Ekskluzivno

Kia Picanto 1.0 Active

Blago ljuta

Kia nastavlja sa obnovom čitave game. Nakon Sportagea, a sve u iščekivanju novog Ria, lansiran je simpatični Picanto, koji ima sve šanse da postane “strašilo” u segmentu.

Donedavno, po priznaju samih odgovornih, modeli Kije kupovali su se pre svega zbog odličnog odnosa cena/kvalitet, kao i rekordne sedmogodišnje garancije. No, dolaskom Venge, Soula i Sportagea, situacija se promenila: sada ih mnogi smatraju estetski dopadljivim, ukoliko ne i neodoljivim. Novi Picanto to samo potvrđuje, njegove agresivne forme i “tigrov nos” (novi vizuelni potpis proizvođača), nemaju ama baš ništa zajedničko sa bezličnim stilom prethodnika. Već na prvi pogled mogu se uočiti orginalni detalji, kao što su dnevna svetla, reljefne bočne linije, sa lepo integrisanim bravama i zadnja svetlosna grupa. Zaista uspešan i moderan izgled, ne toliko čest u A segmentu. A kada smo već spomenuli pripadnost, procene su da će se sledeće godine u ovoj kategoriji prodati oko 2,4 miliona jedinica, od čega Kia očekuje znatno veće “parče” nego li pre. Naime, od 2004. godine, sada bivši Picanto prodao se u preko 1,1 milon primeraka. Konkurenti, kao što su Renault Twingo, Chevrolet Spark, Ford Ka, Nissan Pixo, trojke C1, 106 i Aygo…, kao i bratski Hyundai i10, i te kako imaju razloga da se zabrinu.

Kao velika
U unutrašnjosti, bili smo prijatno iznenađeni ozbiljnošću koja zrači iz ovako malog vozila, upravo kao i kvalitetom materijala i bogatstvom opreme. Naravno da je plastika na komandnoj tabli tvrda, no ni na oko, ni na dodir, ne deluje jeftino. Za orginalnost i razbijanje monotonije, zaduženi su umeci od metalizirane plastike, zahvaljujući kojima se stiče varljiv utisak da je upravljač podrezan odozdo. Obložen kožom i podesiv po visini, upravo kao i vozačevo sedište, doprinosi da se ovaj sasvim prijatno oseća na svom mini radnom mestu.

Ispred očiju ima klasičnu, ali veoma preglednu i kompletnu instrument tablu (obrtomer, putni računar, indikator za ekonomičnu vonju…). Već nakon par minuta vožnje, navikli smo se na jednostavne komande i dobru ergonomiju, praktično ništa ne nedostaje malom Picantu. Klima uređaj pokazao se efikasnim na temperaturi od 38° C, dok količina praktičnih polica i boksova zaista impresionira. U tzv pregradak za rukavice staje sve i svašta (zapremina 9 lit), upravo kao i u pregrade na vratima, fioke ispod sedišta i ogromnu «kengurovu torbu» u dnu centralne konzole. Još da je CD auto radio, sa Bluetooth konekcijom, boljeg kvaliteta, i da se spoljni retrovizori ne podešavaju manuelno, poverovali bismo da smo u superiornijem segmentu.

Bez preterivanja, putnici napred se osećaju posve komotno, mada ni nazad nemaju utisak da su u konzervi za sardine. Vrata se otvaraju pod bezmalo pravim uglom, tako da ni sa pristupom nema problema. E sad, ukoliko se zna da novi Picanto i dalje ima samo 3,59 m (60 mm duži od prethodnog, uz 15 mm veće međuosovinsko rastojanje), jasno je da su kompromisi bili neizbežni. Prtljažnik poseduje skromnih 200 lit, no ukoliko je za utehu, i to je više od mnogih konkurenata. Osim toga, podizanjem sedalnog dela zadnjih sedišta, te obaranjem naslona (deljivi na 2/3), dobija se potpuno ravno dno i maksimalna zapremina od 870 lit.

Samo dva agregata
Čast izuzecima, u segmentu dizeli su sve ređi, u korist trocilindarskih, ukoliko ne i dvocilindarskih benzinskih agregata. Picanto nije izuzetak, pored voženog od jedne litre, u ponudi je i četvorocilindarski 1.2 od 85 KS. Uz ovaj, moguće je doplatiti za automatski menjač, kao i za sistem Stop & Start. Nažalost ne i uz 1.0/69 KS, isključivo u paru sa prijatnim manuelim petostepenim menjačem. Prijatnim za rukovanje, ali prenosni odnosi su dugi kao “gladna godina”, tako da je u drugoj brzini dogura do 90 km/h, a u trećoj i do 140 km/h. Nije uvek neophodno, osim ukoliko se žele ostvariti koliko toliko prihvatljive perfomanse. Jer ovaj mali agregat samo na papiru deluje snažno, u praksi, usled skromnih 95 Nm (pri 3.500 o/min), zahteva da se “navlači” u obrtaje.

OK, zvuk koji ispušta je prijatan i ne preterano izražen u kabini, tako da je u gradskoj vožnji Picanto prilično živahan (14 sec do 100 km/h), znatno manje izvan. Iako je ponašanje na putu bez većih zamerki, a nakon dužeg zaleta izvodljivo razviti maksimalnih 150 km/h, ovo zaista nije njegov domen. Zahvaljujući retko udobnom ogibljenju (za ovu kategoriju naravno), ova mala Kia neuporedivo je zgodnija za kraće distance i prigradsku vožnju. Ekstremno snažna električna asistencija upravljača pri maloj brzini, progresivno se smanjuje njenim porastom. Čak su i kočnice dovoljno snažne, a a kada se doplati za ESP, doboši pozadi su zamenjeni diskovima. Gotovo neophodno, jer sa 940 kg “žive vage”, Picanto ne spada u pero lako kategoriju.

     
 

simpatičan dizajn,
odnos spoljašnje dimenzije/unutrašnji prostor,
kvalitet izrade,
oprema

potrošnja,
bez dizel agragata,
osetljiva karoserija

Što zbog toga, što zbog potrebe da se održava u visokom režimu rada, potrošnja je daleko od obećane. Kad kod se sretnem sa agregatima slične zapremine (Nissana Micra, Chevrolet Spark, Fiat 500 TwinAir…), zapitam se u kojim li su to labaratorijskim uslovima proizvođači merili potrošnju? Bilo kako bilo, u našem slučaju putni računar je pokazao prosek od 7,4 lit, sa rasponom od 5,5 do 9 lit (grad) ! Sa rezervoarom kapaciteta 35 litara, bićete čest i rado viđen gost na benzinskoj pumpi…

Oprema za primer
Pored sasvim korektne vozne dinamike, Picanto se diči i do sada neviđenom pasivnom sigurnošću. Na uobičajne frontalne vazdušne jastuke, dodati su još i bočni, plus vazdušne zavese za glave putnika napred i pozadi. I to u serijskoj opremi za sve verzije! Vožena Active, više manje odgovara završnom nivou EX City u Srbiji, i realno poseduje sve što je neophodno. Kome je baš do raskoši, najviši nivo EX Stil, nudi opremu ravnu dva segmenta iznad.

Spomenimo još jedan vazdušni jastuk, ovoga puta za kolena vozača, ESP, sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici, automatski klima uređaj, alarm, grejače prednjih sedišta i obruča upravljača, zadnje parking senzore, “Smart key”, sistem za startovanje motora na “dugme”, električno preklopive spoljašnje retrovizore, LED dnevna svetla, aluminijumske naplatke 165/60 R14…. i sve to za nepunih 12.000 evra, uz snažniji 1.2/85 KS. Testirani košta 9.790 evra, dok najniža cena iznosi nepunih 8.000 evra, za verziju sa troje vrata!? Tako barem stoji na zvaničnom sajtu, samo što ova još nije ni viđena, a kamoli da je u ponudi.

Očekuje se na jesen, i trebala bi imati izraženiji sportski karakter (najavljuje se drugačija prednja maska i branici, C stub…). Kia očekuje da će predstavljati oko 40 % prodaje, i cilja se pre svega jači pol. A ukoliko i pored svega navedenog i dalje oklevate da ga kupite supruzi, a što da ne i sebi, za svaki dan, znajte da i Picanto ima rekordnu dugu garanciju od sedam godina, ili 150.000 km, pa šta pre istekne.

iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
4182
Postavljeno: 20.07.2011

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Milan
20.7.2011 11:28
10
10

Sve je OK,ali dvokraki upravljac nikako.

Glisa
20.7.2011 11:56
18
5

Mogu da kazem da je izgled vec nekako vidjen,dosta mi lici na Tojotu Aygo ali je po meni dosta lepsi od konkurenata...konkretno ovde na slici deluje dosta privlacnije nego C1.Nikako mi se ne svidjaju ovi prstenovi oko instrument table i ova rucica menjaca,deluju kao da im nikako nije tu mesto...a sa slika mi se cini da su sedista bas kvaliteto odradjena...
A sto se tice motora nista dok se u njemu ne nalaze ceri cilindra(1,2),ovaj od 1.0 je po meni promasena investicija...

Milan 2
20.7.2011 12:38
10
7

Jel moguce da toliko puno trosi?

Peki
20.7.2011 13:31
13
1

@Milane 2
Trosi zaista toliko, pa i mnogo vise kada se "navlaci" u maksimalne obrtaje. Moze naravno i ekomicnije, ukoliko se respektuje signalna lampica za promenu prenosa navise, samo tada do 100 km/h treba duplo vise vremena... O voznji u "spicevima", bolje da ne govorim, nebi opet o tome, dosta je zuci i mastila proliveno na ovu temu o predhodnom tekstu (Scenic)...
Pozdrav

Glisa
20.7.2011 14:22
11
9

Kada sam ja pominja da neki tamo automobil 1.6(benzin) po gradu trosi 16l benzina na mene ste osuli drvlje i kamenje,kako ja nista ne znam i kako izmisljam a sada govorite kao Kia Picanto 1.0 u gradu prelazi 10l!!!!Pa ovo je stvarno razocaravajuce...Da li je to ovde neko placen da hvali jedne marke atomobila a druge da gura u ponor,samo se to pitam??????
@Milan 2
U svakom tvom komentaru pokusava na neki naci da se dodvoris ili podvuces pod kozu sto redakciji sto uredniku nekih tekstova,sto je stvarno zalosno...a u nekim tekstovima si veoma nekulturan i vredjas ostale clanove sto je za svaku osudu.JA za rzliku od tebe imam svoje misljenj koje ti nikda neces imati.....

Peki
20.7.2011 18:04
11
4

O bre Gliso, pa cemu toliko gorcine? Pa necemo valjda opet ulaziti u verbalne konflikte samo zato sto nemamo uvek isto misljenje? Valjda svi ovde delimo istu pasiju prema automobilima, ukoliko nas ponekada i ponesu emocije? Meni je sve to zamorno, verujem i ostalima. Nasao sam za shodno da odgovorim Milanu 2 u vezi potrosnje, no ukoliko treba, povlacim se iz bilo kakve rasprave, sada i u buduce? Meni sigurno nije cilj da bilo koga provociram, mada, priznajem, znam da odreagujem na prvu loptu kada se osetim ispovociranim... Kao recimo sada na ono tvoje pitanje, citiram: "Da li je neko ovde placen da hvali jednu marku automobila a druge da gura u ponor" Kako to treba da razumem???
U svakom slucaju, zaista ne vidim sta zelis da mi prebacis, ukoliko pazljivo i ponovo procitas komentare u vezi Scenica, videces da smo se slozili da benzinski motor od oko 1.6 litara (ne i dizel) moze u spicevima da potrosi 14-15 litara i vise, ali to nikako ne moze biti njegova prosecna potrosnja. Ukoliko se dobro secam, upravo je to bio problem (izmedu ostalog) kod Gosp. Cirica?
Ova Kia mi se globalno veoma dopala,sto se uostalom moze i zakljuciti iz teksta, jedini vise manje negativan komentar odnosi se na potrosnju, gde je dakle problem?
Pozdrav Peki

Milan 2
20.7.2011 23:14
9
11

Glisa@
Ne znam na osnovu cega si ti zakljucio da se ja dodvoravam redakciji ili nekom novinaru VG?
Ja sam na pocetku, medju prvima prokomentarisao moje vidjenje modela Senic i posle toga se nisam oglasavao. Nisam hteo da se mesam u raspravu, jer sam video da je to igra gluvih telefona. Na kraju mi je prekipelo, jer sam stekao utisak da neki namerno provociraju jednog coveka bez osnova, kao da je on menadzer odredjene marke, a ne obican novinar.
Svako ima pravo na svoje vidjenje odredjenog automobila i ti i ja i bilo ko drugi.
Da procitas neke moje ranije reakcije na odredjena vozila, video bi da sam puno puta, bas kao i TI kritikovao potrosnju kod nekih modela, pre svega benzinaca.
Zaista nisam cinican dok ovo pisem i obracam ti se krajnje drugarski.
VELIKI POZDRAV!!!

xexexexxexe
21.7.2011 14:08
15
5

Potrosnja je takva zbog smanjene kubikaze i male snage ovaj automobil je rentabilan u Novom Sadu ili gradovima gde je ravnica pretezno inace oterajte ga u Uzice da vidite kakva bi mu bila jer rumsteri u Uzicu takodje imaju vellikih problema zato sto se pre svega mnogo greju a potrosnja je pojacana zato sto takav automobil morate voziti u 2 u vecem broju obrtaja konstantno dok cetvoroklipac tu moze ici 3 na malom broju obrtaja bez problema a samim tim i manjom potrosnjom...Na ovakvim automobilima na 100 000 hiljada u taxi u brtsko planinskim uslovima se radi generalna cak i pre...

Glisa
21.7.2011 18:13
14
10

Problem je sto svi ne mislimo isto i sto se u nekim tekstovima koje citam nekim automobilima daje malo veca prednost u odnosu na druge(ja konkretno mislim da se brane francuzi i guraju u prvi plan,mozda neko ne misli tako)...mada meni to ne smeta ja imam svoje misljenje za vicinu marki automobila,koja je poprilicno ista kao kod vecine vasih citalaca.Volim da kazem sve sto mislim i sto sam cuo ili video ali to vecini ode smeta.Da li sto se osete uvredjenim ili im to ne odgovar ja ne znam.....
Jedno vreme sam ostavljao komentare ali sam video da od toga nema nikake vajde,pocele su uvrede nekih clanova foruma.Ttipa kako ne znam nista i kako se pretstavljam jos nekim laznim imenima i kako me treba bojkotovati...Citao sam komentare doticnog @Milan 2,znam da se nekima podvaci pod kozu sa predugim komentarima koje je slobodno mogu da kazem prekopirao od nekoga i postavio tu...komentari koje on postavlja treba prvo da se izbaci uvredljive rece pa tek onda da se puste na forum...
P.S.Da nije mene i jos par ljudi koji postavljaju komentare ovaj forum bi dosadan...ovde svi iznosimo svoje stavove koji u vecini slucajeva nisu isti....bilo bi glupo kada bi svi mislili i pisali isto,tu nema nikakve drazi...

Milan 2
21.7.2011 23:27
8
5

Glisa@
Hahahaha...pa ti si druze nepopravljiv!
Cuj da ja "kopiram nekoga" i postavljam tu, ma daj covece iz kog si ti filma?
Sad sam zaista razocaran ovakvom tvojom reakcijom i ne pada mi na pamet da te ubedjujem KO sam i da komentare SAM ostavljam bez icije sugestije ili kako ti kazes da kopiram nekog.
Ja sam ti se bio krajnje drugarski obratio u predhodnom komentaru i ako razumes srpski jezik videces u svim mojim predhodnim komentarim da ja francuza tj Peugeot ne mirisem, ne volim njihov dizajn i to je to. Jedino sam malo pohvalio novi 508, jer je eto malo, ali malo se distancirao od ostalih modela iz svoje porodice, ali ga opet ne bi uzeo pored Volva S60, Mazde6 ili Honde Accord.
Ako si se pronasao u reci imbecil, eto IZVINI.
P.S Nesto ne vidim da su i tvoji komentari kratki.

Peki
22.7.2011 10:55
7
6

@Gliso, a sto bi tek bilo neinteresantno da nije Ivana i mene... Nego gde si bre Ivane? Na odmoru? Cekas da dovatim neku Daciju pa da me masakriras, ha, ha, ha?
Salim se naravno, nema ljutnje, drago mi je da smo spustili loptu na zemlju. Znas Gliso, ne smeta meni sto nemamo isto misljenje, "otskacem" kad cujem price o privilegovanim markama i lobiranju. Verovali vi meni ili ne, samim tim sto sam daleko od Srbije, niko nema uticaja na ono sto napisem, mada je bilo pokusaja da mi se zabrani da uzimam automobile pojedinih proizvodaca, bas zato sto se "gazdama" u Srbiji nije svidelo sto ne velicam dovoljno njihove proizvode. I da znas da bi se jako iznenadio kada bi ti rekao o kome se radi... E sad, i ja sam samo od krvi i mesa, moj ukus je verovatno drugaciji od tvog, sto se mozda nesvesno i odrazi kroz pisanje!?
Nebitno, idemo dalje, veliki pozdrav svima.

PS. A Kia Picanto? Malo progovorisimo o njoj.

Ivan
22.7.2011 22:19
10
5

@Peki
Zaista sam bio na odmoru i citajuci nove komentare pretpostavljao sam da cu biti pomenut, naravno da nema ljutnje, otprilike sve sto sam ti ja zamerao je uveliko popravljeno.
Glavna stvar je da se svake sedmice pojavi novi aktuelni model i tekst koji vredi procitati sa podacima koji se odnose na Srbiju, naravno i sada postoji gomilu automobila koji mene ne interesuju ali su aktuelni i svakako ce se neko pronaci , a ne kao pre Sandero na 101 nacin, Kia Carnival 2.9 CRDi EX koja se mislim i ne prodaje kod nas(seti se) cene u Parizu (koje nista ne znace nasem kupcu) i gomilu sitnica koje sam ja predlagao a ti prihvatio sto mi je veoma drago.
P.S. Ali na ponovnu kvalifikaciju Dacie u odlicne automobile ne garantujem.
Pozdrav.

Peki
24.7.2011 10:07
6
3

@Ivane, Gde se bre seti te Kie Carneval od pre par godina... Problem sa kojim se srecem je sto pojedini noviteti, dostupni u Francuskoj, jos nemaju formiranu cenu kod nas u vreme testiranja. Zapravo mozda se i zna, ali nije objavljena na sajtu proizvodaca za Srbiju, sto je recimo slucaj sa novim Focusom (jedino ukoliko je postavljena ovih dana, nisam proveravao).
A sto se tice Dacije, nema bojazni, nista na vidiku pre oktobra-novembra. Sandero ce navodno biti osvezen spolja, i sto je jos vaznije i u unutrasnjosti, tj ona vulgarna plastika na komandnoj tabli i pojedini prekidaci, bice zamenjeni kvalitetnijom, uz novi dizajn...
Ocekuje se i mini van, koji bi trebao biti predstavljan na salonu u Frankfurtu.
Inace verujem da nikada nisam pokusao kvalifikovati Dacije kao super automobile, vec jednostavno kao vozila za svaki dan, sa odlicnim odnosom ulozeno/dobiveno. Tako ih vidi i par stotina miliona evropskih kupaca, jer da nije tako, na njih se nebi cekalo po 6-7 meseci (Duster i Sandero Stepway), niti bi Dacia postala u Francuskoj cetvrti proizvodac po kolicini prodatih vozila (odmah iza nacionalnih proizvodaca)! Sve ostalo je relativno, tj da li su pouzdana, estetski prihvatljiva, perfomantna, bolja investicija nego li polovno vozilo iste cene... To je vec individualna stvar, predpostavljam da ce diskusija za i protiv biti zestoka, cim se docepam nekog primerka.
Pozdrav svima

Ivan
24.7.2011 21:47
5
2

@Peki
Cenovnik za Novi Focus je postavljen.Mada se realnija slika o ceni dobija tek u salonima.
P.S. Tu Kiu Carnival ni dan danas ne mogu da svarim.

Peki
25.7.2011 10:59
5
3

@Ivane, tekst o Focusu sa cenama u EU vec sam poslao (vozio sam ga u junu), racunam na tebe da ces ih proslediti kada test bude objavljen?
Pozdrav

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: