Online plus

Kia Stinger

Prvi pravi globalni premijum automobil iz Južne Koreje

"Kad porastem biću BMW"


Svaki uspešan biznismen će vam reći da glavni razlozi njegovog uspeha leže u nekoliko karakteristika. Čak i ako izostavimo neke već poznate detalje, kao što je poznavanje konkurencije i visok kvalitet, da bi firma bila uspešna potrebno je da nikada ne budete zadovoljni postignutim i da uvek težite da budete još bolji i uspešniji. Južnokorejski proizvođač vozila Hyundai-Kia je završio 2016. godinu kao četvrti najveći svetski proizvođač sa isporukom od 7,88 miliona vozila, a ispred njega su se našli samo Toyota, Volkswagen i General Motors. Dok je navedena cifra svakako impresivna, glavni ljudi kompanije i dalje nisu krili razočarenje što plan od 8,13 miliona vozila nije ispunjen.

Čini se da obe divizije već imaju uspešne predstavnike u većini kategorija jeftinijih automobila, pa se tako pitamo šta je još preostalo da se "osvoji"? Odgovor je stigao na ovogodišnjem salonu automobila u Detroitu, gde je svetlost dana ugledala Kia Stinger kao prvi pravi globalni premijum automobil Korejanskog giganta.

Stinger nije prvi ...
Nasuprot verovanju, Stinger nije prva Kia koja je bila namenjena višoj klasi. Još tokom ranih 1990-ih godina korejski proizvođač vozila je proizvodio pod licencom Mazdu Luce i prodavao kao Kia Potentia, a trend je nastavljen i sa Mazdom Sentia koja se prodavala kao Kia Enterprise. Krajem 1990-ih godina, Kia je imala novog većinskog vlasnika i to još jednog korejskog giganta - Hyundai.

Na bazi modela Grandeur/XG je debitovala Kia Opirus/Amanti 2003. godine i on je trebalo da predstavlja prvi korejski premijum automobil. Iako je Opirus/Amanti bio dostupan na globalnim tržištima, kupcima se nikako nije dopala jeftina dizajnerska kopija Mercedesa, pa je tako u Evropi prodato samo 4.387 primeraka u šest godina, a u Sjedinjenim Američkim Državama 62.710 u devet godina. Mnogi proizvođači bi se povukli posle toliko neuspeha, ali ne i Kia i to sa veoma dobrim razlogom.

Naime, tokom 2005. godine u korejskog proizvođača vozila je stigao cenjeni nemački dizajner Peter Schreyer. On se proslavio dugogodišnjim radom u nekoliko divizija Volkswagen grupe (Škoda, Seat, Volkswagen i Audi) i od njega se očekivalo da da preporodi ponudu. Schreyer priznaje da nije imao visoko mišljenje o korejskoj auto industriji, ali da mu je trebao novi izazov. Njegov najpoznatiji dizajnerski detalj je takozvani "tigrov nos" na maski, sa ciljem da Kiji pruži nešto čime bi bila prepoznata na prvi pogled. Nakon početnih nekoliko uspeha sa manjim automobilima, Kia se 2010. godine ponovo oprobala u premijum klasi. Na bazi Hyundai Azere je debitovao model Cadenza sa dopadljivim dizajnom i bogatom ponudom motora. Cadenza se proizvodi do današnjeg dana, ali je limitirana na samo nekoliko stranih tržišta (SAD, Kanada, Kina, Brazil i Bliski Istok). Iako je dugačka skoro pet metara i pruža bogati luksuz, Cadenza na američkom tržištu košta "samo" 32.000 dolara. To je čini najskupljim proizvodom kompanije, ali i dalje jeftinijim nego većina nemačkih, američkih i japanskih premijum proizvoda.

Pravi šok je stigao tri godine kasnije kada je svetlost dana ugledala i Kia K9/K900. Ovaj automobil, urađen na bazi Hyundai Genesisa (danas Genesis EQ900/G90), je otišao veliki korak dalje. Naime, on je dostupan sa pogonom na zadnje točkove i opcionim V8 motorom od 420 ks. Iako po dimenzijama parira vozilima kao što su Mercedes S klase, BMW serije 7 i Lexus LS, K9/K900, na američkom tržištu košta veoma niskih 50.000 dolara, što je za oko 30.000 dolara jeftinije nego serija 7 i čak duplo jeftinije od S klase. Cadenza i K9/K900 su dobili odlične ocene novinara, ali to nije rezultiralo i visokom prodajom. Na najbitnijem, američkom tržištu, je prošle godine prodato svega 4.738 Cadenza i 834 K/K900.

Frankfurt 2011
Još tokom 2011. godine Kia je, na salonu automobila u Frankfurtu, predstavila GT koncept kao prvi proizvod sa sada već poznatim i spomenutim tigrovim nosom. Reakcije novinara su bile veoma pozitivne posebno zato što je u navedenom periodu stil kupea sa četvoro vrata bio gotovo nepostojeći sa izuzetkom Mercedesa CLS. Od samog početka su postojale najave o serijskoj proizvodnji, ali gotovo niko ih nije shvatao ozbiljno. Kia je, ipak, još uvek gradila svoju reputaciju i bila najpoznatija po malim i jeftinim proizvodima.

Međutim, kada je debitovala spomenuta Cadenza, odjednom više nije bilo nemoguće zamisliti i da Kia proizvodi premijum automobile. Prethodnih godina smo mogli da vidimo veliku popularnost takozvanih "kupea sa četvoro vrata" kao što su Volkswagen CC, Audi A7, BMW serije 4 i serije 6 Gran Coupe i Mercedes CLA, a onda je i Kijin misteriozni automobil počeo da kruži čuvenom nemačkom stazom Nirburgring.

Detroit 2016
Iako Cadenza i K9/K900 nisu opravdali prodajna očekivanja, Kia veruje da je publika do sada navikla na njihove skuplje proizvode do te mere da je samo pitanje dana kada će biti normala da oni sa dubokim džepom izaberu Južnokorejski proizvod umesto nemačkog. Novi Stinger, zasnovan na spomenutom GT konceptu, bi mogao da bude upravo proizvod kojem će tako nešto poći za rukom, a barem na papiru situacija deluje veoma obećavajuće. Još tokom prošle godine, mnogi novinari su bili pozvani u Južnu Koreju na prvu prezentaciju gde je Kia pokazala proizvod u razvoju i najavila da publika nikada više neće gledati na njihove automobile u jednakoj meri. Kia je obećavala proizvod koji će da nadmaši nemačke rivale u sopstvenoj igri, ali bez da se plati dodatan novac za ime i prestiž.

Poslednje delo Schreyera?
Glavni dizajner na projektu Stingera je i dalje bio Peter Schreyer, ali kako on već ima 64 godine i sprema se za penziju, Kia uveliko traži naslednika. Prvi na listi je Belgijanac Luc Donckerwolke, koji je sve do 2015. godine radio u nekoliko Volkswagenovih divizija (Škoda, Seat, Audi, Bentley i Lamborghini), a od tada je glavni dizajner Hyundai-Kia luksuznog brenda Genesis. Upravo je Donckerwolke bio glavni saradnik Schreyera na Stingeru tako da se već sada mogu porediti dela dva veika dizajnera. Schreyer kaže da je najteži deo u razvoju Stingera bio sam podatak da on dobije zeleno svetlo za serijsku proizvodnju. Kompanija je već imala veći proizvod sa pogonom na zadnje točkove (K9/K900), ali nije želela još jean veliki i teški sedan koji bi bio udoban za vožnju i bez većih emocija. Tada je pala istorijska odluka da Stinger bude nešto sasvim drugačije i da osnuje trend umesto da ga prati.

Ko je tačno konkurencija?
Kia kaže da je u razvoju Stingera detaljno proučila samo jedan automobil i to onaj najbolji u svojoj klasi - BMW serije 4 Gran Coupe. Nema sumnje da je nemački predstavnik već duži broj godina veoma hvaljen po voznim karakteristikama pa se Kia nadala ako uspe da nadmaši njega šanse su velike da će uspeti da nadmaši i druge proizvode. Korejska firma priznaje da je na kratko testirala i Audi A5 Sportback, ali da njemu nije davana veća pažnja najviše iz razloga što nije dostupan sa pogonom na zadnje točkove.

Dok niko ne očekuje da će Kia biti jednako dinamična ili kvalitetna kao BMW, Stinger ipak ima nekoliko karakteristika po kojima se već sada izdvaja u prvi plan. Za početak, njegovo međuosovinsko rastojanje je skoro 10 centimetara duže, a sa dužinom od 482 centimetra, Stinger je za čak 19 centimetara duži od nemačkog rivala. Da bi demonstrirala koliko je Stinger ustvari velik, Kia je u Detroitu na zadnje sedište "smestila" inženjera Alberta Biermanna koji je visok 190 centimetara. On je tvrdio da se oseća veoma komotno, a ovaj potez je stigao kao direktan udarac za BMW posebno kada se zna da je Biermann dugo godina radio upravo za BMW.

Dizajn
Bez obzira koliko impresivno Stinger izgleda na papiru, dizajn je i dalje jedna od najbitnijih karakteristika premijum proizvoda. Kao što smo spomenuli, Schreyer i Donckerwolke su bili glavni dizajneri u timu, a njima je u pomoć pozvan još jedan poznati dizajner, Gregory Guillaume. On je u prošlosti bio saradnik za gotovo sve nove modele kompanije na evropskom tržištu, a kao glavna lokacija za rad je izabrana Nemačka. Schreyer kaže da je koristio flašu Koka-Kole za inspiraciju, što znači da je automobil morao da bude uži u sredini. Čuveni dizajner se podsetio dana kada su glavni ljudi kompanije posetili studio i bili impresionirani urađenim poslom. On veruje da glavni razlog zašto se Stinger svima dopao leži u podatku da, iako je potpuno nov, on i dalje pruža mnoge tradicionalne Kijine linije čime će lako biti prepoznat na prvi pogled. Kao što smo spomenuli, tigrov nos je i dalje prisutan dok su farovi i branici evolucija između GT koncepta i sadašnjih proizvoda. Stinger odlikuje i dugačka hauba u stilu američkih modela, odlično spajanje linija između krova i ostatka automobila i zadnji deo dopadljivog stila posebno u verziji sa V6 motorom.

Iako mnogi nisu uspeli da primete ovaj detalj, Schreyer kaže da zadnja svetla pružaju stil koji je ranije započet sa Optimom posebno kada se primeti koliko se ona prostiru sa strane. Svi modeli pružaju prednja i zadnja LED svetla i izbor 18-inčnih i 19-inčnih felni.

Enterijer
Ako Stinger ima jednu manu koju možemo da zaključimo, barem po pitanju zvaničnih slika, to je svakako enterijer. Automobil pruža dovoljno mesta za vozača i još četiri putnika, a lista opreme će biti pozavidna. Čak i u osnovnoj formi, ovaj automobil se može pohvaliti sa 7-inčnim monitorom na dodir kao i navigacionim sistemom i bežičnim punjačem za telefon. Tu su i 15 zvučnika od 720 vati i dugačka lista sigurnosne opreme koja pomaže vozaču tokom vožnje.

Preglednost je odlična, a sve komande su lagane za korišćenje. Oni koji su imali prilike da sede u Stingeru kažu da, iako je on visoke završne izrade i kvaliteta za jednu Kiju, i dalje ne može da parira nemačkim premijum automobilima. Određene kritike idu i na račun gepeka, koji nije preterano veliki, ali to je bilo i za očekivati kada se zna koliko je krov nizak.

Mehanika
Kijin vlasnik, Hyundai, još uvek poseduje nekoliko fabrika za proizvodnju čelika na domaćem tržištu, pa tako niko nije iznenađen podatkom da je 55% materijala na Stingeru od čvrstog čelika. U vreme pisanja ove priče, Kija još uvek nije objavila zvanične brojke, ali se nagađa da bi težina mogla da iznosi oko 1.600 kg za osnovni model i da se popne za 300 kg za model sa punom opremom.

Kia Stinger kreirana da bocne BMW Twituj ovo!

U samom početku kupci će moći da biraju između dva motora i to oba benzinska. Onaj osnovni zapremine 2,0 litre razvija 255 ks zahvaljujući turbo punjaču dok opcioni V6 motor zapremine 3,3 litre razvija 365 ks takođe zahvaljujući turbo punjaču. Kia je takođe najavila i dizel verziju za evropsko tržište, ali će ona da stigne nešto kasnije. Pretpostavlja se da je reč o 2,2-litarskom motoru sa oko 200 ks, a više detalja će biti poznato posle sajma automobila u Ženevi u martu. Nešto kasnije se očekuje i električna verzija. Svi modeli pružaju standardan pogon na zadnje točkove uz opcioni pogon na sva četiri točka, a jedini menjač kao opcija je automatski sa osam brzina.

Uparen sa moćnijim od dva motora Stinger može da ubrza do 100 km/h za pet sekundi i dostigne maksimalnu brzinu od 270 km/h. Ono šta je posebno impresivno, posebno ako verujemo pričama iz Kije, je podatak da njihovu performantnu diviziju sada vodi Albert Biermann, koji je do nedavno bio prvi čovek BMW-ove M divizije. Kia trenutno poseduje centar za testiranje koji zapošljava čak 12.000 inženjera i jedan je od najvećih u Aziji. Veliki deo testiranja je rađen i na čuvenim stazama pa tako Biermann kaže da je tim proveo 1.000 km na Formula 1 Yeongam stazi u Koreji i čak 10.000 km na Nurburgringu u Nemačkoj. Iako korejska firma želi da nadmaši BMW radi marketinga, modeli kao što su 435i i 440i su za 0,1 sekundi brži do 100 km/h, a onda takođe postoji i problem što nemačka firma nudi i moćni M4.

Zaključak
Stinger bi se trebalo da se pojavi u prodaji do kraja godine, kada će ujedno biti objavljena i njegova početna cena. Po nekim najavama ona bi na američkom tržištu mogla da iznosi oko 39.000 dolara, što nije značajno manje od 430i Grand Coupea (43.000 dolara). Kijin glavni problem je i dalje sam imidž, pa je teško očekivati da će privući sadašnje vlasnike Mercedesa i BMW-a u isti salon gde se prodaju Rio i Soul. Sa druge strane, kompanija ima realne šanse da privuče kupce koji su prerasli Optimu i Cadenzu i po prvi put kupuju proizvod sa većom cenom, posebno ako oni spadaju među one koji ne gledaju na oznaku na automobilu. U protivnom, Singer će da prođe kao i Cadenza i K9/K900 - na nivou statističke greške.

Zoran Tomasović
6029
Postavljeno: 25.01.2017

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

Bojan
25.1.2017 00:41
6
2

Unutrasnjost- mecka, spoljasnjost- panamera.
Sve ukupno jako lepoooo svodjai se, top je :)

Žarko
25.1.2017 09:03
4
4

Imate jednu stilsku grešku u tekstu: ako je nešto mjerljivo, pravilno je UPOLA JEFTINIJE a Vi ste napisali DUPOLO JEFTINIJE... Svaka čast za tekst, sve pohvale za poslednji period od pat mjeseci, kao da ste se trznuli, tekstovi i testovi su kvalitetniji, opširniji... Samo nastavite...

LAcity®
25.1.2017 09:41
21
8

Odakle da počnem?
Zadnja svetla u stilu DODGE Avengera, Prednja svetla razroka kao Bosiljčić, prevelika praznina ispod C stuba i ogromna zadnja polustranica. Zadnji deo ne prati prednji, a to je glavna karakteristika premijuma, t.j. auto treba da je celina, a ne spoj više klasa i raznoraznih oblika. Znači mala zadnja svetla sa nekim produžetkom i velika obla svetla napred, veze s vezom nema. Ako Šrejera nasledi dizajner Genesisa, piši propalo! Meni je Genensis stilski neuravnotežen i prenatrpan kičeraj. Šta sam zaključio tokom godina i godina, u Americi ima dosta imigranata iz Kine, Koreje, Indije, gde inače u njihovoj umetnosti vlada kičerajsko šarenilo i nakaradnost bez usklađenosti boja i oblika, tako da je njima dizajn nebitna, pa tamo u Americi prolazi sve i svašta što evropskom oku ne samo da smeta, nego bode zenicu sve do malog mozga. Ne može se napred staviti Okruglo-ovalni far, a pozadi tanka štopaljka sa nekim oštricama, ili napred prizma, a pozadi dva kružića minijaturna. U Americi se dosta proizvode vozila kojima je zadnje krilo i gepek duži od haube, gledano s boka, Kod Mečke, Audija i BMW-a, Hauba dominira, rep kratak, ponosno podignut. Stinger mi se generalno unutra sviđa, sem sitnih komandi ispod ventilacionih otvora. Šta još da kažem sem da odlazi stari kov (pritom ne mislim odlaze neinventivni dizajeri zarobljeni u prošlom veku), već odlaze dizajneri koji su poštovali proporcije. Takođe ako žele da budu premijum, glavešine Kije moraju da shvate da se prednji točak distancira od prednjih vrata, ono što se kod Nemaca zove "premium distance" , a ne da točak lepe u kabinu. Najlepše to izglea kod Mercedesa E klase. Kadenza, Opirus, K9... ne proda ni 5.000 komada , dok se recimo Superb Laurin & Klement koji košta 40.000€ proda duplo više samo u Evropi. Nešto je trulo u Državi Danskoj. Možda zato što je Superb nosilac Audijeve tehnike... Mislite o tome.

lacky
25.1.2017 10:31
2
5

Mnogo kopiran ovaj kokpit od Bmw M volan u pokusaju ventilacioni otvori E klasa rucica mjenjaca VW phaeton monitor kao nalijepljen mozda to ipak bude uzivo sve skupa atraktivnije pozdrav

ucha
25.1.2017 10:39
6
5

Veoma lepo izgleda. U odnosu na Superba kao svemirski brod.

Lacky
25.1.2017 11:05
9
1

Mislim da ce Kia ovim modelom malo vise skrenuti paznju na sebe ali imidz je tu problem kao sto rekoste.Dobar primer koliko je imidz bitan desio se kod VW Phaetona koji nikad nije ugrozio BMW 7 MB S klasu i A 8 pozdrav

Ucha
25.1.2017 11:05
13
4

Kako da ti objasnim, eksperte nas za trziste...

Posalji CV nekoj firmi.
Budi im glavni dizajner.
Budi im glavni menadzer.

Pocni da prodajes Skode.

Previse znanja imas da ostane neiskorisceno.
Vidi, mozda zahvaljujuci tebi Kia postane globalni No1, ili osnujes firmu za tjuning koja svaki auto pretvara u Skodu.

Bozo
25.1.2017 11:32
6
6

@LAcity®, ili kako vec, imas li ti, ili koliko vas je vec, kakav ozbiljan posao?

Renault Terminator
25.1.2017 15:50
15
8

Zaista posle vožnje u novom Talismanu, seo sam u kopiju Pasata koja se zove Škoda i to Superb. Ovih dana se iskreno lomim, sukobljavam se sa samim sobom da kupim Superb, jer je to mašinčina u svakom smislu. Ni sam ne mogu da poverujem koliko je dobar auto Superb, pa nije ni čudo što ga Šveđani obožavaju. A što se tiče Stingera, čak ni Lexus nije poljuljao nemačku trojku, kao što ni Talisman ni Insignija nikada neče biti premijum, tako ni Stinger ne može biti ništa do nabrijana KIA

Terminator
25.1.2017 18:48
0
8

...

miki
25.1.2017 18:55
6
5

Moja teorija zavere je sledeca:
Nemci su im namerno poslali lika da ih zamajava 10 godina a sada su im poslali nove mlade likove medju kojima ce prvopomenuti da izabere nekog da ih zamajava narednih deset.
Ne verujete? Ako iko iz hyundai-kia ovde nesto cita:
pa pogledajte brojeve; zbog brojeva sve ovo i radite.
A onda pogledajte profit na premijumu.
A onda pogledajte sta vam rade nemci, prodaju Skodu po ceni ohoho olalala i ubedli su masu evropljana da je to isto VW sa drugom nalepnicom.
Zato su oni majstori a vi ste jos ko zna koliko segrti u automobilskoj industriji....ako vam je za utehu i japanci nisu mnogo bolji od vas.

Synyster
25.1.2017 21:41
7
4

@miki,
Profit na pravom premijumu gotovo i ne postoji. Pogledaj najveceg svetskog premijum proizvodjaca Mercedes - vecinu profita zarade prodavajuce ove jeftinije aute i krosovere sa prednjom vucom i prodavajuci E-Class taksistima. Od S-Class i AMG ne zarade bas nista, oni su tu vise radi imidza.

A ako hoces da gledamo brojeve, evo ti jednog broja: Hyundai-Kia je 4. najveci proizvodjac na svetu. Nije lose za firmu koja je pre 20-ak godina bila u rangu sa Yugom.

LAcity®
25.1.2017 22:18
5
8

@ Renault Terminator
Tako je i moron pljuvao po Škodi i čarobnjak, a onda posle sajma, moron kupio Oktaviju,a Čarobnjak mi se obratio sa, Fabija je stvarno bolja od pola vozila iz B klase, razočaran u Klio, razočaran u Fiestu... U Kliju nije imao mesta za kolena, a u Fiesti kaže udario glavom u plafon. Ne mogu da verujem da si ti napisao ovo za Superb, ali dobro, mnoge neverne Tome su pojele sve što su godinama .....
Da se ne izražavam kao Šešelj, :D :D :D
Šta smo na kraju zaključili, Phaeton nije uspeo, Genesis nije uspeo, Lexus nije uspeo, Infiniti nije uspeo da poljulja sliku Top 3 premijuma. Mečka, BMW, Audi prodaju toliko da su svi ostali sem Lexusa statistička greška, tako da Kia treba da prekine sa guranjem u Premijum. A svakako je dogurala na nivo premijuma od pre 6-7 godina, mora se priznati.
A mene sekira to što Insignia i Talisman žele u premijume, cena raste sve više, budući 508 kažu biće čudo tehnike, a to košta i cenom zadire u premijum duboko. Takav potez nazivam SUICID.

miki
25.1.2017 22:31
2
5

"Profit na pravom premijumu gotovo i ne postoji".....pogledajmo brojke Porsche-a. Oni prave samo premijume. Njihova kola su u rangu cena S, 7, A8, AMG, R...i koliko zaradjuju po automobilu.....najvise ili skoro najvise na svetu (ne racunajuci egzotike koji finansije skoro i da ne objavljuju).

Jasno je da velike korporacije kao MB, BMW, VW ne zive primarno od premijum segmenta ali je jasno da to i te kako donosi profit.....AKO mozes da ga prodas sa velikom marginom profita i u dovoljnom broju.

Problem je sledeci:
1. to su kola koja su po brojevima prodatih blizu egzotici
2. izgledaju skoro isto kao manja, velikoserijska
3. Sada to samo jos treba da se objasni kupcu npr S klase ili jos teze 7-mice (koja je na platformi 5-ice) da oni u stvari kupuju nesto sto je toliko extra super odlicno da vredi 100% vise of baznog srednjeg modela.

Kao sto vidimo, evropski proizvodjaci nemaju problem da menjaju bedzeve za skoro identicne proizvode i prodaju ih po cenama od..do..Kupci to prihvataju. Osim Patheona

Juzna koreja a donekle i Japan imaju taj problem i zato sam ih nazvao segrtima (ali ne u pogrdnom smislu). Segrti su zato sto nisu maheri da prodaju robu istog ili losijeg kvaliteta od evropskog po premijum ceni. Naravno u celoj toj prici zna se ko je najgluplji, naravno kupci.

Sto se poredjenja Hyundaija i Yuga tice, u bilo kojoj epohi, mislim da je to mnogo sira tema koja zahteva dublju analizu.

pecagt
26.1.2017 01:09
2
3

Synyster, drugi deo dvog posta 100% potpisujem, prvi deo- na dobrom putu, ali ipak da budemo jasni, ne da ne moze da se kaze da na S klasi i AMG nema zarade,ima je i to mnogo masne,sad sto je na ovim mejnstrim premiumima ona ne masna nego brutalno bezobrazna to je vec druga stvar...

pecagt
26.1.2017 01:14
2
6

Kiu ne mirisem nikako od pionirskih dana,povremeno mi neki njihov model skrene paznju svakih pet godina,ali nikad dovoljno da bi razmislio ozbiljno o njoj(i kad jesam razocaram se opasno cim zagrebem dublje u pricu), mozda je ovo prvi model koji ce meni licno to promeniti...opasno mi se svidja,bezobrazna je i jedinstvena taman koliko treba,malo maseratija pozadi,panamera u c stubu mozda i malo napred zajedno sa alfom,unutra i alfa i bmw i mb, ali sve u svemu meni ovo nije frankestajn poput nekih komentatora(namerna greska), nego sjajan novitet, vise nego sjajan,jedva cekam da je vidim u salonu i na putu...

Synyster
26.1.2017 05:14
4
2

@miki,
To sta si napisao je verovatno tako u Evropi dok ovde u Americi je malo drugacija prica. Jer ovde Porsche zavisi od jeftinog Macana (jeftinog za Porsche standarde i kosta koliko i bolje opremljen Ford ili Toyota), a Audi ne uspeva da se izbori protiv BMW-a, Mercedesa i Lexusa jer ih mnoge vide kao prepakovani VW. Genesis do sada nije uspeh, ali nije ni neuspeh, mislim da se prodaje u oko 30,000 vozila godisnje (dok je bio model Hyundaija). Nije lose za prvi pokusaj - Mercedesu je bilo potrebno 30 godina u Americi da predju tu cifru, a Hyundai je uspeo za manje od 10. :)

Ringu
26.1.2017 08:05
7
4

Talisman izgleda kao da je pravljen za Kinu, a ne za Evropu. Odavno se Reno gura u premijum, kad se setim Latituda prsnem od smeha. Zelite li da vam izmasiram stopala? Samsung baziran na platformi iz 2000 pa jos po ceni od 20.000€. Sto se mene tice, Reno treba da se druzi sa Fordom i Opelom, a ne da pokusava da bude polupremijum. Sa Dajc maskom sav plastican i sa tabletom ko prozor na poljskom WC. Igracka zavijena u skup ukrasni papir. Ni 1 Kia se ne kvari, a Reno, zna se, majstorska zelja, da nije Renoa u Lagune, majstori bi pocrkali gladni

northman
26.1.2017 08:32
6
8

LAcity@ covece, sta treba da se desi sa mozgom pa da nekom omiljena marka bude Skoda?! Ej bre, Skoda?!

Bobo
26.1.2017 09:02
8
6

@La city, Rednault terminator, Ringu...alias sve zajedno Deki iz Lazarevca zaljubljen u svog 307sw i tatinog Favorita.
Kad ces prestati sa gomilom nickova u kojima vodis razgovore sam sa sobom, postavljas paradokse, toboze odgovaras i imas dileme. Znas li naziv dijagnoze za tu gomilu likova koji nam iz tvog uma izlecu pred oci ? Renault Terminatora znam sa drugog foruma i on je jednako neobjektivan kao i ti s`tim da covek ima petlju da sve sto misli to i kaze pod svojim jednim jedinim nickom.Elem, Renault Terminator, taman da je na poklon dobio najnabrijaniji Superb nikada ne bi napisao da je bolji od Talismana.U stvari nikada ne bi rekao nista drugo osim da je Skoda glupa ceska konzerva za kojom se osvrcu samo likovi koji obrazovanje i ukus sticu u pecenjarama duz ibarske kao i prodavci Cipsa u sivim odelima i blututom u uhu sirom planete. Toliko o Skodi.

mkm
26.1.2017 10:28
2
5

Sve je super, ali volan....

LAcity®
26.1.2017 10:50
6
3

@ Bobo
Za tvoju informaciju 307sw je penzionisam sa 270.000km bez kvarova.
A sada imamo 2 Grande Punta 1.4 i 1.3mjt , dok brat još vozi Fabiju. A Škoda mi nije omiljena marka, već Audi. A od ostalih, Citroen i Pežo. I zato ću verovatno kupiti najnoviji C3. Ja nisam rob marke, kao ti i Renault Terminator. Hvala

Aleksandar
26.1.2017 11:18
4
3

Poslednje sto ce u Evropi izabrati za toliko para je Kia. Svi lice jedni na druge, posebno je postalo glupo sto retrovizor nije u cosku, vec na vratima. Svi su presli na to i mnogo je ruzno.

Smisko
26.1.2017 14:12
3
3

@ Aleksandar za retrovizor se slazem i mene mnogo nervira taj polozaj, retko na nekom autu to izgleda podnosljivo.

moron
26.1.2017 14:22
7
2

LAcity®
"Tako je i moron pljuvao po Škodi i čarobnjak, a onda posle sajma, moron kupio Oktaviju..."
Nisam znao da sam kupio Oktaviju... Meni onaj "crvčkomobil" više liči na fijat ...
Moguće si mislio na nekog drugog morona. Barem njih ima kao blata.
Što se tiče Vašeg 307sw ( za koji kažeš da je "penzionisam sa 270.000km bez kvarova" ), siguran sam da je jedan drugi, izvesni Dejan L, pre par godina pisao da su imali problema sa tim kolima, da su završila u "Veranu" na revitalizaciji. I da je to reanimiranje baš koštalo ...

LAcity®
26.1.2017 16:12
3
2

@ moron
Taj lažni Dejan L je pisao o revitalizaciji i propasti mog 307sw. A vi se napalili na priču.
Moj 307sw je udario kreten sa Golfom 2 i ogulio mu zadnja vrata i polustranicu, pa smo jedva pronašli ko može da uradi boju, a to je bio EHOM. Jedino su oni imali shine platinum silver with water reflex effect kristalima.
Od kvarova je imao nekoliko puta blokadu bravice gepeka i brizgaljke brisača su se zapušile, a nekoliko puta bi izbacio grešku bez razloga, samo ugasiš, upališ i teraj. Jedan grejač je crko na 230.000km i to je sve. 2.0 HDI sa 90KS, palio je na mrazu na -20 kao na +20. Pred samu prodaju mu je zamenjen 1 kraj torzije, za šta su krivi naši putevi. Mogu da slikam servisnu knjižicu. Sadašnji vlasnik iz AR koji radi roletne, prešao je još 120.000km, iščukan je i izgreban, zadnji branik u raspadu, ali motor je kao nov. To je bio najštedljiviji auto koji možeš da poželiš. Naredni vlasnik se žali kako svaki dan nešto novo krcka i škripi, a kako ga vozi, dobro mu točkovi ne spadnu.
Mislio sam da si uzeo Oktaviju, tako sam zaključio iz razgovora sa čarobnjakom.
Elem sve u svemu, kako si zadovoljan sa 500 Lepotanom :D :D :D

moron
26.1.2017 17:25
4
0

LAcity®
Taj "neki" Dejan L ( u vreme dok nije bilo naznaka da je "podvojena ličnost" ) je pisao da ima 2.0 HDI od 107 ks. A sada ispade 90 ks ...
Bio je pežo?

Boki
29.1.2017 20:51
2
1

Auto je lep, možda su neki detalji iskopirani, ali deluje kvalitetno i pedantno, pre svega skupo, a to je najvažnije u toj kategoriji. Greška onih koji su propali u ovoj klasi, poput Francuza, je završna obrada koja ostavlja jeftin utisak. Ne može jedan C6 da prođe na tržištu kad mu se spojevi plastike na volanu ocrtavaju ispod kožne navlake i završna obrada deluje kao u "Golf" klasi. Džabe on ispod lima krije skupu tehnologiju kad kupac to neće ni videti jer ga je vizuelno odbio u startu. Ova Kia na prvi pogled deluje jako luksuzno i to je dovljno da zainteresuje kupca. Neka nudi približno ono što imaju i drugi dovoljno je da je kupi...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: