Ekskluzivno

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

Rio Grande

Iako u kategoriji malih gradskih vozila, novi Rio ima sve atribute superiornijeg segmenta, posebno kada je pogonjen najsnažnijim raspoloživim dizelom 1.4 CRDi od 90 KS

Lansiran krajem prošle godine u verziji sa petoro vrata, novi Rio ubrzo se pojavio i u trovolumenskoj karoseriji, da bi od nedavno poprimio obrise kupea, u izvedbi sa troje vrata. Sigurno najdinamičniji oblik ovog malog Korejanca, posebno ukoliko se radi o atraktivnom završnom nivou Sport (nedostupan u Srbiji), kao u našem slučaju. I ukoliko je prednji deo gotovo identičan kod sve tri verzije (postoje izvesne razlike u formi odbojnika i halogenim svetlima za maglu), to naravno nije slučaj sa zadnjim, iako se “kupe” ne distancira previše od hečbeka sa petoro vrata. Izmenjen je samo C stub, tako da deluje još kompaktnije, kako zbog visokih bokova, tako i zahvaljući sićušnim zadnjem staklu. Time je i onako skromna vidljivost unazad još više pogoršana, senzori za parkiranje i kamera, koju je posedovao voženi Rio, zaista nisu na odmet.

Sve u svemu moderan izgled, u duhu vremena, ovde pojačan lepim aluminijumskim naplacima od 17 cola i LED dnevnim svetlima. Tim bolje, posebno ukoliko se zna de je bivši, ali baš u svemu, bio udaljen više svetlosnih godina od najboljih predstavnika u B segmentu, tipa Polo, Clio, 208, Fiesta...

Izgledom svakako potseća na aktuelne dizajnerske tendencije proizvođača, ali sve je nekako lepo upakovano i skladno, baš po ukusu evropske klijantele. Posve normalno, jer ovakva vozila imaju izuzetno dobru prođu na Starom kontinentu, iz više razloga. Sa oko 4 metra dužine, dovoljno su kompaktna za gradsku upotrebu, a sa druge strane zadovoljavajuće perfomantna i prostrana za manje porodice.

     
 

Mali ambiciozni
Ola-la-la-la, iznenađeno uzvikniše moje francuske kolege, zapanjeni atraktivnom prezentacijom enterijera! Samo par minuta ranije, veličali su do neba svoje metalne ljubimce "Made in France", stavljajući u negativan kontekst koreanske modele. Tipična galska prepotencija, potpuno u neskladu sa progresom koji je Kia ostvarila u poslednjih 5-6 godina. Poput njih, malo ko je uzeo za ozbiljno ambicije grupacije Kia/Hyndai da postane četvrti svetski proizvođač, sto je ova i ostvarila prošle godine, sa 3,7 miliona prodatih vozila. Osim toga, imidž oba konstruktera doživeo je spektakularnu transformaciju, jedino totalno neupučeni u auto zbivanja, i dalje veruju da glavni adut korejskih automobila niska cena. Evidentno, završni nivo igra važnu ulogu, vrhunski opremljen Sport znatno više impresionira od bazičnog LX Cool.

Voženu verziju karakteriše elegantni dvobojni enterijer koža/platno i taktilni GPS (opcije), kao i putni računar u središtu brzinometra. Srdačan doček nastavlja se dobro organizovanim unutrašnjim prostorom, gde pronalazimo brojne praktične boksove i pregrade, velike zapremine (15 lit ispred suvozača). Dva priključka za 12 V, plus za USB ključ i iPhone, omogučila su nam da istovremeno priključimo sve elektronske “gadžete”. Često, ni u znatno superiornijem segmentu nismo imali bolji doček. Naglasimo i odličnu poziciju za upravljačem i tvrda, ali dobro profilisana sedišta. Za pohvalu je i plastični tržač koji omogučuje putnicima napred da lakše dohvate sigurnosni pojas, već kao po običaju smešten preterano unazad kod karoserije sa dvoje vrata. Upravljač se podešava i po visini i po dubini, iza koga su smešteni veoma pregledni instrumenti, klasične koncepcije. U našem slučaju, treba dati kontakt kako bi se osvetlili (black panel), kada se kazaljke "zakucaju" udesno. Sam dizajn je isto tako moderan, sa atraktivnim komandama za klima uređaj, pri dnu centralne konsole. Kvalitet upotrebljenih materijala i završna obrada, učilili su nam se na nivou evropskih predstavnika.

dopadljiv dizajn,
enterijer i ergonomija,
prostor za putnike,
diskretan i ekonomičan agregat

cena na nivou evropskih konkurencije,
“koktel” mekano ogibljenje/niskoprofilni pneumatici,
vidljivost unazad

Pozadi, dve odrasle osobe imaju sasvim dovoljno prostora, čak i ukoliko je vozač viši od 1,8 m (međuosovinski razmak veći za 7 cm). Sedi se veoma nisko, a kako su su stakla minijaturna, deca kroz njih vide samo parče neba. Ukoliko ste klaustofob, obavezno se insistirajte napred. Za uzvrat, pristup je veoma jednostavan, posebno sa strane suvozača. Katapult sedište pomeri se lako ka napred, tako da odsustvo zadnjih vrata i nije veći hendikap. Ovo se odnosi i na prtljažnik, neizmenje zapremine od 288 lit. Modularnost je ograničena na obaranje zadnjih naslona, no zahvaljujući podesivoj polici (dva nivoa), dobijena površina od 923 dm3, potpuno je ravna.

Dobar, može i bolje
U startu, Rio poseduje dva benzinska agregata, 1.2 CVVT/85 ks i 1.4CVVT/109 KS, kao i dva dizela. Pored snažnijeg 1.4 CRDi/90 KS, postoji i trocilindarski 1.1 CRDi od 75 KS. Na probnu vožnju dobijen je prvi, koji obezbeđuje perfomanse vredne tog imena. Izuzetno diskretan, kako u radu na mestu, tako i u visokim obrtajima, razvija solidnih 220 Nm, dovoljno za ubedljiva međubrzanja. Uparen je sa veoma prijatnim šestostepenim menjačem, nažalost predugih prenosnih odnosa. Time je evidentno smanjena potrošnja i nivo decibela u kabini (samo 2.500 o/min pri brzini od 130 km/h), ali se mora češće posegnuti za ručicom.

Kia Rio 1.4 CRDi/90

Motor
turbo-benzin, redni/4; 1396; 16/common-rail; 72 kW; 90KS; 220 Nm pri 1750-2750 o/min
Karoserija
hečbek/3/5; D x Š x V 4045x1720x1455 mm; Međ. rast. 2650 mm; Masa 1164-1.266 kg; prtljažnik 288 l
Ogibljenje
napred: MacPherson, spiralne opruge, gasni amortizeri, popr. stabilizator; nazad: multi-link, spiralne opruge, gasni amortizer, torzioni stabilizator
Kočnice
napred/nazad: vent.diskovi/diskovi
Pneumatici
napred/nazad: 205/45 R17
Transmisija
pogon: na prednje točkove; menjač: manuelni 6 brzina
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h: 12,5 s; maks. brzina: 172 km/h; pros. Potrošnja na testu: 6,2 l/100 km; emisija CO2: 109 g/km
Cena za 1.4 CRDi od 13.990 evra

Kia navodi da do 100 km/h treba dugih 14, 2 sec, što se pokazalo netačnim. Bez problema smo uspeli da siđemo na 12,5 sec, što je i dalje više nego li kod jednog Clia 1.5 dCi/90 (11 sec). Zapravo, iako je moderne koncepcije, ovaj blok nema talenat spomenutog 1.5 dCi ili 1.6 HDi, koga srećemo kod grupacij PSA/Ford. Najviše nam je smetao slab odziv na gas u nižim obrtajima, ispod 2.000 o/min, pod stopalom je velika "rupa".

Naprotiv, potrošnja je primerno niska, ukoliko se pridržava ograničenja od 130 km/h, ne prelazi 5,8 lit. Kome je baš do štednje, izvući će se i sa 4 litre, ali ne i u gradskoj vožnji, gde smo izmerili dobrih 8 lit. Možda i zato što uz njega nije predviđen Start&Stop sistem (samo uz 1.1 CRDi), no na kraju testa prosek se stabilisao na skromnih 6,2 lit.

Za pohvalu je i odnos vozna dinamika udobnost, bez obzira što je naš Rio bio obuven u niskoprofilne pneumatike 205/45 R17. Ne računajte međutim na sportsku vožnju, koja se nekako podrazumeva uz ovakav "look", iako poseduje silna elektronsa pomagala. ESP, VSM (vehicle stability management) i TCS (sistem za kontrolu proklizavanja pogonskih točkova), ne uspevaju da prikriju činjenicu da je mekano trimovan. U prilog udobnosti ide i snažna električna asitencija i generalno uzevši mekoća svih komandi. Idealno u vožnji po gradu, kada bi karoserija bila bolje zaštičena. Rio nema ni jednu zaštitnu lajsnu, kako na odbojnicima, tako ni na bokovima. Već nakon par dana zaradili smo par "ožiljaka" na parkingu.

     
 

No u vreme pisanja, odvijao se Evropski šampionat u fudbalu, te je akciska cena za Rio bila niža za 2.350 evra. Ovaj završni nivo odgovara voženom, jer poseduje gotovo identičnu opremu, kao što je: automatski klima uređaj, aluminijumske papučice, parking senzori, LED dneva svetla, spoljašnji retrovizori sa integrisanim pokazivačima pravca, tempomat, električni grejači sedišta, aluminijumski naplaci od 17 cola, praktični sistem za pokretanje motora i ulazak u vozilo bez bez ključa (Smart Key&Button Start)…. Bez sumnje bogato, doplatiti se može jedino za spomenuti integrisani GPS sa kamerom i metaliziranu boju, odnosno još 600 evra za karoseriju sa petoro vrata.

Zaključak
Osim imena, novi Rio nema mnogo zajedničkih tačaka sa predhodnim. Reklo bi se da je Kia odjednom preskočila dve generacije, koliko je današnji superiorniji. Tim bolje, jer se sada jedino kvalitetom i talentom može nadmetati sa nadarenim evropskim “klincima”. A da ga ima, to nije sporno, osim stila, nisu zaboravljene ni vozne karakteristike, još manje aktivna i pasivna sigurnost. Rio je lako osvojio maksimalnih pet zvezdica u kraš testovima Euro NCAP.

U sprezi sa voženim 1.4 CRDi, pretvara se u kompaktnu berlinu sposobnu da se otisne na bilo koji auto put, uz maksimalu brigu za očuvanje životne sredine (109 gr/CO2 po kilometru) i budžet vlasnika. Ukratko, Rio nas je, kao i ostali modeli kuće, prijatno iznenadio, dokazavši još jednom da ostvareni uspeh nije nimalo slučajan. Industriska revolucija, započeta 2006 godine otvaranjem prve fabrike na evropskom tlu (Slovačka) i lansiranjem modela C’eed, očigledno se nastavlja.

Tekst i fotografije: Perica Rajković
8376
Postavljeno: 01.08.2012

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Slovenc
01.8.2012 07:42
6
3

U duhu starih casopisa o automobilima stampanih u Sloveniji: Sta je ona prazna kocka smestena pored ekrana desno?
Ako je ono sto mislim, za nase trziste bi trebalo popuniti rupu za sitan novac - kako odbiti onoga na semaforu kada vidi da imas dinar...
Opasno izgleda, samo da je motor jaci, bas su stedeli kubike.

pedja
01.8.2012 08:23
10
16

Motor je do bola moze se uporediti sa puntom 1.2 16v koji je 2002 godiste a sekund brzi do 100 mislim smesno ovakve motore pravi i renault potrebno je da njihov auto ima bar 200ks da bi mogao da ide smesno...

Don
01.8.2012 09:11
5
4

eto, vidis kako lijepo izgleda unutrasnjost kad ima boje u njoj, a ne sivilo kineskih kasetofona.I cemu mekano ogibljenje izvedbe sa troja vrata(mozda je autoru teksta mekao,a ostalima nije)?Prvi pro ceed bio je znatno doradjenji od ceeda, tvrdje trimovan, olaksan itd.Mala je vjerovatnost da ce kia za dvije godine napravit redizajn (kao slucaj sa prvim ceedom) i dorade na ovjesu,ma da se nesto pitam koliko zapravo snage mozde izdrati ova platforma od ria, ocito da kia nema namjeru staviti neki jaci motor (vise od 160KS) pa mi trovratna verzija sa slabijim motorima nema bas nesto smisla(osim zbog zakonskih ogranicenja snage vezano za vozace pocetnike),jer je moje poimanje ko fol kupe izvedbi,vezano za jace motore i jurcanje i voznju max 2 osobe.Na kraju, kolika je razlika u cijeni izmedju njega i ceeda?a u Francuskoj ti ionako i ovako izduraju auto na parkingu,jerbo parkiraju do u milimetar i ostavlja se bez podignute rucne da bi se gospoda mogla izgurati iz tjesnaca.

Don
01.8.2012 14:48
10
0

Ona kocka na tabli je odlicna i prakticna za mobitel i druge sitnice, stari stos kojeg najvise koristi fiat.

igi
01.8.2012 15:31
10
1

Ovaj auto bi bio idealan da su zadržali "stari" dizel, 1.5 sa 110ks, i dalje jedan od najjačih u klasi. Ovako, visoka cena a neubedljiv motor.

Milan
01.8.2012 16:25
8
1

Bocna silueta ove varijante je zaista privlacna.

Bojan
01.8.2012 16:42
7
1

Ovo je odlican automobil, ali ime Sport mu nikako ne pristaje, kao ni dimenzija pneumatika koja tu ima najvise estetsku funkciju. U praksi slab motor ne ide sa tvrdim vesanjem, tako da je meki trim prikladan i nikako mu nije mana. Ta kombinacija daje smiren i lagan karater u voznji, zato mislim da je ime Sport samo dato zbog sportskog dizajna.

Vozac polovnjaka
01.8.2012 22:29
10
2

Opet kaskaju za Evropom. Dok se ovde vec polako uhodavaju mali i snazni turbo benzinci (Ford,Fiat,Opel,Reno,VW ....) oni ubacuju male dizelase i to cak dva. Mali dizeli su bili atraktivni predhodnih godina sada mislim da benzinci preuzimaju sve veci deo trzista.

Don
02.8.2012 10:42
12
1

A mogla bi se napraviti neka racing varijanta,kad bi platforma mogla podnijeti snazne motore.Ocito im ne ulazi u viziju,izgleda da su dobro skenirali trziste,napravili prosjek kupaca i igraju na kartu pouzdanosti,ulozeno-dobiveno,solidnosti izvedbe,jer malo ko ce kupiti trkacu kiju.Za sad.Vjerovatno ce za 5 godina i to ce se promijeniti pa stidljivo, sa jednim snazniji motorom ulaziti u klasu.Rekao bih da je to napredak korak po korak,a ne bogacenje preko noci ili kicenje tudjim perjem.Jedu koliko mogu zagristi.A prodajni rezultati dovoljno govore o uspjesnosti strategije.Samo je pitanje ko je stvarni vlasnik korporacije.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: