako neko zeli da poprica sa sofronijem uzivo neka se meni prvo obrati...

Audifan
06.5.2013 15:44
5
2

Podstaknut komentarima s linkovima i debatom koju sam pre neki dan imao gde sam cak kontaktirao istina sada bivseg vlasnika 3 ferrarija , jednostavno sam i ja malo izguglao i prosto sam zapanjen brojem slucaja zapaljenih ferrarija pogotovo ako se uzme u obzir prosek na broj proizvedenih, ispada da 40 % Ferrarija ima problem sa samozapaljivanjem i to kod svih modela. Prosto je neverovatno kako to Ferrari sebi dopusta tacnije Fiat !!! Ovo samo opravdava moju ljubav prema Lamborghiniju i pre Audija a pogotovo posle.. Ziveo Lambirghini....

Sofronije
06.5.2013 15:54
4
7

@nando,
Imam utisak kao da se nalazimo u Ingolstatu,a istina zna da zaboli,a veoma ste upuceni i znate ko je najmocniji brend,audifan,nije tebi upuceno!

nikola_le
06.5.2013 15:57
8
1

@sofronije lose brate vreme, kisa i nevreme ;-)

Goranns
06.5.2013 15:59
9
2

Sta mu je taj KERS??? Jer to protivpozarni aparat hahahhahaha

Smesno ali istinito,mogao bi nastati dobar marketinski slogan.
Ferrari je vreo i vatren BUKVALNOO !!!
Stvarno smesno milion i kusur evra za agregat kers plus uredjaj za samounistavanje,mozda je to novina u nizu elekronskih pomagala pa Ferrari ugradjuje funkciju autodestrukcije samozapaljivanja kako ponosni vlasnik nebi doziveo da mu se pokvari Fiatovo cedo sa znackom Ferrarija,naka jos malo kupice i vas ako bog da Toyota,Bmw ili Audi ,pa i vi da pravite malo automobile !!!!
Dotad LAMBORGHINI No1

Audifan
06.5.2013 16:02
9
0

@Sofronije prvi uvek peckas procitaj sve komentare redom !!!

Sofronije
06.5.2013 16:05
2
7

@nikola le,
ok mislio sam da je zesce vruce,zbog komentara vezanog za Ferarri!;-)

nando
06.5.2013 16:05
3
6

@sofronije znas kako vw je kao coca cola 80% je pije, a svi znaju da je stetna i opasna po zdravlje...

Filip
06.5.2013 16:06
8
0

@Sofronije: Pa ti si uglavnom krivac za zucne rasprave jer uglavnom (prvi) provociras (mada je i Nando tu negde), i onda ljudi iznervirani prosto moraju da ti drsko odgovore.

Sofronije
06.5.2013 16:08
2
5

@Audifan,
ma ok,nema potrebe da citam,kad znam sta sam ja napisao,a sta doticni delagat!

MIVEC
06.5.2013 16:10
3
5

Al se vodi rasprava.. Kome se vise svidja Aventador neka lepo kupi Aventador.. Salim se (mada..) LaFerrari je brutalno dobar, kako se i moglo ocekivati od najnovijeg top Ferarija.. Da li je bolji od Lamba mozemo se raspravljati iako ih gledamo samo na ekranu, ali mislim da se cak ni strucnjaci iz Lamborginija ne bi usudili da kazu da je npr Aventador bolji (pa i obrnuto).. Jeftiniji jeste, ali se u ovoj klasi i najneprimetnija nijansa ka boljem naplacuje 100-200k evra..

Audifan
06.5.2013 16:22
8
1

@Sofronije nije direktno vec indirektno a stvarno nerazumem tvoja shvatanja koja god debata da je u pitanju dezurni krivci su iz Audija.Bezveze ti je to i nije na mestu ovakve polemike su se izmedju Ferrarija i Lamba uvek vodile i pre audija i posle jedino sto tada mi Lamboljubci nismo imali toliko cvrs argument za NE Ferrariju kao sad, tacnije sam ferari pod dirigentskom palicom Fijata se pobrinuo da napravi Vatrene superautomobile i to je njihova sramota a sto bi to meni bio ponos ???
I sto uporno preferiras da je Ferrari nezavistan a nije. Mozda zato sto Fiat pravi bolja kola od Audija po tvom misljenju???

Juce me vredjas tvojom besmislenom konstatacijom da Lambo ima Audi zvuk (pljujes i po onome sto vozim i po onome sto zelim),pa ti ces mene da ucis kakav ima ko zvuk ponasanje u voznji i sl !?

Koliko god pokusavao ponekad da te razumem Nerazumem te !!!

I nemoj Nando da mi udaras replike posto ti necu odgovarati,a savet tebi Sofronije da malo spustis loptu jer nikad neznas u zivotu ko kako moze da reaguje na tvoje reci i izjave,ima svakakvih budala na ovom svetu mlad si nema potrebe da pravis sebi zameranja i probleme nizbogcega a pogotovo ne komentarima bili oni tebi osnovani ili ne,ponekad je cutanje zlato.

Milos
06.5.2013 16:40
7
0

@ Nando nije sporno da se prokomentarisem malo i stobom Nando-Sofronije

Sofronije
06.5.2013 16:45
0
7

@BRAVO Filipe BRAVO!

Sofronije
06.5.2013 16:51
0
8

@Audifan,
ne mogu da verujem da su ovo tvoje reci!No coment!

nando
06.5.2013 16:51
2
8

moze moze

Sale
06.5.2013 17:02
5
6

1. Uzmes 4 Zastavina motora 1.6l iz Yuga Floride. Uz malo osnovnog znanja iz masinstva, spajas ih u W16, nakacis 4 turbine i upakujes to u malo ojacanu sasiju. Eto ti superautomobila sa 600-700ks, koji ide preko 300! Kostalo bi jedva 100.000 evra. To je recept po kojem je napravljen Vejron, i zato nemam postovanja za taj auto. Jedino sto vredi je znacka-zbog njene istorije. Lambo i Ferrari su ipak nesto drugo, ali i potpuno razliciti. Enzo je uvek pravio tehnicki savrsene, beskompromisne masine, a Feruccio superbrze ali komforne i luksuzne GT masine. Moj respekt imaju obe marke. Ne shvatam jedino sto se svapski traktoristi kite sa Lambom, VW tu nema nikakve zasluge- samo daje pare (srecom)!

Mirko
06.5.2013 17:04
6
4

I ja sam kupio novog grandepunta i prodajem ga lepo su mi ljudi rekli da je grandesmece,a ja tvrdoglav.Sad gledam Ferrarija kao reper italijanske auto industrije guglam i neverujem prosto da ih je toliko izgorelo pa ovo je bruka i sramota,ovo zastava nije imala i warburg zajedno!!! Lamborghini je no1

nando
06.5.2013 17:56
1
6

eto vidis mirko kako si se zajebao. ja mislio ljudi u evropi nesto znaju kad kazu da je grande punto kvalitetan...

Nenad
06.5.2013 18:02
9
0

Extra auto prosto receno skupltura na tockovima,nemam nikakvu zamerku osim nemastovitog imena ! Moj predlog je da se Ferrari ugleda na sopstvenu istoriju prilikom imenovanja auta posto je ovo naslednik Ferrari Enza trebalo je da ga nazovu Ferrari Neron. To ime bi mu leglo go budal samar!!!

Nikola
06.5.2013 18:18
8
0

Volkswagen nikako da se zasiti italijanskih brandova. Ducati, Italdesign-Guigiaro i Lamborghini mu nisu dovoljni, a ono što bi Nemci žarko želeli u svom vlasništvu je Alfa Romeo, oko koje se kompanija iz Wolfsburga mota već dve godine. Fiat je do sada glatko odbijao svaku mogućnost da proda Alfu i to još Nemcima, ali čini se da se klima menja, barem tako sugerišu poslednje glasine…

Nakon što je kupio Lamborghini i Ducati, Audi kreće u još jedan italijanski shopping. Na repertoaru je navodno Alfa Romeo. Svima je naravno jasno da iza kupovine (ako je ona uopšte stvarna) stoji Volkswagen. Da bi Fiatov šef Sergio Marchionne ovog puta mogao da poklekne pred ponudom iz Nemačke, upućuje nekoliko činjenica.

Jedna je katastrofalno stanje Fiata na evropskom tržištu, gde je njegova prodaja gotovo potpuno zamrla. Ako nešto treba Fiatu, onda je to novac, pogotovo kada ovaj italijanski gigant žarko želi da potpuno preuzme američki Chrysler. To naravno ne ide bez novca kojeg je svakim danom sve manje u Fiatovoj blagajni. Druga je da oba brenda negiraju ikakvu aktivnost na tom polju što bi svakako moglo da znači upravo suprotno. S druge strane, nedavni sporazum s Mazdom i lansiranje novog modela 4C, trebalo bi da pomognu Fiatu da se oporavi.

Audi već neko vreme planira širenje u Italiji, gde već ima dva brenda. Uz Ducati i Lamborghini, ovaj nemački brand bi tamo rado imao i razvojni centar i svoju fabriku, a sve to bi dobio kupovinom Alfe Romeo.

GORANNS
06.5.2013 18:26
10
7

Hejteri puknite !!!

Nemački "Folksvagen" je, zajedno sa kompanijom "Porše", tokom prvih devet meseci ove godine proizveo 4,4 miliona putničkih i lakih privrednih vozila, čime je potisnuo s trona najvećeg svetskog proizvođača - "Tojotu".


Japanska kompanija je u istom periodu proizvela četiri miliona vozila. Prema najnovijim rezultatima istraživanja firme "Global insajt", na koje se poziva "Špigl", sa takvom proizvodnjom "Folksvagen", najveći evropski proizvođač vozila, je značajno pre zacrtanog roka premašio cilj da do 2018. godine postane i najveći svetski proizvođač automobila.
To pokazuje, ukazuju analitičari, da je svetska privredna i finansijska kriza i u automobilskoj industriji značajno "promešala karte".
Američki "Dženeral Motors", koji je dugo godina bio na prvom mestu rang liste najvećih svetskih proizvođača, sada je, sa 3,6 miliona proizvedenih vozila od januara do septembra 2009, pao na četvrto mesto, dok je na trećem mestu "Ford", koji je u istom periodu proizveo 3,7 miliona automobila.

Novi svetski lider je, zahvaljujući svojoj ponudi malih automobila, uspeo najviše da profitira od zamene vozila po principu "staro za novo", koji su vlade mnogih zemalja organizovale kako bi pomogle oporavak te industrijske grane.
"Folksvagen" sada čak gradi novu fabriku u SAD, gde želi da proizvodi novi, jeftini "pasat" koji bi trebalo da mu pomogne da dobije udeo na važnom američkom tržištu, prenele su agencije.
"Špigl" navodi da je "Tojota", koja je zahvaljujući svojoj visokoj profitabilnosti, dugo godina bila uzor za celu branšu, juče saopštila da u ovoj godini računa sa gubicima koji se mere milijardama dolara.

Dve nemačke automobilske kompanije, "Folksvagen" i "Porše", su u avgustu postigle dogovor o spajanju do 2011. godine, podsećaju agencije. Cilj VW-a je da do kraja ove godine kupi 49,9 procenata akcija u "Poršeovim" poslovima izrade automobila za 3,9 milijardi evra, što je nešto više nego što je dogovoreno u avgustu, kada su dve kompanije izašle sa planovima udruživanja.
"Folksvagen" je prvobitno nameravao da kupi udeo od 42 odsto u "Poršeu" do kraja ove godine, za oko 3,3 milijarde evra. "Porše" će, pošto se čitava transakcija okonča, postati deseta automobilska marka koja posluje u sastavu "Folksvagena", zajedno sa "Audijem", "Seatom" i "Škodom".

DAS AUTO

Sofronije
06.5.2013 18:57
1
5

@Bravo Nikola,treba im ime,to je ono sto bi oni zeleli,pionira sporta,naravno i najveceg Ferarria,samim tim i Maseratija,ali od tog posla nema nista!

Sofronije
06.5.2013 19:05
6
4

Ha ha,"Tokom prvih 9 meseci ove godine"... strasno!Das profile...

Sergej
06.5.2013 19:14
6
1

Hm odavno sam na portalu VG iako nikada nisam komentarisao ali me je privukao La ferrari pa rekoh da ujedno vidim kakvi su komentari. Prvo mi je bilo smesno i neosnovano ono za samozapaljivanje, pa rekoh ajd malo da izguglam,Sta se to desava sa Ferrarijem kakva je to kontrola kvaliteta prepun je internet slucajeva samozapaljivanja i to kod proizvodjaca malih serija, sto daje za rezultata da im je 40% proizvodnje Skart !!! Bruka i sramota sada sam siguran Ferrari propada uskoro i sigurno ga neko kupuje,Bmw po meni !!!

Goranns
06.5.2013 19:20
5
3

@Sofronije smesno ti je pogledaj bolje malo po netu !!!
Nije iskljuceno da je 9 meseci lapsus u kucanju a ti nemoras sve odgovarati i komentarisati s takvim cinizmom,ko ti daje takvo pravo !!!!

nando
06.5.2013 19:22
3
6

das propaganda

Sale
06.5.2013 19:24
3
5

@Goranns Neverovatno je upravo koliko se traktora prodaje ovih dana! ;-)
Nije rec o spajanju Porsea i VW-a, vec o nasilnom preuzimanju. A poznato je da je samo par godina ranije situacija bila obrnuta, ali umesala se drzava i spasila VW. Sve je to lepa statistika, samo ne znam sta ce to u temi o jednom vrhunskom automobilu kakav je LaFerrari

Audifan
06.5.2013 19:25
7
1

@Sofronije a ti se i u posao razumes sa svojih 17???

nando
06.5.2013 19:41
1
6

@audifen ne razumem zasto ponizavate sofronija?!?

Sofronije
06.5.2013 19:43
1
6

@Goranns,
Pec.pec,mala sala,interesantna je sama cinjenica kako smo postali osetljivi!;-)
@Audifan,
bio si cool lik,sta uradi VW od tebe,zezamo se malo,nista vise!Pozz!

Nikola
06.5.2013 19:44
6
1

@Sofronije a sta drugo majketi mogu da kupe od zabara ajd kazi pametni !???

Sofronije
06.5.2013 19:50
2
5

@Audifan,
zalosna je cinjenica da si stao iza coveka koji je koristio tvoj nick i naravno moj,i napravio citavu zbrku!

Sofronije
06.5.2013 20:02
0
6

@Nikola,
nisi lepo procitao komentar moj,lepo sam napisao,slazem se!

serpico
06.5.2013 20:03
8
0

da taj p4/5 onom nekom bogatom ameru poglesajte taj unikat i la isti su!

Sofronije
06.5.2013 20:14
1
8

@nando,Sale,
ovo lici na dizanje cetvrtog rajha!;-)

nando
06.5.2013 20:15
2
8

@serpico to je taj stil, linija, prepoznatljivost. to svi neguju.

Sofronije
06.5.2013 20:16
1
8

Ha ha serpico se vratio,malo podrske gosin serpico ne bi bilo lose,vidis da smo u manjini.a Gering aparat ne miruje!;-)

nando
06.5.2013 20:19
1
9

izgubice i ovaj rat...

Audifan
06.5.2013 20:25
9
1

@Nando ajde smatracu taj nick kao tvoj a ono audiFEN kao gresku.
A kako ste ti i on osetljivi kada bilo ko ista ukaze i sl. A kad vas dvoje pljujete i hejtujete to je ok ??? (Skartwagen i sl)
Mali se pravi prepametan, a ja sam makar bio do sada objektivan ili ne?
Svaku ama bas svaku negativnu polemiku vas dvoje (ili 1) zapocnete prvi udarite sa onim vasim skartwagen i sl, pogotovo komentari koji dolaze s tvog nicka su vrlo prosti i negativni,koliko puta dosad (a nikada skoro ti nisam udarao repliku) citajuci komentare vidim tvoj i onda sama prostota i neobjektivnost prosto probude u meni bes da odgovorim ali sam se vodio starim dobrim pametniji popusta !!! Cak sta vise sticem utisak da je Nando i Sofronije jedna licnost ili ste po dogovoru jer kad god Sofr.zakuva evo i tebe da dosolis.Sofronije ti si mene prvi juce uvredio i nemoj mi se ni izvinjavati posto vidim da gde god neko bilo kakav komentar ostavi ti moras udarati kontru ! U rublici za kradju kola sam komentarisao znaju lopovi sta valja Mercedes, a ti nebi bio ziv da ga nezabodes . Na osnovu kakvih normativa vi dajete sebi za pravo to da radite nejasno je i pametnije ti je da malo bolje procitas moj komentar onaj gde sam ti dao prijateljski savet ili uputio da nekazem roditeljski.

I eto na kraju za vas kako vas ovde zovu HEJTERIMA
VW DAS AUTO No1
AUDI QUATTROO vorsprung durch technik
Lamborghini Supersport No1 (Nema spontano samopaljenje)

Filip
06.5.2013 20:27
4
4

@Serpico: osim kombinacije boja koja je slicna (crvene i crne), ne vidim po cemu su isti?

Audifan
06.5.2013 20:33
7
3

@Serpico ma sta se brines isti su i taj prototip i ovi sto se proizvode kao i la ferrari vidis da ga i nazivaju Ferari Neron svakako ce i on goreti !!! O boze hvala ti sto nam dade Audi,Bmw i MB pa da sve kupuju i od Fiat smeca da prave aute !!!
A i koliko vidim VW je No1 nema Svabo je to sta kaze to i uradi..
Nije to kako ono bese sada se samo pripoveda? Krsiva Sportiva HAHA (eto ti malo audi zvuka)
Lamborghini vorsprung durch technik no 1

Milos
06.5.2013 20:48
6
3

Vrelo vrelo gori gori sta to gori ferrari gori...

Lamborghini rules !!!

Nenad
06.5.2013 20:54
9
0

Al je lep ovaj Ferrari san snova,savrsenstvo !!!
Ali previse je to para za nas obicne smrtnike nebismo mogli ni retrovizor da kupimo za njega,pa shodno tome netreba da nas ni brine sto se zapaljuju !!!

Sofronije
06.5.2013 20:55
1
8

@Audifan,
ne mogu da verujem,da ti mislis da smo nando i ja isti ljudi,bar ovde ima puno starijih ljudi koji mogu da potvrde,pa covece pobogu koliko puta treba da ti kazem da mi je nick uzela ista osoba koja je i tebi!!Znas da sam se juce zezao i ti si prihvatio salu,ne znam odkud transformacija danas!Pa masinski inzinjer ste pobogu,vidim da ovo ne vodi nikuda!Lepo sam napisao vise puta da je koriscen moj nick,juce sam sve lepo objasnio Pedji u toj rubrici o Porscheu,ali ok!Pozz

nando
06.5.2013 21:00
2
5

vw sektu nesto boli. sta vas briga ko se samozapaljuje. imate vasu mehanizaciju pa uzivajte...

nando
06.5.2013 21:05
2
5

znas sofronije ne brini zbog pojedinaca, znas kako kaze narodna mudrist:hocu ja iz sela ali nece selo iz mene...

Adi
06.5.2013 21:08
8
1

A nekad se ovdje vodila kvalitetna diskusija...

Sinisa
06.5.2013 21:18
10
1

San snova od Auta !!!
Nadam se da su inzinjeri Ferrarija otklonili problem sa samozapaljivanjem kod ovog modela jer ako nisu ovo ce biti Ferrarijev mrtvacki kovceg. U to ime Bravo za Ferrari.Maserati i Fiat najbolji ste !!!

Milosav
06.5.2013 21:30
8
0

Bomba rossa pravi naziv za ovako bombastican dizajn i sve oko njega.
Vidim ovde po komentarima za neko navodno paljenje Ferrarija pa reko da i ja izgoglam ,nemogu da verujem da je ikona supersporta to sebi godinama dopusta to je stvarno bruka i sramota,pomislih da je u pitanju neka foto montaza ali nazalost nije,ode i ferrari u bankrot ukoliko se i jedan LaFerrari zapali nazalost !!!

Sofronije
06.5.2013 21:40
2
6

@nando,
opet imam utisak da nije Milan nego neko drugi,eno u rubrici o kinezima mene covek proziva a serpico se podpisao,ili mozda ista osoba i od njega uzima!Ma iskreno ne zanimame!

Mirko
06.5.2013 21:42
7
1

@Adi a sta fali ovoj diskusiji edukativna je ,evo neznam kada bih guglao o Ferrariju da nije ove teme. Najnoviji podatak vezano za laferrari svakom kupcu obezbedjen servis skola sportske voznje i jedan kinez vatrogasac u prednjem prtljazniku!!! I sve to za samo 1300000 evra!!!

CBR
06.5.2013 21:43
5
7

Dok postoje ikone iz sportskih odelenja kao sto je NSX,,,R 35 GTR,,,SUPRA,,,,ovo me uopste ne zanima..Tu nema ni gram kvaliteta niti moza preci 200 000 km bez velikog kvara i generalke..Puno kosta i nista ne daje osim brzine koju imaju i drugi i mnogo jeftiniji autitji;) Ovo voze tatini i mamini sinovi koji su stekli pare bez znoja i koji su bolesni i najbolesniji kompleksasi. Ne hvala..

Slavisa
06.5.2013 21:45
10
1

I sta je zakljucak diskusije ako ga iko i ima? valja li ovaj ferrari ili ne?

Goranns
06.5.2013 22:08
7
7

@CBR Tako je druze dok je tih japanaca i nemaca ovaj samozapaljivi je nepotreban !!!
Audi Rules R8 V10turbo 1300KS

Svabo
06.5.2013 22:19
6
6

Sta je farrarijevci ste se ucutali pojela maca jezik?, nesto ste upocetku bili bucni,kao nemozes neronu naci ni jednu zamerku.Kad ono Bomba napalm trc Milojka !!!

Lamborghini is the best fuck the rest

Milos
06.5.2013 22:37
6
7

Izgleda da se pojavio novi virus u autosvetu a sve u Fiat grupi koliko vidim na googlu sada virus sa ferarija prelazi na Maserati. Kakva bruka i sramota straaaaaaasnoooo. Koliko para za tu gomilu gvozdja a ona se zapali ko rostilj za 1 Maj.
Lamborghini nema tih problema a brate uvek je i bio bolji od Ferrarija al nije bio toliko izvikan cak i mnooogo lepsi,zamislite Mat crni Avantador idi bre kao F22 Raptor neznatno manje snage od Lafirea a 5 puta jeftiniji i 5 puta lepsi,ovaj ferari ima smesne instrument table kao Lotus da je u pitanju,ma sta reci a ne zaplakati bljuta obicna eto to je oj komentar.

Don
07.5.2013 07:17
4
5

100

nn
07.5.2013 08:34
8
4

Nasli manu Ferariju ahahha. Koja tuga bre! Niste ni za peglicu!

nando
07.5.2013 08:36
2
4

ne poredite nemacka i japanska kola...

lambofan
07.5.2013 10:13
8
8

nema ferrari manu on je sam mana!da nesto valja alonso bi vec ganjo 4titulu ovako kad vozi fijatovu sklopociju pitanje a mali nemac sa renolom dere sve od reda kao i kimi takodjer u renolu!toliko o ferariju!ja bi hteo da alonzito osvoji jos bar jedan naslov ali bre kako ce kad ovi satlno kaskaju za rbr renolom!a fale se da znaju sportska kola da prave!kako su sumaheru pravili dobro auto kad je nemac vozio,englez bio mehanicar a francuz sef!sve je dobro dok nema talijana!dovetite svabu il francuza il japanca a more i korejac u ferari i da vidis a ovako nema srice!

nando
07.5.2013 10:43
5
7

:-):-):-):-):-):-):-):-):-) ovo je vec postala psihijatrija...

Sofronije
07.5.2013 11:02
4
7

Vau,koliko strucnih i edukativnih komentara...mora da su VG veoma ponosne na svoje citaoce!Pozz nandu i nn-u!

tulipan
07.5.2013 11:15
11
2

NIsam htio da se upustam u ovu napacenu raspravu..ali kada sam procitao mucenicke komentare od odredjenih,moram...Sto se tice "drumskih" krenucemo preko 250GTO,365gtb daytona,pa preko testarose,288GTO, F40,F50,sve do Enza,F430,FXX i sada F458 i LA FERRARIa..A za mucenike sto napadaju Ferrari u F1 tu je statistika i za njih..Jedini tim koji je od prve trke u Monte Karlu 1950 neprestano na gridu..219 pobijeda,673 podijuma,211 pol pozicija,6219 osvojenih poena, 15 osvojenih titula sampiona!!!..i za kraj sto jednom cuh pametnu stvar: "Ako imas novca za Ferrari,a dodjes kuci sa necim drugim...znaj da si u najboljem slucaju dosao tek sa drugim najboljim.." ;)) Ciao ragazzi

nando
07.5.2013 11:34
6
4

ferrari je u tako losem stanju da je proglasen za najmocniji svetski brend... toliko od mene. pozdrav svim zaljubljenicima u prave masine i propetog konjica...

Skyline
07.5.2013 11:57
7
5

A o McLarenu P1 koji je pravi konkurent ovom Ferrariju niko ništa??! :-) Ja mislim da je McLarenov model bolji od Ferrarijevog.

Dauer962
07.5.2013 12:05
12
2

Vidim, ovde ima strucnjaka koji su vozili i Aventadora i Vejrona i LaFerrari a mozda i Meklaren P1. Draga gospodo, uz duzno postovanje - mlatite praznu slamu. Ovde ima 107 komentara od kojih 10 valjaju a ostalih 97 se odnosi na razliku izmedju Lamborginija i Ferarija i ko je bolji. Ja sam za Ferari ali i za Lamborgini, ali iskreno, Veneno je za LaFerari malo dete. A tek prica da ce Ferari da se zapali i da bi Alonso trebao da ganja 4. titulu je toliko smesna i glupa da je na nivou klinaca iz 6-tog razreda. Zamerka autoru teksta - zasto niste spomenuli Ferrari 250 GTO, prvi Ferarijev superauto? Ipak je on zacetnik te Ferarijeve linije supermasina za trke i putovanja, zato se i zove, doduse greskom Gran Turizmo Omologato.

nn
07.5.2013 13:01
3
5

sofro pa sta ti se decko desilo? Hoces da kazes da Ferdza nije no 1! Ne razumem te decko..

Sofronije
07.5.2013 13:19
2
5

@nn,
Koji deo komentara ti nije jasan,verovatno mislis na strucnjake u koje ti NE spadas,normalno da je n.1!

nando
07.5.2013 14:35
2
5

@nn sofri nije mislio negativno na tebe i mene...

Enzo
07.5.2013 15:48
10
3

Internet je jedno cudno mesto na kome se nadje svasta, na primer:
spontano zapaljivanje ljudi, 500.000 pogodaka
suplja Zemlja, 1,5 miliona
ukleta kuca, 112 miliona

Tako je i za sponatano zapaljenje superautomobila...

Druga stvar, Ferrari, Lambo, Aston Martin, Maserati, Bentli, Rojs... To je najbolje sto auto industrija ima.
Ne moraju da budu najjaci, najbrzi, najluksuzniji ali opet imaju oreol, zato sto iza sebe imaju pricu.

Ako auto nema istorijsko nasledje brzo bude zaboravljen - pogledajte tabelu najbrzih na carfolio. Koliko super-automobila znate od prvih 100?

Secate se testa, Andrejev Akord protiv Lamba - pobedio Akord! Vidite i moj prethodni komentar, auto od 1000KS je postojao pre jednog veka.
Sustina super-automobila je u necemu drugom.


Sofronije
07.5.2013 16:04
5
4

@Enzo,
Svaka cast!

nando
07.5.2013 16:07
4
5

neki ljudi nikad nece shvatiti...

Sofronije
07.5.2013 16:27
3
6

A imaju godina...

toni
07.5.2013 23:40
4
3

Ferrari 458 je najlepsi Ferrari po meni. Naravno da ovaj ima bolje performanse, a i izgled mu je ok ;)

Skyline
08.5.2013 12:13
6
1

@ Dauer962

vidim, ti si vozio Veneno :-)))))))))))))

Dauer962
08.5.2013 15:49
7
1

@Skyline

Gresis, ja sam ga samo dizajnirao ;)

serpico
08.5.2013 23:03
6
1

meni osobno 458 ca italia je predobro dizajniran auto i verovatno tako i ide a naj ferrari mi.je ferrari testarossa sa kraja 80tih!sa onim rebrastim vratima siroka a niska do poda!to mi je osto san snova i lamborghini countach!

KUROSAWA
11.5.2013 00:23
2
4

Gde da ja stavim moje masine? Netjem da ga kupujem. To je tako bedno za 1 300 000 €..

Audi
14.5.2013 21:14
6
2

Automobil je vrh a motor perverzija svaka cast!!!

Sofronije
18.5.2013 19:03
3
3

BELLISSIMA MACCHINA!!!

Nando
21.5.2013 15:35
3
2

Belisima krsiva

Nemanjica
21.5.2013 18:07
3
2

Nepismeni,nauci bar pravilno da pises strane izraze,ocigledno je to kvantna fizika za tebe!;-)

Goran
05.8.2013 02:57
0
0

Našli se vlasnici Audija i VW a nasladivati na 5 izgorenih Ferrarija u 10 godina. Ako vas baš zanima ja sam iz HR i posjedovao sam i VW passat i Audi a4 s line...Samo ću vam reći da nakon njih vozim Accorda i nerazmišljam o tome da više ikad imam njemca. Pričate o talijanskoj kvaliteti a predvodnici najkvraljivijih auto brendova su vam Opel i VW. Na passatu sam mjenjao pumpu za gorivo nakon 18.000km a na audiju sam na 130 .000 km radio generalku motora. više je auto bio na servisu nego sto je vozio. I što je najtragičnije kad je moj Audi A4 bio na popravku jos su tamo lezala dva (A6 3.0tdi i jedan kao moj A4) pitam gazdu sto je bilo s ta dva auta , kaće čovjek bolje nepitaj raspad sistema. Šogor mi je imao a Bmw a kum mi još uvjek ima Bmw serije 3 320d 2006 god. odlazilo mu je kvačilo servo turbina te je imao hrpu problema s elektronikom, a auto jos nema 100 000km. PA ja vas pitam kome vi drzite predavanje o kvaliteti vozila? Ferrari ce propasti? a Ferrari obara rekorde prodaje. Svi modeli su im vrunac ponude u svjetu i odlicno se prodaju , a za neiformirane kad volite puno googlati pa ste neupuceni da vam dam do znanja. Ferrari je protekle godine odkupio 40% dionica od Fiata i sada je sam svoj večinski vlasnik. A dionice u vlasnistvu ima Enzov unuk. Lambo je takoder odlican ali mislim da ovi sto usporeduju aventador s ovim mjesaju krive lončiće. Ovo je ultra sportas a u toj klasi aventador uopce nije. Aventador ima 700 ks a ovaj auto 963 i k tome je laksi za cca 300kg. LAmborghini jesu jaki i brzi ali nemaju nesto sto ima recimo Porsche i Ferrari. Grip. NA stazama diljem svjeta su auti kao veyron smjesni. Nurburing vrijeme mu je 7:40 ...hahah smjesno ali gtr ima 7:38 Italia 458 7:35 enzo 7:25 Ferrari 599 gto 6:58...pa si probajte zamisliti koliko je ovaj tek model brzi od veyrona na stazi. A druga stvar po kojoj i niste bas u pravu je Fiat. Fiat je prije bilo jako lose kvalitete kao i Alfa ali zadnjih godina se to uvelike promjenilo a i prodajni rezultati a to bi barem vi ljdi iz susjedne mi srbije trebali znati jer proizvodite fiat 500 koji se odlicno prodaje s obzirom na koncept automobila. VW mozda ima dobre prodajne rezultate ali jedna Mazda Toyota Honda su za njih pojam. Accorda vozim 3 godine i napravio sam 100 000km i auto radi kao sat za razliku od njemcake konkurencije. Jedino nisam probao Mercedes pa o njemu nece puno govoriti ali pricati o nekim brendovima kako su losi a nafureni su do zuba s konjima i vrte se skoro do 10000 okretaju u minuti je zbilja glupo. Mogu samo zamisliti uz ovakvu kvalitetu njemcakih vozila koliko bi se Adudija Bmw a VW a opela itd zapalilo da naprave ovakve bolide. upsss pa zaboravih pa vi ni neznate sto je kers.

Goran
05.8.2013 11:19
0
0

Čuj ovih sto pričaju o krvarovima Ferrarija koji je imao probleme s zapaljivanjem na 458 italiji zbog ljepila. A Veličaju VW koji je ujedno najkvraljiviji brend uz opel lanciu i alfu. Mada su nove Alfe i Fiati sasvim slidni automobili. Sto želim reci? Imao sam passata Audi A4 s line i sad imam Accorda. Ona prva dva su poluproizvod za ovog. Audi? Tu netko gore prica o Ferrariju a ja nisam iskusio veceg smeca od audija. U 3 godine vlasnistva je vjerovatno godinu i 8 mjeseci bio u radioni, pumpa za gorivo izmjenjena pa jedno 16 dizni. pa automobil nakon toga više uopce nije radio i napravljena je generalka koja je kostala 18 tisuca kn. I onda netko drži prodike o talijanima? PA mene zanima da VW Audi Bmw naprave tako nabrijani stroj koliko bi se oni palili i gorili? Kolega i kum mi imaju Bmw, jedan vozi stari z3 a ovaj drugi Bmw serije 3 320d 2006 god. auto je smjesno jadan za 37000 eura nema tempomat,navigaciju,senzore za kisu isl. a da nepricam da mu je vec nekoliko puta stao te da su mu otisli servo turbina i sve to a auto nema 100 000km. I tko onda ima pravo pricati od vas VW fanova kakvi su drugi? Zato je Accord space shutle za ove nabrojane i nikad nebi vise uzeo njemaca.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: